Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
1
cьогодні в 08:10
Ти насцяти можеш тільки на себе , інвалід краківський)
Краще на тебе. Ти ще й усе проковтнеш. :)
на нього -  тільки ляшко,  прилюдія  у  них  така  :lol:

Ну, я якось переживу. Повністю довіряю Олегу Валерійовичу у питаннях сцяння на того довбойоба.
2
cьогодні в 08:05
От-то курва, я пердоле! А я дуже міцно усе проспав...  :laugh:
4
cьогодні в 00:51
Вангую, після того коли зʼявляться данські, голандські, норвезькі й бельгійські Ф16 і покажуть ефективність, практично відразу повалять Ф16 зі США, в яких їх хоч сракою жуй, причому разом з супер-досвідченими пілотами-добровольцями.
Взагалі, хоч багато ʼікспердівʼ кричать, що Ф16 не є вундервафлею, вважаю, що масова поставка Ф16 в кількості десь 300 шт переламає хребта Узькій Педерації.

Шо саме ти куриш?  ;)
5
cьогодні в 00:24
У нас на шосе може бути купа піску та каміння бо вантажівки і велике дорогівництво  - у поляків певно такого нема)
Я писав у цій гілці, про "невеличку відпустку" їздили у Закопане. Дорога туди від Кракова спочатку йде по магістралі по 3 смуги у кожну сторону. А потім - стара дорога по 1-2 суги. (Але жодних проблем з асфальтом). Так з цієй "старої дороги" відно як будується магістраль далі. Іде там велике дорогівництво. Аж бігом.
Ти б краще зʼїздив у психлікарню,  - ти ж довбойоб)

Нема кому тебе там провідати?
6
cьогодні в 00:22
А ти на вирок насци. Наче на повістку.
Ти насцяти можеш тільки на себе , інвалід краківський)

Краще на тебе. Ти ще й усе проковтнеш. :)
7
cьогодні в 00:21
А ти на вирок насци. Наче на повістку.
Йшов би ти... Хлопак щось робить для України, а ти тільки пиз@иш.

Може я я пи3дю, але я сплачую податки. А цей "хлопак" державні гроші пи3див. Та ще вихвалявся, шо сцяв на повістки.
8
13 червня 2024 23:48:00
А ти на вирок насци. Наче на повістку.
9
13 червня 2024 23:08:09
У нас на шосе може бути купа піску та каміння бо вантажівки і велике дорогівництво  - у поляків певно такого нема)
Від піску, каміння, калюж, ожеледиці та всякого сміття пару кілометрів будь-якого підходящого шосе очищується за пів-години двома спеціальними машинами з встановленими на них турбореактивними двигунами, які формують потужні струмені, що здувають будь-які сторонні предмети з поверхні дороги/смуги.
Двічі особисто спостерігав цей процес на тренуваннях до парадів в Києві. В 79 та 80 році. Один раз здували ожеледицю і сніг на злітно-посадковій смузі Антонова, другий - калюжі на Хрещатику.

Ті двигуни здатні перевернути і відкинути автівку на відстані пару десятків метрів. Такого, звісно, я вживу не бачив, а от в якомусь відео - так.
Так
На єродромі і хрещатику запросто
З дороги навіть 6 полос разом
То мабуть інша справа
Той вихор що утвориться сам може натягнути на дорогу
Х з
Мабуть тре ще щось спокійніше

Чим потужніше воно "дує" - тим далі видує.
10
13 червня 2024 23:05:45
А тупі поляки, схоже, ФУПу не читають...
Треба шось робити, попередити якось їх чи шо?
https://www.youtube.com/watch?v=0KceRPomL04&ab_channel=MILITARYREVIEW
У нас на шосе може бути купа піску та каміння бо вантажівки і велике дорогівництво  - у поляків певно такого нема)
Від піску, каміння, калюж, ожеледиці та всякого сміття пару кілометрів будь-якого підходящого шосе очищується за пів-години двома спеціальними машинами з встановленими на них турбореактивними двигунами, які формують потужні струмені, що здувають будь-які сторонні предмети з поверхні дороги/смуги.
Двічі особисто спостерігав цей процес на тренуваннях до парадів в Києві. В 79 та 80 році. Один раз здували ожеледицю і сніг на злітно-посадковій смузі Антонова, другий - калюжі на Хрещатику.

Ті двигуни здатні перевернути і відкинути автівку на відстані пару десятків метрів. Такого, звісно, я вживу не бачив, а от в якомусь відео - так.

Ну все...
Побі пі3да...
Ще до ранку (за київським часом), ФУП дізнається, шо у літаків НАТО повітрозаборники іншого типу, та чистити ВПС треба зовсім по іншому. А усе шо ти написав - хуйня. Треба використовивати лише техніку яка відповідає "стандартам НАТО", лише у дні які відповідають "стандартам НАТО" та лише у години які відповідають "стандартам НАТО".  :laugh: А якшо не віриш - на почитай шо пише широко відоме у вузьких колах видання "Авіація у австралійському селі"  :laugh:

То ти, мабуть, дивився Top Gear. Там перевернули якусь автівку. Правда там був B747, з якими саме двигунами не знаю. (їх чимало на B747 ставилось)
11
13 червня 2024 16:58:27
Знаєте в чому проблема, наприклад, тут на ФУПі?
В тому, що вже 5 років йде срач на тему Зе-По.
І цей срач - тупік для розвитку суспільства. Він деструктивний і не призведе до побудови в Україні громадянського суспільства Західного типу.
Можливо я помиляюсь, але останні події вказують на те, що війна йде до завершення. І не просто завершенню, а з перемогою України та країн антипутинсткою коалції.
Так от, спробуйте вимнкути свою ненависть до зе/по та дайте відповіть на питання: яку модель держави ви хочете, щоб була побудована в Україні?
Необхідно сформулювати громадянський запит з чіткими конкретними зачадами для тих, хто претендує на владу, а не вестисть прості слогани: "прійдьот вєсна - будєм сажать", "АТО за 2 тижні", "почую кожного" та ін.
Як зробити судову владу, незалежною від інших гілок влади? Як зробити судовий процес, незалежним від намагань вплинути на суддю? Як захистити майнові права приватних осіб та підприємців від рейдерства?
Як забезпечити невідворотність покарання для будь-кого, хто вчинив злочин, незалежно від майнового стану та наявність зв'язків у владі?
І багато чого іншого. Ось який запит для влади треба формулювати.
Можливо треба запозити вже існуючу модель Західних країн. Може, хто знає, як це працює там, то поділіться.
Так що, здатні до такого дискусії чи й надалі будете по колу ходити в тупікомову срачі Зе/По?

Тю. Так ради срачу сюди й заходять. :)
12
13 червня 2024 16:49:48
Йобнуте краківське навіть не розуміє «так воює НАТО» як «такі стандарти ведення бойових дій» :facepalm1:

Що, більше не знайшов до чого доколупатися троль краківський? Накуя ти взагалі влазиш в дискусії в яких ніхуя не розумієш? Хоч би щось сказав що тобі не подобалось, тільки гавкати можеш
Ти бля, уйобіще з абортарію, а ну розповідай де це ти "стандарти ведення бойових дій" міг бачити? Шо це за документ такий? Чи знову почалося "стрємітєльним домкратом падал вніз"?
отже ж йобнуте...
на, читай

2) Від вояк:
https://www.nationalmuseum.af.mil/Visit/Museum-Exhibits/Fact-Sheets/Display/Article/196742/hughes-aim-120-amraam/
https://www.navair.navy.mil/product/AMRAAM

In long-range engagements AMRAAM heads for the target using inertial guidance and receives updated target information via data link from the launch aircraft. It transitions to a self-guiding terminal mode when the target is within range of its own monopulse radar set. The AIM-120 also has a "home-on-jam" guidance mode to counter electronic jamming. Upon intercept an active-radar proximity fuze detonates the warhead to destroy the target. At closer ranges AMRAAM is able to guide itself using its own radar, freeing the launch aircraft to engage other targets.


Ну шо, поганяємо довбойоба? :)
От же, нагадаю, наш холівар іде навколо передачі інформації що до корегування курсу ракети Aim-120 у разі маневрування цілі. Австралопітек доказує шо винущувач має пустити ракету, та "тікати", а коррекцію її курсу має робити АВАКС, тому шо так воює НАТО(правда, австралопітек, навіть не може дати жодної відповіді, де зараз воює НАТО з повітряними боями), та потім це трансформувалося у "Стандарти ведення бойових дій НАТО"(правда, де він, автсралопітек, міг ті "стандарти" бачити, він надає якісь незрозумілі лінки, наприклад на сайт музею ВПС США, "стандарти ведення бойових дій НАТО" та ще й на дійсні на поточний момент варто шукати у музеї).  :laugh:  Я, хомосапієнс, відношусь до цього "дууууууже скептично", та вже декілька разів запитую коли та шо було збито саме таким чином? (ну хоча би мішень). Ну невже НАТО розробило "стандати ведення бойвих дій" жодного разу не випробувавши, не збивши жодної мішені?  :laugh: Але, це ще не все. Я вже декілька, разів цьому недоумку пишу, шо ракета отримує не коорднати цілі, а координати "точки зустрічі" де ракета має увімкнути власну ГСН, але до австралопітека не доходить, шо це дуже велика різниця. Тобто програмно-аппаратний комплекс, який виконує обчислення цієї "точки зустрічі" не на ракеті, він на літаку. На винищувачі.

От же подивимось на те шо воно нагугледрочило.
Але варто трохи "виправити шрифти", та маємо саме те, про що я і пишу. Ось так

In long-range engagements AMRAAM heads for the target using inertial guidance and receives updated target information via data link from the launch aircraft. It transitions to a self-guiding terminal mode when the target is within range of its own monopulse radar set. The AIM-120 also has a "home-on-jam" guidance mode to counter electronic jamming. Upon intercept an active-radar proximity fuze detonates the warhead to destroy the target. At closer ranges AMRAAM is able to guide itself using its own radar, freeing the launch aircraft to engage other targets.

І маємо саме то, про шо пишу я. Оновлення інформації надходить від літака-носія ракети.
13
13 червня 2024 15:00:09
Зареєструвався в Резерв+.
Але дивна штука. Призовну комісію пройшов у 1994 році: у районному РВК та на ГСП (ДВРЗ для тих, хто на відправку на службу).
На обох комісіях визнаний непридатним з виключенням з військового обліку: коксартроз 3 ступеню із значним порушенням функцій суглобів.
Зараз вже ендопротез на правому суглобі. До речі, дякую ФУПівцям, які допомогли зі збором коштів на операцію. Незалежно від політичних вподобань.
Так он мені видали тимчасове посвідчення тоді. Але з військового обліку не виключили. І мені прийшла повістка до ТЦК вже. Я прийшов, мене хотіли на ВЛК відправити. Кажу, дивіться, в посвідченні чітко написано, що повтоному огляду не підлягаю. Відпустили до дому.
В Резерв+ теж нічого не вказано про те, що я пройшов призовну комісію в 1994 році. А от оклега пройшлов ВЛК в 2022 році і ці відомості є.
Виходить, що моєї справи нема в архіві ТЦК?

Можливо, шо 30 років, це "трохи задавно"? :)
14
13 червня 2024 14:15:57
маю: "усьі, лапьі и хвост..."  :D
Людина у якої  "усьі, лапьі и хвост..." - чаклун. Сумнівів не маю! :)
ну значить і немає сумнівів що кацапів з криму таки депортують.
нерухомість на яку немає українських документів націоналізують
і видадуть учасникам бойових дій
:drinks:

Там спочатку буде повтор історії про паслєдній параход на Канстантінопаль.

Ну цього разу на Новоросійськ.
15
13 червня 2024 13:54:43
дурко - це ти.
а я провидець.
саме так все і буде
А посвічення колдуна маєш?  ;)
маю: "усьі, лапьі и хвост..."  :D

Людина у якої  "усьі, лапьі и хвост..." - чаклун. Сумнівів не маю! :)
16
13 червня 2024 13:40:16
Кацапів треба депортувати.
Нерухомість конфіскувати і потім видавати її учасникам бойових дій.
Не більше 5 квартир в одні руки, наприклад.
Цап ти дурко
дурко - це ти.
а я провидець.
саме так все і буде

А посвічення колдуна маєш?  ;)
17
13 червня 2024 13:37:49
Ми не зможемо використовувати фки як міг 29 які могли злітати з шосе і нам потрібен захист місць перебування ціх літаків
А тупі поляки, схоже, ФУПу не читають...
Треба шось робити, попередити якось їх чи шо?
https://www.youtube.com/watch?v=0KceRPomL04&ab_channel=MILITARYREVIEW
У нас на шосе може бути купа піску та каміння бо вантажівки і велике дорогівництво  - у поляків певно такого нема)

Я писав у цій гілці, про "невеличку відпустку" їздили у Закопане. Дорога туди від Кракова спочатку йде по магістралі по 3 смуги у кожну сторону. А потім - стара дорога по 1-2 суги. (Але жодних проблем з асфальтом). Так з цієй "старої дороги" відно як будується магістраль далі. Іде там велике дорогівництво. Аж бігом.
18
13 червня 2024 12:09:33
:laugh:

З цього польського тренування:

Preparing the road section is like building part of an airport in the forest: the runway must be clean; crews must be accommodated; aircraft fuel, cleaning machines, equipment (for example the BAK-12 aircraft arresting system) and weapons must be transported there. The logistics are enormous.

Цю полосу тиждень готовили до тренування. Дурачок ТС мабуть не в курсі, що на заході ЗПС драять перед використовуванням

От приклад машинки, яка обслуговує військові авіабази  https://www.aerosweep.com/en-us/military-airport-runway-sweeper-fodboss-ultimate

І ще:
Sep. 1. 2014, General Gocul, the chief of the Polish Armed Forces General Staff:  First of his arguments referred to the known FOD (Foreign Object Damage) sensitivity of the F-16. Gocuł claimed that the fighter’s engine is particularly prone to damage, and that Poles would be forced to expand the BAP (Baltic Air Policing) operation with runway cleaning equipment which may be expensive should the Polish Air Force deploy the F-16s to Lithuania to provide air policing of the Baltic States.

Скільки ще українских та західних військових повині ТС казати о необхідності адаптування ЗПС та техників до Ф-16, щоб до цього довбойоба дійшло?


От їбанута потвора, яка чомусь приписує мені шо я не знаю того, шо мені відомо не один десяток років!  :laugh:
Як льотний так і технічний особовий склад повинен пройти не АДАПТУВАННЯ а ПЕРЕНАВЧАННЯ. Погугледроч значення слів АДАПТУВАННЯ або АДАПТАЦІЯ. Мову вчи спочатку.
А ще цікаво спитати у вельмишановного панства ФУПу, хто, вважає шо проводить АДАПТУВАННЯ коли проводить прибирання у власній оселі?
Але воно, це їбануте створіння, гугледрочить, та надрочує у свому гуглі те, що підтверджує мої слова.
От же воно написало, шо поляки готували шосе  тиждень. (Не я написав, воно написало, навіть не будемо розбирати, шо саме вони той тиждень робили, пох. тиждень так тиждень).
Якшо поляки за тиждень змогли підготувати шосе, невже у нас більше ніж за рік не можуть організувати "прибирання аеродромів"?  :laugh: У чому бля проблема?
Тут цей довбойоб навів відео з прикладом "машинки, яка обслуговує військові авіабази"...
І, шо воно хоче довести? Ця "машика" дуже дорога, шо не влізе у бюджет який виділили США на допомогу нам? Чи може ця "машинка" занадто складна у виготовлені, за рік нову для нас зробити не можуть?  :laugh:

А я тобі, ідіоте, скажу, шо ЗПС треба чистити ЗАВЖДИ! Бо крім потрапляння сторонніх предметів у двигуни ще е ризик пробиття пневматиків колес. Що може призвести до викоту з ЗПС. А може й до катастрофи. Погугледроч про катастрофу Конкорда у Парижі.

Що до runway cleaning equipment which may be expensive, так для країни у якої жодного бойового літака, та менше 10 транспортних, будь які додоткові затрати можуть бути expensive, відносно їх нуля шо був до того.  :laugh:

Хтось гугледроче новини, а хтось має знання та розум.
От жеж жертва запліднення у стані важкого алкогольного сп'яніння.
19
12 червня 2024 18:07:15
В Берліні і без Мустафи все добре пройшло.

Так що нехай відзвітує що зробив на посаді, і відпочиває на лаві запасних у ТЦК.

Він заяву написав, шоб не звітувати! Хер вам а не звіт!
А чому у ТЦК не у "основний склад"?
20
12 червня 2024 16:27:25
Ми не зможемо використовувати фки як міг 29 які могли злітати з шосе і нам потрібен захист місць перебування ціх літаків

А тупі поляки, схоже, ФУПу не читають...
Треба шось робити, попередити якось їх чи шо?
21
12 червня 2024 16:07:46
Подвійне громадянство.
Подвійне громадянство, це коли один паспорт дає два громадянства. Наприклад паспорт любої країни ЄС, надає громадянство тієї країни і ЄС. Теж саме в Штатах , громадянин штату, автоматично є громадянином США.  Коли людина має, громадянство іншої країни, то вона має два громадянства, а не подвійне.

Громадянство ЄС? А таке є?
22
12 червня 2024 14:57:03
Зи : не повіреш це гіпоталамус... сто відсотків він..

А чому гіпотоламус а не "рептилоїдний мозок"? :)
Але ж, як бачиш, якщо людина звертається до мене нормально - я й відповідь дам нормальну. Навіть при оцих твоїх "пісюнами мірятися" та "гіпоталамус". Які я сприймаю за такий собі "дружній тролліинг". :)

Зии доібетесь до якось помилки один у одного і давай хуями пинать друг друга ... :-)o

Ну ти ще запропонуй шоб на ФУПі та відмовілись використовувати "зебобіки", "свиноферма", "юльки" та інше.  :laugh:
23
12 червня 2024 14:56:53
Он мав наувазі :
- існує купа різних радарів ...
- за допомогою інтерфейсів іх обєднають на протокольному рівне...
- це дає можливість  візуалізіровати обєднану інформацію
Але по суті.
1. Саме я це кажу, а не отой австралопітек.
2. Маємо  підтвердження моїх слів, шо цей довбень, зовсім не вміє зрозуміло довести до людей свої думки. Якщо вони взагалі у нього є.
А в тебе було бажання уважно прочитати що він написав? Думаю що ніт тобі потрібна довжина пісюна - тобто набір якихось образ з егоістичним самовпеностю.. Доросла ж людина...  :-)o
Та яка нах, "довжина пісюна". "Я просто пи3дити люблю. :)
Якшо серйозно.
Я ж читаю, шо воно пише. Але як ото розібрати, якщо

Його біда у тому, шо воно дурне, та не хоче вчитися. Типовий представник людини, яка шось шукає у інтернеті, знаходить якісь цифри, не розуміючи того шо за цифрами стоіть та на скільки їм можна довіряти, а потім починає вважати себе "експертом" та ще й хамити іншим.
Ну приклад. Звинуватив мене, що я не знаю, на який швидкості літає F-16.
Ну, звинувачення "нємного по дебільному напісано". (С) Насправді - зовсім по дебільному.
По аналогії. Він звинувачує мене у тому шо я не знаю швидкості з якою їде якась автівка.
А я йому й відповідаю, шо швидкість, з якою їде автівка залежить від того, як саме водій натиснув на педаль газу (аналогом для літака є РУД, про який я пишу) (для спрощення вважатимемо шо йдеться про автівку з автоматичною коробкою передач). Далі я йому пояснюю. Шо швидкість автівки ще залежить від того чи їде ця автівка угору, прямо, вниз. І швидкість авто буде різною, при одному й тому самому положенні педалі газу. Сподіваюсь, я досить зрозуміло описав?

Далі додався tracker. (тут знову повертаємось до авіації).
Поясню шо написав він. От же як і водію автівки, пілоту літака важливо знати швидкість. Як її можно поміряти? Вже дуже багато років швидкість виміріють приладами, побудованими на принципі трубки Піто. (шо це таке не важко знайти, якшо не знаєш). Але шо це буде за швидкість? Це буде "повітряна швидкість" тоб-то швидкість з якою літак рухається відносно повітря. Це IAS у посту tracker-а. Це дуже важлива швидкість саме для пілотування літака. Але чи може ця швидкість використовуватись для навігації? Ні.
Поясню. Швидкість це відстань пройдена за одиницю часу. (Візмемо це "шкільне" визначення). Якшо літак набирає висоту то відстань яку він подолав за якийсь невеликий час від однієї точки у просторі до іншої не співпадатиме з довжиною її умовної проекції на Землю. (в рамках цієї задачі поверхню землі вважатимемо умовно-пласкою). Також різниці додає ще й швидкість вітру. Швидкість з якою літак рухається відносно Землі і є GS у посту tracker-а. Тоб-то якщо спілкуватись про швидкість літака, постає резонне запитання, про яку саме швидкість іде мова.

Сподіваюсь, я досить зрозуміло описав шо слова того DBA що я "не знаю з якою швидкістю літає F-16", дають розуміння того наскільки цей DBA не розуміє того про шо пише.
24
12 червня 2024 10:37:42
Ні.
От тобі й відповідь. Це порушення
Але буває по різному. Комусь повыстку, а комусь бус.

Краще взяти повістку. Та ще й подякувати хлопцям за роботу.
25
12 червня 2024 10:36:30
А ТСа у польщі так пиз.д.ити не будуть. І газовим балончиком не задуть

Не будуть.
Як і в Україні би не пи3дили би.
А чому? Тому, що я не довбойоб!
26
11 червня 2024 21:42:10
- не знає що буває багато типів аваксів з різними типами радарів
Ну новий "тип". Схоже цей АБИРВАЛГ, означає таки різні літаки. Наприклад E-3, E-2. (це я знаю) Хоча, якшо для нього E-3 пофарбований у синій колір, та  E-3 пофарбований у жовтий колір - літаки "різних типів", я не дуже здивуюся...
- не знає що як раз в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів
Українська мова, як і інши мови, використовує речення. Речення має бути окремою думкою. І яка окрема думка у цьому реченні?
Радари які будуть працювати інші від чого?
Ну, ок. Спробуємо пов'язати з попереднім реченням.
Виходить буває багато типів аваксів з різними типами радарів та  в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів єдиний варіант - пов'язувати радари. Та виходить шо будуть працювати інші радари від радарів різних типів!
Це шо за лютий пи3дець такий????
Цей австралопітек не може пов'язати слова у простих реченнях. Та не може пов'язати два простих речення між собою.
Куди воно лізе писати взагалі! Воно школу закінчило? Твори будь-якою мовою писало???

На 2 речення 3 АБИРВАЛГА.
Є підозра, шо усі ці 3 АБИРВАЛГА зводяться до того шо я не в курсі, шо Україні надають не E-3, а інші АВАКСи. Але це не впевнен, шо саме до цього.
Та з якого перепою воно таке пише? Авакси, які нам мають надати - Saab 340 AEW&C. Просто та ясно сказано.

Само за мене вигадало, само почало спростовувати...
Он мав наувазі :
- існує купа різних радарів ...
- за допомогою інтерфейсів іх обєднають на протокольному рівне...
- це дає можливість  візуалізіровати обєднану інформацію

Але по суті.
1. Саме я це кажу, а не отой австралопітек.
2. Маємо  підтвердження моїх слів, шо цей довбень, зовсім не вміє зрозуміло довести до людей свої думки. Якщо вони взагалі у нього є.
27
11 червня 2024 20:52:46
- не знає що буває багато типів аваксів з різними типами радарів
Ну новий "тип". Схоже цей АБИРВАЛГ, означає таки різні літаки. Наприклад E-3, E-2. (це я знаю) Хоча, якшо для нього E-3 пофарбований у синій колір, та  E-3 пофарбований у жовтий колір - літаки "різних типів", я не дуже здивуюся...
- не знає що як раз в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів
Українська мова, як і інши мови, використовує речення. Речення має бути окремою думкою. І яка окрема думка у цьому реченні?
Радари які будуть працювати інші від чого?
Ну, ок. Спробуємо пов'язати з попереднім реченням.
Виходить буває багато типів аваксів з різними типами радарів та  в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів єдиний варіант - пов'язувати радари. Та виходить шо будуть працювати інші радари від радарів різних типів!
Це шо за лютий пи3дець такий????
Цей австралопітек не може пов'язати слова у простих реченнях. Та не може пов'язати два простих речення між собою.
Куди воно лізе писати взагалі! Воно школу закінчило? Твори будь-якою мовою писало???

На 2 речення 3 АБИРВАЛГА.
Є підозра, шо усі ці 3 АБИРВАЛГА зводяться до того шо я не в курсі, шо Україні надають не E-3, а інші АВАКСи. Але це не впевнен, шо саме до цього.
Та з якого перепою воно таке пише? Авакси, які нам мають надати - Saab 340 AEW&C. Просто та ясно сказано.

Само за мене вигадало, само почало спростовувати...
Он мав наувазі :
- існує купа різних радарів ...
- за допомогою інтерфейсів іх обєднають на протокольному рівне...
- це дає можливість  візуалізіровати обєднану інформацію...



Зи... хоча прикольно спостеригати як ви тут пісюнами мірятесь..... єх блін гіпоталамус... :-)o

Майстри епістолярного жанру.  :D
28
11 червня 2024 20:49:42
https://t.me/farhadblogchat/287873Якщо так будемо зберигати наші літаки, то ф16 нам ще.років 5 будуть давати.
Я дуже сподіваюсь, що  це таки макет був( але мало віри в то)

Так. На війні без втрат не буває. Будуть втрати і серед F-16, буде розуміння з боку партнерів шо втрати бувають.
29
11 червня 2024 20:44:44
Був готовий до зльоту. Проїпали Залу на районі. А де Зала, там Ланцет. Макет горить по-іншому. Це велика проблема зараз. Американці пишуть шо зараз 90% наших втрат техніки - від атак беспілотників. Треба шось робити з кацапськими розвід дронами шо літають глибоко над нашою териториєю. Інакшо добре не буде
Логіка заправки так близько до ЛБЗ не зрозуміла
це Су-25. Він не літає далеко нажаль. Все правильно він заправявся. Там з  РЕР біда. Зони аєродромів мають цілодобово скануватись на наявність БПЛА у повітрі. діапазони всіх кацапських дронів відоми. Техніка є. Я  - в темі, тому і кажу впевнено: це  - пройоп и треба сношати командування даного закладу. у збоченій формі.

ППБ вийшли з моди чи як?
30
11 червня 2024 19:42:40
Був готовий до зльоту. Проїпали Залу на районі. А де Зала, там Ланцет. Макет горить по-іншому. Це велика проблема зараз. Американці пишуть шо зараз 90% наших втрат техніки - від атак беспілотників. Треба шось робити з кацапськими розвід дронами шо літають глибоко над нашою териториєю. Інакшо добре не буде
Логіка заправки так близько до ЛБЗ не зрозуміла

Можливо для швидкої реакції на зміни на полі бою.
31
11 червня 2024 19:40:35
https://t.me/farhadblogchat/287638
Кажуть типа неісправность.
при такому темпі нальоту скоро половина су34 буде неісправними
Чому досі не падають коцапські 22 і 95?
Вже би мали почтнати.
А чому мали почати?
32
11 червня 2024 16:40:01
- не знає що буває багато типів аваксів з різними типами радарів
Ну новий "тип". Схоже цей АБИРВАЛГ, означає таки різні літаки. Наприклад E-3, E-2. (це я знаю) Хоча, якшо для нього E-3 пофарбований у синій колір, та  E-3 пофарбований у жовтий колір - літаки "різних типів", я не дуже здивуюся...
- не знає що як раз в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів
Українська мова, як і інши мови, використовує речення. Речення має бути окремою думкою. І яка окрема думка у цьому реченні?
Радари які будуть працювати інші від чого?
Ну, ок. Спробуємо пов'язати з попереднім реченням.
Виходить буває багато типів аваксів з різними типами радарів та  в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів єдиний варіант - пов'язувати радари. Та виходить шо будуть працювати інші радари від радарів різних типів!
Це шо за лютий пи3дець такий????
Цей австралопітек не може пов'язати слова у простих реченнях. Та не може пов'язати два простих речення між собою.
Куди воно лізе писати взагалі! Воно школу закінчило? Твори будь-якою мовою писало???

На 2 речення 3 АБИРВАЛГА.
Є підозра, шо усі ці 3 АБИРВАЛГА зводяться до того шо я не в курсі, шо Україні надають не E-3, а інші АВАКСи. Але це не впевнен, шо саме до цього.
Та з якого перепою воно таке пише? Авакси, які нам мають надати - Saab 340 AEW&C. Просто та ясно сказано.

Само за мене вигадало, само почало спростовувати...
33
11 червня 2024 14:10:08

- не знає що літаки можуть швидко розвертатись, наприклад переворот на горці


А я знаю, шо ше можуть розвертатися Имельманом.
Помірялися, у мене - більше.
Шо далі? Як розшифровується саме цей АБИРВАЛГ?
34
11 червня 2024 13:17:16
- не знає на якій швидкості летить f16
От тут, у лівому нижньому куті(якшо не знаєш де це, попроси, може хтось допоможе) РУД - "Рычаг Управления Двигателем". Від його положення, досить сильно залежить подача палива у камеру сгорання. А скільки  пвлива падається у двигун - досить суттєво впливая на швидкість F-16. 
Показати зображення...
Можеш пошукати його ж тут на схемы.
Показати зображення...
А ще на швидкість впливає орієнтація у просторі. Тут важко підібрати фото. Напишу словами, може зрозумієш, коли нос літака направлено у низ - це сприяє росту швидкості. А коли у верх - навпаки.
А ще це залежить від висоти, бо лобовий спротив різний. Чим вище - тим спротив менше.
Так шо ТИ знаєш, про те на  якій швидкості летить f16? :)
Льотчик виконує пілотування по IAS та числу М. GS використовується тільки для навігації. Є ще TS )).
 Так що з швидкістю не все так просто в авіації ))

Та, абиж лише зі швидкістю... :)
З маневренністю, там, взагалі, повна срака як непростою
35
11 червня 2024 12:52:31
- не знає на якій швидкості летить f16

От тут, у лівому нижньому куті(якшо не знаєш де це, попроси, може хтось допоможе) РУД - "Рычаг Управления Двигателем". Від його положення, досить сильно залежить подача палива у камеру сгорання. А скільки  пвлива падається у двигун - досить суттєво впливая на швидкість F-16. 

Можеш пошукати його ж тут на схемы.

А ще на швидкість впливає орієнтація у просторі. Тут важко підібрати фото. Напишу словами, може зрозумієш, коли нос літака направлено у низ - це сприяє росту швидкості. А коли у верх - навпаки.
А ще це залежить від висоти, бо лобовий спротив різний. Чим вище - тим спротив менше.
Так шо ТИ знаєш, про те на  якій швидкості летить f16? :)
36
11 червня 2024 12:25:24
Доречі.
Ох уж цей "низький повітрозаборник F-16, який вимага якоїсь надчистоти на аєродромах, та начеб-то якісь занадто брудні аєродроми, що дістались нам від совку".
Те що напишу нижче Дебіло-Бовдур Австралійський (DBA) не зрозуміє ніколи. Цей придурок вчергове нагугледорочить про МіГ-29.  :laugh:
Але, може комусь буде цікаво.
Уся ця тема здається якоюсь маячнею. Шось мутять...
1. F-16 це "бест-селлер" військової авіапромисловості США. Він експлуатується більше ніж у 20 країнах світу, серед них Польща та Румунія. Та якось, нічого, якось справляються.
2. F-16 вже прилітали в Україну. У Миргород(десь 2011 - 2012 рік). Та якось справилися з їх "занадто низькими повітрозоборниками". Чи у нас так захезали аєродроми за цей час? Їх як сміттезвалища використовували, чи шо?
3. Ну якби це було такою великою проблемою, невже наші ВПС більше ніж рік не здатні "організувати прибирання" ?
4. А чи дійсно вони настільки низіки?
Ну ось вам F-16.
Показати зображення...
А ось Gripen, про який бригадний генерал не каже  про "низький повітрозабірник".
Показати зображення...
Ще
Показати зображення...
Хтось баче занадто велику різницю у висоті нижньої кромки повітрозабірника?

А ось для порівняння МіГ-21 - "бест-селлер" військової авіапромисловості совка.
Показати зображення...
ще
Показати зображення...
Та злітали вони з овердохера аєродромів. Але про якійсь надвисокий рівень чистоти аєродромів для них - не чули.
На фото велика різниця ви просто з фізикою певно не дуже тай там решітки ставлять додатково в совітів

У чому велика різниця? Я орієнтуюсь на людський зріст.
37
11 червня 2024 12:23:44
:laugh:  яке ж кінчєне

Довбойобе, літак, який випускає ракету з вимкнутим радаром, нічого передати не може, тому що він не сканує повітряний простір, тому і не знає нових координат літака. Це робить авакс, який й передає іншому літаку курс або робить корегування сам.
Ти же сам розповідав шо F-16 має вимикати радар після пуску Aim-120. Плюралізьм мненій в адной галаве(у твоїй) зазиваєтся  шизофренієй. (С)
Йобнуте, ти навіть не читаєш на що відповідаєш. Читай відповідь від « 4 червня 2024 16:37:06», я там ясно сказав що ф16 може пускати ракету зі своїм радаром, а потім вимикати, а може також випускати з вимкнутим (тобто ніколи не вмикати)

Вже можна робити перелік обсєрів ТС:

- не знає що буває багато типів аваксів з різними типами радарів
- не знає що як раз в українському просторі працюють / будуть працювати інші типи радарів
- не знає що одночасно у небі можуть працювати декілька аваксів
- не знає що авакси можуть корегувати ракету
- не знає що літаки можуть швидко розвертатись, наприклад переворот на горці
- не знає що на радянських літаках та західних різні типи повітрязабірників
- не знає що таке no escape zone
- не знає по якій траєкторії і з якою швидкістю летить aim120
- не знає на якій швидкості летить f16
- не знає що на літаках f16 вже давно встановлений link 16 і що це таке
- не знає що тренування по тесту можливостей link 16 між аваксом та ф16 були ще у 2003му, а зараз 2024(!)
- не знає що лінк 16 є на aim120
- не знає історію розвитку aim120 і що вони летіли на різні відстані
- не знає по якої тактиці використовуються каби (траєкторія, відстань, швидкість, час,…
- не знає чим робочий радар може нашкодити літаку

Вопріс - а нахуя ця довбойобіна взагалі лізе коментувати авіаційні профільні теми?

Відчув літературним героєм себе та ще й профессором! :laugh:

Бо саме так воно пи3дить
Ну. Розберемо спочатку один пункт. Де схоже, шо, нарешті стало зрозуміло, шо за "АБИРВАЛГ" воно тут видає.
- не знає що на радянських літаках та західних різні типи повітрязабірникі
Слово "тип" пов'язано з деякою классифікацію.
Далі, шоб до австралопітека дойшло як у світі хомосапієнс классифікують повітрозабірники на типи наводитиму картинки у кожній парі вони будуть однотипні, але усі пари - різного типу. Вибачайте за кацапську, але не упевнен, шо перекладу досить корректно.
Оце "осесимметричные"
СРСР

США

А оце "плоские"
СРСР

США

А оце "секторальные"
СРСР

Франция

Ось шо у людей "повітрозаборники різних типів".
Але це різні типи згідно геометрії входу у канал повітрязаборника. Бо одночасно вони одного типу "сверхзвуковые", ще є "трансзвуковые" та "дозвуковые".
А ще "сверхзвуковые" бувають трьох типів "внешнего сжатия", "внутреннего сжатия", "смешаного сжатия".
От шо є "типами повітрозабірників".

Кудиж ти сциш проти вітру, ідіотіна?
38
11 червня 2024 10:37:36
Йобнуте, я тебе же у той раз пояснив, що у радянських літаках з низькими повітрязабірниками, де нема додаткового верхнього, стоїть спеціальна система проти debris. На ф-ках цього нема. Сперечаєшся ти довбойоб не зі мною у цьому а з вищепосадовцями-військовими НАТО та ЗСУ. Вони усі давали інтервʼю на цю тему, я вже постив обидві сторони.

У тому і проблема, що ти ніхуя взагалі не знаєш і не розумієш, але обовʼязково як мавма йдеш коментувати.  :facepalm:
Сумчата мавпочка, як завжди обісралась.
Голова у тебе різного типу. Відмінного від нормальних людей.

:)

Показати зображення...
А ну пальцем ткни у свою диво систему.  :laugh:


От ти йобнуте пісець  :lol:  :lol:  :lol:

У тебе на картинці на дні повітрозабврника сєтка-гріль, от она і підіймається при запуску двигуна та опускається вже коли літак відірвався від землі.

От она в робочому стані

Показати зображення...
Твоєї йобнутості нема прєдєлу. І саме прикольне це те, що я тебе це пояснював

 :laugh:

Таки голова у тебе різного типу, відмінного від нормальних людей. :)
Але дякую. Не знав "і на старуху буває порнуха." :)
Та буває шо мітла стріляє.
От бачиш, я же хомосапієнс а не австралопітек. Можу і визнавати помилки, і навіть подякувати!
А тут де твоя спеціальна система проти debris? Наче радянське та низько. Чи може застаре?

А тут? Наче радянське та досі літає. Чи зависоко?

А тут? Є? Нема? Чи шо не так?


А ще я вдячен, що зрозумів, шо австралопітеки не дуже вміють читати.  Та краще їм картинки викладати. Та вдячен за те, що надав мені натхнення. Ще тебе по п***а.  :laugh:
39
11 червня 2024 02:11:29
Так тодіж розібралися.
Ти бачів F-16, та ЧУВ B-2!
Бачив Ф 16 і чув Ф 35 і В 2. Ф35 і В 2 не бачив ,лише чув ,бо вони невидимки .
та ладно хлопці імперський крейсер лише в двох парсеках звідсі :gigi:

Не допоможе. Бо час у нас та на тому крейсері тече "трохи по різному"...
Енштейна варто на ніч перечитувати.
40
11 червня 2024 02:00:07
Йобнуте, я тебе же у той раз пояснив, що у радянських літаках з низькими повітрязабірниками, де нема додаткового верхнього, стоїть спеціальна система проти debris. На ф-ках цього нема. Сперечаєшся ти довбойоб не зі мною у цьому а з вищепосадовцями-військовими НАТО та ЗСУ. Вони усі давали інтервʼю на цю тему, я вже постив обидві сторони.

У тому і проблема, що ти ніхуя взагалі не знаєш і не розумієш, але обовʼязково як мавма йдеш коментувати.  :facepalm:
Сумчата мавпочка, як завжди обісралась.
Голова у тебе різного типу. Відмінного від нормальних людей.

:)

Показати зображення...
А ну пальцем ткни у свою диво систему.  :laugh:
там десь мабуть лазерні випаровучи сховані влітає наприклад кішка в повірязабірник і тут хопа лазери вмикаються і вона випаровується

А кішку за шо???   :X

А взагалі, то так. Я у кіно бачів, лазерами робиться "решітка", та шо потрапило у повітрозаборник буде порізано на малі шматочки, які вже двигун "порубає"!  :buba:
А про виппаровування, то вже ти трохи перебрав...

Повна версія