Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

У мене знайомий який америку ганяє ще  від тоді  коли ніхто не знав як ,машину міг поміняти через те що не хотів зимову гуму купляти.
Навряд чи його думка  корисна  для тих , хто авто купує щоб їздити відносно довго і без проблем.

ніразу не показник успішності, в америці інколи зимова гума може коштувати дорожче за якесь вживане авто, що стоїть в ділера на паркінгу отримане за парт ексчeндж і не може ніяк роками продатись. при бажанні можна хоч кожного тижня міняти такі авта, з одного гімна на інше  :laugh:
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

чого бідний, бо дурний, чого дурний, бо бідний. це якщо мова про заміну авта з нового на нове, бо є різниця докласти до ціни проданої чи викладати всю суму коли старий грат закінчує своє життя на шроті,

якщо мова про куплену за копійки бляху, з пів ляма пробігу, ще й до того вимагати і скаржитись, що вона не бігає наступні пів мільйона, тоді я не знаю, ...кожний має свої власні збочення
Все воно так,але далеко не  всі  хто купують авто -  фєтішисти.
Якщо є можливість проїхати 6 років,  а не 3 на авто без проблем ,більшіть обирає перший варіант.


   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

ніразу не показник успішності, в америці інколи зимова гума може коштувати дорожче за якесь вживане авто, що стоїть в ділера на паркінгу отримане за парт ексчeндж і не може ніяк роками продатись. при бажанні можна хоч кожного тижня міняти такі авта, з одного гімна на інше  :laugh:
Хіба було написано як про показник успішності?
Як правило такі от і пишуть про  заповнену попельничку , 100т і накуй на повному серйозі.
Інший знайомий зараз діллер Форда офіційний,поки він запускав бізнес їздив на дирявих ржавих жигулях 6 моделі.
Цікаво що б ти на нього сказав тоді,про його бляху.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Якщо є можливість проїхати 6 років,  а не 3 на авто без проблем ,більшіть обирає перший варіант.
Мені не потрібно проїхати на машині лімон, або 500тис. Вона набридне раніше.
Але знати, що машина це може- то є приємно.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Мені не потрібно проїхати на машині лімон, або 500тис. Вона набридне раніше.
Але знати, що машина це може- то є приємно.
Та й більшості також лімон не треба.
Але авто яке "може" ,як правило більш надійне і різних ситуаціях порівняно до менш ресурсного,навіть до планки 100т.км..
А надійність це аргумент який завжди в пошані.
Теперішніі тренди в автогалузі нічим від решти світу не відрізняються.
Екологія  і  мариво  Гретів Тунберг на першому місці ,а це впливає на ресурсність двз.
Які  тепер  запроектовані на 100+ робочу температуру,а в мастилах за останні 30 років нічого кардинального не відбулося.
Та ще й сервісні інтервали збільшено.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Хіба було написано як про показник успішності?
Як правило такі от і пишуть про  заповнену попельничку , 100т і накуй на повному серйозі.
Інший знайомий зараз діллер Форда офіційний,поки він запускав бізнес їздив на дирявих ржавих жигулях 6 моделі.
Цікаво що б ти на нього сказав тоді,про його бляху.

я пояснюю як це є переважно на заході, так як після 100-150 тис ціна на авто драматично падає кожен старається в цей час продати чи поміняти на нову машину, бо в результаті виходить набагато дорожче, і не тільки обслуговування, але і податки та інше

доречі я теж їзджу на старих жигулях, стоять батькові в гаражі, фіг кому продам, а виїхати покататись чому ні, але яж не очікую, що ті жигулі відїздять мільйон км, бо колись за них віддали гроші рівні двохкімнатному коперативу :)
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км
MAG

«…акумулятор ємністю 144,4 кВт/год, який працює від двох електродвигунів загальною потужністю 734 л. …»


Хто може це перекласти на людську мову? Чи хоч зрозуміти цо це було.

 ;o
Людською мовою та фраза означає: дурилка картонна, якої не буває. Вимірюється в кВт/год = потужність в одиницю часу, а за одиницю часу обрана суржикова версія слова "рік". B-)
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Які  тепер  запроектовані на 100+ робочу температуру,а в мастилах за останні 30 років нічого кардинального не відбулося.
Є зміни, є прогрес.
Але коли було таке, щоб Форд чи Рено ходив більше VW?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Та й більшості також лімон не треба.
Але авто яке "може" ,як правило більш надійне і різних ситуаціях порівняно до менш ресурсного,навіть до планки 100т.км..
А надійність це аргумент який завжди в пошані.
Теперішніі тренди в автогалузі нічим від решти світу не відрізняються.
Екологія  і  мариво  Гретів Тунберг на першому місці ,а це впливає на ресурсність двз.
Які  тепер  запроектовані на 100+ робочу температуру,а в мастилах за останні 30 років нічого кардинального не відбулося.
Та ще й сервісні інтервали збільшено.
Як правило надійне більш примітивне і менш комфортне в користуванні.
Якщо ти готовий заради надійності поступитися комфортом і задоволенням від водіння автомобіля, ти вибираєш якесь одоробло яке не їде і не гальмує.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Як правило надійне більш примітивне і менш комфортне в користуванні.
Жодним чином.
Сучасні виробники свідомо рубають ресурс.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Жодним чином.
Сучасні виробники свідомо рубають ресурс.
А нафуя тобі ресурс на 500 тис., якщо машина з таким пробігом матиме салон в який буде бридко сісти, весь буде провоняний, зариганий і обшарпаний.
Ресурс це завжди компроміс між вагою автомобіля, матеріало витратами, ціною, комфортом в користуванні, і розумною необхідністю.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

машина з таким пробігом матиме салон в який буде бридко сісти, весь буде провоняний, зариганий і обшарпаний.
Дивують твої слова...
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

я розумію комерційні автівки, але нах мені приватне авто із 500 тис пробігу? після першої сотні, півтора авто треба міняти, покращуючи свій комфорт і безпеку, а не добивати воза, як останні мешти, поки колеса не почнуть відлітати
:facepalm: пік безпеки авто давно пройдено
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Дивують твої слова...
Яке не було б надійне авто, але з пробігом 500 тис. км воно коштуватиме за ціною металобрухту і купуватимуть його тільки від великої безнадії.
Але купуючи нове таке авто ти переплатиш за надійність яка тобі насправді ніколи не знадобиться і яка взагалі нікому непотрібна.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

А нафуя тобі ресурс на 500 тис., якщо машина з таким пробігом матиме салон в який буде бридко сісти, весь буде провоняний, зариганий і обшарпаний.
Ресурс це завжди компроміс між вагою автомобіля, матеріало витратами, ціною, комфортом в користуванні, і розумною необхідністю.
не тре пердіти, ригати і дряпати обшивку. не пробував?  ;)
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Яке не було б надійне авто, але з пробігом 500 тис. км воно коштуватиме за ціною металобрухту і купуватимуть його тільки від великої безнадії.
Але купуючи нове таке авто ти переплатиш за надійність яка тобі насправді ніколи не знадобиться і яка взагалі нікому непотрібна.
то чому кораблі плавають десятки років, і літаки літають, га?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Але купуючи нове таке авто ти переплатиш за надійність яка тобі насправді ніколи не знадобиться і яка взагалі нікому непотрібна.
Ти з пластикових тарілок їси?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Як правило надійне більш примітивне і менш комфортне в користуванні.
:facepalm1:
Ти справді думаєш що інженер конструктор  в 21 столітті  невідає "секретів" відносно вічної  і одночасно комфортної ходової частини чи довговічної трансмісії?
Та банально розраховується та  збільшується радіус кульової опори і вона  перестає бути  розхідником . І так з кожним вузлом.
Тільки що потім робити  сервісу і відділу поставки запчастин?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

не тре пердіти, ригати і дряпати обшивку. не пробував?  ;)
Пане, більшість людей не настільки аккуратні, щоб в салоні і не пукнуть.
Такшо сидіння будуть пропукані, обшарпані, пропалені цигарками, і в плямах, не врятує навіть хімчистка салона.
Та навіть кермо буде настільки витерте, що його доведеться міняти.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Пане, більшість людей не настільки аккуратні, щоб в салоні і не пукнуть.
Такшо сидіння будуть пропукані, обшарпані, пропалені цигарками, і в плямах, не врятує навіть хімчистка салона.
Та навіть кермо буде настільки витерте, що його доведеться міняти.
А ти не здаєшся, молодець!
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Ти з пластикових тарілок їси?
А ти їси срібною ложкою, яка дісталася тобі в спадщину від бабусі?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

А ти їси срібною ложкою, яка дісталася тобі в спадщину від бабусі?
Ні. звичайне фраже. 25 років вже як.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

:facepalm1:
Ти справді думаєш що інженер конструктор  в 21 столітті  невідає "секретів" відносно вічної  і одночасно комфортної ходової частини чи довговічної трансмісії?
Та банально розраховується та  збільшується радіус кульової опори і вона  перестає бути  розхідником . І так з кожним вузлом.
Тільки що потім робити  сервісу і відділу поставки запчастин?
Канєшно відає, і знає що пневматична підвіска полюбе буде менш надійною ніж на ресорах.
Балка більш надійна ніж незалежна підвіска, турбований двигун менш надійний атмосферника і тд.
Такшо не треба плутати надійність з примітивізмом.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Такшо не треба плутати надійність з примітивізмом.
Так ти і плутаєш.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Так ти і плутаєш.
То чого ж ти мені намагаєшся довести що класична коробка автомат краща роботизованої особливо DSG, якщо вона по всім технічним параметрам їй поступається.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

То чого ж ти мені намагаєшся довести що класична коробка автомат краща роботизованої особливо DSG, якщо вона по всім технічним параметрам їй поступається.
Я тобі нічого не намагаюся довести.
Навіщо доводити аксіоми?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

:facepalm1:
Ти справді думаєш що інженер конструктор  в 21 столітті  невідає "секретів" відносно вічної  і одночасно комфортної ходової частини чи довговічної трансмісії?
Та банально розраховується та  збільшується радіус кульової опори і вона  перестає бути  розхідником . І так з кожним вузлом.
Тільки що потім робити  сервісу і відділу поставки запчастин?

все можна зробити надійнішим і довговічнішим, питання ціни, але по факту багато нових машин іде з 5-7 річною гарантією і з гарантійним пробігом понад 100 тис км (в юк 160 тис), не буде виробник погіршувати якість на стільки, щоб сервіси були завалені гарантійними випадками, тому що розрахувати, що щось зламається не на 101 тис кіломентрі на на 99 ніхто не зможе і тому такою херньою ніхто не страждає. почнуть робити надійніші авта ціна взлетить відповідно, в результаті отримаєш ті ж яйця тільки в профіль
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

все можна зробити надійнішим і довговічнішим, питання ціни, але по факту багато нових машин іде з 5-7 річною гарантією і з гарантійним пробігом понад 100 тис км (в юк 160 тис), не буде виробник погіршувати якість на стільки, щоб сервіси були завалені гарантійними випадками, тому що розрахувати, що щось зламається не на 101 тис кіломентрі на на 99 ніхто не зможе і тому такою херньою ніхто не страждає. почнуть робити надійніші авта ціна взлетить відповідно, в результаті отримаєш ті ж яйця тільки в профіль
Так хіба ми проти?
Раніше ВАГ давав на ДСГ 150 тис. гарантія, зараз 90 тис.
Ти їм напиши, щоб повернули на попередні цифри.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Я тобі нічого не намагаюся довести.
Навіщо доводити аксіоми?
Які аксіоми, що примітивне більш надійне? Так я з цим не сперечеюсь, я це стверджую.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Які аксіоми, що примітивне більш надійне? Так я з цим не сперечеюсь, я це стверджую.
Який стілець надійніший, з однією ніжкою, чи з двома?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Канєшно відає, і знає що пневматична підвіска полюбе буде менш надійною ніж на ресорах.
Балка більш надійна ніж незалежна підвіска, турбований двигун менш надійний атмосферника і тд.
Такшо не треба плутати надійність з примітивізмом.
Ну звідки ці пізнання ? тикаєш пальцем внебо?
Пишу тільки з власного досвіду.
Мерс Актрос євро 5 на пневмі - ресурс подушок по наших дорогах 500 т.км+(в європі більше)
вибірка ,більше ніж 30 авто.
Євро 6 доречі на ресорі спереду. Вони також ламаються. Але поки що статистикаи такої як з попередником немає.Не намотали ще.
Мало?
Не треба плутати комерцію з надійністю.
Якщо треба , авто зараз технології дозволяють зробити вічним,на все твоє життя одне.
Ну хіба заригані сидіння можеш чистити періодично .
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

тому що розрахувати, що щось зламається не на 101 тис кіломентрі на на 99 ніхто не зможе і тому такою херньою ніхто не страждає
Ну чисто як діти.
Мені ще на третьому курсі  викладачі  графіки малювали , користуючись   примітивним  обладнаням - вісь якогось авто  ,навантаження  у вигляді гир і вимірювальний пристрій годиникового типу.
З точністю до тисяч думаю можна. Теоретично усереднений показник .
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Який стілець надійніший, з однією ніжкою, чи з двома?
Без ніжок.
 :laugh:
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Ну звідки ці пізнання ? тикаєш пальцем внебо?
Пишу тільки з власного досвіду.
Мерс Актрос євро 5 на пневмі - ресурс подушок по наших дорогах 500 т.км+(в європі більше)
вибірка ,більше ніж 30 авто.
Євро 6 доречі на ресорі спереду. Вони також ламаються. Але поки що статистикаи такої як з попередником немає.Не намотали ще.
Мало?
Не треба плутати комерцію з надійністю.
Якщо треба , авто зараз технології дозволяють зробити вічним,на все твоє життя одне.
Ну хіба заригані сидіння можеш чистити періодично .
Канєшно, тільки щоб добитися співставної надійності потрібно витратися на порядок або і на два більше.
Такшо всі шукають золоту середину, щоб і задовільнити споживача і щоб коштувало це розумних грошей.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Тут ще питання філософії, що краще купувати щось технічно відстале але надійне і доведене до досконалості чи щось технічно просунуте але тимчасово недосконале.
Хоча часто ми взагалі маємо справу коли люди свято вірять що старе гімно мамонта найкраще
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Так хіба ми проти?
Раніше ВАГ давав на ДСГ 150 тис. гарантія, зараз 90 тис.
Ти їм напиши, щоб повернули на попередні цифри.

мені то треба? хочеш пиши, може і зроблять тобі на 150 тис, і цінник виставлять відповідний, тільки плати
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

мені то треба? хочеш пиши, може і зроблять тобі на 150 тис, і цінник вуставлять відповідний, тільки плати
та вони і робити нічого не будуть, просто пілнімуть цінник з урахуванням можливих гарантійних ремонтів і буде Ivanseed, купуючи машину, платити за любителів навалювать, хоча можливо він сам з таких.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Які аксіоми, що примітивне більш надійне? Так я з цим не сперечеюсь, я це стверджую.
шоб примітивна конструкція була надійною- інколи потрібні надмірні точності і часте регулювання. на жигулях класичних ти регулював клапани кожні 15 тис. км. зараз гідрокомпенсатори розширили цей діапазон до сотень тисяч. так само і з гальмами.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Тут ще питання філософії, що краще купувати щось технічно відстале але надійне і доведене до досконалості чи щось технічно просунуте але тимчасово недосконале.
Хоча часто ми взагалі маємо справу коли люди свято вірять що старе гімно мамонта найкраще
Я бачу, що ти просто не розумієш принципів німецького інжинірингу, коли замість однієї деталі роблять сім і дванадцять різних пружин до них.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія