Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Блин, у нас куча заправок есть, а машин заправляющихся не видно

это не то. Шнурки на домах или столбах, в подворотнях -- это не инфраструктура. У Маска садишься в авто и оно тебе предлагает несколько вариантов своих чаржеров, кроме того напишет сколько там свободных мест и маршрут проложит. И ты знаешь, что 50-100 кВт будет залетать. А это около 300 км запаса хода за 30-40 минут зарядки. Вот это инфраструктура!

   
это не то. Шнурки на домах или столбах, в подворотнях -- это не инфраструктура. У Маска садишься в авто и оно тебе предлагает несколько вариантов своих чаржеров, кроме того напишет сколько там свободных мест и маршрут проложит. И ты знаешь, что 50-100 кВт будет залетать. А это около 300 км запаса хода за 30-40 минут зарядки. Вот это инфраструктура!

Да, это круто
Но я вижу, что никто не пользуется зарядками
Построили красивые на парковке Лавины, десятки мест. А машин нет
Значит у нас покупают электрокары те, кому есть где заправляться
На трассах,  возможно, ситуация другая
   
Да, это круто
Но я вижу, что никто не пользуется зарядками
Построили красивые на парковке Лавины, десятки мест. А машин нет
Значит у нас покупают электрокары те, кому есть где заправляться
На трассах,  возможно, ситуация другая

думаю дело в другом. У нас в основном покупают те, у кого есть частный дом или шнурок в гараже. По ночному тарифу -- это 90 копеек за кВт. Какой смысл в чаржах тогда по 7-9 грн  за киловат?
   
На підході електричні літачки

   
Японський човен- копія шведського, а шведи в один період належали німцям, хоча у німців інший двигун..
Там у всіх літій.
Посиланнячком не побавите про оригінальний шведський човен з якого японці зліпили свій  і  щоб на літії ?
Це ж не просто так, заради хайпу, ви написали?
Бо Gotland-и на свинці. Може якась модифікація є ... дійсно цікаво :-)o
   
Ні, я не міліардер, я не вмію створювати і продавати хайп як Маск
Так зачем создавать хайп? Если вы видите тренды которые не видит рынок это позволяет получать огромную прибыль на фондовом рынке
   
думаю дело в другом. У нас в основном покупают те, у кого есть частный дом или шнурок в гараже. По ночному тарифу -- это 90 копеек за кВт. Какой смысл в чаржах тогда по 7-9 грн  за киловат?

Подорожание э/э до 3 грн может сильно охладить желание покупать электрокар
   
Подорожание э/э до 3 грн может сильно охладить желание покупать электрокар
Ціна на паливо не відстане і компенсує втрати "температури" бажання  :-)o 
   
Так зачем создавать хайп? Если вы видите тренды которые не видит рынок это позволяет получать огромную прибыль на фондовом рынке

Вірогідний тренд на найближче майбутне електрокари бо одна країна за іншою приймає відповідні закони. Цей тренд ринок прекрасно бачить.

Окрім того, уявімо, я знаю знаю, що через 10 років якась технологія прорве і акції компанії яка використовує цю техногію виросте в 20 разів, щоб стати мільярдером я маю мати змогу купити акцій на 50 млн.

   
Окрім того, уявімо, я знаю знаю, що через 10 років якась технологія прорве
Если горизонт инвестирования 10 лет то все сложнее конечно а если есть краткосрочные прогнозы то плечо на options легко может быть 1 к 100
   
Посиланнячком не побавите про оригінальний шведський човен з якого японці зліпили свій  і  щоб на літії ?
Це ж не просто так, заради хайпу, ви написали?
Бо Gotland-и на свинці. Може якась модифікація є ... дійсно цікаво :-)o
То ти вікіпедію читаєш.
Кокумс свого часу писав, коли він ще був Кокумс, До німців зайди в 212А проект, якщо не віриш.
   
На підході електричні літачки
І вітрильні кораблі.
   
Класний аргумент - ну можна і більш сучасне авто подставити воно ж теж абсолютно не перше  не перше  :D
Так ти про автомобіль, чи про інвалідного візка мову ведеш?
   
Тесла в городе со светофора может наказать любой суперкар.
І Ліфчик також.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Тесла додала румунську, угорську та російську мови до інтерфейсу. Україномовні як завжди все ще «сомнєваются».
   
У Маска садишься в авто и оно тебе предлагает несколько вариантов своих чаржеров, кроме того напишет сколько там свободных мест и маршрут проложит.
И по пути автопилот снизит скрость увидев луну :lol:  :lol:
искусственный интеллект говорите?
Молчали бы лучше, покемоны :lol:
   
это не то. Шнурки на домах или столбах, в подворотнях -- это не инфраструктура. У Маска садишься в авто и оно тебе предлагает несколько вариантов своих чаржеров, кроме того напишет сколько там свободных мест и маршрут проложит. И ты знаешь, что 50-100 кВт будет залетать. А это около 300 км запаса хода за 30-40 минут зарядки. Вот это инфраструктура!

Инфраструктура быстрых зарядок нужна только для путешествий, на трассе.

А в городе нужно так -  приехал в супермаркет, стал у любого столба (а на каждом столбе парковки маломощная зарядка.) и пошел по магазинам, кафе и может быть в кино.

пока вышел - у тебя уже на 150 км пробега по городу. А для большинства - это на 2 дня.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Инфраструктура быстрых зарядок нужна только для путешествий, на трассе.

А в городе нужно так -  приехал в супермаркет, стал у любого столба (а на каждом столбе парковки маломощная зарядка.) и пошел по магазинам, кафе и может быть в кино.

пока вышел - у тебя уже на 150 км пробега по городу. А для большинства - это на 2 дня.
Ага, и электричество конечно возникает само по себе в любом воткнутом в землю столбе. Дебилы бл.

Посмотри на любой молл, посчитай количество запаркованных машин, умножь на требуемую мощность на каждую машину и потом посмотри на мощность ближайшей подстанции и на сечение кабеля или проводника который подведён к ней.

А на суперчаржерах тебе сделают километр конечно дороже чем на бензине но аленям прикажут радоваться потому что переплачивая они "спасают планету от перегрева".

Как ты думаешь, в магазинах которым прикажут установить и содержать чарджеры, цены на товары останутся теми же или им придётся все эти затраты переложить на тебя?

Останнє редагування: 30 липня 2021 02:56:36 від Chako
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Тесла додала румунську, угорську та російську мови до інтерфейсу. Україномовні як завжди все ще «сомнєваются».

Это единственная радость владения этим тролейбусом, румынский язык интерфейса?

У нас побаловались этими электрокорытами и снова сели на настоящие машины :)
   
И по пути автопилот снизит скрость увидев луну :lol:  :lol:
искусственный интеллект говорите?
Молчали бы лучше, покемоны :lol:

Маленькі радощі маленьких людей.
   
У нас побаловались этими электрокорытами и снова сели на настоящие машин

«Настоящіє» це які саме? :)
   
умножь на требуемую мощность на каждую машину и потом посмотри на мощность ближайшей подстанции и на сечение кабеля или проводника который подведён к ней.
Якщо ти дійсно живеш в США, ти коли небудь заглядав в рахунок за електрику? Бо років 20 чи більше назад, коли я почав отримувати перші рахунки, мене сильно здивувало що власне вартість електрики не така вагома в загальному рахунку, і значна частина це утримання мережі в прецездатному стані. Буде попит, будуть нові підстанції.
   
Буде попит, будуть нові підстанції.
Нові підстанції, нові електростанції.
Сама екологія.
   
Да, это круто
Но я вижу, что никто не пользуется зарядками
Построили красивые на парковке Лавины, десятки мест. А машин нет
Значит у нас покупают электрокары те, кому есть где заправляться
На трассах,  возможно, ситуация другая

Постійно бачу як там заряджаються біля Лавіни. Дійсно, ажіотажу нема, але й житлових будинків там поруч практично нема. Заселять ЖК ЛакіЛенд і народ з них, побачивши наявність поряд зарядок, почне купувати електрички
   
почне купувати електрички
Ліфи по $ 35 000.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Инфраструктура быстрых зарядок нужна только для путешествий, на трассе.

А в городе нужно так -  приехал в супермаркет, стал у любого столба (а на каждом столбе парковки маломощная зарядка.) и пошел по магазинам, кафе и может быть в кино.

пока вышел - у тебя уже на 150 км пробега по городу. А для большинства - это на 2 дня.
А если быстро вышел, то на 100
Скажи как удобно. Подъехал к столбу и на зарядку.
И только и ходи и думай о столбах и зарядках.
Кстати, а розетка у нас на каждм столбе или только на чотных?
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Маленькі радощі маленьких людей.
Да куда уж нам до ваших масштабов.
Всем по анальной пробке и спасайте планету от перегрева
   
И по пути автопилот снизит скрость увидев луну :lol:  :lol:
искусственный интеллект говорите?
Молчали бы лучше, покемоны :lol:

 :facepalm1:  чудик, технологии теслы уже стали стандартом и их массово используют в новых двс-авто. Все новые субарики уже с продвинутым круизом, который сам держит дистанцию и корректирует скорость и полосы. Также он сам тормозит перед препятствием. И эти технологии очень сильно снижают кол-во дтп. Благодаря Маску мы будем скоро иметь продвинутые автопилоты на всех авто и это супер!
   
Все новые субарики уже с продвинутым круизом, который сам держит дистанцию и корректирует скорость и полосы. Также он сам тормозит перед препятствием.
Та в ДВС це вже років 20.
   
ну чувак тільки на ладах їздив і про таку фішку і не знав
   
ну чувак тільки на ладах їздив і про таку фішку і не знав

Генннадііій, може розкажеш на чому ти їздиш?  :D
   
:facepalm1:  чудик, технологии теслы уже стали стандартом и их массово используют в новых двс-авто. Все новые субарики уже с продвинутым круизом, который сам держит дистанцию и корректирует скорость и полосы. Также он сам тормозит перед препятствием. И эти технологии очень сильно снижают кол-во дтп. Благодаря Маску мы будем скоро иметь продвинутые автопилоты на всех авто и это супер!
ці тз "стандарти" приводять до того, шо на дорогу виїжджає все більше мавп
   
Генннадііій, може розкажеш на чому ти їздиш?  :D

двз - і така фішка як круїз вже давно в цього виробника є. але вибачаюсь я не хотів ніяким вчином вказувати на жодну матеріальну складову - більше на загальний розвиток
   
У нас побаловались этими электрокорытами и снова сели на настоящие машины
Как на меня вполне настоящая машина
   
двз - і така фішка як круїз вже давно в цього виробника є. але вибачаюсь я не хотів ніяким вчином вказувати на жодну матеріальну складову - більше на загальний розвиток

краще спочатку поцікавитись, а згодом умнічать на форумі. Де ти бачив круїз в шаштній моделі з двома фронтальними камерами на лобовому і контролем дистанції (дистанцію можеш сам виставляти). Машина сама контролює дистанію і смуги. Коли авто попереду зникає, знов переходить на заданий режим швидкості. Таке можна було побачити хіба що в преміум мерсах. Тесла вже вміє сама з стоянки приїжджати до хозяїна. Таке зовсім недавно можна було побачити тільки в фентезі фільмах. Наприклад "люди в чорному". А це вже реальність на штатних теслах!
   
Машина сама контролює дистанію і смуги.
Та навіть на Шкоді таке є.
За гроші, але вже років 10-15.
Самостійне паркування  та ін.
   
Та навіть на Шкоді таке є.
За гроші, але вже років 10-15.
Самостійне паркування  та ін.



 :laugh:  це порнографія а не круіз
   
https://www.youtube.com/watch?v=1xzlA0qbi1I
:laugh:  це порнографія а не круіз
Так купи новий/дорогий, хто заважає?
На Теслі, як і на Шкоді, все це віл Боша стоїть.
Ти не знав?
   
Та навіть на Шкоді таке є.
За гроші, але вже років 10-15.
Самостійне паркування  та ін.
Отут саме місце "мудрому" аргументу  :-)o
Так ти про автомобіль автопілот, чи про інвалідного візка недоавтоматику мову ведеш?
  :-)o
   
Отут саме місце "мудрому" аргументу  :-)o
  :-)o
Та про все, що Бош продаэ усім автовиробникам.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія