Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Що більше, що менше - персічному британцю на те пофігу, він білли бачить і башляє, і вони чомусь все більші. Електрика дорожчає постійно, і без війн, і без ембаргів. Став вітряки чи не став - манюпас башляє все більше. Власне, чого гретині ляльководи й добиваються.

Це від тебе - жодного реалістичного сценарію, що і як зробити. Хоча б на стратегічному рівні. Життя у вигаданому вольтанутому світі.

пляц вбийся вже об стіну  :laugh:

   
Ну так все так починається..... Потім в процесі користування збирається інформація, необхідна для оптимізації, з'являється кращий зразок і так поступово еволюціонує дівайсь до прийнятного.....
Думаю, майбутні вантажні кораблі матимуть як батареї, так і балони з воднем. Також будуть обладнані сонячними батареями та вітряками

або навчаться робити дешеві атомні реактори
   
пляц вбийся вже об стіну  :laugh:

Показати зображення...
або я сліпий, або там нема гідро....
   
або навчаться робити дешеві атомні реактори

В фантастиці 30-их тайна двух океанов то на різниці температур між поверхнею і глибиною їздили.
   
Ну так все так починається..... Потім в процесі користування збирається інформація, необхідна для оптимізації, з'являється кращий зразок і так поступово еволюціонує дівайсь до прийнятного.....

А скільки часу і акумів буде треба, аби замінити світовий вантажній флот? Легковим автівкам хоч щось дадуть?

   
пляц вбийся вже об стіну  :laugh:

Знову рекламні буклети. Чому росте ціна електрики тоді, якщо в буклетах така божа благодать? Чому Китай заводи глушить?
Висунь нарешті очі з ракушки и подивись на факти, а не рекламу.

Може тому, що вітряки та солярки за фактом нічого не гарантують і їх ніяк не заставиш працювати тут і зараз, а не коли хмари розійдуться та вітер буде потрібної інтенсивності?
   
В фантастиці 30-их тайна двух океанов то на різниці температур між поверхнею і глибиною їздили.

Знаєш, що основна сила, яка тримає корабель на місці то не якір, а якірний цеп, що лежить на дні?  :)
   
Знаєш, що основна сила, яка тримає корабель на місці то не якір, а якірний цеп, що лежить на дні?  :)

записав в тітратку
   
А скільки часу і акумів буде треба, аби замінити світовий вантажній флот? Легковим автівкам хоч щось дадуть?

Років десь 50, думаю

.... після того як визначуться з остаточним дизайном та конфігурацією
   
Знаєш, що основна сила, яка тримає корабель на місці то не якір, а якірний цеп, що лежить на дні?  :)

 :facepalm1:
Сила супротиву руху якоря по дну
   
:facepalm1:
Сила супротиву руху якоря по дну

Самий важкий якір - 40 тон. Найбільше судно - 565 тисяч тон.

Аби справа в утриманні плавзасоба залежала лише від якоря, то людину вагою у 90 кг на місці був би здатний утримувати якір вагою лише у 6 грамів.
   
Років десь 50, думаю

.... після того як визначуться з остаточним дизайном та конфігурацією
1. це вічність.
2. це абсурд
   
або я сліпий, або там нема гідро....
В реклямках наукова достовірність нікому не треба. Треба карасіва картінка. Бо інакше хомки не поведуться.

Цитувати
Ну так все так починається..... Потім в процесі користування збирається інформація, необхідна для оптимізації, з'являється кращий зразок і так поступово еволюціонує дівайсь до прийнятного.....

Науковому методу років більше, ніж паровому двигуну. Транспортні компанії гроші рахувати вміють.  І вже хто-хто, а вони б були перші в темі вантажних перевезень на павербанках, аби то було реально побудувати та зменшити капітальні та експлуатаційні витрати.
   
Взагалі то Україна вже пережила блекаут на заправках.
І якраз електрички в цей час були на коні.
Склероз?
Які бля електрички пузотерки на коні під час війни? :facepalm1:
Не було ніякого блекауту на заправках. Були тимчасові ускладнення в логістиці. Всі кому треба їздили.
   
Tesla оновила специфікацію 18- колісного траку що йде у виробництво в цьому році.

   
Знаєш, що основна сила, яка тримає корабель на місці то не якір, а якірний цеп, що лежить на дні?  :)
Основна сила це якір, який лежить на грунті горизонтально і заривається в грунт лапою, коли його тяне в бік.
А коли його тягнути вверх - він вилазить з грунту.
Іноді  якір може зачепитись так, що його доводиться скидувати.

А виглядає сучасний якір ось так
   

Дійсно досягнення!

Приблизно! - 300 миль

що в реальності буде 200 і добре якщо буде бо треба ще мати резерв і батарея не заряджается 100% майже ніколи

Звичайний трак мае рейндж до 2000 миль

200 миль і 2000 миль Карл, прогрес!!!

А не пішли б ви тролейбусники куди подалі!
   
Та сто разів питали, чим і зараз забезпечити перехід на електропривід всієї економіки від персональних авто до морського транспорту. Ви ж морозитеся як і дійсно вольтануті.
А я сто разів відповідав, що якщо вважати 5 літрів соляри еквівалентом електричних 16kWh
(бо така витрата у найєкономнішого E-classe та моєї model S).

та подивитись статистику скільки пального Україна використовує за рік,

то щоб замінити все пальне на електропривід Україні достатньо повернутися до рівня генераціх 2010 року.
   
А я сто разів відповідав, що якщо вважати 5 літрів соляри еквівалентом електричних 16kWh
(бо така витрата у найєкономнішого E-classe та моєї model S).

та подивитись статистику скільки пального Україна використовує за рік,

то щоб замінити все пальне на електропривід Україні достатньо повернутися до рівня генераціх 2010 року.

Ти порахував 30% втрат електроенергіі від генераціі до споживача?

Ти порахував що при зарядці на суперчарджерах ціна кілометра буде як на бензині а до того що треба побудувати всю іфраструктуру і це добавити до ціни енергіі?

Піонери-героі блін...
   

Дійсно досягнення!

Приблизно! - 300 миль

що в реальності буде 200 і добре якщо буде бо треба ще мати резерв і батарея не заряджается 100% майже ніколи

Звичайний трак мае рейндж до 2000 миль

200 миль і 2000 миль Карл, прогрес!!!

А не пішли б ви тролейбусники куди подалі!

Якщо це закриває більшість ринку вантажних перевезень, то такий пробіг має зміст. Я впевнений що Тесла зробила попередній аналіз і знає що потрібно ринку якщо пропонує опцію в 300 миль. Опція 500 миль близька до того що звичайний трак проізджає за день з врахуванням ліміту швидкості та макс годин за кермом.

Наївно думати що Тесла витратила сотні міліонів долларів на продукт який не покриває більшість ринку.
   
Що більше, що менше - персічному британцю на те пофігу, він білли бачить і башляє, і вони чомусь все більші. Електрика дорожчає постійно, і без війн, і без ембаргів. Став вітряки чи не став - манюпас башляє все більше. Власне, чого гретині ляльководи й добиваються.
+ 100500.  За рік електрика для мене виросла втричі, а бензин на 40%. Електрокари ідуть нах.
   
+ 100500.  За рік електрика для мене виросла втричі, а бензин на 40%. Електрокари ідуть нах.

В нас бензин виріс вдвічі, а на електрику ще не встигли підняти ціни.
   
+ 100500.  За рік електрика для мене виросла втричі, а бензин на 40%. Електрокари ідуть нах.

Скільки коштує залити бак бензину на 300 миль і 75 кіловат годин електрики щоб проіхати ті самі 300 миль в UK?
   
+ 100500.  За рік електрика для мене виросла втричі, а бензин на 40%. Електрокари ідуть нах.

вона виросла ізза газа та вугілля бовдури на які ціна подвоїлася, і якби не найдешевщі на сьогодні  вітро та сонце генерація то платив би ще більше 

   
Знову рекламні буклети. Чому росте ціна електрики тоді, якщо в буклетах така божа благодать? Чому Китай заводи глушить?
Висунь нарешті очі з ракушки и подивись на факти, а не рекламу.

Може тому, що вітряки та солярки за фактом нічого не гарантують і їх ніяк не заставиш працювати тут і зараз, а не коли хмари розійдуться та вітер буде потрібної інтенсивності?

вище написав чому

 це ти якраз вилазь з минолого на дворі вже давно не 90ті і світ вже замінив близько 10% перделок та 25% всієї світової енеґії на чисту, а ви все провтикали

для сліпих в танку, внизу наведені цифри, тілький спробуй зробити виґляд що не побачив  і знову плести ахінею про ' ета нівазможна'  :laugh:

With a record month in June, plugins represented 16% share of the overall auto market, with BEVs themselves reaching 12% BEV share! This is the first time BEVs reached two digits globally

The share of renewables in global electricity generation jumped to nearly 28% in Q1 2020 from 26% in Q1 2019. The increase in renewables came mainly at the cost of coal and gas, though those two sources still represent close to 60% of global electricity supply.
   
Ти порахував 30% втрат електроенергіі від генераціі до споживача?

Ти порахував що при зарядці на суперчарджерах ціна кілометра буде як на бензині а до того що треба побудувати всю іфраструктуру і це добавити до ціни енергіі?

Піонери-героі блін...

не кричи, вже все давно порахвано, також можеш порахувати скільки коштує викопати нафту зробити бензин, зробити запрвку і перевезти туди паливо, в той час поки я від сонця зарядив вдома  :laugh:

   
Якщо це закриває більшість ринку вантажних перевезень, то такий пробіг має зміст. Я впевнений що Тесла зробила попередній аналіз і знає що потрібно ринку якщо пропонує опцію в 300 миль. Опція 500 миль близька до того що звичайний трак проізджає за день з врахуванням ліміту швидкості та макс годин за кермом.

Наївно думати що Тесла витратила сотні міліонів долларів на продукт який не покриває більшість ринку.

Якими ж були ідіотами хто проектував машини з баком на 2000 миль, правда!

Ти звичайно можеш вірити це твое право але я вже знаю наперед результат всіх цих потуг. Освоіти ще 700 мільярді свіжонадрукованих доларів під гучне завивання про спасіння планети. У Нюськи в полоску акціі компаній по виробництву батарей, так що манюпас мае платити і не скрипіти.
   
не кричи, вже все давно порахвано, також можеш порахувати скільки коштує викопати нафту зробити бензин, зробити запрвку і перевезти туди паливо, в той час поки я від сонця зарядив вдома  :laugh:

Показати зображення...

Пропаганда від Грет і для Грет.

Поки елекровозик не буде дешевшим від ДВЗ, мати рейдж більпший від ДВЗ вся та пропаганда не мае ніякого сенсу. Для сектантів цього виду траспорту Маск зробив гарну цяцьку, можуть бавитись якщо подобаеться, хоббі бувають різними.

У мене знайомий в Сан-Франциско продав Теслу купив електробайка, він також мав якісь причини це зробити.

Сусід мае Теслу купив ще гібрида Хонду-аккорд, теж напевно зробив висновки з володіння Теслою.

Пропагандист Тесли тут на форумі мае у володінні ще дві здоровенні ДВЗ

Коротше хто як хоче так і мастурбуе.

Останнє редагування: 20 серпня 2022 02:58:07 від Chako
   
Пропаганда від Грет і для Грет.

Поки елекровозик не буде дешевшим від ДВЗ, мати рейдж більпший від ДВЗ вся та пропаганда не мае ніякого сенсу. Для сектантів цього виду траспорту Маск зробив гарну цяцьку, можуть бавитись якщо подобаеться, хоббі бувають різними.

У мене знайомий в Сан-Франциско продав Теслу купив електробайка, він також мав якісь причини це зробити.

Сусід мае Теслу купив ще гібрида Хонду-аккорд, теж напевно зробив висновки з володіння Теслою.

Пропагандист Тесли тут на форумі мае ще дві здоровенні ДВЗ

Коротше хто як хоче так і мастурбуе.

 поки не буде конкретних цифр, як в мене, все що ти кажеш просте бла бла бла
   
поки не буде конкретних цифр, як в мене, все що ти кажеш просте бла бла бла

Грета, йди краще зроби уроки які тобі сьогодні задали а не сиди тут з дядьками на форумі.
   
1. це вічність.
2. це абсурд

Чим ця концепція абсурдна?
   
Чим ця концепція абсурдна?
"після того як визначуться з остаточним дизайном та конфігурацією"
цього НЕ БУЛО ні у епоху вітрильників(між кліпером, барком та каравелою три великих різниці),ні в епоху пари(класичні поршневі машини, парові турбіни, вугілля, мазут), ні в нафтову епоху(дизель двотактний, дизель чотиритактний, прямий привід, дизель-електрохід, мазут, солярка).
наразі маємо- батарейки, водневі електричні комірки. класичні двз на водні
   
"після того як визначуться з остаточним дизайном та конфігурацією"
цього НЕ БУЛО ні у епоху вітрильників(між кліпером, барком та каравелою три великих різниці),ні в епоху пари(класичні поршневі машини, парові турбіни, вугілля, мазут), ні в нафтову епоху(дизель двотактний, дизель чотиритактний, прямий привід, дизель-електрохід, мазут, солярка).
наразі маємо- батарейки, водневі електричні комірки. класичні двз на водні

в 90х і нульових ти б стверджував що це неможливо щоб елктрична машина їхала пів тис км на одному зарядi, можливо так і було прямо тут на фупі  :laugh:
   
А є десь згадка не про брутто а про нетто вагу?
   
в 90х і нульових ти б стверджував що це неможливо щоб елктрична машина їхала пів тис км на одному зарядi, можливо так і було прямо тут на фупі  :laugh:
не  пересмикуй. скіки часу існували гібридні установки-вітрила+парова машина? досить довго. а парова турбіна до сих пір не здала позиції. а щодо батарейок... не забувай, шо половина роботи вже давно зроблена - електрична трансмісія на кораблях- їй також сто літ в обід. дизель-електрохід називається.
   
Jinx, а чому ти припинив "боротися" зі сланцевим газом?  8-)
   
А я сто разів відповідав, що якщо вважати 5 літрів соляри еквівалентом електричних 16kWh
(бо така витрата у найєкономнішого E-classe та моєї model S).
РАВ4 (гібрид), Кемрі (гібрид) - це Е-клас?  :lol:

та подивитись статистику скільки пального Україна використовує за рік,

то щоб замінити все пальне на електропривід Україні достатньо повернутися до рівня генераціх 2010 року.

Іздять не на турбінах електростанцій, а на автомобілях. Де взяти стільки акумів та автомобілів?
поки не буде конкретних цифр,

Які ще цифри привести? В світі близько мільярда легковиків. З них електромобілів - нема й 20 мільйонів. Грети бажають заставити 98% людей ходити пішки. Невже не доходить, що реалізація цієї ідеї відкине людство навіть не в середньовіччя, а в дошумерський період? Бо замістити нічим! Не буде ніфіга, ні їжі, ні одежі, ні ліків - нічого. У тебе, електроприводного, в тому числі.
   
Jinx, а чому ти припинив "боротися" зі сланцевим газом?  8-)
А я починав?  :S
   
РАВ4 (гібрид), Кемрі (гібрид) - це Е-клас?  :lol:

Іздять не на турбінах електростанцій, а на автомобілях. Де взяти стільки акумів та автомобілів?
Які ще цифри привести? В світі близько мільярда легковиків. З них електромобілів - нема й 20 мільйонів. Грети бажають заставити 98% людей ходити пішки. Невже не доходить, що реалізація цієї ідеї відкине людство навіть не в середньовіччя, а в дошумерський період? Бо замістити нічим! Не буде ніфіга, ні їжі, ні одежі, ні ліків - нічого. У тебе, електроприводного, в тому числі.
заради справедливості- проблему на 90% м она вирішити громадським транспортом. бо коли "гонять за булавкамі в сосєднюю лавку авто в двєсті(тріста, чєтирєста) лошадіних сіл", то ніякої енергії не напасешся. ні хімічної, ні електричної.. ібо це все ДЖО-У-ЛІ!
   
заради справедливості- проблему на 90% м она вирішити громадським транспортом. бо коли "гонять за булавкамі в сосєднюю лавку авто в двєсті(тріста, чєтирєста) лошадіних сіл", то ніякої енергії не напасешся. ні хімічної, ні електричної.. ібо це все ДЖО-У-ЛІ!

А громадський транспорт увесь електричний? "Булавки в лавку" чим возять? А руду з кар'єра, зерно з поля, хліб з хлібозавода, молоко з ферми?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія