Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 21:27:35 IP/Host: ---.volia.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 21:28:45 IP/Host: 2600:1012:b016:813a:f1e4:babe:ca5c:---
|
Розгорнути попередні цитати...А ще прикільно чухати в трафіку і насолоджуватися токсичними викидами всією родиною, бо в людства не хватає клепки вже пересісти на електрику і як мінімум в два рази економити на ккд споживання енергії, це якщо вже зовсім наплювати на природу і думати лише грошимаКкд дизеля більше 40%. Ккд вугільної тес менше 30%.плюс є втрати в мережі, під час зарядки,акум не віддає все що отримав. Тверді викиди дизеля менші ніж з тормозних колодок, вихлоп від термітів (метан) більший ніж від всіх автівок. Плюс замислись, чому електрокарах такі дорогі. Бо великі затрати енергії на їх виготовлення. Так що не треба про ккд.Треба треба маніпулятор, бо вугільна генерація відмирає а відновлювальна вже є більше половини в країнах Європи і пре як дурна і перевищить всю викопну генерацію вже через два роки. Тобто твої діти матимуть АБСОЛЮТНО чисте транспортування те чого НІКОЛИ не досягти з двз.
Ще печерні питання є?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 21:29:01 IP/Host: 2600:1012:b016:813a:f1e4:babe:ca5c:---
|
Розгорнути попередні цитати...физика - дама упрямая.Ядерна
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 21:31:51 IP/Host: 2600:1012:b016:813a:f1e4:babe:ca5c:---
|
Розгорнути попередні цитати...Справа в тому що ДВЗ авто отримують енергію на 100% зі спаленого палива. В ЕЕ ж набагато меньший його відсоток. І з кожним роком його планують зменьшувати.....Планировать можно все, что угодно, но физика - дама упрямая.Іменно. Чим меньше вуглецю видобувають та спалюють тим меньше зростання вмісту двоокису у повітрі
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 21:36:38 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Планировать можно все, что угодно, но физика - дама упрямая.Іменно. Чим меньше вуглецю видобувають та спалюють тим меньше зростання вмісту двоокису у повітріАльтернативы нет и в ближайшее поколение не предвидится.
Картинки и диаграмки для лохОв не предлагать.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 21:37:41 IP/Host: 2600:1012:b016:813a:f1e4:babe:ca5c:---
|
Розгорнути попередні цитати...Іменно. Чим меньше вуглецю видобувають та спалюють тим меньше зростання вмісту двоокису у повітріАльтернативы нет и в ближайшее поколение не предвидится.
Картинки и диаграмки для лохОв не предлагать.Чому сонячні батареї чи вітряки не підходять як альтернатива?
Re: Светлое будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромоб |
30 червня 2022 21:38:22 IP/Host: ---.111.91.131.bilink.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Планировать можно все, что угодно, но физика - дама упрямая.Іменно. Чим меньше вуглецю видобувають та спалюють тим меньше зростання вмісту двоокису у повітріАльтернативы нет и в ближайшее поколение не предвидится.
Картинки и диаграмки для лохОв не предлагать.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 21:42:00 IP/Host: 213.174.1.---
|
Розгорнути попередні цитати...друже, я раніше був резідентом цієї гілки, любив послухати легенди, про то, як балкери, контенеровози, боінгі, танкі, гвинтокрили і прочая техніка поїде/попливе/полетить на батарейках)
І я тоді казав, що у разі часу П користуватись будуть не тим, що прогрессівніше/сучасніше, а тім, що можно бистро заправити в складних умовах. Тут ламали списи, строїли графікі, табліці, як окуєнно і економно все буде на лектромобіоях.
І що у разі відсутності палива та енергетики вони, такі вумні будуть заряджатись від своїх приватних сонячних батарей на дахах будинків та площадках на ділянці.
Прийшов час П, в арміїї і тро мільйон пикапів, усі ДВС.
І перший пост був - ну і де усі електропикапи, чому ми їх не бачимо?
У відповідь - бурленіє)
Це казало багато хто і задовго до цієї гілки і тому шанс є в тих електричок де електроліт змінний
https://www.youtube.com/watch?v=6QEltpgxyeUЦей нанофловселл - це шахрайська компанія з керівником шахраєм. Щось типу Россі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 21:44:23 IP/Host: ---.biz.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Альтернативы нет и в ближайшее поколение не предвидится.
Картинки и диаграмки для лохОв не предлагать.Чому сонячні батареї чи вітряки не підходять як альтернатива?Нет стоимости переработки.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 22:00:12 IP/Host: ---.lightspeed.sntcca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Планировать можно все, что угодно, но физика - дама упрямая.Іменно. Чим меньше вуглецю видобувають та спалюють тим меньше зростання вмісту двоокису у повітріАльтернативы нет и в ближайшее поколение не предвидится.
Картинки и диаграмки для лохОв не предлагать.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 22:12:56 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
А у когось в голові досі Россі
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 22:15:45 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Це казало багато хто і задовго до цієї гілки і тому шанс є в тих електричок де електроліт змінний
https://www.youtube.com/watch?v=6QEltpgxyeUЦей нанофловселл - це шахрайська компанія з керівником шахраєм. Щось типу Россі.
Читати вікіпедію Flow-battery
https://en.wikipedia.org/wiki/Flow_battery
Першу збудували ще 1884 Charles Renard і Arthur Krebs ще до першого мерседеса
Першу окисно-відновну збудував Університет Нови в Південному Вельсі (Австралія) в 1984 першу органічну в 2009
https://www.upsbatterycenter.com/blog/flow-batteries-history/
А у когось в голові досі Россі
Показати зображення...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 23:07:15 IP/Host: ---.123.23.189.rov.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Чому сонячні батареї чи вітряки не підходять як альтернатива?Нет стоимости переработки.Тим не меньше виробляють ее без виділення діоксиду вуглицю.......
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 23:14:58 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Так, підвищиться, у Каліфорнії немає води для поливання газонів. І трава не росте в результаті.Більша темпераура - більше води випаровується - більше води в атмосфері - більше опадів.
Недолік - більше катаклізмусів
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 23:16:13 IP/Host: 176.120.97.---
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
30 червня 2022 23:58:51 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Хімічні властивості наноматеріалів не відрізняються від просто матеріалів.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 02:00:56 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...Нет стоимости переработки.Тим не меньше виробляють ее без виділення діоксиду вуглицю.......Чим тебе так лякає диоксид вуглецю? Не буде його, не буде рослин, не буде рослин - що жерти будеш?
Re: Светлое будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромоб |
1 липня 2022 03:24:00 IP/Host: 2600:1001:b012:5644:6049:533e:10b8:---
|
Розгорнути попередні цитати...Іменно. Чим меньше вуглецю видобувають та спалюють тим меньше зростання вмісту двоокису у повітріАльтернативы нет и в ближайшее поколение не предвидится.
Картинки и диаграмки для лохОв не предлагать.Эпоха угля пришла на смену дровам, затем нефть начала вытеснять уголь и теперь газ начал вытеснять нефть. На подходе эпоха электричества + пелетты из древесины. Причём электричество не будут получать ,сжигая ископаемое топливо.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 03:24:39 IP/Host: 2600:1001:b012:5644:6049:533e:10b8:---
|
Розгорнути попередні цитати...Іменно. Чим меньше вуглецю видобувають та спалюють тим меньше зростання вмісту двоокису у повітріАльтернативы нет и в ближайшее поколение не предвидится.
Картинки и диаграмки для лохОв не предлагать.Пилять, Трольо, а ты паумнел никак
Два роки назад писав тут на форумі: "нахера нам ваша ванючая канадская нефть!"
А доки не бере! - відійшв від грін ділу дивись скоро за респів почнеш агітувати
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 03:25:41 IP/Host: 2600:1001:b012:5644:6049:533e:10b8:---
|
Розгорнути попередні цитати...Чому сонячні батареї чи вітряки не підходять як альтернатива?Нет стоимости переработки.Тим не меньше виробляють ее без виділення діоксиду вуглицю.......
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 03:26:52 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 03:34:20 IP/Host: 2600:1001:b012:5644:6049:533e:10b8:---
|
ее = електроенергія
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 04:04:57 IP/Host: ---.res.spectrum.com
|
Розгорнути попередні цитати...ее = електроенергіяКогда посчитаешь количество выбросов для выработки энергии, необходимой для переработки отходов литиевых батареек и демонтажа витрячкив, тогда и приходи.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 04:44:33 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Планировать можно все, что угодно, но физика - дама упрямая.Іменно. Чим меньше вуглецю видобувають та спалюють тим меньше зростання вмісту двоокису у повітріАльтернативы нет и в ближайшее поколение не предвидится.
Картинки и диаграмки для лохОв не предлагать.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 05:01:16 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 06:40:58 IP/Host: ---.teremki.kiev.ua
|
Трололо як не крути альтернативи сонцю та вітру немає, або ти сидиш на газовом вєнтєлє хуйла, або робиш як китай сонячні ферми на >15 гігов і маєш незалежну та практично безлімітну дешеву енергію при грамотному адмініструванні державою
а ще це красиво
Показати зображення...
китай хоче довести це до ... 450 гігов, це як 150-200 атомних станцій потужності
China is going to build the biggest scale of solar and wind power generation capacity on the Gobi and desert in history, at 450 GW," He Lifeng, director of the National Development and Reform Commision (NDRC
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 07:13:18 IP/Host: 194.44.112.---
|
Розгорнути попередні цитати...Трололо як не крути альтернативи сонцю та вітру немає, або ти сидиш на газовом вєнтєлє хуйла, або робиш як китай сонячні ферми на >15 гігов і маєш незалежну та практично безлімітну дешеву енергію при грамотному адмініструванні державою
а ще це красиво
Показати зображення...
китай хоче довести це до ... 450 гігов, це як 150-200 атомних станцій потужності
China is going to build the biggest scale of solar and wind power generation capacity on the Gobi and desert in history, at 450 GW," He Lifeng, director of the National Development and Reform Commision (NDRCну і про АЕС Китай теж не забуває (150 енергоблоків за наступні 15 років)
China has reported overnight to be planning 150 new nuclear reactors over the next 15 years — more than have been built around the world since 1980 — a signal that uranium production needs to be stepped up, fast and soon.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 11:08:51 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Розгорнути попередні цитати...Трололо як не крути альтернативи сонцю та вітру немає, або ти сидиш на газовом вєнтєлє хуйла, або робиш як китай сонячні ферми на >15 гігов і маєш незалежну та практично безлімітну дешеву енергію при грамотному адмініструванні державою
а ще це красиво
Показати зображення...
китай хоче довести це до ... 450 гігов, це як 150-200 атомних станцій потужності
China is going to build the biggest scale of solar and wind power generation capacity on the Gobi and desert in history, at 450 GW," He Lifeng, director of the National Development and Reform Commision (NDRCну і про АЕС Китай теж не забуває (150 енергоблоків за наступні 15 років)
China has reported overnight to be planning 150 new nuclear reactors over the next 15 years — more than have been built around the world since 1980 — a signal that uranium production needs to be stepped up, fast and soon.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 11:20:34 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Трололо як не крути альтернативи сонцю та вітру немає, або ти сидиш на газовом вєнтєлє хуйла, або робиш як китай сонячні ферми на >15 гігов і маєш незалежну та практично безлімітну дешеву енергію при грамотному адмініструванні державою
а ще це красиво
Показати зображення...
китай хоче довести це до ... 450 гігов, це як 150-200 атомних станцій потужності
China is going to build the biggest scale of solar and wind power generation capacity on the Gobi and desert in history, at 450 GW," He Lifeng, director of the National Development and Reform Commision (NDRCну і про АЕС Китай теж не забуває (150 енергоблоків за наступні 15 років)
China has reported overnight to be planning 150 new nuclear reactors over the next 15 years — more than have been built around the world since 1980 — a signal that uranium production needs to be stepped up, fast and soon.щось вони з ціною поплутали за 150 станцій 450 мільярдів? це по 3 млрд за станцію? мінімум за 20 млрд зараз наче ніде не будуют, весь проект мінімум в пару трильонів влетить зараз і потім 70% зверху за період експлуатаціі, ітого десь 5 трлн за ~400 гігават потужностей через 15 років (підрядник росатом ага)
за в два рази меньший строк до 2030 вони планують ввести 1200 гігават солара це в три рази більше потужность, ну хай сонячні ферми працюють в три раза меньше вийде по годинах потужності це однакові проєкти з 150 аес, ціна за 1мегават ферми ~ 1млн долларів, тобто витратять 1.2 трлн, ну хай батареі ще 50% ітого десь 2 трлн без головняка де взяти і діти десятки тон урана
в принципі аес це добре але суто технічно економічно вони не конкурент
Re: Светлое будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромоб |
1 липня 2022 11:25:12 IP/Host: ---.111.91.131.bilink.ua
|
а ще це красиво
Показати зображення...
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 11:28:07 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
це вже типовий проект.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 11:32:46 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...це вже типовий проект.Тим більше, що це китайськи блоки й китайскі мегавати Ну а так - серйозна заява й на сьогоднішній день - єдино правильний шлях заміщення для промисловості. От тільки це дійсно потребуватиме багато сировини й тут нам треба правильно включитися в тему як економічно, так і політично.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 11:36:44 IP/Host: ---.kim.in.ua
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 11:53:54 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Щодо водню , то найбільша проблема - це втрати самого водню в резервуарах зберігання і в транспортних капілярах-трубках подачі самого водню у мотор
Ці особливості диффузії водню через все що можна - як раз і є найпроблемніша
Особливо стосується капілярно-трубочних комунікаціях
Десь я читав , що перші БМВ тестові , запущені у Норвегії для випробовуваннь - при простостому простої без експлуатації - втрачали за 10 діб простою(при повній заправці кріогенного резервуара) - втрати, через дифузію сверхпроникність самого водню - складали до 40%
Коротше кажучи - водень - це супер-в'язень "тюрми шоушенк" - який втікає дуже добре
І поки що ідеальних , малого розміру ємностей(автомобіль наприклад) - для зберігання водню - нема!
БМВ тратить неміряно досліджень для того щоб цього "втікача" тримати надійно ... але-але..
Лаболаторні досліди наводять простий приклад - водень спеціально заправлений у ємності з квацового скла - через суперпроникність через самі стінки цього солідного матеріала - за ті самі 10 діб можуть складати 10%
Приміром то саме кварцове скло - утримує втрати гелія(який тоже має властивості диффузії) - 0,001% за діб
Різниця гігантська!
Але кварцове скло як приклад показано, але воно крихке і не годиться для автопрома .
А всі інші матеріали - типу метали алюміній і інші - для дифузійності водню взагалі неміряно гірші .
Промислові газгольдери великих розмірів - мають високо-вакуумні порожнини
Їм простіше , тому що нема обмежень по Розмірах і компактності
А у авто - це мегапроблема - розміри
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 12:03:33 IP/Host: ---.111.91.131.bilink.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Щодо водню , то найбільша проблема - це втрати самого водню в резервуарах зберігання і в транспортних капілярах-трубках подачі самого водню у мотор
Ці особливості диффузії водню через все що можна - як раз і є найпроблемніша
Особливо стосується капілярно-трубочних комунікаціях
Десь я читав , що перші БМВ тестові , запущені у Норвегії для випробовуваннь - при простостому простої без експлуатації - втрачали за 10 діб простою(при повній заправці кріогенного резервуара) - втрати, через дифузію сверхпроникність самого водню - складали до 40%
Коротше кажучи - водень - це супер-в'язень "тюрми шоушенк" - який втікає дуже добре
І поки що ідеальних , малого розміру ємностей(автомобіль наприклад) - для зберігання водню - нема!
БМВ тратить неміряно досліджень для того щоб цього "втікача" тримати надійно ... але-але..
Лаболаторні досліди наводять простий приклад - водень спеціально заправлений у ємності з квацового скла - через суперпроникність через самі стінки цього солідного матеріала - за ті самі 10 діб можуть складати 10%
Приміром то саме кварцове скло - утримує втрати гелія(який тоже має властивості диффузії) - 0,001% за діб
Різниця гігантська!
Але кварцове скло як приклад показано, але воно крихке і не годиться для автопрома .
А всі інші матеріали - типу метали алюміній і інші - для дифузійності водню взагалі неміряно гірші .
Промислові газгольдери великих розмірів - мають високо-вакуумні порожнини
Їм простіше , тому що нема обмежень по Розмірах і компактності
А у авто - це мегапроблема - розміризберігати чистий водень - не феншуй.... хіміки придумають і чимось зв"яжуть.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 12:03:46 IP/Host: ---.kim.in.ua
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 12:07:21 IP/Host: ---.kim.in.ua
|
Розгорнути попередні цитати...Щодо водню , то найбільша проблема - це втрати самого водню в резервуарах зберігання і в транспортних капілярах-трубках подачі самого водню у мотор
Ці особливості диффузії водню через все що можна - як раз і є найпроблемніша
Особливо стосується капілярно-трубочних комунікаціях
Десь я читав , що перші БМВ тестові , запущені у Норвегії для випробовуваннь - при простостому простої без експлуатації - втрачали за 10 діб простою(при повній заправці кріогенного резервуара) - втрати, через дифузію сверхпроникність самого водню - складали до 40%
Коротше кажучи - водень - це супер-в'язень "тюрми шоушенк" - який втікає дуже добре
І поки що ідеальних , малого розміру ємностей(автомобіль наприклад) - для зберігання водню - нема!
БМВ тратить неміряно досліджень для того щоб цього "втікача" тримати надійно ... але-але..
Лаболаторні досліди наводять простий приклад - водень спеціально заправлений у ємності з квацового скла - через суперпроникність через самі стінки цього солідного матеріала - за ті самі 10 діб можуть складати 10%
Приміром то саме кварцове скло - утримує втрати гелія(який тоже має властивості диффузії) - 0,001% за діб
Різниця гігантська!
Але кварцове скло як приклад показано, але воно крихке і не годиться для автопрома .
А всі інші матеріали - типу метали алюміній і інші - для дифузійності водню взагалі неміряно гірші .
Промислові газгольдери великих розмірів - мають високо-вакуумні порожнини
Їм простіше , тому що нема обмежень по Розмірах і компактності
А у авто - це мегапроблема - розміризберігати чистий водень - не феншуй.... хіміки придумають і чимось зв"яжуть.Давно придумано- гидриды щелочных и редкоземельных металлов.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 12:12:54 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
На жаль - хіміки поки що експериментують
Водень - супер-дифузійний "втікач з тюрми шоушенка"
Щоб дешево і масово прагматично - для малих ємностей і комунікаційних капіляро-трубках подачі у мотор - нема ідеального рішення
Японці і БМВ працюють в поті лиця свого
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 12:20:23 IP/Host: ---.kim.in.ua
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
1 липня 2022 13:12:54 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...це вже типовий проект.Тим більше, що це китайськи блоки й китайскі мегавати Ну а так - серйозна заява й на сьогоднішній день - єдино правильний шлях заміщення для промисловості. От тільки це дійсно потребуватиме багато сировини й тут нам треба правильно включитися в тему як економічно, так і політично.