Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

:laugh:

С другой стороны. Давайте представим что нефть и газ закончились или оставшиеся в Мире запасы есть только в России?

Після застрягання розряджених електрокарів на трасі в Швеції один іксперд сказав, шо мали б ці авто мати якийсь резерв, типу бачок на 5-10 літрів бензину. Бо всі гібриди поїхали, а лише "чисті" електрокари застрягли. Але "гретисти" зразу: ні ні! Бензин і дізель має йти на НОЛь! Короче момент 22.
   
Домик, так на вскидку, не меньше ляма. Думаю, обсуждать сетап из панелек и аккумув (не меньше двадцатки, если там нет каких-нибудь субсидий) нет смысла, в этом случае.

як це нема сенсу?  ;o

люди влізли в здоровенну іпотеку........ третина зарплатні наступні 30 років йтиме на її погашення.......... . звичайно ж економія кожною копійки має сенс
   
Після застрягання розряджених електрокарів на трасі в Швеції один іксперд сказав, шо мали б ці авто мати якийсь резерв, типу бачок на 5-10 літрів бензину. Бо всі гібриди поїхали, а лише "чисті" електрокари застрягли. Але "гретисти" зразу: ні ні! Бензин і дізель має йти на НОЛь! Короче момент 22.

Вот и отлично! Человечество учится. ДВЗ тоже не сразу с лошадей пришло
   
Після застрягання розряджених електрокарів на трасі в Швеції один іксперд сказав, шо мали б ці авто мати якийсь резерв, типу бачок на 5-10 літрів бензину. Бо всі гібриди поїхали, а лише "чисті" електрокари застрягли. Але "гретисти" зразу: ні ні! Бензин і дізель має йти на НОЛь! Короче момент 22.
Причепити бачок на 5-10 л, то звичайно не проблема. Але до нього потрібно ще й якийсь двз чіпляти+ трансмісію відповідну. А це вже трохи коштуватиме.
   
Ну аналог 20 квт Год то не літр, а 8.....

Та і то..... за таке бабло заправляєся лише під час довгих поїздок........ для щоденного використання можеш дешевою домашньою енергією заправлятись

пан дещо лукавить
20 квтгод то 8 літрів "по місту"
А на трасі 20 квтгод - то вже 4 літри
Я кажу не просто так - я пробував електричку (конкретно ліф), й знаю, що кажу
в електричок на швидкості заряд випарюється прям на очах
А якщо добавить холодну пору року, то взагалі ховайся

Нє, пан може заявить "а от у теслі..."
От тільки тесла коштує 80-160 тис, а спідставна дизельна автівка - 30-50 тис
На різницю можна залитися солярою на все життя без обмежень

Я не проти електричок, як автівки "для міста". Воно дійсно виглядає дуже гарно (окрім ціни, звичайно)
Але на даний момент приходимо до того, що маєш тримати дві автівки, одна на повсякдень, одна "про всяк випадок та на дальняк"
у не знаю, наскільки таке рішення екологічне
   
Вот и отлично! Человечество учится. ДВЗ тоже не сразу с лошадей пришло
Ну да. Только лошадей никто не запрещал. Их стало невыгодно использовать. все естественно, а не по указу и бреду Греты. :gigi:
   
Для електрики тре електростанції. А щоб не засирати атмосферу-тре атомні. А Грети атомні позакривали половину скрізь під кацапською пропагандою. А палити вугілля для того, щоб заряджати електромобілі- це дурний нонсенс.
Для норвежців це не проблема, вони і без АЕС (на відміну від німців) зі своїх гідроелектростанцій мають електрики хоч залийся. До тогож атомна енергетика в них не під забороною, так що за потреби і АЕС побудують. Ну і запаси вуглеводнів в них такі що на "газовий місток в зелену енергетику", який будують німці, норвежці можуть собі дозволити і без кацапського газу  :D  Норвежська енергетика має купу можливостей  :-)o
   
Ну да. Только лошадей никто не запрещал. Их стало невыгодно использовать. все естественно, а не по указу и бреду Греты. :gigi:

ДВЗ тоже сначала казался смешным бредом
   
Причепити бачок на 5-10 л, то звичайно не проблема. Але до нього потрібно ще й якийсь двз чіпляти+ трансмісію відповідну. А це вже трохи коштуватиме.

тю, навіщо трансмісію?
ось, все давно вже вигадали



чіпляєш дизельгенератор на причеп - й не маєш проблем!
   
Зараз в Україні зарядка електрокару = по вартості дизелю з витратами 8 літрів на 100 км.
Нафуя електрокар ?
Який ідіот його купить тепер ?

Та нормально: нічний тариф - 85 коп. нє ?
   
Для норвежців це не проблема, вони і без АЕС (на відміну від німців) зі своїх гідроелектростанцій мають електрики хоч залийся. До тогож атомна енергетика в них не під забороною, так що за потреби і АЕС побудують. Ну і запаси вуглеводнів в них такі що на "газовий місток в зелену енергетику", який будують німці, норвежці можуть собі дозволити і без кацапського газу  :D  Норвежська енергетика має купу можливостей  :-)o
------------------------------------------------------------
 Газ для електрики трохи краще за вугілля,але ж видає CO2. І дофіга,а це парниковий газ. Знов таки- може в Норвегія якось ще на свому газі протримається,а як інші? До Х...йла? Вихід один: доки поки з Місяця не почнуть возити Гелій-3 та будувати термоядерні станції ( а це ще багато років), то тре побудувати кілька десятків беспечних блоков АЕС. Тоді можна дізель замінити воднем, може й певні автомобілі, ту ж електрику. Бо зелена не тягне - вже зрозуміло.

 Знов таки, замість того,щоб кидати гроші на відновлення польотів на Місяць, на розвиток роботизированної добичи Гелія-3 і не тільки,бо там можуть бути і є дуже корисни копалини, так платина,ірідій то що, та будувати термоядерні станції, які фактично безвідходні, гроші кидають на той клятий Марс. Ні,нехай роботів посилають за для науки, але ЩО НАМ ДАСТЬ МАРС навіть у досить довгому часі? Нічого. Страшний ризик в плані  польотів астронавтів, та ніякого економічного ефекту.

Людство звізданулося.
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

як це нема сенсу?  ;o

люди влізли в здоровенну іпотеку........ третина зарплатні наступні 30 років йтиме на її погашення.......... . звичайно ж економія кожною копійки має сенс
Гии, влізли :)
Ті хто влізли в "здоровенну іпотеку" в Каліфорніі 30 років тому, можут продати за 1,2 мільйони той будиночок який раніше купили за 250к
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Ну да. Только лошадей никто не запрещал. Их стало невыгодно использовать. все естественно, а не по указу и бреду Греты. :gigi:
Абсолютно точно. і субсидій на двз не давали.
   
Яка свідомість,яка екологія,просто майже викачали з землі нафту,тепер взялись за корисні копалини,потім переведуть усю воду,і червячно-паразитна місія людства буде вважатись закінченою. Як піндраки
   
пан дещо лукавить
20 квтгод то 8 літрів "по місту"
А на трасі 20 квтгод - то вже 4 літри
Я кажу не просто так - я пробував електричку (конкретно ліф), й знаю, що кажу
в електричок на швидкості заряд випарюється прям на очах
А якщо добавить холодну пору року, то взагалі ховайся

Нє, пан може заявить "а от у теслі..."
От тільки тесла коштує 80-160 тис, а спідставна дизельна автівка - 30-50 тис
На різницю можна залитися солярою на все життя без обмежень

Я не проти електричок, як автівки "для міста". Воно дійсно виглядає дуже гарно (окрім ціни, звичайно)
Але на даний момент приходимо до того, що маєш тримати дві автівки, одна на повсякдень, одна "про всяк випадок та на дальняк"
у не знаю, наскільки таке рішення екологічне
А ну-ка подкинь что-то дизельное за 30 тыс
5 метров.
универсал (прицепим передний багажник теслы к заднему)
автомат
полный привод
адаптивный круиз-контроль (даже без автопилота).
   
Зараз в Україні зарядка електрокару = по вартості дизелю з витратами 8 літрів на 100 км.
Нафуя електрокар ?
Який ідіот його купить тепер ?
В 8 литров ДТ на 100 км это  232 грн. по 29 грн за литр.
MS по текущей погоде расходует 19 квтч на 100 км

232 / 19 = 12 грн за киловатт?!

В Киеве уже есть 2 зарядки, где по 7 грн за киловатт можно получить 120 kW мощности, аналог supercharger V2.

И есть места, где за 4 грн квт можно получить 40kW.

Ты втираешь что-то про 12....

Ну а дома я заряжаюсь ночью вообще по 90 коп.
   
ДВЗ тоже сначала казался смешным бредом
Я не о внешней стороне, а о сути - все шло естественным путем. А сейчас все на хайпе и принуждении. Тем более что и полных данных о причинах потепления-похолодания по настоящему-то и нет. Может коровий пердеж и автомобильные выхлопы - это надуманные причины, а настоящая причина перехода на электрички - тупик спроса на автомобили с ДВС. Корпорации уже не могут заставить потребителей менять автомобили с нужной скоростью, а так - принудительная замена всего автопарка на новые погремушки. Хотя даже поверхностный анализ показывает, что производство новых миллионов автомобилей, батареек приведет к немалому выбросу СО2. ;)
   
пан дещо лукавить
20 квтгод то 8 літрів "по місту"
А на трасі 20 квтгод - то вже 4 літри
Я кажу не просто так - я пробував електричку (конкретно ліф), й знаю, що кажу
в електричок на швидкості заряд випарюється прям на очах
А якщо добавить холодну пору року, то взагалі ховайся

Нє, пан може заявить "а от у теслі..."
От тільки тесла коштує 80-160 тис, а спідставна дизельна автівка - 30-50 тис
На різницю можна залитися солярою на все життя без обмежень

Я не проти електричок, як автівки "для міста". Воно дійсно виглядає дуже гарно (окрім ціни, звичайно)
Але на даний момент приходимо до того, що маєш тримати дві автівки, одна на повсякдень, одна "про всяк випадок та на дальняк"
у не знаю, наскільки таке рішення екологічне

Якщо на швидкості 90-100 км/год по трасі то не в два рази росте споживання, а в півтора максимум..... тобто мова про 6 літрів солярки........  Різко починає зростати споживання коли намагаєся вижимати за сотню
   
Гии, влізли :)
Ті хто влізли в "здоровенну іпотеку" в Каліфорніі 30 років тому, можут продати за 1,2 мільйони той будиночок який раніше купили за 250к
---
Вони його "купили" за 250 кіл,а заплатили за 25 років всі 400. ;)
Ну і про таке слово,як інфляція за 25 років пан,я розумію,не чув ніколи? :pleasantr:
Порівняй,що ти міг купити на 100 доларів 25 років тому і зараз! :-)o
Але,я розумію,хто ж про таке буде згадувати! :rotate:
"О,глянь,як я наварився на купівлі житла!"(ц)
І вже ніякі аргументи не подіють! :D
   
---
Вони його "купили" за 250 кіл,а заплатили за 25 років всі 400. ;)
Ну і про таке слово,як інфляція за 25 років пан,я розумію,не чув ніколи? :pleasantr:
Порівняй,що ти міг купити на 100 доларів 25 років тому і зараз! :-)o
Але,я розумію,хто ж про таке буде згадувати! :rotate:
"О,глянь,як я наварився на купівлі житла!"(ц)
І вже ніякі аргументи не подіють! :D

Треба не просто подавати ці додаткові 150 тис без контексту, а в порівнянні з рентом, який би довелось щомісяця виплачувати за ці 30 років........
Рентувати бабло всетаки трохи вигідніше чим апартмент.
   
------------------------------------------------------------
 Газ для електрики трохи краще за вугілля,але ж видає CO2. І дофіга,а це парниковий газ. Знов таки- може в Норвегія якось ще на свому газі протримається,а як інші? До Х...йла? Вихід один: доки поки з Місяця не почнуть возити Гелій-3 та будувати термоядерні станції ( а це ще багато років), то тре побудувати кілька десятків беспечних блоков АЕС. Тоді можна дізель замінити воднем, може й певні автомобілі, ту ж електрику. Бо зелена не тягне - вже зрозуміло.

 Знов таки, замість того,щоб кидати гроші на відновлення польотів на Місяць, на розвиток роботизированної добичи Гелія-3 і не тільки,бо там можуть бути і є дуже корисни копалини, так платина,ірідій то що, та будувати термоядерні станції, які фактично безвідходні, гроші кидають на той клятий Марс. Ні,нехай роботів посилають за для науки, але ЩО НАМ ДАСТЬ МАРС навіть у досить довгому часі? Нічого. Страшний ризик в плані  польотів астронавтів, та ніякого економічного ефекту.

Людство звізданулося.

бггг

придется тебя огорчить ))
норвеги из газа не вырабатывают электроэнергию от слова вообще
только гидростанции  и ветряки
вот же гады , да ?
 
   
---
Вони його "купили" за 250 кіл,а заплатили за 25 років всі 400. ;)
Ну і про таке слово,як інфляція за 25 років пан,я розумію,не чув ніколи? :pleasantr:
Порівняй,що ти міг купити на 100 доларів 25 років тому і зараз! :-)o
Але,я розумію,хто ж про таке буде згадувати! :rotate:
"О,глянь,як я наварився на купівлі житла!"(ц)
І вже ніякі аргументи не подіють! :D

они ещё и жили в нём вообще то.
тех 400 тысяч на аренду бы не хватило.   

а так дом в сухом остатке.
   
Я не о внешней стороне, а о сути - все шло естественным путем. А сейчас все на хайпе и принуждении. Тем более что и полных данных о причинах потепления-похолодания по настоящему-то и нет. Может коровий пердеж и автомобильные выхлопы - это надуманные причины, а настоящая причина перехода на электрички - тупик спроса на автомобили с ДВС. Корпорации уже не могут заставить потребителей менять автомобили с нужной скоростью, а так - принудительная замена всего автопарка на новые погремушки. Хотя даже поверхностный анализ показывает, что производство новых миллионов автомобилей, батареек приведет к немалому выбросу СО2. ;)

різниця в тому що той СО2 з виробництва можна леґко ловити, а з ДВЗ йде цілий букет токсичних газів прямо тобі в носа. Далі більше компанія Редвуд буде виробляти батареї з рецайклед матеріалу практичне замкнутий цикл
   
взагалі класичні ОЕМ треба сильно сильно штафувати, ця мерзота, іншого слова не можу підібрати сорі, мала всі можливості перевести людство на єкологічний транспорт ще багато років назад, але бабло перемагало, чого коштує той самий дізельгейт, якби не маск ще наші онуки б травилися
   
різниця в тому що той СО2 з виробництва можна леґко ловити, а з ДВЗ йде цілий букет токсичних газів прямо тобі в носа. Далі більше компанія Редвуд буде виробляти батареї з рецайклед матеріалу практичне замкнутий цикл
   
якщо хтось думае це буде довгий процес він помиляється, все буде дуже швидко природнім шляхом і задовго до заборони ДВС гаверментами

навіть перша світова не завадила та рецесія





   
https://www.youtube.com/watch?v=5A7fXDig6Kw

Redwood Materials, the company started by former Tesla co-founder JB Straubel that aims to create a circular supply chain for batteries, is expanding its business. While it has been known primarily as a recycling firm, Redwood plans to simplify the supply chain by producing critical battery materials right here in the U.S.

But that’s not all. By 2030, the company expects to increase its annual battery materials production to 500 GWh, enough to power five million electric vehicles.

These numbers are incredibly ambitious. If Redwood can pull it off, it would be putting itself squarely among the ranks of the largest materials giants in the world, many of which are located in Asia. BloombergNEF estimated that consolidating the cathode supply chain to the United States, and using a certain percentage of recycled materials, could cut emissions from battery-pack production by 41%.

The company has recycling deals with Tesla, Amazon, electric bus maker Proterra, and electric bike maker Specialized Bicycle Components. Redwood says it can recover between 95-98% of critical materials from recycled batteries, such as lithium, copper, nickel and cobalt.

https://techcrunch.com/2021/09/14/jb-straubels-redwood-materials-is-expanding-into-the-battery-materials-business/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAAygoOHSg-BeS2iIi8HJwhrBJJdisfgW5Pt37-25Qjsyzgnxiti2_mpM6TQ6kD6VFHCNZcOveESO4WjnvSrxyhPTJ5VJg1ZSSLhO_Fa1E1j3gnHlOxv9Mlfy4htRIXyJS2lUrpY0HN4y5cYo8zETVmmVFIbiCu2jTACcTlccFKST
   
Наспрадві хлопці та дівчата ми жівемо в самий визначний час. ВПЕРШЕ в своїй історії людство перестає залежити від викопних ресурсів, шо в перспективі відкриває необмежені можливості розвитку економік світу

додайте до цього повний автопілот, коли тобі не треба паркувати ~16 годин авто, що абсолютно змінить наші міста де під парковку зайнято до третини площі міста, ціни на жітло абсолютно впадуть, буде набагато більше можливостей для бізнеса, буде набагато більше парків і таке інше
   
Ну да. Только лошадей никто не запрещал. Их стало невыгодно использовать. все естественно, а не по указу и бреду Греты. :gigi:
В 1910х утримання стайнь на території міста Відень законодавчо почали обмежувати.
Виключення габсбурські двори тепер іспанська верхова школа в Хофсбурзі

Для утимування коней потрібні пасовища яке місто забезпечити не могло
Сама логістика поіти кормити і вивозити лайно потребувала багато місця.
В 10му було 6000 коней що потребували  ×100л води ×20кг корму на фіакри обнібуси вантажний транспорт
Мін 60000кг лайна щодня зібрати і вивезти
В час коли в Відні пролетаріат спав по черзі 3особи на ліжко за добу
?

Одночасно ріст автотранспорта вимагав гаражі і інфраструктури.
Тому коней прибрали обмеженнями.

Железной рукой загонім человечество к счастію
Зеленою рукою загонимо ...
+/- йде тотожно
   
Redwood Materials, the company started by former Tesla co-founder JB Straubel that aims to create a circular supply chain for batteries, is expanding its business. While it has been known primarily as a recycling firm, Redwood plans to simplify the supply chain by producing critical battery materials right here in the U.S.

But that’s not all. By 2030, the company expects to increase its annual battery materials production to 500 GWh, enough to power five million electric vehicles.

These numbers are incredibly ambitious. If Redwood can pull it off, it would be putting itself squarely among the ranks of the largest materials giants in the world, many of which are located in Asia. BloombergNEF estimated that consolidating the cathode supply chain to the United States, and using a certain percentage of recycled materials, could cut emissions from battery-pack production by 41%.

The company has recycling deals with Tesla, Amazon, electric bus maker Proterra, and electric bike maker Specialized Bicycle Components. Redwood says it can recover between 95-98% of critical materials from recycled batteries, such as lithium, copper, nickel and cobalt.

https://techcrunch.com/2021/09/14/jb-straubels-redwood-materials-is-expanding-into-the-battery-materials-business/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAAygoOHSg-BeS2iIi8HJwhrBJJdisfgW5Pt37-25Qjsyzgnxiti2_mpM6TQ6kD6VFHCNZcOveESO4WjnvSrxyhPTJ5VJg1ZSSLhO_Fa1E1j3gnHlOxv9Mlfy4htRIXyJS2lUrpY0HN4y5cYo8zETVmmVFIbiCu2jTACcTlccFKST
толку з тих амбіцій
   
Самое ржачное что больше всего про EVs переживают персонажи у которых денег с трудом на бу Запорожец
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

взагалі класичні ОЕМ треба сильно сильно штафувати, ця мерзота, іншого слова не можу підібрати сорі, мала всі можливості перевести людство на єкологічний транспорт ще багато років назад, але бабло перемагало, чого коштує той самий дізельгейт, якби не маск ще наші онуки б травилися

Те що традиційні виробники залишаються біля розбитого корита, свідчить сьогоднішня ринкова вартість таких компаній виробників електромобілей як Люсід чи Рівіан про які мало хто чув на цьому форумі, але які зараз оцінюються дорожче ніж Форд.
   
Люсід чи Рівіан про які мало хто чув на цьому форумі, але які зараз оцінюються дорожче ніж Форд.
Ну это частично ахинея с учетом того что Форд радостно клепает вполне себе юзабельный Mach E а на F-150 lightning
у них предзаказов как у Теслы на Cybertruck а у Rivian выпущено 0 машин
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Ну это частично ахинея с учетом того что Форд радостно клепает вполне себе юзабельный Mach E а на F-150 lightning
у них предзаказов как у Теслы на Cybertruck а у Rivian выпущено 0 машин

Це так, але на це потрібно дивитись як на тенденцію. Це вже не великими буквами на стіні написано що у великих традиційних автовиробників проблеми, це вже кувалдою на лобі татуіровку роблять. Проте деякі на цьому формі «всю єще сомневаются»

Останнє редагування: 7 грудня 2021 09:12:01 від Dobre
   
Це так, але на це потрібно дивитись як на тенденцію.
Скорее бабл что я констатирую с некоторой грустью как держатель акций Теслы   :(
   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Скорее бабл что я констатирую с некоторой грустью как держатель акций Теслы   :(

Я продав останій пакет акцій Тесла декілька тижнів тому. Саме з таких самих міркувань та бачу кращі варіанти для інвестицій.
   
ВПЕРШЕ в своїй історії людство перестає залежити від викопних ресурсів,
Ото маячня реальна.
   
Ну это частично ахинея с учетом того что Форд радостно клепает вполне себе юзабельный Mach E а на F-150 lightning
у них предзаказов как у Теслы на Cybertruck а у Rivian выпущено 0 машин

джим крамер сміється якби форд відмовився від двз прямо зараз він би коштував більше люсіда і рівіан хахаха

останні два чисто завдяки теслі мають такий валюешн, не було б тесли їм би наразі і копійки не дали б
   
джим крамер сміється якби форд відмовився від двз прямо зараз він би коштував більше люсіда і рівіан хахаха
У форда 160 ярдов долга но в целом скорее вего да
   
------------------------------------------------------------
 Газ для електрики трохи краще за вугілля,але ж видає CO2. І дофіга,а це парниковий газ. Знов таки- може в Норвегія якось ще на свому газі протримається,а як інші? До Х...йла? Вихід один: доки поки з Місяця не почнуть возити Гелій-3 та будувати термоядерні станції ( а це ще багато років), то тре побудувати кілька десятків беспечних блоков АЕС. Тоді можна дізель замінити воднем, може й певні автомобілі, ту ж електрику. Бо зелена не тягне - вже зрозуміло.

 Знов таки, замість того,щоб кидати гроші на відновлення польотів на Місяць, на розвиток роботизированної добичи Гелія-3 і не тільки,бо там можуть бути і є дуже корисни копалини, так платина,ірідій то що, та будувати термоядерні станції, які фактично безвідходні, гроші кидають на той клятий Марс. Ні,нехай роботів посилають за для науки, але ЩО НАМ ДАСТЬ МАРС навіть у досить довгому часі? Нічого. Страшний ризик в плані  польотів астронавтів, та ніякого економічного ефекту.

Людство звізданулося.
Ну тема про Норвегію якій як раз тема електрокарів добре підходить, і яка немає нічого проти АЕС. А "їбонуте людство" до цієї теми має слабке відношення  :-)o
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія