Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Метро «Лівобережна». Очікування і реальність





Останнє редагування: 23 березня 2017 11:58:16 від Potato
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

отмыли бабла..
как всегда.
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

мне вот интирестно нафига они нормальные бардюры там сейчас меняют...

бардюры там нармальные...

а дорогу даже и не думают пока асвальт менять.

там писец ккие ямы и колейность возле новуса и выставочного центра...и на микольско слободской последний раз хер знает когда асвальт ложили...

я уже не говорю..про дорогу во дворах.

Останнє редагування: 23 березня 2017 12:09:55 від кноп
   
А хто сказав,  що це було очікування? То ж якийсь концепт, котрий не прийняли,  очевидно
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

А хто сказав,  що це було очікування? То ж якийсь концепт, котрий не прийняли,  очевидно
:S
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

А хто сказав,  що це було очікування? То ж якийсь концепт, котрий не прийняли,  очевидно



   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

а шо они раньше делали..писю..дёрга ли взад..и вперёд...
а потом как всегда в аврале...
то сделали..это не сделали..
пидарасы...
   
https://www.facebook.com/ilyasagaidak/posts/10213241080171211
Показати зображення...
мда. Ну так треба їбати того чиновника на предмет,  якого фіга зробили не по проекту
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність
PAL

мда. Ну так треба їбати того чиновника на предмет,  якого фіга зробили не по проекту

головне, що гроші виділили по проекту  :gigi:
   
мда. Ну так треба їбати того чиновника на предмет,  якого фіга зробили не по проекту

а що чиновнику буде? йому пофіг, в Україні безкарність.
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Ви Слава запитайте як то робиться тепер.

Мені проектант на одному обєкті конструкцію з навісного козирька приліпив. Гартоване скло і троси. Ще грошей хотів стягнути додатково за той проект козирька. Казав що пару днів хлопці то ваяли.
Не дуже переконливо то брехав. Я пгпросив інших перевірити виявився козирьок з бібліотеки автокаду.
Прикрутити до проекту 5хв роботи.
Я його нафуй послав, хоча він вийобувався казав що то спільна концепція бла бла.
Я йому тоді поставив задачу хай зробить мені розрахунок запилення скла до втрати 20% прозорості. В днях. Щоб я міг зробити розрахунгк частоти миття того його дизайнерського чуда.

Тільки після цього на нього напав облом. Перестав мені мозги засирати. Повідкручував непотріб сам.
Ще за брехню з бібліотекою змусив понизити вартість проекту.

Проектні контори любили колись нагнати хєрні лишньої в проект. Бо це іх гроші напряму за проект і відкати від субпідрядчиків по всякій "унікальній" лабуді. Дизайнерські лампи чи дизайнерська плитка??? Нафіг то в метро??
   
Ви Слава запитайте як то робиться тепер.

Мені проектант на одному обєкті конструкцію з навісного козирька приліпив. Гартоване скло і троси. Ще грошей хотів стягнути додатково за той проект козирька. Казав що пару днів хлопці то ваяли.
Не дуже переконливо то брехав. Я пгпросив інших перевірити виявився козирьок з бібліотеки автокаду.
Прикрутити до проекту 5хв роботи.
Я його нафуй послав, хоча він вийобувався казав що то спільна концепція бла бла.
Я йому тоді поставив задачу хай зробить мені розрахунок запилення скла до втрати 20% прозорості. В днях. Щоб я міг зробити розрахунгк частоти миття того його дизайнерського чуда.

Тільки після цього на нього напав облом. Перестав мені мозги засирати. Повідкручував непотріб сам.
Ще за брехню з бібліотекою змусив понизити вартість проекту.

Проектні контори любили колись нагнати хєрні лишньої в проект. Бо це іх гроші напряму за проект і відкати від субпідрядчиків по всякій "унікальній" лабуді. Дизайнерські лампи чи дизайнерська плитка??? Нафіг то в метро??
   
Так тут суть в тому,  що був обіцяний один проект,  а реалізовано по іншому. Це Лажа. Ну і мені особисто проект набагато більше подобається,  а те,  що побудували - убоге і без концепції
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Відень запустив першу лінію метро в 1976 році. Пізніше Києва на 16оків.
Тепер напевно вдвічі довше має 5ліній а не 3. Більше 100 станцій.
Цього року здають 5нових.
А в Києві здається тяга  до "прекрасного" і далі перемагає фунціонал.

Я вже  звик що на кожній має бути пару ліфтів що вже не пригадую чи Киів має ліфти на неглибоких станціях.
Чи є хоч одна станція де може заіхати інвалід на візку? Наприклад на тій самій лівобережній.
Забув блін :(

Щодо плитки.
Значна кількість станцій у Відні особливо нових не облицьовує бетон вище ніж 2,5метра.
Просто навіть не фарбується. Якість моноліту така що немає потреби то робити.
Взагалі в дизайні дуже багато відкритого бетону.
Приблизно так:



   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Фото мои, сегодня



   
це  треба показуху спецом для європейців влаштовувати?
   
це  треба показуху спецом для європейців влаштовувати?

а чому б просто не навести порядок? до чого тут "показуха"?
   
а чому б просто не навести порядок? до чого тут "показуха"?

а хіба там безлад був ?   звичайна станція, нічим не гірша й не краща за інші
   
а хіба там безлад був ?   звичайна станція, нічим не гірша й не краща за інші

без ремонту з 70-х років
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

   
Відень запустив першу лінію метро в 1976 році. Пізніше Києва на 16оків.
Тепер напевно вдвічі довше має 5ліній а не 3. Більше 100 станцій.
Цього року здають 5нових.
А в Києві здається тяга  до "прекрасного" і далі перемагає фунціонал.

Я вже  звик що на кожній має бути пару ліфтів що вже не пригадую чи Киів має ліфти на неглибоких станціях.
Чи є хоч одна станція де може заіхати інвалід на візку? Наприклад на тій самій лівобережній.
Забув блін :(

Щодо плитки.
Значна кількість станцій у Відні особливо нових не облицьовує бетон вище ніж 2,5метра.
Просто навіть не фарбується. Якість моноліту така що немає потреби то робити.
Взагалі в дизайні дуже багато відкритого бетону.
Приблизно так:

Показати зображення...

наші люди відкритий бетон не переносять абсолютно
карарський мармур - мінімум!
   
без ремонту з 70-х років
в європах змін дизайну (хоча які там дизайни), взагалі не роблять з моменту відкриття.
   
А че это за фетиш с дверями в ебло?

Нахер они вообще надо,можни двери вообще убрать,если на то пошло
   
Відень запустив першу лінію метро в 1976 році. Пізніше Києва на 16оків.
Тепер напевно вдвічі довше має 5ліній а не 3. Більше 100 станцій.
Цього року здають 5нових.
А в Києві здається тяга  до "прекрасного" і далі перемагає фунціонал.

Я вже  звик що на кожній має бути пару ліфтів що вже не пригадую чи Киів має ліфти на неглибоких станціях.
Чи є хоч одна станція де може заіхати інвалід на візку? Наприклад на тій самій лівобережній.
Забув блін :(

Щодо плитки.
Значна кількість станцій у Відні особливо нових не облицьовує бетон вище ніж 2,5метра.
Просто навіть не фарбується. Якість моноліту така що немає потреби то робити.
Взагалі в дизайні дуже багато відкритого бетону.
Приблизно так:

Показати зображення...

В Києві 68 км, y Відні 78 км. Просто  відстань  між станціями різна.

Не забувайте що в Києві дууууже глибоке метро в центрі міста. І що синя лінія йде фактично через либідь. Тож там ще й складна ситуація з грунтовими водами. І Дніпро трішки ширший за Дунай.


P.S. Молодці, досить елегантно зробили. Мінімум понтів, але вже не туалет.  На рендері був якийсь реальний треш.

____________

Останнє редагування: 23 березня 2017 21:37:35 від avek
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

меня на левобережкен бесят ТЦ и киоски

того, кто дал разрешение строить ТЦ в 10 метрах от метро

повбывав би
   
схема древняя.
Проект закупается втридорога, проектировщик половину отдает откатом. А дальше обьявляется, что времени нет, и сами работы лепятся не по проекту. Деньги за проект естественно не возвращают уже.
   
Если честно то на первом фото плитка как в общественном туалете. а вот потолок конечно лучше чем на  второй фотке
   
А мафы там снесли? Там же пройти негде... со всех выходов.
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Фото мои, сегодня

Показати зображення...
Показати зображення...
десь в цьому потоку і я кожен ранок та вечір по буднях))
   
меня на левобережкен бесят ТЦ и киоски

того, кто дал разрешение строить ТЦ в 10 метрах от метро

повбывав би

не дай Б*г какой-нить пожар\теракт в метро - на выходе люди просто задавят друг друга, там толпе реально некуда децца
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Фінальний проект реконструкції «Лівобережної» від автора Iurii Kaygorodtsev







Останнє редагування: 27 березня 2017 12:59:14 від Potato
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

трошки з минулого

   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність



Christina Tulchinska В любом случае не мне тебе рассказывать, как у нас ремонт за 25 млн выглядит
Подобається · Відповісти · 1 · 23 березень о 18:06

Iurii Kaygorodtsev Не все еще завершено там
Подобається · Відповісти · 3 · 23 березень о 18:55

Сhristina Tulchinska Юрий Кайгородцев ваш проект?)
Подобається · Відповісти · 23 березень о 18:58

Iurii Kaygorodtsev Да, но есть ряд нюансов, которые мы пытаемся решать сейчас:
решать сейчас:
- ужасная реклама
- зеленые автоматы (на фото)
- ужасающий пол
- некорректно расположенные ламели местами ч коридоре
- не натянутые ламели в стекле где изображен андреевский
Подобається · Відповісти · 1 · 23 березень о 19:01

Christina Tulchinska Андреевский вообще не увидела. По остальным пунктам, конечно, да. А почему зеленую плитку убрали? И почему от изначального света (ломаные линии) отказались?
Подобається · Відповісти · 23 березень о 19:15

Iurii Kaygorodtsev Плитка частично отсутствовала и везде швы были в непригодном состоянии. Поэтому, единственным вариантом был бы демонтаж, очистка от старого раствора и последующий монтаж. А это нереальное количество времени для плитки, которая по сути никакой исторической ценности не несет. Другое дело оригинальные плиточки на перроне — они будут сохранены (если конечно как зеленой рекламой не поутспят не спросив нас).
По потолку — приняли такую концепцию и если посмотреть со входа она становится на 100% обоснованной, направляя потоки людей в нужную сторону.
Подобається · Відповісти · 3 · 23 березень о 19:26

Christina Tulchinska Согласна, что проект нужно оценивать уже готовым. А чего нигде не афишируют, что ваш проект? Или в Киевсовете не принято?)
Подобається · Відповісти · 1 · 23 березень о 19:34

Iurii Kaygorodtsev Ген подрядик принял нас на работу. Поэтому он там числится)
Ну а мы хотим для начала закончить работу, как вы правильно заметили, а после уже афишировать.)
Подобається · Відповісти · 2 · 23 березень о 19:36


Останнє редагування: 27 березня 2017 13:00:09 від Potato
   
схема древняя.
Проект закупается втридорога, проектировщик половину отдает откатом. А дальше обьявляется, что времени нет, и сами работы лепятся не по проекту. Деньги за проект естественно не возвращают уже
так не бывает давно
   
освоїли кошти  (tu)
   
Ну так что там в метро дружочки?
Комфортно ли?
Не тесно ли? Да,и сколько сейчас стоит одна поездка?
Давненько я не спускался в метро и не катался...даже и не помню когда крайний раз это было... :(
   
Re: Метро «Лівобережна». Очікування і реальність

Ну так что там в метро дружочки?
Комфортно ли?
Не тесно ли? Да,и сколько сейчас стоит одна поездка?
Давненько я не спускался в метро и не катался...даже и не помню когда крайний раз это было... :(
не тягнеш на графа, не старайся навіть)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія