Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:25:51 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.Я не електрик, але я точно знаю що ті хто пишуть код для електриків зовсім не дурні. Вірити чи не вірити, це твоя особиста справа.А мені здається що дурні, тому і стається так багато пожеж.
Тому що ставити запобіжник на розетки 20 ампер, тоді коли самі розетки і близько не розраховані на такий струм, то є полнєйший тупняк, якщо не гірше.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:29:06 IP/Host: ---.trifle.net
|
Розгорнути попередні цитати...Я не електрик, але я точно знаю що ті хто пишуть код для електриків зовсім не дурні. Вірити чи не вірити, це твоя особиста справа.А мені здається що дурні, тому і стається так багато пожеж.
Тому що ставити запобіжник на розетки 20 ампер, тоді коли самі розетки і близько не розраховані на такий струм, то є полнєйший тупняк, якщо не гірше.Ти зовсім не розумієш як це працює в США. Якщо буде хоч один випадок коли буде доведено що пожежа почалась через провину електриків які все зробили по поточному коду, це автоматично означає що страхові компанії що не будуть виписувати страхові поліси на житло через великі ризики, які є обов’язковими при купівлі житла в займ, а це означає повний колапс будівельної індустрії.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:33:58 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...А мені здається що дурні, тому і стається так багато пожеж.
Тому що ставити запобіжник на розетки 20 ампер, тоді коли самі розетки і близько не розраховані на такий струм, то є полнєйший тупняк, якщо не гірше.Ти зовсім не розумієш як це працює в США. Якщо буде хоч один випадок коли буде доведено що пожежа почалась через провину електриків які все зробили по поточному коду, це автоматично означає що страхові компанії що не будуть виписувати страхові поліси на житло через великі ризики, які є обов’язковими при купівлі житла в займ, а це означає повний колапс будівельної індустрії.Та фуйня все це, он у вас розсипався на порох цілий будинок і крайнього тепер не знайти.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:35:57 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти зовсім не розумієш як це працює в США. Якщо буде хоч один випадок коли буде доведено що пожежа почалась через провину електриків які все зробили по поточному коду, це автоматично означає що страхові компанії що не будуть виписувати страхові поліси на житло через великі ризики, які є обов’язковими при купівлі житла в займ, а це означає повний колапс будівельної індустрії.Та фуйня все це, он у вас розсипався на порох цілий будинок і крайнього тепер не знайти.Вивчай теорію великих чисел. Якщо ти будеш підкидувати монету багато тисяч разів, то настане випадок, коли в тебе 10 разів поспіль випаде орел. Так само з будинками, транспортом, хворобами, тощо.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:37:58 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.Я не електрик, але я точно знаю що ті хто пишуть код для електриків зовсім не дурні. Вірити чи не вірити, це твоя особиста справа.А мені здається що дурні, тому і стається так багато пожеж.
Тому що ставити запобіжник на розетки 20 ампер, тоді коли самі розетки і близько не розраховані на такий струм, то є полнєйший тупняк, якщо не гірше.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:46:05 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...але щодо безпеки- дозволь не погодитись.Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:
Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:49:00 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...А мені здається що дурні, тому і стається так багато пожеж.
Тому що ставити запобіжник на розетки 20 ампер, тоді коли самі розетки і близько не розраховані на такий струм, то є полнєйший тупняк, якщо не гірше.Ти зовсім не розумієш як це працює в США. Якщо буде хоч один випадок коли буде доведено що пожежа почалась через провину електриків які все зробили по поточному коду, це автоматично означає що страхові компанії що не будуть виписувати страхові поліси на житло через великі ризики, які є обов’язковими при купівлі житла в займ, а це означає повний колапс будівельної індустрії.Та фуйня все це, он у вас розсипався на порох цілий будинок і крайнього тепер не знайти.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
4 серпня 2021 08:30:14 IP/Host: 193.29.16.---
|
але це не значить, що я повинен це робити сам.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
4 серпня 2021 08:52:16 IP/Host: ---.trifle.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти зовсім не розумієш як це працює в США. Якщо буде хоч один випадок коли буде доведено що пожежа почалась через провину електриків які все зробили по поточному коду, це автоматично означає що страхові компанії що не будуть виписувати страхові поліси на житло через великі ризики, які є обов’язковими при купівлі житла в займ, а це означає повний колапс будівельної індустрії.Та фуйня все це, он у вас розсипався на порох цілий будинок і крайнього тепер не знайти.Це ти про Флориду?
ТО там вже давно було відомо про проблеми і його треба було ремонтувати років з 10 назад, але хазяї квартир не хотіли скидатись на ремонт.
Але яке це має відношення до теми топіка?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
4 серпня 2021 13:50:00 IP/Host: ---.komitex.net
|
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
4 серпня 2021 14:00:35 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...але це не значить, що я повинен це робити сам.Так. Саме сам ти і повинен це робити.
Отримав посвідчення, то їздь і відповідно відповідай перед законом за своє керування ТЗ.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
4 серпня 2021 14:02:20 IP/Host: ---.209.223.85.sovam.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...але це не значить, що я повинен це робити сам.Так. Саме сам ти і повинен це робити.
Отримав посвідчення, то їздь і відповідно відповідай перед законом за своє керування ТЗ.
Ти ще скажи, що треба відмовитися від коробки-автомата, круз контроля, і заводити авто виключно ручкою, а не стартером?
А що робити багатим людям, які мають власних водіїв? Як їм бути?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
4 серпня 2021 15:16:10 IP/Host: 193.29.16.---
|
Розгорнути попередні цитати...але це не значить, що я повинен це робити сам.Так. Саме сам ти і повинен це робити.
Отримав посвідчення, то їздь і відповідно відповідай перед законом за своє керування ТЗ.
Ти ще скажи, що треба відмовитися від коробки-автомата, круз контроля, і заводити авто виключно ручкою, а не стартером?
А що робити багатим людям, які мають власних водіїв? Як їм бути?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 02:25:40 IP/Host: 195.64.182.---
|
Знайомий купив Іоніка.
хвалить.
а він шарить )
Він Теслу в Україну привіз першим.
Nazar Shymone-Davyda разом з Lena Artemenko і
ще 15
зараз тут: Hyundai Lviv.
14 год · Львів ·
Обрали наш наступний електромобіль! Перший в Україні мусить бути в нас!)
Просто неймовірний тест-драйв! Корейці зробили електромобіль вищого рівня ніж Тесла по комфорту їзди! 800 В зарядка дозволяє зараз заряджати електромобіль у Львові з фантастичним 120 кВт на годину у трьох локаціях! Так тільки у Порше Тайкан і Audi E-tron GT!
5 сек до сотні! 450-500 км запас ходу! Можна інші електромобілі заряджати з нього! База довша на 4cm ніж у Tesla Model X! Дизайн, колір матовий як з мультика! Комфорт як на яхті! Диски 20 дюймів. Шкіра на дотик як Mersedes SL. І він великий! Якщо будете замовляти, то кажіть мені, розкажу по секрету, що ми подаруємо від Go To-U)
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 07:29:21 IP/Host: 193.29.16.---
|
Но совершенно не очередной "убийца теслы".
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 08:02:07 IP/Host: ---.under.net.ua
|
Екологі, біліать з електрокарамі. А нічого, що на одну автобатарею треба нарити в афріке або австраліі цилий карьер. На одну! Без шансів рекультіваціі.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 08:20:35 IP/Host: ---.under.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...экологичность главным преимуществом электрокаров. Он напомнил, что в Японии бóльшая часть электроэнергии добывается путем сжигания угля и природного газаэто еще не упомянули вред от добычи лития, а потом утилизации этого всего
конечно, если сбросить это на "третий мир" то для "золотого миллиарда" воздух таки станет лучше
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 08:24:31 IP/Host: 195.64.182.---
|
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 08:28:10 IP/Host: 193.29.16.---
|
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 08:39:22 IP/Host: ---.under.net.ua
|
И опять в лужупук.
В Америке не 3х фазная сеть, как у нас, а 2х фазная.
Если к американцу заведено 2 фазы, то это 120+120 т.е. 230-240 вольт.
Именно поэтому американские Теслы наши 220 так легко потребляют.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 09:53:39 IP/Host: 193.29.16.---
|
Розгорнути попередні цитати...И опять в лужупук.
В Америке не 3х фазная сеть, как у нас, а 2х фазная.
Если к американцу заведено 2 фазы, то это 120+120 т.е. 230-240 вольт.
Именно поэтому американские Теслы наши 220 так легко потребляют.У нас давно уже стандарт 230V
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 10:04:11 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...И опять в лужупук.
В Америке не 3х фазная сеть, как у нас, а 2х фазная.
Если к американцу заведено 2 фазы, то это 120+120 т.е. 230-240 вольт.
Именно поэтому американские Теслы наши 220 так легко потребляют.У нас давно уже стандарт 230VУ вас, це де?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 10:33:43 IP/Host: 193.29.16.---
|
Розгорнути попередні цитати...У нас давно уже стандарт 230VУ вас, це де?соромно, соромно не знати цих таких простих речей! це ж не болтове з"єднання!
ДСТУ EN 50160:2014
https://metrology.com.ua/wp-content/uploads/2015/05/images_ntd_dsstu_en_50160_2014.zip
п.с. іди краще почитай якусь технічну книжку, школярику!
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 10:41:28 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...У вас, це де?соромно, соромно не знати цих таких простих речей! це ж не болтове з"єднання!
ДСТУ EN 50160:2014
https://metrology.com.ua/wp-content/uploads/2015/05/images_ntd_dsstu_en_50160_2014.zip
п.с. іди краще почитай якусь технічну книжку, школярику!Що сказати хотів, недолугий?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 10:42:51 IP/Host: 193.29.16.---
|
Розгорнути попередні цитати...соромно, соромно не знати цих таких простих речей! це ж не болтове з"єднання!
ДСТУ EN 50160:2014
https://metrology.com.ua/wp-content/uploads/2015/05/images_ntd_dsstu_en_50160_2014.zip
п.с. іди краще почитай якусь технічну книжку, школярику!Що сказати хотів, недолугий?кури талмуд, учи матчасть!
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 10:44:30 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Що сказати хотів, недолугий?кури талмуд, учи матчасть!Ще щось, мішигін?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 16:39:47 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Поки сомневающиєся сомнєваются, Tesla сьогодні опублікувала рекордні квартальні показники: 1 мілліард долларів чистого прибутку за кварта, 121% росту в порівняні з попереднім роком у проданих авто.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 16:46:16 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Всім електрокари гарні,крім слабких батарей. Ось були б рази в три більш потужні по запасу ходу.Було би непогано, але 400-700 км пробігу що дає Тесла в 99% відсотків випадків достатньо.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 16:48:25 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 16:50:38 IP/Host: 193.29.16.---
|
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 17:16:23 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Всім електрокари гарні,крім слабких батарей. Ось були б рази в три більш потужні по запасу ходу.Було би непогано, але 400-700 км пробігу що дає Тесла в 99% відсотків випадків достатньо.Так 400 чи 700?
Ловкость рук протів бистроти глаз(с)
ПС і про 400 - хуцпа.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 17:25:49 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Поки сомневающиєся сомнєваются, Tesla сьогодні опублікувала рекордні квартальні показники: 1 мілліард долларів чистого прибутку за кварта, 121% росту в порівняні з попереднім роком у проданих авто.Ці рекордні показники якось вплинули суттєво на швидкісь зарядки?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 17:56:52 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Поки сомневающиєся сомнєваются, Tesla сьогодні опублікувала рекордні квартальні показники: 1 мілліард долларів чистого прибутку за кварта, 121% росту в порівняні з попереднім роком у проданих авто.Ці рекордні показники якось вплинули суттєво на швидкісь зарядки?Для мене витрати часу на зарядку приблизно 5-10 секунд на тиждень.
На довгих перегонах додай одну годину на кожні 750 км порівняно з ДВЗ яке на дозаправку зупиниться на 5 хвилин один раз на кожні 750 км.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 18:01:58 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Поки сомневающиєся сомнєваются, Tesla сьогодні опублікувала рекордні квартальні показники: 1 мілліард долларів чистого прибутку за кварта, 121% росту в порівняні з попереднім роком у проданих авто.Ці рекордні показники якось вплинули суттєво на швидкісь зарядки?Для мене витрати часу на зарядку приблизно 5-10 секунд на тиждень.
На довгих перегонах додай одну годину на кожні 750 км порівняно з ДВЗ яке на дозаправку зупиниться на 5 хвилин один раз на кожні 750 км.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 18:03:27 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ці рекордні показники якось вплинули суттєво на швидкісь зарядки?Для мене витрати часу на зарядку приблизно 5-10 секунд на тиждень.
На довгих перегонах додай одну годину на кожні 750 км порівняно з ДВЗ яке на дозаправку зупиниться на 5 хвилин один раз на кожні 750 км.по суті запитання відповідь є? нє?
ннє - наxyйспляжа
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 18:26:31 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ці рекордні показники якось вплинули суттєво на швидкісь зарядки?Для мене витрати часу на зарядку приблизно 5-10 секунд на тиждень.
На довгих перегонах додай одну годину на кожні 750 км порівняно з ДВЗ яке на дозаправку зупиниться на 5 хвилин один раз на кожні 750 км.750 км - це десь 5.5-7 годин їзди, після такого треба треба як мінімум сходити в туалет, поїсти, розім'ятись, тому 5 хвилин ніяк не допоможе.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 18:44:21 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Для мене витрати часу на зарядку приблизно 5-10 секунд на тиждень.
На довгих перегонах додай одну годину на кожні 750 км порівняно з ДВЗ яке на дозаправку зупиниться на 5 хвилин один раз на кожні 750 км.750 км - це десь 5.5-7 годин їзди, після такого треба треба як мінімум сходити в туалет, поїсти, розім'ятись, тому 5 хвилин ніяк не допоможе.Саме на таку відстань я ізджу декілька разів на рік багато років і можу порівняти. За звичайним трафіком - декілька місць де завжди stop and go поки проїдеш LA, в мене дорога займала десь 6:40-6:50 на ДВЗ авто з однією зупинкою на 5 хвилин долити 10 галонів на I-5. На Тесла в мене ця сама дорога, а я і проїхав вже 6 разів туди назад, займає 7:4О-7:50 годин.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 19:38:43 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...Знайомий купив Іоніка.
хвалить.
а він шарить )
Він Теслу в Україну привіз першим.
Nazar Shymone-Davyda разом з Lena Artemenko і
ще 15
зараз тут: Hyundai Lviv.
14 год · Львів ·
Обрали наш наступний електромобіль! Перший в Україні мусить бути в нас!)
Просто неймовірний тест-драйв! Корейці зробили електромобіль вищого рівня ніж Тесла по комфорту їзди! 800 В зарядка дозволяє зараз заряджати електромобіль у Львові з фантастичним 120 кВт на годину у трьох локаціях! Так тільки у Порше Тайкан і Audi E-tron GT!
5 сек до сотні! 450-500 км запас ходу! Можна інші електромобілі заряджати з нього! База довша на 4cm ніж у Tesla Model X! Дизайн, колір матовий як з мультика! Комфорт як на яхті! Диски 20 дюймів. Шкіра на дотик як Mersedes SL. І він великий! Якщо будете замовляти, то кажіть мені, розкажу по секрету, що ми подаруємо від Go To-U)Мультизарядность - возможность соединять 2 половины батареи последовательно, для быстрого заряда на 800 вольт,
либо параллельно, для использования уже построеной 400V сети - это гениально.
Коефициент лобового сопротивления 0,24. Это фантастика, как для SUV.
У model X 0,25, слегка отстает.
тесла X на 100 kWh батарее обещает 580 км пробега. С уточнением что по циклу WLTP.
ионик обещает 480 км пробега по тому же WLTP, но с 72 kWh батареей.
Ионик ниже, уже и легче. Двигатели на постоянных магнитах, но у теслы передний двигатель такой же, и он используется на трассе.
В общем никаких чудес по дальнобойности нет.
Колесная база у него меньше, чем у X на 6 см, а не больше.
автоматические скрытые дверные ручки. - только в комплектации top.
а память настроек сиденья водителя и переднего пассажира - это в ионике только отдельная опция.
Обещают адаптивный круиз контроль. Про удержание в полосе я ничего не увидел, а значит
в этом смысле не дотягивает до теслы 2015 года.
С усиленной батареей и полным приводом комплектация top
1 675 200 грн
62044$ по курсу 27.
Прям действительно намного дешевле икса, которому уступает прям во всем.
Но если сравнивать с model Y, то она от 54 тыс $.
Да, о пневме в ионик тоже я ничего не увидел, и заява "намного выше комфорт езды" на машине без пневмы удивляет.
В общем да, достойный конкурент, один из многих.
Но совершенно не очередной "убийца теслы".
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 19:44:28 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Знайомий купив Іоніка.
хвалить.
а він шарить )
Він Теслу в Україну привіз першим.
Nazar Shymone-Davyda разом з Lena Artemenko і
ще 15
зараз тут: Hyundai Lviv.
14 год · Львів ·
Обрали наш наступний електромобіль! Перший в Україні мусить бути в нас!)
Просто неймовірний тест-драйв! Корейці зробили електромобіль вищого рівня ніж Тесла по комфорту їзди! 800 В зарядка дозволяє зараз заряджати електромобіль у Львові з фантастичним 120 кВт на годину у трьох локаціях! Так тільки у Порше Тайкан і Audi E-tron GT!
5 сек до сотні! 450-500 км запас ходу! Можна інші електромобілі заряджати з нього! База довша на 4cm ніж у Tesla Model X! Дизайн, колір матовий як з мультика! Комфорт як на яхті! Диски 20 дюймів. Шкіра на дотик як Mersedes SL. І він великий! Якщо будете замовляти, то кажіть мені, розкажу по секрету, що ми подаруємо від Go To-U)Мультизарядность - возможность соединять 2 половины батареи последовательно, для быстрого заряда на 800 вольт,
либо параллельно, для использования уже построеной 400V сети - это гениально.
Коефициент лобового сопротивления 0,24. Это фантастика, как для SUV.
У model X 0,25, слегка отстает.
тесла X на 100 kWh батарее обещает 580 км пробега. С уточнением что по циклу WLTP.
ионик обещает 480 км пробега по тому же WLTP, но с 72 kWh батареей.
Ионик ниже, уже и легче. Двигатели на постоянных магнитах, но у теслы передний двигатель такой же, и он используется на трассе.
В общем никаких чудес по дальнобойности нет.
Колесная база у него меньше, чем у X на 6 см, а не больше.
автоматические скрытые дверные ручки. - только в комплектации top.
а память настроек сиденья водителя и переднего пассажира - это в ионике только отдельная опция.
Обещают адаптивный круиз контроль. Про удержание в полосе я ничего не увидел, а значит
в этом смысле не дотягивает до теслы 2015 года.
С усиленной батареей и полным приводом комплектация top
1 675 200 грн
62044$ по курсу 27.
Прям действительно намного дешевле икса, которому уступает прям во всем.
Но если сравнивать с model Y, то она от 54 тыс $.
Да, о пневме в ионик тоже я ничего не увидел, и заява "намного выше комфорт езды" на машине без пневмы удивляет.
В общем да, достойный конкурент, один из многих.
Но совершенно не очередной "убийца теслы".Нове авто.
Офіційне.
Є гарантія і сервіс.
Купи такк нову Теслу в Украіні.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
5 серпня 2021 19:47:29 IP/Host: ---.komitex.net
|
Розгорнути попередні цитати...Мультизарядность - возможность соединять 2 половины батареи последовательно, для быстрого заряда на 800 вольт,
либо параллельно, для использования уже построеной 400V сети - это гениально.
Коефициент лобового сопротивления 0,24. Это фантастика, как для SUV.
У model X 0,25, слегка отстает.
тесла X на 100 kWh батарее обещает 580 км пробега. С уточнением что по циклу WLTP.
ионик обещает 480 км пробега по тому же WLTP, но с 72 kWh батареей.
Ионик ниже, уже и легче. Двигатели на постоянных магнитах, но у теслы передний двигатель такой же, и он используется на трассе.
В общем никаких чудес по дальнобойности нет.
Колесная база у него меньше, чем у X на 6 см, а не больше.
автоматические скрытые дверные ручки. - только в комплектации top.
а память настроек сиденья водителя и переднего пассажира - это в ионике только отдельная опция.
Обещают адаптивный круиз контроль. Про удержание в полосе я ничего не увидел, а значит
в этом смысле не дотягивает до теслы 2015 года.
С усиленной батареей и полным приводом комплектация top
1 675 200 грн
62044$ по курсу 27.
Прям действительно намного дешевле икса, которому уступает прям во всем.
Но если сравнивать с model Y, то она от 54 тыс $.
Да, о пневме в ионик тоже я ничего не увидел, и заява "намного выше комфорт езды" на машине без пневмы удивляет.
В общем да, достойный конкурент, один из многих.
Но совершенно не очередной "убийца теслы".Нове авто.
Офіційне.
Є гарантія і сервіс.
Купи такк нову Теслу в Украіні.Про яке саме авто мова йде?