Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Корвет проекту 58250, як могло бути і як не сталось.

Корвет проекту 58250, як могло бути і як не сталось.

Корвет проекту 58250 (серія «Володимир Великий») — перспективний багатоцільовий бойовий корабель,
розроблений миколаївським державним підприємством «Дослідно-проектний центр кораблебудування» для потреб Військово-морських сил України.

Роботи з проектування розпочалися після прийняття відповідного розпорядження Кабінету міністрів України від 9 серпня 2005 р. № 325-р,
тоді було вирішено виділити на ці потреби ₴ 805 млн.
Ініціатором програми був тодішній міністр оборони Анатолій Гриценко.
Корвет планувався як заміна застарілим кораблям, які Україна успадкувала від ЧФ ВМФ СРСР.
Також «корветна програма» мала б відродити занепалу галузь кораблебудування України.

Розробка проекту була завершена у 2008 році, а будівництво першого корабля почалося у травні 2011 року, спуск на воду спочатку планувався у 2012 році.
Всього було заплановано побудувати до 2026 року 10-12 кораблів проекту 58250,
в тому числі 4 повинні були увійти до складу українського флоту 2021 року.
Раніше планувалося, що «головний» корабель серії вдасться здати в кінці 2012 року.
Вартість «головного» корвета оцінювалася на рівні € 250 млн.
Вартість серійних корветів очікувалася на рівні € 200—210 млн.


   
З того часу строки завершення будівництва неодноразово переносилися, у 2017 озвучено намір здати перший корабель у 2022 році.

У держбюджеті немає фінансування у розмірі 1,361 мільярда гривень, заявлених минулого року, на відновлення будівництва корвету серії "Володимир Великий".
Про це заявив командуючий Військово-морськими силами ЗСУ віце-адмірал Ігор Воронченко на загальних зборах Асоціації суднобудівельників "Укрсудпром"
наприкінці травня у Миколаєві, повідомляє "Український мілітарний портал".
"Констатую факт: вроді б то всі мужі державні підписують постанову, але кошти рахують після того, як підписали. Проходить лист буквально 2 тижні тому, що немає в державі коштів відповідних", - сказав Воронченко.

3 липня 2018 року Господарський суд Миколаївської області визнав банкрутом Публічне акціонерне товариство «Чорноморський суднобудівний завод».
Впродовж 2017 року керівництво ЧСЗ неодноразово виступало проти проведення аудиту бюджетного фінансування «Корвету»,
в тому числі відмовилось допускати на підприємство державних аудиторів Держаудитслужби, мотивуючи відсутністю підстав для перевірки.
Прес-служба Smart Maritime Group, до складу якої входить ЧСЗ, поширила заяву, що дане рішення суду є прямим наслідком деструктивної позиції прокуратури,
 яка привела до ліквідації головного підприємства військового кораблебудування України та збитків для державного бюджету.
 Також стверджувалося, що згідно процедури банкрутства побудований корпус корвету буде включений в ліквідаційну масу для подальшої реалізації.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія