Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

А мені здається що дурні, тому і стається так багато пожеж.
Тому що ставити запобіжник на розетки 20 ампер, тоді коли самі розетки і близько не розраховані на такий струм, то є полнєйший тупняк, якщо не гірше.

Ти зовсім не розумієш як це працює в США. Якщо буде хоч один випадок коли буде доведено що пожежа почалась через провину електриків які все зробили по поточному коду, це автоматично означає що страхові компанії що не будуть виписувати страхові поліси на житло через великі ризики, які є обов’язковими при купівлі житла в займ, а це означає повний колапс будівельної індустрії.
   
Ти зовсім не розумієш як це працює в США. Якщо буде хоч один випадок коли буде доведено що пожежа почалась через провину електриків які все зробили по поточному коду, це автоматично означає що страхові компанії що не будуть виписувати страхові поліси на житло через великі ризики, які є обов’язковими при купівлі житла в займ, а це означає повний колапс будівельної індустрії.
Та фуйня все це, он у вас розсипався на порох цілий будинок і крайнього тепер не знайти.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Та фуйня все це, он у вас розсипався на порох цілий будинок і крайнього тепер не знайти.

Вивчай теорію великих чисел. Якщо ти будеш підкидувати монету багато тисяч разів, то настане випадок, коли в тебе 10 разів поспіль випаде орел. Так само з будинками, транспортом, хворобами, тощо.
   
Вивчай теорію великих чисел. Якщо ти будеш підкидувати монету багато тисяч разів, то настане випадок, коли в тебе 10 разів поспіль випаде орел. Так само з будинками, транспортом, хворобами, тощо.
10 раз орел підряд- фігня. ще може на ребро стати і в повітрі зависнути!  :laugh:
   
А мені здається що дурні, тому і стається так багато пожеж.
Тому що ставити запобіжник на розетки 20 ампер, тоді коли самі розетки і близько не розраховані на такий струм, то є полнєйший тупняк, якщо не гірше.
розраховані, повір. там плоскі штирі
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

От я ніколи не повірю що така розетка розрахована на 20 ампер, вона тупо згорить.

Це розетка на 15А
https://www.homedepot.com/p/Leviton-15-Amp-Residential-Grade-Grounding-Duplex-Outlet-White-10-Pack-M24-05320-WMP/100055784

Ось розетка на 20А
https://www.homedepot.com/p/Leviton-20-Amp-Commercial-Grade-Duplex-Outlet-White-10-Pack-M02-CBR20-WMP/203996698


Тут треба ще не забувати, що 1) розетки в одній кімнаті під'єднані паралельно одна до одної і йдуть від одного автомата, тобто сумарний струм через всі розетки підʼєднані до одного автомата не повинен перевищувати 20А, 2) мкаксимальний струм, що може витримати розетка завжди в два рази вищий за той, що написаний на ній. Так само, як і з дротами.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Та фуйня все це, он у вас розсипався на порох цілий будинок і крайнього тепер не знайти.

Це ти про Флориду?
ТО там вже давно було відомо про проблеми і його треба було ремонтувати років з 10 назад, але хазяї квартир не хотіли скидатись на ремонт.
Але яке це має відношення до теми топіка?
   
але це не значить, що я повинен це робити сам.
Так. Саме сам ти і повинен це робити.
Отримав посвідчення, то їздь і відповідно відповідай перед законом за своє керування ТЗ.
   
Це ти про Флориду?
ТО там вже давно було відомо про проблеми і його треба було ремонтувати років з 10 назад, але хазяї квартир не хотіли скидатись на ремонт.
Але яке це має відношення до теми топіка?
Монолітні будинки не потребують капітального ремонту, якщо таке знадобилося то це значить що він був побудований з серйозними порушеннями.
Власникам треба було подавати в.суд на забудовника, але підозрюю що забудовник перестав існувати і позиватися стало ні до кого.
   
Знайомий купив Іоніка.
хвалить.
а він шарить :))
Він Теслу в Україну привіз першим.

Nazar Shymone-Davyda разом з Lena Artemenko і
ще 15
 зараз тут: Hyundai Lviv.
14 год  · Львів  ·
Обрали наш наступний електромобіль! Перший в Україні мусить бути в нас!)
Просто неймовірний тест-драйв! Корейці зробили електромобіль вищого рівня ніж Тесла по комфорту їзди! 800 В зарядка дозволяє зараз заряджати електромобіль у Львові з фантастичним 120 кВт на годину у трьох локаціях! Так тільки у Порше Тайкан і Audi E-tron GT!
5 сек до сотні! 450-500 км запас ходу! Можна інші електромобілі заряджати з нього! База довша на 4cm ніж у Tesla Model X! Дизайн, колір матовий як з мультика! Комфорт як на яхті! Диски 20 дюймів. Шкіра на дотик як Mersedes SL. І він великий! Якщо будете замовляти, то кажіть мені, розкажу по секрету, що ми подаруємо від Go To-U)
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Так. Саме сам ти і повинен це робити.
Отримав посвідчення, то їздь і відповідно відповідай перед законом за своє керування ТЗ.

 :facepalm1:
Ти ще скажи, що треба відмовитися від коробки-автомата, круз контроля, і заводити авто виключно ручкою, а не стартером?

А що робити багатим людям, які мають власних водіїв? Як їм бути?
   
:facepalm1:
Ти ще скажи, що треба відмовитися від коробки-автомата, круз контроля, і заводити авто виключно ручкою, а не стартером?

А що робити багатим людям, які мають власних водіїв? Як їм бути?

та не переймайся - цей іван просто грає довбня
   
:facepalm1:
Ти ще скажи, що треба відмовитися від коробки-автомата, круз контроля, і заводити авто виключно ручкою, а не стартером?

А що робити багатим людям, які мають власних водіїв? Як їм бути?
Граєш варьята?
Це розумно.
Це єдина можлива тактика для електродрочера.
   
Знайомий купив Іоніка.
хвалить.
а він шарить :))
Він Теслу в Україну привіз першим.

Nazar Shymone-Davyda разом з Lena Artemenko і
ще 15
 зараз тут: Hyundai Lviv.
14 год  · Львів  ·
Обрали наш наступний електромобіль! Перший в Україні мусить бути в нас!)
Просто неймовірний тест-драйв! Корейці зробили електромобіль вищого рівня ніж Тесла по комфорту їзди! 800 В зарядка дозволяє зараз заряджати електромобіль у Львові з фантастичним 120 кВт на годину у трьох локаціях! Так тільки у Порше Тайкан і Audi E-tron GT!
5 сек до сотні! 450-500 км запас ходу! Можна інші електромобілі заряджати з нього! База довша на 4cm ніж у Tesla Model X! Дизайн, колір матовий як з мультика! Комфорт як на яхті! Диски 20 дюймів. Шкіра на дотик як Mersedes SL. І він великий! Якщо будете замовляти, то кажіть мені, розкажу по секрету, що ми подаруємо від Go To-U)

Мультизарядность - возможность соединять 2 половины батареи последовательно, для быстрого заряда на 800 вольт,
либо параллельно, для использования уже построеной 400V сети - это гениально.


Коефициент лобового сопротивления 0,24. Это фантастика, как для SUV.
У model X 0,25, слегка отстает.

тесла X на 100 kWh батарее обещает 580 км пробега. С уточнением что по циклу WLTP.

ионик обещает 480 км пробега по тому же WLTP, но с 72 kWh батареей.
Ионик ниже, уже и легче. Двигатели на постоянных магнитах, но у теслы передний двигатель такой же, и он используется на трассе.

В общем никаких чудес по дальнобойности нет.


Колесная база у него меньше, чем у X на 6 см, а не больше.
автоматические скрытые дверные ручки. - только в комплектации top.
а память настроек сиденья водителя и переднего пассажира - это в ионике только отдельная опция.

Обещают адаптивный круиз контроль. Про удержание в полосе я ничего не увидел, а значит
в этом смысле не дотягивает до теслы 2015 года.

С усиленной батареей и полным приводом комплектация top
1 675 200 грн

62044$ по курсу 27.
Прям действительно намного дешевле икса, которому уступает прям во всем.


Но если сравнивать с model Y, то она от 54 тыс $.


Да, о пневме в ионик тоже я ничего не увидел, и заява "намного выше комфорт езды" на машине без пневмы удивляет.


В общем да, достойный конкурент, один из многих.
Но совершенно не очередной "убийца теслы".
   
Но совершенно не очередной "убийца теслы".
Спеціаліст по металобрухту висловив свою авторітетну думку.
   
Екологі, біліать з електрокарамі. А нічого, що на одну автобатарею треба нарити в афріке або австраліі цилий карьер. На одну! Без шансів рекультіваціі.

Судячи з цього допису Африки вже нема, всю зрили.
   
это еще не упомянули вред от добычи лития, а потом утилизации этого всего

конечно, если сбросить это на "третий мир" то для "золотого миллиарда" воздух таки станет лучше

Как буд-то от добычи чего либо другого нет вреда. Просто нефтяное лобби гипертрофирует проблему добычи лития в глазах простых людей.
   
Литий это Австралия Чили и Аргентина.
Никель - тоже мимо.

Африка это разве что кобальт.
   
Литий это Австралия Чили и Аргентина.
КИтай, Конго.
   
И опять в лужупук.

В Америке не 3х фазная сеть, как у нас, а 2х фазная.

Если к американцу заведено 2 фазы, то это 120+120 т.е. 230-240 вольт.

Именно поэтому американские Теслы наши 220 так легко потребляют.
У нас давно уже стандарт 230V
   
У нас давно уже стандарт 230V
У вас, це де?
   
У вас, це де?
соромно, соромно не знати цих таких простих речей! це ж не болтове з"єднання!  :punish:
ДСТУ EN 50160:2014
https://metrology.com.ua/wp-content/uploads/2015/05/images_ntd_dsstu_en_50160_2014.zip
п.с. іди краще почитай якусь технічну книжку, школярику!  (P)
   
соромно, соромно не знати цих таких простих речей! це ж не болтове з"єднання!  :punish:
ДСТУ EN 50160:2014
https://metrology.com.ua/wp-content/uploads/2015/05/images_ntd_dsstu_en_50160_2014.zip
п.с. іди краще почитай якусь технічну книжку, школярику!  (P)
Що сказати хотів, недолугий?
   
Що сказати хотів, недолугий?
кури талмуд, учи матчасть!  B-)
   
кури талмуд, учи матчасть!  B-)
Ще щось, мішигін?
   
Ще щось, мішигін?
о, пан знає ідиш!  :weep:
так, ще щось- не сперечайся зі старшими і  :=V
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Поки сомневающиєся сомнєваются, Tesla сьогодні опублікувала рекордні квартальні показники: 1 мілліард долларів чистого прибутку за кварта, 121% росту в порівняні з попереднім роком у проданих авто.
Ці рекордні показники якось вплинули суттєво на швидкісь зарядки?
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Було би непогано, але 400-700 км пробігу що дає Тесла в 99% відсотків випадків достатньо.
Так 400 чи 700?
Ловкость рук протів бистроти глаз(с)
ПС і про 400 - хуцпа.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

електрокари неекологічні, ДВЗ в місті - наше все

Показати зображення...

Ідійот :facepalm1:
   
Так 400 чи 700?
400-700- 4700...
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Так 400 чи 700?
Ловкость рук протів бистроти глаз(с)
ПС і про 400 - хуцпа.

Model Y 526 km, Model S 649 km, сама дешева Model 3 425 км.

Тупиє американці не знають що роблять. Зараз черга на нову Model S лютого-квітня 2022,  Y до січня 2022 року, на 3 модель до грудня.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Ці рекордні показники якось вплинули суттєво на швидкісь зарядки?

Для мене витрати часу на зарядку приблизно 5-10 секунд на тиждень.

На довгих перегонах додай одну годину на кожні 750 км порівняно з ДВЗ яке на дозаправку зупиниться на 5 хвилин один раз на кожні 750 км.

Останнє редагування: 5 серпня 2021 17:33:01 від Dobre
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Для мене витрати часу на зарядку приблизно 5-10 секунд на тиждень.

На довгих перегонах додай одну годину на кожні 750 км порівняно з ДВЗ яке на дозаправку зупиниться на 5 хвилин один раз на кожні 750 км.

по суті запитання відповідь є?  нє?
ннє - наxyйспляжа
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Для мене витрати часу на зарядку приблизно 5-10 секунд на тиждень.

На довгих перегонах додай одну годину на кожні 750 км порівняно з ДВЗ яке на дозаправку зупиниться на 5 хвилин один раз на кожні 750 км.

750 км - це десь 5.5-7 годин їзди, після такого треба треба як мінімум сходити в туалет, поїсти, розім'ятись, тому 5 хвилин ніяк не допоможе.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

по суті запитання відповідь є?  нє?
ннє - наxyйспляжа

То що ти тут ще робиш? Не хочеш послідувати своїй пораді і підти  :fuck:
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

750 км - це десь 5.5-7 годин їзди, після такого треба треба як мінімум сходити в туалет, поїсти, розім'ятись, тому 5 хвилин ніяк не допоможе.

Саме на таку відстань я ізджу декілька разів на рік багато років і можу порівняти. За звичайним трафіком - декілька місць де завжди stop and go поки проїдеш LA, в мене дорога займала десь 6:40-6:50 на ДВЗ авто з однією зупинкою на 5 хвилин долити 10 галонів на I-5. На Тесла в мене ця сама дорога, а я і проїхав вже 6 разів туди назад, займає 7:4О-7:50 годин.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Саме на таку відстань я ізджу декілька разів на рік багато років і можу порівняти. За звичайним трафіком - декілька місць де завжди stop and go поки проїдеш LA, в мене дорога займала десь 6:40-6:50 на ДВЗ авто з однією зупинкою на 5 хвилин долити 10 галонів на I-5. На Тесла в мене ця сама дорога, а я і проїхав вже 6 разів туди назад, займає 7:4О-7:50 годин.

Я зазвичай роблю зупинку кожні 2 години, щоб розімʼятись і сходити в туалет (10-15 хвилин). Якщо їхати більше ніж 4 години, то треба зупинитись поїсти (30-60 хвилин).
Тобто на таку поїздку я б зробив 3 зупинки, і на другій зробив би перерву на обід.  Останні 15 років такі дальні поїздки - це завжди під час відпустки і з дітьми, тому як не крути а зупинятись доведеться. 
   
Мультизарядность - возможность соединять 2 половины батареи последовательно, для быстрого заряда на 800 вольт,
либо параллельно, для использования уже построеной 400V сети - это гениально.


Коефициент лобового сопротивления 0,24. Это фантастика, как для SUV.
У model X 0,25, слегка отстает.

тесла X на 100 kWh батарее обещает 580 км пробега. С уточнением что по циклу WLTP.

ионик обещает 480 км пробега по тому же WLTP, но с 72 kWh батареей.
Ионик ниже, уже и легче. Двигатели на постоянных магнитах, но у теслы передний двигатель такой же, и он используется на трассе.

В общем никаких чудес по дальнобойности нет.


Колесная база у него меньше, чем у X на 6 см, а не больше.
автоматические скрытые дверные ручки. - только в комплектации top.
а память настроек сиденья водителя и переднего пассажира - это в ионике только отдельная опция.

Обещают адаптивный круиз контроль. Про удержание в полосе я ничего не увидел, а значит
в этом смысле не дотягивает до теслы 2015 года.

С усиленной батареей и полным приводом комплектация top
1 675 200 грн

62044$ по курсу 27.
Прям действительно намного дешевле икса, которому уступает прям во всем.


Но если сравнивать с model Y, то она от 54 тыс $.


Да, о пневме в ионик тоже я ничего не увидел, и заява "намного выше комфорт езды" на машине без пневмы удивляет.


В общем да, достойный конкурент, один из многих.
Но совершенно не очередной "убийца теслы".

Нове авто.
Офіційне.
Є гарантія і сервіс.

Купи такк нову Теслу в Украіні.
   
Re: Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Нове авто.
Офіційне.
Є гарантія і сервіс.

Купи такк нову Теслу в Украіні.

Про яке саме авто мова йде?
   
Про яке саме авто мова йде?

Хундай Іонік 5
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія