Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Бляхарський законопроект

Re: Бляхарський законопроект

З дизелями проблема є в повний ріст. Якщо за бензиновою бляхою якось їхати ще можна (поки кільця на поршнях цілі), то за багатьма дизельними бляхами світу божого не видно.

Вчора їхав за КІА спортейдж року так 2012...
Димів як Камаз...

не машини винні а якість солярки. у нас можна сірку і свинець в солярці по стандартах.
3 річна машина з Німеччини після року їзди на нашій солярці приходить до стану коли сажевий вже вирізають бо він не пропалюється....
і роблять Євро4.

якого ви старих дизельних моторів причепилися ?
   
Re: Бляхарський законопроект
den

без сажевого цей дизель Євро4.


Формально так
По іпкму як я писав
Був в мене Рено євро 4 реальний
І я можу 100% сказати що ауді з вирізаним сажевим  - нікуя не євро 4
А стращне щось аля євро 0

Щодо бензину там не так критично, бо є газ
І він по екології робить все дуже чистим
Скажімо краще дощволити ввозити  бензинові євро 2
А ніж дизеля 10+ років
   
Re: Бляхарський законопроект
den

До речі
Сажеві фільтри в ЄС з 2000 року ( пежо почала ставити на дизеля )
Масово десь з 2003
А з 2010 стали обов'язкові
   
Re: Бляхарський законопроект

Чорновола можна було б, і дуже просто. Але в нас панамер-урбанізд на всю голову.
А по решті - авто має бути тільки і білих гаспод. Всім решта нюхати патняки в петрових богданах

на Чорновола можуть випиляти центральну зелену зону і ввалити ше по 1 смузі , тоді крайня права буде акурат для громадського  :gigi:
   
Re: Бляхарський законопроект

І я можу 100% сказати що ауді з вирізаним сажевим  - нікуя не євро 4
А стращне щось аля євро 0

яке ауді ?
якшо є сажевий то це євро5. -6.
вирізаний сажевий - євро4.

то євро3-4-5 це ті самі двигуни з іншими програмами впорскування і вихлоними очисними системами.
   
Re: Бляхарський законопроект

на Чорновола можуть випиляти центральну зелену зону і ввалити ше по 1 смузі , тоді крайня права буде акурат для громадського  :gigi:
а там походу роблять праву для громадського. аж бомби має бути ніби. залишиться 1 смуга для легкового аж до оперного.
   
Re: Бляхарський законопроект

на Чорновола можуть випиляти центральну зелену зону і ввалити ше по 1 смузі , тоді крайня права буде акурат для громадського  :gigi:

Ти шо, там велодоріжка!  Бггг
   
Re: Бляхарський законопроект

яке ауді ?
якшо є сажевий то це євро5. -6.
вирізаний сажевий - євро4.

то євро3-4-5 це ті самі двигуни з іншими програмами впорскування і вихлоними очисними системами.

ну то виріж сажовий і поїдь пройди техогляд на евро4 в німцях
   
Re: Бляхарський законопроект
den

яке ауді ?
якшо є сажевий то це євро5. -6.
вирізаний сажевий - євро4.

Воно ніби так
Але вирізаний та перепрошитий 1.9 фолькса != 1.9 євро 4 оригінальний
А гірше і сильно

Між іншим фолькси сталеві ставлять масово з 2001-2
   
Re: Бляхарський законопроект

якого ви старих дизельних моторів причепилися ?

Я не до старих, я до кіптлявих.
   
Re: Бляхарський законопроект
den

На євро 5 теж вирізають сажеві

Бо "накуя чек енджн"
   
Re: Бляхарський законопроект

ну то виріж сажовий і поїдь пройди техогляд на евро4 в німцях

в німцях його міняють за 700 євро.
ти шо хотів сказати ?
   
Re: Бляхарський законопроект

На євро 5 теж вирізають сажеві

Бо "накуя чек енджн"

а чек енджін через солярку нашу.
яка ледь відповідає Євро3.
   
Re: Бляхарський законопроект

а чек енджін через солярку нашу.
яка ледь відповідає Євро3.

за планом у нас євро6 уже мав бути  :lol:
   
Re: Бляхарський законопроект

в німцях його міняють за 700 євро.
ти шо хотів сказати ?

мотор без сажового - несправний мотор з точки зору викидів , які перевищують норми евро4  в багато разів точно
   
Re: Бляхарський законопроект

мотор без сажового - несправний мотор з точки зору викидів , які перевищують норми евро4  в багато разів точно

євро4 - мотори без сажевого.
євро5- із сажевим.
та вивчіть вже питання народ я не маю часу кожному це доводити.
   
Re: Бляхарський законопроект
den

а чек енджін через солярку нашу.
яка ледь відповідає Євро3.

Не тіки

Ще тому що є термін служби фільтра
200 тис + на трасі
100-150 якщо лише по корках їздити

Але міняти його ніхто не спішить
Бо 700-1000 євро дата тисне
А так - в різати та перепрошитий вмілого 200 баксів
   
Re: Бляхарський законопроект

за планом у нас євро6 уже мав бути  :lol:

дизеля завезені в 2019 році (нові) - євро6.
євро5 просто не виготовляються виробниками.
   
Re: Бляхарський законопроект
den

євро4 - мотори без сажевого.
Ти не правий
Повно  дизелів євро 4 з сажевим
Є навіть євро 3 з сажевим

   
Re: Бляхарський законопроект

Не тіки

Ще тому що є термін служби фільтра
200 тис + на трасі
100-150 якщо лише по корках їздити

Але міняти його ніхто не спішить
Бо 700-1000 євро дата тисне
А так - в різати та перепрошитий вмілого 200 баксів

ти в темі.
1.5 dci  :D
   
Re: Бляхарський законопроект

Ти не правий
Повно  дизелів євро 4 з сажевим
Є навіть євро 3 з сажевим

ну не везли їх до нас. це рідкість для України.

з 2017 навезли сотні тисяч машин з євро 5 під пільговий закон.
   
Re: Бляхарський законопроект
den

ну не везли їх до нас. це рідкість для України.

з 2017 навезли сотні тисяч машин з євро 5 під пільговий закон.


Щас нам завозять
Повно 15 річних ауді фольксіа
Ауді а4 1.9 з 2994 року ідуть з сажевим
Як і інші авто фолькса

Пежо з 2000 року масово ставив сажеві

І т.д.
Для нас до  2014 року нові авто возили - євро 4
Там не було сажевих

   
Re: Бляхарський законопроект

Щас нам завозять
Повно 15 річних ауді фольксіа
Ауді а4 1.9 з 2994 року ідуть з сажевим
Як і інші авто фолькса

Пежо з 2000 року масово ставив сажеві

І т.д.
Для нас до  2014 року нові авто возили - євро 4
Там не було сажевих

та то бляхи розмитнені.
я про образи ти про гарбузи.
   
Re: Бляхарський законопроект
tyv

тема скотилась в уг, не обговорення законопроекту, а в стопіцоте обговорення дизельних двигунів і шкода від них
   
Re: Бляхарський законопроект
den

По закону
Буле щастя в бляхаріа

Буле п..ц на вулицях великих  міст
Буде повернення то
Буде срака екології
Буле дупа з митними надходженнями
Буле дорога парковка в містах
Буле додатковий екологічний чи транспортний збір

Ось такі вангування

   
Re: Бляхарський законопроект

По закону
Буле щастя в бляхаріа

Буле п..ц на вулицях великих  міст
Буде повернення то
Буде срака екології
Буле дупа з митними надходженнями
Буле дорога парковка в містах
Буле додатковий екологічний чи транспортний збір

Ось такі вангування

Не бздо
   
Re: Бляхарський законопроект

при стоимости автивки в 1500- 3000 баксов она перестает быть средством роскоши, и становится средством передвижения. недешевым, но и не сильно дорогим
   
Re: Бляхарський законопроект

Средний возраст украинского авто 20 лет
Т.ч. шрот наверное старый и гнилой,  но уж никак не хуже того, что мы имеем
   
Re: Бляхарський законопроект

Хаоявщики евробляхари , которые нарушали закон должны быть наказаны ! Я заплатил налоги  когда покупал авто  4 литра ,  кто сне вернет деньги ,  кто вернет деньги кто недавно растаможил   евробляхи ,  получается все мы   лохи ?
Там зачтётся
   
Re: Бляхарський законопроект

Буле дорога парковка в містах
і це правильно. Земля в містах коштує дорого. Скільки оренда 20 м2 в центрі Києва?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія