Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 17:24:41 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Все темніше і темніше.
До 2030 року Renault, Nissan та Mitsubishi випустять понад 30 електричних
моделей авто на п’яти різних платформах.
На сьогоднішній день альянсом вже створено 4 спільні платформи, на двох з
яких буде зібрано малотоннажні електричні вантажні машини та компактні електрокари.
Електричні моделі бюджетного сегмента мають з’явитися до 2025 року. Їх планують збирати
на іншій, п’ятій платформі від Renault, чиї технології дозволять здешевити виробництво
і продавати такі транспортні засоби за тими ж цінами, що і звичайні машини з двигунами внутрішнього згоряння.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 17:52:19 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
до 2030 ще тре дожити
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 18:37:53 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...до 2030 ще тре дожитиНе расстраивайтесь.
Уже в 2024-2025г., по мировым продажам, электричек будет больше 50%
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 18:56:58 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 19:31:38 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Все темніше і темніше.
До 2030 року Renault, Nissan та Mitsubishi випустять понад 30 електричних
моделей авто на п’яти різних платформах.
На сьогоднішній день альянсом вже створено 4 спільні платформи, на двох з
яких буде зібрано малотоннажні електричні вантажні машини та компактні електрокари.
Електричні моделі бюджетного сегмента мають з’явитися до 2025 року. Їх планують збирати
на іншій, п’ятій платформі від Renault, чиї технології дозволять здешевити виробництво
і продавати такі транспортні засоби за тими ж цінами, що і звичайні машини з двигунами внутрішнього згоряння.до 2030 ще тре дожити
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 22:09:53 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Все темніше і темніше.
До 2030 року Renault, Nissan та Mitsubishi випустять понад 30 електричних
моделей авто на п’яти різних платформах.
На сьогоднішній день альянсом вже створено 4 спільні платформи, на двох з
яких буде зібрано малотоннажні електричні вантажні машини та компактні електрокари.
Електричні моделі бюджетного сегмента мають з’явитися до 2025 року. Їх планують збирати
на іншій, п’ятій платформі від Renault, чиї технології дозволять здешевити виробництво
і продавати такі транспортні засоби за тими ж цінами, що і звичайні машини з двигунами внутрішнього згоряння.до 2030 ще тре дожитиТа пох.
Заряджати не буде де.
Утопія.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 23:29:21 IP/Host: 195.234.78.---
|
Розгорнути попередні цитати...Все темніше і темніше.
До 2030 року Renault, Nissan та Mitsubishi випустять понад 30 електричних
моделей авто на п’яти різних платформах.
На сьогоднішній день альянсом вже створено 4 спільні платформи, на двох з
яких буде зібрано малотоннажні електричні вантажні машини та компактні електрокари.
Електричні моделі бюджетного сегмента мають з’явитися до 2025 року. Їх планують збирати
на іншій, п’ятій платформі від Renault, чиї технології дозволять здешевити виробництво
і продавати такі транспортні засоби за тими ж цінами, що і звичайні машини з двигунами внутрішнього згоряння.до 2030 ще тре дожитиТа пох.
Заряджати не буде де.
Утопія.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 23:33:23 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...до 2030 ще тре дожитиТа пох.
Заряджати не буде де.
Утопія.Вже неодноразово писав
Щоб замінити все споживання бензину дизелю на авто
Треба лише два ввер 1000
Щороку ми імпортуємо нафти та бензинів на 5+ ярдів баксів
Один блок коштує як раз 5 ярдів
Ітого - ми щороку викидаємо величезні гроші на вітер
Бо комусь впадло зробити зарядку під хрущем?
П.с. чи задумувався хтось з прибічників двз - що будемо робити після 30 року - нових авто на бензині буде мало
Навіть Китай не допоможе
Лише кацапи в нашій частині світу будуть робити Жигулі свої
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 23:42:28 IP/Host: 195.234.78.---
|
Розгорнути попередні цитати...Та пох.
Заряджати не буде де.
Утопія.Вже неодноразово писав
Щоб замінити все споживання бензину дизелю на авто
Треба лише два ввер 1000
Щороку ми імпортуємо нафти та бензинів на 5+ ярдів баксів
Один блок коштує як раз 5 ярдів
Ітого - ми щороку викидаємо величезні гроші на вітер
Бо комусь впадло зробити зарядку під хрущем?
П.с. чи задумувався хтось з прибічників двз - що будемо робити після 30 року - нових авто на бензині буде мало
Навіть Китай не допоможе
Лише кацапи в нашій частині світу будуть робити Жигулі своїа шо робити з селами і комерційним транспортом?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 23:44:58 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...Та пох.
Заряджати не буде де.
Утопія.Вже неодноразово писав
Щоб замінити все споживання бензину дизелю на авто
Треба лише два ввер 1000
Щороку ми імпортуємо нафти та бензинів на 5+ ярдів баксів
Один блок як раз 5 ярдів
Ітого - ми щороку викидаємо величезні гроші на вітер
Бо комусь впадло зробити зарядку під хрущем?
П.с. чи задумувався хтось з прибічників двз - що будемо робити після 30 року - нових авто на бензині буде мало
Навіть Китай не допоможе
Лише кацапи в нашій частині світу будуть робити Жигулі своїа шо робити з селами і комерційним транспортом?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 23:51:41 IP/Host: 46.219.225.---
|
Розгорнути попередні цитати...Вже неодноразово писав
Щоб замінити все споживання бензину дизелю на авто
Треба лише два ввер 1000
Щороку ми імпортуємо нафти та бензинів на 5+ ярдів баксів
Один блок як раз 5 ярдів
Ітого - ми щороку викидаємо величезні гроші на вітер
Бо комусь впадло зробити зарядку під хрущем?
П.с. чи задумувався хтось з прибічників двз - що будемо робити після 30 року - нових авто на бензині буде мало
Навіть Китай не допоможе
Лише кацапи в нашій частині світу будуть робити Жигулі своїа шо робити з селами і комерційним транспортом?В Україні кожен споживач електроенергії має
мати 5 кВт.
У березні 2021 року НКРЕКП прийняла постанову, відповідно до якої оператор системи розподілу зобов’язаний забезпечити індивідуальним побутовим споживачам потужність споживання електроенергії на рівні не менше 5 кВт. Однак для досягнення цього показника Регулятор фактично дав операторам перехідний період терміном у два роки.
Цього достатньо щоб кожен мав можливість заряджати дома машину зі швидкістью 20-30 додаткових км на годину. За ніч набіжить 200+ км.
Нічого особливого робити не потрібно.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 23:56:36 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Вже неодноразово писав
Щоб замінити все споживання бензину дизелю на авто
Треба лише два ввер 1000
Щороку ми імпортуємо нафти та бензинів на 5+ ярдів баксів
Один блок як раз 5 ярдів
Ітого - ми щороку викидаємо величезні гроші на вітер
Бо комусь впадло зробити зарядку під хрущем?
П.с. чи задумувався хтось з прибічників двз - що будемо робити після 30 року - нових авто на бензині буде мало
Навіть Китай не допоможе
Лише кацапи в нашій частині світу будуть робити Жигулі своїа шо робити з селами і комерційним транспортом?В Україні кожен споживач електроенергії має
мати 5 кВт.
У березні 2021 року НКРЕКП прийняла постанову, відповідно до якої оператор системи розподілу зобов’язаний забезпечити індивідуальним побутовим споживачам потужність споживання електроенергії на рівні не менше 5 кВт. Однак для досягнення цього показника Регулятор фактично дав операторам перехідний період терміном у два роки.
Цього достатньо щоб кожен мав можливість заряджати дома машину зі швидкістью 20-30 додаткових км на годину. За ніч набіжить 200+ км.
Нічого особливого робити не потрібно.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 23:57:54 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Вже неодноразово писав
Щоб замінити все споживання бензину дизелю на авто
Треба лише два ввер 1000
Щороку ми імпортуємо нафти та бензинів на 5+ ярдів баксів
Один блок коштує як раз 5 ярдів
Ітого - ми щороку викидаємо величезні гроші на вітер
Бо комусь впадло зробити зарядку під хрущем?
П.с. чи задумувався хтось з прибічників двз - що будемо робити після 30 року - нових авто на бензині буде мало
Навіть Китай не допоможе
Лише кацапи в нашій частині світу будуть робити Жигулі своїа шо робити з селами і комерційним транспортом?Легка комерція а згодом і інша на електрику пересклче сама
А от з тракторами сподіваюсь ще довго випускатимуть дизель
З військовими те саме
П.с. Україні б вистачило тих 15% власних нафтопродуктів щоб забезпечити армію уз та сг
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
24 січня 2022 23:58:33 IP/Host: 46.219.225.---
|
Розгорнути попередні цитати...а шо робити з селами і комерційним транспортом?В Україні кожен споживач електроенергії має
мати 5 кВт.
У березні 2021 року НКРЕКП прийняла постанову, відповідно до якої оператор системи розподілу зобов’язаний забезпечити індивідуальним побутовим споживачам потужність споживання електроенергії на рівні не менше 5 кВт. Однак для досягнення цього показника Регулятор фактично дав операторам перехідний період терміном у два роки.
Цього достатньо щоб кожен мав можливість заряджати дома машину зі швидкістью 20-30 додаткових км на годину. За ніч набіжить 200+ км.
Нічого особливого робити не потрібно.це ти ще не читав епічну гілку від кароффки. в реалі я більше 16А зняти не можу. і це при 140В.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 00:02:05 IP/Host: 176.120.105.---
|
Розгорнути попередні цитати...а шо робити з селами і комерційним транспортом?В Україні кожен споживач електроенергії має
мати 5 кВт.
У березні 2021 року НКРЕКП прийняла постанову, відповідно до якої оператор системи розподілу зобов’язаний забезпечити індивідуальним побутовим споживачам потужність споживання електроенергії на рівні не менше 5 кВт. Однак для досягнення цього показника Регулятор фактично дав операторам перехідний період терміном у два роки.
Цього достатньо щоб кожен мав можливість заряджати дома машину зі швидкістью 20-30 додаткових км на годину. За ніч набіжить 200+ км.
Нічого особливого робити не потрібно.це ти ще не читав епічну гілку від кароффки. в реалі я більше 16А зняти не можу. і це при 140В.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 00:02:07 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...а шо робити з селами і комерційним транспортом?В Україні кожен споживач електроенергії має
мати 5 кВт.
У березні 2021 року НКРЕКП прийняла постанову, відповідно до якої оператор системи розподілу зобов’язаний забезпечити індивідуальним побутовим споживачам потужність споживання електроенергії на рівні не менше 5 кВт. Однак для досягнення цього показника Регулятор фактично дав операторам перехідний період терміном у два роки.
Цього достатньо щоб кожен мав можливість заряджати дома машину зі швидкістью 20-30 додаткових км на годину. За ніч набіжить 200+ км.
Нічого особливого робити не потрібно.Частный сектор без проблем
У городских потенция на создание чего-то на базе общего имещества нулевая
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 00:06:11 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...В Україні кожен споживач електроенергії має
мати 5 кВт.
У березні 2021 року НКРЕКП прийняла постанову, відповідно до якої оператор системи розподілу зобов’язаний забезпечити індивідуальним побутовим споживачам потужність споживання електроенергії на рівні не менше 5 кВт. Однак для досягнення цього показника Регулятор фактично дав операторам перехідний період терміном у два роки.
Цього достатньо щоб кожен мав можливість заряджати дома машину зі швидкістью 20-30 додаткових км на годину. За ніч набіжить 200+ км.
Нічого особливого робити не потрібно.це ти ще не читав епічну гілку від кароффки. в реалі я більше 16А зняти не можу. і це при 140В.Напишіть заяву всім будинком до елетриків. Знайомий так недавно зробив і подіяло.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 00:07:38 IP/Host: 176.120.105.---
|
Розгорнути попередні цитати...це ти ще не читав епічну гілку від кароффки. в реалі я більше 16А зняти не можу. і це при 140В.Напишіть заяву всім будинком до елетриків. Знайомий так недавно зробив і подіяло."весь будинок"- це я сам! та хоч всією вулицею.... в спортлото і то надійніше!
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 00:07:42 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...В Україні кожен споживач електроенергії має
мати 5 кВт.
У березні 2021 року НКРЕКП прийняла постанову, відповідно до якої оператор системи розподілу зобов’язаний забезпечити індивідуальним побутовим споживачам потужність споживання електроенергії на рівні не менше 5 кВт. Однак для досягнення цього показника Регулятор фактично дав операторам перехідний період терміном у два роки.
Цього достатньо щоб кожен мав можливість заряджати дома машину зі швидкістью 20-30 додаткових км на годину. За ніч набіжить 200+ км.
Нічого особливого робити не потрібно.це ти ще не читав епічну гілку від кароффки. в реалі я більше 16А зняти не можу. і це при 140В.Ну так пожалуйся в рес
У меня 230 вольт
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 00:08:43 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Напишіть заяву всім будинком до елетриків. Знайомий так недавно зробив і подіяло."весь будинок"- це я сам! та хоч всією вулицею.... в спортлото і то надійніше!Ну якщо не будеш нічого робити, то нічого і не зміниться.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 00:12:23 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...це ти ще не читав епічну гілку від кароффки. в реалі я більше 16А зняти не можу. і це при 140В.Ну так пожалуйся в рес
У меня 230 вольтжалітися мона сто раз. але є закони фізики і електротехнічні розрахунки.а вони невблаганні
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 00:15:18 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну так пожалуйся в рес
У меня 230 вольтжалітися мона сто раз. але є закони фізики і електротехнічні розрахунки.а вони невблаганніТи не можеш нічого стверджувати, поки не зробиш запит щоб тебе забезпечили кіловатами по нормам.
Електротехнічні характеристи мережі, це не твої проблеми. Ось в нас постійно щось риють та прокладають, на жаль якраз після того як покладуть новий асвальт, але це вже інша справа.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 00:29:57 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...жалітися мона сто раз. але є закони фізики і електротехнічні розрахунки.а вони невблаганніТи не можеш нічого стверджувати, поки не зробиш запит щоб тебе забезпечили кіловатами по нормам.
Електротехнічні характеристи мережі, це не твої проблеми. Ось в нас постійно щось риють та прокладають, на жаль якраз після того як покладуть новий асвальт, але це вже інша справа і нічого зробити не можуть.це вже сто раз обговорювали, тут тобі не штати. максимум, на шо мона розраховувати- це одноразова!!! компенсація розміром 600 грн!
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 03:17:22 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 03:34:52 IP/Host: ---.sub-174-243-177.myvzw.com
|
є питання до тих хто стверджує що в EV немає перспектив бо начебто не хвате енергіі
що ви думаєте про перспективи двз коли всі точно знають що нафти в якийся момент не начебто, а сто процентів не стане??
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 03:37:55 IP/Host: ---.cluster-m.forcepoint.net
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 08:39:24 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ти не можеш нічого стверджувати, поки не зробиш запит щоб тебе забезпечили кіловатами по нормам.
Електротехнічні характеристи мережі, це не твої проблеми. Ось в нас постійно щось риють та прокладають, на жаль якраз після того як покладуть новий асвальт, але це вже інша справа і нічого зробити не можуть.це вже сто раз обговорювали, тут тобі не штати. максимум, на шо мона розраховувати- це одноразова!!! компенсація розміром 600 грн!Хто обговорював. Я ніколи не чув що в когось 140 V в мережі замість 220 , і йому кажуть що це так потрібно.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 18:36:10 IP/Host: ---.46-175-160-42.norma4.ks.ua
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 18:39:45 IP/Host: ---.46-175-160-42.norma4.ks.ua
|
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 18:41:32 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...це вже сто раз обговорювали, тут тобі не штати. максимум, на шо мона розраховувати- це одноразова!!! компенсація розміром 600 грн!Хто обговорював. Я ніколи не чув що в когось 140 V в мережі замість 220 , і йому кажуть що це так потрібно.фуп обговорював. з моєї подачі. в рубриці фзв.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 18:50:07 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Хто обговорював. Я ніколи не чув що в когось 140 V в мережі замість 220 , і йому кажуть що це так потрібно.фуп обговорював. з моєї подачі. в рубриці фзв.Тут немає що обговорювати. Люди та суспільство, що нездатне вирішити прості господарські та технічні проблеми, як забезпечити напругу в мережі 220 вольт як повинно бути, а не 140 як є, немають шансів на майбутнє, є тупиковою гілкою в еволюції homo nedolugus, їх страждання потрібно припинити шляхом евтаназії.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 18:56:25 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...фуп обговорював. з моєї подачі. в рубриці фзв.Тут немає що обговорювати. Люди та суспільство, що нездатне вирішити прості господарські та технічні проблеми, як забезпечити напругу в мережі 220 вольт як повинно бути, а не 140 як є, немають шансів на майбутнє, є тупиковою гілкою в еволюції homo nedolugus, їх страждання потрібно припинити шляхом евтаназії.це про тексас?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 19:19:22 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Тут немає що обговорювати. Люди та суспільство, що нездатне вирішити прості господарські та технічні проблеми, як забезпечити напругу в мережі 220 вольт як повинно бути, а не 140 як є, немають шансів на майбутнє, є тупиковою гілкою в еволюції homo nedolugus, їх страждання потрібно припинити шляхом евтаназії.це про тексас?Коли в Техасі будуть хронічні проблеми з напругою в мережі, а не раз на 70 років, тоді будемо говорити про Техас. А зараз мова про тих недолугих, що десятиліттями щодня живуть зі 140 вольтами напруги в мережі. Навіщо тоді взагалі жити щоб не бути здатним вирішити прості задачі?
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 19:30:48 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...це про тексас?Коли в Техасі будуть хронічні проблеми з напругою в мережі, а не раз на 70 років, тоді будемо говорити про Техас. А зараз мова про тих недолугих, що десятиліттями щодня живуть зі 140 вольтами напруги в мережі. Навіщо тоді взагалі жити щоб не бути здатним вирішити прості задачі?ну, не щодня 140, але такі речі досить часті. і з"явились вони тоді, коли народ почав впихувати нєвпіхуєме. та лінія чесно віддасть 10А на помешкання, але не 25. на це вона просто нерозрахована. при чім тут тексас? причини і там і там ІДЕНТИЧНІ.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 20:24:05 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Коли в Техасі будуть хронічні проблеми з напругою в мережі, а не раз на 70 років, тоді будемо говорити про Техас. А зараз мова про тих недолугих, що десятиліттями щодня живуть зі 140 вольтами напруги в мережі. Навіщо тоді взагалі жити щоб не бути здатним вирішити прості задачі?ну, не щодня 140, але такі речі досить часті. і з"явились вони тоді, коли народ почав впихувати нєвпіхуєме. та лінія чесно віддасть 10А на помешкання, але не 25. на це вона просто нерозрахована. при чім тут тексас? причини і там і там ІДЕНТИЧНІ.Зовсім різні. Проблеми в Техасі були викликані замершими газовими трубопроводами. У вас просто недолуга мережа, що нездатна задовільнити попит. Це проста технічна проблема яка не вимагає великих інвестицій на вирішення.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 22:12:44 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...ну, не щодня 140, але такі речі досить часті. і з"явились вони тоді, коли народ почав впихувати нєвпіхуєме. та лінія чесно віддасть 10А на помешкання, але не 25. на це вона просто нерозрахована. при чім тут тексас? причини і там і там ІДЕНТИЧНІ.Зовсім різні. Проблеми в Техасі були викликані замершими газовими трубопроводами. У вас просто недолуга мережа, що нездатна задовільнити попит. Це проста технічна проблема яка не вимагає великих інвестицій на вирішення.ні-і-і! мисли ширше. ніхто в техасі не хотів витрачати бабки на лінії для об"єднання з енергетичною системою інших штатів. в результаті утворився енергетичний острів, який при надмірному навантаженні тупо посипався. в нас- один в один. а щодо замерзлих трубопроводів- усе правильно. тіки в нас це перманентно, а у техасі ніхто не чекав, що кочерга раз в рік стріляє.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 22:23:42 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Зовсім різні. Проблеми в Техасі були викликані замершими газовими трубопроводами. У вас просто недолуга мережа, що нездатна задовільнити попит. Це проста технічна проблема яка не вимагає великих інвестицій на вирішення.ні-і-і! мисли ширше. ніхто в техасі не хотів витрачати бабки на лінії для об"єднання з енергетичною системою інших штатів. в результаті утворився енергетичний острів, який при надмірному навантаженні тупо посипався. в нас- один в один. а щодо замерзлих трубопроводів- усе правильно. тіки в нас це перманентно, а у техасі ніхто не чекав, що кочерга раз в рік стріляє.Яке тобі діло що в Техасі декілька днів за десятки років не було електрики і які саме причини. Вони вирішили не об’єднувати системи, це їх справа. Все працювало поки не замерзли газопроводи. Сталось таке один раз за всю історію і швидше всього ніколи не повториться. Вони вже забули про це давно.
Ти поясни як в тебе 140 вольт в мережі постійно, і чи не відчуваєте себе недолугими дебілами від того що ви не здатні вирішити просту технічну проблему, поновити підстанції на останій милі до споживачів?
Тільки не розповідай мені що це задача непосильна для вирішення пересічними, які все знають краще за всіх інших в світі.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 22:36:47 IP/Host: ---.lightspeed.sndgca.sbcglobal.net
|
Розгорнути попередні цитати...ні-і-і! мисли ширше. ніхто в техасі не хотів витрачати бабки на лінії для об"єднання з енергетичною системою інших штатів. в результаті утворився енергетичний острів, який при надмірному навантаженні тупо посипався. в нас- один в один. а щодо замерзлих трубопроводів- усе правильно. тіки в нас це перманентно, а у техасі ніхто не чекав, що кочерга раз в рік стріляє.Яке тобі діло що в Техасі декілька днів за десятки років не було електрики і які саме причини. Вони вирішили не об’єднувати системи, це їх справа. Все працювало поки не замерзли газопроводи. Сталось таке один раз за всю історію і швидше всього ніколи не повториться. Вони вже забули про це давно.
Ти поясни як в тебе 140 вольт в мережі постійно, і чи не відчуваєте себе недолугими дебілами від того що ви не здатні вирішити просту технічну проблему, поновити підстанції на останій милі до споживачів?
Тільки не розповідай мені що це задача непосильна для вирішення пересічними, які все знають краще за всіх інших в світі.не постійно, а буває, протягом досить тривалого часу. проблему я вирішив. особисто. а апгрейд мережі- не в моїх силах. тому я не можу знімати установлену потужність протягом всього часу. щодо техасу- вони вирішили, і це їх справа. і в нас точнісінько така сама справа. будуть такі самі зими- ситуація повториться, і знову губер техасу полетить у відпустку акі збє. ходіння по граблях- не лише український національний вид спорту.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 22:41:47 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...ні-і-і! мисли ширше. ніхто в техасі не хотів витрачати бабки на лінії для об"єднання з енергетичною системою інших штатів. в результаті утворився енергетичний острів, який при надмірному навантаженні тупо посипався. в нас- один в один. а щодо замерзлих трубопроводів- усе правильно. тіки в нас це перманентно, а у техасі ніхто не чекав, що кочерга раз в рік стріляє.Яке тобі діло що в Техасі декілька днів за десятки років не було електрики і які саме причини. Вони вирішили не об’єднувати системи, це їх справа. Все працювало поки не замерзли газопроводи. Сталось таке один раз за всю історію і швидше всього ніколи не повториться. Вони вже забули про це давно.
Ти поясни як в тебе 140 вольт в мережі постійно, і чи не відчуваєте себе недолугими дебілами від того що ви не здатні вирішити просту технічну проблему, поновити підстанції на останій милі до споживачів?
Тільки не розповідай мені що це задача непосильна для вирішення пересічними, які все знають краще за всіх інших в світі.не постійно, а буває, протягом досить тривалого часу. проблему я вирішив. особисто. а апгрейд мережі- не в моїх силах. тому я не можу знімати установлену потужність протягом всього часу. щодо техасу- вони вирішили, і це їх справа. і в нас точнісінько така сама справа. будуть такі самі зими- ситуація повториться, і знову губер техасу полетить у відпустку акі збє. ходіння по граблях- не лише український національний вид спорту.
Re: Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобил |
25 січня 2022 22:44:33 IP/Host: 46.219.225.---
|
Розгорнути попередні цитати...Яке тобі діло що в Техасі декілька днів за десятки років не було електрики і які саме причини. Вони вирішили не об’єднувати системи, це їх справа. Все працювало поки не замерзли газопроводи. Сталось таке один раз за всю історію і швидше всього ніколи не повториться. Вони вже забули про це давно.
Ти поясни як в тебе 140 вольт в мережі постійно, і чи не відчуваєте себе недолугими дебілами від того що ви не здатні вирішити просту технічну проблему, поновити підстанції на останій милі до споживачів?
Тільки не розповідай мені що це задача непосильна для вирішення пересічними, які все знають краще за всіх інших в світі.не постійно, а буває, протягом досить тривалого часу. проблему я вирішив. особисто. а апгрейд мережі- не в моїх силах. тому я не можу знімати установлену потужність протягом всього часу. щодо техасу- вони вирішили, і це їх справа. і в нас точнісінько така сама справа. будуть такі самі зими- ситуація повториться, і знову губер техасу полетить у відпустку акі збє. ходіння по граблях- не лише український національний вид спорту.Тобто зробити просту та недорогу річ, як поновити мережу до споживачів і забезпечити їм 220 вольт, 5 кВт, як прописано в українських нормах, ви не здатні. Ви розписались в своій недолугості та кривих руках.
Зате приймати участь в дискусіях про «ну кто так строіт» та «оно не полетіт, не поєдет, не поплівет», то ви перші в черзі.