Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
14 серпня 2018 08:05:36 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Треба так, коли будь-який священник каже що бог створив світ (або будь-що), то він повинен (!) сказати, що також є інші теорії, як теорія великого вибуху, теорія еволюції.
Якщо священник цього не скаже, то його повинні оштрафувати, при повторному порушенні - заарештувати і заброронити займатися релігійною діяльністю. Якщо якась релігія буде часто порушувати ці правила, то така релігія повинна бути заборонена і все майно конфісковано на користь держави.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
14 серпня 2018 08:06:14 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...+=======================================================+
Стукай. "Мені однаково" (с) Т.Г.ШевченкоНу, якщо ти такий крутий як Шевченко, може напишеш на себе доповідь сам?
Так і так, напиши адміністрації форуму;"Я, як дарвініст, погрожував вбиством людині, яка писала пости про креаціонізьм"
Далі прінтскрін і в тему урл.
Зможеш? Джордано Бруно зміг.
А ти же не злякаєшься постраждати за науку пару днів у бані?Ти, як прихильник теорії креаціонізму, повинен звернутися до вищого розуму, нехай він створить тобі доповідь.
Як кажуть, Бог тобі в допомогу.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
14 серпня 2018 10:02:22 IP/Host: 195.238.93.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
14 серпня 2018 15:09:00 IP/Host: 46.101.74.---
|
Розгорнути попередні цитати...+=======================================================+
Стукай. "Мені однаково" (с) Т.Г.ШевченкоНу, якщо ти такий крутий як Шевченко, може напишеш на себе доповідь сам?
Так і так, напиши адміністрації форуму;"Я, як дарвініст, погрожував вбиством людині, яка писала пости про креаціонізьм"
Далі прінтскрін і в тему урл.
Зможеш? Джордано Бруно зміг.
А ти же не злякаєшься постраждати за науку пару днів у бані?Ти, як прихильник теорії креаціонізму, повинен звернутися до вищого розуму, нехай він створить тобі доповідь.
Як кажуть, Бог тобі в допомогу.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
14 серпня 2018 15:10:12 IP/Host: 46.101.74.---
|
Розгорнути попередні цитати...Ну, якщо ти такий крутий як Шевченко, може напишеш на себе доповідь сам?
Так і так, напиши адміністрації форуму;"Я, як дарвініст, погрожував вбиством людині, яка писала пости про креаціонізьм"
Далі прінтскрін і в тему урл.
Зможеш? Джордано Бруно зміг.
А ти же не злякаєшься постраждати за науку пару днів у бані?Ти, як прихильник теорії креаціонізму, повинен звернутися до вищого розуму, нехай він створить тобі доповідь.
Як кажуть, Бог тобі в допомогу.так
бог покарає всіх хто не вірить в його силу створити всі 8,7 мільйонів видів живих істот що населяють землю
горіти антикреаціоністам в вічному вогні
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 07:50:29 IP/Host: ---.rondie.nl
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:04:08 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Во атеисты-дарвинисты разбушевались
И этот со своими вирунами, последний аргумент - 7.62.
Написал бы уже 5.45 или сразу 9.
И невдомёк ему, что вера и религии не имеют никакого
отношения к существованию и сути Бога.
Но он уверен в обратном и при этом бьет себя
пяткой в грудь что не верун.
Можно ли такого человека назвать умным вопрос скорее
уже риторический.
Надеюсь за эту фразу меня не забанят, ведь я посмел
сказать о ком-то что он глуп.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:10:27 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Во атеисты-дарвинисты разбушевались
И этот со своими вирунами, последний аргумент - 7.62.
Написал бы уже 5.45 или сразу 9.
И невдомёк ему, что вера и религии не имеют никакого
отношения к существованию и сути Бога.
Но он уверен в обратном и при этом бьет себя
пяткой в грудь что не верун.
Можно ли такого человека назвать умным вопрос скорее
уже риторический.
Надеюсь за эту фразу меня не забанят, ведь я посмел
сказать о ком-то что он глуп.а віра до креаціонізму яку має відношення?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:15:37 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Во атеисты-дарвинисты разбушевались
И этот со своими вирунами, последний аргумент - 7.62.
Написал бы уже 5.45 или сразу 9.
И невдомёк ему, что вера и религии не имеют никакого
отношения к существованию и сути Бога.
Но он уверен в обратном и при этом бьет себя
пяткой в грудь что не верун.
Можно ли такого человека назвать умным вопрос скорее
уже риторический.
Надеюсь за эту фразу меня не забанят, ведь я посмел
сказать о ком-то что он глуп.а віра до креаціонізму яку має відношення?я вже наводив приклади. в науці без віри ніяк, просто ніяк. віра- невід"ємний атрибут нашого буття.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:17:43 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...а віра до креаціонізму яку має відношення?я вже наводив приклади. в науці без віри ніяк, просто ніяк. віра- невід"ємний атрибут нашого буття.але можна вірити як в креаціонізм так і в його відсутність і при цьому все одно вірити
можна вірити в бога але не вірити в креаціонізм
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:17:59 IP/Host: ---.rondie.nl
|
Розгорнути попередні цитати...Во атеисты-дарвинисты разбушевались
И этот со своими вирунами, последний аргумент - 7.62.
Написал бы уже 5.45 или сразу 9.
И невдомёк ему, что вера и религии не имеют никакого
отношения к существованию и сути Бога.
Но он уверен в обратном и при этом бьет себя
пяткой в грудь что не верун.
Можно ли такого человека назвать умным вопрос скорее
уже риторический.
Надеюсь за эту фразу меня не забанят, ведь я посмел
сказать о ком-то что он глуп.а віра до креаціонізму яку має відношення?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:20:06 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:23:22 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
віра доказом не є, але аргумент стопудовий.
якшо я скажу, що 2х2=5, ти ж не повіриш, а пошлеш мене. сам підеш тою дорогою, де 2х2=4.
Правда?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:29:31 IP/Host: ---.rondie.nl
|
віра доказом не є, але аргумент стопудовий.
якшо я скажу, що 2х2=5, ти ж не повіриш, а пошлеш мене. сам підеш тою дорогою, де 2х2=4.
Правда?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:39:44 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...віра доказом не є, але аргумент стопудовий.
якшо я скажу, що 2х2=5, ти ж не повіриш, а пошлеш мене. сам підеш тою дорогою, де 2х2=4.
Правда?А мені не треба вірити бо 2+2=4, а 2*2 таки 5.
То людство трохи заблукало в поясненні що таке множення.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:41:32 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...віра доказом не є, але аргумент стопудовий.
якшо я скажу, що 2х2=5, ти ж не повіриш, а пошлеш мене. сам підеш тою дорогою, де 2х2=4.
Правда?так але до чого тут віра
це факт доведений експериментально
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 08:48:16 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...віра доказом не є, але аргумент стопудовий.
якшо я скажу, що 2х2=5, ти ж не повіриш, а пошлеш мене. сам підеш тою дорогою, де 2х2=4.
Правда?так але до чого тут віра
це факт доведений експериментальноти віриш в істинність одного і фальш другого.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:02:32 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...так але до чого тут віра
це факт доведений експериментальноти віриш в істинність одного і фальш другого.я не вірю. я знаю що 2х2=4 це експериментально доведений і не ким не спростований факт
тому я вважаю це рішенням з найменш очевидною помилковістю
але якщо хтось поставить експеримент в якому при певних умовах це буде спростовано, це внесе відповідні корективи у моє світосприйняття
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:04:36 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...ти віриш в істинність одного і фальш другого.я не вірю. я знаю що 2х2=4 це експериментально доведений і не ким не спростований факт
тому я вважаю це рішенням з найменш очевидною помилковістю
але якщо хтось поставить експеримент в якому при певних умовах це буде спростовано, це внесе відповідні корективи у моє світосприйняттяось це і є віра!
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:06:03 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...я не вірю. я знаю що 2х2=4 це експериментально доведений і не ким не спростований факт
тому я вважаю це рішенням з найменш очевидною помилковістю
але якщо хтось поставить експеримент в якому при певних умовах це буде спростовано, це внесе відповідні корективи у моє світосприйняттяось це і є віра!? ну якщо ти плутаєш віру і факти...то ок для тебе це віра
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:07:19 IP/Host: ---.it-tv.org
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:08:06 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...ось це і є віра!? ну якщо ти плутаєш віру і факти...то ок для тебе це віра"я вважаю це рішенням з найменш очевидною помилковістю"
і для тебе також.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:20:00 IP/Host: 178.158.233.---
|
Розгорнути попередні цитати...віра доказом не є, але аргумент стопудовий.
якшо я скажу, що 2х2=5, ти ж не повіриш, а пошлеш мене. сам підеш тою дорогою, де 2х2=4.
Правда?так але до чого тут віра
це факт доведений експериментально
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:31:58 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...віра доказом не є, але аргумент стопудовий.
якшо я скажу, що 2х2=5, ти ж не повіриш, а пошлеш мене. сам підеш тою дорогою, де 2х2=4.
Правда?так але до чого тут віра
це факт доведений експериментальноа хто, коли і яким чином довів експериментально, наприклад, факт створення розуму чимось нероумним?
правильно, ніхто, ніде і ніяк. тобто доказів НЕМАЄ.
але ж атеїсти з піною біля рота стверджують, що саме так і було - нерозумна еволюція створила розумну людину.
ну і що це, як не чистісінька, як гівно, віра?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:32:25 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...? ну якщо ти плутаєш віру і факти...то ок для тебе це віра"я вважаю це рішенням з найменш очевидною помилковістю"
і для тебе також.тому що це підтверджується експериментально
сукупність даних які існують на сьогодні підтверджують і не спростовують цей факт
також це можна спростувати експериментально тому це твердження є науковим
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:35:56 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати..."я вважаю це рішенням з найменш очевидною помилковістю"
і для тебе також.тому що це підтверджується експериментально
сукупність даних які існують на сьогодні підтверджують і не спростовують цей факт
також це можна спростувати експериментально тому це твердження є науковимаміго, ти сам дав означення віри, ніхто тебе за язик не тягнув.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:39:24 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...тому що це підтверджується експериментально
сукупність даних які існують на сьогодні підтверджують і не спростовують цей факт
також це можна спростувати експериментально тому це твердження є науковимаміго, ти сам дав означення віри, ніхто тебе за язик не тягнув.будь ласка
віра це ...(додай свій варіант, використовуючи мої слова)
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:46:24 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...аміго, ти сам дав означення віри, ніхто тебе за язик не тягнув.будь ласка
віра це ...(додай свій варіант, використовуючи мої слова)"Віра — це стан розуму, коли ми вважаємо щось справжнім, хоча ми не впевнені на 100%, або ми не в стані довести це."
Ти це сформулював іншими словами.
Коротше:
Показати зображення...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:54:12 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...будь ласка
віра це ...(додай свій варіант, використовуючи мої слова)"Віра — це стан розуму, коли ми вважаємо щось справжнім, хоча ми не впевнені на 100%, або ми не в стані довести це."
Ти це сформулював іншими словами.
Коротше:
Показати зображення...а 2х2=4 а сьогодні ці доведений факт
тому спростувати це можна довести що 2х2 дорівнює іншій цифрі чи взагалі якійсь істоті, але треба провести цей експеримент
а просто вірити що 2х2=5 це і є вірою в чистому вигляді без впливу фактів. віра в 2х2=5 це аналогія віри в бога
не можна довести що 2х2 не дорівнює 5 бо секта 2х2=5 скаже ви просто неправильно рахуєте і людина взагалі не здатна цього правильно порахувати
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 09:59:01 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати..."Віра — це стан розуму, коли ми вважаємо щось справжнім, хоча ми не впевнені на 100%, або ми не в стані довести це."
Ти це сформулював іншими словами.
Коротше:
Показати зображення...а 2х2=4 а сьогодні ці доведений факт
тому спростувати це можна довести що 2х2 дорівнює іншій цифрі чи взагалі якійсь істоті, але треба провести цей експеримент
а просто вірити що 2х2=5 це і є вірою в чистому вигляді без впливу фактів. віра в 2х2=5 це аналогія віри в бога
не можна довести що 2х2 не дорівнює 5 бо секта 2х2=5 скаже ви просто неправильно рахуєте і людина взагалі не здатна цього правильно порахувати"тому я вважаю це рішенням з найменш очевидною помилковістю"
твої слова.
Від таких кидань з боку в бік когнітивний диссонанс не плющить?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 12:35:45 IP/Host: 178.158.233.---
|
чи можна спростувати факт що розум створено чимось нерозумним. так знайти розумне яке цей розум створило
чи можна спростувати факт що розум створений чимось розумним, ні цей факт спростувати не можна
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 12:41:04 IP/Host: ---.122.27.193.dynamic-pppoe.uch.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 12:44:30 IP/Host: ---.cust.tele2.at
|
дана теорія, якщо таки буде уведена в шкільні підручники, буде не що інше, як втручання релігії, а тому тягнутиме за собою внесення змін до Конституції.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 12:50:44 IP/Host: ---.122.27.193.dynamic-pppoe.uch.net
|
Розгорнути попередні цитати...дана теорія, якщо таки буде уведена в шкільні підручники, буде не що інше, як втручання релігії, а тому тягнутиме за собою внесення змін до Конституції.як це? а не навпаки такий крок тягнутиме до відповідальності за порушення конституції?
шо зе за така "альтернативна" юридична логіка?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 12:53:27 IP/Host: ---.cust.tele2.at
|
Розгорнути попередні цитати...дана теорія, якщо таки буде уведена в шкільні підручники, буде не що інше, як втручання релігії, а тому тягнутиме за собою внесення змін до Конституції.як це? а не навпаки такий крок тягнутиме до відповідальності за порушення конституції?
шо зе за така "альтернативна" юридична логіка?Цю. Це ж не у вас. У нас спочятку знайшли безосвітнього генелального плокулола, а вже ПОТІМ під нього змінили закон.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 14:11:48 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...чи можна спростувати факт що розум створено чимось нерозумним. так знайти розумне яке цей розум створило
чи можна спростувати факт що розум створений чимось розумним, ні цей факт спростувати не можнаа чому раптом не можна спростувати?
так само як можна знайти розумне, що створило розум, можна знайти й нерозумне, що створило розум.
бо якось виходить маніпулятивно - в бік, куди хочеться атеїстам, це працює, а в інший бік - ні.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 19:17:57 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...чи можна спростувати факт що розум створено чимось нерозумним. так знайти розумне яке цей розум створило
чи можна спростувати факт що розум створений чимось розумним, ні цей факт спростувати не можнаа чому раптом не можна спростувати?
так само як можна знайти розумне, що створило розум, можна знайти й нерозумне, що створило розум.
бо якось виходить маніпулятивно - в бік, куди хочеться атеїстам, це працює, а в інший бік - ні.можна вивчати закони, як все відбувалось
природничі науки не вирішують філософських питань бо вони не вирішуються в межах наукового методу
тому вчені взагалі не розглядають питання хто створив (чи ніхто)
вони наприклад завдяки фактам доводять існування еволюційного розвитку/появи видів як найбільш вірогідну
а про творця (є, ні) то все софістика. побудована на припущеннях які неможливо довести чи спростувати
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 19:42:48 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...а чому раптом не можна спростувати?
так само як можна знайти розумне, що створило розум, можна знайти й нерозумне, що створило розум.
бо якось виходить маніпулятивно - в бік, куди хочеться атеїстам, це працює, а в інший бік - ні.можна вивчати закони, як все відбувалось
природничі науки не вирішують філософських питань бо вони не вирішуються в межах наукового методу
тому вчені взагалі не розглядають питання хто створив (чи ніхто)
вони наприклад завдяки фактам доводять існування еволюційного розвитку/появи видів як найбільш вірогідну
а про творця (є, ні) то все софістика. побудована на припущеннях які неможливо довести чи спростуватиякшо так, то якого біса видавати перли "креаціонізм не підтверджується жодними фактами (а це може бути лише доведений факт існування розуму який все створив) і його неможливо спростувати".
Питаюсь вдруге, когнітивний диссонанс не плющить?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 19:49:39 IP/Host: 77.111.245.---
|
а хто, коли і яким чином довів експериментально, наприклад, факт створення розуму чимось нероумним?
правильно, ніхто, ніде і ніяк. тобто доказів НЕМАЄ.
але ж атеїсти з піною біля рота стверджують, що саме так і було - нерозумна еволюція створила розумну людину.
ну і що це, як не чистісінька, як гівно, віра?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 19:50:47 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...можна вивчати закони, як все відбувалось
природничі науки не вирішують філософських питань бо вони не вирішуються в межах наукового методу
тому вчені взагалі не розглядають питання хто створив (чи ніхто)
вони наприклад завдяки фактам доводять існування еволюційного розвитку/появи видів як найбільш вірогідну
а про творця (є, ні) то все софістика. побудована на припущеннях які неможливо довести чи спростуватиякшо так, то якого біса видавати перли "креаціонізм не підтверджується жодними фактами (а це може бути лише доведений факт існування розуму який все створив) і його неможливо спростувати".
Питаюсь вдруге, когнітивний диссонанс не плющить?ні