Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Я тільки що здав арендовану Мазду 3, комп’ютер показав мій MPG в 25 миль на галон, це при супер спокійній їзді де швидкість не перевищувала 40 миль на годину. Не думаю що Hertz щось спеціально поробив цій мазді, і не думаю що мерседес набагато економніше за бюджетну, легку як пуста консерва Мазду 3. Тому про 30 миль на галон в мерседесі Б класу що мабудь що відповідає по розмірам Мазду 3 мені не потрібно розповідати. Кри того Мерседес винагає приміальних бензин.

Не розповідайте мені про 30 миль на галон, це недосяжна цифра в реальному житі.

Это твоей арендованой мазде на техобслуживание пора. У меня на шестицилиндровом Субару Аутбэке меньше выходит 25.5-26.3. Так что и здесь ты спи3дел. Пора тебе ник на Пистунов-Обсерянский менять. :)
   
Это твоей арендованой мазде на техобслуживание пора. У меня на шестицилиндровом Субару Аутбэке меньше выходит 25.5-26.3. Так что и здесь ты спи3дел. Пора тебе ник на Пистунов-Обсерянский менять. :)

Не кажи мені який в мене нік, і я не буду нагадувати тобі про стереотип Субару як Лесбару в американській культурі.

   
Не кажи мені який в мене нік, і я не буду нагадувати тобі про стереотип Субару як Лесбару в американській культурі.

Показати зображення...

уDobreво, засчтаем тебе очередной слив, пистунишка. :)
   
уDobreво, засчтаем тебе очередной слив, пистунишка. :)

Ти би перевірив тех дані, перед тим як сідати голою жопою на їжачків, сонечко якутське. Виробник заявляє 26 mpg, в мене в вчора вийшло 25 миль на галон, вся ця інформація перед мною  на екрані, я нічого не видимував. Щойно на всякий випадок перевірив факт з заявленим, можливо я дійсно не правий, але ні, все співпадає з заявленим виробником.

Навіщо ти залазиш в гілки про автомобілі, якщо це не твоя зона компетенції, і не просто залазиш, але ще поводиш себе агресивно, ліхо та придуркувато в гірших традиціях субкультури народів на північ від України. Це вище мого розуміння.
   
Ти би перевірив тех дані, перед тим як сідати голою жопою на їжачків, сонечко якутське. Виробник заявляє 26 mpg, в мене в вчора вийшло 25 миль на галон, вся ця інформація перед мною  на екрані, я нічого не видимував. Щойно на всякий випадок перевірив факт з заявленим, можливо я дійсно не правий, але ні, все співпадає з заявленим виробником.

Навіщо ти залазиш в гілки про автомобілі, якщо це не твоя зона компетенції, і не просто залазиш, але ще поводиш себе агресивно, ліхо та придуркувато в гірших традиціях субкультури народів на північ від України. Це вище мого розуміння.

Многа букафф, ниасилил. Но это никак не отменяет прискорбного факта, что ты опять спистел. :)

Mazda3 2.0 Sedan: Up to 28 mpg city/36 mpg highway*
   
Поки тут хоронять електромобілі, Додж припиняє випускати Челленджер і Чарджер , щоб замінити їх електричними версіями.  :shuffle:

Цитувати
Американський автовиробник Dodge після 2023 року припинить випускати спортивні моделі Charger та Challenger через перехід до виробництва електрокарів.

Про це повідомляє Stellantis, материнська структура Dodge, передає Інтерфакс-Україна.

"Ми відзначаємо кінець епохи та початок нового світлого електричного майбутнього", - написав глава Dodge Тім Куніскіс.


https://www.epravda.com.ua/news/2022/08/18/690559/
   
Многа букафф, ниасилил. Но это никак не отменяет прискорбного факта, что ты опять спистел. :)

Mazda3 2.0 Sedan: Up to 28 mpg city/36 mpg highway*

Угомонісь. Всі крім одного з 8 трімів Мазда 3 що продаються йдуть з двигуном 2.5 і там інший mpg оцінений в 26. Те що я отримав 25 призаявлених 26 це супер.

Авто це не твоє, і рахуючи по твому вибору, ти не тільки не дуже знайомий технічними аспектами, але і з культурними кліше та стігмами що деякі авто мають в США, як Субару.
   
Угомонісь. Всі крім одного з 8 трімів Мазда 3 що продаються йдуть з двигуном 2.5 і там інший mpg оцінений в 26. Те що я отримав 25 призаявлених 26 це супер.

Авто це не твоє, і рахуючи по твому вибору, ти не тільки не дуже знайомий технічними аспектами, але і з культурними кліше та стігмами що деякі авто мають в США, як Субару.

Чучело, сказки о Маздах с 2.5 в конторах по ренту машин - это твой очередной пистешь, как и о ненадежных акурах/хондах, круге знакомых, покупающих Ламборгини пачками и прочем хуеплетстве. :)

Оно и понятно - ездил ты на убитых акурах, в рент дают тебе такие же убитые мазды. :)


   
Чучело, сказки о Маздах с 2.5 в конторах по ренту машин - это твой очередной пистешь, как и о ненадежных акурах/хондах, круге знакомых, покупающих Ламборгини пачками и прочем хуеплетстве. :)

Оно и понятно - ездил ты на убитых акурах, в рент дают тебе такие же убитые мазды. :)

Це твої особисті проблеми, що ти думаєш що рентовані компанії купую тільки самі дешеві тріми.Не впевнений що подальше спілкування з тобою може мати який небудь продуктивний результат, бо схоже що в нас немає жодної точки перетину спільних інтересів.
   
Це твої особисті проблеми, що ти думаєш що регтовані компанії купую тільки самі дешеві тріми.Не впевнений що подальше спілкування з тобою може мати який небудь продуктивний результат, бо схоже що в нас немає жодної точки перетину спільних інтересів.

Это не проблемы, чучело, а факт. :) Мазда 3 - это компакт и навороченных компактов нет в аренде ибо это бросовые автомобили.

Ты сам, дружочек, писал, что та Мазда, что ты взял в аренду, была пустая, как консервная банка. Поэтому взял ты самую дешевую убитую колымагу, а здесь решил топырить пальцы. :)

   
Это не проблемы, чучело, а факт. :) Мазда 3 - это компакт и навороченных компактов нет в аренде ибо это бросовые автомобили.

Ты сам, дружочек, писал, что та Мазда, что ты взял в аренду, была пустая, как консервная банка. Поэтому взял ты самую дешевую убитую колымагу, а здесь решил топырить пальцы. :)

Йди дойобуйся до Херца, які машини вони купують і вчи їх жити. Бо якщо би ти знав хоч трошки як працює автомобільний бізнес - то самі дешевий трім купити на прктиці практично немржливо, бо на ньому виробниуюк нічого не заробляє. Це перевірено досвідом багатьох батьків що намагались купити саму дешеву з заявлених моделей для дітей.
   
Естественно количество электромобилей увеличивается, но и ДВЗ не собирается сдаваться. Изобретены и разработаны ДВЗ на не традиционных схемах конструктивов. Малогабаритные, мощные, всеядные  и одновременно экономичные. Вряд ли  военная техника откажется  от ДВЗ. Сельхозтехника для обработки больших площадей тоже не откажется от ДВЗ.
 Но вот городской транспорт  со временем практически весь будет только на электротяге.
   
Но вот городской транспорт  со временем практически весь будет только на электротяге.

Чи буде він настільки дешевим що б бути масовим?
   
Йди дойобуйся до Херца, які машини вони купують і вчи їх жити. Бо якщо би ти знав хоч трошки як працює автомобільний бізнес - то самі дешевий трім купити на прктиці практично немржливо, бо на ньому виробниуюк нічого не заробляє. Це перевірено досвідом багатьох батьків що намагались купити саму дешеву з заявлених моделей для дітей.

Хуерц…. Херц и Авис гоняют практически весь флот до 20-25 тыс миль, после чего сбагривают их ентерпрайзу, те гоняют до 40 и продают с аукционов. И покупают шо Херц, шо Авис в классе субкомпакт/компакт самый дешевый неликвид, который дилеры отказываются брать, поскольку знают, что не продадут.

Учи матчасть, Пистунов-Обсерянский. :)
   
Re: Светлое будущее электрических машин

Чи буде він настільки дешевим що б бути масовим?
После запрета ездить легковому транспорту на ДВЗ в городской черте, городской транспорт на электротяге будет массовым. В том числе коллективным. Индивидуальным по типу такси или коллективным по типу троллейбуса или метро под землёй или  на поверхности земли. На ДВЗ рационально оставить медицинский и пожарный транспорт, разнообразную коммунальную и аварийную различную технику.
   
Угомонісь. Всі крім одного з 8 трімів Мазда 3 що продаються йдуть з двигуном 2.5 і там інший mpg оцінений в 26. Те що я отримав 25 призаявлених 26 це супер.

Авто це не твоє, і рахуючи по твому вибору, ти не тільки не дуже знайомий технічними аспектами, але і з культурними кліше та стігмами що деякі авто мають в США, як Субару.
звісно, жодна електричка не покаже тобі такий точний результат. кстацє, 10 літр на сотню для сучасної машини це якби овердофіга. таке враження, шо у тебе  лінкольн 70-х

Останнє редагування: 19 серпня 2022 08:09:09 від magistr
   
После запрета ездить легковому транспорту на ДВЗ в городской черте, городской транспорт на электротяге будет массовым. В том числе коллективным. Индивидуальным по типу такси или коллективным по типу троллейбуса или метро под землёй или  на поверхности земли. На ДВЗ рационально оставить медицинский и пожарный транспорт, разнообразную коммунальную и аварийную различную технику.
Ага. Тобто в чесній конкуренції електрички програють. Дайош  рабство! Хай будуть гетто! Знерухомити населення наша задача! Нєхрєн шастають!
   
Знерухомити населення наша задача!

Стояння а заторах це теж знерухомлення
   
Чи буде він настільки дешевим що б бути масовим?

масового приватного транспорту в містах вже ніколи не буде, іде прискорене видавлювання автівок з міст, тому всіх будуть заганяти на гт, або електро скутери, ровери, самокати. приватний транспорт в містах просто стане надто дорогим для манюпаса, щоб ним щодня користуватись
   
Ага. Тобто в чесній конкуренції електрички програють. Дайош  рабство! Хай будуть гетто! Знерухомити населення наша задача! Нєхрєн шастають!
у містах взагалі тре заборонити приватний автотранспорт з габаритами більшими матіса чи горбатого. а краще так увесь
   
Стояння а заторах це теж знерухомлення
Стояння в заторах і принципова неможливість кудись поїхати за власним бажанням це те саме? Так , організувати гетто з 20 метровими стінами і автоматичними кулеметами це найкращий спосіб ліквідувати затори.
   
Re: Светлое будущее электрических машин

Ага. Тобто в чесній конкуренції електрички програють. Дайош  рабство! Хай будуть гетто! Знерухомити населення наша задача! Нєхрєн шастають!
В своё время ДВЗ победил авто на электротяге, теперь электротяга берёт реванш.
Однако ты передёргиваешь! :D Эксплуатация легкового транспорта на ДРЗ в городской черте будет неизбежно ДОРОЖЕ, чем на электротяге. Для разгрузки дорог внутри городов будет развиваться коммунальный транспорт на электротяге. Со временем для передвижения на короткие дистанции в виде движущихся тротуаров.
   
у містах взагалі тре заборонити приватний автотранспорт з габаритами більшими матіса чи горбатого. а краще так увесь
Всіх в гетто! Стіни і автоматичні кулемети спасуть людство!
   
Стояння в заторах і принципова неможливість кудись поїхати за власним бажанням це те саме? Так , організувати гетто з 20 метровими стінами і автоматичними кулеметами це найкращий спосіб ліквідувати затори.

В заторах автомобіль стоїть, отже це знерухомленість.
   
Всіх в гетто! Стіни і автоматичні кулемети спасуть людство!

У вас параноя
   
В своё время ДВЗ победил авто на электротяге, теперь электротяга берёт реванш.
Однако ты передёргиваешь! :D Эксплуатация легкового транспорта на ДРЗ в городской черте будет неизбежно ДОРОЖЕ, чем на электротяге. Для разгрузки дорог внутри городов будет развиваться коммунальный транспорт на электротяге. Со временем для передвижения на короткие дистанции в виде движущихся тротуаров.
Не буде. Для електротяги потрібна заміна всієї енергоструктури за охуліард грошей. Плюс вся ця система елементарно ложиться. Блекаут з двз неможливий. Про рухомі тротуари - мабуть телепортацію реальніша.
   
Всіх в гетто! Стіни і автоматичні кулемети спасуть людство!

для чого кулемети, зроблять парковку дорогу, вїзд в межі міста за ціною тижневої зарплати, сам побіжиш першим міняти своє корито на електросамокат, і ще й тішитись як добре зекономив  :D
   
для чого кулемети, зроблять парковку дорогу, вїзд в межі міста за ціною тижневої зарплати, сам побіжиш першим міняти своє корито на електросамокат, і ще й тішитись як добре зекономив  :D

В Сінгапурі то взагалі обмежена кількість номерів і  вони продаються за шалені гроші.
   
У вас параноя
Ні не параноя. Я вивчав науковий комунізм. Вся ця хуцпа з електричками чітко звідти. Забрати в людей свободу пересування то є першочергове завдання для поневолення.
   
для чого кулемети, зроблять парковку дорогу, вїзд в межі міста за ціною тижневої зарплати, сам побіжиш першим міняти своє корито на електросамокат, і ще й тішитись як добре зекономив  :D
Кулемети надійніше. Тільки пішки і по спецперепустках. З дозволу парткому.
Або є варіант, що описав геніальний Лем в "конгресі футурологів".
   
Ні не параноя. Я вивчав науковий комунізм. Вся ця хуцпа з електричками чітко звідти. Забрати в людей свободу пересування то є першочергове завдання для поневолення.

Ну тут вже більш не про електрички а про індив. транспорт в місті. Там логіка що в місті створити інфраструктуру для інд. транспорту що б не було заторів неможливо. Коли в людини ж вибір між автомобілем велосипедом самокатом і трамваєм то є більша свобода.
   
Re: Светлое  будущее электрических машин

У вас параноя
Не паранойя! igor_ph не умеет мыслить системно и способен видеть или изобретать  только негатив. А также не понимает, что если есть некая проблема, то будет найдено и средство  её ликвидации.
   
А електробуси на акумуляторах вроді все ж недосконалі. Краще тролейбуси з акумуляторами для певних ділянок
   
От приміром є велосипедист, автомобіліст і пішохід. Кожен має право на дорогу.
   
что если есть некая проблема

Кожен розуміє проблему по своєму. Для когось проблема, що не із-за автомобілів важко кудись дійти, а для когось що вузькі дороги і не можна буль-де безплатно авто поставити.
   
І якщо побудувати стіну з кулеметами то не гарантія що не буде заторів  :D
   
igor_ph не умеет мыслить системно и способен видеть или изобретать  только негатив. А также не понимает, что если есть некая проблема, то будет найдено и средство  её ликвидации.
Ти мені не приписуй власних болячок. Іди в гілку про космос і пиши про вічний двигун. То твоє.
Не всі проблеми можна вирішити. Електрички то взагалі не вирішення проблем. Проблему пробок вони не вирішують. Проблема пробок виникає тому, що жити величезній масі людей в мурашниках дешевше ніж рівномірно розподіленими по планеті без наявності телепортації. Міста не знесеш і по новому не збудуєш.
   
І якщо побудувати стіну з кулеметами то не гарантія що не буде заторів  :D
В північній Кореї нема заторів.
   
Електрички то взагалі не вирішення проблем.

Трамваї і тролейбуси. Індивідуальний електротранспорт не вирішить ніфіга.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія