Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

 В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

 В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет».


Державне агентство розвитку туризму хоче запустити річковий маршрут Київ –Канів Дніпром за участі фокус-групи у вересні, пише «Інтерфакс-Україна»..

На маршруті працюватимуть швидкісні теплоходи «Ракета».

«За планом це буде 19 вересня. :facepalm:  Опитаємо людей: скільки вони готові за це платити, наскільки їм це комфортно», – заявила керівниця Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів.

Попередньо шлях на «Ракеті» від Києва до Канева становитиме близько двох годин. Проте це лише приблизний час.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Для туристов может зайти
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Реально рабодающая линия с СПК от Нибулона. Ценник и прочее:

https://nibulon.com/data/poslugi/pasazhirski-perevezennya/vartist-proizdu.html
   
Киев — Черкассы когда то была — быстрее, чем поездом долетала  (tu)
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:
N88

Часто ригають люди.
Жере палива більше ніж автобус.
Або ціна ква=итка космос, або дотаційне.
Взимку не ходить.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

так ми декомунізацію ніколи не завершимо  :(
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет».

Хто зна чі Крим враховували та взагалі маршрути Чорним морем , але так , що Ракети , що Комети , були , були
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

от що б лише не вигадати аби дороги не побудувати нормальін  :gigi:
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

от що б лише не вигадати

Греко-римську катапульту і парашута пасажирові . ))
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

вже колись запускали...

Цитувати
Вперше за 14 років з Києва до Канева відновили рейси «ракет».

Прогулянки Дніпром відбуваються катером «Полісся-1». Раніше він працював на Десні, проте останні 23 роки стояв у Чернігові й не експлуатувався. З 2013 року група ентузіастів його відновила, модернізувала й відправила до Києва. З восьмого серпня 2015 року катер здійснює прогулянкові рейси Дніпром. 31 липня 2016 року відбувся перший рейс з Києва до Канева й назад.

Вартість проїзду, включно з екскурсією та обідом у Каневі, складає 800 грн. Замовити квитки можна через повідомлення у facebook або через офіційний сайт компанії.

https://hmarochos.kiev.ua/2016/08/03/z-kiyeva-do-kaneva-znovu-mozhna-doyihati-dniprom-na-raketi/

але потім все призупинилось. от що пише з цього приводу оператор:

Цитувати
Шановні друзі, тривалий час ми не працюємо і ви нас невтомно питаєте про рейси в Чорнобиль, Канів, Межигір'я.
Минулий рік перекреслив надії працювати безпечно. Цього року інформаційна хвиля щодо можливих рейсів із Києва щораз плещеться об наш борт. Так, ми б залюбки хотіли працювати, але це трохи складніше, ніж просто обіцяти пустити всюди "ракети".
Якщо вас цікавитиме, чому ці судна не літають, ми підготували для вас статтю.
Довгий час річкові прогулянки до Канева були дуже особливими. Ми були першими, хто організував такі денні круїзи після десятків років перерв. Ми збирали на борту однодумців зі спільними цінностями. Однак попри чималу вартість квитка, ці рейси були абсолютно неприбутковими. За нинішніми цінами на пальне, аби вийти в оперативний 0, вартість квитка Київ-Канів-Київ  має становити 1800-2400 гривень. І ми абсолютно згодні, що мало сімей можуть дозволити собі витратити 150-200 євро за одноденний круїз.   Працювати у збиток, просто заради самого факту польотів "ракет" по Дніпру ми не можемо.
До того ж є і безпекові перешкоди: Канівський судноплавний шлюз перебуває у аварійному стані. Минулоріч його не полагодили і він не може слугувати надійно та безпечно для пасажирських перевезень.
Сукупність цих факторів змушує нас зробити паузу ще на рік. Сподіватимемося, річка не обміліє, шлюз полагодять, ціна на пальне знизяться, а платеспроможність виросте.

велике інтерв'ю з власником, кому цікаво: https://cfts.org.ua/articles/po_dnepru_na_podvodnykh_krylyakh_est_li_buduschee_u_raket__1821
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

"Доходили до Черкасс - и три тонны топлива..."
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Почему исчезли Теплоходы на подводных крыльях РАКЕТА и МЕТЕОР?


Це відєо

Тєкст начитаний отсюда

https://nashkiev.ua/life/dnepr-bez-raket-kouda-oushli-katera-na-podvodnyh-kryl-yah

20 июля 2008

   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

вже колись запускали...

але потім все призупинилось. от що пише з цього приводу оператор:

велике інтерв'ю з власником, кому цікаво: https://cfts.org.ua/articles/po_dnepru_na_podvodnykh_krylyakh_est_li_buduschee_u_raket__1821

Кацапы в Криму запустили лінію кораблів на підводних крилах- не жаліюцця.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Кацапы в Криму запустили лінію кораблів на підводних крилах- не жаліюцця.
Це тому, бовдуре, що в кацапів нафти дохуйа, а "ґордіцца" - куди важливіше рентабельності.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:
N88

"Доходили до Черкасс - и три тонны топлива..."

Ну ось, 600 гривень квиток - це тільки паливо.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

"Доходили до Черкасс - и три тонны топлива..."
https://www.youtube.com/watch?v=cS-uBXrpVuk

 :pooh_lol:

Тобто на сотню пасажирів треьа розкинути по 30 літрів пального і ще щось заробити
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

:pooh_lol:

Тобто на сотню пасажирів треьа розкинути по 30 літрів пального і ще щось заробити
мабуть в тому міністерстві  агентстві гуглити нема кому, не те що рахувати. ще якесь опитування збираються проводити.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Кому це зараз цікаво.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Там здється танковий двигун стояв.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

В Каневі щоб спуститись до Тараса потрібно проходити шлюзи. А це додатковий час і гроші.

Матиме дуже вузьку нішу.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

рибу глушила ефективно.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Це тому, бовдуре, що в кацапів нафти дохуйа, а "ґордіцца" - куди важливіше рентабельності.
----
Бовдуре,ти не задумувався,як воно,млять,так виходить ЗАВЖДИ,що в Україні що не візьми- воно "збиткове" хоча при сраному совку працювало- і місцеві авіалінії і катери на підводних крилах і ще багато чого??
"Оплоти" он теж"дуже дорогі".
Знаєш,чому?
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Там здється танковий двигун стояв.
----
Щось заважає поставити щось інше???
Релігія??
Заратустра?? :S
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Дебилы, вы считали затраты на топливо? Какая нах ракета, сколько билет должен стоить. Опять соводрочнры.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Севастополь - Ялта
8.00(отправление) - 10.00(прибытие)

Цены на билеты:
Детям до 14 лет – 200 руб.
Взрослым – 500 руб.
Комфорт – 800 руб.
Взрослый + ребенок до 2-х лет – 500 руб.

І це Комета з 2 двигунами а не Ракета
 
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Севастополь - Ялта
8.00(отправление) - 10.00(прибытие)

Цены на билеты:
Детям до 14 лет – 200 руб.
Взрослым – 500 руб.
Комфорт – 800 руб.
Взрослый + ребенок до 2-х лет – 500 руб.

І це Комета з 2 двигунами а не Ракета

якщо держава буде дотувати такі перевезення, тоді нема питань. кацапи дотують:

Цитувати
Благодаря государственной поддержке в 2019 году откроются два маршрута морских скоростных пассажирских перевозок Севастополь — Ялта и Новороссийск — Сочи. Соответствующее постановление Правительства «О субсидировании морских пассажирских перевозок» от 17 декабря 2018 года №1576 вступает в силу 27 декабря.

Постановление утверждает Правила предоставления субсидии из федерального бюджета российским организациям на возмещение части затрат на морские скоростные пассажирские перевозки в Азово-Черноморском бассейне на морских скоростных судах на подводных крыльях.

https://www.pnp.ru/social/na-komete-ot-sevastopolya-do-yalty-vas-dovezut-za-450-rubley.html
інакше собівартість надто висока.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

так ми декомунізацію ніколи не завершимо  :(
А от німці шоб завершити денацифікацію усі автостради Адольфа зруйнували :(  Правда, Ішак?
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

В Каневі щоб спуститись до Тараса потрібно проходити шлюзи. А це додатковий час і гроші.

Матиме дуже вузьку нішу.

При СССР були тури виходного дня на теплоходах Київ-Канів-Київ, ціна 80 рублєй  8-)
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

більше того, кацапи дотують з бюджету з тим розрахунком, щоб перевізник виходив на рентабельність 3%.

http://static.government.ru/media/files/Lw58Sxq8SCboFbrZAGmbczstGTubBa6r.pdf

тобто, якщо у нас насправді є бажання запустити перевезення на "Ракетах", то Державне агентство розвитку туризму України має не імітувати бурхливу діяльність, а протягнути через Кабмін / Верховну Раду аналогічний закон
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Из Неаполя на Капри и Искью ходят на подводных крыльях.. итальянцами не дорого
   
В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет».


Державне агентство розвитку туризму хоче запустити річковий маршрут Київ –Канів Дніпром за участі фокус-групи у вересні, пише «Інтерфакс-Україна»..

На маршруті працюватимуть швидкісні теплоходи «Ракета».

«За планом це буде 19 вересня. :facepalm:  Опитаємо людей: скільки вони готові за це платити, наскільки їм це комфортно», – заявила керівниця Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів.

Попередньо шлях на «Ракеті» від Києва до Канева становитиме близько двох годин. Проте це лише приблизний час.
а 1 листопада закривається навігація на Дніпрі.  (tu)
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Так можна і ракетою Ілона Маска колгоспників на село відправляти  :gigi: Економіка буде приблизно одинаковою  :gigi: Зате можна буде гордитися, типу подрочили, як в совку  :gigi: Цікаво, а де совок - щось давно я його не бачив  :gigi:
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Там здється танковий двигун стояв.

Два. Два танковых двигателя.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Из Неаполя на Капри и Искью ходят на подводных крыльях.. итальянцами не дорого
мабуть море не замерзає і аеропортів на островах нема  :idea:
   
так ми декомунізацію ніколи не завершимо  :(
коли вже ти самодекомунізуєшся?
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

вдоль по батюшке по Райну:

   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Там здється танковий двигун стояв.

Нибулон поставил немецкие движки

м. Нова Каховка – м. Херсон (м. Херсон – м. Нова Каховка) – 90 грн з ПДВ;

м. Херсон – м. Гола Пристань (м. Гола Пристань – м. Херсон) – 60 грн з ПДВ;

м. Нова Каховка – м. Гола Пристань (м. Гола Пристань – м. Нова Каховка) – 150 грн з ПДВ;

м. Миколаїв – Кінбурнська коса – 246 грн з ПДВ*;

Кінбурнська коса – м. Миколаїв – 225 грн з ПДВ;

м. Очаків – Кінбурнська коса– 72 грн з ПДВ*;

Кінбурнська коса – м. Очаків – 60 грн з ПДВ.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

----
Щось заважає поставити щось інше???
Релігія??
Заратустра?? :S

наука гидродинамика.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Нибулон поставил немецкие движки

м. Нова Каховка – м. Херсон (м. Херсон – м. Нова Каховка) – 90 грн з ПДВ;

м. Херсон – м. Гола Пристань (м. Гола Пристань – м. Херсон) – 60 грн з ПДВ;

м. Нова Каховка – м. Гола Пристань (м. Гола Пристань – м. Нова Каховка) – 150 грн з ПДВ;

м. Миколаїв – Кінбурнська коса – 246 грн з ПДВ*;

Кінбурнська коса – м. Миколаїв – 225 грн з ПДВ;

м. Очаків – Кінбурнська коса– 72 грн з ПДВ*;

Кінбурнська коса – м. Очаків – 60 грн з ПДВ.

Нибулон экспресс реально ходит только на Кинбурнскую косу. И пожоже, что Нибулон это дело дотирует. Меценатствует как бы.
   
Re:  В Україні в 1970-х ходило понад 150 «Ракет». :laugh:

Норм для туристов, но скорее как пакетное предложение типа Ракетой до какого-нибудь острова, на острове хавчик и водный парк с гостиницей и Ракетой домой, только в Ракете должно быть как в Хюндае, а не скамейки
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія