Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Тримаємось

Тримаємось

Нам капець

Завдяки кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку київський міст Метро вперше з введення в експлуатацію у 1965 році зазнає капітального ремонту, зокрема розширять тротуари й облаштують велодоріжки.

Про це повідомляється на сайті Київської міської держадміністрації.

Так, Київрада на пленарному засіданні 13 травня затвердила угоду про підготовку кредитного фінансування ремонтно-реставраційних робіт мосту Метро через  Дніпро. Його капітально не ремонтували з введення в експлуатацію ще у 1965 році.

Перший заступник голови КМДА Микола Поворозник розповів про деталі робіт:

"Проєктом передбачатиметься ремонт усіх елементів автопроїзду – від облаштування нової системи водовідводу, ремонту конструкцій прогонових будов і опор, влаштування монолітних залізобетонних плит автопроїзду та заміни деформаційних швів до заміни тротуарних блоків, ремонту перильного та бар’єрного огородження і ремонту сполучень з мостом".

За його словами, одним із важливих етапів оновлення споруди буде посилення балок прогонової будови. Так, аркові конструкції посилять пучками високоміцної попередньо напруженої арматури, а всі залізобетонні елементи мосту захистять високоякісними антикорозійними сумішами.

Також заплановано розширити тротуари для влаштування велодоріжок та додати декоративне підсвічування .

"Оновлення споруди виконуватимуть за рахунок коштів ЄБРР, який надає кредит у розмірі 60 млн євро. Завдяки ремонту термін експлуатації споруди буде подовжено на десятиліття", – додав Микола Поворозник.
   
Re: Тримаємось

Ремонт моста виконає фоп козачько василь іванович...як і заведено у кмда.
   
Re: Тримаємось

А шо не так,  власне? Є проект?
   
Re: Тримаємось

Нам капець

Завдяки кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку київський міст Метро вперше з введення в експлуатацію у 1965 році зазнає капітального ремонту, зокрема розширять тротуари й облаштують велодоріжки.

Про це повідомляється на сайті Київської міської держадміністрації.

Так, Київрада на пленарному засіданні 13 травня затвердила угоду про підготовку кредитного фінансування ремонтно-реставраційних робіт мосту Метро через  Дніпро. Його капітально не ремонтували з введення в експлуатацію ще у 1965 році.

Перший заступник голови КМДА Микола Поворозник розповів про деталі робіт:

"Проєктом передбачатиметься ремонт усіх елементів автопроїзду – від облаштування нової системи водовідводу, ремонту конструкцій прогонових будов і опор, влаштування монолітних залізобетонних плит автопроїзду та заміни деформаційних швів до заміни тротуарних блоків, ремонту перильного та бар’єрного огородження і ремонту сполучень з мостом".

За його словами, одним із важливих етапів оновлення споруди буде посилення балок прогонової будови. Так, аркові конструкції посилять пучками високоміцної попередньо напруженої арматури, а всі залізобетонні елементи мосту захистять високоякісними антикорозійними сумішами.

Також заплановано розширити тротуари для влаштування велодоріжок та додати декоративне підсвічування .

"Оновлення споруди виконуватимуть за рахунок коштів ЄБРР, який надає кредит у розмірі 60 млн євро. Завдяки ремонту термін експлуатації споруди буде подовжено на десятиліття", – додав Микола Поворозник.
після ремонту варто буде "посмикати" стовпи освітлення (та і інші елементи) щоб не вийшло як на Шулявці   :-)o
   
Re: Тримаємось
PAL

дай боже, щоб не як ремонт мосту у Дніпрі - вгепали купу бабла, ремонтували два роки, й за пару років експлуатації знову треба ремонтувать
   
Re: Тримаємось

пучками високоміцної попередньо напруженої арматури, а всі залізобетонні елементи мосту захистять високоякісними антикорозійними сумішами.

Знаючи хто це буде робити якось стрьомно
   
Re: Тримаємось
dig

А шо не так,  власне? Є проект?
А то, что у нынешней воровитой и рукожопой киевской власти - за что они не возьмутся - все завалят. И фиг с ним мостом Большевик, фиг с мостом будущей окружной - переживем. А без моста метро - нет .. И 60 млн евро им не хватит - как всегда смету два раза повысят до 200 млн - а где потом бабки брать? Так что этот ремонт - не радость для киевлян - а тревога :((
   
Re: Тримаємось

бля(( дайте людям просто езжить на тех дорогах что есть.. такие ремонты и нафуй не надо .. по три года.. Петровку сука б***ь делают пять лет никак не доделают
   
Re: Тримаємось

бля(( дайте людям просто езжить на тех дорогах что есть.. такие ремонты и нафуй не надо .. по три года.. Петровку сука б***ь делают пять лет никак не доделают
ты на Троещине живешь наверно?
   
Re: Тримаємось

ты на Троещине живешь наверно?
ну там рядом.. я Петровку не особо часто проезжаю .. однако когда забываю про то, что там постоянный пипец и оказываюсь там, то .. то хочется взять гранатомет и все там расхуйарить
   
Re: Тримаємось

Ремонт моста виконає фоп козачько василь іванович...як і заведено у кмда.
Ніт там Козаченко Петро Васильович - як кажуть маладим візьдє у ніх дорого
   
Re: Тримаємось

Попахивает будущей политической расправой над Виталей
   
Re: Тримаємось

А шо не так,  власне? Є проект?

Так і на ремонт шулявського мосту проект був. Що не помішало вирости кошторису х3 рази і строкам х5 раз. І проектанти хоч копійку повернули за недостовірність інформації?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія