Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бюджетна тесла: перші враження

Re: Бюджетна тесла: перші враження

Просто для довідки - всі великі та не дуже амереканські компаніі, в певній мірі отримують податкові пільги а більшість ще і державні замовлення. Той же Боїнг, GE та тисячі іншіх. Тому говорити що одна Тесла отримує пільги, це не коректно.

Все це вірно. Не одна Тесла.

Але дядько має три компанії, не повністю, але всі вони в значній мірі належать йому. І всі три компанії виразно націлені на державні субсидії і податкові пільги. Я б ще зрозумів одна компанія. Дві - це вже було б видно явні наміри. Але коли всі три компанії пасуться на бюджеті... то дядько дійсно геній. Та ще й як пасуться...

А той же Джобс не мав з бюджету ні цента. І ніяких податкових пільг.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Dobre, а ти вже перейшов на батарейочне авто?

Ні ще, Моделі S та Х поза межами мого комфортного бюджету, а Leaf мені не підходить бо до Big Bear Mountain на вихідні на лижах покататись не довезе. До того в мене все поруч, тому навіть теперішні 17-18 миль на галон преміального бензину не дуже душать. Модель 3 буде в мому бюджеті та якраз прийде час обновляти машини.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Ні ще, Моделі S та Х поза межами мого комфортного бюджету, а Leaf мені не підходить бо до Big Bear Mountain на вихідні на лижах покататись не довезе. До того в мене все поруч, тому навіть теперішні 17-18 миль на галон преміального бензину не дуже душать. Модель 3 буде в мому бюджеті та якраз прийде час обновляти машини.

у мене 36 миль в день. Якраз для ліфу дистанція. Виїзджатиму бензиновими
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

А Боїнг прикрутив крила до фузеляжа, і літак полетів. А Кока Кола взагалі зробила якийсь солодкий напій та все.

Кока-кола продає свої напої по зеленому тарифу і отримує державні субсидії?
Якщо ви мені це доведете, це просто буде означати що ви там всі видмиваєте
гроші платників податків. Але про кока-колу на щастя я таке поки не чув.
Боінг отримує держзамовлення, тому не порівнюйте це з субсидіями.
Доречі я жодного разу не чув щоб хтось з Боінгу волав про проривні технології.
Вони просто будують гарні конкурентоздатні літаки.

Останнє редагування: 23 вересня 2017 08:48:11 від б_а_р_с
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

от чем отличаются успешные люди от ничтожеств так тем что делают дело
а ничтожества шамкают беззубым ротом и подтирают сраку листом подорожника
а телеги двигают про эксплуататоров капиталистов

иногда мне кажется что Маковей кацап напившийся боярышника

что ты построил? какой бизнес ты создал с нуля? какую команду собрал? какой продукт изобрел? что дал миру и сколько трудоустроил людей?


запомни правило, делай свое дело лучше других и тебе будут верить!
это как на корабле, ты или капитан или матрос. и никакой матрос списывается на берег а тот кто пашет станет старпомом и по итогу капитаном. это закон. а крыса которая в трюме п***а на КЭПА что то мол де эклеры ест да трубку курит так и закончит жить в трюме в куче говна
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Кока-кола продає свої напої по зеленому тарифу і отримує державні субсидії?
Якщо ви мені це доведете, це просто буде означати що ви там всі видмиваєте
гроші платників податків. Але про кока-колу на щастя я таке поки не чув.
Боінг отримує держзамовлення, тому не порівнюйте це з субсидіями.
Доречі я жодного разу не чув щоб хтось з Боінгу волав про проривні технології.
Вони просто будують гарні конкурентноспроможн і літаки.

Субсидії отримує не лише тесла, а всі виробники електро авто
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

от чем отличаются успешные люди от ничтожеств так тем что делают дело
а ничтожества шамкают беззубым ротом и подтирают сраку листом подорожника
а телеги двигают про эксплуататоров капиталистов

иногда мне кажется что Маковей кацап напившийся боярышника

что ты построил? какой бизнес ты создал с нуля? какую команду собрал? какой продукт изобрел? что дал миру и сколько трудоустроил людей?


запомни правило, делай свое дело лучше других и тебе будут верить!
это как на корабле, ты или капитан или матрос. и никакой матрос списывается на берег а тот кто пашет станет старпомом и по итогу капитаном. это закон. а крыса которая в трюме п***а на КЭПА что то мол де эклеры ест да трубку курит так и закончит жить в трюме в куче говна

А ти готовий перейти з БМВ на Теслу? Електромобілі БМВ виявились шлаком....
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Мені особисто пох хто кращий, хто гірший. Мене цікавить виключно результат. Результат Джобса - всі діти вліпились в смартфони, та перенесли левову частку свого життя в віртуал. Результат маска - ми маємо ринок електричних авто, а також технологію найдешевшого запуску супутників на навколоземну орбіту.

Фігня і по першому і по другому.

1. Нам дійсно потрібні електричні авто? При теперішній вартості бензину, якості його згоряння без великих шкидливих виходів. Я вже не кажу про те як тяжко переробляти батареї коли вийшов їх термін і як це небезпечно для екології також.

2. "Найдешевший запуск супутників на орбіту" - і все? Повторити політ людини на Місяць слабо. На Марс - взагалі туманні перспективи. Я не кажу навіть про досягнення меж нашої Сонячної системи.

Маск робить продукти для лошків.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

А ти готовий перейти з БМВ на Теслу? Електромобілі БМВ виявились шлаком....

у меня давно уже нет бмв потому что моя концепция жизни и бизнеса поменялась, у меня LT28
на Теслу 3 я б пересел аж бегом но мне б а) полный привод и б)кросовер с высоким клиренсом

жду когда появятся LCV категории B грузпасс чтоб 5 мест и грузовой отсек длиной 2,5 м на электро. полный привод и клиренс
и думаю что это вопрос времени, потому что в этом сегменте делать тачку с рамой в которой упакованы акб никаких проблем нет вообще я считаю
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Фігня і по першому і по другому.

1. Нам дійсно потрібні електричні авто? При теперішній вартості бензину, якості його згоряння без великих шкидливих виходів. Я вже не кажу про те як тяжко переробляти батареї коли вийшов їх термін і як це небезпечно для екології також.

2. "Найдешевший запуск супутників на орбіту" - і все? Повторити політ людини на Місяць слабо. На Марс - взагалі туманні перспективи. Я не кажу навіть про досягнення меж нашої Сонячної системи.

Маск робить продукти для лошків.

По першому абсолютно не згоден. Нам потрібні електромобілі, які возитимуть людей на роботу та на шопінг, використовуючи енергію, взяту від сонця без забруднення навколишнього середовища в містах
По другому - зменьшення вартості польотів дозволить бізнесу використовувати орбіту, не лише урядам.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

от чем отличаются успешные люди от ничтожеств так тем что делают дело
а ничтожества шамкают беззубым ротом и подтирают сраку листом подорожника
а телеги двигают про эксплуататоров капиталистов

иногда мне кажется что Маковей кацап напившийся боярышника

что ты построил? какой бизнес ты создал с нуля? какую команду собрал? какой продукт изобрел? что дал миру и сколько трудоустроил людей?


запомни правило, делай свое дело лучше других и тебе будут верить!
это как на корабле, ты или капитан или матрос. и никакой матрос списывается на берег а тот кто пашет станет старпомом и по итогу капитаном. это закон. а крыса которая в трюме п***а на КЭПА что то мол де эклеры ест да трубку курит так и закончит жить в трюме в куче говна

Хрестись, якщо щось здається.   :gigi:

Я нічого не маю проти Маска. Це мене зовсім не стосується. А те, що він пасеться із бюджету, то нехай Юкі і Добре перемаються. То їхні гроші, не мої.

Я просто описав реального Маска, а не з рекламного кліпа. І весь час захоплююсь ним - він геній. Але не в технологіях чи науках. А у вмінні вести бізнес. Ідучи через все і всіх.

Все описане чисто з просвітницькою метою. Щоб ви побачили і зворотню сторону реального надуспішного бізнесу. Чим це досягається.

Чи краще було б співати осану Маску? Так таких і без мене вистачає.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Хрестись, якщо щось здається.   :gigi:

Я нічого не маю проти Маска. Це мене зовсім не стосується. А те, що він пасеться із бюджету, то нехай Юкі і Добре перемаються. То їхні гроші, не мої.

Я просто описав реального Маска, а не з рекламного кліпа. І весь час захоплююсь ним - він геній. Але не в технологіях чи науках. А у вмінні вести бізнес. Ідучи через все і всіх.

Все описане чисто з просвітницькою метою. Щоб ви побачили і зворотню сторону реального надуспішного бізнесу. Чим це досягається.

Чи краще було б співати осану Маску? Так таких і без мене вистачає.

Я розумію всі сторони того бізнесу, бо сам працюю на подібну людину. Мені це подобається набагато більше чим працювати в якійсь корпорації, яка тіпа шанує своїх робітників, та займається обслуговуванням баз данних. Подобається тому що завжди є цікаві виклики, цікаві проекти, цікаві проблеми, вирішуючи які я отримую задоволення.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

умение собрать команду это и есть талант БЫТЬ КАПИТАНОМ

я не Маск но я капитан (с маленькой буквы пока что)
и я не со слов знаю как мои ребята и девченки ебошат (при этом бесплатно, за еду и возможность получить знания) и как потом складывается их личная карьера и рост

многие, очень многи люди платят за одну только возможность попасть в команду к успешным людям, прикоснуться к истории успеха
они готовы и по 24 часа работать лишь за то чтобы потом применить знания полученые в команде в своей дальнейшей карьере
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

от чем отличаются успешные люди от ничтожеств так тем что делают дело
а ничтожества шамкают беззубым ротом и подтирают сраку листом подорожника
а телеги двигают про эксплуататоров капиталистов

иногда мне кажется что Маковей кацап напившийся боярышника

что ты построил? какой бизнес ты создал с нуля? какую команду собрал? какой продукт изобрел? что дал миру и сколько трудоустроил людей?


запомни правило, делай свое дело лучше других и тебе будут верить!
это как на корабле, ты или капитан или матрос. и никакой матрос списывается на берег а тот кто пашет станет старпомом и по итогу капитаном. это закон. а крыса которая в трюме п***а на КЭПА что то мол де эклеры ест да трубку курит так и закончит жить в трюме в куче говна

От за шо я люблю таких "успішних" розумніків як ти. Жодного аргументу по темі гілки,
але ж з розумним видом та нешамкаючими 48 зубими щелепами одразу закидав лайном опонента.
Ти вже там КЕП чи ще старший помічник ЛОМ? Чи ще в трюмі не прибрався?
Ти на відміну від нього навіть мову опанувати не в змозі, щоб йому зрозуміло відповісти.
Ти просто псих, який забув до свого ніку додати таке улюблене слово бояришник.

Останнє редагування: 23 вересня 2017 09:07:10 від б_а_р_с
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Я розумію всі сторони того бізнесу, бо сам працюю на подібну людину. Мені це подобається набагато більше чим працювати в якійсь корпорації, яка тіпа шанує своїх робітників, та займається обслуговуванням баз данних. Подобається тому що завжди є цікаві виклики, цікаві проекти, цікаві проблеми, вирішуючи які я отримую задоволення.

 (tu)
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

От за шо я люблю таких "успішних" розумніків як ти. Жодного аргументу по темі гілки,
але ж з розумним видом та нешамкаючими 48 зубими щелепами одразу закидав лайном опонента.
Ти вже там КЕП чи ще старший помічник ЛОМ? Чи ще в трюмі не прибрався?
Ти на відміну від нього навіть мову опанувати не в змозі, щоб йому зрозуміло відповісти.
Ти просто псих.

это все чем ты отличаешься от меня например? или ты узок настолько что не осилил аргументов которые я привел?
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Я розумію всі сторони того бізнесу, бо сам працюю на подібну людину. Мені це подобається набагато більше чим працювати в якійсь корпорації, яка тіпа шанує своїх робітників, та займається обслуговуванням баз данних. Подобається тому що завжди є цікаві виклики, цікаві проекти, цікаві проблеми, вирішуючи які я отримую задоволення.

Прєлєсно (смайлик оплески).

Ти працюєш на подібну Маску людину. Так? І твій роботодавець змушує тебе працювати по 16 годин без вихідних? І це не овертайми, додатково не оплачується. А якщо, борони Боже, хтось із твоіх захворіє і тобі потрібно залишитись вдома на день, то ти втратиш цю чудову роботу? Чи якщо тобі треба підти в школу до дітей. Чи поїхати в свої любимі гори. Чи ще щось інше.

І тобі подобається така робота? Мені ні. Мені подобаються компанії, в яких до працівників відносяться як до ЛЮДЕЙ. А не як до мукаючого знаряддя, яке поки що приносить прибуток. А прийде час - пшол вон.

Останнє редагування: 23 вересня 2017 09:10:40 від Маковій
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

.

Останнє редагування: 23 вересня 2017 09:13:49 від kasia
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Прєлєсно (смайлик оплески).

Ти працюєш на подібну Маску людину. Так? І твій роботодавець змушує тебе працювати по 16 годин без вихідних? І це не овертайми, додатково не оплачується. А якщо, борони Боже, хтось із твоіх захворіє і тобі потрібно залишитись вдома на день, то ти втратиш цю чудову роботу? Чи якщо тобі треба підти в школу до дітей. Чи поїхати в свої любимі гори. Чи ще щось інше.

І тобі подобається така робота? Мені ні.

Ні, в плані часу у нас все чітко. 8 годин в день його, решта моє. Відпуски беру коли хочу.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Прєлєсно (смайлик оплески).

Ти працюєш на подібну Маску людину. Так? І твій роботодавець змушує тебе працювати по 16 годин без вихідних? І це не овертайми, додатково не оплачується. А якщо, борони Боже, хтось із твоіх захворіє і тобі потрібно залишитись вдома на день, то ти втратиш цю чудову роботу? Чи якщо тобі треба підти в школу до дітей. Чи поїхати в свої любимі гори. Чи ще щось інше.

І тобі подобається така робота? Мені ні.

попробуй так поставить задачу своим сотрудникам в США и тебе вкатят такие иски (коллективные кстати) что ты будешь должен как земля колхозу
зачем плодить сказки? в США в отличии от есть весма полезная штука, закон называется
или тебе по привычке мерещится рабовладельческий строй?
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Ні, в плані часу у нас все чітко. 8 годин в день його, решта моє. Відпуски беру коли хочу.

То навіщо ти пишеш, що працюєш в подібній компанії?
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

попробуй так поставить задачу своим сотрудникам в США и тебе вкатят такие иски (коллективные кстати) что ты будешь должен как земля колхозу
зачем плодить сказки? в США в отличии от есть весма полезная штука, закон называется
или тебе по привычке мерещится рабовладельческий строй?

+100. Ті хто працюють по 16 годин - вони це роблять усвідомленно та за своїм власним бажанням. Я впевненний що вони отримують більше чим достатню компенсацію за це.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

То навіщо ти пишеш, що працюєш в подібній компанії?

Тошо бос дуже розумний та вимогливий. Тошо весь в своєму бізнесі і йому пох на людські стосунки.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

попробуй так поставить задачу своим сотрудникам в США и тебе вкатят такие иски (коллективные кстати) что ты будешь должен как земля колхозу
зачем плодить сказки? в США в отличии от есть весма полезная штука, закон называется
или тебе по привычке мерещится рабовладельческий строй?

Мені нічого не привижається. І це придумав не я. Можеш сам прочитати, що читати я дав.

Відносно овертаймів, то описане тобою працює там, де є профспілки і колективні договори. В Маска профспілок немає. В нього з усіма індивідуальні контракти. І працівники ставляться в такі умови, що вони «добровільно» перепрацьовують. Тому що у випадку невиконання роботи вчасно вони вилітають.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Мені нічого не привижається. І це придумав не я. Можеш сам прочитати, що читати я дав.

Відносно овертаймів, то описане тобою працює там, де є профспілки і колективні договори. В Маска профспілок немає. В нього з усіма індивідуальні контракти. І працівники ставляться в такі умови, що вони «добровільно» перепрацьовують. Тому що у випадку невиконання роботи вчасно вони вилітають.

Вони підписують ці контракти, бо самі цього бажають. Їм потрібен цей досвід, ця робота.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Одним из основополагающих актов в данной сфере стал Закон "О справедливых трудовых стандартах" (The fair labor standards Act), принятый в 1938 г. Необходимо отметить, что в данном Законе впервые на государственном уровне в США закреплялись права и обязанности работников и работодателей в сфере труда

Максимальная продолжительность рабочего времени, согласно Закону, составляет 40 часов в неделю. Однако если в соответствии с индивидуальным договором или коллективным договором предусмотрено, что выполнение работы требует режима ненормированного рабочего дня, то максимальная продолжительность рабочего времени может составлять 60 часов в неделю при условии, что время, отработанное свыше 40 часов в неделю, будет оплачиваться в полуторном размере.


гуглить поучитесь, критики
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Краще б пішли, потестдрайвили теслу 3 і написали  свої враження.
Замість цього Маскосрачу.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

+100. Ті хто працюють по 16 годин - вони це роблять усвідомленно та за своїм власним бажанням. Я впевненний що вони отримують більше чим достатню компенсацію за це.

Якщо контрактом передбачена погодинна плата - повинен платити за кожну відпрацьовану годину. За овертайми згідно договору. Від звичайної оплати і до подвійноі чи навіть потрійної.

Якщо в контракті передбачена річна оплата - то все, овертайми не оплачуться. Працюй хоч цілодобово. Хіба що якось спеціально відмічений такий пункт.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Краще б пішли, потестдрайвили теслу 3 і написали  свої враження.
Замість цього Маскосрачу.

Ну я навів враження тих хто протестував. Я не розумію чому все скотилось на такий срач
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Вони підписують ці контракти, бо самі цього бажають. Їм потрібен цей досвід, ця робота.

Звісно що самі. Ніхто їх там не прив‘язвє. Більше того - бояться втратити таку роботу. І гігантський конкурс на працевлаштування.

Ще раз - Маск геній що зумів так все організувати.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

ездил один раз на 90D и скажу что это вообще не автомобиль а ракета космическая, и по поведению, и по развесовке и особенно режим рекперации в котором непривычно что снятие педали газа активизирует подтормаживание, все это в купе невероятно мне как водителю со стажем 25+
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Якщо контрактом передбачена погодинна плата - повинен платити за кожну відпрацьовану годину. За овертайми згідно договору. Від звичайної оплати і до подвійноі чи навіть потрійної.

Якщо в контракті передбачена річна оплата - то все, овертайми не оплачуться. Працюй хоч цілодобово. Хіба що якось спеціально відмічений такий пункт.

Люди отримують задоволення від того що вони є часткою чогось незвичайного, цікавого, отримують досвід, який вони більше не отримають ніде. Тому і пашуть. Якщо не подобається - то іди собі. В чому проблема?
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Звісно що самі. Ніхто їх там не прив‘язвє. Більше того - бояться втратити таку роботу. І гігантський конкурс на працевлаштування.

Ще раз - Маск геній що зумів так все організувати.

о, молодец!!! извини за наезд. но в трудовых правах американцев тебе стоит пополнить багаж знаний. в америке очень жестко можно ипать босса. по многим позициям. что очень часто происходит
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

ездил один раз на 90D и скажу что это вообще не автомобиль а ракета космическая, и по поведению, и по развесовке и особенно режим рекперации в котором непривычно что снятие педали газа активизирует подтормаживание, все это в купе невероятно мне как водителю со стажем 25+

Ну це в любому електромобілі зараз. Їду на своєму ліфі з гори - і батарея заряджається. Звичайно це прикольно.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

ездил один раз на 90D и скажу что это вообще не автомобиль а ракета

Аналогічні враження. А уяви як ти в це сів і воно ще й саме поїхало... Ех. Купив би модел Х, але то хіба хату продавати...  :gigi:
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

До нього електромобілів не було на ринку.

 Ще до того як перші користувачі отримали свої тесли вже було продано десятки тисяч ніссан ліфів.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Ще до того як перші користувачі отримали свої тесли вже було продано десятки тисяч ніссан ліфів.

Модел с - це не перша їхня модель
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

Ще до того як перші користувачі отримали свої тесли вже було продано десятки тисяч ніссан ліфів.

Так, ліфи з 2010 року, про це чомусь забувають.
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

ездил один раз на 90D и скажу что это вообще не автомобиль а ракета космическая, и по поведению, и по развесовке и особенно режим рекперации в котором непривычно что снятие педали газа активизирует подтормаживание, все это в купе невероятно мне как водителю со стажем 25+

Та да. Автопилот тоже высаживает. бензик послее нее хоть какой мерседес уже не то
   
Re: Бюджетна тесла: перші враження

На модел 3 автопілот активізуватимуть лише за додаткові 5000 дол
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія