Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Основні міфи про електромобілі

Re: Основні міфи про електромобілі

для тебе ?
так.  :D

Ну от сам подумай. Перегнати  100кВт*год електроенергії за 30 хвилин....
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Перегнати  100кВт*год електроенергії за 30 хвилин....
А "сотки" на 500 км вистачить, щоб хоча б 90 км/ч тримати? Маю сумніви.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

А "сотки" на 500 км вистачить, щоб хоча б 90 км/ч тримати? Маю сумніви.

В міському циклі вистачить однозначно, при 90 км/год може бути трохи меньше.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ну от сам подумай. Перегнати  100кВт*год електроенергії за 30 хвилин....

Там інакша фізика буде.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Вот когда построит и получит прибыль, тогда и приходите. А пока по состоянию на 2016-й год 95% этих батарей отправляется на свалку. :)

БУГАГА!

щас 2017 заканчивается, если вы не заметили

Larry W. Reaugh, President and Chief Executive Officer of American Manganese Inc. (“American Manganese” or “AMI” or the “Company”), (TSX.V:  AMY; Pink Sheets:  AMYZF; Frankfurt:  2AM), is pleased to announce that Kemetco has now completed the successful production of rechargeable lithium ion batteries from recycled Lithium Manganese Oxide (LMO), Lithium Cobalt Oxide (LCO), Lithium Nickel Manganese Cobalt Oxide (NMC) and Lithium Nickel Cobalt Aluminum Oxide (NCA) batteries from recycled materials, produced with AMI’s hydrometallurgical process technology.

напомню с чего вы начали:

Утилизация литий-ионовых батарей в 5 раз дороже производства новых. Поэтому их будут, если будут, захоронять или сжигать.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Там інакша фізика буде.

Rubicon, то поясни....  Чи ти вступив в секту та на віру все сприймаєш?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Там інакша фізика буде.

А детальніше?
Тої фізики ще нема, не видумали, чи що?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

щас 2017 заканчивается, если вы не заметили

Larry W. Reaugh, President and Chief Executive Officer of American Manganese Inc. (“American Manganese” or “AMI” or the “Company”), (TSX.V:  AMY; Pink Sheets:  AMYZF; Frankfurt:  2AM), is pleased to announce that Kemetco has now completed the successful production of rechargeable lithium ion batteries from recycled Lithium Manganese Oxide (LMO), Lithium Cobalt Oxide (LCO), Lithium Nickel Manganese Cobalt Oxide (NMC) and Lithium Nickel Cobalt Aluminum Oxide (NCA) batteries from recycled materials, produced with AMI’s hydrometallurgical process technology.

напомню с чего вы начали:


Где цена всей этой музыки? Поскольку было бы это прибыльной технологией - от инвесторов небыло бы отбоя...

Ещё раз - по состоянию на 2016-й год 95% батарей литиевых отправляется на свалку.
БУГАГА!
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Напомню, что на ФУПе уже один раз договорились до строительства новых АЭС для зарядки электромобильчиков. :)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

А детальніше?
Тої фізики ще нема, не видумали, чи що?
нашли работы Николы, вообще без батарей будут электромобили, по торсионным полям будут передавать темную энергию B-)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

все це нагадує кацапськи побрехеньки про сланцевий газ
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Напомню, что на ФУПе уже один раз договорились до строительства новых АЭС для зарядки электромобильчиков. :)
Ну насправді це - без варіантів. АЕС + ГАЕС чи якісь інші акумулюючі станції. Або корисний, екологічний вугіль.
Ті хіпстери, котрі зара камлають за зелену електрику трохи слабо уявляють собі необхідні обсяги ЕЕ і скільки буде коштувати її нагенерити вітряками та іншими сонячними панелями при сучасному рівні ККД цих девайсів. І як то все балансувати.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ті хіпстери, котрі зара камлають за зелену електрику трохи слабо уявляють собі необхідні обсяги ЕЕ і скільки буде коштувати її нагенерити вітряками та іншими сонячними панелями при сучасному рівні ККД цих девайсів. І як то все балансувати.

Німцям те розповіси

Цитувати
Представник компанії Navigant Energy Кес ван дер Лойн розмістив в своєму Твіттері звіт про те, яку частку від загальної потреби в електриці забезпечили «чисті» джерела енергії, - пише Альтернативна енергія.

Минулого тижня більше половини електроенергії Німеччини надійшло з поновлюваних джерел. Вітряна, сонячна та інші види «чистої» енергії склали 55,7% від усієї електроенергії, виробленої в країні. Вітрогенератори виробили 37,8% від загальної потреби в електриці, на частку біопалива припало 8,8%, сонячна енергія забезпечила 4,8%, а гідроелектростанції виробили 4,2%.

Представник компанії Navigant Energy Кес ван дер Лойн, який розмістив ці дані в своєму Твіттері, впевнений, що до 2050 року більшість розвинених країн світу може повністю перейти на «чисту» енергетику і відмовитися від парникових викидів.

Однак, поки Німеччина не готова відмовитися від вугільних електростанцій – їх частка все ще становить третину від загальної генерації електрики. Крім того, пікові показники по виробленню відновлюваної енергії істотно відрізняються від середньорічних. Так, в середньому з початку цього року вітрові електростанції Німеччини виробили 16,9% від загальної потреби в електриці. А сукупна частка вугільних електростанцій склала 40,5%. Крім того, 12,7% енергії все ще генерують атомні електростанції, які влада Німеччини збирається повністю зупинити до кінця 2022 році.

Хоч повного переходу на «чисту» енергію навряд чи варто очікувати, часткова заміна неминуча. Згідно зі звітом Європейської асоціації вітроенергетики, вже до 2030 року встановлена ​​потужність вітроенергетики зросте до 397 ГВт. Данія, Естонія, Ірландія і Нідерланди будуть отримувати 50% всієї електрики від вітрових електростанцій.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Где цена всей этой музыки?

та есть все, токо ж вам это не нужно - вы уже сказали свое веское слово иксперта ))
   
Re: Основні міфи про електромобілі

та есть все, токо ж вам это не нужно - вы уже сказали свое веское слово иксперта ))

Ткните пальцем в завод по переработке батарей. Можете, нет? :)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Німцям те розповіси

А вартість тої хіпстерської ее?
А різниця в ціні для посполитих в тій же Німеччині і приміром Штатах чи Франції?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Как насчет мифа, что электричество для электромобиля обходится порядка 10-20 грн за 100 км?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Как насчет мифа, что электричество для электромобиля обходится порядка 10-20 грн за 100 км?

100 км це десь 14 квт*год. По чом квт година?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Німцям те розповіси


Ja-ja... а теперь навскидку - гидро- не такие уже и чистые, выделяют метан.

Ну в биотопливо... только лох может поверить в чистоту переработки биотоплива, куда входит и мусор...:)
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Збільшення числа електромобілів перевантажує електромережі
Вердикт: брехня.

Традиційні EV здатні заряджатися при потужності 3,2 кВт від звичайної домашньої мережі, де сила струму не перевищує 16 Ампер. Виходить, що автомобілі більш зручні електроспоживачі, ніж сушарки для волосся та електроплити. Норвезькі вчені підрахували, що до 2030 року у них на дорогах буде 1,5 млн електромобілів. Для мереж це обернеться підвищенням навантаження всього в 3%.

 Ні разу не брехня. Доки електромобілі поодинокі - звісно різниці не відчути. Але суммарне споживання енергії традиційними автомобілями на планеті значно вище ніж суммарне виробництво електроенергії.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

коли електричні машини коштуватимуть на рівні з бензиновими тоді б може купив
до тоГо часу не куплю
до речі,машина потрібна не тільки щоб возити сраку але і для транспорту вантажів ,тому в найближчому часі двз альтернативи нема
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Ткните пальцем в завод по переработке батарей. Можете, нет? :)
пфф, китайцы, и не только они, а и корейцы, япы и пр, давно уже зарабатывают на этом :facepalm1:

The modern battery recycling industrial park, whose total area of 130000 square meters, can dispose 6000 tons of waste batteries annually, produce 4500 tons of Nickel manganese cobalt hydroxides (Ternary precursor), Nickel manganese acid lithium cobalt (Ternary material), Lithium cobalt oxide, cobalt chloride, nickel sulfate, cobaltous sulfate and cobaltosic oxide, with total yield of more than 98.58%.  http://en.brunp.com.cn/products_list/i=48&comContentId=48.html
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Тут ще питання, котре зара цілком омина електроводів, принаймі тут, в Україні.
Це - дорожній збір, по ідеї джерело фінансування дорогобудівництва.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

коли електричні машини коштуватимуть на рівні з бензиновими тоді б може купив

Не буде такого, хоча б тому, що експлуатаційні витрати на електромобілі в рази нижчі.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Как насчет мифа, что электричество для электромобиля обходится порядка 10-20 грн за 100 км?
лениво в цифры.
но надо учитывать что пока в этом электричестве нет акцизов, пенсов, дорожных сборов.
как думаете, они там будут или шара объема не имеет?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Не буде такого, хоча б тому, що експлуатаційні витрати на електромобілі в рази нижчі.
Себто кручу-вєрчу, але з манюпаса полюбе своє ведро баксів надою. Так?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Головні міфи про електромобілі
Виробництво електромобіля обходиться екології дорожче, ніж виробництво традиційного
Вердикт: правда.

Дослідження показують, що для створення електромобіля потрібно набагато більше електроенергії. Як не складно здогадатись, причиною цього є величезні батареї. Для їх створення доводиться витрачати в рази більше енергії. Наприклад, Mercedes випускає модель B як з ДВЗ, так і з електромотором. У першому випадку, на етап виробництва припадає 18% загальних забруднень від автомобіля, а от з електронною версією на виробництво припадає вже 45% всіх забруднень.


Акуїтельна логіка. Припустимо, при тих же витратах і забрудненнях при виробництві електромобіля його експлуатація зовсім не буде спричиняти жодних забруднень. АЛЕ ТОДІ НА ЕТАП ВИРОБНИЦТВА ПРИПАДЕ АЖ ВСІ 100% ЗАБРУДНЕНЬ! Караул!!!! Електромобілі спричиняють страшенні забруднення на етапі виробництва! Аж усі 100% !!!!
   
Re: Основні міфи про електромобілі

а American Manganese предложили другую технологию и пищат от цен, которые у них получаются
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Це - дорожній збір, по ідеї джерело фінансування дорогобудівництва.

З придбаної електроенергії платяться усі податки. Крім того, електроенергія, на відміну від нафти і газу, місцевого виробництва. Це набагато важливіше, аніж акциз з палива.
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Себто кручу-вєрчу, але з манюпаса полюбе своє ведро баксів надою. Так?

Ну так відкрий завод і роби дешевші, хто заваджає?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Для зарядки буде потрібна виділенка від найближчої АЕС?
Уже сейчас тесла 100D проезжает на 100 kwh 500км.

Для такой зарядки за пол часа  потребуется мощность 200 kw.

Но никто же тебя не заставляет заряжаться на такой скорости.
можешь поставить возле любой сельской хаты  9 вечера и до 9 утра, 16A x 220V = 42 kwh.
на 200 км пробега за ночь. От любой розетки, даже не 3-х фазной.

А при 3-х зонном счетчике, и зарядке с 23 до 7 утра -  эти 200 км пробега стоят..... 15 гривен!!!!

Останнє редагування: 1 листопада 2017 20:43:02 від Воххобайт
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Не буде такого, хоча б тому, що експлуатаційні витрати на електромобілі в рази нижчі.
то все тимчасове
обкладуть акцизою і буде кошт 100км той самий
   
Re: Основні міфи про електромобілі

лениво в цифры.
но надо учитывать что пока в этом электричестве нет акцизов, пенсов, дорожных сборов.
как думаете, они там будут или шара объема не имеет?
звичайно будуть)))
як тільки елмобіль стане більш масовим обкладуть податками мама нєгарюй
   
Re: Основні міфи про електромобілі

лениво в цифры.
но надо учитывать что пока в этом электричестве нет акцизов, пенсов, дорожных сборов.
как думаете, они там будут или шара объема не имеет?

все там есть, причем в отличие от стоимости "домашнего" электричества (90 коп - 1.68 грн), электричество для зарядных станций отпускается по коммерческому тарифу (2+ грн). и все равно мне получается зарядиться на день поездок по всему Киеву - 100 грн. это цена с учетом аренды места под станцию, стоимости самой станции (скоростной), заложенной прибыли дистрибьютора и всего остального
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Не буде такого, хоча б тому, що експлуатаційні витрати на електромобілі в рази нижчі.

Та буде. Зі збільшенням конкуренції на ринку електроавто - падатимуть і ціни на них. Коли вони стануть суттєво дешевшими за ДВЗ, то скоріш за все їх почнуть обкладати цими дорожніми зборами.....
   
Re: Основні міфи про електромобілі

З придбаної електроенергії платяться усі податки. Крім того, електроенергія, на відміну від нафти і газу, місцевого виробництва. Це набагато важливіше, аніж акциз з палива.
Я про зелене, ти про солодке.
Зараз електроводи на утримання дорожної інфраструктури не платять ніразу. До чого тут податки з ее?
   
Re: Основні міфи про електромобілі

коли електричні машини коштуватимуть на рівні з бензиновими тоді б може купив
до тоГо часу не куплю
до речі,машина потрібна не тільки щоб возити сраку але і для транспорту вантажів ,тому в найближчому часі двз альтернативи нема

Всьому свій час. Скоро підуть траки електричні...
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Я про зелене, ти про солодке.
Зараз електроводи на утримання дорожної інфраструктури не платять ніразу. До чого тут податки з ее?

Думаю це питання підніматиметься коли електроавто стануть дешевше за авто з ДВЗ та почнуть їх витісняти.....
   
Re: Основні міфи про електромобілі

Всьому свій час. Скоро підуть траки електричні...
бусов-фургонов уже полно. уже даже в аэропорту Киев ездят полностью электрические легкогрузовые ниссанчики
   
Re: Основні міфи про електромобілі

вартість бензину з маржами в ціні бензину в європі то 25-30%
решта то податки
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія