Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

З цеглиною в руках: як канадські активісти змусили водіїв пропускати пішоходів на зебрі

кому та цегла треба? Навіть у нас не завжди цеглу крадуть

так це не цегла. пінопласт пофарбований
   
так це не цегла. пінопласт пофарбований
======================================
Звісно тре пропускати. Але...як будь який автомобіліст я вам скажу і він так скаже... Іноді вони вискакують прямісенько під колеса. Але по правилам пішоход має зупинитися перед близько їдучим траспортом, хоча б тому, що той може не стигнути загальмувати. Особливо це відчутно в гололедицю-ти просто не зупишишся, а воно пре. Тобто тре якось харю відкрити та зараховувати ризики.
   
======================================
Звісно тре пропускати. Але...як будь який автомобіліст я вам скажу і він так скаже... Іноді вони вискакують прямісенько під колеса. Але по правилам пішоход має зупинитися перед близько їдучим траспортом, хоча б тому, що той може не стигнути загальмувати. Особливо це відчутно в гололедицю-ти просто не зупишишся, а воно пре. Тобто тре якось харю відкрити та зараховувати ризики.
Я ж писав вище: це так з автомобіля здається, що раптово. На ділі нормально виходять.
Ну і як ви їздите в ожеледицю тоді? Має бути відповідна швидкість. Під'їжджаєте до переходу - скидаєте до такої, щоб зупинитися у випадку чого.

Є безумовний пріоритет пішохода з моменту, як він ступив на перехід (нерегульований). Це вже справа водія - їхати так, щоб зупинитися. Якщо є нормальний огляд і нікого біля переходу  - то можна не скидати. Якщо нема впевненості, що хтось зараз може вийти на перехід - то їхати так, ніби точно вийде.

Дуже просто.
   
Але в цій ситуації досі не ясно, шо там зі світлофорами. Дуже дивно
   
Щодо першого згідний, водії потрохи вчаться і вже більшість пропускає нормально.
Щодо другого - та ніфіга. Це просто так здається з машини. Дуже рідко хтось вискакує раптово на перехід.  Просто з автомобіля є тунельний зір через швидкість і просто фіговий огляд, бо ти всередині.
Щодо третього - не існує ніякої заборони переїхати ровером по переходу це хтось придумав і понеслося,  а поліція підхопила.
Пошукайте  в правилах самі,  як не вірите.
З визначення переходу це не випливає,  якщо шо

Заборони прямої нема - але вона є)

Отже, коли немає велодоріжок, то швидше за все велосипедист їде з одного тротуару на інший і порушує пункт 6.6 в) відповідно до якого велосипедисту забороняється «рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих)».

Також якщо велосипедист перетинає дорогу не на велопереїзді і не на перехресті, а їде через дорогу в непризначеному для цього місці, то він їде впоперек через смуги руху, чим порушує ПДР в частині Розділу 11 «Розташування транспортних засобів на дорозі», а саме пункт 11.14 «Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об’їзд».

   
Дивує, що у Ванкувері є така проблема.
В Детройтській області, якщо водій бачить пішохода, який збирається чи намагається перейти через дорогу, то зупиняється заздалегідь, ще за 10 метрів.
Бояться тут пішоходів, і завбачливо намагаються недопустити навіть натяків навіть на зближення з ними.
Кажуть, бували випадки, що афроамериканці цілеспрямовано намагались потрапити під колеса, щоб потім бабло отримати
   
Нагадало. Тут червоне в пішоходів і водія  :gigi:

https://t.me/tplviv/26378
Винний велосипедист. Він (на велосипеді) не пішохід, а учасник дорожнього руху, їхав в забороненому напрямку.
   
Я ж писав вище: це так з автомобіля здається, що раптово. На ділі нормально виходять.
Ну і як ви їздите в ожеледицю тоді? Має бути відповідна швидкість. Під'їжджаєте до переходу - скидаєте до такої, щоб зупинитися у випадку чого.

Є безумовний пріоритет пішохода з моменту, як він ступив на перехід (нерегульований). Це вже справа водія - їхати так, щоб зупинитися. Якщо є нормальний огляд і нікого біля переходу  - то можна не скидати. Якщо нема впевненості, що хтось зараз може вийти на перехід - то їхати так, ніби точно вийде.

Дуже просто.
Нічого не просто, якщо людина не унікум здатна поглядом визначити ступень зчеплення коліс саме на цьому перехресті.

Нічого надзвичайного від пішоходів не вимагають тільки впевнитися що водій помітив і почав гальмувати і переходити коли це безпечно
   
Подонок за кермом не гальмував би і поїхав далі не зупиняючись. А цей зупинився мабуть щоб наклепати довбаню з велосипедом.
зупинився редиска щоб подивитись чи не подряпали.
   
Винний велосипедист. Він (на велосипеді) не пішохід, а учасник дорожнього руху, їхав в забороненому напрямку.
12.3
У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об’єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об’їзду перешкоди.
   
якшо в тебе є яйці таке робити, та ти готовий до того. шо буде у наступну хвилину, ти автоматично здатний надрати гузно 90 процентам водіїв на яких ти наїхав. Якшо ти дрищ, та зробив таке у приступі імпульсивної депресії, то це просто втрата інстинкту самосбереження.
   
Це якась херня щоб прославитися. Креативність мілленіалів.
В Канаді авто зупиняються щоб пропустити не те що на зебрі а всюди.
Хіба в Ванкувері є можливо якісь специфічні райони ,хз
   
У Торонто давлять людей насмерть регулярно нажаль. Причин безліч: Бухі, молоді та шустрі, на тіліпонах, на наркотиках, на бехах.
   
Чи є в них спеціальні цеглини, які можна кидати по електросамокатчиках, що рухаються по тротуарах зі швидкістю понад 40 км/год? Чи можна кидати справжній, а не пенопластовий?
   
Чи є в них спеціальні цеглини, які можна кидати по електросамокатчиках, що рухаються по тротуарах зі швидкістю понад 40 км/год? Чи можна кидати справжній, а не пенопластовий?
КіРПІЧ?
   
Заборони прямої нема - але вона є)

Отже, коли немає велодоріжок, то швидше за все велосипедист їде з одного тротуару на інший і порушує пункт 6.6 в) відповідно до якого велосипедисту забороняється «рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих)».

Також якщо велосипедист перетинає дорогу не на велопереїзді і не на перехресті, а їде через дорогу в непризначеному для цього місці, то він їде впоперек через смуги руху, чим порушує ПДР в частині Розділу 11 «Розташування транспортних засобів на дорозі», а саме пункт 11.14 «Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об’їзд».
Ні, заборони нема
Така заборона має бути прописана прямо,  або прямо з чогось випливати,  а такого немає ніде в правилах.

Їзда тротуаром - так, заборонена. Але ми зараз про перетин по переходу,  а не про їзду тротуаром. Є маса ситуацій,  коли ти нічого не порушуєш, ніяким тротуаром не їдеш,  а по переходу переїхати треба.

11.14, це взагалі  не про то, це про поступальний рух  проїзною частиною,  а не про перетин.
Там весь розділ про таке.
Інакше й по переїзду не можна переїхати, та і лівий поворот (а якщо одна смуга, то він дозволений) не вийде зробити, і проїхати перехрестя з правоповоротною смугою прямо не можна.
Оскільки  це не так, то дане правило,  очевидно, не стосується таких випадків. Воно чисто про рух дорогою,  коли ти собі кудись їдеш,  а не про перетини, повороти,  проїзд перехрестя і так далі.
   
Винний велосипедист. Він (на велосипеді) не пішохід, а учасник дорожнього руху, їхав в забороненому напрямку.
Залежить від світлофора. Якщо на червоне - то само собою.
І пофіг,  велосипедист чи пішохід.
   
Нічого не просто, якщо людина не унікум здатна поглядом визначити ступень зчеплення коліс саме на цьому перехресті.

Нічого надзвичайного від пішоходів не вимагають тільки впевнитися що водій помітив і почав гальмувати і переходити коли це безпечно
Бляха,  я шо,  екстрасенс,  шоб знати, шо він там собі думає?
Ну йомайо, це все дурні відмазки. Знижуєте швидкість перед переходом до такої, щоб зреагувати. Це і в правилах є
В цілому цивілізованому світі то так і працює,  і ніхто не ліпить відмазки. Все залежить від швидкості руху.
   
Чи є в них спеціальні цеглини, які можна кидати по електросамокатчиках, що рухаються по тротуарах зі швидкістю понад 40 км/год? Чи можна кидати справжній, а не пенопластовий?
Самоткатчики, звісно, часто погано їздять,  але шоб 40 тротуаром? Так не буває
   
Ні, заборони нема
Така заборона має бути прописана прямо,  або прямо з чогось випливати,  а такого немає ніде в правилах.

Їзда тротуаром - так, заборонена. Але ми зараз про перетин по переходу,  а не про їзду тротуаром. Є маса ситуацій,  коли ти нічого не порушуєш, ніяким тротуаром не їдеш,  а по переходу переїхати треба.

11.14, це взагалі  не про то, це про поступальний рух  проїзною частиною,  а не про перетин.
Там весь розділ про таке.
Інакше й по переїзду не можна переїхати, та і лівий поворот (а якщо одна смуга, то він дозволений) не вийде зробити, і проїхати перехрестя з правоповоротною смугою прямо не можна.
Оскільки  це не так, то дане правило,  очевидно, не стосується таких випадків. Воно чисто про рух дорогою,  коли ти собі кудись їдеш,  а не про перетини, повороти,  проїзд перехрестя і так далі.
Перетин по переходу обумовлений правилами - пером який? Пішохідний. Тому їхати по ньому перетинаючи дорогу не можуть ні машини ні інший транспорт - велосипеди. А то так і мотоцикли будуть їздити пішохідними переходами.
Я б велосипедистам що їдуть пішохідним переходом - підсрачника б давав - щоб швидше їхали)
   
Бляха,  я шо,  екстрасенс,  шоб знати, шо він там собі думає?
Ну йомайо, це все дурні відмазки. Знижуєте швидкість перед переходом до такої, щоб зреагувати. Це і в правилах є
В цілому цивілізованому світі то так і працює,  і ніхто не ліпить відмазки. Все залежить від швидкості руху.
Ти як пішохід перед тим як йти маєш бути впевненим в безпеці - але можеш переходити не дивлячись перед машиною - пару тисяч компенсації за поломані ноги з водія теж норм)
   
Бляха,  я шо,  екстрасенс,  шоб знати, шо він там собі думає?
Ну йомайо, це все дурні відмазки. Знижуєте швидкість перед переходом до такої, щоб зреагувати. Це і в правилах є
В цілому цивілізованому світі то так і працює,  і ніхто не ліпить відмазки. Все залежить від швидкості руху.
немає.
   
Ні, заборони нема
Така заборона має бути прописана прямо,  або прямо з чогось випливати,  а такого немає ніде в правилах.

Їзда тротуаром - так, заборонена. Але ми зараз про перетин по переходу,  а не про їзду тротуаром. Є маса ситуацій,  коли ти нічого не порушуєш, ніяким тротуаром не їдеш,  а по переходу переїхати треба.

11.14, це взагалі  не про то, це про поступальний рух  проїзною частиною,  а не про перетин.
Там весь розділ про таке.
Інакше й по переїзду не можна переїхати, та і лівий поворот (а якщо одна смуга, то він дозволений) не вийде зробити, і проїхати перехрестя з правоповоротною смугою прямо не можна.
Оскільки  це не так, то дане правило,  очевидно, не стосується таких випадків. Воно чисто про рух дорогою,  коли ти собі кудись їдеш,  а не про перетини, повороти,  проїзд перехрестя і так далі.
розкажи, навіщо їхати пішоходним переходом, якщо перед тим і після того ти не їдеш тротуаром. Їзда пішохідним переходом небезпечна як для пішоходів, так і для велосипедистів особливо якщо велосипедист швидко їде прямо в попутному напрямку, а авто праворуч.
   
Самоткатчики, звісно, часто погано їздять,  але шоб 40 тротуаром? Так не буває
В Канаді, може, ні. А в нас - так. Їм лячно їздити по вулиці.
   
Бляха,  я шо,  екстрасенс,  шоб знати, шо він там собі думає?
Ну йомайо, це все дурні відмазки. Знижуєте швидкість перед переходом до такої, щоб зреагувати. Це і в правилах є
В цілому цивілізованому світі то так і працює,  і ніхто не ліпить відмазки. Все залежить від швидкості руху.

У цивілізованому світі це працює зовсім по іншому - пішохід зупиняється перед зеброю і чекає поки машина не зупиниться чи, у деяких випадках, не побачить, що вона явно гальмує.
Оскільки їх з дитинства вчать у першу чергу тому, як зберегти власне життя і здоров'я. Бути правим, але з поламаними ногами та/чи ребрами, - це не найкращий вибір.

ЗІ. вважається, що середній час реакції водія - це приблизно 1 сек. На швидкості 10 км/год авто за цей час проходить більше за 2.5 метра. Плюс гальмівний шлях десь 1 метр. Тобто пішохід, що вискочив на перехід перед машиною, буде під колесами навіть на такій швидкості.
   
В Канаді, може, ні. А в нас - так. Їм лячно їздити по вулиці.
В нас і велосипідари по тротуарах їздять. Дуже воно приємно коли йдеш собі тротуаром. А мимо тебе в декількох сантиметрах пролітає 90 кілограмовий бевзь на велосипеді.
   
--- У довгостроковій перспективі Vision Zero прагне звузити дорогу лише до двох смуг.

ця "ідея" для безпеки піших не працює особливо на магістральних і відносно пустих від трафіку дорогах

в нас тут звузили після реновації  з 4х на дві смуги
тепер одні пішо лізуть інші  на авто тиснуть то на газ то на гальма

то є фантазія що на вужчих дорогах більше шансів не попасти  під колеса

причому тут на відстані 1 км вже було 2 кола для "сповільнення" руху і в реновацію вліпили третє
ідея була колами і зменшеням  смуг з 4х на 2 та прибранням світлофорів "подружити' піших і авто)

фіаско 

в центральних локаціх Відня  з насиченням трафіку та "дружба" учасників руху працює
на околицях ні

так що візія зеро може виправдати власну назву
буквально
   
в тему гілки
про радикалізм цегломакітр  від візій зеро

з 1 березня 2024 в АТ (після німців) за перевищення швидкості  більше ніж на 50 км
не лише права а і авто вилучають
евакуація на штрафпляц
загроза конфіскації
і потрібно надати докази що ти не ідіот в суд
бо інакше за два тижні твоє авто поїде  на аукціон

а якщо існує підозра (рецидивні прояви) що і водій рейсермахер з фамілії шумахер
або поціновувач нідфорспід  (офлайн тусня)  то шанси втратити авто стрімко летять в 100%

цікавий нюанс
при неможливості конфіскувати авто (наприклад  за кермом чужого) та інші виключення є шанси отримати довічну заборону на доступ до кермування

як писав класикер
тубіонотубі 
віддати (не боротися за) авто чи лишилися до смерті без прав водія
вибирай

в перший тиждень нового закону  в одну і ніч два вилучення і це лише Відень
107км в місті
інше на автобані (в межах мічста) А22 
там гайки
бо на табло обмежень в цей момент було 80км а чувак летів за 200 (такий в +120км  переліміт гарантія на конфіскацію )

на моторфорумах вже пишуть
що треба кидати обяву і самому продавати поки суд не  блокує право власності
ХЗ
одне зрозуміло
варто при вильоті за автобану на міські вулиці швидше переналаштовувати рецептори сприйняття швидкості
з 130 до 50
що не просто в секунди зробити особливо вночі і на пустих дорогах
бо поліцаї з радаром в кущах і на цивільних авто тут не рідкість

з автобана потрібно  активно відгальмовуватися а не їхати з газком чи навіть з накатом але вниз
щоб потім не попадати на проблеми з дубоголовим сержантом разумейком

отака візія зеро курва   
   
В нас і велосипідари по тротуарах їздять. Дуже воно приємно коли йдеш собі тротуаром. А мимо тебе в декількох сантиметрах пролітає 90 кілограмовий бевзь на велосипеді.

Значить скоро активісти почнуть боротися з велосипедистами :gigi:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія