Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ЗАЗ Slavuta Nova

Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Чтобы не отступать от тренда, предлагаю вместо названия СЛАВУТА НОВА, назвать автомобиль СЛАВУТА ПО-НОВОМУ
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

:laugh:

Показати зображення...

Съемки первого порнофильма с участием автомобиля ЗАЗ
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Ну у этого китайца ноги растут из Великобритании...
Там из Великобритании только буквы "MG"...
Технически же, надергано отовсюду,  понемножку...
Шасси с альфы спилено...
В ТопГир как то говорили...
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Це не китайська машина.
Ну если Славуту Нова назвать украинской...
То тогда да...
В Лонгбридже точно так же прикручивают колёса к произведенным в Китае...
Только, если не ошибаюсь, в Англии удалось втюхать что то порядка 17 штук сего дива MG6...
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

короче ЗАЗ подготовил "концепт" новой славуты методом наклейки логотипа ЗАЗа на чери, и автомобили полиции и скорой методом наклейки наклеек на чери и шевролет и одевание телки в костюм из сексшопа..это мощно..в приличной стране за такое можно даже по ипалу отхватить, за наглость
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

це заявка на попил Бюджету  :super:
ну раз люди не беруть  :lol:
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

У порівнянні із Китаєм це мега надійна машина.
Ідем по кузову - двигун склопідйомника 100 -150 тисяч
центральні замки по кругу полетіли десь біля 150-200 тисяч
нижній ряд обігріву скла заднього прогорів ... там конструкторська вада
незмінний фільтр паливного насосу - гадаю ви навряд чи його міняли - співчуваю наступному власнику
стартер полетів на 120 тисяч - заміна щіток і втулки
мо ще що згадаю

та що з тією машинкою робили?!  :S
у мене знайомі є що по 300-400 тис наїздили, вже й кузов зогнив, але й половини описаних траблів не мали
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

https://twitter.com/view/status/736933973130149888
Это фэйк! Версия с вариатором не была представлена.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Чтобы не отступать от тренда, предлагаю вместо названия СЛАВУТА НОВА, назвать автомобиль СЛАВУТА ПО-НОВОМУ

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

полицаям надо будет каски выдавать шоб у форзе ездить, там голова упирается в крышу
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Явно не машину продают.

Прям букет цветов продавать будут.
Все про обертку и про колючки
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Морда учасника дтп#1




Жопа учасника дтп#2



Це все, що вам треба знати про національного автовиробника

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova
PAL

Морда учасника дтп#1
Жопа учасника дтп#2
Це все, що вам треба знати про національного автовиробника

я б дуже рекомендував подивитися ситроена на СТО
там сюпрайзи можуть вилізти огогенькі
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

некорректно сравнивать модель 70-го года с 2015м .
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

я б дуже рекомендував подивитися ситроена на СТО
там сюпрайзи можуть вилізти огогенькі

Звичайно. Там є зони деформаціі, як і на всіх авто останніх 20 років випуску. Зато таврія чудово передала енергію удару прямо в салон.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

некорректно сравнивать модель 70-го года с 2015м .

Так ти ж, цуко, за це говно груддю стоіш! Аби не дай боже у нас автопарк не оновився беушкою з європи.
Іншого національний виробник просто не в стані виготовити,  а  всі "новинки" - зібрані із китайських машкомлектів.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Так ти ж, цуко, за це говно груддю стоіш! Аби не дай боже у нас автопарк не оновився беушкою з європи.
Іншого національний виробник просто не в стані виготовити,  а  всі "новинки" - зібрані із китайських машкомлектів.

за 30 лет инженеры заза несомненно разработали бы более совершенную машину.
я показывал концепт 90-го года на фупе.

а ты делаешь некорректные сравнения. Стукни ситроен 70-гп года и сравнивай.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

за 30 лет инженеры заза несомненно разработали бы более совершенную машину.
я показывал концепт 90-го года на фупе.
Не "разработали" а "нарисовали"   ;)  до "разработки" дело так и не дошло ибо менеджмента способного управлять разработкой нет.  :(
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

за 30 лет инженеры заза несомненно разработали бы более совершенную машину.
я показывал концепт 90-го года на фупе.

Бугога. Концепт з пластиліну?
Ти хоч маєш уяву, що таке розробити нову модель, не маючи платформи?  Бо нормальне мало б від 1102 відрізнятись кардинально, і про жодну уніфікацію деталей з попереднім поколінням там не може йти мови.


   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova
DVB

Цитата: PRom
Морда учасника дтп#1
Справедливості раді, слід відмітити, що майже завжди учасник ДТП той що ззаді, отримує значно суттєвіші пошкодження ніж той, що спереді. Це справедливо для усіх марок машин співрозмірної маси. 
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Справедливості раді, слід відмітити, що майже завжди учасник ДТП той що ззаді, отримує значно суттєвіші пошкодження ніж той, що спереді. Це справедливо для усіх марок машин співрозмірної маси. 

Це правда, більш того - тавпія явно легша за францущв.
Проте!!! потрібно звернути увагу на характер пошкоджень та силу удару, яку корпус тавріі передав прямо в салон!  Зміщена рульова і лобове скло,  воділі повезло, що швидкість мала була і він обійшовся без серйозних  травм.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Справедливості раді, слід відмітити, що майже завжди учасник ДТП той що ззаді, отримує значно суттєвіші пошкодження ніж той, що спереді. Це справедливо для усіх марок машин співрозмірної маси. 


Отожь. Якби француз влетів ззаду в таврюндєль, пошкодження були б не кращі. Хоча пасажир пострадав би найменшу у французі. При цьому не варто забувати часову різницю у виробництві автівок
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

https://youtu.be/6r09JsJODa0
Сейчас Вам напишут, что это все вранье и на Славуте можно проехать 500000 км и заменить только втулки стабилизатора.
Честно, уж лучше китай, чем это барахло.  Славату ушла с конвейера потому что она нах никому не нужна. Решительно не понимаю плача по Таврии и Славуте. Это были безнадежно устаревшие авто уже на момент появления.

Останнє редагування: 30 травня 2016 16:02:14 від Lecturer
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Справедливості раді, слід відмітити, що майже завжди учасник ДТП той що ззаді, отримує значно суттєвіші пошкодження ніж той, що спереді. Це справедливо для усіх марок машин співрозмірної маси. 
Естественно, если нажата педаль тормоза "в пол", то удар придется выше лонжеронов.
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

полицаям надо будет каски выдавать шоб у форзе ездить, там голова упирается в крышу

епічно  :facepalm1:
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Сейчас Вам напишут, что это все вранье и на Славуте можно проехать 500000 км и заменить только втулки стабилизатора.
Честно, уж лучше китай, чем это барахло.  Славату ушла с конвейера потому что она нах никому не нужна. Решительно не понимаю плача по Таврии и Славуте. Это были безнадежно устаревшие авто уже на момент появления.


просто на украинцев трошки пролился кредитный дощ и все решили шо так будет всегда!!!
 и стали набирать иномарки в кредит по курсу 5 за гривну

а на самом деле экономика позволяет ездить токо на славутах по 50-60 тыс гривен.
экономику не обманешь, хоть последними словами ругай славуту
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

В субботу, 28 мая Запорожский автозавод (входит в состав корпорации УкрАвто) представил на Столичном Автошоу концепт Slavuta Nova.

В компании заявили, что это образец исследовательской партии, который предшествует работам по подготовке промышленного производства. «Появление этой модели — результат сотрудничества корпорации УкрАвто, ПАО ЗАЗ и Chery Automobile Co», — говорится в пресс-релизе компании. ЗАЗ сейчас изучает спрос на эту модель.

Планируется, что модель будет продаваться в бюджетном сегменте до $10 000

Напомним, накануне презентации модели, в сети были опубликованы фотографии Slavuta Nova, которые показывают 100-процентное сходство с хетчбеком Chery Riich G2, 2012 года разработки.


10 кило зеленых Карл!!!!

http://www.snaua.info/?p=1078   там есть фотки
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

та номральний кар, судячи з презентації

Черрі? А чого Ви очікували, знаючи, що Фордза- теж Черри? Зрозуміло, що таке співробітництво треба продовжувати

Майже 6 кілобаксів? А Ви серйозно сподівались на 3, коли сам метал коштує стільки ж? За 3 можна було б кататись лише в карі, де металу на 1.5, що з ними буває при зіткненні, ви самі ж тут і постили фота

Що- деталі неукраїнські? Та це ж тільки консепт... Будуть виробляти на експорт, поставлять всі українські деталі. Вітчизняним металургам та хімікам буде робота...

Що- за 6 в Україні ніхто не купить? Село купить. А не купить- хай Васадзе та Ахметов лобіюють позитивні закони в Раді, а не лише негативні- мита на експорт брухту, мита на ввезення машин... Це тепер не наш метод! Наш метод, як і всього цивілізованого світу- утилізація старих моделей та компенсація державою частину вартості нової машини в обмін на стару!
Стару на переплавку- з урахуванням того, що старі кари ще те лайно, де металу було як у фользі,- багато не вийде, але кілобакси 2 держава та металурги компенсувати зможуть .  Якщо відносно великі ГАЗи ( "Волги" ) будуть утилізувати, то може й всі 3 вийде- тоді саме в 3 кілобакси "Славута Нова Євро 6" й обійдеться. І старенькі російські "Жигулі" без стандартів "Євро" щезнуть у нашому українському селі як клас- на зміну цим дохлим російським конячкам прийде наш ЗАЛІЗНИЙ україно-китайсько-європейський КІНЬ! Наші люди, що їздять в російських машинах з українськими прапорцями на торпедах  на це заслужили!

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

та номральний кар, судячи з презентації

Черрі? А чого Ви очікували, знаючи, що Фордза- теж Черри? Зрозуміло, що таке співробітництво треба продовжувати

Майже 6 кілобаксів? А Ви серйозно сподівались на 3, коли сам метал коштує стільки ж? За 3 можна було б кататись лише в карі, де металу на 1.5, що з ними буває при зіткненні, ви самі ж тут і постили фота

Що- деталі неукраїнські? Та це ж тільки консепт... Будуть виробляти на експорт, поставлять всі українські деталі. Вітчизняним металургам та хімікам буде робота...

Що- за 6 в Україні ніхто не купить? Село купить. А не купить- хай Васадзе та Ахметов лобіюють позитивні закони в Раді, а не лише негативні- мита на експорт брухту, мита на ввезення машин... Це тепер не наш метод! Наш метод, як і всього цивілізованого світу- утилізація старих моделей та компенсація державою частину вартості нової машини в обмін на стару!
Стару на переплавку- з урахуванням того, що старі кари ще те лайно, де металу було як у фользі,- багато не вийде, але кілобакси 2 держава та металурги компенсувати зможуть .  Якщо відносно великі ГАЗи ( "Волги" ) будуть утилізувати, то може й всі 3 вийде- тоді саме в 3 кілобакси "Славута Нова Євро 6" й обійдеться. І старенькі російські "Жигулі" без стандартів "Євро" щезнуть у нашому українському селі як клас- на зміну цим дохлим російським конячкам прийде наш ЗАЛІЗНИЙ україно-китайсько-європейський КІНЬ! Наші люди, що їздять в російських машинах з українськими прапорцями на торпедах  на це заслужили!

Якби ж не ці грабіжницькі акцизи, то можна було б і порадуватись за Васадзе, а так  (td)
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

та номральний кар, судячи з презентації

Обычный китаец 5-ти летней давности. Из плюсов - вариатор. Скорее всего, будут проблемы с з/ч, т.к. машин будет продаваться мало и з/ч никто возить/держать на складах не станет.

Майже 6 кілобаксів?

Вот после вступления в силу закона 3251, цена может и будет 6000, а не 9-10 тыс.

Що- за 6 в Україні ніхто не купить? Село купить.

Где они на нее в селе з/ч возьмут, если в крупных городах не все есть в наличии?

Наш метод, як і всього цивілізованого світу- утилізація старих моделей та компенсація державою частину вартості нової машини в обмін на стару!

Вменяемая программа утилизации сейчас ой как бы не помешала.




   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

я б дуже рекомендував подивитися ситроена на СТО
там сюпрайзи можуть вилізти огогенькі
там под пластиком сюрпризов на цену трех таврий  :laugh:
   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

Через чотири роки виявилося, що, таки, китай...

В Киеве презентовали новый ЗАЗ

Запорожский автомобилестроитель ный завод официально представил новое авто на базе Славуты. Об этом сообщает Avtoblog.

Новая модель получила название ZAZ Slavuta Nova. По информации автопроизводителя, на новую Славуту уже есть предварительные заказы.


ZAZ Slavuta Nova оснащена бензиновым двигателем на 1,6 литра мощностью 93 лошадиных силы и 5-ти ступенчатой коробкой передач. Новая модель автомобиля создана на платформе популярного китайского хэтчбека Chery M11.


Хэтчбек может поступить в продажу не ранее, чем через полтора года.

В своей первой генерации Славута, созданная на основе Таврии, выпускалась с 1999 по 2011 года.

   
Re: ЗАЗ Slavuta Nova

15 штук думаю, не менее.

Эксклюзив же.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія