Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Измаиле задержали танкер, которым Россия блокировала украинские корабли возле Керчи

Й щодо речових доказів. Йди читати ст.170 КПК

Все зроблено за законом. Крапка.

Йду читаю.
Самий захудалий юрист мене відмаже. Бо операцію купівлі-продажу я здійснив з дотриманням всіх вимог згідно украхнського законодавства. Компенсацію горе-власник може здерти тільки з тих. хто його обдурив. А коли та квартира вже пройшла через треті руки. то жоден суддя навіть не візьме до проведження цю справу
   
Владелец всегда есть. Даже той груды метвллолома. которой на сейчас по закону и является данный танкер - владелец с 2019 года -Altomar Shipping

Их там нет.
   
от у судовому журналі й подивляться на записи
А для того, щоб подивитися, треба вилучити той журнал

Інший власник.
Інший реєстр, інша назва - новий журнал.
   
Их там нет.

Их там есть
https://www.korabel.ru/catalogue/company/altomar_shipping_co.html

Страна: Россия, Город: Геленджик
Адрес: 353460, ул. Телмана д. 47 А
Телефон: +7(861)413-17-34
   
Інший власник.
Інший реєстр, інша назва - новий журнал.

пане, краще не позорьтеся на весь форум, бо рівень нижче плінтуса
судовий журнал НЕ МІНЯЄТЬСЯ! Ві один й той же увесь строк існування того корита, хоч там сто разів власник та назва змінюється!!!

факт зміни власника та назви теж відображається у журналі
   
Є факт - танкер був задіяний у піратській акції, це бачив увесь світ

Весь світ бачив танкер посеред протоки - чи сів на міль. чи технічна несправність чи вимога лоцмана, чи чекав на буксир і т.д.
Піратів на танкері ніхто не бачив :)
   
пане, краще не позорьтеся на весь форум, бо рівень нижче плінтуса
судовий журнал НЕ МІНЯЄТЬСЯ! Ві один й той же увесь строк існування того корита, хоч там сто разів власник та назва змінюється!!!

факт зміни власника та назви теж відображається у журналі

Ше й як міняється :) тобто втрачається :)
Тисячі випадків
Перший запис в новому.
Причина - втрата старого.
   
Их там есть
https://www.korabel.ru/catalogue/company/altomar_shipping_co.html

Страна: Россия, Город: Геленджик
Адрес: 353460, ул. Телмана д. 47 А
Телефон: +7(861)413-17-34

Их там нет. :)
   
Народ, не відписуйте нічого відрижці, ви ж йому зарплату збільшуєте за кількість постів. І ще, я тут подумав - його задача в темі контролювати, щоб реальна версія подій була зафлуджена і забута в десятках теорій конспірацій. Враховуючи те, що про тему обміну заручників він так і не розвив - це все таки найбільш вірогідна версія. Опускаємо тему вниз, через тиждень побачимо розвиток подій.
ПС Не забуваємо дружньо намагатися відправити відрижку в бан
   
Речовий доказ чего вообще?
Санкции наложены на компанию А. Танкер сейчас принадлежит компании Б
Компания Б не отвечает за компанию А. Она честно и законно купила у нее танкер.
"...158. Товариство з обмеженою відповідальністю "Ювас-Транс" 1) блокування активів..."

на компанию  А наложено блокирование активов указом президента и решением СНБО. Блокирование активов подразумевает запрет на отчуждение имущества. Керчь это суверенная територия Украины, а значит указ распространяется на компании, зареганные в Керчи.
Кури бамбук.
   
"...158. Товариство з обмеженою відповідальністю "Ювас-Транс" 1) блокування активів..."

На сьогодні танкер належить компанії
Altomar Shipping Co
Страна: Россия, Город: Геленджик
Адрес: 353460, ул. Телмана д. 47 А
Телефон: +7(861)413-17-34

Компанія не під санкціями.
Санкції накладені в березні 2019, судно продали раніше - в грудні 2018-го
Власники подадуть на Україну в суд.
Україна виплатить всі збитки ше й вибачиться
   
На сьогодні танкер належить компанії
Altomar Shipping Co
Блокирование активов подразумевает запрет на отчуждение имущества.
   
Блокирование активов подразумевает запрет на отчуждение имущества.

БЛОКИРОВКА АКТИВОВ ПРОИЗОШЛА УЖЕ ПОСЛЕ ПРОДАЖИ ТАНКЕРА.
НА МОМЕНТ ПРОДАЖИ БЛОКИРОВКИ АКТИВОВ ЕЩЕ НЕ БЫЛО

   
Злочину чого?
Того, шо лоцман розвернув його серед протоки?
Там тут же буде для суда десяток документованих відмазок - від технічної несправності до технічної необхідності

Не будет

Гуглите морское происшествие

 Все документируется и проверяется
   
Покопался на сайте РМРС и нашел Нейму в регистровой книге 2017 года. Там так же можно посмотреть отчёт о судах со снятым классом за последние 2 года и IMO 8895528 в нём нет. Выходит судно потеряло свой класс чуть более 2-х лет назад.
   
Не будет

Гуглите морское происшествие

 Все документируется и проверяется

Ну и? Там гарантированно будет написано посадка на мель или отказ руля-двигателя.
Никто в здравом уме не напишет - блокирование пролива
   
Покопался на сайте РМРС и нашел Нейму в регистровой книге 2017 года. Там так же можно посмотреть отчёт о судах со снятым классом за последние 2 года и IMO 8895528 в нём нет. Выходит судно потеряло свой класс чуть более 2-х лет назад.

А я о чем? Металлолом с 2013 года или чуть позже. когда его начали ремонтировать.
   
Зрозуміло тільки одне. Танкер це Троянський кінь. хуйло нам навіть металобрухт навряд чи подарував би.
   
Зрозуміло тільки одне. Танкер це Троянський кінь. хуйло нам навіть металобрухт навряд чи подарував би.

Яке там.
Власник вирішив зекономити на ремонті і замість Стамбула тихцем повернув на Ізмаїл. Може дійсно якусь соляру контрабандну по дорозі злив, х.з.
А наші дурні раді старатися. Зеленського підставили. Тільки не знаю, по дурості чи спеціально.
ФСБ вже проводить обшук в офісі власника.
Завтра якшо судно відпустять - значить по дурості. Якшо дочекаються судової предяви від власника - значить спеціально Матіус на прощання вирішив піднасрати
   
Яке там.
Власник вирішив зекономити на ремонті і замість Стамбула тихцем повернув на Ізмаїл. Може дійсно якусь соляру контрабандну по дорозі злив, х.з.
А наші дурні раді старатися. Зеленського підставили. Тільки не знаю, по дурості чи спеціально.
ФСБ вже проводить обшук в офісі власника.
Завтра якшо судно відпустять - значить по дурості. Якшо дочекаються судової предяви від власника - значить спеціально Матіус на прощання вирішив піднасрати

Кацапчик, ты расскажи про диагностику ходовой на этом танкере. :)
   
Кацапчик, ты расскажи про диагностику ходовой на этом танкере.

Откуда мне знать подробности?
Позвони хозяину компании . спроси
   
Яке там.
Власник вирішив зекономити на ремонті і замість Стамбула тихцем повернув на Ізмаїл. Може дійсно якусь соляру контрабандну по дорозі злив, х.з.
А наші дурні раді старатися. Зеленського підставили. Тільки не знаю, по дурості чи спеціально.
ФСБ вже проводить обшук в офісі власника.
Завтра якшо судно відпустять - значить по дурості. Якшо дочекаються судової предяви від власника - значить спеціально Матіус на прощання вирішив піднасрати
Яка б не була причина, не просто так той танкер в Ізмаїл зайшов. Власник що, зовсім тупий, на ремонт до нас заходити? Думаю, причина інша. А екіпаж тверезий був? Бо якщо ні, то все зрозуміло.
   
БЛОКИРОВКА АКТИВОВ ПРОИЗОШЛА УЖЕ ПОСЛЕ ПРОДАЖИ ТАНКЕРА.
НА МОМЕНТ ПРОДАЖИ БЛОКИРОВКИ АКТИВОВ ЕЩЕ НЕ БЫЛО

какая дата продажи актива?
   
Власник що, зовсім тупий, на ремонт до нас заходити?

Чого тупий?
Багато російських суден ремонтується в Ізмаїлі. Шо тут такого?
Власник не під санкціями. Судно купив прозоро. Чого йому було боятися?
   
какая дата продажи актива?

Сделку долго искать.
Вот такая инфа

Сегодня в порту Измаил Служба безопасности Украины задержала российский танкер NIKA SPIRIT. Она идентифицировала судно как NEYMA. По словам эксперта по морскому праву, капитана дальнего плавания Андрея Волошина, в феврале 2019 года судно сменило экипаж и владельца, а значит, не имеет никакого отношения к инциденту в Керченском проливе.
https://tvzvezda.ru/news/ekskluziv/content/20197251646-Boocr.html
   
Откуда мне знать подробности?
Позвони хозяину компании . спроси

Не знаешь, вот и помалкивай. :)
А шо в ходовой рубке диагностируют? :)
   
А шо в ходовой рубке диагностируют?

Если назвать машинным отделением или насосной станцией - тебе от этого станет легче?
   
Если назвать машинным отделением или насосной станцией - тебе от этого станет легче?

Ходовая рубка или машинное отделение?
Ты дурак, потому, что кацап.  ;)
   
СБУ
Російський екіпаж затриманого в Україні танкера Neyma, який блокував українські військові кораблі у Керченській протоці у 2018 році, не порушив норми Морського права та закони України.

Пряма мова: Під час проведення слідчих дій встановлено, що члени екіпажу танкера, які знаходилися на борту, не порушували норми Морського права та закони України, тому підстав для їх затримання встановлено не було. Дотримуючись українських законів, не порушуючи прав та свобод російських моряків, останнім надано безперешкодну можливість повернення додому до своїх родин.

Україна є правовою державою, яка сумлінно дотримується норм Морського міжнародного права та рішень Міжнародного трибуналу ООН по морському праву.
Верное  решение приняло СБУ , не хватало еще морской войны с РФ.
   
Сделку долго искать.
Вот такая инфа

Сегодня в порту Измаил Служба безопасности Украины задержала российский танкер NIKA SPIRIT. Она идентифицировала судно как NEYMA. По словам эксперта по морскому праву, капитана дальнего плавания Андрея Волошина, в феврале 2019 года судно сменило экипаж и владельца, а значит, не имеет никакого отношения к инциденту в Керченском проливе.
https://tvzvezda.ru/news/ekskluziv/content/20197251646-Boocr.html

эксперта по морскому праву, капитана дальнего плавания  :weep:
tvzvezda.ru  :lol:

Обсос реальер не палиися.

   
эксперта по морскому праву, капитана дальнего плавания  :weep:
tvzvezda.ru  :lol:

Обсос реальер не палиися.
якшо з ружжа когось завалити і ружжо перепродати значить ружжо автоматично стає чистим
Цікава логіка
   
На сьогодні танкер належить компанії
Altomar Shipping Co
Страна: Россия, Город: Геленджик
Адрес: 353460, ул. Телмана д. 47 А
Телефон: +7(861)413-17-34

Компанія не під санкціями.
Санкції накладені в березні 2019, судно продали раніше - в грудні 2018-го
Власники подадуть на Україну в суд.
Україна виплатить всі збитки ше й вибачиться
зробимо їх разом©
   
Кто-то видел официальную причину задержания или ареста этого корыта?
   
Кто-то видел официальную причину задержания или ареста этого корыта?
на первых страницах писали решением СНБО и указ президента. Арест всех активов компании чей танкер перегородил нашим кораблям путь под мостом.
   
Кто-то видел официальную причину задержания или ареста этого корыта?
Сайт СБУ тебе в помощь https://ssu.gov.ua/ua/news/1/category/2/view/6331#.Xjfbe7aC.dpbs
   


Ожидаемо истерят роспропагандоны по факту ареста этого корыта, прям один в один с нашими педропрогандонами  8-)
Там еще на 1.04 мин орковский пропагандон хорошее про Петра говорит и нехорошее про Зелю.
Посмотрите, интересно
   
Речовий доказ чего вообще?
Санкции наложены на компанию А. Танкер сейчас принадлежит компании Б
Компания Б не отвечает за компанию А. Она честно и законно купила у нее танкер.
То есть,если ты из ружья убил человека а сейчас ружьем владеет другой то это ружье  не считается орудием убийства?
   
Ти купив сокиру на базарі. Приніс додому. Наступного дня до тебе заявляється слідчий й каже, що цією сокирою вбили людину.
Для того, щоб з'ясувати, чи це так, сокиру мають забрати на експертизу. За результатами буде прийняте остаточне рішення - чи це та сокира чи не та
Але сокиру (майно) заарештовують для провелення слідчих дій

після закінчення слідчих дій
мені сокиру повинні повернути?
Я ж її чесно купив на базарі
   
після закінчення слідчих дій
мені сокиру повинні повернути?
Я ж її чесно купив на базарі
И почему я не удивляюсь что ты с sunnyy с одной колокольни звонишь? :lol:
   
Я ж її чесно купив на базарі
Уточнення - ти касовий чек маєш? А може ця сокира також крадена? Приклад зовсім недоречний
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія