Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Велоурбаністам питання...

Re: Велоурбаністам питання...

В потоці машин на дорозі має бути страшно, бо середній досвід вождіння авто інших водіів навкруги тебе десь років 5-7 на сьогодні в Києві, а ті в кого більше то часто проїжджають тисяч 5 на рік.
Это не дает велосипедистам права летать по тротуарам. Тут как в пословице: волков бояться — в лес не ходить. Боишься ездить в потоке машин, покладь лисапед на антресоль.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Это не дает велосипедистам права летать по тротуарам. Тут как в пословице: волков бояться — в лес не ходить. Боишься ездить в потоке машин, покладь лисапед на антресоль.

 Лучше положить хер на окружающих.

Мне ведь надо ехать
   
Re: Велоурбаністам питання...

Боишься ездить в потоке машин, покладь лисапед на антресоль

Чому ти за них вирішив що саме вони мають бути в потоці машин, а не ти?
   
Re: Велоурбаністам питання...

не уявляю яке мрже бути задоволення від катання велосипедом в місті, на дорогах чи тротуарах, байдуже влітку чи взимку. велочипед - це спортивний снаряд різноманітної інтенсивності. чи для прогулянок - і парках, полях лісах за містом - але точно не по дорогах
   
Re: Велоурбаністам питання...

але точно не по дорогах

Тому і потрібні окремі велодоріжки.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Тому і потрібні окремі велодоріжки.

велодоріжки не рятують від того неестетичного українського міського  середовища яке оточуватиме велосипедиста)))  в україні потрібно страждати і співати сумних пісень)))
   
Re: Велоурбаністам питання...

я люблю прогулянки велосипедом - по полям лісам посадкам . пробував кататись і вмісті - ніякого задоволення
   
Re: Велоурбаністам питання...

відстані в києві не велосипедні. наприклал щ центру на борщагу +- 18 км. з борщаги на лісовий всі 40 км
   
Re: Велоурбаністам питання...

40 км це мінімум 3 грдини на велі) або.... 40 хв на метро святаш -лісова. сенс ? на авто це може бути від 50 до 2 годин хв
   
Re: Велоурбаністам питання...

працювати за 1 годину часу від помешкання - абсурд. потрібно організовувати своє життя так щоб не витрачати щодня 2-3 години на безглузде переміщування свого лайна в собі з точки а в точку бе витарчаючи по 3 години
   
Re: Велоурбаністам питання...
den

працювати за 1 годину часу від помешкання - абсурд. потрібно організовувати своє життя так щоб не витрачати щодня 2-3 години на безглузде переміщування свого лайна в собі з точки а в точку бе витарчаючи по 3 години

Так будь яке переміщення в Києві - година часу по любе
Хіба що живеш поруч ( типа діти в школу )

Як тіки третба в інший  район - всьо, час зникає
Що на машині
Що пішки та метро


П.с. на всі живуть в Києві
П .п.с. недолік зараз що немає інфраструктури для вело

П.п.п.с. в разі форс мажорів паблік транспорт витягне а власний авто не перевезе і третині міста


   
Re: Велоурбаністам питання...

В потоці машин на дорозі має бути страшно, бо середній досвід вождіння авто інших водіів навкруги тебе десь років 5-7 на сьогодні в Києві, а ті в кого більше то часто проїжджають тисяч 5 на рік. Це не США де всі за кермом з 15-16 років та іздять щодня по 100+ км

   
Re: Велоурбаністам питання...

Поддерживаю. Хватит этой евродури. Украна це не Европа! (наш новый лозунг)
   
Чому ти за них вирішив що саме вони мають бути в потоці машин, а не ти?

Так говорят ПДР, а саме пункт 6.6, подпункт в) гласит что велосипидёрам запрещается
 
двигаться по тротуарам и пешеходным дорожкам (кроме детей до 7 лет на детских велосипедах под присмотром взрослых);
   
Re: Велоурбаністам питання...

Так говорят ПДР, а саме пункт 6.6, подпункт в) гласит что велосипидёрам запрещается
 
двигаться по тротуарам и пешеходным дорожкам (кроме детей до 7 лет на детских велосипедах под присмотром взрослых);

Всьо правильно, тому має бути окрема велоінфраструктура
   
Re: Велоурбаністам питання...

Всьо правильно, тому має бути окрема велоінфраструктура
Ну то скидайтеся на неї, всі десятеро.Які проблеми.
   
Re: Велоурбаністам питання...

а у меня такой вопрос к велолюбителям: звонок на сруль (или гудок какой-нибудь, или пищалку) вам религия не позволяет нацепить? или так ввражается неуважение к пешеходу?

давно обратила на это внимание-нет ни у кого, никто тебе не посигналит - летит б***ь чайкой, еле успеваешь шаг в сторону сделать. а если в сторону не в ту? :S
   
Re: Велоурбаністам питання...

а у меня такой вопрос к велолюбителям: звонок на сруль (или гудок какой-нибудь, или пищалку) вам религия не позволяет нацепить? или так ввражается неуважение к пешеходу?

давно обратила на это внимание-нет ни у кого, никто тебе не посигналит - летит б***ь чайкой, еле успеваешь шаг в сторону сделать. а если в сторону не в ту? :S

Рух на велосипедах заборонений на тротуарах згідно ПДР. Тобто в теорії траєторії  двоколісних транспортних  та пішоходів не мали б пересікатися ніколи.
Власне,  так і є в країнах з верховенством права.
 
   
Re: Велоурбаністам питання...

Ну то скидайтеся на неї, всі десятеро.Які проблеми.
а я і скидаюсь,  власними податками.

Нє,  якшо пану подобається, коли роверисти по тротуарах ганяють, то його право)
   
Re: Велоурбаністам питання...

Обожаю када поцорулевые шота п***а про велики)))
   
Re: Велоурбаністам питання...

Рух на велосипедах заборонений на тротуарах згідно ПДР. Тобто в теорії траєторії  двоколісних транспортних  та пішоходів не мали б пересікатися ніколи.
Власне,  так і є в країнах з верховенством права.
Правильно, то в тих країнах є можливість проїхати по виділеній інфраструктурі або безпечно по проїзній частині)
А у нас всяких проспектів перемог набудують,  а потім бідкаються, шо ж то роверисти по ньому їхати не хочуть

Тому всім вигідно топити ха велоінфраструктуру,  це знімає всі питання відразу
   
Re: Велоурбаністам питання...

Так будь яке переміщення в Києві - година часу по любе
Хіба що живеш поруч ( типа діти в школу )

Як тіки третба в інший  район - всьо, час зникає
Що на машині
Що пішки та метро


П.с. на всі живуть в Києві
П .п.с. недолік зараз що немає інфраструктури для вело

П.п.п.с. в разі форс мажорів паблік транспорт витягне а власний авто не перевезе і третині міста

Паблік транспорт у Львові це явище чисто атракціонне кому нічим взагалі занятися
   
Re: Велоурбаністам питання...

а я і скидаюсь,  власними податками.

Нє,  якшо пану подобається, коли роверисти по тротуарах ганяють, то його право)
Це якими такими податками,комуналкою?чи так як ти казав "випивкою у барі"?
460млн.грн. цільових коштів надійшо у Львіську обл. з транспортних зборів у 2017 р..62 % з них у міста.
А по тротуарах це порушення,при першій нагоді (зачепив мене , а бо ще гірше дитину)писдити ногами.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Це якими такими податками,комуналкою?чи так як ти казав "випивкою у барі"?
460млн.грн. цільових коштів надійшо у Львіську обл. з транспортних зборів у 2017 р..62 % з них у міста.
А по тротуарах це порушення,при першій нагоді (зачепив мене , а бо ще гірше дитину)писдити ногами.
Місцевими податками. Чулисьте про таке?
Мене оця тема про податки вже дістала: мільйон разів пояснено,  куди йдуть акцизи з пального і т д,  і шо воно ніяким боком до міської інфраструктури.
Бюджет міста складається переважно з місцевих податків. Їх платять всі приблизно однаково,  це пдфо і єдиний податок. Все,  крапка,  так є всюди.

Всоте повторюсь: шоб не їздили по тртутарах (бо дійсно,  купа народу просто неадекватно ганяє), треба ударними  темпами велосипедну інфраструктуру робити, хоча б некапітально (розмітка і т д). Не буде її - будуть їздити,  як ногами не п***а.

На цьому закінчуємо бо вже дістало пояснювати одне і те ж.
   
Re: Велоурбаністам питання...

От структура податків в місцевий бюджет на 2021 рік:
https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=https://city-adm.lviv.ua/lmrdownloads/2020/12/%D0%9F%D0%A0%D0%95%D0%97%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AF+%D0%91%D0%AE%D0%94%D0%96%D0%95%D0%A2%D0%A3+%D0%BD%D0%B0+2021.pdf
5 сторінка.

Всі бажаючі можуть самі глянути, яку частку становить ПДФО і єдиний податок, і скільки там транспортного податку. Його добре шоб вистачило поремонтувати одну невеличку вуличку. Акцизи - це все разом, я думаю, не варто згадувати, звідки основне бабло у акцизах (це не пальне), ну і що з акцизів в цілому в місцевий бюджет іде всього лише 13 відсотків:
https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3154972-rada-zalisila-13-akcizu-vid-palnogo-miscevim-budzetam.html

А ПДФО і єдиний податок - це якраз те, що платять всі, майже весь бюджет міста з них складається.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Місцевими податками. Чулисьте про таке?
Мене оця тема про податки вже дістала: мільйон разів пояснено,  куди йдуть акцизи з пального і т д,  і шо воно ніяким боком до міської інфраструктури.
Бюджет міста складається переважно з місцевих податків. Їх платять всі приблизно однаково,  це пдфо і єдиний податок. Все,  крапка, так є всюди.
хуяпка.
поясни мені мільйон перший раз які кошти ти платиш на велоінфраструктуру скільки це у цифрах?Автомобілісти за 17 р 460млн.
І для альтернативно обдарованих  ,вище я дав посилання, втч на постанову уряду, про розподілення і спрямування акцизних коштів у міста(МІСТА)
На тобі ще.Шукав 3 секунди.
Сьогодні виконавчий комітет ЛМР прийняв низку бюджетних рішень, зокрема «Про внесення змін до міського бюджету м Львова на 2020 рік» та рішення «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».


«Минулого тижня рішенням виконавчого комітету було затверджено основні показники загального та спеціального фондів бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік. Зараз необхідно внести корективи, у зв’язку з певними державними рішеннями, про які стало відомо кілька днів тому.

По-перше, на 267 млн грн пропонуємо збільшити дохідну частину бюджет Львівської МТГ. З них 160 млн грн — це кошти, які ми не могли передбачити минулого тижня, оскільки лише два дні тому Верховна Рада прийняла закон про бюджет і зміни до Бюджетного кодексу, де вказано, що акциз на пальне залишається у місцевих громадах.



Львівська міська рада:
https://city-adm.lviv.ua/news/economy/283226-vykonavchyi-komitet-zatverdyv-biudzhet-lvivskoi-mth-na-2021-rik-i-zminy-do-biudzhetu-lvova-na-2020-rik
   
Re: Велоурбаністам питання...

Правильно, то в тих країнах є можливість проїхати по виділеній інфраструктурі або безпечно по проїзній частині)
А у нас всяких проспектів перемог набудують,  а потім бідкаються, шо ж то роверисти по ньому їхати не хочуть

Тому всім вигідно топити ха велоінфраструктуру,  це знімає всі питання відразу

немає тут якоїсь особливої "велоінфраструктури". То в головах у вас пороблено.
cyklofašista  їдуть тут в загальному потоці, і навіть гадки не мають їздити по тротуарам
   
Re: Велоурбаністам питання...
den

460 лямів в рік на всі міста ЛО - це пиль
На тротуари

Основна маса грошей акцизів іде на траси між населеними пунктами
   
Re: Велоурбаністам питання...
den

немає тут якоїсь
В Чехії немає велодоріжок ?
В північній Європі та західній повно

   
Re: Велоурбаністам питання...

немає тут якоїсь особливої "велоінфраструктури". То в головах у вас пороблено.
Отакої , але ж Варламов їм  постійно  розказує що є .
Основна маса грошей акцизів іде на траси між населеними пунктами
посилання вище  2020 рік Львів 160млн.
Але ж я тему не піпіськами мірятись зробив.Хотів почути якусь конкретику,як  за задумом урбаністів має бути організований рух значних мас людей без авто.
   
Re: Велоурбаністам питання...

хуяпка.
поясни мені мільйон перший раз які кошти ти платиш на велоінфраструктуру скільки це у цифрах?Автомобілісти за 17 р 460млн.
І для альтернативно обдарованих  ,вище я дав посилання, втч на постанову уряду, про розподілення і спрямування акцизних коштів у міста(МІСТА)
На тобі ще.Шукав 3 секунди.
https://city-adm.lviv.ua/news/economy/283226-vykonavchyi-komitet-zatverdyv-biudzhet-lvivskoi-mth-na-2021-rik-i-zminy-do-biudzhetu-lvova-na-2020-rik
пару вопросов к боевому пидар асу: Мкока ты, падаль, платишь, когда заехал на трот и кого-то напугал???
Какого буя, падаль ипаная, я должен хлдить по троту и шевелить головой на 380- шоб меня не сбил пидарас???
   
Re: Велоурбаністам питання...

В Чехії немає велодоріжок ?
В північній Європі та західній повно


є велодоріжки, місцями трапляються, як і в інших країнах Європи
   
Re: Велоурбаністам питання...

пару вопросов к боевому пидар асу: Мкока ты, падаль, платишь, когда заехал на трот и кого-то напугал???
Какого буя, падаль ипаная, я должен хлдить по троту и шевелить головой на 380- шоб меня не сбил пидарас???
:weep:
   
Re: Велоурбаністам питання...

немає тут якоїсь особливої "велоінфраструктури". То в головах у вас пороблено.
cyklofašista  їдуть тут в загальному потоці, і навіть гадки не мають їздити по тротуарам
Нєнє, нема ніде, звісно. І в потоці у них так само небезпечно всюди, ага.

   
Re: Велоурбаністам питання...

Отакої , але ж Варламов їм  постійно  розказує що є .
посилання вище  2020 рік Львів 160млн.
Але ж я тему не піпіськами мірятись зробив.Хотів почути якусь конкретику,як  за задумом урбаністів має бути організований рух значних мас людей без авто.
Конкретика полягає в тому, що ті 160 мільйонів - крапля в морі у порівнянні з ПДФО і єдиним податком.
ПС. Де там 160 мільйонів? Є загальний дохід від всіх акцизів, і транспортний податок (копієчний).

Повторюсь - питання повністю розкрите і більше до нього не повертаємось, міська інфраструктура будується за кошти всіх платників податків, все, крапка.


Останнє редагування: 14 лютого 2021 02:01:32 від Matvik
   
Re: Велоурбаністам питання...

є велодоріжки, місцями трапляються, як і в інших країнах Європи
Оце от "місцями" часто є дуже визначальним. До прикладу, отут бачимо дрібний, але важливий елемент - висунута вперед стоплінія для роверів:
https://www.google.com/maps/@50.07074,14.4306753,3a,75y,151.39h,74.07t/data=!3m7!1e1!3m5!1s9fXyGG1q7yjq62AR8 uM3PA!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D9fXyGG1q7yjq62AR8uM3PA%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D0.49619293%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192

А так, то Прага, це теж постсовок певною мірою, і орієнтуватись на них в цьому питанні сенсу мало. Є сенс - на німців, шведів і т. д.
Це ніяк не відміняє того факту, що в них дорогами їздити на ровері значно безпечніше і зручніше, ніж у нас.

В цілому, розуміння важливості розбудови велосипедної інфраструктури в місті характеризує рівень знань людини про область сучасного міського планування взагалі.
   
Re: Велоурбаністам питання...

О, між іншим, згадав собі - зараз розробляється загальноукраїнська велостратегія, і там, серед іншого, є таки пункти стосовно направлення частини акцизу на велоінфраструктуру))) Ото буде бомбити, якщо це приймуть  :gigi:
   
Re: Велоурбаністам питання...

Конкретика полягає в тому, що ті 160 мільйонів - крапля в морі у порівнянні з ПДФО і єдиним податком.
Ти так пишеш ніби  водії ,які в 2020році закинули з акцизу 160 млн.грн.  на дорожню інфру., звільнені від сплати ПДФО і єдиного .

ті 160 мільйонів - крапля в морі
Це цільові кошти на дорожню інфру.Це вартість повної реконструкції великої магістральної вулиці,як Шевченка. 160млн грн. крапля в морі ? для порівняння  для ремонту дороги  на  мікрорайон  Рясне  виділяють 500т.грн.

   
Re: Велоурбаністам питання...

О, між іншим, згадав собі - зараз розробляється загальноукраїнська велостратегія, і там, серед іншого, є таки пункти стосовно направлення частини акцизу на велоінфраструктуру))) Ото буде бомбити, якщо це приймуть  :gigi:
Це та сама велостратегія ,яка на протязі 2сторінок не в змозі пояснити як справитись із преміщенням десятків тисяч мешканців міст за повноцінної зими?
Велостратегія - прибрати цільові гроші  від автовласників,паралельно звужуючи їм дороги.
   
Re: Велоурбаністам питання...

Це та сама велостратегія ,яка на протязі 2сторінок не в змозі пояснити як справитись із преміщенням десятків тисяч мешканців міст за повноцінної зими?
Велостратегія - прибрати цільові гроші  від автовласників,паралельно звужуючи їм дороги.
Нє, це всього-навсього стратегічний документ, який розробляє мінінфраструктури)
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія