Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Велоурбаністам питання...

Re: Велоурбаністам питання...

сніжок пішов
покатав по місту,жодного велопривідного.
А де наші #датчаниїдутьнароботу?
В чому проблема?

 

Та зараз на шляхах лише довбойби в тазіках з гайками.

https://poltava.to/news/59572/
   
Re: Велоурбаністам питання...

Киеву, с запаркованой правой полосой и киевскими расстояниями

Київські відстані невеликі по світовим міркам. Від кільцевої до центру 10-12км, що десь 40-45 хвилин не поспішаючи за умови виділеної смуги для вело.  Це теж саме чи швидше, ніж на авто яке ще запарковане хто знає де та яке ще потрібно запаркувати,  чи громадському транспорті від дверей до дверей. Перепади висоти теж в Києві невеликі. При правільно побудованій вело інфраструктурі, велосипед в Києві буде самим зручним та швидким транспортом для багатьох, а велосипед з електродопомогою для більшості.

Останнє редагування: 15 лютого 2021 21:15:01 від Dobre
   
Re: Велоурбаністам питання...

Київські відстані невеликі по світовим міркам. Від кільцевої до центру 10-12км, що десь 40-45 хвилин не поспішаючи за умови виділеної смуги для вело.  Це теж саме чи швидше, ніж на ВТО чи громадському транспорті від дверей до дверей. Перепади висоти теж в Києві невеликі. При правільно побудованій вело інфраструктурі, велосипед в Києві буде самим зручним та швидким транспортом для багатьох, а велосипед з електродопомогою для більшості.

101 %

Але годі то совковим дикунам пояснювати.  Для яких авто то до сих пір як кришталь в серванті.
   
Re: Велоурбаністам питання...

довбойби в тазіках з гайками
Ну особисто я возив старшу доньку на танці,уявляю її очі якби тато показав фотку з гілки про фанерні будки  на колесах ,та сказав що  наступний раз поїде на такому.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ну особисто я возив старшу доньку на танці,уявляю її очі якби тато показав фотку з гілки про фанерні будки  на колесах ,та сказав що  наступний раз поїде на такому.

На танці  ?   А ковід  вже всьо ?
   
Re: Велоурбаністам питання...

сніжок пішов
покатав по місту,жодного велопривідного.
А де наші #датчаниїдутьнароботу?
В чому проблема?

 
советский менталитет. А тебе не приходило в голову, что у человека может быть и велосипед и автомобиль. А по-настоящему свободный человек может забить на всё в плохую погоду.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ну особисто я возив старшу доньку на танці,уявляю її очі якби тато показав фотку з гілки про фанерні будки  на колесах ,та сказав що  наступний раз поїде на такому.
Донька могла б сама на велосипеді з'їздити.
   
Re: Велоурбаністам питання...

советский менталитет. А тебе не приходило в голову, что у человека может быть и велосипед и автомобиль. А по-настоящему свободный человек может забить на всё в плохую погоду.

+

А не перти доньку на танці  посеред пандемії ковіду. Це так конче необхідно ?
   
Re: Велоурбаністам питання...

101 %

Але годі то совковим дикунам пояснювати.  Для яких авто то до сих пір як кришталь в серванті.

Ще ненагрались в машинки. Спойлер, вирізаний каталізатор, «чтоб мощності больше біло», пофарбовані в яскравий неоновий колір диски, всі види LED лампочок, щоб все світилось як на шкільній дискотеці 90-х. І зразу видно що це чёткий пацан, а не «велоппріводной» якийсь.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ще ненагрались в машинки. Спойлер, вирізаний каталізатор, «чтоб мощності больше біло», пофарбовані в яскравий неоновий колір диски, всі види LED лампочок, щоб все світилось як на шкільній дискотеці 90-х. І зразу видно що це чёткий пацан, а не «велоппріводной» якийсь.

.. і  гігантській джипяра посеред засраного двору де і розвернутись ніде...
   
Re: Велоурбаністам питання...

  На ідіотські кривляння дозволю собі не відповідати.
Тут про стратегію розвитку міста ,  якою пробують прикривати всі  свої пройопи  в інфраструктурі задньоривідні ,на чолі з панамером.
Ну добре ,велодоріжки зробили ,то чого не  не чистять навіть той мізер?
Це ж початок шляху ,по переведенню міста на європейський лик.
Щоб залучити якомога більше народу,кожна деталь важлива.
Я  цього не розумію.Це або дійсно так як я пишу,або повний непроесіоналізм тих хто взяв зависоку планку .
Цікаво на чому  їздять сам панамер і велоурбаніст Шмідт,бо  ютюб урбаністист №1 - боров Чаплінський на іксу  BMW їздить. :laugh:
   
Re: Велоурбаністам питання...

на іксу  BMW їздить.

Ну Х BMW це неподецкі круто. Коли біля пацанів проізджає ікс BMW, вони мають присісти та три рази прокричати «Ку». Ви дійсно нагадуєте якихось дітей, що чи то ще негрались в машинки, чи то є сучасним втіленням до картини «негри західної Африки які продають дітей за буси та дзеркальце» з 18 століття.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ну Х BMW це неподецкі круто. Коли біля пацанів проізджає ікс BMW, вони мають присісти та три рази прокричати «Ку». Ви дійсно нагадуєте якихось дітей, що чи то ще негрались в машинки, чи то є сучасним втіленням до картини «негри західної Африки які продають дітей за буси та дзеркальце» з 18 століття.
Чує ти негр,ти в змозі по темі писати, чи будеш свої дитячі полюції і далі на оточуючих екстраполювати?
   
Re: Велоурбаністам питання...

Кхм , поумнічаю , без співставлення із особою ахтора цитованого - лісапєд , того і Лісапєд , що не - транвай і не тралєйбус , а тому можливість обрати маршрут руху "бічними" вулицями , тобто - "горОдами" )) існує завжди , вважаю , що і по містах мульонниках теж - існує , але - лише за існування ув уявленнях/світогляді умовного лісаєдіста якогось розмежування між перевагами та недоліками декількох шляхів руху , від місця "А" до місця "Б" , тобто коли умовний лісапєдіст послуговуєцця чимось , що звецця "раціональне зважування" без "вирячених очей" та бажання "аби швидше" , котрі емоціями створені .

Такшо не тра би "нас" "лякати" "столицями" та тамошнім рухом , хоча визнаю - за відсутності звички та , як перший раз побачити , то дійсно - вражає . )


  - таких Більшість . Не тра би забувати .

А ще ж і Село існує з "Безмежним простором" та "Волею" - "якою стороною вулиці хочу їхати , тією і їздитиму" , але ж знов - лише наявність чогось у свідомості їздулі , вчасно нагадає - назустріч таке саме може їхати . ))

Тег - сподіваюсь зрозуміло який . ) 
Ну начинали мы собственно с велоинфраструктуры, которую может себе позволить Киев, Харьков, Днепр, Одесса, Львов, и то только для того чтобы мер мог вымахиваться перед остальными мерами, что мол вон у меня чо есть! В сёлах всё ясно, одна сплошная велоинфраструктура, да и в "городах", а ля Казятин и Новгород-Северский велоинфраструктура нужна, но только там она зовется просто инфраструктура. Бессмыслено спорить о преимуществах перемещения на метро в Новгород-Северском, бо никогда, в обозримом будущем не будет метро Казятине, Новгород-Северском, Умани и Полтаве.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Чує ти негр,ти в змозі по темі писати, чи будеш свої дитячі полюції і далі на оточуючих екстраполювати?

Помітьте, пане, про дитячі полюції вас д-р Фройд за язика не тягнув. Психологічно пану років 12-13 не більше.
Звідти і комплекси  .
Хіба можна в такому віці за кермо?
   
Re: Велоурбаністам питання...

Чує ти негр,ти в змозі по темі писати, чи будеш свої дитячі полюції і далі на оточуючих екстраполювати?

Тобі вже багато разів сказали, що твій драндулет зі спойлером нікому в місті не потрібен, і що доступ авто до центра місто буде весь час обмежуватись, в першу чергу через фінансові бар’єри. європейські міста не проектувались в розрахунку на автомобілі, і єдина альтернатива це громадський транспорт та велосипеди, як це вже сталось в багатьох містах Європи.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Забезпечення зручності для маломобільних - випендрьож?
Ну блін,  про це теж вже пояснено купу разів...
Да выпендреж, бо на Бесарабке в 20 метрах от подземного перехода с ЛИФТОМ тулить наземный переход это верх долбоеби3ма, в то время как большинство хрущевок не имеют не только лифтов но и элементарных направляющих для съезда по ступеням.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Київські відстані невеликі по світовим міркам. Від кільцевої до центру 10-12км, що десь 40-45 хвилин не поспішаючи за умови виділеної смуги для вело.  Це теж саме чи швидше, ніж на авто яке ще запарковане хто знає де та яке ще потрібно запаркувати,  чи громадському транспорті від дверей до дверей. Перепади висоти теж в Києві невеликі. При правільно побудованій вело інфраструктурі, велосипед в Києві буде самим зручним та швидким транспортом для багатьох, а велосипед з електродопомогою для більшості.
Не нравится Киев, Ок, давай тогда вращать педали масштабами Кривого Рога. Ты уверен, что равновесие в этом случае сместилось в сторону велика?
   
Re: Велоурбаністам питання...

101 %

Але годі то совковим дикунам пояснювати.  Для яких авто то до сих пір як кришталь в серванті.
Плять, ты ебнулся что ли? При чем здесь авто? Я ж вроде понятно написал, что в городах нет альтернативы общественному транспорту, хули не ясно?
   
Re: Велоурбаністам питання...

сніжок пішов
покатав по місту,жодного велопривідного.
А де наші #датчаниїдутьнароботу?
В чому проблема?

 

Я бачив кілька роверів за сьогодні. Схоже, за межами автівки ти і міста не бачиш  :weep:
   
Re: Велоурбаністам питання...
den

Маю особистий довго тривалий досвід в Києві катання на роботу ( з 13 року до ковіду майже )
8+ км в один бік
30хв+-
На недорогому команчі ( поки не сперли )
Потім щось подібне ( теж сперли )
Щас ардіс в селі є

Коли зима тепла було ( як минулого року ) то можна їздити
Правий берег

Де сильний підйом ( типу Вікторія парк форум ) то пішки 200 м не вдома пройтись

Інфраструктури не вистачає сильно
Нажаль



   
Re: Велоурбаністам питання...

Левада?

Що - Левада ..?  Світлина , чі шо ..?

Як світлина , то - трохи нижче греблі , що на Вакуленцях , по лівому берегу , як за течією , у 2011-му році зроблена .

Якого буя зара лізти у гараж та того ланця хвотограхвувати ..?    Забагато честі йому буде . ))
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ну начинали мы собственно с велоинфраструктуры, которую может себе позволить Киев, Харьков, Днепр, Одесса, Львов

Тоді би бажано у стартовому друкувати попередження - "тільки для мешканців столиць та міст мульонників"  , що-би кожне , хто "з села" , не умнічало здря , бо ж дійсно умови їзди неоднакові певною мірою , а тому й досвід - неоднаковий . )

Немаю додати .
   
Re: Велоурбаністам питання...

європейські міста не проектувались в розрахунку на автомобілі,
єдина альтернатива це громадський транспорт та велосипеди
Як там сьогодні альтернативний транспорт.
Велодоріжки чистять?
Як і завжди , з року в рік однаково . )
Ну може хоч цього року буде як в європі?
   
Re: Велоурбаністам питання...

Сніг паде. На ровері певно зимно...
   
Re: Велоурбаністам питання...

Сніг паде. На ровері певно зимно...
Вже пробував?
   
Re: Велоурбаністам питання...

Вже пробував?

Хто? Я?
Нє, я ровер з дитинства не люблю. Після того я в "України" з переднього колеса вісімку зробив, на ровера не лізу.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія