Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

У нас Тесла вчера опять срезала цены на новые тачки... На 3 на пять штук и на У на две штуки.  :gigi:
   
Тому Тесла єдина західна компанія що досі успішно конкурує з китайцями на китайському ринку

Производя тачки в Китае.... Не?
   
Производя тачки в Китае.... Не?

Виробництво в Каліфорнії, Техасі, Шанхай та Берліні. Звідки постачають в Ірландію, я не знаю. На ринку США всі Тесли з американських заводів. Решта світу, то як логістика каже краще.
   
Виробництво в Каліфорнії, Техасі, Шанхай та Берліні. Звідки постачають в Ірландію, я не знаю. На ринку США всі Тесли з американських заводів. Решта світу, то як логістика каже краще.

Питання було звідки постачають а Китай...  :D
   

Чомусь ніхто не обговорює сенсацію: Маск вигнав усіх хто займався суперчаржерами. Мабуть до нього дійшло, що існуюча мережа вже повністю вижила себе. Зависли проєкти на 20 мільйонів доларів у компаній електричних мереж.
   

Чомусь ніхто не обговорює сенсацію: Маск вигнав усіх хто займався суперчаржерами. Мабуть до нього дійшло, що існуюча мережа вже повністю вижила себе. Зависли проєкти на 20 мільйонів доларів у компаній електричних мереж.

не всіх
   
не всіх

Казали майже всіх. Обслуговуючий персонал поки не зачіпали.
   
Казали майже всіх. Обслуговуючий персонал поки не зачіпали.

Not every person who works on charging at Tesla had been fired. Reached by phone on Tuesday afternoon, one top executive who works on charging declined to comment, but said that they were still employed—“as of this minute.”

Просто вирішив пригальмувати з новими станціями.
   
Not every person who works on charging at Tesla had been fired. Reached by phone on Tuesday afternoon, one top executive who works on charging declined to comment, but said that they were still employed—“as of this minute.”

Просто вирішив пригальмувати з новими станціями.

Кайл розказує про ситуацію:

   
Кайл розказує про ситуацію:

https://youtu.be/iVaViiX0xZY?si=ohAXivkw4utxK4Sx

Може просто вирішили що нема сенсу вкладати бабло в те щоб стати монополією
   
Може просто вирішили що нема сенсу вкладати бабло в те щоб стати монополією

Угу. Випустили Сайбертрак а зарядки на 800v немає. От і розігнали всіх. Та й кабель і розєм суперчаржера може не сертифікуватися на напругу 1000v. У всякому разі, виглядає він надто худеньким для такої задачі.
   
Угу. Випустили Сайбертрак а зарядки на 800v немає. От і розігнали всіх. Та й кабель і розєм суперчаржера може не сертифікуватися на напругу 1000v. У всякому разі, виглядає він надто худеньким для такої задачі.

Сахалін, перевага 800V архітектури в тому що піднявши вольтаж, сила току вимагається значно меншою, що призводить до можливості використовувати більш тонкий кабель по всій ланці.
   
Сахалін, перевага 800V архітектури в тому що піднявши вольтаж, сила току вимагається значно меншою, що призводить до можливості використовувати більш тонкий кабель по всій ланці.

Ти забув додати ізоляцію, і нові технічні умови на 1000v. Як би там не було, потрібно будувати нову мережу зарядних станцій з нуля, по новим вимогам. Існуючу мережу через перепрошивку фірмвейр проапгрейдити не вдасться :)
   
А чому б Теслі не створити франчайз з зарядних станцій та хай хто хоче - той і розвиває як це вважає за потрібне
   
А чому б Теслі не створити франчайз з зарядних станцій та хай хто хоче - той і розвиває як це вважає за потрібне

Були, збанкрутували - у Тесли демпінгові ціни :)
   
Були, збанкрутували - у Тесли демпінгові ціни :)

… а друге - існуючий коннектор Тесли вже не відповідає новим вимогам. Там зараз багато крику: тільки-но приняли північно американський стандарт зарядного розєму, а він вже не потрібний. В Європі також, голоси за те щоб вернутися ми до своїх стандартів. Кругом «разброд і шатаніє».
   
… а друге - існуючий коннектор Тесли вже не відповідає новим вимогам. Там зараз багато крику: тільки-но приняли північно американський стандарт зарядного розєму, а він вже не потрібний. В Європі також, голоси за те щоб вернутися ми до своїх стандартів. Кругом «разброд і шатаніє».

А що з ним не так
   
А що з ним не так

Коли цю річ дизайнили більше десятка років назад, ніхто не планував використовувати до 1000v для зарядки.
   
Коли цю річ дизайнили більше десятка років назад, ніхто не планував використовувати до 1000v для зарядки.

А для чого взагалі ті 1000в?
   
А для чого взагалі ті 1000в?

Щоб зменшити струм і теплові втрати при зярядці.
   
Щоб зменшити струм і теплові втрати при зярядці.

А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?
   
А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?

1) поки неіснує відносно недорогої електроніки (транзистори, драйвери) на напруги вище. Наразі тільки до кіловольта дійшли.
2) споживачі хочуть все швидшої зарядки на все більші батареї
   
1) поки неіснує відносно недорогої електроніки (транзистори, драйвери) на напруги вище. Наразі тільки до кіловольта дійшли.
2) споживачі хочуть все швидшої зарядки на все більші батареї

Ну я так розумію що на теперішніх стандартах тесла спокійно видає зарядку на 350 кВт. Цього достатньо щоб 500 км залити за 15-20 хв.
   
А чому тоді не 10 тис вольт? Що такого дивовижного в цифрі 1000, і чому тоді про неї ніхто не згадував, а зараз раптом це стало проблемою?

Уяви там є маленька тріщинка у ізоляції кабеля. Літня спека, кабель постійно тягають туди-сюди. Хіба що тещу посилати втикати кабеля. Так, на всяк випадок.
   
Ну я так розумію що на теперішніх стандартах тесла спокійно видає зарядку на 350 кВт. Цього достатньо щоб 500 км залити за 15-20 хв.

Якщо почитати вище в цій темі, то половина дописувачів хоче зарядку за 5хв на 1000км.
   
Ну я так розумію що на теперішніх стандартах тесла спокійно видає зарядку на 350 кВт. Цього достатньо щоб 500 км залити за 15-20 хв.

Угу, таку потужніть можуть подати пару хвилин. Потім все перегрівається і доведеться ще трохи зачекати.
   
Уяви там є маленька тріщинка у ізоляції кабеля. Літня спека, кабель постійно тягають туди-сюди. Хіба що тещу посилати втикати кабеля. Так, на всяк випадок.

А на 1000 вольтах це не проблема?
   
А на 1000 вольтах це не проблема?

1000в пробиває 1 міліметр сухого повітря, 10 кВ - сантиметр.
   
А на 1000 вольтах це не проблема?

Ще ні. 1000v ще не провели.
   
1000в пробиває 1 міліметр сухого повітря, 10 кВ - сантиметр.

Там не повітря, а волога тріщина в ізоляції може бути.
   
1000в пробиває 1 міліметр сухого повітря, 10 кВ - сантиметр.

Зрозумів
   
Можливо хтось з юридичного відділу натиснув на аварійну кнопку що Тесла стає монопополістом в зарядних станціях в США з усіма наслідками антимонопольних дій з боку уряду - «отнять і поделить».

Як робоча теорія, але рахуючи що реальної альтернативи суперчарджерам Тесли досі немає, то це може бути недалеко від істини. Тесла де-факто монополіст.
   
Не дуже приємно що Маск/Тесла відмінили літню практику для студентів університетів в цьому році.  Багато з них вже витратили тисячі доларів щоб зняти собі житло під час практики.

Практикантам звичайно платять до 25 доларів за годину
   
Можливо хтось з юридичного відділу натиснув на аварійну кнопку що Тесла стає монопополістом в зарядних станціях в США з усіма наслідками антимонопольних дій з боку уряду - «отнять і поделить».

Як робоча теорія, але рахуючи що реальної альтернативи суперчарджерам Тесли досі немає, то це може бути недалеко від істини. Тесла де-факто монополіст.

Я ж вище написав: в рамках необхідності урізання витрат, маск вирішив що вкладатись в те щоб стати монополістом недоцільно. Але ж взамін можна було б запропонувати якийсь франчайзинг.
   
Я ж вище написав: в рамках необхідності урізання витрат, маск вирішив що вкладатись в те щоб стати монополістом недоцільно. Але ж взамін можна було б запропонувати якийсь франчайзинг.

Та сама монополія якщо пропонувати франчайсінг.

Погано що всі інші настільки недієспроможні, що не здатні створити навіть локальну альтернативу Tesla.
   
Та сама монополія якщо пропонувати франчайсінг.


Чому монополія? чарджерами володіюш не лише ти, але і інші. Ти продаєш лише обладнання та ліцензію на користування торгівельною маркою.
   
Чому монополія? чарджерами володіюш не лише ти, але і інші. Ти продаєш лише обладнання та ліцензію на користування торгівельною маркою.

Що і є продовженням тіє самої монополії але через франчайзинг. Але я не юрист по антимонопольному законодавству. Не можу коментувати
   

Чого тільки не придумають… Тесла завершила квартал з відʼємним прибутком, який ще називають збитками. Тому вони скидаютьть все що смокче гроші і не дає прибутку, мережа суперчаржерів - як приклад. От якщо брати за кіловат не 33 сенти а 55, чи 77, тоді зовсім інша справа. Але хто тоді буде суперчаржитись?
   
Чого тільки не придумають… Тесла завершила квартал з відʼємним прибутком, який ще називають збитками.

Який квартал?
   
Який квартал?

Перший, море червоної фарби:

https://digitalassets.tesla.com/tesla-contents/image/upload/IR/TSLA-Q1-2024-Update.pdf
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія