Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Облаштування зарядних станцій на парковках біля будинків має бути пріоритетом якщо не бажаєте кормити москалів.
Довбодятел, я тобі вже десять раз пояснував що лакшері комплекс в Сан-франциско не може дати розетки для всіх стоянок бо немае відповідного ліміту енергіі. Мичи далі про "кормити москалів"

Сам чого сонячні панелі не ставиш? -  ага, бо не вигідно, бо треба копіечку заплатити.
То ти пропонуеш жильцям перебудувати трансформаторні підстанціі і розподільчу мережу щоб надати енергію для зарядок електровозиків для кожного будинку? Америка для квартир по 2 мільйони цього зробити не здатна, а Украіна повинна, так?

До речі, по каліфорнійському закону, навіть в новому будівничтві вимагаеться наявність зарядок тільки для 40% юнітів, і це в Каліфорніі, чудік.
   
Так, це завдання з геометрії за 3 клас. Коли біля будинку нема місця навіть для лавочки і придомова територія обмежується водовідводом, то скільки парковок там можна обладнати?
Ти так і не пояснив, як ти собі уявляєш зарядку на відкритій парковці без охорони.
І яким чином видобування газу та нафти в Україні годує москалів.

Факти для віруючих людей не мають значення. При відсутності знань віра для них це все, тим більше пророк ( Маск ) указує їм путь, як то членін совковим комунякам. Секта.
   
Факти для віруючих людей не мають значення. При відсутності знань віра для них це все, тим більше пророк ( Маск ) указує їм путь, як то членін совковим комунякам. Секта.
Сто відсотків. На сьогоднішній день ІМХО найбільш раціональна покупка – гібрид (це звичайно якщо не говорити про газ "для бідних").
Якщо дуже хочеться погратися в електричку – плагін-гібрид, дорого - але "по приколу". Слабоуміе і відвага ;)
   
То ти пропонуеш жильцям перебудувати трансформаторні підстанціі і розподільчу мережу щоб надати енергію для зарядок електровозиків для кожного будинку?

Яка альтернатива це не робити? Паркуватись на дитячих майданчиках, завозити перероблену москальську нафту з Угорщини та Словакіі та продовжувати кормити москалів?
   
Яка альтернатива це не робити? Паркуватись на дитячих майданчиках, завозити перероблену москальську нафту з Угорщини та Словакіі та продовжувати кормити москалів?
Піти до школи й вивчити врешті решт фізику.
   
Яка альтернатива це не робити? Паркуватись на дитячих майданчиках, завозити перероблену москальську нафту з Угорщини та Словакіі та продовжувати кормити москалів?

Подивись на фотки Лос Анжелеса початку 20-гр століття- це все вже було. Трамваї на електричній тязі. Брички з FSD, дві кінські сили. Все екологічно ідеально гармонійне :)
   
Піти до школи й вивчити врешті решт фізику.

Я би почув тебе якщо би не довгий список успіхів та досягнень в Україні. Питання хто має йти до школи закрите на довгі роки.
   
США, Нью Джерсі. зарядні станції біля багатоквартирного комплексу на вигляд далеко не елітного:



   
В нашому районі вже чимало зарядок навіть біля радянських панелек

Є біля трц
Є біля нових жк

Є на АЗС


Провести зарядки на парковки біля будинків це найпростіше що можна зробити
Що ракети чи швхеди на голови не надали ( прилетіло місяць тому в високий будинок нещодавно , є загиблі і купа поранених, цілий під'їзд тепер живе деінде)


   
Яка альтернатива це не робити?

Альтернатива? Really? Перерити нафіг всю інфраструктуру міст, вхуярити охуліарди бабла, щоби зекономити нафту на автівках приватного сектора? І похуй, що логістика міст стане колом на роки - зато все по заветам святої Ілони і пастора Добре.

А те що, сіють/пашуть/жнуть/копають/логістять/плавають/літають на вуглеводнях - то похій, головне скоротити використання нафти відсотків на п'ять.

Скільки залізниці електрифіковано в США? На 1 відсоток хоч вийшли? А на неї приходиться мінімум 40% логістики штатів. Так це навіть павербанків не треба!

Перш чим вчити когось надворі розетки ставити, у себе лад наведи, умнік.
   
В нашому районі вже чимало зарядок навіть біля радянських панелек

Є біля трц
Є біля нових жк

Є на АЗС


Провести зарядки на парковки біля будинків це найпростіше що можна зробити
Що ракети чи швхеди на голови не надали ( прилетіло місяць тому в високий будинок нещодавно , є загиблі і купа поранених, цілий під'їзд тепер живе деінде)

Маск багато розпіарив свій «Гігікастінг». Але питання: звідки Маск бере алюміній? У Маска, виявляється, є такий друг як дерипаска. У нього Маск і купляє алюміній. Можливо з дисконтом, якщо той щось ляпне таке антиукраїнське:



…But according to invoices and other documents seen by the media, Musk's car company has paid millions of euros to Rusal since the end of 2020. A German subsidiary of Tesla used to make payments to Rusal's Swiss subsidiary through an Austrian bank…

   
І похуй, що логістика міст стане колом на роки

Чому вона в США не стала? Амазон щодня ганяє більше 10 тисяч бусів доставки. Навіть японці підтягуються:


   
Чому вона в США не стала? Амазон щодня ганяє більше 10 тисяч бусів доставки. Навіть японці підтягуються:
Ти малахольний, чи шо? Мова про розетки для легковух попід узбіччями для чарджу вночі в містах, а не про рітейлерів з власними автопарками, де вони можуть ладнати як завгодно.

А для цього треба перерити всі підземні коммунікації в містах, і прокладати жирніші кабелі, ставити потужніші трансформатори і т.д.
   
А для цього треба перерити всі підземні коммунікації в містах, і прокладати жирніші кабелі, ставити потужніші трансформатори і т.д.

Або обладнати паркомісця в 2 ряди навколо трансформаторних підстанцій.
тоді не доведеться багато рити.


І додати відкладений старт, або регулювання струму - щоб зарядка починалася з 11-12 години ночі, і вирубалася о 7-8 коли починається пік споживання.
тоді не доведеться міняти трансформатори, а просто використовуємо час, коли вони стоять без роботи.

В одну фазу 32A за 8 годин задувається 56 kWh,  це на 300 км пробігу.
Середній добовий пробіг  в Україні в 10 разів  менший.


А вдень так само можна використовувати марежу стовпів освітлення, куди ще за часів совка закладена велика потужність, бо LED тоді не було.
В Празі бачив зарядки на освітлювальних стовпах вже років 5 тому.
   
А для цього треба перерити всі підземні коммунікації в містах, і прокладати жирніші кабелі, ставити потужніші трансформатори і т.д.

І це неможливо робити чому?

Ти знаєш що вся інфраструктура постійно переробляється, постійно прокладають нові труби, кабеля, міняють обладнання на очищувальних станціях та електромережах. Звідки в тебе зʼявилась ідея що це поза межами того що потрібно робити.

Ось в мене відносно новий будинок і як не одне то інше потрібно робити щоб підтримувати його в належному стані. І за мене це ніхто не буде робити.

Чи ти як Іванушка-Дурачок хочеш тільки на печі сидіти?
   
І це неможливо робити чому?

Бо 6-10 кВ кабелі зариті в землю, залиті бетоном, а понад ними проходять дороги та розташовані міські будівлі.
Твоя "ідея" потребує прокладки таких ліній вздовж КОЖНОЇ вулиці і окрему тягову підстанцію на кожних 200 метрів дороги.
   
Чи ти як Іванушка-Дурачок хочеш тільки на печі сидіти?

Ще раз, ти зі своєю економією нафти не в ту сторону дивишся. У тебе електрифікованих залізниць 1%, все решта - тепловози. Тобі в цьому питанні навіть до України копати не перекопати.  Іди електрифікуй.
Витрати менші, ніж твоя "ідея", вихлоп в економії нафти - на порядок більший. І не треба ніяких павербанків.
   
Бо 6-10 кВ кабелі зариті в землю, залиті бетоном, а понад ними проходять дороги та розташовані міські будівлі.
Твоя "ідея" потребує прокладки таких ліній вздовж КОЖНОЇ вулиці і окрему тягову підстанцію на кожних 200 метрів дороги.

І як це реалізовано в розвинутих країнах? Чому вони змогли?

Розумієш, якщо би воно вже не працювало в світі, то ти міг би вішати лапшу на вуха про бетон та підстанції через кожні 200 метрів. А так йди та роби домашню роботу по вивченню досвіду.
   
Або обладнати паркомісця в 2 ряди навколо трансформаторних підстанцій.
тоді не доведеться багато рити.


І додати відкладений старт, або регулювання струму - щоб зарядка починалася з 11-12 години ночі, і вирубалася о 7-8 коли починається пік споживання.
тоді не доведеться міняти трансформатори, а просто використовуємо час, коли вони стоять без роботи.

В одну фазу 32A за 8 годин задувається 56 kWh,  це на 300 км пробігу.
Середній добовий пробіг  в Україні в 10 разів  менший.


А вдень так само можна використовувати марежу стовпів освітлення, куди ще за часів совка закладена велика потужність, бо LED тоді не було.
В Празі бачив зарядки на освітлювальних стовпах вже років 5 тому.

Ще треба буде обладнати спальні місця для власників тачок. Бо якісь шибеники кабелі пообрізають вночі. Ну там з чергуванням. Можливо дробовик треба буде видавати.
   
Яка альтернатива це не робити? Паркуватись на дитячих майданчиках, завозити перероблену москальську нафту з Угорщини та Словакіі та продовжувати кормити москалів?
чого ти мене питаеш?

то в меріі СФ спитай чому вони не можуть дати енергію до лакшері апартмент вволю а можуть тільки на 30% юнітів, ледачі напевно, або тупі на відміну від тебе розумного.

також то в каліфорніі де ти живеш вимагають в новому будівництві тільки 40% розеток, догадаешся чому?
   
І на неї тесла дає гарантію 8 років або 160 тис км.

А реально на ній треба  їздити 400 км кожен день протягом 10 років, щоб вбити батарею.
це півтора мільйони км.


Ты сам понял что напИсал?
   
Зачекай поки під ростуть твої діти і в них будуть майже щотижня змагання в радіусі 100-300 км. 

Один уже вырос, техник в лаборатории на заводе. Дочку возим то на гимнастику, то еще куда. 40 мин от дома максимум. :)
   
Піти до школи й вивчити врешті решт фізику.

Увы, «его ай-кью хорош, но мог бы быть трехзначным». :)
   
Маск багато розпіарив свій «Гігікастінг». Але питання: звідки Маск бере алюміній? У Маска, виявляється, є такий друг як дерипаска. У нього Маск і купляє алюміній. Можливо з дисконтом, якщо той щось ляпне таке антиукраїнське:



…But according to invoices and other documents seen by the media, Musk's car company has paid millions of euros to Rusal since the end of 2020. A German subsidiary of Tesla used to make payments to Rusal's Swiss subsidiary through an Austrian bank…

Так уже выяснили, что балерун с сисадмином прямо поддерживают пособника кацапских террористов Маска. Покупают у него автомобили и вкладывают деньги в акции. Невьебенные такие патриоты.
   
Або обладнати паркомісця в 2 ряди навколо трансформаторних підстанцій.
тоді не доведеться багато рити

https://www.cancer.gov/about-cancer/causes-prevention/risk/radiation/electromagnetic-fields-fact-sheet

У себя во дворе поставь, рядом с детским садиком, куда твои дети ходят.
   
також то в каліфорніі де ти живеш вимагають в новому будівництві тільки 40% розеток, догадаешся чому?

Буде попит на 100%, зроблять 100%. На сьогодні 30% відповідає реальності.

Був би попит, буде пропозиція.
   
Буде попит на 100%, зроблять 100%. На сьогодні 30% відповідає реальності.

Був би попит, буде пропозиція.
Чим більше читаю, тим більше хренію від "еколухів". Ви хоч в курсі як працює енергосистема ? Це не просто так "буде попит 100%, зроблять 100%".  Енергосистема складається з декількох рівнів. Кожен рівень розрахований на своє навантаження. Не можливо просто так взяти й вткнути додаткове навантаження, й не маленьке. Енергосистема просто ляже ! Тому й говорю: "йдіть вчіть фізику !". Хоч на елементарному рівні зрозумієте як воно все працює. 
   
Буде попит на 100%, зроблять 100%. На сьогодні 30% відповідає реальності.

Був би попит, буде пропозиція.
Хер вам хлопчику. Калiфрнiя хоче 100%, але не може, догадаешся чому?

i чому губернатор пише кожного року газовим/мазутним/вугiльний електростанцiям листи що вони можуть жарити своi котли без всяких екологiчних обмежень аби давали електрику, може здогадаешся?

це тому, наш дорогий танцюристе, що якщо 2-3% власникiв авто вмикають, як ти нам рекламуеш, зарядку авто о 9-ий вечора, то це ще нормально, а якщо вже 30% або бiльше ввiмкнуть о 9-iй, то це буде називатися пiвнiчний пушний звiрок. Або зарядка по черзi, раз в тиждень, як полив в час засухи, хочеш такого?
   
Ніхто не відміняв головний закон капіталізму. Буде попит на 100% парковочних місць з зарядними пристроями - буде пропозиція.

Це також працює в зворотню сторону, ніхто не буде вкладувати гроші в щоб обладнати 100% паркові них місць сьогодні, якщо попит тільки на 25%.
   
На сьогодні в Каліфорнії надлишок генеруємоі енергії в світлий час. Настільки багато зайвої, що з минулого року встановлення нових сонячних панелей на даху штучно зробили нерентабельним без встановлення батарей в комплекті.
   
Ніхто не відміняв головний закон капіталізму. Буде попит на 100% парковочних місць з зарядними пристроями - буде пропозиція.

Це також працює в зворотню сторону, ніхто не буде вкладувати гроші в щоб обладнати 100% паркові них місць сьогодні, якщо попит тільки на 25%.

Ти смiшний :)

Допустимо е запит на фуа гра для всiх i е капiталiзм.

Питання де ми розмiстимо стiльки гусей i скiльки буде коштувати це фуа гра для всiх.

Коли буде трошки бiльше електричок, капiталiзм також може замiсть вкладатися в будування нових потужностей просто пiдняти цiну. i льогкiм двiженiем рукi твоя iзда скоротиться на 70%
   
Ти смiшний :)

Допустимо е запит на фуа гра для всiх i е капiталiзм.

Питання де ми розмiстимо стiльки гусей i скiльки буде коштувати це фуа гра для всiх.

Коли буде трошки бiльше електричок, капiталiзм також може замiсть вкладатися в будування нових потужностей просто пiдняти цiну. i льогкiм двiженiем рукi твоя iзда скоротиться на 70%

Так працює тільки в радянській плановій економиці з монополіями.

Якщо буде попит, на ринок з задоволенням увійдуть нові гравці і концепція «да ми просто поднимем цену» не працює. Гроші люблять попит і гроші створюють пропозицію.

Забудь про совок.
   
В нашому районі вже чимало зарядок навіть біля радянських панелек

Є біля трц
Є біля нових жк

Є на АЗС


Провести зарядки на парковки біля будинків це найпростіше що можна зробити
Що ракети чи швхеди на голови не надали ( прилетіло місяць тому в високий будинок нещодавно , є загиблі і купа поранених, цілий під'їзд тепер живе деінде)
Ви ціну за кіловат бачили на тих зарядках? У чому сенс електромобіля? До речі, питання навіть не в ціні. На швидкій зарядці весь час заряджатися не добре. А на повільну класти, заїжджати години на 4, і ходити цей час навколо машини... я якось знайду собі цікавіше заняття.

Останнє редагування: 12 березня 2024 03:25:35 від Aleksandr_1
   
На сьогодні в Каліфорнії надлишок генеруємоі енергії в світлий час. Настільки багато зайвої, що з минулого року встановлення нових сонячних панелей на даху штучно зробили нерентабельним без встановлення батарей в комплекті.

 :facepalm1: Net Metering 3.0 не через надлишок ее ввели
   
:facepalm1: Net Metering 3.0 не через надлишок ее ввели

Ввели тому що втомились відключати від мережі великі електростанції та платити електрогенеруючим компанія за невикористану енергію.

Саме через надлишок. Сонячні панелі почали витісняти великий бізнес.
   
Ви ціну за кіловат бачили на тих зарядках? У чому сенс електромобіля? До речі, питання навіть не в ціні. На швидкій зарядці весь час заряджатися не добре. А на повільну класти, заїжджати години на 4, і ходити цей час навколо машини... я якось знайду собі цікавіше заняття.

Є різниця між швидкими зарядками що заряджають за 20 хвилин і зарядками другооо рівня що заряджають авто за ніч.
   
Ввели тому що втомились відключати від мережі великі електростанції та платити електрогенеруючим компанія за невикористану енергію.

Саме через надлишок. Сонячні панелі почали витісняти великий бізнес.

Вели для того щоб не користувались мережами безкоштовно да в рамках боротьби за соціальну та расову рівність
   
Ввели тому що втомились відключати від мережі великі електростанції та платити електрогенеруючим компанія за невикористану енергію.

Саме через надлишок. Сонячні панелі почали витісняти великий бізнес.
Балєрун, електростанції не можуть виробляти невикористану електроенергію. Фізику йди вчи.
   
Балєрун, електростанції не можуть виробляти невикористану електроенергію. Фізику йди вчи.

Коли їх виводять з мережі, вони її і не виробляють. Якщо це не пікова електростанція, то для газових звичайно займає від 5-10 хвилин до години вивести чи ввести з/в мережі. Це велика морока робити на постійній основі для оператора мережі та станцій.

Останнє редагування: 12 березня 2024 07:36:47 від Dobre
   
Вели для того щоб не користувались мережами безкоштовно да в рамках боротьби за соціальну та расову рівність

Було інтервʼю на PBS з ISO скільки разів на рік вони були вимушені виводити з мережі газові електростанції через перевиробництво електроенергії.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 4 гостей
 
Повна версія