Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Переможці конкурсу на пасажирські перевезення підписали з Києвом договори за новими умовами

Київська міська державна адміністрація - КМДА
Вчора о 15:52  ·
Переможці конкурсу на пасажирські перевезення підписали з Києвом договори за новими умовами

Про це повідомив заступник голови КМДА Костянин Усов у своєму Telegram-каналі.

За словами заступника голови КМДА, більша частина формальних пунктів попередніх договорів замінена на реальні.

  У договорі йдеться про граничний температурний режим, який перевізники повинні забезпечити в салоні: влітку не більше 22 градусів, взимку не менше 15 градусів.

  Забороняється будь-яке шумове (музика) або візуальне (плакати, компакт-диски, іграшки) забруднення салону.

  Кожен автобус має буде обладнаний мінімум 5-ма кнопками зупинки на вимогу.

  За кабіною повинен висіти плакат визначеного містом зразка з наступною інформацією:

▪️ ідентифікатори перевізника;
▪️ особа водія: його фото, дата народження, прізвище, ім’я, по-батькові, номер водійського посвідчення;
▪️ способи зворотного зв’язку для пасажирів;
▪️ права та обов’язки водія та пасажирів.

  Водії мають бути одягнені в типову уніформу, кожен з них повинен пройти курс домедичної допомоги та інструктаж щодо особливостей посадки/висадки пасажирів з інвалідністю.

  Водіям під загрозою одностороннього розірвання договорів категорично забороняється курити в салоні автобусу.

  Надання послуги водіями та кондукторами має здійснюватися українською мовою.
   
цікаво як це буде насправді виглядати
   
Маршруток стосується теж? B-)
   
Маршруток стосується теж? B-)

саме їх і стосується
великий транспорт комунальний
   
будут в галстучках с погончиками .. типа как в Турции
   
будут в галстучках с погончиками .. типа как в Турции

Тобто  майка "сеточка", перегар і лобовуха в компактах вже всьо?

З.І. хочу бачити,як вони будуть тримати 22 градуси влітку і 15 взимку.
І квитки даватимуть?
За українську мову окрема дяка. Хочу бачити муки і скрегіт зубовний рускояхичних щелеп.


Останнє редагування: 28 липня 2021 18:28:06 від ATF
   
«Наприклад, пункт про наявність кондиціонеру в салоні, який існував десятиріччями, зовсім не означав його справність. Більше того, справність кондиціонеру не означала, що він умикався, адже перевізники воліли заощаджувати на витратах пального. Це був приклад формального підходу», – зазначив Костянтин Усов.

«Натомість тепер у договорі ми говоримо про конкретний предмет контролю –  не сам кондиціонер, а граничний температурний режим, який перевізники повинні забезпечити в салоні: влітку не більше 22 градусів, взимку не менше 15 градусів. Ось це реальний стандарт, дотримання якого легко виміряти», – додав заступник голови КМДА.
   
Интересно, а каков способ контроля температуры в салоне? Градусник или цифровое табло или как обычно, «по ощущениям»? Ну если мы о примере борьбы с формальным подходом говорим.
   
Вечно у нас «особый путь». На кой хрен эти маршрутки вообще нужны?  Бабки отмывать?
   
Вечно у нас «особый путь». На кой хрен эти маршрутки вообще нужны?  Бабки отмывать?
Людей возить, а шо? :)
Киев - город бедный
коммунальный транспорт ему не по карману
Метро в предбанкротном состоянии
   
На айситиви репортаж
Несколько автобусов на троещине..
Капля в море..
   
Людей возить, а шо? :)
Киев - город бедный
коммунальный транспорт ему не по карману
Метро в предбанкротном состоянии
так пусть частники автобусы покупают и водителей соответствующих нанимают и арендуют парковку и боксы у коммунальщиков. Ну если у нас такой подход что «всё для народа», то почему не прописать минимальное кол-во сидячих мест.
   
Людей возить, а шо? :)
Киев - город бедный
коммунальный транспорт ему не по карману
Метро в предбанкротном состоянии

Kyiv bedniy gorod xa xa xa  :laugh:
   
Вже сьогодні у Києві на маршруті №150 (вулиця Милославська — Індустріальний шляхопровід) запрацюють нові правила перевезення в маршрутках.
   
Усов наголосив, що для тих перевізників, які поки що працюють за укладеними раніше договорами, місто розробило проєкт додаткової угоди, яка містить усі ключові положення нового договору. Однак, як перевірятиметься дотримання
вимог та які будуть санкції за невиконання, у КМДА не пояснили.
   
Сейчас на 150 маршруте ездит гибрид Вольво из Люксембурга
   
Сейчас на 150 маршруте ездит гибрид Вольво из Люксембурга





У Києві на маршруті №150 (Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська) курсують гібридні автобуси Volvo, повідомляє спеціаліст із транспорту Антон Гаген.

За словами Гагена, на маршруті з Індустріального моста до Троєщини змінився перевізник, він придбав у Люксембурзі 13 вживаних гібридних автобусів Volvo 7700 Hybrid.


«Автобус у дуже хорошому стані. Якби не потерті сидіння, то й не скажеш, що йому 11–12 років. За м’якістю ходу це взагалі на голову вище за МАЗи «Київпастрансу», – поділився він враженнями.


У салоні є кондиціонер, але, за словами Гагена, у спеку він не допомагає навіть за незначної заповненості салону.

Вартість проїзду в гібридній маршрутці коштує 10 гривень, інтервал – приблизно 20 хвилин.

Volvo 7700 – автобус із низькою підлогою, який випускали між 1999 та 2012 роками (з 2010 року – як 12-метровий гібрид).
   
Це правда? На видному місці персональні дані водія?
   
Це правда? На видному місці персональні дані водія?
что вас тревожит?
 Водитель даст согласие на публикацию этих данных.
   
саме їх і стосується
Значить, це все писдьож. Тобто нічого не буде, доки існують маршрутки.
   
Значить, це все писдьож. Тобто нічого не буде, доки існують маршрутки.

всі ці правила будуть працювати якщо приватники закуплять реальні автобуси
   
Київська міська державна адміністрація - КМДА
Вчора о 15:52  ·
Переможці конкурсу на пасажирські перевезення підписали з Києвом договори за новими умовами

Про це повідомив заступник голови КМДА Костянин Усов у своєму Telegram-каналі.

За словами заступника голови КМДА, більша частина формальних пунктів попередніх договорів замінена на реальні.

  У договорі йдеться про граничний температурний режим, який перевізники повинні забезпечити в салоні: влітку не більше 22 градусів, взимку не менше 15 градусів.

  Забороняється будь-яке шумове (музика) або візуальне (плакати, компакт-диски, іграшки) забруднення салону.

  Кожен автобус має буде обладнаний мінімум 5-ма кнопками зупинки на вимогу.

  За кабіною повинен висіти плакат визначеного містом зразка з наступною інформацією:

▪️ ідентифікатори перевізника;
▪️ особа водія: його фото, дата народження, прізвище, ім’я, по-батькові, номер водійського посвідчення;
▪️ способи зворотного зв’язку для пасажирів;
▪️ права та обов’язки водія та пасажирів.

  Водії мають бути одягнені в типову уніформу, кожен з них повинен пройти курс домедичної допомоги та інструктаж щодо особливостей посадки/висадки пасажирів з інвалідністю.

  Водіям під загрозою одностороннього розірвання договорів категорично забороняється курити в салоні автобусу.

  Надання послуги водіями та кондукторами має здійснюватися українською мовою.

А квитки видавати необов'язково?
   
Як чув як маршрутники обговорювали що їх заставляють оформлюватися і тому зп зменшять

Блазень виганяє в Польщу все більше народу.
   
Пряма мова заступника голови КМДА Костянтина Усова: "На київський ринок вперше за багато років замість старих страшних маршруток виходять комфортабельні автобуси.

Саме так має виглядати зручна й екологічна "маршрутка по-київськи", і це вартувало того, щоб відстоювати прозорість і неупередженість конкурсу, у тому числі й фізично, коли його намагалися зірвати".

Деталі: Зокрема, нові автобуси вийдуть на маршрути:

№150 "Троєщина – Севастопольська площа – Індустріальний міст" – 13 повнорозмірних автобусів Volvo Hybrid,
№529 і №485 – 39 нових транспортних засобів меншого класу 2021 року випуску,
№476, №405 та №192 – 43 автобуси 2018-2020 років випуску,
№464 та №512 – 18 транспортних засобів,
№54, №59, №61 та №103 – 15 автобусів КП "Київпастранс".
   


У Києві презентували маршрутні автобуси нового зразка від перевізників, які перемогли у конкурсі на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.
   
Показати зображення...
Показати зображення...
У Києві на маршруті №150 (Індустріальний шляхопровід – вулиця Милославська) курсують гібридні автобуси Volvo, повідомляє спеціаліст із транспорту Антон Гаген.

За словами Гагена, на маршруті з Індустріального моста до Троєщини змінився перевізник, він придбав у Люксембурзі 13 вживаних гібридних автобусів Volvo 7700 Hybrid.


«Автобус у дуже хорошому стані. Якби не потерті сидіння, то й не скажеш, що йому 11–12 років. За м’якістю ходу це взагалі на голову вище за МАЗи «Київпастрансу», – поділився він враженнями.


У салоні є кондиціонер, але, за словами Гагена, у спеку він не допомагає навіть за незначної заповненості салону.

Вартість проїзду в гібридній маршрутці коштує 10 гривень, інтервал – приблизно 20 хвилин.

Volvo 7700 – автобус із низькою підлогою, який випускали між 1999 та 2012 роками (з 2010 року – як 12-метровий гібрид).

Мои друзья привезли их

Останнє редагування: 29 липня 2021 16:16:49 від SlavRedko
   
Сейчас из 1500 столичных частных маршруток новым требованиям КГГА полностью соответствует не более 40 единиц, заявил глава Ассоциации перевозчиков Киева и Киевской области Игорь Моисеенко в комментарии LIGA.net.

По его словам, многие из автобусов соответствуют большинству требований, но не имеют кондиционеров в салоне. Также многие из частных перевозчиков не смогут удовлетворить новые требования. Для этого им нужно будет покупать новые автобусы.

"Чтобы выполнить требования, нужно всем перевозчикам покупать новый подвижной состав. Если нужно покупать новый пассажирский состав, мы можем дойти до того, что стоимость проезда должна быть 20-30 грн. При тарифе, которые есть, частные перевозчики не смогут в короткие сроки обновить подвижной состав", – заявил Моисеенко. По его словам, это можно решить внедрением оплаты за транспортную работу.
   
оплаты за транспортную работу 8-:
   
всі ці правила будуть працювати якщо приватники закуплять реальні автобуси

якщо не примушувати - то не закуплять
   
якщо не примушувати - то не закуплять
согласен, а всего нужно было в договоре прописать минимальное кол-во сидячих и стоячих мест.
   
согласен, а всего нужно было в договоре прописать минимальное кол-во сидячих и стоячих мест.

знов таки - примус
має бути прописане не в угоді - а законодавчо
і суворий контроль
аж до позбавлення ліцензії
от тільки де набрати не корумпованих контролерів?
   
знов таки - примус
має бути прописане не в угоді - а законодавчо
і суворий контроль
аж до позбавлення ліцензії
от тільки де набрати не корумпованих контролерів?

Чим більше совки вводять регуляторів, контролерів, перевіряючих і т.д - тим більший безлад в корупціонерії.

Прийшов клоун на ліберальних лозунгах, всівся на табуретку і почав душити бізнес податками та перевірками.
   
Мои друзья привезли их
:facepalm:

Я і мой друг Бідон
   
знов таки - примус
має бути прописане не в угоді - а законодавчо
і суворий контроль
аж до позбавлення ліцензії
от тільки де набрати не корумпованих контролерів?
ну видимо да, принуждение, потому что добровольно прогрессировали от газелей до полноразмерных автобусов только на Троещине или где там те б.у. Вольвы катаются
   
Чим більше совки вводять регуляторів, контролерів, перевіряючих і т.д - тим більший безлад в корупціонерії.

Прийшов клоун на ліберальних лозунгах, всівся на табуретку і почав душити бізнес податками та перевірками.

а ти певен, що, наприклад, в США, нема контролю?
   
ну видимо да, принуждение, потому что добровольно прогрессировали от газелей до полноразмерных автобусов только на Троещине или где там те б.у. Вольвы катаются

до речі
в тих Вольво вікна були з склопакетом (як тільки привезли)
тому зимою не було інею на вікнах в салоні
це так, маленький штрих
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія