В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 20:39:05 IP/Host: ---.usernat.ip.net.ua
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 20:39:47 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 20:45:39 IP/Host: ---.brok-x.ks.ua
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:04:01 IP/Host: ---.it-tv.org
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:06:35 IP/Host: ---.pautina.ua
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:06:51 IP/Host: ---.181.224.159.triolan.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:09:31 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет».
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:11:04 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:12:53 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
от що б лише не вигадати
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:15:24 IP/Host: ---.top.volia.net
|
Вперше за 14 років з Києва до Канева відновили рейси «ракет».
Прогулянки Дніпром відбуваються катером «Полісся-1». Раніше він працював на Десні, проте останні 23 роки стояв у Чернігові й не експлуатувався. З 2013 року група ентузіастів його відновила, модернізувала й відправила до Києва. З восьмого серпня 2015 року катер здійснює прогулянкові рейси Дніпром. 31 липня 2016 року відбувся перший рейс з Києва до Канева й назад.
Вартість проїзду, включно з екскурсією та обідом у Каневі, складає 800 грн. Замовити квитки можна через повідомлення у facebook або через офіційний сайт компанії.
https://hmarochos.kiev.ua/2016/08/03/z-kiyeva-do-kaneva-znovu-mozhna-doyihati-dniprom-na-raketi/
Шановні друзі, тривалий час ми не працюємо і ви нас невтомно питаєте про рейси в Чорнобиль, Канів, Межигір'я.
Минулий рік перекреслив надії працювати безпечно. Цього року інформаційна хвиля щодо можливих рейсів із Києва щораз плещеться об наш борт. Так, ми б залюбки хотіли працювати, але це трохи складніше, ніж просто обіцяти пустити всюди "ракети".
Якщо вас цікавитиме, чому ці судна не літають, ми підготували для вас статтю.
Довгий час річкові прогулянки до Канева були дуже особливими. Ми були першими, хто організував такі денні круїзи після десятків років перерв. Ми збирали на борту однодумців зі спільними цінностями. Однак попри чималу вартість квитка, ці рейси були абсолютно неприбутковими. За нинішніми цінами на пальне, аби вийти в оперативний 0, вартість квитка Київ-Канів-Київ має становити 1800-2400 гривень. І ми абсолютно згодні, що мало сімей можуть дозволити собі витратити 150-200 євро за одноденний круїз. Працювати у збиток, просто заради самого факту польотів "ракет" по Дніпру ми не можемо.
До того ж є і безпекові перешкоди: Канівський судноплавний шлюз перебуває у аварійному стані. Минулоріч його не полагодили і він не може слугувати надійно та безпечно для пасажирських перевезень.
Сукупність цих факторів змушує нас зробити паузу ще на рік. Сподіватимемося, річка не обміліє, шлюз полагодять, ціна на пальне знизяться, а платеспроможність виросте.
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:16:16 IP/Host: ---.b024.la.net.ua
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:18:03 IP/Host: ---.catechism.volia.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:21:02 IP/Host: 72.139.203.---
|
вже колись запускали...Розгорнути попередні цитати...ЦитуватиВперше за 14 років з Києва до Канева відновили рейси «ракет».
Прогулянки Дніпром відбуваються катером «Полісся-1». Раніше він працював на Десні, проте останні 23 роки стояв у Чернігові й не експлуатувався. З 2013 року група ентузіастів його відновила, модернізувала й відправила до Києва. З восьмого серпня 2015 року катер здійснює прогулянкові рейси Дніпром. 31 липня 2016 року відбувся перший рейс з Києва до Канева й назад.
Вартість проїзду, включно з екскурсією та обідом у Каневі, складає 800 грн. Замовити квитки можна через повідомлення у facebook або через офіційний сайт компанії.
https://hmarochos.kiev.ua/2016/08/03/z-kiyeva-do-kaneva-znovu-mozhna-doyihati-dniprom-na-raketi/але потім все призупинилось. от що пише з цього приводу оператор:Розгорнути попередні цитати...ЦитуватиШановні друзі, тривалий час ми не працюємо і ви нас невтомно питаєте про рейси в Чорнобиль, Канів, Межигір'я.
Минулий рік перекреслив надії працювати безпечно. Цього року інформаційна хвиля щодо можливих рейсів із Києва щораз плещеться об наш борт. Так, ми б залюбки хотіли працювати, але це трохи складніше, ніж просто обіцяти пустити всюди "ракети".
Якщо вас цікавитиме, чому ці судна не літають, ми підготували для вас статтю.
Довгий час річкові прогулянки до Канева були дуже особливими. Ми були першими, хто організував такі денні круїзи після десятків років перерв. Ми збирали на борту однодумців зі спільними цінностями. Однак попри чималу вартість квитка, ці рейси були абсолютно неприбутковими. За нинішніми цінами на пальне, аби вийти в оперативний 0, вартість квитка Київ-Канів-Київ має становити 1800-2400 гривень. І ми абсолютно згодні, що мало сімей можуть дозволити собі витратити 150-200 євро за одноденний круїз. Працювати у збиток, просто заради самого факту польотів "ракет" по Дніпру ми не можемо.
До того ж є і безпекові перешкоди: Канівський судноплавний шлюз перебуває у аварійному стані. Минулоріч його не полагодили і він не може слугувати надійно та безпечно для пасажирських перевезень.
Сукупність цих факторів змушує нас зробити паузу ще на рік. Сподіватимемося, річка не обміліє, шлюз полагодять, ціна на пальне знизяться, а платеспроможність виросте.велике інтерв'ю з власником, кому цікаво: https://cfts.org.ua/articles/po_dnepru_na_podvodnykh_krylyakh_est_li_buduschee_u_raket__1821
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:24:51 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...вже колись запускали...ЦитуватиВперше за 14 років з Києва до Канева відновили рейси «ракет».
Прогулянки Дніпром відбуваються катером «Полісся-1». Раніше він працював на Десні, проте останні 23 роки стояв у Чернігові й не експлуатувався. З 2013 року група ентузіастів його відновила, модернізувала й відправила до Києва. З восьмого серпня 2015 року катер здійснює прогулянкові рейси Дніпром. 31 липня 2016 року відбувся перший рейс з Києва до Канева й назад.
Вартість проїзду, включно з екскурсією та обідом у Каневі, складає 800 грн. Замовити квитки можна через повідомлення у facebook або через офіційний сайт компанії.
https://hmarochos.kiev.ua/2016/08/03/z-kiyeva-do-kaneva-znovu-mozhna-doyihati-dniprom-na-raketi/але потім все призупинилось. от що пише з цього приводу оператор:ЦитуватиШановні друзі, тривалий час ми не працюємо і ви нас невтомно питаєте про рейси в Чорнобиль, Канів, Межигір'я.
Минулий рік перекреслив надії працювати безпечно. Цього року інформаційна хвиля щодо можливих рейсів із Києва щораз плещеться об наш борт. Так, ми б залюбки хотіли працювати, але це трохи складніше, ніж просто обіцяти пустити всюди "ракети".
Якщо вас цікавитиме, чому ці судна не літають, ми підготували для вас статтю.
Довгий час річкові прогулянки до Канева були дуже особливими. Ми були першими, хто організував такі денні круїзи після десятків років перерв. Ми збирали на борту однодумців зі спільними цінностями. Однак попри чималу вартість квитка, ці рейси були абсолютно неприбутковими. За нинішніми цінами на пальне, аби вийти в оперативний 0, вартість квитка Київ-Канів-Київ має становити 1800-2400 гривень. І ми абсолютно згодні, що мало сімей можуть дозволити собі витратити 150-200 євро за одноденний круїз. Працювати у збиток, просто заради самого факту польотів "ракет" по Дніпру ми не можемо.
До того ж є і безпекові перешкоди: Канівський судноплавний шлюз перебуває у аварійному стані. Минулоріч його не полагодили і він не може слугувати надійно та безпечно для пасажирських перевезень.
Сукупність цих факторів змушує нас зробити паузу ще на рік. Сподіватимемося, річка не обміліє, шлюз полагодять, ціна на пальне знизяться, а платеспроможність виросте.велике інтерв'ю з власником, кому цікаво: https://cfts.org.ua/articles/po_dnepru_na_podvodnykh_krylyakh_est_li_buduschee_u_raket__1821Кацапы в Криму запустили лінію кораблів на підводних крилах- не жаліюцця.
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:25:46 IP/Host: ---.pautina.ua
|
"Доходили до Черкасс - и три тонны топлива..."
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:27:45 IP/Host: ---.cpe.net.cable.rogers.com
|
"Доходили до Черкасс - и три тонны топлива..."
https://www.youtube.com/watch?v=cS-uBXrpVuk
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 22:30:29 IP/Host: ---.b024.la.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати..."Доходили до Черкасс - и три тонны топлива..."
https://www.youtube.com/watch?v=cS-uBXrpVuk
Тобто на сотню пасажирів треьа розкинути по 30 літрів пального і ще щось заробити
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:07:38 IP/Host: ---.berdyansk.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:13:35 IP/Host: ---.earth.volia.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:15:31 IP/Host: ---.cg.shawcable.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:15:45 IP/Host: ---.dnepro.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:20:07 IP/Host: 72.139.203.---
|
Розгорнути попередні цитати...вже колись запускали...
але потім все призупинилось. от що пише з цього приводу оператор:
велике інтерв'ю з власником, кому цікаво: https://cfts.org.ua/articles/po_dnepru_na_podvodnykh_krylyakh_est_li_buduschee_u_raket__1821Кацапы в Криму запустили лінію кораблів на підводних крилах- не жаліюцця.Це тому, бовдуре, що в кацапів нафти дохуйа, а "ґордіцца" - куди важливіше рентабельності.
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:22:31 IP/Host: 72.139.203.---
|
Там здється танковий двигун стояв.
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:26:41 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:31:30 IP/Host: ---.catechism.volia.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:39:01 IP/Host: ---.top.volia.net
|
Севастополь - Ялта
8.00(отправление) - 10.00(прибытие)
Цены на билеты:
Детям до 14 лет – 200 руб.
Взрослым – 500 руб.
Комфорт – 800 руб.
Взрослый + ребенок до 2-х лет – 500 руб.
І це Комета з 2 двигунами а не Ракета
Благодаря государственной поддержке в 2019 году откроются два маршрута морских скоростных пассажирских перевозок Севастополь — Ялта и Новороссийск — Сочи. Соответствующее постановление Правительства «О субсидировании морских пассажирских перевозок» от 17 декабря 2018 года №1576 вступает в силу 27 декабря.
Постановление утверждает Правила предоставления субсидии из федерального бюджета российским организациям на возмещение части затрат на морские скоростные пассажирские перевозки в Азово-Черноморском бассейне на морских скоростных судах на подводных крыльях.
https://www.pnp.ru/social/na-komete-ot-sevastopolya-do-yalty-vas-dovezut-za-450-rubley.html
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:42:56 IP/Host: ---.neoplus.adsl.tpnet.pl
|
так ми декомунізацію ніколи не завершимо
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:46:52 IP/Host: ---.catechism.volia.net
|
В Каневі щоб спуститись до Тараса потрібно проходити шлюзи. А це додатковий час і гроші.
Матиме дуже вузьку нішу.
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
10 вересня 2021 23:47:00 IP/Host: ---.top.volia.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 01:05:52 IP/Host: ---.mobile.att.net
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 01:09:35 IP/Host: 62.74.8.---
|
В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет».
Державне агентство розвитку туризму хоче запустити річковий маршрут Київ –Канів Дніпром за участі фокус-групи у вересні, пише «Інтерфакс-Україна»..
На маршруті працюватимуть швидкісні теплоходи «Ракета».
«За планом це буде 19 вересня. Опитаємо людей: скільки вони готові за це платити, наскільки їм це комфортно», – заявила керівниця Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів.
Попередньо шлях на «Ракеті» від Києва до Канева становитиме близько двох годин. Проте це лише приблизний час.
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 10:51:41 IP/Host: ---.sta.lan.ua
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 10:53:05 IP/Host: ---.brok-x.ks.ua
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 10:55:23 IP/Host: ---.teremki.kiev.ua
|
Из Неаполя на Капри и Искью ходят на подводных крыльях.. итальянцами не дорого
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 10:55:41 IP/Host: 176.105.200.---
|
так ми декомунізацію ніколи не завершимо
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 11:00:22 IP/Host: ---.brok-x.ks.ua
|
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 11:01:06 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Там здється танковий двигун стояв.
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 11:02:26 IP/Host: ---.brok-x.ks.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Там здється танковий двигун стояв.----
Щось заважає поставити щось інше???
Релігія??
Заратустра??
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 11:04:30 IP/Host: ---.brok-x.ks.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Там здється танковий двигун стояв.Нибулон поставил немецкие движки
м. Нова Каховка – м. Херсон (м. Херсон – м. Нова Каховка) – 90 грн з ПДВ;
м. Херсон – м. Гола Пристань (м. Гола Пристань – м. Херсон) – 60 грн з ПДВ;
м. Нова Каховка – м. Гола Пристань (м. Гола Пристань – м. Нова Каховка) – 150 грн з ПДВ;
м. Миколаїв – Кінбурнська коса – 246 грн з ПДВ*;
Кінбурнська коса – м. Миколаїв – 225 грн з ПДВ;
м. Очаків – Кінбурнська коса– 72 грн з ПДВ*;
Кінбурнська коса – м. Очаків – 60 грн з ПДВ.
Re: В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». |
11 вересня 2021 11:12:30 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|