Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

У Норвегії минулого місяця 95% продажів автомобілів припало на електричні, 5% – авто з двигуном внутрішнього згорання. Про це повідомляє видання Еlectrek.

У листопаді у Норвегії 73,8% продажів авто припало на повністю електричні автомобілі, гібриди – 21,1%. У рейтингу лідирують автомобілі Tesla, зокрема Model Y та Model 3. Також серед популярних автомобілів – Volkswagen ID.4, Audi Q4 e-tron та Nissan Leaf. При цьому у грудні очікується збільшення обсягів продажів електромобілів завдяки збільшенню поставок Model 3 та Model Y.

Натомість противники електромобілів кажуть, що Норвегія не може бути прикладом для інших країн. Адже це лише невеликий ринок, котрий має багато стимулів для купівлі саме таких авто. Тому норвезький ринок нібито не є репрезентативним.

Норвегія прагне до 2025 року повністю відмовитись від автомобілів, які забруднюють атмосферу. Норвегія обкладає транспортні засоби з ДВЗ значним податком, а електрокари від нього навпаки звільняються. За підсумками серпня, частина машин з повністю електричними силовими установками у Норвегії досягла 71,9%, гібридів з зарядкою від мережі – 15,8%. Таким чином, з 16 427 проданих за місяць авто 87,7% припало на електрифіковані моделі.

Проте за словами експертів, те, що відбувається в Норвегії, очікується на більшості авторинків країн світу: «Автовиробникам, які вважають, що це відбудеться не раніше 2030 або навіть 2035 року, доведеться в рекордно короткі терміни провести коригування або збанкрутувати».

Раніше ми писали, що у Норвегії вже у квітні наступного року можуть продати останні автомобілі з ДВЗ.
   
Таки пситеш - пистешом, а прогресс на отказ от топлива идет своим катком
   
Таки пситеш - пистешом, а прогресс на отказ от топлива идет своим катком
Та при чем тут катки. Норвегия, как и финляндия - не показатель. Таи и до электричек практически около каждого дома стояли розетки для подключения автомобиля в холодное время года для обогрева двигателя.

   
Поки іздять траки на солярі норм.
Потім німці впхають туди водень і коло замкнеться : заправляти двз - пробірка і аптека.
Даймлерцайт йопт.
   
не читайте "жовті" газети, на ніч

заплановано дизеля з 2025 не продавати, їздити далі на старих можна буде, але скорше всього "впаяють" податек, щоб пересідали на бензин або хубриди

з електричками не все добре ... найшов на днях статью, нема часу, почитаю пізніше

податками на електрику, "крутят" то знімають, то знову повертають

електрички, вище до 50 або 60 тис.евро будуть обкладатись податоком +25%...
   
Та при чем тут катки. Норвегия, как и финляндия - не показатель. Таи и до электричек практически около каждого дома стояли розетки для подключения автомобиля в холодное время года для обогрева двигателя.

https://youtu.be/ynewiAFtsH4
Теплопомпа зняла ту проблему
Тесла має свою
Бош розробив 200ватну що видає кіловат тепла при мінус 10
   
рукі прочь ат дізєля!
   
Та при чем тут катки. Норвегия, как и финляндия - не показатель. Таи и до электричек практически около каждого дома стояли розетки для подключения автомобиля в холодное время года для обогрева двигателя.

https://youtu.be/ynewiAFtsH4

 :D розетки......

кидается "сопля"(если чувак, соображает чуть-чуть) ведет поверху, чтобьі видно бьіло хде провод
обьічно "находят" когда снофрезером чистчт снег - рвет болт на фрезе и куски кабеля на ней.......
   
Теплопомпа зняла ту проблему
Тесла має свою
Бош розробив 200ватну що видає кіловат тепла при мінус 10
Я не только о зиме. Маленькая страна с очень развитой инфрасВ странах большитруктурой. Зарядить электричку не проблема в любом селе - электросети рассчитаны на большие нагрузки.
В больших странах, где можно будет харядиться только в больших городах и на больших трассах, электрички еще кое-как приживутся. Но страны третьего мира да и Штаты с канадами и австралиями к этому придут совсем не скоро.
Не говоря уж о Африке
   
рукі прочь ат дізєля!

так більшість норгів, "вперто" кажуть, що будуть їздити - баре дісел.....
   
не читайте "жовті" газети, на ніч

заплановано дизеля з 2025 не продавати, їздити далі на старих можна буде, але скорше всього "впаяють" податек, щоб пересідали на бензин або хубриди

з електричками не все добре ... найшов на днях статью, нема часу, почитаю пізніше

податками на електрику, "крутят" то знімають, то знову повертають

електрички, вище до 50 або 60 тис.евро будуть обкладатись податоком +25%...
Мова не про податок.
І зручність
Зелені іпанати двз заборонять і ім пох.
Моторні німці трималися тепер зелена   бербок міністр мзс в бундесуряді.
Всі комунікаціі закордонні через неі.
Моторного лобі теж.
Податки до сраки коли не матимеш вибору в ділера автосалону


   
так більшість норгів, "вперто" кажуть, що будуть їздити - баре дісел.....
І заправлятися по 3-4є за літр?
Сумнів.
   
Норвегія на законодавчому рівні заборонила продаж двз із 2025 року.
Перші у світі.
   
Норвегія інфраструктуру електричних зарядок зроблять.
Не сумнівайтесь.
У мене друг у Норвегії живе.
Вже Тесла модел 3 лонг рейндж.
   
Я не только о зиме. Маленькая страна с очень развитой инфрасВ странах большитруктурой. Зарядить электричку не проблема в любом селе - электросети рассчитаны на большие нагрузки.
В больших странах, где можно будет харядиться только в больших городах и на больших трассах, электрички еще кое-как приживутся. Но страны третьего мира да и Штаты с канадами и австралиями к этому придут совсем не скоро.
Не говоря уж о Африке
Нова еміграція за океан)
Дизельеміграція(

   
Для електрики тре електростанції. А щоб не засирати атмосферу-тре атомні. А Грети атомні позакривали половину скрізь під кацапською пропагандою. А палити вугілля для того, щоб заряджати електромобілі- це дурний нонсенс.
   
Таки пситеш - пистешом, а прогресс на отказ от топлива идет своим катком
Вот список субсидий для EV в Норвегии:

No purchase/import taxes (1990-)
Exemption from 25% VAT on purchase (2001-)
No annual road tax (1996-2021). Reduced tax from 2021.
No charges on toll roads or ferries (1997- 2017).
Maximum 50% of the total amount on ferry fares for electric vehicles (2018-)
Maximum 50% of the total amount on toll roads (2019)
Free municipal parking (1999- 2017)
Parking fee for EVs was introduced locally with an upper limit of a maximum 50% of the full price (2018-)
Access to bus lanes (2005-).
New rules allow local authorities to limit the access to only include EVs that carry one or more passengers (2016)
50 % reduced company car tax (2000-2018).
Company car tax reduction reduced to 40% (2018-)
Exemption from 25% VAT on leasing (2015)
Fiscal compensation for the scrapping of fossil vans when converting to a zero-emission van (2018)
https://elbil.no/english/norwegian-ev-policy/
   
Мова не про податок.
І зручність
Зелені іпанати двз заборонять і ім пох.
Моторні німці трималися тепер зелена   бербок міністр мзс в бундесуряді.
Всі комунікаціі закордонні через неі.
Моторного лобі теж.
Податки до сраки коли не матимеш вибору в ділера автосалону


я за електричку - але все має бути Окейна
так, податок то фігня, платили, платимо і будемо платити
але що будуть виробники робити з "нафаршированими" електричками - хто буде брати ?

зараз в нас проблема з цінами на електрику для жітелей - одна комуна вже "подала приклад" виплачувати по 300 евро компенсації
всі гідро електростанції в приватному користуванню
брали гроші у держави, зараз собівартість 1кВт - 0,01 евро
вони продають по 1 евро/кВт...
зараз це найбільша головна біль для нового уряду...
 
   
Для електрики тре електростанції. А щоб не засирати атмосферу-тре атомні. А Грети атомні позакривали половину скрізь під кацапською пропагандою. А палити вугілля для того, щоб заряджати електромобілі- це дурний нонсенс.
Ніхто ніякою логікою не живе.
Мусить і все
Як фіменізмус клари целкін.
Вперті і упороті
І молодь з ними
   
І заправлятися по 3-4є за літр?
Сумнів.

зраз дізель - мах 2 евро/літр
   
Предлагаю аналогичный подход: захочет судья, прокурор, депутат или таможенник купить новую "Теслу" - ему государство оплачивает 75% стоимости. Это забота об экологии!
   
зраз дізель - мах 2 евро/літр
Зараз 2є
А колись була 1дм
А завтра 3є
І шо робити?
Мова не про логіку а упоротість
   
Електрокари - тупикова гілка розвитку.
Я все сказав
   
Зараз в Україні зарядка електрокару = по вартості дизелю з витратами 8 літрів на 100 км.
Нафуя електрокар ?
Який ідіот його купить тепер ?
   
Норвегія інфраструктуру електричних зарядок зроблять.
Не сумнівайтесь.
У мене друг у Норвегії живе.
Вже Тесла модел 3 лонг рейндж.


норги ЖМОТИ !!!

коли було задармо, ТЕШЛУ розкуповували як періжки
зараз - "нема ХАП-ХАП - радяньська влада - бесплатно біля торгових центрів - але там вже бабулька заряджається на Ліфчику...
повно заправок, але вони зазвичай пусті
так сервіз з зарядками "повний" - сам користувався, коли припікало, а так за звичай зарядка дома вночі

на короткі відстані згідний - супер, а от на дальні - проблема поки є...
   
Зараз 2є
А колись була 1дм
А завтра 3є
І шо робити?
Мова не про логіку а упоротість

о того добра в них повні кишені.... :D
   
Електрокари - тупикова гілка розвитку.
Я все сказав
Ну не совсем. На данном этапе при схеме питания от аккумулятора. Если бы, скажем питание элдвигателей от всеядных топливных элементов с высоким КПД - это был бы рывок вперед гораздо более прогрессивный. Но работы над ними ведутся довольно вяло из-за всего этого ажиотажа с чистыми электричками.
   
Хз шо там у Норвегии, а у нас всратая тесла 3 по цене упакованного XC60.
Нах оно надо в этом электрозапорожце ездить.
   
Та при чем тут катки. Норвегия, как и финляндия - не показатель. Таи и до электричек практически около каждого дома стояли розетки для подключения автомобиля в холодное время года для обогрева двигателя.

https://youtu.be/ynewiAFtsH4
:facepalm: конструював рус іван?
   
Зараз в Україні зарядка електрокару = по вартості дизелю з витратами 8 літрів на 100 км.
Нафуя електрокар ?
Який ідіот його купить тепер ?

1 квтГод = 5-6.5 км...... грубо для 100 км потрібно меньше 20 квтГод...... Невже 20 квтГот коштує стільки ж скільки і 8 літрів солярки?
   

Вот список субсидий для EV в Норвегии:

я лозволю, собі, трохи покоректувати, ДЯКУЮ

No purchase/import taxes (1990-) AUDI etron - 80 000 euro, iX xDrive 40 - 85 000 euro, MB EQC400 - 70 000 euro, Tesla Model X100D - 90 000 euro
Exemption from 25% VAT on purchase (2001-) всі вищепоказані - податек - 25% від суми вище 50 000 евро
No annual road tax (1996-2021). Reduced tax from 2021. було дізель 280 евро/рік, електрік - 40 евро/рвк, зараз вроді електрикам підняли
No charges on toll roads or ferries (1997- 2017).
Maximum 50% of the total amount on ferry fares for electric vehicles (2018-)
Maximum 50% of the total amount on toll roads (2019)
Free municipal parking (1999- 2017) в великих містах вільне місце знайти проблематично + сильно "трусять" тієї самої комуни "парковщики"
Parking fee for EVs was introduced locally with an upper limit of a maximum 50% of the full price (2018-)
Access to bus lanes (2005-). зараз в Осло, в час пік, майже ВСІ електрички їдуть в загальних смугах - швидше виходить
New rules allow local authorities to limit the access to only include EVs that carry one or more passengers (2016)
50 % reduced company car tax (2000-2018). щось писали, що буде мінятись в гіршу сторону
Company car tax reduction reduced to 40% (2018-) щось писали, що буде мінятись в гіршу сторону
Exemption from 25% VAT on leasing (2015)
Fiscal compensation for the scrapping of fossil vans when converting to a zero-emission van (2018)
https://elbil.no/english/norwegian-ev-policy/
   
1 квтГод = 5-6.5 км...... грубо для 100 км потрібно меньше 20 квтГод...... Невже 20 квтГот коштує стільки ж скільки і 8 літрів солярки?

в Норег, коли "заправляв" по дорозі, за 20 квтГод платив 3 евро, дізель тоді коштував 1,5 евро/Літр
   
Сьогодні ті хто заряжав авто в Швеції між 16 і 18 годинами - влетіли на бабки. Бо заправити бензином на ту саму відстань було дешевсе!
   
Зараз в Україні зарядка електрокару = по вартості дизелю з витратами 8 літрів на 100 км.
Нафуя електрокар ?
Який ідіот його купить тепер ?

А дизель и бензин мы должны покупать у Хуйла? Ты точно "Бандер1вець" ? Или может ты говно гру-шное за прокси?
   
Сьогодні ті хто заряжав авто в Швеції між 16 і 18 годинами - влетіли на бабки. Бо заправити бензином на ту саму відстань було дешевсе!

 :laugh:

С другой стороны. Давайте представим что нефть и газ закончились или оставшиеся в Мире запасы есть только в России?
   
Зараз в Україні зарядка електрокару = по вартості дизелю з витратами 8 літрів на 100 км.
Нафуя електрокар ?
Який ідіот його купить тепер ?


Идиот єто ты. Еще раз воткни беньки свои в эту фотку -

   
Re: Норвежці майже перестали купувати бензинові автомобілі

Идиот єто ты. Еще раз воткни беньки свои в эту фотку -

Показати зображення...
Проблема тiльки в тому що деколи треба iхати а сонце не свiтить
i ще iхати треба ось вже зараз, а зарядиться на пiслязавтра.

Треба як у нормальних американцiв: тесла стоiть на драйвеi щоб на роботу iхати без мук совiстi за пошкоджене довкiлля i рядом з теслою на драйвеi стоiть ще на всякий випадок i для душi новенький трак з 5,4 лiтровим бензиновим мотором.
   
Идиот єто ты. Еще раз воткни беньки свои в эту фотку -

Показати зображення...

Каїфойнія?
Бо в Скандинавії сонце в основному за хмарами. Плюс відстані по поїздках на роботу такі, шо тре заряжати на дорогу назад. І як це фото допоможе в цьому випадку?
   
в Норег, коли "заправляв" по дорозі, за 20 квтГод платив 3 евро, дізель тоді коштував 1,5 евро/Літр

Ну аналог 20 квт Год то не літр, а 8.....

Та і то..... за таке бабло заправляєся лише під час довгих поїздок........ для щоденного використання можеш дешевою домашньою енергією заправлятись
   
Каїфойнія?
Бо в Скандинавії сонце в основному за хмарами. Плюс відстані по поїздках на роботу такі, шо тре заряжати на дорогу назад. І як це фото допоможе в цьому випадку?
Домик, так на вскидку, не меньше ляма. Думаю, обсуждать сетап из панелек и аккумув (не меньше двадцатки, если там нет каких-нибудь субсидий) нет смысла, в этом случае.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія