Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Альтернатива "техосмотру"

Альтернатива "техосмотру"
a49

Так назіваемій "техсмотр" которій проталкивают баріги и взяточники на самом деле может быть заменён элементарным осмотром на мойке или заправке.
ВСЁ что нужно от министерства Мин инфраструктуры - ввести норматив, согласно которому водитель заправившись в дороге или на мойке в том числе и автоматической (которые растут как грибы)  смог осмотреть авто снизу , а владельцы моек и заправок обустроили   малогабаритные
смотровые ямы.
Понятно, что вовремя визуально обнаруженная неисправность (протечки, повреждение штангов и т.п.) предотвратит ДТП значительно эффективнее, чем "техосмотр" от взяточников!
Владельцы СТО  и взяточники всех калибров  будут недовольны и это понятно...
   
Re: Альтернатива "техосмотру"



Так назіваемій "техсмотр" которій проталкивают баріги
Трабл в тому що звідки той техогляд  вимагають на мойці тув-прюфунг тут не роблять))
Загалом до 90пунктів
Узагальнено щоб не копіпастити ковдри
....
1. ЗАГАЛЬНІ
У вас є на руках реєстрація вашого автомобіля або свідоцтво про реєстрацію, частина I та будь -які інші документи, такі як підтвердження приймального випробування або загальний дозвіл на експлуатацію?
Чи присутня та розбірлива табличка виробника (фірмова табличка)?
Чи відповідає ідентифікаційний номер транспортного засобу (номер шасі) на автомобілі таким, що є на паперах, і чи легко його прочитати?
Чи працює замок керма та спідометр?
Чи є етикетки чітко розбірливими, непошкодженими та надійно прикріпленими?
Чи є на борту і в належному стані призначені аксесуари (аптечка та трикутник попередження)?
2. ДИСКИ І ДЗЕРКАЛА
Чи не пошкоджено лобове скло?
Чи працює система миття належним чином і чи не використовуються склоочисники?
Дзеркала заднього виду цілі та надійно прикріплені?

3. ОСВІТЛЕННЯ ТА ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Чи не пошкоджені корпус світильника та відбивач?
Чи всі вогні та контрольні вогні працюють?
Чи немає повідомлень про помилки щодо електронних систем динаміки водіння?
Відбивачі фар у нормі та не окислені?
Чи працює система регулювання дальності фар?
Чи світять усі лампи яскраво і рівномірно, не мерехтячи?
Акумулятор у справному стані та належним чином приєднаний?
Чи працюють клаксон і вентилятор обігрівача?
Електричні з'єднання герметичні та не окислені?
Чи прокладено електричні лінії без потертостей та непошкоджених?

4. КЕРУВАННЯ
Чи працює кермо без вібрацій та коливань під час руху?
Чи правильно встановлено кермо під час руху прямо вперед?
Чи рульове управління плавне та точне?
Немає помітного зазору рульового управління?

5. ГАЛЬМО
Чи в порядку є компоненти гальмівної системи (шланги, шланги, колодки, диски та барабани)?
Гальмівна рідина не використовується і чи рівень гальмівної рідини правильний?
Гальмівна система герметична?
Чи можуть вільно рухатися гальма?
Чи все ще є резерв на подорож для важеля та педалі?
Чи надійно блокується ручне гальмо і чи легко його знову відпустити?
Чи є на педалі гальма гумова накладка?

6. КОЛЕСА І ШИНИ
Чи встановлена ​​мінімальна глибина протектора 1,6 мм на всіх шинах?
Чи були шини зношені рівномірно по всій ширині шини?
Чи відповідають розмір та позначення шин тим, що є у документах на транспортний засіб?
Чи правильний напрямок обертання шин?
Чи не пошкоджені шини, такі як вм'ятини, порізи чи тріщини?
Ободи непошкоджені та надійно прикріплені?

Наша порада:
З міркувань безпеки ми рекомендуємо замінювати літні шини, коли залишок протектора становить не пізніше двох міліметрів, а зимові - не менше чотирьох міліметрів.

7. ПРИВОД, КОРПУС І КОНСТРУКЦІЯ
Чи немає рам або несучих деталей, сильно заіржавілих або навіть проржавілих наскрізь?
Чи всі амортизатори щільні?
Двигун і трансмісія щільні?
Чи герметичні паливні магістралі та шланги?
8. ПОВЕДІНКА ВИХЛИПНИХ ГАЗІВ І ШУМУ
Чи вихлоп герметичний і належним чином прикріплений?
Чи попереджувальні або індикаторні лампи вказують на помилки?
Автомобіль сильно сажиться або випускає синій дим?

НАША ПОРАДА:
Заощаджуйте дорогоцінний час: негайно зареєструйтесь для наступного загального огляду .
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

рекомендуємо замінювати літні шини

То все лохам лапша на вуха,
головне-перехід на новий, спокійний стиль їзди

страховики і "перевзувальники" в долі
як мокрий сніг та при температурі до -300 - нах... та "зимова"
для України не тре "зимової"

"Зимова" провокує на неадекватний стиль їзди, "як літом"

Буси, автобуси, фури, швидкі, військові, пожежники ніколи не перезуваються, бо "зимова" тільки для лохів
Ви поговоріть з водіями фур, автобусів про "зимову" гуму
Вони вас пошлють нах..
В Європі, США фури на засніжних трасах використовують ланцюги


В Норвегії і автобуси і вантажівки обов'язково обладнані ланцюгами. надягти їх 15 хвилин, зате застрявших на підйомах чи перегородивших дорогу не буває

А на шипованих шинах на сухому асфальті взагалі тормозний шлях зростає вдвічі
В Європі заборонено використання шипованої гуми, навіть на легкових автомобілях

Про "зимові" шини ляпають ще дорожники, комунальщики, щоб не робити своєї роботи
- підтримувати дорогу в доброму стані цілодобово

А крутим на джипах на пам'ять - чим ви крутіші, тим дальше йти за трактором або лежати догори колесами
І про лапату не забудьте

Хлопці, а ви не задумувались, що після, приблизно, 5 км їзди
шини що "зимова", що інша мають вже одинакову температуру
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

  Розмова в Німеччині з російськововним німцем в кінці 1995р.
  - Як у вас відносно техогляду?-
  - у нас все дуже просто: домовляюся із власником автомайстерні на який день та час пригнати авто. В кінці дня оплачую вартість та забираю авто із документами про пройдений техогляд.  :-)o
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Ви поговоріть з водіями фур, автобусів про "зимову" гуму
Вони вас пошлють нах..
В Європі, США фури на засніжних трасах використовують ланцюги


В Норвегії і автобуси і вантажівки обов'язково обладнані ланцюгами. надягти їх 15 хвилин, зате застрявших на підйомах чи перегородивших дорогу не буває
Вообще да, а так нет...
В Германии, ввели стандарт шин для зимы, со специальной маркировкой...
При перевозках в Норвегии, используют, специальные зимние...
Они дорогие и им, по обычным дорогам, приходит быстро кабзда...
Поэтому, схема простая...
Приходит паром, с фурой, переставляют колёса и вперёд...
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

А вообще, наплачемся мы еще, с этим "техосмотром"...
Потому что, судя по обрывкам инфы, у нас собираются вводить, не европейский, а кацапский вариант...
С особым акцентом, на "изменение канструкции транспартнага средства"...
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

альтернатива це будь хто з технічною птушною освітою здає екзамен на отримання відповідного сертифікату, платить за ліцензію, отримує доступ до державного порталу для внесення даних під своїм іменем про проведений тех огляд кожного транспортного засобу і в перід. піймають на якихось фальсифікаціях, позбавлення ліцензії і підмітати вулиці.
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
a49



Трабл в тому що звідки той техогляд  вимагають на мойці тув-прюфунг тут не роблять))
Загалом до 90пунктів
Узагальнено щоб не копіпастити ковдри
....
1. ЗАГАЛЬНІ
У вас є на руках реєстрація вашого автомобіля або свідоцтво про реєстрацію, частина I та будь -які інші документи, такі як підтвердження приймального випробування або загальний дозвіл на експлуатацію?
Чи присутня та розбірлива табличка виробника (фірмова табличка)?
Чи відповідає ідентифікаційний номер транспортного засобу (номер шасі) на автомобілі таким, що є на паперах, і чи легко його прочитати?
Чи працює замок керма та спідометр?
Чи є етикетки чітко розбірливими, непошкодженими та надійно прикріпленими?
Чи є на борту і в належному стані призначені аксесуари (аптечка та трикутник попередження)?
2. ДИСКИ І ДЗЕРКАЛА
Чи не пошкоджено лобове скло?
Чи працює система миття належним чином і чи не використовуються склоочисники?
Дзеркала заднього виду цілі та надійно прикріплені?

3. ОСВІТЛЕННЯ ТА ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Чи не пошкоджені корпус світильника та відбивач?
Чи всі вогні та контрольні вогні працюють?
Чи немає повідомлень про помилки щодо електронних систем динаміки водіння?
Відбивачі фар у нормі та не окислені?
Чи працює система регулювання дальності фар?
Чи світять усі лампи яскраво і рівномірно, не мерехтячи?
Акумулятор у справному стані та належним чином приєднаний?
Чи працюють клаксон і вентилятор обігрівача?
Електричні з'єднання герметичні та не окислені?
Чи прокладено електричні лінії без потертостей та непошкоджених?

4. КЕРУВАННЯ
Чи працює кермо без вібрацій та коливань під час руху?
Чи правильно встановлено кермо під час руху прямо вперед?
Чи рульове управління плавне та точне?
Немає помітного зазору рульового управління?

5. ГАЛЬМО
Чи в порядку є компоненти гальмівної системи (шланги, шланги, колодки, диски та барабани)?
Гальмівна рідина не використовується і чи рівень гальмівної рідини правильний?
Гальмівна система герметична?
Чи можуть вільно рухатися гальма?
Чи все ще є резерв на подорож для важеля та педалі?
Чи надійно блокується ручне гальмо і чи легко його знову відпустити?
Чи є на педалі гальма гумова накладка?

6. КОЛЕСА І ШИНИ
Чи встановлена ​​мінімальна глибина протектора 1,6 мм на всіх шинах?
Чи були шини зношені рівномірно по всій ширині шини?
Чи відповідають розмір та позначення шин тим, що є у документах на транспортний засіб?
Чи правильний напрямок обертання шин?
Чи не пошкоджені шини, такі як вм'ятини, порізи чи тріщини?
Ободи непошкоджені та надійно прикріплені?

Наша порада:
З міркувань безпеки ми рекомендуємо замінювати літні шини, коли залишок протектора становить не пізніше двох міліметрів, а зимові - не менше чотирьох міліметрів.

7. ПРИВОД, КОРПУС І КОНСТРУКЦІЯ
Чи немає рам або несучих деталей, сильно заіржавілих або навіть проржавілих наскрізь?
Чи всі амортизатори щільні?
Двигун і трансмісія щільні?
Чи герметичні паливні магістралі та шланги?
8. ПОВЕДІНКА ВИХЛИПНИХ ГАЗІВ І ШУМУ
Чи вихлоп герметичний і належним чином прикріплений?
Чи попереджувальні або індикаторні лампи вказують на помилки?
Автомобіль сильно сажиться або випускає синій дим?

НАША ПОРАДА:
Заощаджуйте дорогоцінний час: негайно зареєструйтесь для наступного загального огляду .
Достаточно вывесить этот список там где Вы САМОСТОЯТЕЛЬНО  авто осматривать будете и ничего сложного в этом нет. Кто НЕ в курсе - вперёд на СТО.

До речи! Зкопіював та копию поклав у бардачек! Дякую! :-B

Останнє редагування: 9 жовтня 2021 14:03:58 від a49
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Достаточно вывесить этот список там где Вы САМОСТОЯТЕЛЬНО  авто осматривать будете и ничего сложного в этом нет. Кто НЕ в курсе - вперёд на СТО.

 :lol:

Я бачив як нород їздить на лисих шинах, де видно внутрішній корд. Або їздить без гальм і користується стояночним гальмом, і при цьому заявляють, що все нормально.
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
a49

Я бачив як проходили "техосмотр" взагалі БЕЗ авта!
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Я бачив як проходили "техосмотр" взагалі БЕЗ авта!

Я теж бачив.

Тому техогляд повинні проводити на СТО, а не поліція чи власник самотужки, і під камери.
Наприклад в США практично будь-який механік має право проводити техогляд, після того як пройде сертифікацію і отримає дозвіл.
І це суттєва стаття доходів для них.
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Достаточно вывесить этот список там где Вы САМОСТОЯТЕЛЬНО  авто осматривать будете и ничего сложного в этом нет. Кто НЕ в курсе - вперёд на СТО.

До речи! Зкопіював та копию поклав у бардачек! Дякую! :-B
Bitte)
....

В який спосіб перевірку робити хай вирішують уа урядовці.
Без огляду в ЄУ можуть і заборонити украінцям іздити. Дата по відтермінуванню ТО закінчується в 2022 чи 23му ...

Тут теж не особливо радісна процедура.
100є огляд  і три варіанти виіхати.
1 Норм
2 Усунення некритичних (дають 1тис км - можна до словаків дешевше зробити ремонт)
3 На евакуаторі до подвіря власника

Теж типу гуморять:

Фахмайстер каже водію
- Ваша машина там. Тут тільки ті частини що ТО забракував




   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Так назіваемій "техсмотр" которій проталкивают баріги и взяточники на самом деле может быть заменён элементарным осмотром на мойке или заправке.
ВСЁ что нужно от министерства Мин инфраструктуры - ввести норматив, согласно которому водитель заправившись в дороге или на мойке в том числе и автоматической (которые растут как грибы)  смог осмотреть авто снизу , а владельцы моек и заправок обустроили   малогабаритные
смотровые ямы.
Понятно, что вовремя визуально обнаруженная неисправность (протечки, повреждение штангов и т.п.) предотвратит ДТП значительно эффективнее, чем "техосмотр" от взяточников!
Владельцы СТО  и взяточники всех калибров  будут недовольны и это понятно...

Автовладельцы могут сами построить себе ямы за свой счет

А схема может быть очень проста - появление на дороге без страховки = штрафстоянка, а в страховку вписываются реквизиты протокола техосмотра и действует она ровно год с момента прохождения техосмотра.

ТО можно пройти на любых лицензированных сервисах. Лицензии выдает МВД.
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Нах оно надо, то ваше ТО?
Коррупцию разводить?
Что, было какое-то существенное изменение в аварийности после его отмены?
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Нах оно надо, то ваше ТО?
Коррупцию разводить?
Что, было какое-то существенное изменение в аварийности после его отмены?
Україна зобов’язалась повернути техогляд для всіх автовласників відповідно до вимог Угоди про асоціацію з Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами.
Ця вимога міститься в 40 та 45 директивах ЄС, наша країна має це зробити не пізніше ніж за п’ять років до набуття чинності в повному обсязі Угоди про асоціацію, тобто до 2022 року.
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Україна зобов’язалась повернути техогляд для всіх автовласників відповідно до вимог Угоди про асоціацію з Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами.
Ця вимога міститься в 40 та 45 директивах ЄС, наша країна має це зробити не пізніше ніж за п’ять років до набуття чинності в повному обсязі Угоди про асоціацію, тобто до 2022 року.
Все, кто едет в ЕС на своей машине проходят ТО
Остальным то зачем?
Нет никакого толку от этого
Нет аварий которые бы могло предотвратить то
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Україна зобов’язалась повернути техогляд для всіх автовласників відповідно до вимог Угоди про асоціацію з Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами.
Ця вимога міститься в 40 та 45 директивах ЄС, наша країна має це зробити не пізніше ніж за п’ять років до набуття чинності в повному обсязі Угоди про асоціацію, тобто до 2022 року.
Украина, много чего "забовязалась"...
Например, упростить таможенные процедуры и иметь одну, единственную, таможенную декларацию...
Что не помешало зелепням, помимо существующих двух (ПД и ВМД), ввести третью (ЗДП)...
По факту, вводят, не то что упрощает и облегчает, а то с чего можно "покормится"...
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

техогляд це фуєта.
За справність авто має нести відповідальність або водій, або хтось інший хто захоче нести таку відповідальність замість водія.
Всьонах
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

техогляд це фуєта.
За справність авто має нести відповідальність або водій, або хтось інший хто захоче нести таку відповідальність замість водія.
Всьонах

А якщо водій ідіот, їздить на лисій гумі, з неробочими гальмами і розбитими стопами/поворотами?

В'їде такий в тебе, буде він винний, але тобі від того стане легше?

А в нормалбній країні з нормальним техоглядом (а не за сало)  його просто не випустять на дорогу.
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

А якщо водій ідіот, їздить на лисій гумі, з неробочими гальмами і розбитими стопами/поворотами?

В'їде такий в тебе, буде він винний, але тобі від того стане легше?

А в нормалбній країні з нормальним техоглядом (а не за сало)  його просто не випустять на дорогу.

Так резина стерлась после ТО
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

техогляд це фуєта.
За справність авто має нести відповідальність або водій, або хтось інший хто захоче нести таку відповідальність замість водія.
Всьонах

Якось живемо в Австралії без техоглядів
Проводиться один раз при купівлі авто від другого власника сертифікованою автомайстернею - одержуєш road worthy certificate, їдеш в ViсRoads - дають рег номер на твій вибір, який хочеш
ViсRoads - це не поліція, а державний орган штату, який володіє, управляє та регулює мережу автомобільних доріг, надає ініціативи з безпеки дорожнього руху та надає послуги з реєстрації та ліцензування транспорту

Треба взяти за приклад і ввести таке в Україні
Ще один шматок корупції піде в каналізацію
Поліцай побачить, що у вас лисі шини або не горить фара - має повідомити в ViсRoads, але частіше каже - поміняйте шини чи лампочку
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Так резина стерлась после ТО

Шин вистачає на років 5 щоденної їзди на роботу/з роботи, техогляд проходять кожен рік, щоб шини стерлись до корду між техоглядами це треба умудритись.
Звичайно, якщо техогляд нормальний, а не за сало пройдений.
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Якось живемо в Австралії без техоглядів
Проводиться один раз при купівлі
ну тоже можна, чо.
Але краще так я я писав вище, бо багато аварій трапляються через поломки у автівках
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

ну тоже можна, чо.
Але краще так я я писав вище, бо багато аварій трапляються через поломки у автівках

 :facepalm1:

Что ты несешь?
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

:facepalm1:

Что ты несешь?
бгг ти шо іпанувся?
скіки аварій трапляється через скажімо несправні гальма, ти в курсі?
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

бгг ти шо іпанувся?
скіки аварій трапляється через скажімо несправні гальма, ти в курсі?

Сколько?
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Сколько?
а шо це ти, як жидяра, відповідаєш питанням на питання?
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
OS

бо багато аварій трапляються через поломки у автівках
який відсоток?
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
den

який відсоток?

Ніхто не знає
Статистика поліції- про менше 1% аварій по несправності

П.с. інша справа про екологію в містах

Але я впевнений що всі власники авто з вирізаними каталізаторами без проблем пройдуть то
 
Як зараз його проходять водії маршруток
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

Статистика поліції- про менше 1% аварій по несправності
більше, і росте.
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
den

більше, і росте.

Ну давай цифри
Побачимо

П.с. а як росте в маршрутках ?

Бо іноді їздять такі що простіше викинути на метал

І ці ж маршрутки легально прзходять то


   
Re: Альтернатива "техосмотру"

більше, і росте.

 :facepalm1:
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

А якщо водій ідіот, їздить на лисій гумі, з неробочими гальмами і розбитими стопами/поворотами?

В'їде такий в тебе, буде він винний, але тобі від того стане легше?

А в нормалбній країні з нормальним техоглядом (а не за сало)  його просто не випустять на дорогу.
))) По этой логике, каждый день, перед выездом на дорогу, нужно проходить техосмотр...
Так как, все выше перечисленные трвблы, можно заполучить, в один день...
Даже лысую резину, если "пончики" покрутить...
Техосмотр, это ритуальное действие, которое не имеет особого отношения, к техническому состоянию, между датами, когда он проводится...
   
Re: Альтернатива "техосмотру"

скіки аварій трапляється через скажімо несправні гальма, ти в курсі?

99,9% через ті гальма, які розташовані між кермом та сидінням.
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
PAL

Автовладельцы могут сами построить себе ямы за свой счет

А схема может быть очень проста - появление на дороге без страховки = штрафстоянка, а в страховку вписываются реквизиты протокола техосмотра и действует она ровно год с момента прохождения техосмотра.

ТО можно пройти на любых лицензированных сервисах. Лицензии выдает МВД.

МА-Я-ЧНЯ!
Ніякого ліцензування! Взагалі ніякого!
Страховка - так, згоден, драть нещадно!
В страховці номер протоколу та СТО - в прінципі годиться
Але вибір СТО - як страхова (яка буде гроші сплачувать по страховці) вибере
Страхова компанія зацікавлена в тому, щоб було меньше випадків ДТП
А ліцензування - це корупція. Хазяйва СТО будуть або мєнти або "заносити" мєнтам. Тому ніяких ліцензувань! Ліцензування - то є зло, то є джерело корупції!
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
U2

Україна зобов’язалась повернути техогляд для всіх автовласників відповідно до вимог Угоди про асоціацію з Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами.
Ця вимога міститься в 40 та 45 директивах ЄС, наша країна має це зробити не пізніше ніж за п’ять років до набуття чинності в повному обсязі Угоди про асоціацію, тобто до 2022 року.

Твоя краина - Австрія.
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
U2

А якщо водій ідіот, їздить на лисій гумі, з неробочими гальмами і розбитими стопами/поворотами?

В'їде такий в тебе, буде він винний, але тобі від того стане легше?

А в нормалбній країні з нормальним техоглядом (а не за сало)  його просто не випустять на дорогу.

Чювак! Ты приводил Штаты в пример. Так вот, там есть такой пункт: «Если ты видишь на дороге авто с неадекватным поведением - держись от него подальше!»(почти дословно). Аналог украинского - 3Д!
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
U2

Шин вистачає на років 5 щоденної їзди на роботу/з роботи, техогляд проходять кожен рік, щоб шини стерлись до корду між техоглядами це треба умудритись.
Звичайно, якщо техогляд нормальний, а не за сало пройдений.

Шото ты брешеш. Это где такое?
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
U2

Ніхто не знає
Статистика поліції- про менше 1% аварій по несправності

П.с. інша справа про екологію в містах

Але я впевнений що всі власники авто з вирізаними каталізаторами без проблем пройдуть то
 
Як зараз його проходять водії маршруток

В штатах даже от со отказываются - качество бензина и конструкция авто обеспечивает безопасный уровень со. И лучше ты его не сделаешь, хоть ус..сь!
   
Re: Альтернатива "техосмотру"
PAL

А взагалі панове, шо ви сперечаєтеся?
Є статистика, яка добре показує, що ТО нах не треба, бо крім корупційної кормушки то більш нічого
Дивіться, це статистика ДТП з травмованими по причинам, за 2020 рік

Й що ми там бачимо?
Ми бачимо, що за весь 2020 рік з причини несправного ТЗ сталося ажно... 64 випадки!
Бляха-муха, для порівняння з причини перевищення сталося 10 тисяч ДТП!!!
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія