Політичний ФОРУМ
Спорт/Авто/Техно => Тема розпочата: Mikolasad від 20 листопада 2018 09:40:29
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине. Уже и очередей на шиномонтаж не нет, но есть много дятлов которым и зима не зима...
-
То они от свалившегося на них богатства в виде 20% роста ВВП пребывают в эйфории и зиму не замечают
-
маршрутки не рахував, як я розумію? бо там 100% на літній :laugh:
-
Да самое интересное все кто на летней вполне себе современные машины, а бляхи какую на зло на зимней резине были, даже самая зачуханая Мазда 91г. )))
-
Да самое интересное все кто на летней вполне себе современные машины, а бляхи какую на зло на зимней резине были, даже самая зачуханая Мазда 91г. )))
Багато власників паркетників думають, що "повний привід" є заміною зимової гуми.
-
А тормозить они как думают ? При торможении все 4 колеса назад будут крутится?)))
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине. Уже и очередей на шиномонтаж не нет, но есть много дятлов которым и зима не зима...
а как ты всесезонку М+S отличал от чисто летней?
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине.
Встидаюся спитати... А як на ходу можна відрізнити літню гуму від зимової? Зимова гума іншого кольору? :blush2:
-
У мене машина зараз в гаражі стоїть, тому пофіх, яка там гума )) Цьогоріч, чогось, багато вкладень потребує - аккум, сигналка та й бенз недешевий. Нехай стоїть поки що. Ну й більш настрої електората взнаєш, поки маршрутка повз бігморди проїжджає :D
-
Ну і шо сказати хотів? Я вчора іздив на літній.
Так, гальмує гірше по асфальту. Але поки немає злежаного снігу на дорозі чи каші - норм. За ожеледиці взагалі похєр яка гума, хіба шипи чи ланцюги.
Зі перевзую завтра
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине. Уже и очередей на шиномонтаж не нет, но есть много дятлов которым и зима не зима...
А потом такие же дятлы на зимней резине целое лето ездят...
:laugh:
-
У мене машина зараз в гаражі стоїть, тому пофіх, яка там гума )) Цьогоріч, чогось, багато вкладень потребує - аккум, сигналка та й бенз недешевий. Нехай стоїть поки що. Ну й більш настрої електората взнаєш, поки маршрутка повз бігморди проїжджає :D
Бензин сейчас самый дешевый за всю историю Украины - 1.1 доллара.
-
хорошая фирменная всесезонка М+С нормально гребёт не хуже зимней , аможет и лучше евро-зимы
(https://www.tirerack.com/images/tires/bridgestone/bs_turanza_el42_pdpcrop.jpg)
-
Народ потроху став розуміти, що зимова резина розвод для лохів.
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине.
Встидаюся спитати... А як на ходу можна відрізнити літню гуму від зимової? Зимова гума іншого кольору? :blush2:
Рисунок протектора другой.
-
Бензин сейчас самый дешевый за всю историю Украины - 1.1 доллара.
А зарплати в доларах, чомусь, самі низькі (а якщо враховувати комуналку, то їх майже немає). Теоретично, на субсидію право маю, але поки що не оформлював. Є деякі збереження, та й, може, закордонні знайомі щось з роботою підкинуть...
-
Ну і шо сказати хотів? Я вчора іздив на літній.
Так, гальмує гірше по асфальту. Але поки немає злежаного снігу на дорозі чи каші - норм. За ожеледиці взагалі похєр яка гума, хіба шипи чи ланцюги.
Зі перевзую завтра
Летняя резина дубеет на морозе, тормозной путь и управляемость в разы хуже становится даже на чистом асфальте
-
Бензин сейчас самый дешевый за всю историю Украины - 1.1 доллара.
А зарплати в доларах, чомусь, самі низькі (а якщо враховувати комуналку, то їх майже немає). Теоретично, на субсидію право маю, але поки що не оформлював. Є деякі збереження, та й, може, закордонні знайомі щось з роботою підкинуть...
Я цитую свидкив перемог
-
я в Киеве считаные машины видел на чисто летней резине.
99% ездят на всесезонке
-
хорошая фирменная всесезонка М+С нормально гребёт не хуже зимней , аможет и лучше евро-зимы
при нуле - может быть
при -5, -10 - нет
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине. Уже и очередей на шиномонтаж не нет, но есть много дятлов которым и зима не зима...
чого доколупався?
людям їздити тре! :gigi:
-
В нашіх краях (південь України) всесезонна - не найгірший варіант. Стара або дешева зимова "працює" навіть гірше. Хіба що снігу багато буде...
-
хорошая фирменная всесезонка М+С нормально гребёт не хуже зимней , аможет и лучше евро-зимы
при нуле - может быть
при -5, -10 - нет
большинству малолитражек , всем этим хюндаям , сивикам лучше в минус 10 не выезжать и даже не заводится. Целее будут.
Там же дубеет всё , не только шины, все манжеты, уплотнители, прокладки, мембраны насосов, масло фиг прокачает насос.
-
В нашіх краях (південь України) всесезонна - не найгірший варіант. Стара або дешева зимова "працює" навіть гірше. Хіба що снігу багато буде...
дешева зимова працює краще за найкращу літню.
-
дешева зимова працює краще за найкращу літню.
З цим сперечатися не буду. Але на попередньому авто (була Таврія) був момент, що всесезонна працювала краще зимової. Снігу було небагато - звичайна для нас зима - дощі, тумани, вночі ожеледиця, вдень трохи каші.
-
В Украине похоже куча подделок шин .
Шинная подделка: как отличить настоящую брендовую резину от поддельной
https://infoshina.com.ua/info/sovety/shinnaya-poddelka-kak-otlichit-nastoyashuyu-brendovuyu-rezinu-ot-poddelnoj.html
-
Не всі їздять по снігу / ганяють взимку по сухому асфальту / щодня користуються машиною.
Деякі взимку їздять, коли снігу нема / взимку їздять повільно / взимку частіше користуються громадським транспортом.
Виберіть варіант до вподоби.
Зимова гума допомогає, та від зими не рятує, а шумерам взагалі шкодить, бо створює хибне відчуття безпеки.
Метро завжди краще.
-
нормальний водій взимку гальмами не користується, особливо в ожеледицю. B-)
-
Да самое интересное все кто на летней вполне себе современные машины, а бляхи какую на зло на зимней резине были, даже самая зачуханая Мазда 91г. )))
Бляхи завжди на зимовій, а я захворів і не можу поїхати на дачу за зимовою гумою. :(
-
Да самое интересное все кто на летней вполне себе современные машины, а бляхи какую на зло на зимней резине были, даже самая зачуханая Мазда 91г. )))
Це, доречі, правда, я ще в липні бачив поставили
-
а возят ещё из Германии резину секонд хенд?
-
а возят ещё из Германии резину секонд хенд?
Возять. І з Польщі теж. Також б/в диски. Повно фірм у Львові.
-
зарплати в доларах, чомусь, самі низькі (а якщо враховувати комуналку, то їх майже немає)
На рівні 2007 чи 2012 року
-
а возят ещё из Германии резину секонд хенд?
Возять. І з Польщі теж. Також б/в диски. Повно фірм у Львові.
думаю, шо на зиму новые диски точно не нужны, да и резину можно взять не новую .
А сколько по деньгам на среднюю малолитражку , скажем на сивик
-
а возят ещё из Германии резину секонд хенд?
Возять. І з Польщі теж. Також б/в диски. Повно фірм у Львові.
думаю, шо на зиму новые диски точно не нужны, да и резину можно взять не новую .
А сколько по деньгам на среднюю малолитражку , скажем на сивик
Та шара
Бу резина на 15/16 є від 500 грн мабуть
-
а возят ещё из Германии резину секонд хенд?
Возять. І з Польщі теж. Також б/в диски. Повно фірм у Львові.
думаю, шо на зиму новые диски точно не нужны, да и резину можно взять не новую .
А сколько по деньгам на среднюю малолитражку , скажем на сивик
Дивись:
Шини/диски для авто Львів - резина бу (https://www.olx.ua/uk/zapchasti-dlya-transporta/shiny-diski-i-kolesa/lvov/q-%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D1%83/)
-
Возять. І з Польщі теж. Також б/в диски. Повно фірм у Львові.
думаю, шо на зиму новые диски точно не нужны, да и резину можно взять не новую .
А сколько по деньгам на среднюю малолитражку , скажем на сивик
Та шара
Бу резина на 15/16 є від 500 грн мабуть
а зимняя старая из европы тоже есть в продаже ?
-
думаю, шо на зиму новые диски точно не нужны, да и резину можно взять не новую .
А сколько по деньгам на среднюю малолитражку , скажем на сивик
Та шара
Бу резина на 15/16 є від 500 грн мабуть
а зимняя старая из европы тоже есть в продаже ?
Див. вище.
-
думаю, шо на зиму новые диски точно не нужны, да и резину можно взять не новую .
А сколько по деньгам на среднюю малолитражку , скажем на сивик
Та шара
Бу резина на 15/16 є від 500 грн мабуть
а зимняя старая из европы тоже есть в продаже ?
Повно
-
получается за тыщи 3 гривен можно вполне переобутся и не нервничать 3 зимних месяца.
вполне доступно думаю
-
На рівні 2007 чи 2012 року
А Ви точно комуналку врахували? Бо за моїми підрахунками виходить десь 2002.
-
Ой! Не нагадуйте! З підвала дістати зимову гуму, їхати на сратий шиномонтаж, там стирчати.... як не хочеЦЦя,але ж тре! :facepalm:
-
Ой! Не нагадуйте! З підвала дістати зимову гуму, їхати на сратий шиномонтаж, там стирчати.... як не хочеЦЦя,але ж тре! :facepalm:
а у тебя шо не на дисках зимняя?
-
а у тебя шо не на дисках зимняя?
Ну от мені, наприклад, крутити гайки в холодному гаражі не дуже подобається. Й до того ж, з нашими дорогами все-одно хоча б передні балансувати не зайвим буде...
-
а у тебя шо не на дисках зимняя?
Ну от мені, наприклад, крутити гайки в холодному гаражі не дуже подобається. Й до того ж, з нашими дорогами все-одно хоча б передні балансувати не зайвим буде...
а сколько стоит переобутся 4 колеса?
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине. Уже и очередей на шиномонтаж не нет, но есть много дятлов которым и зима не зима...
А потом такие же дятлы на зимней резине целое лето ездят...
:laugh:
Нет никаких противопоказаний ездить летом на зимней резине, особенно если это еврозима
-
а у тебя шо не на дисках зимняя?
Ну от мені, наприклад, крутити гайки в холодному гаражі не дуже подобається. Й до того ж, з нашими дорогами все-одно хоча б передні балансувати не зайвим буде...
а сколько стоит переобутся 4 колеса?
если на дисках, то 200-300 грн за все в зависимости от размера шин, это с балансировкой всех колес
-
а сколько стоит переобутся 4 колеса?
У мене на дисках, тож з балансуванням й підкачкою біля 100грн виходить. Балансую лише передні й намагаюся ті, що були спереду ставити на задню вісь. Як буде цього року поки що не знаю. Якщо буде в машині потреба зимою - буду міняти десь на початку грудня.
-
но есть много дятлов ...
...а є лохи
лохи пишуть/кажуть:
аварії через "літню" гуму"
а ті що на "зимовій", "не попадають" в аварії????
страховики і "перевзувальники" в долі
як мокрий сніг та при температурі до -300 - нах... та "зимова"
для України не тре "зимової"
"Зимова" провокує на неадекватний стиль їзди, "як літом"
Буси, автобуси, фури, швидкі, військові, пожежники ніколи не перезуваються, бо "зимова" тільки для лохів
Ви поговоріть з водіями фур, автобусів про "зимову" гуму
Вони вас пошлють нах..
В Європі, США фури на засніжних трасах використовують ланцюги
В Норвегії і автобуси і вантажівки обов'язково обладнані ланцюгами. надягти їх 15 хвилин, зате застрявших на підйомах чи перегородивших дорогу не буває
А на шипованих шинах на сухому асфальті взагалі тормозний шлях зростає вдвічі
В Європі заборонено використання шипованої гуми, навіть на легкових автомобілях
Про "зимові" шини ляпають ще дорожники, комунальщики, щоб не робити своєї роботи
- підтримувати дорогу в доброму стані цілодобово
А крутим на джипах на пам'ять - чим ви крутіші, тим дальше йти за трактором або лежати догори колесами
І про лапату не забудьте
Хлопці, а ви не задумувались, що після, приблизно, 5 км їзди
шини що "зимова", що інша мають вже одинакову температуру
-
а у тебя шо не на дисках зимняя?
Ну от мені, наприклад, крутити гайки в холодному гаражі не дуже подобається. Й до того ж, з нашими дорогами все-одно хоча б передні балансувати не зайвим буде...
а сколько стоит переобутся 4 колеса?
300-500 грн
-
но есть много дятлов ...
...а є лохи
лохи пишуть/кажуть:
аварії через "літню" гуму"
а ті що на "зимовій", "не попадають" в аварії????
страховики і "перевзувальники" в долі
як мокрий сніг та при температурі до -300 - нах... та "зимова"
для України не тре "зимової"
"Зимова" провокує на неадекватний стиль їзди, "як літом"
Буси, автобуси, фури, швидкі, військові, пожежники ніколи не перезуваються, бо "зимова" тільки для лохів
Ви поговоріть з водіями фур, автобусів про "зимову" гуму
Вони вас пошлють нах..
В Європі, США фури на засніжних трасах використовують ланцюги
В Норвегії і автобуси і вантажівки обов'язково обладнані ланцюгами. надягти їх 15 хвилин, зате застрявших на підйомах чи перегородивших дорогу не буває
А на шипованих шинах на сухому асфальті взагалі тормозний шлях зростає вдвічі
В Європі заборонено використання шипованої гуми, навіть на легкових автомобілях
Про "зимові" шини ляпають ще дорожники, комунальщики, щоб не робити своєї роботи
- підтримувати дорогу в доброму стані цілодобово
А крутим на джипах на пам'ять - чим ви крутіші, тим дальше йти за трактором або лежати догори колесами
І про лапату не забудьте
Хлопці, а ви не задумувались, що після, приблизно, 5 км їзди
шини що "зимова", що інша мають вже одинакову температуру
одинакова температура не є гарантом ОДИНАКОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК
-
Ну от мені, наприклад, крутити гайки в холодному гаражі не дуже подобається. Й до того ж, з нашими дорогами все-одно хоча б передні балансувати не зайвим буде...
а сколько стоит переобутся 4 колеса?
если на дисках, то 200-300 грн за все в зависимости от размера шин, это с балансировкой всех колес
мне вышло 520 грн с балансировкой
-
Нет никаких противопоказаний ездить летом на зимней резине, особенно если это еврозима
Нема ніяких протипоказань ходити в мороз по вулиці в майці, особливо якщо на майці написано: MIAMI.
-
Не думаю, що перекинути з балансом передніх мої сталюки R13 більше 120грн цьогоріч коштує... Принаймні, тут. У Кийові, мабуть, дорожче.
-
по ценам вполне доступно, старые покрышки с остатком протектора 6-7 из12 прослужит две , а может и три зимы. По тысяче гривен за зимы, по 350 гривен где то за зимний месяц плюс 600-700 за два перобувания. Итого
500-600 гривен в месяц за зимнее удовольствие.
наверно южнее Днепра уже не стоит перобуваться , а в Одессе 100% нет смысла
-
Хлопці, а ви не задумувались, що після, приблизно, 5 км їзди
шини що "зимова", що інша мають вже одинакову температуру
я навіть більше скажу - вони увесь час мають однакову температуру, незалежно, чи то ти їдеш чи ні :laugh:
просто літня дубіє при +3-5С, а зимня - при -15-20С
-
а сколько стоит переобутся 4 колеса?
У мене на дисках, тож з балансуванням й підкачкою біля 100грн виходить. Балансую лише передні й намагаюся ті, що були спереду ставити на задню вісь. Як буде цього року поки що не знаю. Якщо буде в машині потреба зимою - буду міняти десь на початку грудня.
ги... а чого ? :D
-
Ну і шо сказати хотів? Я вчора іздив на літній.
Так, гальмує гірше по асфальту. Але поки немає злежаного снігу на дорозі чи каші - норм. За ожеледиці взагалі похєр яка гума, хіба шипи чи ланцюги.
Зі перевзую завтра
Летняя резина дубеет на морозе, тормозной путь и управляемость в разы хуже становится даже на чистом асфальте
А я хіба з цим не згоден? Гальмує гірше літня гума при низькій температурі. А керованість - то взагалі білібєрда для зими. Взимку нєхєр сотку тримати і на бампері висіти.
-
я навіть більше скажу - вони увесь час мають однакову температуру, незалежно, чи то ти їдеш чи ні :laugh:
просто літня дубіє при +3-5С, а зимня - при -15-20С
зразу видно лоха
шини при їзді нагріваються
-
Сьогодні перевзувся, записувався за тиждень, бо черги
-
шини при їзді нагріваються
ага, розширяються і починають плавитись.
-
Нет никаких противопоказаний ездить летом на зимней резине, особенно если это еврозима
Нема ніяких протипоказань ходити в мороз по вулиці в майці, особливо якщо на майці написано: MIAMI.
тупая на правильная аналогия
скорее тогда уже летом в зимней куртке
одинственный момент зимней резины летом - она быстрее стрирается, это не выгодно чисто экономически, но если влом заморачиваться с переобувкой....
-
получается за тыщи 3 гривен можно вполне переобутся и не нервничать 3 зимних месяца.
вполне доступно думаю
Навіщо, якщо за 5000 можна взяти новий комплект, принаймні на R15, скільки тій бушній гумі років ніхто не знає, вона може на вигляд майже як нова бути і посипатися через місяць.
-
я навіть більше скажу - вони увесь час мають однакову температуру, незалежно, чи то ти їдеш чи ні :laugh:
просто літня дубіє при +3-5С, а зимня - при -15-20С
зразу видно лоха
шини при їзді нагріваються
:facepalm1:
угу, з -10С до, ну хай -2С (хоча як це вийде - я не уявляю, хіба що по трасі)
а літня дубіє при +4
Але це ще не все
Головне - місце контакту шини з асфальтом. А тут в нас - ой!
Бо віддає тепло те місце швидко, а ось нагрівається воно значно повільніше, бо тепло має пройти шар пористого матеріалу. Тобто у найголовнішій точці, робочій, температура ще нижча!
тут в нас вчора один бляхар теж дуже вірив, що його резина загальмує, як влітку. Сам вщерть побився (підозра на перелом шийного відділку) й ще 9 автівок загорнув
Мене жоден "любитель літньої гуми" не зможе впевнити у рівнозначності зимової та літньої гуми. Я на власному досвіді взнав різницю, коли у квітні (хто пам'ятає той снігопад?), я вже перевзувся, й не зміг виїхати з двору на повнопривідній (!) автівці (в мене виїзд трохи вгору за воротами).
Тож то ваша справа, вбитися об стовб, але чому мають страждати сторонні люде?
Я ще міг би зрозуміти, якщо суперечка шла "всесезонка проти зимки" - в нашому кліматі можна сперечатися. Але зіма проти літа - тут відповідь повністю очевидна
-
Да самое интересное все кто на летней вполне себе современные машины, а бляхи какую на зло на зимней резине были, даже самая зачуханая Мазда 91г. )))
Багато власників паркетників думають, що "повний привід" є заміною зимової гуми.
Если не летать плетня резина если не слики нормально работает и гребет проверено...
-
одинственный момент зимней резины летом - она быстрее стрирается, это не выгодно чисто экономически, но если влом заморачиваться с переобувкой....
не единственный
тормозной путь на сухом теплом асфальте у зимки выше. И значительно выше
Но да, лучше на зимке летом (в шубе в июле), чем на летней зимой (в майке в январе)
-
Да самое интересное все кто на летней вполне себе современные машины, а бляхи какую на зло на зимней резине были, даже самая зачуханая Мазда 91г. )))
Багато власників паркетників думають, що "повний привід" є заміною зимової гуми.
Если не летать плетня резина если не слики нормально работает и гребет проверено...
ну гребет. А тормозить как? Лучше пусть зуже гребет, но лучше тормозит - это безопаснее, если не выедешь - ну вытянет кто, на крайняк сам откопаешься лопатой, а вот если куда приедешь из-за отсутствия тормозов - последствия куда печальнее
-
Еще выход иметь второе авто на зимней резине :D
-
скільки тій бушній гумі років ніхто не знає
вообще-то там есть дата производства
-
Ну от мені, наприклад, крутити гайки в холодному гаражі не дуже подобається. Й до того ж, з нашими дорогами все-одно хоча б передні балансувати не зайвим буде...
а сколько стоит переобутся 4 колеса?
300-500 грн
це де така шара?
800 грн
-
Еще выход иметь второе авто на зимней резине :D
вариант. На зимней жып, на летней - кабриолетик :laugh:
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине. Уже и очередей на шиномонтаж не нет, но есть много дятлов которым и зима не зима...
А потом такие же дятлы на зимней резине целое лето ездят...
:laugh:
Нет никаких противопоказаний ездить летом на зимней резине, особенно если это еврозима
добра зимова гума просто пливе влітку.
-
Багато власників паркетників думають, що "повний привід" є заміною зимової гуми.
Если не летать плетня резина если не слики нормально работает и гребет проверено...
ну гребет. А тормозить как? Лучше пусть зуже гребет, но лучше тормозит - это безопаснее, если не выедешь - ну вытянет кто, на крайняк сам откопаешься лопатой, а вот если куда приедешь из-за отсутствия тормозов - последствия куда печальнее
ж
Больше нужно дерзать дистанцию и не тормозить резко на зимней сильно по гололеду тоже быстро не вытормозиш, я не призываю ездить на летней резине но полный и на летней едет уверенно
-
а сколько стоит переобутся 4 колеса?
300-500 грн
це де така шара?
800 грн
залежить від діаметру та типу диска
ну й від погоди - якщо перший сніг вже випав, й на монтажці черги під запис через тиждень, то дорожче буде :laugh:
-
за 5000 можна взяти новий комплект
це росава?
-
скільки тій бушній гумі років ніхто не знає
вообще-то там есть дата производства
серйозно, треба подивитися, не знав, чесно
-
за 5000 можна взяти новий комплект
це росава?
бюджетні корейці різні, в мене була на літо continental, взяв kumho, різниці не відчуваю, але я не шумахєр
-
Если не летать плетня резина если не слики нормально работает и гребет проверено...
ну гребет. А тормозить как? Лучше пусть зуже гребет, но лучше тормозит - это безопаснее, если не выедешь - ну вытянет кто, на крайняк сам откопаешься лопатой, а вот если куда приедешь из-за отсутствия тормозов - последствия куда печальнее
ж
Больше нужно дерзать дистанцию и не тормозить резко на зимней сильно по гололеду тоже быстро не вытормозиш, я не призываю ездить на летней резине но полный и на летней едет уверенно
я не знаю, как у вас тама в Харькове, а у нас, если оставил зазор в 10 метров - туда гарантированно ктото влезет :laugh:
-
Нет никаких противопоказаний ездить летом на зимней резине, особенно если это еврозима
Нема ніяких протипоказань ходити в мороз по вулиці в майці, особливо якщо на майці написано: MIAMI.
тупая на правильная аналогия
скорее тогда уже летом в зимней куртке
одинственный момент зимней резины летом - она быстрее стрирается, это не выгодно чисто экономически, но если влом заморачиваться с переобувкой....
Она состарится быстрее чем сотрется.
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине.
Встидаюся спитати... А як на ходу можна відрізнити літню гуму від зимової? Зимова гума іншого кольору? :blush2:
:facepalm1:
-
залежить від діаметру та типу диска
от залежність від типу диску зовсім не розумію. як і від діаметру.
в чому різниця? в тому, що власник литого та більшого диску має більше грошей?
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине.
Встидаюся спитати... А як на ходу можна відрізнити літню гуму від зимової? Зимова гума іншого кольору? :blush2:
:facepalm1:
там в них не перевзуваються
дикі люде з півдня :laugh:
-
Еще выход иметь второе авто на зимней резине :D
вариант. На зимней жып, на летней - кабриолетик :laugh:
Отлично не сморю ну это как бог даст , в ненастье лучше ездить на том что не сильно жалко будет разбить ,какую нибудь бляху- муху держать под заборов для таких случаев. Если остановят полицаи сразу сделать заявление авто не мое понятие не имею чье подбросили ,чтобы не нарваться на штраф :D
-
Нема ніяких протипоказань ходити в мороз по вулиці в майці, особливо якщо на майці написано: MIAMI.
тупая на правильная аналогия
скорее тогда уже летом в зимней куртке
одинственный момент зимней резины летом - она быстрее стрирается, это не выгодно чисто экономически, но если влом заморачиваться с переобувкой....
Она состарится быстрее чем сотрется.
так і є. моя гума посипалась при нормальному протекторі
-
залежить від діаметру та типу диска
от залежність від типу диску зовсім не розумію. як і від діаметру.
в чому різниця? в тому, що власник литого та більшого диску має більше грошей?
ну, це теж важливо :gigi:
але, по-перше, більші колеса - важчі, тож просте фізичне навантаження монтажника більше, й йому хочеться заробити теж більше
по-друге, з литими дисками треба акуратніше, та й балансуються вони трошки по-іншому, там є моменти
можливо різниця в ціні не завше виправдана, але тут ніхто не заважа походити по базару, поторгуватися :laugh:
-
залежить від діаметру та типу диска
от залежність від типу диску зовсім не розумію. як і від діаметру.
в чому різниця? в тому, що власник литого та більшого диску має більше грошей?
ну, це теж важливо :gigi:
але, по-перше, більші колеса - важчі, тож просте фізичне навантаження монтажника більше, й йому хочеться заробити теж більше
по-друге, з литими дисками треба акуратніше, та й балансуються вони трошки по-іншому, там є моменти
можливо різниця в ціні не завше виправдана, але тут ніхто не заважа походити по базару, поторгуватися :laugh:
маячня.
важче на скільки?
а по балансуванню. мені пох де той балансир. його можна клеїти, а можна лівпити як на звичайні диски.
для мене головне - баланс, а не якась типу краса
-
получается за тыщи 3 гривен можно вполне переобутся и не нервничать 3 зимних месяца.
вполне доступно думаю
Навіщо, якщо за 5000 можна взяти новий комплект, принаймні на R15, скільки тій бушній гумі років ніхто не знає, вона може на вигляд майже як нова бути і посипатися через місяць.
И шо за 5 тыс можно купить? Росаву?
-
маячня.
важче на скільки?
ну дивись
питаємо гугля й бачимо, що (цифри приблизні, ясна річ)
диск 14" важить 6.4 кіло, а диск 18" - вже 13 кіло. Непогано, у два рази різниця
Гума - 14" 6-9 кіло, а 18" - 9-19 кіло (дуже залежить від розмірів та матеріалів)
заразом непогана така різниця виходить, у два рази за вагою
потягай цілий день, різницю відчуєшь дуже швидко
-
получается за тыщи 3 гривен можно вполне переобутся и не нервничать 3 зимних месяца.
вполне доступно думаю
Навіщо, якщо за 5000 можна взяти новий комплект, принаймні на R15, скільки тій бушній гумі років ніхто не знає, вона може на вигляд майже як нова бути і посипатися через місяць.
И шо за 5 тыс можно купить? Росаву?
от типоразмера зависит
та же кумха, к примеру, в размере 185/65 аккурат в 5 тыс помещается за 4 колеса
а вот 195/65 уже подороже, понятное дело
-
Встидаюся спитати... А як на ходу можна відрізнити літню гуму від зимової? Зимова гума іншого кольору? :blush2:
:facepalm1:
там в них не перевзуваються
дикі люде з півдня :laugh:
(https://i.postimg.cc/xjtsJHHd/upstream-pid.png) (https://postimages.org/)
-
маячня.
важче на скільки?
ну дивись
питаємо гугля й бачимо, що (цифри приблизні, ясна річ)
диск 14" важить 6.4 кіло, а диск 18" - вже 13 кіло. Непогано, у два рази різниця
Гума - 14" 6-9 кіло, а 18" - 9-19 кіло (дуже залежить від розмірів та матеріалів)
заразом непогана така різниця виходить, у два рази за вагою
потягай цілий день, різницю відчуєшь дуже швидко
а 22?
варто порівнювати 14 та 15, наприклад.
до того ж, їх не носять, а котять.
-
получается за тыщи 3 гривен можно вполне переобутся и не нервничать 3 зимних месяца.
вполне доступно думаю
Навіщо, якщо за 5000 можна взяти новий комплект, принаймні на R15, скільки тій бушній гумі років ніхто не знає, вона може на вигляд майже як нова бути і посипатися через місяць.
И шо за 5 тыс можно купить? Росаву?
Так, можна
-
росава не катит, плохие борта у нее, гули вылазят
-
потягай цілий день, різницю відчуєшь дуже швидко
а в ціні холодильника є його вага?
я сплачую послугу.
от я прийшов підстригтись. то в ціні буде закладена довжина волосся?
-
маячня.
важче на скільки?
ну дивись
питаємо гугля й бачимо, що (цифри приблизні, ясна річ)
диск 14" важить 6.4 кіло, а диск 18" - вже 13 кіло. Непогано, у два рази різниця
Гума - 14" 6-9 кіло, а 18" - 9-19 кіло (дуже залежить від розмірів та матеріалів)
заразом непогана така різниця виходить, у два рази за вагою
потягай цілий день, різницю відчуєшь дуже швидко
а 22?
варто порівнювати 14 та 15, наприклад.
до того ж, їх не носять, а котять.
різниця в ціні 14 та 15 несуттєва (якщо взагалі є)
а от 14 та 17 - вже є, й помітна
щодо "котять".
Колеса міняв?
Ото дивися: маса автівки з 14" колесами - десь тона, маса з 17" колесами півтори-дві-дві триста
а автівку тре підняти на домкратах з одного боку, а потім з другого
Далі, навіть відкотили до майстерні, але ж колесо тре підняти, закинути на машінку для розбортовки, потім назад зняти, потім закинути на балансувальний верстат6 потім зняти, а потім ще підняти та закинути на місце
це реально досить важка фізична праця.
в міжсезоння воно не так й важко, але й ціни в міжсезоння нижчі
а в сезон перевзування їм стати перекурити ніколи
-
потягай цілий день, різницю відчуєшь дуже швидко
а в ціні холодильника є його вага?
я сплачую послугу.
от я прийшов підстригтись. то в ціні буде закладена довжина волосся?
не повіриш - БУДЕ!
ну, довжина волосся "на виході" тобто :laugh:
Бо "під машинку" до дешево, а довге волосся вкласти та вирівняти - то вже дорожче
Й в ціні золодильника вага теж закладена, бо логістику ніхто не відміняв :rotate:
-
це реально досить важка фізична праця.
в міжсезоння воно не так й важко, але й ціни в міжсезоння нижчі
а в сезон перевзування їм стати перекурити ніколи
я в курсі. мокрі спини.
але це і є заробіток.
звісно, що я сплачую за тарифом, але не розумію різниці.
а якщо я сам піднесу колеса?
ви розумієте про що я?
на обладнанні немає різниці в діаметрі!
-
а якщо я сам піднесу колеса?
ви розумієте про що я?
на обладнанні немає різниці в діаметрі!
ну, в тариф вже закладено "занести-винести", а далі кліент як хоче, може й сам
під кожного міняти ж не будуть
ну й про обладнання. Не те, що зовсім немає, у обладнання є обмеження за роміром (найменьше-найбільше), й чим ширший цей діапазон, тим воно дорожче (бо колеса важчі й навантаження має тримати)
але я про інше казав. на те обладнання колесо потрібно спочатку закинути, а потім зняти
ну, й нарешті. Тебе ж не дивує, що влітку морозиво та прохолодні напої дорожчають? Це бізнес, сезонний. Тут теж саме - двічі на рік ціни підскакують, бо сезон й попит великий
-
Народ потроху став розуміти, що зимова резина розвод для лохів.
:weep:
вы на летней ездите
-
а якщо я сам піднесу колеса?
ви розумієте про що я?
на обладнанні немає різниці в діаметрі!
ну, в тариф вже закладено "занести-винести", а далі кліент як хоче, може й сам
під кожного міняти ж не будуть
ну й про обладнання. Не те, що зовсім немає, у обладнання є обмеження за роміром (найменьше-найбільше), й чим ширший цей діапазон, тим воно дорожче (бо колеса важчі й навантаження має тримати)
але я про інше казав. на те обладнання колесо потрібно спочатку закинути, а потім зняти
ну, й нарешті. Тебе ж не дивує, що влітку морозиво та прохолодні напої дорожчають? Це бізнес, сезонний. Тут теж саме - двічі на рік ціни підскакують, бо сезон й попит великий
мене дивує те, що заміна колеса різного розміру коштує різних коштів. а от від довжини волосся ціна стрижки не змінюється.
пс. рівно так, як ціна холодильника не залежить від його ваги
-
Ну і шо сказати хотів? Я вчора іздив на літній.
Так, гальмує гірше по асфальту. Але поки немає злежаного снігу на дорозі чи каші - норм. За ожеледиці взагалі похєр яка гума, хіба шипи чи ланцюги.
Зі перевзую завтра
Летняя резина дубеет на морозе, тормозной путь и управляемость в разы хуже становится даже на чистом асфальте
Ну не в разы.. Речь о десятках процентов. Куда важнее само состояние шины и дороги. Вот во время первого снега в Киеве в 500 ДТП на 80-90% виноваты дорожные службы, не приступившие к посыпанию дорог за несколько часов до снегопада, а стоявших "на исходных позициях" какого-то хрена. Из оставшихся - 80% - по причине неопытности водителей. И только остальной небольшой кусочек из-за "не той" резины. А хороший и опытный водитель и на летней проедет влегкую. Хотя последние как раз меняют резину вовремя обычно - им просто лень напрягаться, привыкли отдыхать за рулем)
Это самое апокалиптичное среди остальных сравнение в сети:
(https://www.autodela.ru/assets/images/Test/shiny/Continental/Glubina-protektora-tormoznoj-put.jpg)
-
за 5000 можна взяти новий комплект
це росава?
У Росави в цьому році нова зимова модель з новим протектором.
Правда вона не Росава вже називається якось якось на латиницi.
Я з продавцем говорив - він сказав що протектор вельми просунутий по малюнку, в порівнянні зі старим, але по експлуатації він нічого сказати не може тому як "тільки отримали"
У нас ціна за колесо десь 750 лей на R16 = 1250 грн
в Україні має бути дешевше
-
http://shina.com.ua/premiorri__viamaggiore.html
посмотрел на цены на Росаву Виа Маджиори, от 900 гривен
вполне конкурентно и не кусюче
Вот так и вопрос, шо лучше ? новая Росава зимняя или не новая западнобрендовая ?
-
http://shina.com.ua/premiorri__viamaggiore.html
посмотрел на цены на Росаву Виа Маджиори, от 900 гривен
вполне конкурентно и не кусюче
Вот так и вопрос, шо лучше ? новая Росава зимняя или не новая западнобрендовая ?
якшо не преміум бренди з найкращими для конкретно твого авто моделями - то пофігу шо.
Росава за свої гроші себе виправдовує...
бля невже це я написав, любитель преміуму :)
-
давайте я вам проведу коротенький лікбез про шини :
1. всесезонка інснує. кращі моделі всесезонних шин часто входять в пятірку кращих серед літніх і зимвоих.
а по суті :
вибір шин залежить від гаманця.
від автомобіля.
від водія.
від умов щоденної експлуатації.
від того скільки років ви ше плануєте їздити на цьому авто і т.д...
-
Летняя резина дубеет на морозе
> -250 C
В нас таких морозів тиждень
І ганяти не тре як влітку
В аварії попадають тільки з "літньою"???
-
Летняя резина дубеет на морозе
> -250 C
В нас таких морозів тиждень
І ганяти не тре як влітку
В аварії попадають тільки з "літньою"???
некоректно сформульоване запитання.
правильно: хто частіше попадає в аварію- на літній чи зимовій гумі, при решті однакових умов?
-
хто частіше попадає в аварію- на літній чи зимовій гумі
50/50
Ті що на "зимовій" сприймають це як їзда влітку, і тому аварії
На "літній" іздять обережніше, і менше попадають в аварії
Я 40 років їзджу на "літній" цілорічно і кожний раз проїзджав всюди, де проїзджали на "зимовій"
-
50/50
Ті що на "зимовій" сприймають це як їзда влітку, і тому аварії
На "літній" іздять обережніше, і менше попадають в аварії
Я 40 років їзджу на "літній" цілорічно і кожний раз проїзджав всюди, де проїзджали на "зимовій"
Пісочок возите з собою? :)
от власне, що на "зимовій", саме в лапках. Бо говорити зимова, це неправильно. Треба говорити про конкретні моделі шин.
-
хто частіше попадає в аварію- на літній чи зимовій гумі
50/50
Ті що на "зимовій" сприймають це як їзда влітку, і тому аварії
На "літній" іздять обережніше, і менше попадають в аварії
Я 40 років їзджу на "літній" цілорічно і кожний раз проїзджав всюди, де проїзджали на "зимовій"
Відповідь неправильна("при решті рівних умов"), вибірка нерепрезентативна.
-
50/50
Ті що на "зимовій" сприймають це як їзда влітку, і тому аварії
На "літній" іздять обережніше, і менше попадають в аварії
Я 40 років їзджу на "літній" цілорічно і кожний раз проїзджав всюди, де проїзджали на "зимовій"
Пісочок возите з собою? :)
от власне, що на "зимовій", саме в лапках. Бо говорити зимова, це неправильно. Треба говорити про конкретні моделі шин.
"зимового типу", виробник АБВГ, модель ХУZ, партія №.... :gigi:
ось так правльно.
-
ги... а чого ?
Бо так дешевше й трохи швидше. Задні ж також балансуються, але раз на два роки (бо колеса переставляю). А от до передніх вимоги серйозніші, бо вони ведучі, й рейка від невідбалансованих колес страждає. А позаду балка - вона залізна ))
-
росава не катит, плохие борта у нее, гули вылазят
нифига у нее не вылазит, третий сезон катаю в яму попал, диск погнул, а резина в идеале.
Брал в Шипшине - дали два года гарантии на прокол, порез и гули. Условие гарантии - переобуваться только у них каждый сезон для контроля состояния протектора
-
Нема ніяких протипоказань ходити в мороз по вулиці в майці, особливо якщо на майці написано: MIAMI.
тупая на правильная аналогия
скорее тогда уже летом в зимней куртке
одинственный момент зимней резины летом - она быстрее стрирается, это не выгодно чисто экономически, но если влом заморачиваться с переобувкой....
Она состарится быстрее чем сотрется.
та ладно....GoodYear Eagle F1 був у мене ....на старение ушло 9-10 лет....можно біло бі ще ездить, но на шиномонтаже не получилось поставить заплатку....но протектора оставалось еще 2-3 мм.....клевая резина біла
-
Нема ніяких протипоказань ходити в мороз по вулиці в майці, особливо якщо на майці написано: MIAMI.
тупая на правильная аналогия
скорее тогда уже летом в зимней куртке
одинственный момент зимней резины летом - она быстрее стрирается, это не выгодно чисто экономически, но если влом заморачиваться с переобувкой....
Она состарится быстрее чем сотрется.
куда она состарится ? летом она сотрется за 3-4 года, зимой за 8-10
-
куда она состарится ? летом она сотрется за 3-4 года, зимой за 8-10
Точно. У мене зимова Yokohama четвертий рік. І ніфіга не стирається. Ще 8 мм протектора.
-
Бензин сейчас самый дешевый за всю историю Украины - 1.1 доллара.
А зарплати в доларах, чомусь, самі низькі (а якщо враховувати комуналку, то їх майже немає). Теоретично, на субсидію право маю, але поки що не оформлював. Є деякі збереження, та й, може, закордонні знайомі щось з роботою підкинуть...
ну так піднімайте собі зарплату. Автомобіль потребує грошей на заправку і утримання, не в курсі?
-
Автомобіль потребує грошей на заправку і утримання, не в курсі?
Бляхастих точно це не цікавить. Їхні машини в ідеальному стані, пройшли 300 тис км, пройдуть ще стільки ж без ремонту.
-
тупая на правильная аналогия
скорее тогда уже летом в зимней куртке
одинственный момент зимней резины летом - она быстрее стрирается, это не выгодно чисто экономически, но если влом заморачиваться с переобувкой....
Она состарится быстрее чем сотрется.
куда она состарится ? летом она сотрется за 3-4 года, зимой за 8-10
Зимой и летом ношу одни и те же колеса. Зимние или М+С
Прошлый комплект отходил 4 года. Данлоп стоял дуэлер.
Следующий комплект Мишлен не помню какой - отъездил в таком же режиме 8 лет.
Видимо зависит от конкретных шин их выносливость.
-
В нашіх краях (південь України) всесезонна - не найгірший варіант. Стара або дешева зимова "працює" навіть гірше. Хіба що снігу багато буде...
дешева зимова працює краще за найкращу літню.
Казочки, для чистого асфальту все залежить від його температури. Від -5 і вище літні кращі зимніх ( при умові чистого асфальту ). А "скандинавки" то як на коньках.
-
ну так піднімайте собі зарплату. Автомобіль потребує грошей на заправку і утримання, не в курсі?
Ага... Їжте тістечка. Зарплату вже підняли. Досить суттєво. Але вона ніяк не дожене петрові покращення.
-
В нашіх краях (південь України) всесезонна - не найгірший варіант. Стара або дешева зимова "працює" навіть гірше. Хіба що снігу багато буде...
дешева зимова працює краще за найкращу літню.
Казочки, для чистого асфальту все залежить від його температури. Від -5 і вище літні кращі зимніх ( при умові чистого асфальту ). А "скандинавки" то як на коньках.
не смішно. багато зимою "чистого" асфальту? надивився я на таких фраєрів. трішки снігу, ну зовсім трішки і починається секс.
-
дешева зимова працює краще за найкращу літню.
Казочки, для чистого асфальту все залежить від його температури. Від -5 і вище літні кращі зимніх ( при умові чистого асфальту ). А "скандинавки" то як на коньках.
не смішно. багато зимою "чистого" асфальту? надивився я на таких фраєрів. трішки снігу, ну зовсім трішки і починається секс.
По Києву > 90% зими дороги чисті.Всі хто зараз їздить по Києву на зимових збільшує тормозний шлях десь на 10%, в порівнянні з літніми.
-
Казочки, для чистого асфальту все залежить від його температури. Від -5 і вище літні кращі зимніх ( при умові чистого асфальту ). А "скандинавки" то як на коньках.
не смішно. багато зимою "чистого" асфальту? надивився я на таких фраєрів. трішки снігу, ну зовсім трішки і починається секс.
По Києву > 90% зими дороги чисті.Всі хто зараз їздить по Києву на зимових збільшує тормозний шлях десь на 10%, в порівнянні з літніми.
не смішно. літня дубіє вже при +5.
а 90% це не 100.
-
ну так піднімайте собі зарплату. Автомобіль потребує грошей на заправку і утримання, не в курсі?
Ага... Їжте тістечка. Зарплату вже підняли. Досить суттєво. Але вона ніяк не дожене петрові покращення.
Автомобіль є для вас критично необхідним? Робота від нього залежить?
Блін, ну задовбали - авто купують, а на паркінг, зимову гуму і навіть бєнзу грошей немає. І винен, звісно, хтось інший
-
не смішно. багато зимою "чистого" асфальту? надивився я на таких фраєрів. трішки снігу, ну зовсім трішки і починається секс.
По Києву > 90% зими дороги чисті.Всі хто зараз їздить по Києву на зимових збільшує тормозний шлях десь на 10%, в порівнянні з літніми.
не смішно. літня дубіє вже при +5.
а 90% це не 100.
+5 +10 найоптимальніша температура для літніх шин :)
https://www.zr.ru/content/articles/906607-tur-temperatur/
-
По Києву > 90% зими дороги чисті.Всі хто зараз їздить по Києву на зимових збільшує тормозний шлях десь на 10%, в порівнянні з літніми.
не смішно. літня дубіє вже при +5.
а 90% це не 100.
+5 +10 найоптимальніша температура для літніх шин :)
https://www.zr.ru/content/articles/906607-tur-temperatur/
нескромне питання, чому гонщики прогрівають не лише двигуни, але й шини? ;)
-
не смішно. літня дубіє вже при +5.
а 90% це не 100.
+5 +10 найоптимальніша температура для літніх шин :)
https://www.zr.ru/content/articles/906607-tur-temperatur/
нескромне питання, чому гонщики прогрівають не лише двигуни, але й шини? ;)
Бо гоночна гума тоді підплавляється, і має ліпше зчеплення. Але за півгонки їй капець приходить. Порівняння недоречне
-
+5 +10 найоптимальніша температура для літніх шин :)
https://www.zr.ru/content/articles/906607-tur-temperatur/
нескромне питання, чому гонщики прогрівають не лише двигуни, але й шини? ;)
Бо гоночна гума тоді підплавляється, і має ліпше зчеплення. Але за півгонки їй капець приходить. Порівняння недоречне
Запитання по суті, стрілки перевести не вдасться.
і різниця в 10 відсотків гальмівного шляху на сухому асфальті - нахабне пересмикування. досить потрапити на ділянку зі снігом, і всі ці виміри накриваються мідним тазом.
-
Казочки, для чистого асфальту все залежить від його температури. Від -5 і вище літні кращі зимніх ( при умові чистого асфальту ). А "скандинавки" то як на коньках.
не смішно. багато зимою "чистого" асфальту? надивився я на таких фраєрів. трішки снігу, ну зовсім трішки і починається секс.
По Києву > 90% зими дороги чисті.Всі хто зараз їздить по Києву на зимових збільшує тормозний шлях десь на 10%, в порівнянні з літніми.
Думаю все ж таки від гуми залежить, моя kumho літня задубла вже при -2, як пластик стає, а 8-річний зимовий мішлен наче ок.
-
Утром вел ребенка в школу нарахувал из 40машин 8 на летней резине. Уже и очередей на шиномонтаж не нет, но есть много дятлов которым и зима не зима...
лох желает быть умным и важным ?
-
На житомирщині авта на "зимовій" ледь просуваються на рівному асфальті
Я ж лохам писав що " зимова" для них
-
Блін, ну задовбали - авто купують, а на паркінг, зимову гуму і навіть бєнзу грошей немає. І винен, звісно, хтось інший
За злочинної влади мені не те, що на паркінг, навіть нове авто планував. З того часу роботи стало більше, а вільних грошей - менше. Без машини не можу - в теплий час року намагаюся жити за містом, там без машини - нікуди.
-
На житомирщині авта на "зимовій" ледь просуваються на рівному асфальті
Я ж лохам писав що " зимова" для них
А трішки льоду? B-)
-
сейчас на нифках хорошо на летней.
мелкий дождик и сразу замерзает
-
На житомирщині авта на "зимовій" ледь просуваються на рівному асфальті
Я ж лохам писав що " зимова" для них
А трішки льоду? B-)
Так саме зараз ожеледиця, крок ступити неможливо
-
На житомирщині авта на "зимовій" ледь просуваються на рівному асфальті
Я ж лохам писав що " зимова" для них
А трішки льоду? B-)
Так саме зараз ожеледиця, крок ступити неможливо
тоді я згоден. ті, що на зимовій - "плетуться", ті що на "літній - летять... у кювет. B-)
-
А трішки льоду? B-)
Так саме зараз ожеледиця, крок ступити неможливо
тоді я згоден. ті, що на зимовій - "плетуться", ті що на "літній - летять... у кювет. B-)
Ага, всі аварії тільки на " літній"
-
Так саме зараз ожеледиця, крок ступити неможливо
тоді я згоден. ті, що на зимовій - "плетуться", ті що на "літній - летять... у кювет. B-)
Ага, всі аварії тільки на " літній"
На літній - особливо. Їм фізика неписана :laugh:
-
пистуц сегодня на дорогах особенно за городом....купа аварий на гололеде....сам хватонул и трохи повилял хоть и на хорошей резине шипованной и полном приводе....бережить себе
-
Доïхав додому норм, але абс у дворах увечорі на невеликий швидкості на зимовій гумі спрацьовувала. Пішки ледь до дверей дійшов, намагався не падати, ще попередні травми не загоїлися.
-
Доïхав додому норм, але абс у дворах увечорі на невеликий швидкості на зимовій гумі спрацьовувала. Пішки ледь до дверей дійшов, намагався не падати, ще попередні травми не загоїлися.
У тебя обувь на летней резине, или на зимней? :shuffle:
-
Вот это диспут развели... Тут всё просто - хочешь понизить безопасность и "сэкономить" деньги (причём "сэкономить" тут условное понятие, так как летняя будет в 2 раза быстрее стираться) катайся на летней. Если сторонник безопасности за условную переплату - ставь зимнюю резину.