Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Киев превращается в унылое г-но по худшему сценарию

Re: Киев превращается в унылое г-но по худшему сценарию

Не вигадуйте велосипед. Всі сучасні норми міського планування не є секретом. Питання тільки їх перейняти та втілити.

Механізми фінансування теж прописані. Наприклад, хоче забудовник побудувати район, скажемо в Каліфорнії, на 1500 індивідуальних будинків, то причепом до цього йдуть і нові мости та дороги, і школи, і поліція з пожежними, і так далі. Це все перекладається на вартість житла при покупці, та щорічні виплати у формі податків та виплат муніципальних займів, які взяли на побудову моста, доріг, очисних підстанцій, станцій перекачки води та каналізації і т.д.

Просто побудувати а потім це все приєднати до існуючої інфраструктури, в 100% випадків ніхто не дозволить.
   
и без концлагерей не обойтись? печальная необходимость, да?
необхідно дотримуватися правил, в інтересах району, міста, суспільства.
а не хто шо хоче, те і робить.

якщо ти це називаєш концтабором - ок, концтабір, але інших варіантів немає.
   
шарм ні, енергія таки є, ворожа, та що перемелює українців з провінцій в щось не зрозуміле прото кацапське вже не першу сотню років. При чому косить всіх, і селян і галичан. Перетворювач біомаси якийся, кацапська вундервафля. 
Ок
Викинь людей.
15 років і будки знесе вітром і бляхи згниють
Трохи абсстрактно
Менше з тим
Що лишається?

Киів покриває Берлін Париж Варшаву по краєвидам.
Для мене Відень то Львів і  Киів в одному флаконі.
))

Про сотні років Києва.
Він є багато старший.
Але не забувайте що 150 років тому то був рівень Бердичева.
Тихе провінційне місто.

Ніяк не  Відень Лондон чи Париж...
   
Re: Киев превращается в унылое г-но по худшему сценарию

За все платить кінцевий споживач - хочеш щось мати додаткове, як парковку для авто, то плати, спочатку 70 тисяч за парковочне місце, потім 300 долларів кожного місяця. Будь який каприз за ваші гроші. Хочеш їздити в центр міста на власному авто - теж не проблема, тільки заплати 10 долларів за мости, тунелі, та 50 долларів запаркувати.

А мекання з телячих вагонів, «они нам должні дать і предоставить, потому что мне нужна в городе машина», в цивілізованому світ не працює.

Останнє редагування: 16 лютого 2020 19:29:07 від Dobre
   
Автоматична фіксація і це може порішати. Але шось у нас і закони приймати не спішать. і уряд з аваковим нічого не хочуть впроваджувати. Хоча питання вже назріло і перезріло давно, та і електорат позитивно в більшості сприйме.
однозначно пора привчати народєц до порядку.
Європа це порядок.

почати з простих речей: наприклад Ремені безпеки. Дотримання швидкості. Пішоходи шоб переходили дорогу уважно і по переходах а не як єбанати.

а Нова Влада болт забила на виховання манюпаса. та і багато на шо забила.

Останнє редагування: 16 лютого 2020 19:30:06 від T.Blair.
   
Не вигадуйте велосипед. Всі сучасні норми міського планування не є секретом. Питання тільки їх перейняти та втілити.

Механізми фінансування теж прописані. Наприклад, хоче забудовник побудувати район, скажемо в Каліфорнії, на 1500 індивідуальних будинків, то причепом до цього йдуть і нові мости та дороги, і школи, і поліція з пожежними, і так далі. Це все перекладається на вартість житла при покупці, та щорічні виплати у формі податків та виплат муніципальних займів, які взяли на побудову моста, доріг, очисних підстанцій, станцій перекачки води та каналізації і т.д.

Просто побудувати а потім це все приєднати до існуючої інфраструктури, в 100% випадків ніхто не дозволить.
не фантазуйте, школи забудовниками не фінансуються, і поліція з пожежниками. Як правило забудовники вже будують там де є попит, тобто гарна (як здається) школа. Забудовник абсолютно не переймається ні школами, ні магазинами, чи парковками, ні розширенням доріг, нічим окрім можливості вбудувати район в існуючі мережі. Все інше буде потім, бізнеси, і саме головне додаткові податки щоб профінансувати те чи інше.
   
Re: Киев превращается в унылое г-но по худшему сценарию

не фантазуйте, школи забудовниками не фінансуються, і поліція з пожежниками. Як правило забудовники вже будують там де є попит, тобто гарна (як здається) школа. Забудовник абсолютно не переймається ні школами, ні магазинами, чи парковками, ні розширенням доріг, нічим окрім можливості вбудувати район в існуючі мережі. Все інше буде потім, бізнеси, і саме головне додаткові податки щоб профінансувати те чи інше.

В мене є всі підстави, поставити під сумління, що ти живеш в США, я якщо живеш, до десь серед пустелі в іддійській резервації.
   
В мене є всі підстави, поставити під сумління, що ти живеш в США, я якщо живеш, до десь серед пустелі в іддійській резервації.
ви просто проектуєте совєтські уявлення на Америку. Замість того щоб поцікавитись хто, де, коли і за що збудував школу біля вас і таке інше. Не лінуйтесь, цікавтесь. Забудівник не переймається школами і таке інше, це ваші проблеми. Є у вас додаткові гроші на додаткові сервіси, ваші проблеми створять нові бізнес можливості, нема залишитесь з вашими проблемами. Школи правда фінансуються як і з місцевих податків, так і штатовських, навіть федеральних, школу може й збудують якщо виникне потреба. Все інше питання місцевої політики.
   
однозначно пора привчати народєц до порядку.
Європа це порядок.

почати з простих речей: наприклад Ремені безпеки. Дотримання швидкості. Пішоходи шоб переходили дорогу уважно і по переходах а не як єбанати.

а Нова Влада болт забила на виховання манюпаса. та і багато на шо забила.
Крім пішоходів - все так. Пішоходи там - свята корова, і переходять, власне, як єбанати) Хоча я сам так не переходжу ніколи, але факт залишається фактом.
   
Не вигадуйте велосипед. Всі сучасні норми міського планування не є секретом. Питання тільки їх перейняти та втілити.

Механізми фінансування теж прописані. Наприклад, хоче забудовник побудувати район, скажемо в Каліфорнії, на 1500 індивідуальних будинків, то причепом до цього йдуть і нові мости та дороги, і школи, і поліція з пожежними, і так далі. Це все перекладається на вартість житла при покупці, та щорічні виплати у формі податків та виплат муніципальних займів, які взяли на побудову моста, доріг, очисних підстанцій, станцій перекачки води та каналізації і т.д.

Просто побудувати а потім це все приєднати до існуючої інфраструктури, в 100% випадків ніхто не дозволить.
Все так. Але у нас немає відповідних законів, є купа структур, котрим підмазати можна, і вони все дозволять, а потім ще купа судів, котрі то все порішають.

Власне, ми впираємось у судову систему, як і у більшості інших питань. Це наша основна пробелма, котру поки толком не вирішує ніхто (Вища рада правосуддя, то взагалі смішно)
   
ви просто проектуєте совєтські уявлення на Америку. Замість того щоб поцікавитись хто, де, коли і за що збудував школу біля вас і таке інше. Не лінуйтесь, цікавтесь. Забудівник не переймається школами і таке інше, це ваші проблеми. Є у вас додаткові гроші на додаткові сервіси, ваші проблеми створять нові бізнес можливості, нема залишитесь з вашими проблемами. Школи правда фінансуються як і з місцевих податків, так і штатовських, навіть федеральних, школу може й збудують якщо виникне потреба. Все інше питання місцевої політики.
В штатах можливо, а в Європі точно так є, як він написав, в більшості країн.
   
Re: Киев превращается в унылое г-но по худшему сценарию

Звичайно, мета будь якого забудовника нізащо не заплатити і врізатись в існуючу інфраструктуру. Але хто ж їм дасть. Як результат, це призводить до того, що зараз важко купити нове житло за меньше ніж за міліон в тих районах Каліфорнії, де ти хочеш жити, бо всі вимоги мунуціпаліі забудовник перекладає на покупця.

Останнє редагування: 16 лютого 2020 19:49:46 від Dobre
   
ви просто проектуєте совєтські уявлення на Америку. Замість того щоб поцікавитись хто, де, коли і за що збудував школу біля вас і таке інше. Не лінуйтесь, цікавтесь. Забудівник не переймається школами і таке інше, це ваші проблеми. Є у вас додаткові гроші на додаткові сервіси, ваші проблеми створять нові бізнес можливості, нема залишитесь з вашими проблемами. Школи правда фінансуються як і з місцевих податків, так і штатовських, навіть федеральних, школу може й збудують якщо виникне потреба. Все інше питання місцевої політики.

Во многих муниципалитетах при выдаче разрешения на застройку есть специальный налог на развитие инфраструктуры. Этого налога конечно не хватает на строительство школ, пожарных и так далее. Добирают потом налогом на недвижимость
   
"Киев вошел в десятку красивейших городов мира"
https://www.оборзеватель/kiyany/kiev-voshel-v-desyatku-krasivejshih-gorodov-mira-potryasayuschie-foto.htm
Издание The Guardian признало столицу Украины одним из самых живописных городов мира, а международный портал Big 7 Travel включил Киев в ТОП-50 самых приветливых городов по результатам читательского опроса. Об этом сообщает портал Ukrrain.
прикольно. прямо свіжа новина, сьоодняшня.

Київ увійшов до десятки найкрасивіших міст світу: вражаючі фото
8.9т
16:42, 16.02.2020
Видання The Guardian визнало столицю України одним з наймальовничіших міст світу, а міжнародний портал Big 7 Travel включив Київ в ТОП-50 найпривітніших міст світу згідно читацького опитування.

https://www.оборзеватель/ukr/kiyany/kiiv-uvijshov-do-desyatki-najkrasivishih-mist-svitu-vrazhayuchi-foto.htm?obozrevatellang=uk




   
Киів розтягнутий
Концентрація світла не та.
З дачі в Зазимях киівська світлопляма проглядається.
З Лєткок вже практично ні.
Відень що половина Києва по народу за 70км світиться.
З Чехіі видно.

Писи
При ціні струму з укр аес вночі Киів має світитися як ялинка.
Кожен стовп мав би мати світилку
Чому цього немає?
Село шугається світла
Позавчора їхав з центру на Лісовий вночі, забув увімкнути фари, помітив вже коли був біля дому. Зараз багато де старі жовті натрієві світильники замінили на світлодіодні, якість світла значно зросла
   
слишком много слов.
все "ужасы" которые тут расписывают можно заменить одним словом - "урбанизация".
Киев из милого провинциального местечка превращается в мегаполис и столицу.
провинциалам это не нравится, но Украина большая, им есть где спрятать своё "тело жирное в утёсах" :)

Так и есть, больно все это видеть с самого рождения, но ничего не поделать. Просто сейчас рынок такой, народу нужно максимально дешево купить хату, обо всем остальном начинают думать уже потом. О чем говорить, если большинство жлобится купить место в подземном паркинге за 5-10 штук. Меня бы тоже жаба душила. Пока за полтора часа можно с Троешки в центр в час пик доехать, большинству пох, когда это время увеличится до 3, тогда зашевелятся, но к тому времени уже и мифическое метро на Трою построят, и цену на проезд увеличат до адекватной, что бы можно было в час пик в то метро зайти.
   
Звичайно, мета будь якого забудовника нізащо не заплатити і врізатись в існуючу інфраструктуру. Але хто ж їм дасть. Як результат, це призводить до того, що зараз важко купити нове житло за меньше ніж за міліон в тих районах Каліфорнії, де ти хочеш жити, бо всі вимоги мунуціпаліі забудовник перекладає на покупця.
теж вірно,  дуже дорого виходить. І шо робити?
   
і самі стокгольмці скромні. в карінних стиль життя не хрущ з жипом, запаркованим на дитячому майданчику.

Є надія, що їх нащадки скуштуючи трохи Європи по безвізу вже будуть інші, і взагалі в нас демографічна криза в країні, так що не все так погано. :)
   
теж вірно,  дуже дорого виходить. І шо робити?

та нічого не робити, бо це як сцяти проти вітру
багатіти і покращувати своє благополуччя
   
за Києвом сподіваюся нормально поля забудовують. в містах не на окраїнах тільки точечна забудова може бути.

Там на правому за кільцевою в районі борщагівки вже так набудували, що люди по 2 години вранці тільки до Києва в'їзжають.
   
бо в Києві власному авто наразі немає альтернативи. Міський транспорт непридатний для користування.

Чого це? Ну не зручно в метро, трохи скотинкою відчуваєш, але вранці кудись в центр швидше, ніж на авто. Треба ставити ціну мінімальну 1 евро, всіх льготників нах, можна зробити суттєві знижки в найменш завантажені години, було б бажання.
   
вам пи@арасам свободолюбивым надо сделать парковку в радиусе 5 км от центра хотя бы 5 евро/час, и вы сразу запоете по-другому.
:D  (tu)
   
Ні. По науці демографії корінними жителями місцевості є лише ті хто в третьому поколінні НАРОДИВСЯ І ПОСТІЙНО ЖИВЕ в тій місцевості

Тобто зараз правнуки тих хто приїхав в Київ і народи тут дітей, можуть вважатись корінними киянами.

Довоєнних і дореволюційних  киян дуже мало. В класі у нас таких було двоє. На роботі у відділах де працювала не було жодного - абсолютно всі були в Києві приїхавшими з провінції.

На що це впливає, що ви постійно це обговорюєте? Зараз зовсім інші реалії, в сучасному світі не буде ніяких "корінних".
   
шарм ні, енергія таки є, ворожа, та що перемелює українців з провінцій в щось не зрозуміле прото кацапське вже не першу сотню років. При чому косить всіх, і селян і галичан. Перетворювач біомаси якийся, кацапська вундервафля. 
Харків, Одеса, Донецьк на кого перетворюють?
   
Майдан добре впорядкований? Шулявка?) Сіріослі?) Європейська площа може?)
Я мовчу про всякі місця, де я маю обходити кілометр, шоб вулицю перейти, чи до будинку потрапити, або шанхаї з мафів.

Нє, може за рік там все кардинально помінялось, але я шось слабо вірю)

Після Києва Львів, при всій своїй купі мінусів, здається просто ідеальним містом в плані зручності

Та ну нах? У Львові транспортна проблема чи не гірша.
   
Київ ВЖЕ є непридатним для якісного життя у більшості місць.
Навіть якщо забути про дороги та авто, то безконтрольна забудова, стара інфраструктура, відсутність шкіл/садочків - це все же проблема і набагато більша.
Якщо будуть нову школу - вона приватна з цінником від 5К у.е. на рік, державних не будують.
Зверніть увагу - коли канікули або карантін - набагато легше іздити. Тому що валом перехресного розвезення дітей у школи. Класи у державних школах по 35+ дітей.

Коммунікація: окрім води, є ще каналізація. Подивіться на колектори вздовж Голосііївского проспекту - півроку ремонтували три вузла, зараз смердить наступний за ними. Хто там їздить, в темі. Коли Еврику добудують, гівно фонтаном буде бити на Голосіївській площі, бо там ще і White Lines додасть останню краплю.

Головна мета забудовників - набудувати 20+ будинок на клаптику землі, зрубити бабла і все, валимо у передмістя. Після цього - ваші проблеми. Скільки маю друзів у новобудовах - у всіх постійно проблеми якісь.
Якісні новобудов можна перерахувати на пальцях двох рук.

Вивчав town planning у Унівесритеті закордонному, жив за кордонов - Київ перетворили вже майже на пекло. Тупо шанхай.
ДАБІ і архитекторів міста - всіх траба спалити живцем.

Зато будівельна та урядова "іліта" на вихидні у Відень, і там кайфує від парків та громадського транспорту.
   
Не вигадуйте велосипед. Всі сучасні норми міського планування не є секретом. Питання тільки їх перейняти та втілити.

Механізми фінансування теж прописані. Наприклад, хоче забудовник побудувати район, скажемо в Каліфорнії, на 1500 індивідуальних будинків, то причепом до цього йдуть і нові мости та дороги, і школи, і поліція з пожежними, і так далі. Це все перекладається на вартість житла при покупці, та щорічні виплати у формі податків та виплат муніципальних займів, які взяли на побудову моста, доріг, очисних підстанцій, станцій перекачки води та каналізації і т.д.

Просто побудувати а потім це все приєднати до існуючої інфраструктури, в 100% випадків ніхто не дозволить.

ДОброго ранку!
Читайте закон про сприяння забудівельникам. Там ТАААКІІІ преференції. Закачаішся!
І всі ці норми похерені і відтерміновані.
Але ці рагулі скотинячі волають. ЇХ ВІШАТИ ТРАБА!
   
Re: Киев превращается в унылое г-но по худшему сценарию

   
Ну вот Олег Киевский и намекает на свою кандидатуру как наиболее подходящую. И выдающуюся. 1%, как никак.

Ни в коем случае. Я пенсионер и не планирую более работать. Если честно, то все вы мне осточертели.
   
киевлян большевики перестреляли в 1919, мы все тут понаехавшие, или дети-внуки оккупантов, которые мнят себя "коренными киевлянами", и сидят безвылазно на дачах

Всех не перестреляешь, и не расписывайтесь за всех. Очень дурная манера.
   
На що це впливає, що ви постійно це обговорюєте? Зараз зовсім інші реалії, в сучасному світі не буде ніяких "корінних".

Є в демографії така характеристика населення. І є визначення. Характеризує певні процеси на певній територівї

Так, мобільність населення значно виросла І саме отака характеристика як кількість корінного населення і дозволяє оцінювати міграційні процеси

А у вас чогось болісне ставлення до цього питання - це комплекс якийсь чи невже соромитесь того що ваші предки не в столиці мають коріння?

Для мене то не проблема. Я знаю де в Латвії, на якому хуторі жило багато поколінь моїх предків, на якому кладовищі біля якого костьолу на Вінничина поховано не одне покоління моїх предків, в якому селі Іркутської області, яке має назву таку як дівоче прізвище моєї бабусі, мої предки жили ще до царя Петра. А в Києві лише мої онуки корінні кияни, хоча родичі з роду мого батька, тут жили з 19 ст. Я навіть їх адреси знаю.
Всі селяни, але кріпаків не було ні одного - я знаю і пишаюсь своїм корінням.
   
А Берлін,  Мюнхен?
Там такого піздєца,  як у Києві,  немає і близько
В тому числі по забудові і транспорту.
100%

Этим летом объездил практически всю цегнтральную и восточную Евпропу, но такой жопы с трафиком близко не нигде нет. Меня часто пугали Миланом и Римом - да это счастье там ездить на машине.
   
Є в демографії така характеристика населення. І є визначення. Характеризує певні процеси на певній територівї

Так, мобільність населення значно виросла І саме отака характеристика як кількість корінного населення і дозволяє оцінювати міграційні процеси

А у вас чогось болісне ставлення до цього питання - це комплекс якийсь чи невже соромитесь того що ваші предки не в столиці мають коріння?

Для мене то не проблема. Я знаю де в Латвії, на якому хуторі жило багато поколінь моїх предків, на якому кладовищі біля якого костьолу на Вінничина поховано не одне покоління моїх предків, в якому селі Іркутської області, яке має назву таку як дівоче прізвище моєї бабусі, мої предки жили ще до царя Петра. А в Києві лише мої онуки корінні кияни, хоча родичі з роду мого батька, тут жили з 19 ст. Я навіть їх адреси знаю.
Всі селяни, але кріпаків не було ні одного - я знаю і пишаюсь своїм корінням.

У мене як раз проблеми не має, бабця моєї бабці по батьку з польских євреїв оселилася в Києві ще у 19 сторіччі. Тільки що це змінює?
   
100%

Этим летом объездил практически всю цегнтральную и восточную Евпропу, но такой жопы с трафиком близко не нигде нет. Меня часто пугали Миланом и Римом - да это счастье там ездить на машине.
В Будапеште окружную можно дольше киевской проезжать летом, по Риму бог миловал в центре на авто, но каждый вечер я наблюдал там нормальные такие пробки вдоль Тибра. Вообщем Рим в плане транспорта и застройки такая же клоака как Киев.
   
Є в демографії така характеристика населення. І є визначення. Характеризує певні процеси на певній територівї

Так, мобільність населення значно виросла І саме отака характеристика як кількість корінного населення і дозволяє оцінювати міграційні процеси

А у вас чогось болісне ставлення до цього питання - це комплекс якийсь чи невже соромитесь того що ваші предки не в столиці мають коріння?

Для мене то не проблема. Я знаю де в Латвії, на якому хуторі жило багато поколінь моїх предків, на якому кладовищі біля якого костьолу на Вінничина поховано не одне покоління моїх предків, в якому селі Іркутської області, яке має назву таку як дівоче прізвище моєї бабусі, мої предки жили ще до царя Петра. А в Києві лише мої онуки корінні кияни, хоча родичі з роду мого батька, тут жили з 19 ст. Я навіть їх адреси знаю.
Всі селяни, але кріпаків не було ні одного - я знаю і пишаюсь своїм корінням.
Почему я поднял  тему коренных киевлян. Нет ни одного коренного киевлянина среди застройщиков. Мне хватило 11 лет жизни на борьбу с жлобом из какой то деревни под Винницей, который купил руководство СБУ и ГПУ и впихнул невпихуемое в  исторический центр Киева. У себя бы в деревне Ваня Куровский никогда бы не решился строить жилой дом выше колокольни церкви или на кладбище. А в Киеве ему можно! Потому что власть в Киеве у таких же понаехавших жлобов из провинции, которых другие жлобы могут только на фупе обгавкивать.
   
В Будапеште окружную можно дольше киевской проезжать летом, по Риму бог миловал в центре на авто, но каждый вечер я наблюдал там нормальные такие пробки вдоль Тибра. Вообщем Рим в плане транспорта и застройки такая же клоака как Киев.
Не 3.14зди! Я свободно ездил центром Рима без проблем, тогда как в Киеве была полная жопа.
   
https://m.youtube.com/watch?v=zrP6WXf4TmE
Согласен на 100% с Духовичным. Одно надо добавить. Провести расследование по каждому незаконному строению в центре Киева, выявить преступников, которые подделывали документы, содрать с них штрафы за ущерб нанесённый Киеву, снести за их счёт дома которые ещё можно снести, а там где невозможно, то за их счёт построить подземные паркинги.
   
...
ДАБІ і архитекторів міста - всіх траба спалити живцем.
...

Даблять!
   
Даблять!

На всю жизнь запомнил "встречу" с руководителем ДАБІ. Мы приперлись к нему, сунули под его нос письма инстанций, котороые утверждали что не согласовывали строящиеся объекты и что стройку невозможно разрешать. Он посмотрел на нас и жалобно спросил - так что же мне делать?
   
100%

Этим летом объездил практически всю цегнтральную и восточную Евпропу, но такой жопы с трафиком близко не нигде нет. Меня часто пугали Миланом и Римом - да это счастье там ездить на машине.
У Мілану і Риму є кільцеві для транзиту  ... "в отличии от..."  :-)o  ситуація буде тільки погіршуватися
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія