Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:13:30 IP/Host: ---.trifle.net
|
Розгорнути попередні цитати...Яку тобі електрику підведуть, ти не вибираєш. Є код штату та додатково вимоги міста.Канєшно не ти вибираєш, забудовник вибирає і відповідно за все башляє ... по кодам.Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:20:47 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Канєшно не ти вибираєш, забудовник вибирає і відповідно за все башляє ... по кодам.Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:23:17 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.
Що за маячню ти несеш?
Ти щось про закон Ома чув?
Як ти собі уявляєш обмеження в 20 Ампер? Фізично, як це організовано? Мені просто цікаво.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:25:14 IP/Host: ---.trifle.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.
Що за маячню ти несеш?
Ти щось про закон Ома чув?
Як ти собі уявляєш обмеження в 20 Ампер? Фізично, як це організовано? Мені просто цікаво.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:25:39 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Канєшно не ти вибираєш, забудовник вибирає і відповідно за все башляє ... по кодам.Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:27:20 IP/Host: ---.quintex.com
|
Розгорнути попередні цитати...От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.
Що за маячню ти несеш?
Ти щось про закон Ома чув?
Як ти собі уявляєш обмеження в 20 Ампер? Фізично, як це організовано? Мені просто цікаво.Ставлять тобі в електрощиток автомат/запобіжник на 20 ампер, ти що зовсім дупля не відбиваєш?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:28:03 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.Профільні компанії, це ті які відповідають за електричну мережу, як PGnE, SDGE, Edison, або за водогон та каналізацію як місцеві water districts, або за школи, як місцеві school districts, і так далі. Вони вказують який кабель прокласти до кожного будинку та куди підключитись, які труби водопостачання і так далі.
Забудовник тільки виконує вимоги. Судячи по факту що всі хати в мому місті готові до швидкої зарядки електромобілів, бо ніхто не жалівся що не може встановити NEMA 14-50, то я можу припустити що ми всі підключені однаково до електромережі.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:31:14 IP/Host: ---.trifle.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти не розумієш як тут все працює - все що стосується інфраструктури, як електрика, водогон, каналізація, кількість рядів на дорозі та тип дороги, кількість парків та дерев, скільки поверхів та яка щільність забудови, архітектурний стиль, скільки шкіл, і т.д. обирає місто та відповідні профільні компанії. Будівельник може тільки погодитись будувати за таких вимог чи ні.От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.Профільні компанії, це ті які відповідають за електричну мережу, як PGnE, SDGE, Edison, або за водогон та каналізацію як місцеві water districts, або за школи, як місцеві school districts, і так далі. Вони вказують який кабель прокласти до кожного будинку та куди підключитись, які труби водопостачання і так далі.
Забудовник тільки виконує вимоги. Судячи по факту що всі хати в мому місті готові до швидкої зарядки електромобілів, бо ніхто не жалівся що не може встановити NEMA 14-50, то я можу припустити що ми всі підключені однаково до електромережі.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:33:04 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.
Що за маячню ти несеш?
Ти щось про закон Ома чув?
Як ти собі уявляєш обмеження в 20 Ампер? Фізично, як це організовано? Мені просто цікаво.ставлять circuit breaker на 20А.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:36:05 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...От профільна компанія вирішила набудувати дешевого житла, місто дало добро, і електрика там буде не 40 ампер, біднякам стільки не потрібно, буде 20 ампер і товщина дротів суворо по кодам.Профільні компанії, це ті які відповідають за електричну мережу, як PGnE, SDGE, Edison, або за водогон та каналізацію як місцеві water districts, або за школи, як місцеві school districts, і так далі. Вони вказують який кабель прокласти до кожного будинку та куди підключитись, які труби водопостачання і так далі.
Забудовник тільки виконує вимоги. Судячи по факту що всі хати в мому місті готові до швидкої зарядки електромобілів, бо ніхто не жалівся що не може встановити NEMA 14-50, то я можу припустити що ми всі підключені однаково до електромережі.те, що у вас всіх є такі розетки, не означає, що все місто їх може одночасно ввімкнути на всі гроші
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 18:41:40 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Профільні компанії, це ті які відповідають за електричну мережу, як PGnE, SDGE, Edison, або за водогон та каналізацію як місцеві water districts, або за школи, як місцеві school districts, і так далі. Вони вказують який кабель прокласти до кожного будинку та куди підключитись, які труби водопостачання і так далі.
Забудовник тільки виконує вимоги. Судячи по факту що всі хати в мому місті готові до швидкої зарядки електромобілів, бо ніхто не жалівся що не може встановити NEMA 14-50, то я можу припустити що ми всі підключені однаково до електромережі.те, що у вас всіх є такі розетки, не означає, що все місто їх може одночасно ввімкнути на всі грошіВажко сказати. Самий великий споживач електроенергії це системи автоматичного клімат контролю в хатах, від яких починають розраховувати. Оскільки місто здебільшого знаходиться в прибережній зоні де клімат контроль непотрібен за винятком декількох днів на рік, то може і нічого не статитись. Крім того заряд авто запрограмований на ніч, коли споживання мінімальне.
Поки що наша електрична компанії всіма силами заманює споживачів мати електромобілі, надаючи якісь знижки. Мабудь що вони порахували можливості.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 19:09:52 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 19:13:32 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Ось фото мого електричного щитка на хаті. Для того хто розбирається в електриці, це може бути цікаво.
Показати зображення...
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:04:01 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...
Що за маячню ти несеш?
Ти щось про закон Ома чув?
Як ти собі уявляєш обмеження в 20 Ампер? Фізично, як це організовано? Мені просто цікаво.ставлять circuit breaker на 20А.Це не буде відповідати кодам. 20А автомат - це на розетки на одну кімнату, а не на будинок.
Я ось подивився на свій щиток.
В будинок входить 2 фази, на кожній стоїть автомат на 100А, тобто максимум на мій будинок можна подати 200А.
20А автомати стоять на розетки на кожну (!) кімнату, і окремі 15А автомати на лампи на кожну кімнату, плюс окремий 30А автомат на кондиціонер.
І це будинок де все - опалення, підігрів води, сушарка для одягу - працює на газу.
Там де електричні плити і електричне опалення, там може бути інша конфігурація.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:06:13 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...ставлять circuit breaker на 20А.Це не буде відповідати кодам. 20А автомат - це на розетки на одну кімнату, а не на будинок.
Я ось подивився на свій щиток.
В будинок входить 2 фази, на кожній стоїть автомат на 100А, тобто максимум на мій будинок можна подати 200А.
20А автомати стоять на розетки на кожну (!) кімнату, і окремі 15А автомати на лампи на кожну кімнату, плюс окремий 30А автомат на кондиціонер.
І це будинок де все - опалення, підігрів води, сушарка для одягу - працює на газу.
Там де електричні плити і електричне опалення, там може бути інша конфігурація.200 ампер при 120в. 24 кВт макс.
а от 15а на освітлення в кожну кімнату- це треш.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:06:30 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Профільні компанії, це ті які відповідають за електричну мережу, як PGnE, SDGE, Edison, або за водогон та каналізацію як місцеві water districts, або за школи, як місцеві school districts, і так далі. Вони вказують який кабель прокласти до кожного будинку та куди підключитись, які труби водопостачання і так далі.
Забудовник тільки виконує вимоги. Судячи по факту що всі хати в мому місті готові до швидкої зарядки електромобілів, бо ніхто не жалівся що не може встановити NEMA 14-50, то я можу припустити що ми всі підключені однаково до електромережі.те, що у вас всіх є такі розетки, не означає, що все місто їх може одночасно ввімкнути на всі грошіВажко сказати. Самий великий споживач електроенергії це системи автоматичного клімат контролю в хатах, від яких починають розраховувати. Оскільки місто здебільшого знаходиться в прибережній зоні де клімат контроль непотрібен за винятком декількох днів на рік, то може і нічого не статитись. Крім того заряд авто запрограмований на ніч, коли споживання мінімальне.
Поки що наша електрична компанії всіма силами заманює споживачів мати електромобілі, надаючи якісь знижки. Мабудь що вони порахували можливості.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:07:36 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це не буде відповідати кодам. 20А автомат - це на розетки на одну кімнату, а не на будинок.
Я ось подивився на свій щиток.
В будинок входить 2 фази, на кожній стоїть автомат на 100А, тобто максимум на мій будинок можна подати 200А.
20А автомати стоять на розетки на кожну (!) кімнату, і окремі 15А автомати на лампи на кожну кімнату, плюс окремий 30А автомат на кондиціонер.
І це будинок де все - опалення, підігрів води, сушарка для одягу - працює на газу.
Там де електричні плити і електричне опалення, там може бути інша конфігурація.200 ампер при 120в. 24 кВт макс. а от 15а на освітлення в кожну кімнату- це треш.Аналітик тут розповідав про 20А на весь будинок.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:22:34 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:24:02 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...200 ампер при 120в. 24 кВт макс. а от 15а на освітлення в кожну кімнату- це треш.Аналітик тут розповідав про 20А на весь будинок.в мене 16. і це набагато більше, ніж 6.3 при совєтах
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:25:22 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...те, що у вас всіх є такі розетки, не означає, що все місто їх може одночасно ввімкнути на всі грошіВажко сказати. Самий великий споживач електроенергії це системи автоматичного клімат контролю в хатах, від яких починають розраховувати. Оскільки місто здебільшого знаходиться в прибережній зоні де клімат контроль непотрібен за винятком декількох днів на рік, то може і нічого не статитись. Крім того заряд авто запрограмований на ніч, коли споживання мінімальне.
Поки що наша електрична компанії всіма силами заманює споживачів мати електромобілі, надаючи якісь знижки. Мабудь що вони порахували можливості.от якраз і не важко. тотал блекаут трапляється якраз тоді, коли всі вмикають одночасно кондюки або опалення.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:25:52 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Аналітик тут розповідав про 20А на весь будинок.в мене 16. і це набагато більше, ніж 6.3 при совєтахОт бачиш, а аналітик тут розповідає про неготовність американських електричних мереж до появи електромобілів.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:28:38 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Важко сказати. Самий великий споживач електроенергії це системи автоматичного клімат контролю в хатах, від яких починають розраховувати. Оскільки місто здебільшого знаходиться в прибережній зоні де клімат контроль непотрібен за винятком декількох днів на рік, то може і нічого не статитись. Крім того заряд авто запрограмований на ніч, коли споживання мінімальне.
Поки що наша електрична компанії всіма силами заманює споживачів мати електромобілі, надаючи якісь знижки. Мабудь що вони порахували можливості.от якраз і не важко. тотал блекаут трапляється якраз тоді, коли всі вмикають одночасно кондюки або опалення.Все може бути і раз в 10 років веєрні відключення трапляються під час аномально жаркої погоди чи холодів як в цьому році в Техасі. Але електромобілі заряджають я вночі, в мене запрограмовано з 12-і ночі, коли і споживання майже на нулях, і електрика на майже в два рази дешевша. Ось таку NEMA 14-50 мені поставив електрик на внутрішній стіні гаража. Вся його робота зайняла 20 хвилин чистого часу, ціна питання в мому випадку була чи 300 чи 350 долларів.
Показати зображення...
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:33:41 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...от якраз і не важко. тотал блекаут трапляється якраз тоді, коли всі вмикають одночасно кондюки або опалення.Все може бути і раз в 10 років веєрні відключення трапляються під час аномально жаркої погоди чи холодів як в цьому році в Техасі. Але електромобілі заряджають я вночі, в мене запрограмовано з 12-і ночі, коли і споживання майже на нулях, і електрика на майже в два рази дешевша. Ось таку NEMA 14-50 мені поставив електрик на внутрішній стіні гаража. Вся його робота зайняла 20 хвилин чистого часу, ціна питання в мому випадку була чи 300 чи 350 долларів.
Показати зображення...видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:35:15 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Все може бути і раз в 10 років веєрні відключення трапляються під час аномально жаркої погоди чи холодів як в цьому році в Техасі. Але електромобілі заряджають я вночі, в мене запрограмовано з 12-і ночі, коли і споживання майже на нулях, і електрика на майже в два рази дешевша. Ось таку NEMA 14-50 мені поставив електрик на внутрішній стіні гаража. Вся його робота зайняла 20 хвилин чистого часу, ціна питання в мому випадку була чи 300 чи 350 долларів.
Показати зображення...видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв?Які ціних є такі є. Я чув що ціни можуть бути і 150 долларів, але мені потрібно було швидко та якісно від компанії з репутацією. Я думаю що він витратив на мене десь 2.5 години включаючи його дорогу.
Інспекція міста в цьому випадку непотрібна.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:37:30 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...от якраз і не важко. тотал блекаут трапляється якраз тоді, коли всі вмикають одночасно кондюки або опалення.Все може бути і раз в 10 років веєрні відключення трапляються під час аномально жаркої погоди чи холодів як в цьому році в Техасі. Але електромобілі заряджають я вночі, в мене запрограмовано з 12-і ночі, коли і споживання майже на нулях, і електрика на майже в два рази дешевша. Ось таку NEMA 14-50 мені поставив електрик на внутрішній стіні гаража. Вся його робота зайняла 20 хвилин чистого часу, ціна питання в мому випадку була чи 300 чи 350 долларів.
Показати зображення...видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:39:06 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв?Які ціних є такі є. Я чув що ціни можуть бути і 150 долларів, але мені потрібно було швидко та якісно від компанії з репутацією. Я думаю що він витратив на мене десь 2.5 години включаючи його дорогу.
Інспекція міста в цьому випадку непотрібна.просто мені до болю цікаво, де той сертифікований лєтрик пролюбив два гвинти
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:40:16 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Все може бути і раз в 10 років веєрні відключення трапляються під час аномально жаркої погоди чи холодів як в цьому році в Техасі. Але електромобілі заряджають я вночі, в мене запрограмовано з 12-і ночі, коли і споживання майже на нулях, і електрика на майже в два рази дешевша. Ось таку NEMA 14-50 мені поставив електрик на внутрішній стіні гаража. Вся його робота зайняла 20 хвилин чистого часу, ціна питання в мому випадку була чи 300 чи 350 долларів.
Показати зображення...видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв?Робота електрика оцінюється десь від $100 за годину. У конторах з високою репутацією і т.д. і т.п. можуть брати і $300 за годину. Матеріали окремо.
Електрики, сантехніки, спеціалісти по кондиціонерах, автомеханіки заробляють непогано в штатах, правда крутитись треба добре.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:44:49 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...видно, шо 20 хвилин. але більше 3.5 долара та робота не коштує, ну, ще +розетка і дроти та автомат. кстацє, інспектор роботу прийняв?Робота електрика оцінюється десь від $100 за годину. У конторах з високою репутацією і т.д. і т.п. можуть брати і $300 за годину. Матеріали окремо.
Електрики, сантехніки, спеціалісти по кондиціонерах, автомеханіки заробляють непогано в штатах, правда крутитись треба добре.ти не зрозумів, що я хотів сказати- де ще 2 гвинти для кріплення такої масивної розетки?
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 21:51:09 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Робота електрика оцінюється десь від $100 за годину. У конторах з високою репутацією і т.д. і т.п. можуть брати і $300 за годину. Матеріали окремо.
Електрики, сантехніки, спеціалісти по кондиціонерах, автомеханіки заробляють непогано в штатах, правда крутитись треба добре.ти не зрозумів, що я хотів сказати- де ще 2 гвинти для кріплення такої масивної розетки?А що там масивного? То просто декоративна кришка на коробку, вона нічого не тримає. Сама коробка стоїть в стіні і прибита до стояка в стіні, а розетка прикручена до коробки.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 22:07:19 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...ти не зрозумів, що я хотів сказати- де ще 2 гвинти для кріплення такої масивної розетки?А що там масивного? То просто декоративна кришка на коробку, вона нічого не тримає. Сама коробка стоїть в стіні і прибита до стояка в стіні, а розетка прикручена до коробки.по-перше, некрасиво. по-друге, великі щілини, можна чимось зачепити..... навіть покалічитись. плавали, знаємо...
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 22:11:20 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...А що там масивного? То просто декоративна кришка на коробку, вона нічого не тримає. Сама коробка стоїть в стіні і прибита до стояка в стіні, а розетка прикручена до коробки.по-перше, некрасиво. по-друге, великі щілини, можна чимось зачепити..... навіть покалічитись. плавали, знаємо...Воно дійсно виглядає трохи брутально-індустріально, але як Татus зауважив, це декоративна панель і я не впевнений що там в коробці є крепіж під всі чотири шурупи, а не тільки два. Буде час та натхнення, то відкручу та подивлюсь. В мене цих гвинтів та шурупів на всі випадки життя якщо потрібно.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 22:28:44 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...по-перше, некрасиво. по-друге, великі щілини, можна чимось зачепити..... навіть покалічитись. плавали, знаємо...Воно дійсно виглядає трохи брутально-індустріально, але як Татus зауважив, це декоративна панель і я не впевнений що там в коробці є крепіж під всі чотири шурупи, а не тільки два. Буде час та натхнення, то відкручу та подивлюсь. В мене цих гвинтів та шурупів на всі випадки життя якщо потрібно.мені також цікаво, чи там кріплення лише під два гвинти. у цій фотці- вся гамерика- космічні технології по сусідству з антикварними рішеннями часів дядька тома.
п.с. якщо там така коробка, як татусь виклав - то таки два гвинти, але це-
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 22:36:16 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Воно дійсно виглядає трохи брутально-індустріально, але як Татus зауважив, це декоративна панель і я не впевнений що там в коробці є крепіж під всі чотири шурупи, а не тільки два. Буде час та натхнення, то відкручу та подивлюсь. В мене цих гвинтів та шурупів на всі випадки життя якщо потрібно.мені також цікаво, чи там кріплення лише під два гвинти. у цій фотці- вся гамерика- космічні технології по сусідству з антикварними рішеннями часів дядька тома.
п.с. якщо там така коробка, як татусь виклав - то таки два гвинти, але це-Давай нагадаю предмет розмови - кожна хата там де я живу вже готова для швидкої зарядки електромобіля з мінімальними модифікаціям на 20 хвилин. Розетка з кришкою на 2 гвинта чи на 4 гвинта не має відношення до працездатності чи безпеки пристрою, та є тільки предметом задорновських «ну оні і тупиє».
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 22:49:52 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
але щодо безпеки- дозволь не погодитись.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 22:55:12 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...але щодо безпеки- дозволь не погодитись.Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:
Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 22:57:03 IP/Host: ---.trifle.net
|
Розгорнути попередні цитати...але щодо безпеки- дозволь не погодитись.Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:
Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:04:37 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...але щодо безпеки- дозволь не погодитись.Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:
Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.ось це і ключовим моментом у нашій справі. якшо офіс-дім, дім-офіс, то так. все інше-непрогнозоване. так шо сюрпрайзи не лише можуть, але й будуть
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:09:45 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...але щодо безпеки- дозволь не погодитись.Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:
Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:14:47 IP/Host: ---.trifle.net
|
Розгорнути попередні цитати...Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:
Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.Я не електрик, але я точно знаю що ті хто пишуть код для електриків зовсім не дурні. Вірити чи не вірити, це твоя особиста справа.
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп |
3 серпня 2021 23:17:36 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...але щодо безпеки- дозволь не погодитись.Всі мої хатні розетки мають декоративну панель на одному гвинті, та якось ніколи не чув що це недолік:
Показати зображення...
Щодо зарядки електроавто, то ще раз, на благо це рознесено в часі з піковим енергоспоживанням, коли ні в офісах, ні в магазинах, ні спортзалах тощо, не працює клімат контроль, коли індустріальне виробництво теж здебільшого не працює, коли навіть корови не доять ектродоілками. Тому електропостачань ні компанії впевнені, що в них достатньо генеруючих та трансмісійних потужностей, щоб прийняти перехід на електромобілі.От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.