Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

І це створює ось таких бидло-водіїв

   
Пів дороги запаркованих, кусок дороги відгризли на доріжку - з вересня постійні корки повсюди.
   
Львівська влада взагалі водіїв, здається, ненавидить.
   
Треба вводити податок на факт володіння авто.
   
старовинне місто, вулиці вузькі, а автобарахла все більше
і всім треба
   
Львівська влада взагалі водіїв, здається, ненавидить.

Ага, а пішоходів прям таки любить. За одну вело доріжку на Січових Стрільців, я б їх розстріляв.
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

ну не з того починають. Велодоріжки це класно, як в Європі, але до них ще треба пройти довгий шлях.
   
з вересня постійні корки повсюди


у львові з вересня протягом останніх 20 років починаються постійні корки  :weep:
   
За одну вело доріжку на Січових Стрільців, я б їх розстріляв.

Та пішоходам там норм, чого не скажеш про лесапєдістів )

   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

Треба вводити податок на факт володіння авто.

Для тих що живуть в мегаполісах виключно. Не поширюйте свої проблеми і їх вирішення на всіх громадян.
   
Для тих що живуть в мегаполісах виключно. Не поширюйте свої проблеми і їх вирішення на всіх громадян.

+, дядько в селі був би дуже вдячний за податок на своє корито.
   
Та пішоходам там норм, чого не скажеш про лесапєдістів )

Показати зображення...

Ага, трішке ближче до Гнатюка ще подивись. Там де шоколадня і піцерія зі своїми майданчиками літніми.

Останнє редагування: 8 листопада 2019 12:35:29 від DRIM
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

+, дядько в селі був би дуже вдячний за податок на своє корито.

Реально задовбали ці ініціативи з великих міст. У вас проблеми у Львові чи Києві через тисняву з машинами? От і вирішуйте їх виключно в межах Львова чи Києва і не поширюйте свої рішення туди де таких проблем немає.
   
у львові з вересня протягом останніх 20 років починаються постійні корки  :weep:

Неправда. Років 10 "плотно". Я коли 12 років тому переїхав на Сихів - дихнув полегшено, а зараз зранку не виїдеш, ввечері не заїдеш.
   
А біля Форуму на вулиці чого водії машини кидають, коли є величезний паркінг всередині?
Тому починати потрібно не з влади, а з себе в першу чергу
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні

старовинне місто, вулиці вузькі, а автобарахла все більше
і всім треба
Це про Краків, Прагу чи таки про Мюнхен?))
   
Главное что в маршрутках и на улицах  поют правильные песни  .
   
у львові з вересня протягом останніх 20 років починаються постійні корки  :weep:

і більшість із них штучно створені цими "горепрохфесіоналами"

Останнє редагування: 8 листопада 2019 12:40:34 від pelfor
   
А біля Форуму на вулиці чого водії машини кидають, коли є величезний паркінг всередині?
Тому починати потрібно не з влади, а з себе в першу чергу

А це наслідок діяльності цього управління, люди байдуже ставляться до знаків.

Поліція паркується під знаком зупинка заборонена чи на пішому переході - це уже норма.
   
Неправда. Років 10 "плотно". Я коли 12 років тому переїхав на Сихів - дихнув полегшено, а зараз зранку не виїдеш, ввечері не заїдеш.

є таке, але це наслідки совкового проектування, збудувати здоровенний мікрорайон, а фактично окреме місто, лиш з одним магістральним проспектом який забирає на себе весь трафік, а те що кількість авт з кожним роком збільшується це теж факт
   
 Дорога  под названием "смерть велосепеисту " Достаточно упасть один раз  чтобы на всю жизнь забыть что такое  велосипед. 
   
А це наслідок діяльності цього управління, люди байдуже ставляться до знаків.

Поліція паркується під знаком зупинка заборонена чи на пішому переході - це уже норма.

Тобто водії мусять почати одначе з себе
   
А реально є якісь варіанти, крім обмежень для руху приватного транспорту?
   
ну не з того починають. Велодоріжки це класно, як в Європі, але до них ще треба пройти довгий шлях.
А з  чого починати треба, дозвольте поцікавитись?До речі, прошу читати діючі ДБНи і прозрівати
   
А реально є якісь варіанти, крім обмежень для руху приватного транспорту?

Не в нас





Останнє редагування: 8 листопада 2019 12:54:45 від andry
   
і більшість із них штучно створені цими "горепрохфесіоналами"
У нас багато пройобів в цій області, але говорити так - це значить не розуміти суті проблеми, А суть проблеми глобальна - автомобілів стало значно більше, а громадський транспорт довгий час не розвивався і деградував. Так що це цілком логічний наслідок. Зараз шось почали робити в тому плані.
   
Реально задовбали ці ініціативи з великих міст. У вас проблеми у Львові чи Києві через тисняву з машинами? От і вирішуйте їх виключно в межах Львова чи Києва і не поширюйте свої рішення туди де таких проблем немає.
Правильно, тому має бути плата за в'їзд в центр (але то в дальшій перспективі, звісно, коли нормально об'їхати можна буде) і плата за паркування тотальна (а то вже зараз можна).
   
Тобто водії мусять почати одначе з себе

Ні все починається із правил та їх застосування.

Якщо в управлінні сидят телепні які закоркували маленький Львів.
Чого варті виїзди з міста - перехрестя - там є 2 можливості вирішення уже 20 років
Городоцька там як мінімум є рішення для тих хто їде в сторону а це 30-40%
Личаківська світлофор який створює корок - уже кільце значно покращило
А центра - Свободи - Князя Романа - Франка - звели 3 потоки в тоненькому перешийку штучно
   
Не в нас

https://www.youtube.com/watch?v=C5gRAMFdO_Y
https://www.youtube.com/watch?v=UxGEO6YUtl8
І ніхєра воно не дасть. Вчіть матчасть
   
Ні все починається із правил та їх застосування.

Якщо в управлінні сидят телепні які закоркували маленький Львів.
Чого варті виїзди з міста - перехрестя - там є 2 можливості вирішення уже 20 років
Городоцька там як мінімум є рішення для тих хто їде в сторону а це 30-40%
Личаківська світлофор який створює корок - уже кільце значно покращило
А центра - Свободи - Князя Романа - Франка - звели 3 потоки в тоненькому перешийку штучно
А куди вивести, крім перешийку? Ну таке місто у нас, не рішаються ті питання просто.
На Пасічна - Личаківська якщо збільшиться пропускна здатність - на перехрестя з Мєчнікова стане відразу. І т. д.

тут немає простих рішень, то так здається, поки не почнеш вникати в тему.

На ділі єдине реалістичне рішення - нормальний ГТ і інші альтернативні способи, щоб люди менше авто їздили по місту. Але то також непросто, ясне діло.
   
На ділі єдине реалістичне рішення - нормальний ГТ і інші альтернативні способи, щоб люди менше авто їздили по місту. Але то також непросто, ясне діло.

Метро зняло би купу проблем. Той самий громадський транспорт годинами успішно стоїть в корці на Площі Митній.
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні
den

Вирішення лише одне
Їздити на авто та паркувати в центрі має бути дорого

Щоб виходило ( в Києві але так зі всіма пробками ) вартість утримання авто = вартості їзди на таксі
   
Re: У Львові в транспортному управлінні сидят телепні
den

Метро зняло би купу проблем. Той самий громадський транспорт годинами успішно стоїть в корці на Площі Митній.

Метро - дуже дорога заставка
І не для міста розміром з Львів

У Львові треба обмежувати авто
І розвивати ті ж трами

   
А куди вивести, крім перешийку? Ну таке місто у нас, не рішаються ті питання просто.
На Пасічна - Личаківська якщо збільшиться пропускна здатність - на перехрестя з Мєчнікова стане відразу. І т. д.

тут немає простих рішень, то так здається, поки не почнеш вникати в тему.

На ділі єдине реалістичне рішення - нормальний ГТ і інші альтернативні способи, щоб люди менше авто їздили по місту. Але то також непросто, ясне діло.

от кажу телепні - по гуглмапс певно інфраструктуру малюють

На ГП там є 2 місця зарезервованих ще із радянських часів для побудови розв'язки. А що зробили телепні - світлофор і звуження дороги - ЗВУЖЕННЯ - це коли ще при Радянському Союзі там була проблема із пропускною здатністю.

Городоцька - там планувались бокові з'їзди - що телепні зробили - та нічого якось буде.

Личаківська там кільце навіть купа львівян дописувало що краще зробити кільце. - Ті телепні в кількох передачах мотивували - що це їм іноземні експерти порадили поставити світлофор.
   
Городоцька, Личаківська і т.д. то все байка. Все зупиняється і починається з Підвальна-початок Франка.
   
Еще бы острые штыри вмонтировали в дорогу чтобы один раз упал и нанизался как  на шомпол .Такого уродства нет нигде в мире бордюр с разрывом для велосипедиста . :X
   
Метро зняло би купу проблем. Той самий громадський транспорт годинами успішно стоїть в корці на Площі Митній.
Метро коштує вагон бабла.
   
от кажу телепні - по гуглмапс певно інфраструктуру малюють

На ГП там є 2 місця зарезервованих ще із радянських часів для побудови розв'язки. А що зробили телепні - світлофор і звуження дороги - ЗВУЖЕННЯ - це коли ще при Радянському Союзі там була проблема із пропускною здатністю.

Городоцька - там планувались бокові з'їзди - що телепні зробили - та нічого якось буде.

Личаківська там кільце навіть купа львівян дописувало що краще зробити кільце. - Ті телепні в кількох передачах мотивували - що це їм іноземні експерти порадили поставити світлофор.
А подумати головою, для чого там звуження?
По Городоцькій хз.
По "львів'яни дописували" - це шо, аргумент? Обивателі, зазвичай, фігню всяку пишуть. Я ж кажу - там кільце не вирішить, там все стане на наступному перехресті.
   
Городоцька, Личаківська і т.д. то все байка. Все зупиняється і починається з Підвальна-початок Франка.
То залежить, в яку сторону)))))
   
Неправда. Років 10 "плотно". Я коли 12 років тому переїхав на Сихів - дихнув полегшено, а зараз зранку не виїдеш, ввечері не заїдеш.

До речі, кілька останніх днів вранці на сихові чомусь виключені кілька світлофорів. І корки одразу зникли!  ;o
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія