Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

ВПК України: танки, літаки, кораблі, зброя та ін. Нові розробки та поставки.

Докотився ФУП
вже і Читач новини з майбутнього постить.
А колись сам  глузував над такими.

це новина про конкретні факти, які вже відбулись
не варто виривати фразу з контексту 
   
ДАКХ «Артем», у рамках дослідної конструкторської роботи «Ковш-55» зі створення вітчизняних 155-мм снарядів,
переходить до випробувань готових боєприпасів.

Про це повідомляє Defense Express з посиланням на президента компанії – голову правління ДАХК «Артем» Володимира Зіміна.
    “У створенні першого вітчизняного 155-мм снаряду ми рухаємось відповідно затверджених планів та графіків.
На цьому тижні вже завершується спорядження корпусів снарядів дослідної партії, які найближчим часом будуть випробувані підривом.
Це дозволить перевірити їх характеристики та підтвердити відповідність всім вимогам щодо потужності та уламковості"

Як підкреслив Володимир Зімін, зараз потужності підприємства дозволяють виробляти до 15 тисяч 155-мм снарядів на рік.
   
Як підкреслив Володимир Зімін, зараз потужності підприємства дозволяють виробляти до 15 тисяч 155-мм снарядів на рік.
БК до гаубиці М 777- 70 снарядів.
   
На 64ку можна поцепити тільки башту від 64 ))) трохи тупо, але 64ку проектували наші люди а вони на 2 кроки вперед не можуть бачити. Там навіть щоб двигун той поставити корпус танка треба фрезерувати - я не знаю чи в сучасних умовах на заводі є таке обладнання і специ, але підозріло до сьогодні вони жодного движка так і не запиляли в 64ку.
ЧЕ??? Вы вообще в курсе что такое Кедр? Это 476 объект из начала 80-ых после того, как в т-64 рос вес от доп. бронирования, кобры, контакта и т.д. Предполагалась модернизация Т-64 без участия завода-изготовителя, а на ремонтных заводах. Это то, что у нас сейчас, спустя 50 лет, выдадут за победу. ТАК ВОТ. БАШНЯ Т-80 ОТ одной из версий ОБЪЕКТА 476 и она вдруг не станет на Т-64, на котором она должна была стоять по проекту?
   
Маяк робить локалізовані репліки радянських кулеметів, для ЗСУ та на експорт

https://defence-ua.com/news/ukrajinski_versiji_velikokalibernih_kulemetiv_dshkm_ta_kt_127_gotujutsja_do_derzhavnih_viprobuvan_video-4121.html

Цитувати
У четвер, 1 липня ц. р., на Заводі "Маяк" низки зразків стрілецького озброєння для делегації однієї з африканських країн.

Зокрема потенційним замовникам було продемонстровано кулемети КТ/КМ-7,62, КТ-12,7, ДШКМ та піхотну (антиматеріальну) гармату під набої 14.5х114 мм "Нічний Хижак". Крім показу зразків, делегація з Африки також могла подивитися на цю зброю в дії, під час стрільб.
   
ЧЕ??? Вы вообще в курсе что такое Кедр? Это 476 объект из начала 80-ых после того, как в т-64 рос вес от доп. бронирования, кобры, контакта и т.д. Предполагалась модернизация Т-64 без участия завода-изготовителя, а на ремонтных заводах. Это то, что у нас сейчас, спустя 50 лет, выдадут за победу. ТАК ВОТ. БАШНЯ Т-80 ОТ одной из версий ОБЪЕКТА 476 и она вдруг не станет на Т-64, на котором она должна была стоять по проекту?
Нуда, я погуглив - так і є - 80-ка створювалася на базі 64 але якась мудра голова довела до ума голіму 64 ходову що позбавило нас уніфікації між 64 і 80 моделями. Плюс я не вірю що зараз в Україні є можливість лити башти танкові такої якості як у ссср :(( бо ми втратили вже практично всі компетенції у танкобудуванні.
   
лити башти танкові
Не треба лити, треба зварювати.
Чобем, Дорчестер знаєш?
   
Чергова перемога Зє-бубачкі.
На військовому та дипломатичному фронтах.
Британська Rolls-Royce відмовилась продавати Україні водомети для десантно-штурмових катерів «Кентавр», що були закладені для Військово-Морських Сил України в 2016 році.
При цьому для російських Рапторів (в чомусь аналог Кентавра) водомети вони легко поставляють.
https://www.ukrmilitary.com/2021/07/rolls-royce.html

зелепуки, агонь!
   
Не треба лити, треба зварювати.
Чобем, Дорчестер знаєш?
Та ні - варити накуй накуй. Наші вже бетер зварити не можуть. Боюсь що ту башту буде пробивати навиліт. До речі а оплоти обстрілювали без динамічного захисту. Там башта хоч не з сирої сталі? Дивився на ютубі ролік кацапський про башту т 72 - там бутер із листів такої твердості, що я взагалі не розумію як таке варять - в сенсі зварюють.
   
Та ні - варити накуй накуй. Наші вже бетер зварити не можуть. Боюсь що ту башту буде пробивати навиліт. До речі а оплоти обстрілювали без динамічного захисту. Там башта хоч не з сирої сталі? Дивився на ютубі ролік кацапський про башту т 72 - там бутер із листів такої твердості, що я взагалі не розумію як таке варять - в сенсі зварюють.
эээм, у нас башни варить начали в конце 80- начале 90-ых, потому Паки получили часть своего контракта со сварными башнями. Литые шли из того, что приехало с выводом войск из Европы, а сварными комплектовались сделанные у нас. Кацапы вообще непонятно когда освоили эту технологию и освоили ли вообще. По поводу сварки вы бы для начала хоть для себя выяснили где находится Институт электросварки, кто такой Борис Патон и т.д. Поверьте, многие до сих пор не умеют того, что у нас уже забыть успели. И если вы только буряк выращивать научились, то это не значит что все в Украине такие же.
   
Чергова перемога Зє-бубачкі.
На військовому та дипломатичному фронтах.
Британська Rolls-Royce відмовилась продавати Україні водомети для десантно-штурмових катерів «Кентавр», що були закладені для Військово-Морських Сил України в 2016 році.
При цьому для російських Рапторів (в чомусь аналог Кентавра) водомети вони легко поставляють.
https://www.ukrmilitary.com/2021/07/rolls-royce.html

зелепуки, агонь!
и где тут ебланы с «Европа нам поможет», «С Татрой победим», «3ТД говно, а вот Дойцы».... помнится пару страниц назад был особо одарённый, предлагавший купить танки у партнёров чтобы всех победить.
   
и где тут ебланы с «Европа нам поможет», «С Татрой победим», «3ТД говно, а вот Дойцы».... помнится пару страниц назад был особо одарённый, предлагавший купить танки у партнёров чтобы всех победить.
та вы хоть посмотрите!
это новость пятилетней давности, водомёты ставили когда буба ещё хером по роялю стучал
   
Нуда, я погуглив - так і є - 80-ка створювалася на базі 64 але якась мудра голова довела до ума голіму 64 ходову що позбавило нас уніфікації між 64 і 80 моделями. Плюс я не вірю що зараз в Україні є можливість лити башти танкові такої якості як у ссср :(( бо ми втратили вже практично всі компетенції у танкобудуванні.
мммм. 80-ка делалась с ГТД под 1000 л.с. чтобы просто завёл и поехал. Плюсом получили высокую скорость. Катки т-72 тупо ломались при манёврах на таких скоростях, а т-64 мог разбуться. Ну и учитывая скрепность Ленинграда решили делать новую ходовую вместо довести до неразувания т-64. Самое смешное что из-за особенностей конструкции ходовая т-64 в реальной жизни грунта и говен лучше в разы, но да, лететь по асфальту под 80 км/ч и картинно дрифтить на камеру он не умеет. А засунуть в него 6ТД хотели и хотят чтобы иметь запас мощности, потому что на него 50 лет навешивают дополнительный вес и 850 л.с. уже не хватает. И сварную башню хотели делать под него потому что при одинаковых показателях защищённости она легче литой.
   
Коли вже буде завод, що робить
.416 годні та гарні? Зелепука не хоче стріляти? Купувати зліва, то надто дорого.
   
Піздючье зелене гавкає на пороха, що мудак, не дивлячись на те, що зе мудак в квадраті. І да, порох - мудак.
   
І цю гілку засрали їбануті.  :(
   
Та ні - варити накуй накуй.
Друже, вже 50 років, як ніхто башти не лиє.
Тільки варять.

Якщо це важко зрозуміти, прото запам'ятай.
   
Важливе виробництво. 

Цитувати
ЛРЗ "Мотор" освоїв виробництво вже понад 6 000 позицій комплектуючих для літаків

Невдовзі на підприємстві планують опанувати виготовлення всієї номенклатури деталей авіадвигунів, що дасть змогу бойовим літакам ЗСУ максимально позбутися залежності від російських комплектуючих
ДП "Луцький ремонтний завод "Мотор" (входить до складу ДК "Укроборонпром") успішно продовжує програму імпортозаміщення й поступово освоює виробництво на власних потужностях все більшої номенклатури виробів.

"Наше підприємство освоїло виробництво понад 6 000 номенклатурних позицій (станом на 2019 було 5,5 тисяч, - прим. ДЕ) та планується освоїти виробництво всієї номенклатури деталей авіадвигунів. А це понад вісім тисяч найменувань!", - наголосив директор підприємства Володимир Маракулін, зауваживши, що раніше ці деталі постачали підприємства з країни-агресора.

За його словами, допомогою в цій справі заводчанам стала й планомірна закупівля нового обладнання. Так у 2018 році фінансування оновлення верстатного парку склало 88 млн гривень, у 2019-2020 роках – близько 100 млн грн, а у поточному році на придбання та здійснення модернізації основних засобів планують виділити 70 мільйонів гривень.

ЛРЗ Мотор в останні роки почав інтенсивне оновлення верстатного парку

Нагадаємо, на ЛРЗ "Мотор" здійснюється капітальний ремонт авіаційних турбореактивних двоконтурних двигунів з форсажною камерою АЛ-31Ф, АЛ-21Ф-3Т та РД-33, якими відповідно оснащуються бойові літаки Су-24, Су-27 та МіГ-29. Також на підприємстві капіталять двигуни ГТДЕ-117, ГТДЕ-117(-1) та 12 найменувань агрегатів двигуна Д30-КП для військово-транспортного літака Іл-76.

Оскільки це єдине в Україні підприємство, яке здатне виконувати такий спектр робіт, Міноборони України досить активно замовляє ремонт двигунів для винищувачів Повітряних сил ЗС України.

Зокрема відомо, що цьогоріч ЛРЗ "Мотор" вже отримало кілька замовлень на відновлення ТРДДФ (чотирьох РД-33, чотирьох АЛ-31Ф та двох АЛ-21Ф-3Т).

"В першому півріччі 2021 року з Повітряними Силами України укладено низку договорів закупівлі послуг з ремонту авіаційної техніки на загальну суму понад 133 мільйони гривень", - відзначив Володимир Маракулін.
   
Патронний завод

Цитувати
Інвестор обрав Житомир для будівництва патронного заводу, напередодні міська влада погодила виділення земельної ділянки під стратегічне підприємство.

Про це йдеться на сайті Житомирської міськради.

Патронний завод планують збудувати у промисловій зоні Житомира.

Сесія міської ради сьогодні надала згоду на виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо поділу земельної ділянки на вул. Корольова, 132 з метою подальшої передачі однієї з новоутворених площ Товариству з обмеженою відповідальністю «Житомирський патронний завод».

Американська компанія інвестує у Житомир і побудує підприємство оборонного комплексу. Це – сотні робочих місць, величезна інвестиція у більш ніж 100 мільйонів доларів та високотехнологічні технології…, – каже міський голова Сергій Сухомлин.

Інвестор обрав Житомир з-поміж Дніпра і Львова.

На наступну сесію міської ради інвестор представить соціальні програми, а також певний порядок працевлаштування.

Після 2014 року, коли Україна втратила завод з виробництва набоїв, говорить Сергій Сухомлин, було багато намагань побудувати новий. Тепер він з’явиться у Житомирі і забезпечуватиме набоями наші Збройні Сили.

У них є обов’язкова квота для учасників АТО/ООС, зокрема для військових з інвалідністю…, – додає міський голова.

Сергій Сухомлин також зауважив, що виробництво набоїв не передбачатиме їх зберігання у складських приміщеннях.

У 2019 році директор інвестиційно-інноваційного центру Дніпропетровської ОДА Олександр Коломійцев озвучив інформацію про наміри збудувати патронний завод у Павлограді.

Також у грудні 2018-го запустили лінію виробництва пістолетних набоїв 9х18 мм та 9х19 мм на казенному науково-виробничому об’єднанні «Форт» МВС України, але наразі лінія не використовується на повну потужність, а частина імпортного обладнання взагалі не введена в експлуатацію – підприємству виявилося вигідніше купувати вже готові заготовки за кордоном, ніж виготовляти їх на власних потужностях.
   
Гарна новина. На Лівобережному виставковому центні, бачів досить не величкій автомат, ну, 4х1.5х2 метри. Снаряджає набоі. Два- три таких покроють всю потребу війська. Може працювати 24 на сімь. Ще б пороховий завод, а не те древне Корюківське непоразуміння. Та і пулькі та гільзи гарні вже час навчітися робити.
   
Гарна новина. На Лівобережному виставковому центні, бачів досить не величкій автомат, ну, 4х1.5х2 метри. Снаряджає набоі. Два- три таких покроють всю потребу війська. Може працювати 24 на сімь. Ще б пороховий завод, а не те древне Корюківське непоразуміння. Та і пулькі та гільзи гарні вже час навчітися робити.
в США есть интересный бизнес - патроны с б/у гильзой. Существуют фирмы, которые собирают стрелянные гильзы в тирах, очищают, правят геометрию и снаряжают их в патрон. Эти патроны вроде должны маркироваться как частично б/у и продаются дешевле новых.
   
Мені цікаво, а як закінчаться для прожерливих зу 23 набоі, не стволи навіть, де вони той набой брати будуть? Може щось лишилося ще в странах колишнього варшавського договору, та і то не нескінченна кількість. Іх вже не роблять взагалі ніде в світі. Ця хуета іх видстлілює по два ведра в секунду.

Останнє редагування: 17 липня 2021 15:39:07 від beggy
   
Мені цікаво, а як закінчаться для прожерливих зу 23 набоі, не стволи навіть, де вони той набой брати будуть? Може щось лишилося ще в странах колишнього варшавського договору, та і то не нескінченна кількість. Іх вже не роблять взагалі ніде в світі. Ця хуета іх видстлілює по два ведра в секунду.

поляки на 23 калибре сидят плотно - а это страна НАТО
продукция
http://www.zmt.tarnow.pl/wordpress/en/systemy-przeciwlotnicze/

и  не собираются с него слазить
и пишут что  новые 23 патроны для подернизированных своих шилок
и лучше и дальше стреляют

   
мммм. 80-ка делалась с ГТД под 1000 л.с. чтобы просто завёл и поехал. Плюсом получили высокую скорость. Катки т-72 тупо ломались при манёврах на таких скоростях, а т-64 мог разбуться. Ну и учитывая скрепность Ленинграда решили делать новую ходовую вместо довести до неразувания т-64. Самое смешное что из-за особенностей конструкции ходовая т-64 в реальной жизни грунта и говен лучше в разы, но да, лететь по асфальту под 80 км/ч и картинно дрифтить на камеру он не умеет. А засунуть в него 6ТД хотели и хотят чтобы иметь запас мощности, потому что на него 50 лет навешивают дополнительный вес и 850 л.с. уже не хватает. И сварную башню хотели делать под него потому что при одинаковых показателях защищённости она легче литой.
ходовка 64 з 80кою як ходовка таврії і жигуля. Грамотніше ходовка російська зроблена, має заділ і потенціал для навішування на танк ніштяків. Катки великі, добре закривають борти. Нагадує буржуйську - як на чіфтені.
   
Патронний завод
Недавно натрапив на відос: https://www.youtube.com/watch?v=zfxGNQg848k
Я просто куєю з цих потуг з патронним заводом. Тому хто їм займався, треба вирвати яйця з корнями.
Як у слові *** зробити три помилки??? Виявляється а) луганський патронний робив собі станки сам
б) співробітники заводу евакуювалися у Кременчук і вивезли всю тех документацію
в) вже давно виготовляють свої станки і продають на експорт.

Тільки я можу ці 3 речі скласти щоб зрозуміти що для відтворення Луганського заводу потрібна була тільки воля і гроші???
   
   
ребяткі, шо ви знаєтє про торпєди ?
єсть лі оні у нас ваапщє ?
на Сагайдачном єсть торпедниє аппарати, а торпед нікто не віддєл
в саюзє бил только одін торпедний завод, в каком то городішке на Каспії
сейчас всьо супер засекречено, давно іщу, ніфіга...
в торпєдах какіє то супер секретниє тєхнології
кітайози спізділі у сша во врємя корейской войни торпеду
40 лєт не смоглі скопіровать...
наконец какойта учоний сумєл воссоздать матєріали - получіл героя саветского союза...
всево несколько стран в мірє умєют іх делать - остальниє у ніх покупают
Італія, Франція - то піпєц
120 км хода, управлєніє по стєкловолокну толщіной с волосок, на батарейках Маска...

а ми  ?
   
Кацапи вміють робити торпеди, що надзвичайно швидко сунуть в кавітаціонном мішку. Щоправда, не далечко. В них бульбулятор на носі, пузирі створювати. І не ясно, то торпеда, чі ракета підводна. Що в нас з торпедами, того не знає ніхто.
   
Кацапи вміють робити торпеди, що надзвичайно швидко сунуть в кавітаціонном мішку. Щоправда, не далечко. В них бульбулятор на носі, пузирі створювати. І не ясно, то торпеда, чі ракета підводна. Що в нас з торпедами, того не знає ніхто.

я знаю
в тої ракети такий шум, за 1000 км чути
торпеда на батарейках безшумна
підпливає під пузо, бабах, і корабель пополам...
там гідроудар все рішає

срані ракети - 100 -200 кг вибухівки
торпеда - 1500 кг
50-100 тищ тон корабель тільки почухається від ракети пастора...

/

Останнє редагування: 17 липня 2021 23:00:53 від Neturei Karta
   
Кацапи вміють робити торпеди, що надзвичайно швидко сунуть в кавітаціонном мішку. Щоправда, не далечко. В них бульбулятор на носі, пузирі створювати. І не ясно, то торпеда, чі ракета підводна. Що в нас з торпедами, того не знає ніхто.
Сунутись то вони сунуться, але як ними у тому мішку керувати?  :D
   
Сунутись то вони сунуться, але як ними у тому мішку керувати?  :D
кацапи самі плачуться, що від того бульбулятора, неможливо встановити головку самонаведення, а ходу мало, тож, треба підкрастися до авіаносця, об'явити 4липня, нашуміти, що риба поздихає, і здохнути. То дуже по-кацапські.
   
ребяткі, шо ви знаєтє про торпєди ?
єсть лі оні у нас ваапщє ?
на Сагайдачном єсть торпедниє аппарати, а торпед нікто не віддєл
в саюзє бил только одін торпедний завод, в каком то городішке на Каспії
сейчас всьо супер засекречено, давно іщу, ніфіга...
в торпєдах какіє то супер секретниє тєхнології
кітайози спізділі у сша во врємя корейской войни торпеду
40 лєт не смоглі скопіровать...
наконец какойта учоний сумєл воссоздать матєріали - получіл героя саветского союза...
всево несколько стран в мірє умєют іх делать - остальниє у ніх покупают
Італія, Франція - то піпєц
120 км хода, управлєніє по стєкловолокну толщіной с волосок, на батарейках Маска...

а ми  ?
говорят вот таких -СЭТ-72 - у нас дохрена осталось
даже на Айланды с дуру хотели пихнуть, но передумали
   
говорят вот таких -СЭТ-72 - у нас дохрена осталось
даже на Айланды с дуру хотели пихнуть, но передумали

нада би в Раде спрашивать ілі на комітєтах
ето жє не сєкрет - кацапи жє знают
ілі всє торпеди осталісь в севастополє
ілі пару осталісь на Сагайдачном, которий бил в походє
без торпед нам в море не вистоять
может нада покупать, і побистрєє...

СЭТ–72. Предтеча торпед третьего поколения, или жертва моды?

https://tech.wikireading.ru/9272

Самонаводящаяся электрическая торпеда СЭТ–72 была первой отечественной малогабаритной универсальной торпедой. Слово «универсальная» для торпед первыми употребили, наверное, мы.

Ни у кого в тех условиях не возникал вопрос, а зачем, спрашивается, малогабаритной торпеде с весом заряда около 80 кг быть универсальной? С надводных кораблей такую торпеду следовало бы применять только как противолодочную. Атаковать боевые надводные корабли противника торпедами с таким зарядом почти бесполезно, тем более, что по опыту минувших войн применение и более мощных противокорабельных торпед надводными кораблями было сверхнезначительным . На нас, правда, это не действовало, и мы, наверное, до сих пор «возим» противокорабельные торпеды на надводных кораблях. Флот силен традициями и верой: «А вдруг?» Что касается применения торпед СЭТ–72 с подводных лодок, то прежде необходимо немного поговорить о торпедах третьего поколения.

Останнє редагування: 17 липня 2021 23:40:12 від Neturei Karta
   
нада би в Раде спрашивать ілі на комітєтах
ето жє не сєкрет - кацапи жє знают
ілі всє торпеди осталісь в севастополє
ілі пару осталісь на Сагайдачном, которий бил в походє
без торпед нам в море не вистоять
может нада покупать, і побистрєє...
торпеды сейчас используются в основном для борьбы с пл
а пост - треш
   
В морі нам не вистояти і з торпедами. Хочь навалом іх грузіть. В нас не флот, а фікція, яка навіть проти жалкого кацапського полуфлотьониша не вистоіть, як нептуни на березі не поставлять.
   
Едина держава, що має флот в Чорному морі, то Турція.
   
ходовка 64 з 80кою як ходовка таврії і жигуля. Грамотніше ходовка російська зроблена, має заділ і потенціал для навішування на танк ніштяків. Катки великі, добре закривають борти. Нагадує буржуйську - як на чіфтені.
Большие катки на т-72 алюминиевые. Они ничего ни от чего не закрывают, а стоит один как 6 стальных на т-64. Вы башни обстрелянные видели? Там 300-400 мм броневой стали насквозь прошиваются, а вы сантиметры катка алюминиевого считаете - его АК пробьёт бронебойным патроном и 80мм борт никакой каток от снаряда не спасёт и борт такой у всех троих и у Абрамсов не больше. Т-64 стоит на 5 катках и 6-ой нагружается только при наезде на препятствие, оттого вне асфальта ему равных нет вообще. Точность сходу у т-64 выше из-за мягкости ходовой. Проходимость по любому бездорожью выше в разя, по размытой дороге - на порядок. Ещё раз - ходовая т-80 держит манёвры на высокой скорости. Всё. Вы не рекламные буклеты читайте и комментарии экспертов, а документацию, сравнительные испытания и т.д., этого при совке валом было. Её сейчас много в оикрвтом доступе, хоть у того же Чобiтка на сайте. Единственная беда т-64 - 5ТДФА и не сам двигатель, а то, что 850 л.с. на возросший вес не хватает и упоротое крепление динамической защиты, которую после срабатывания даже рем. бат не заменит.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія