Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Роботи Бостон Динамікс охороняють заводи Hyundai

Роботи Бостон Динамікс охороняють заводи Hyundai

Hyundai після покупки Boston Dynamics почала використовувати їхніх роботів на своєму заводі замість живих охоронців. Роботи-собаки визначають людей, міряють температуру й розпізнають небезпечні ситуації.
Boston Dynamics і Hyundai показали нового чотириногого робота Factory Safety Service Robot, який патрулює автомобільний завод Kia в Південній Кореї. Він призначений для забезпечення безпеки на промислових об'єктах, пише Hyundai.

В основі Service Robot лежить чотириногий робот Spot зі штучним інтелектом, автономною навігацією і технологіями дистанційного управління. За допомогою вбудованого тепловізора і 3D-лідара (лазерного 3D-сканера - ДМ) він вміє виявляти людей, відстежувати рівень температури аж до небезпечних значень і фіксувати ризики виникнення пожежі, а також визначати, закриті двері чи ні.

Завдяки Service Robot персонал на заводі може віддалено спостерігати за тим, що відбувається в промислових зонах. При необхідності менеджери зможуть перемикнутися на ручне управління роботом, щоб уважно оглянути потрібні зони підприємства.

Інші особливості робота – здатність проникати у вузькі місця, а також визначати сліпі зони, які важко побачити людським оком.

Зараз фахівці Hyundai досліджують ефективність і можливості Service Robot в умовах великого підприємства. При успішному завершенні експерименту на заводах автомобільної компанії з'являться і інші роботи Boston Dynamics.
   
Щоб міряти температуру, виявляти небезпечні ситуації та розпізнавати людей роботи не потрібні.
З цим добре справляються камери спостереження.

Галімі понти.
   
Щоб міряти температуру, виявляти небезпечні ситуації та розпізнавати людей роботи не потрібні.
З цим добре справляються камери спостереження.

Галімі понти.
А це фактично мобільні камери спостереження які не "обійдеш" по "сліпим зонам" як звичайні стаціонарні  :-)o
   
Щоб міряти температуру, виявляти небезпечні ситуації та розпізнавати людей роботи не потрібні.
З цим добре справляються камери спостереження.

Галімі понти.

А вони слідкують, щоб люди працювали
Встановлять на них шокери, то ще і підганяти будуть
   
А вони слідкують, щоб люди працювали
Встановлять на них шокери, то ще і підганяти будуть

Навіть для цього не потрібні робособаки.
   
А це фактично мобільні камери спостереження які не "обійдеш" по "сліпим зонам" як звичайні стаціонарні  :-)o

Навпаки, дурнувату робособаку наєпати легше.
А сліпі зони то від жадності.
   
Ми будемо використовувати собак наших друзів.

А вони най юзають роботів, придурки.

Ми видивемо - вони ні.
Термінатор (с)
   
https://www.youtube.com/watch?v=0NYJ_9FIHZA

Копійчаний мініатюрний літаючий дрон цю задачу виконає набагато дешевше і ефективніше.
   
Навпаки, дурнувату робособаку наєпати легше.
А сліпі зони то від жадності.
Дурнувату собаку і стаціонарні камери наєбати складніше  :D
   
Поки що ходячі роботи майже повністю юслес.
Навіть як мул для спецназівців - дуже сумнівно.
   
Джон Конор вас підтримує ;)
   
Поки що ходячі роботи майже повністю юслес.
Навіть як мул для спецназівців - дуже сумнівно.
Якщо не приставити до діла то "дитячі хвороби" конструкції і ПЗ не усунути, тож Hyundai  "все правильно делает" (с)  (tu)
   
Копійчаний мініатюрний літаючий дрон цю задачу виконає набагато дешевше і ефективніше.
Ну чуваки ж не дурніші за  мене чи тебе.
Гроші вони рахують й на фуйню просто так викидати не будуть.
Шо вони насправді обкатують за допомогою тих роботів, вони ж не скажуть.

Так, мовляв, просто на заводі шаройопляться для понтів.
Основна мрія всіх, щоб роботи могли фуярити людей чи то у військових чи то у поліційних місіях.

Й якшо в якихось папуасіях те неактуально, бо там дешевше найняти чурку з села, який не переймається моральними дилемами, то в розвинених країнах може бути й дешевше поставити робота фуярити людину чи масу людей. Тому будуть обкатувати алгоритми, допоки не замутять ефективний "продукт".
   
Дурнувату собаку і стаціонарні камери наєбати складніше  :D

наскілки мільйонів доларів складніше?

Щоб не крали, має бути гідний облік мат-цінностей. Щоб якісно працювали - гідний контроль якості та гідна зарплата.

А колісний який-небудь сраний робот-пилосмок з камерою на штанзі на пару-трійку порядків дешевше і в багато разів ефективніше.
   
Ну чуваки ж не дурніші за  мене чи тебе.
Гроші вони рахують й на фуйню просто так викидати не будуть.
Шо вони насправді обкатують за допомогою тих роботів, вони ж не скажуть.

Так, мовляв, просто на заводі шаройопляться для понтів.
Основна мрія всіх, щоб роботи могли фуярити людей чи то у військових чи то у поліційних місіях.

Й якшо в якихось папуасіях те неактуально, бо там дешевше найняти чурку з села, який не переймається моральними дилемами, то в розвинених країнах може бути й дешевше поставити робота фуярити людину чи масу людей. Тому будуть обкатувати алгоритми, допоки не замутять ефективний "продукт".

Рекламні понти. Привертання увари. Бабло на це є. "Фуярити людей" ще й на обрії не видно.
Та й "фуярити людей" можна більш дешево і ефективно на колісній, гусеничній, або повітряній тязі.
   
наскілки мільйонів доларів складніше?

Щоб не крали, має бути гідний облік мат-цінностей. Щоб якісно працювали - гідний контроль якості та гідна зарплата.

А колісний який-небудь сраний робот-пилосмок з камерою на штанзі на пару-трійку порядків дешевше і в багато разів ефективніше.
мабуть Hyundai  чомусь думає що зможе, добре протестувавши і "по итогам"  модернізувавши своїх собачок, "поднять бабла малость", а на хоч якийсь дохід від "колісного якого-небудь сраного робота-пилосмока з камерою на штанзі" (с) розраховувати не варто. Можливо ви праві і вони дійсно не вміють рахувати гроші  :-)o
   
Якщо не приставити до діла то "дитячі хвороби" конструкції і ПЗ не усунути, тож Hyundai  "все правильно делает" (с)  (tu)

Всі ці ходулі - тупик.

   
Рекламні понти.
Рекламні понти, це якшо контора нова й треба мутити для хайпу.
А коли компанія вже кілька разів змінила власників й ті роботи продаються в них на сайті, такі понти вже не працюють.

Й якимось дивом та компанія тримається на плаву, хоча давно вже мала збанкрутувати й ліквідуватись.
Й те шо вона й далі їпашить, то точно не через вплив рекламних понтів.
   
мабуть Hyundai  чомусь думає що зможе, добре протестувавши і "по итогам"  модернізувавши своїх собачок, "поднять бабла малость", а на хоч якийсь дохід від "колісного якого-небудь сраного робота-пилосмока з камерою на штанзі" (с) розраховувати не варто. Можливо ви праві і вони дійсно не вміють рахувати гроші  :-)o

чому не вміють? реклама теж чогось варта
   
Оця паіпєнь робить на раз усіх цих собак, мулів та інший понторіз.
   
Арго ?
   
Рекламні понти, це якшо контора нова й треба мутити для хайпу.
А коли компанія вже кілька разів змінила власників й ті роботи продаються в них на сайті, такі понти вже не працюють.

Й якимось дивом та компанія тримається на плаву, хоча давно вже мала збанкрутувати й ліквідуватись.
Й те шо вона й далі їпашить, то точно не через вплив рекламних понтів.

ну ти хоч читай, чи що?
То Хюндай робить тих собак?

Якби воно справді мало якийсь сенс, то не парили б оте залізо на задачі, з якими справляться на порядки простіші і дешевші гаджети. А Пентанон би все те зкупив на роки вперед.
   
чому не вміють? реклама теж чогось варта
І що дасть така реклама? Як охоронця їх зараз ніхто купувати не стане  :-)o
   
 (tu)
   
І що дасть така реклама? Як охоронця їх зараз ніхто купувати не стане  :-)o

рекламують не робособаку, а свою круть.
   
А Пентанон бі все те зкупив на роки вперед.
Обкатка технологій.
Так само як й на тому колісному залізяччі, шо ти навів фотку вище.
Якшо те залізяччя на колесах натрапить у складні умови, де нема покриття, усякі уламки цегли, бетону тощо, то там стануть у нагоді ось ці "собаки" чи принаймні їхня ходова частина.

Поки що, ані те колісне, ані цих "собак"  не можуть довести до ладу, але доведуть обов'язково, бо це буде економічно вигідно.
На одного нещасного зольда США витрачає сотні тисяч баксів на медичну страховку, жорево, компенсаційні виплати, пенсіон, тощо.   А якщо загине в бою зольд - це одразу попадалово для уряду на 500 штук баксів.
Тому  майбутнє за роботами.
   
Ви почитайте, чуваки, спочатку.
Хюндай купив у Бостон Дайнемікс.

Якщо я, наприклад, крутий, курва-маць, і купляю якусь картину (яка по суті бєсполєзна) за багато лямів, то я рекламую не Ван Гога, наприклад, а свою круть.
Отак і з тими робособаками.
   
Обкатка технологій.
Так само як й на тому колісному залізяччі, шо ти навів фотку вище.
Якшо те залізяччя на колесах натрапить у складні умови, де нема покриття, усякі уламки цегли, бетону тощо, то там стануть у нагоді ось ці "собаки" чи принаймні їхня ходова частина.

Поки що, ані те колісне, ані цих "собак"  не можуть довести до ладу, але доведуть обов'язково, бо це буде економічно вигідно.
На одного нещасного зольда США витрачає сотні тисяч баксів на медичну страховку, жорево, компенсаційні виплати, пенсіон, тощо.   А якщо загине в бою зольд - це одразу попадалово для уряду на 500 штук баксів.
Тому  майбутнє за роботами.

літаючими
   
Якщо я, наприклад, крутий, курва-маць, і купляю якусь картину (яка по суті бєсполєзна) за багато лямів,

Та які мільйони )))
Подивись ціни на сайті на тих собак.

літаючими
Літаючі апріорі набагато дорожчі аніж "земні",  а вбити їх набагато легше.

   
Да, например, мы двое, если бы мы что-то, ну, понимаешь... то, конечно, нами займутся роботы, не люди. Они не могут. Они добрые.
(с) Лем "Возвращение со звезд"
   
Та які мільйони )))
Подивись ціни на сайті на тих собак.

ну і скільки за тічку?
   
ну і скільки за тічку?

https://shop.bostondynamics.com/ccrz__ProductList?categoryId=aCq6g00000000tOCAQ&cclcl=en_US
   
рекламують не робособаку, а свою круть.
У Хюндая є більш круті штуки, які вони самі розробили, для демонстрації "круті"  ніж собачка (купленої розробки) яка вже і в Чорнобилі полазила і на Бока-Чіка за Маском побігала і на ютуб-і відплясувала.  :-)o
"дивіться а нас танцор з ютубу охороняє" - беззаперечно "крута"  "реклама"  :D
   
Ви почитайте, чуваки, спочатку.
Хюндай купив у Бостон Дайнемікс.

Якщо я, наприклад, крутий, курва-маць, і купляю якусь картину (яка по суті бєсполєзна) за багато лямів, то я рекламую не Ван Гога, наприклад, а свою круть.
Отак і з тими робособаками.
Хюндай купив  Бостон Дайнемікс. Без У.
Тому і реклама свого продукту.
   
Да ну вас. Всё проще. Роботы не воруют, не берут взяток, не бастуют и не лежат вечно на больничном. Прежде всего не воруют.
   
Я цю срану собаку зніму з одного влучання з відстані 300-500м зі звичайної гвинтівки з оптикою.
А от в літаючого дрона хєр влучиш.
   
Я цю срану собаку зніму з одного влучання з відстані 300-500м зі звичайної гвинтівки з оптикою.
А якшо собака тебе побачить з тепловізора на відстані 600 метрів, а ти її ні, то шо?
Причому шо собака може навести на тебе якогось міномета.
Й  може статись так, шо її тепловізором фуй засічеш, на відміну від звичайного зольда.
Воно "лапи" склало й лягло моніторити й шукай.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія