Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Якщо легко то в чому справа?
Знайди і дай ссилку

Можеш починати копати звідси

https://frontiergroup.org/resources/overcharged-how-state-ev-fees-discourage-clean-choices/

Я нещодавно читав статтю про EV реєстраційні збори в Техасі, де з цифрами показували що це дискримінаційно по відношенню до EV. Можу знайти коли буде більше часу
   
Тому що в гаражах тримають мотлох. Рідко який реднек має не засраний під саму стелю гараж куди заїжджала машина років 20 назад. Потрібно буде заряджатись, швидко почистять гараж для машини.

А чому не можна заряджати авто на драйвеї?
   
Ти хоч би подивився на глобус :facepalm1:

левова частка продажу EV приходиться на розвинуті країни плюс Китай. В країнах що розвиваються більшість продажів складає автошлак з розвинутих країн. Попит на цей авто шрот росте з кожним роком. В одній Нігерії населення росте зі швидкістю 5-6 мільйонів на рік. Там де в них раніше був запаркований ішак та у заможніх мопед Верховина, зараз стоїть «ласточка» з американського аукціону битих авто.

Останнє редагування: 17 квітня 2024 18:50:58 від Dobre
   
А чому не можна заряджати авто на драйвеї?

Можна
   
левова частка продажу EV приходиться на розвинуті країни плюс Китай. В країнах що розвиваються більшість продажів складає автошлак з розвинутих країн. Попит на цей авто шрот росте з кожним роком. В одній Нігерії населення росте зі швидкістю 5-6 мільйонів на рік.

От тепер не зупиняйся опиши що відбувається подивимось чи ти можеш скласти висновок із власних тверджень :lol:  :weep:  :lol:  :facepalm1:
   
Забув додати. Нових моторів ДВЗ на заміну немає. Є перебрані в чимось гаражі з гарантією звичайно в 5 тисяч миль або три місяці.
В електромобілях принаймі можна поставити нову батарею. Дорого але можливо. З ДВЗ такий фокус не проходить.
Брехня
Я хоч зараз можу купити новий мотор на Сільверадо напряму від GM
   
Брехня
Я хоч зараз можу купити новий мотор на Сільверадо напряму від GM

Можливо, в мене немає досвіду з GM. Дай посилання будь ласка. Хочу сам подивитись. Це дуже не стандартно коли виробник пропонує новий мотор на заміну.
   
Федеральні гроші розподіляються між штатами на ремонт/будівництво доріг.

Так який податок на ev ?

Так в тому то ж і суть, що ці "податки" введені деякими респівськими штатами не йдуть в федеральний бюджет.
На даний момент немає федерального податку на володіння EV, навпаки, є програма заохочення купувати EV через надання податкових кредитів.

Тут мова не проте, що володарі EV не повинні платити податки взагалі, тут мова про те, що ті "податки", які ввели деякі штати зараз ніяк економічно не обгрунтовані, а прийняті саме для того, щоб додатково відвернути потенційних покупців від EV.
І це лише один із моментів. Крім того йде постійна пропаганда проти EV, саме про це все і говорив Піт Бутіджеж.
Перехід на EVстанеться, від цього не втечеш, але якщо американські виробники не підготуються, то вони пролетять в конкуренції з Китаєм, а з ними і всіх, хто на них працює.
   
Можна

"Тому що в гаражах тримають мотлох. Рідко який реднек має не засраний під саму стелю гараж куди заїжджала машина років 20 назад. Потрібно буде заряджатись, швидко почистять гараж для машини."

 :rotate:
   
Так в тому то ж і суть, що ці "податки" введені деякими респівськими штатами не йдуть в федеральний бюджет.
На даний момент немає федерального податку на володіння EV, навпаки, є програма заохочення купувати EV через надання податкових кредитів.

Тут мова не проте, що володарі EV не повинні платити податки взагалі, тут мова про те, що ті "податки", які ввели деякі штати зараз ніяк економічно не обгрунтовані, а прийняті саме для того, щоб додатково відвернути потенційних покупців від EV.
І це лише один із моментів. Крім того йде постійна пропаганда проти EV, саме про це все і говорив Піт Бутіджеж.
Перехід на EVстанеться, від цього не втечеш, але якщо американські виробники не підготуються, то вони пролетять в конкуренції з Китаєм, а з ними і всіх, хто на них працює.

New Jersey респівськими штат?

"A new EV fee
A law signed by Murphy last week will charge EV drivers an annual fee on top of their normal yearly registrations starting July 1. That fee is $250 this year, and will rise $10 per year until it tops out at $290.

Buyers of new vehicles will pay four years, or more than $1,000, upfront."

https://chargevc.org/what-drivers-need-to-know-as-nj-makes-electric-vehicles-more-expensive/#:~:text=A%20new%20EV%20fee,or%20more%20than%20%241%2C000%2C%20upfront.
   
https://www.chevrolet.com/performance-parts/crate-engines

Це перформанс двигуни що до стокових не мають жодного відношення. Це інший світ та інші ціни. Все що в перфоманс світі, то починається з 10 тисяч і йде з ікрементами в 2 тисячі доларів мінімум.

Не для простих смертних.
   
Продаж EV в розвинутих країнах не встигає за ростом населення на планеті та проникненням автомобілізації туди де ще 20 років на ішаках іздили.
Тобто електроавтомобіліза ція не вплине на кількість нафти?)
   
Тобто електроавтомобіліза ція не вплине на кількість нафти?)

Закінчиться коли висохне пул ДВЗ шроту з розвинутих країн і хоче негр з Нігерії чи ні, але йому доведеться купувати вже електричний шрот бо іншого немає.
   
Ціна на новий від 7000,ребілд з гарантією 50000 км від 4000.Поміняти можна самому якщо руки не зі сраки рстуть
   
Це перформанс двигуни що до стокових не мають жодного відношення. Це інший світ та інші ціни. Все що в перфоманс світі, то починається з 10 тисяч і йде з ікрементами в 2 тисячі доларів мінімум.

Не для простих смертних.

Це писець людина яка не може знайти запчастину до авто розказує про автомобілі  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:

https://parts.chevrolet.com/search?categoryId=3074457345616996711
   
Це писець людина яка не може знайти запчастину до авто розказує про автомобілі  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:

https://parts.chevrolet.com/search?categoryId=3074457345616996711

Знайди мені звичайний двигун в зборці на який небудь простенький трак Silverado LT 2017 року випуску.

Не перебраний в гаражі десь у Флориді з гарантією від дяді Васі на пів року.
   
Знайди мені звичайний двигун в зборці на який небудь простенький трак Silverado LT 2017 року випуску.

Не перебраний в гаражі десь у Флориді з гарантією пів року.

Тобто тобі уже показав як шукати а ти далі не можеш  :facepalm1:
   
Тобто тобі уже показав як шукати а ти далі не можеш  :facepalm1:

Ящо би я міг знайти, то не питав би
   
8 тисяч ремонту двигуна на Тойота Секвоя в мого родича.
Без посилання на цифри - це теж ніачом.

Тут можна лише пофантазувати - раз у "дяді Васі", знач машина вже не на гарантії. Якщо це двигун - то це капіталка з заміною кілець, прокладок, можливо пістонів, можливо - цепа/ременя ГРМ. На тойотівських двигунах, тим більш на секвойї, це настає десь на півмільйоні км пробігу, якщо за двигуном нормально слідкували. 8 тисяч за такий пробіг - це ніачом. І точно дешевше за заміну двигуна та павербанку на теслі. Тойотівські мотори, які пройшли 3+ мільйони лише з однією капіталкою, я бачив на власні очі. На отих 3 мільйонах двигуну зробили другу капіталку і він чудово їздить досі.
Забув додати. Нових моторів ДВЗ на заміну немає.
Сам придумав чи хто сказав? На мою - є. На інші - не цікавився. Але вже й цього достатньо довести, що ти неправий.

Останнє редагування: 17 квітня 2024 20:20:05 від Jinx
   
Ящо би я міг знайти, то не питав би

 :facepalm1:

ти реально такий недалекий?

В тебе на двигуні написано PN береш каталог береш той що тобі треба  :facepalm1:
   
Не знайдеш, бо таких немає. Хочеш замінити двигун - всі опції це зняти з битої машини та перебраний в якомусь гаражі. Ціни для Chevy Silverado 2017 за такий двигун десь від 5 до 10 тисяч доларів, плюс пересилка, плюс податок і про гарантію можна не згадувати.

Тому до негрів і пливуть такі Шевроле з якими тут нічого економічно доцільного зробити не можна якщо сам не автомеханік з досвідом. 
   
:facepalm1:

ти реально такий недалекий?

В тебе на двигуні написано PN береш каталог береш той що тобі треба  :facepalm1:

Що береш? Якусь частину до двигуна як набор прокладок плюс ще з десяток окремих частин, чи сам двигун в зборці?
   
Цей топік як мітинг з мідлменеджментом.Го дини непотрібної говорильні
   
Що береш? Якусь частину до двигуна як набор прокладок плюс ще з десяток окремих частин, чи сам двигун в зборці?

 :facepalm1:

Ну невмілого мозок не болить.
   
Цей топік як мітинг з мідлменеджментом.Го дини непотрібної говорильні

Ти горе канадське вже знайшов новий двигун на заміну свому Шевроле Сілверадо такий самий як був?
   
:facepalm1:

Ну невмілого мозок не болить.

Ну звичайно, тепер я винуватий що ДВЗ двигунів на заміну від виробників наскільки мені відомо не існує.
   
Ну звичайно, тепер я винуватий що ДВЗ двигунів на заміну від виробників наскільки мені відомо не існує.

Ти до тесли теж будеш міняти двигун не знаючи PN?  :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1: :facepalm1:
   
Ти горе канадське вже знайшов новий двигун на заміну свому Шевроле Сілверадо такий самий як був?
ї банько каліфорнійське ти вже записався на зміну статі?
Ти ніколи не зрозумієш глибину власної тупізни.Такі ідіоти найбільш небезпечні.Але пише ще,може якийсь лікар на тобі диплом зробить
   
Ти до тесли теж будеш міняти двигун не знаючи PN?

Немає такоє речі як Part Number (PN) всього ДВЗ двигуна в зборці. Не існують в природі. Є PN для окремих компонентів, які ти можеш замовити та дати механіку щоб він витратив пару тижнів свого часу щоб з них зібрати весь двигун. Але тоді такий двигун стане на вагу золота, матиме нуль гарантії крім чесного слова твого механіка.
   
такий самий як був?
Такий самий як був і не треба. Достатньо того, щоб він став на місце старого і мав відповідні характеристики, аби вдало працювати з рештою обладнання.
   
Такий самий як був і не треба. Достатньо того, щоб він став на місце старого і мав відповідні характеристики, аби вдало працювати з рештою обладнання.

Це такий самий як був, який небудь стоковий двигун що підійде. А не посилання на підрозділ компанії що працює в галузі перформанс двигунів що дають 800 кінських сил на виході та відповідно в зовсім іншій ціновій категорії не доступній більшості.
   
Немає такоє речі як Part Number (PN) всього ДВЗ двигуна в зборці. Не існують в природі. Є PN для окремих компонентів, які ти можеш замовити та дати механіку щоб він витратив пару тижнів свого часу щоб з них зібрати весь двигун. Але тоді такий двигун стане на вагу золота, матиме нуль гарантії крім чесного слова твого механіка.

В кожної автовиробника і кожної моделі є свій каталог

лол ти просто до неможливості недалекий як з таким інтелектом тебе поставили агітувати за електромобілі????

 :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:  :facepalm1:
   
В кожної автовиробника і кожної моделі є свій каталог

То не пізди а дай PN двигуна в зборці що наприклад підійде до Chevy Silverado 1500 LT 2016 року.
   
Закінчиться коли висохне пул ДВЗ шроту з розвинутих країн і хоче негр з Нігерії чи ні, але йому доведеться купувати вже електричний шрот бо іншого немає.
Тобто років через 50?)
   
То не пізди а дай PN двигуна в зборці що наприклад підійде до Chevy Silverado 1500 LT 2016 року.

Лол тебе з усіх магазинів послали - ти гадаєш десь нахаляву тобі розкажуть :facepalm1:
   
Ти ніколи не зрозумієш глибину власної тупізни.Такі ідіоти найбільш небезпечні.Але пише ще,може якийсь лікар на тобі диплом зробить
Був неправий - визнай і будеш мати повагу. А не шмаркай соплями і не розмазуй їх по ображеному єбалу.
   
ї банько каліфорнійське ти вже записався на зміну статі?
Ти ніколи не зрозумієш глибину власної тупізни.Такі ідіоти найбільш небезпечні.Але пише ще,може якийсь лікар на тобі диплом зробить

Здається йому подобається коли його посилають
   
Можеш починати копати звідси

https://frontiergroup.org/resources/overcharged-how-state-ev-fees-discourage-clean-choices/

Я нещодавно читав статтю про EV реєстраційні збори в Техасі, де з цифрами показували що це дискримінаційно по відношенню до EV. Можу знайти коли буде більше часу

То було «легко знайти» а тепер виявляються що треба багато часу.
Ти хоч своє посилання сам читав?

one answer to the so-called “funding gap” that has been adopted in at least 32 states has been to assess electric vehicle owners an annual tax on registration over and above that paid by drivers of gasoline-powered cars. These taxes vary from $50 to more than $200 per year.


Це «дискримінаційно»??? Це стільки ж (або навіть менше) скільки платять дорожніх податків водії бензинових машин.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія