Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Темное будущее электрических машин! Почему электромобили это провал? Плюсы и минусы электромобилей!

Ти розумієш, що зараз є служба таксі і воно дешевше власного авто.
Та де там дешевше. Осьо з гугла самий дешман.
Цитувати
Цены по Киеву

    Подача автомобиляБесплатно
    Минимальный заказ30 грн. (центр - 35 грн.)
    Стоимость по городу6 грн/км
    Стоимость за городом7 грн/км
    Почасово80 грн/час (до 15 км за час)
    Универсал7 грн/км по городу


 У мене по Києву на своїй виходить 3 грн/км паливо+ТО.
   
Або просто таки розкошелюсь  :laugh:
Добре що ти такий багатий Буратіно. Але. Той хто не зможе розкошелитись може вирішити що нєхєр тобі жирувати. І трошечки тобі кошель прорідити.
   
Та де там дешевше. Осьо з гугла самий дешман.
У мене по Києву на своїй виходить 3 грн/км паливо+ТО.
Ціну авта , страховку та інші видатки врахував?
   
Добре що ти такий багатий Буратіно. Але. Той хто не зможе розкошелитись може вирішити що нєхєр тобі жирувати. І трошечки тобі кошель прорідити.

.... але то вже зовсім інша історія  :laugh:
   
Та де там дешевше. Осьо з гугла самий дешман.
У мене по Києву на своїй виходить 3 грн/км паливо+ТО.

Амортизація автомобіля та інші розходи врахував?
Таксі дешевше, якщо ти мало їздиш і прото інколи треба поїхати.
Свій автомобіль вигідніший, якщо часто їздиш, наприклад, кожен день на роботу з роботи.
Також треба врахувати ціну парковки. В залежності від міста ціна на парковку може дуже кусатися.
   
Ціну авта , страховку та інші видатки врахував?
Ну ок.
Брав у 2018 за 15 к$, коли їй було 2 роки та 22 тисячі на тахометрі. Зараз 90 тисяч. Ще 1 к$ за ГБО та всілякі маст-хєв. Один раз поміняв літню резину - 500$. Перші 2 роки брав КАСКО - 2000 $. страховка звичайна за період експлуатації - 300 $. Що не врахував/забув - нехай на круг буде 20 штук. На зараз виходить, що проїхав 70 тисяч за 20 кілобаксів без врахування палива та ТО, тобто 28 центів за км.

Десь так.

Кожен вирішує за себе, але ніяке таксо не завезло б мене на середземне узбережжя Іспанії через декілька європейських столиць, і не дало б прокатати Україною від Маріка з Северодонецьком та Львовом.

   
Ну ок.
Брав у 2018 за 15 к$, коли їй було 2 роки та 22 тисячі на тахометрі. Зараз 90 тисяч. Ще 1 к$ за ГБО та всілякі маст-хєв. Один раз поміняв літню резину - 500$. Перші 2 роки брав КАСКО - 2000 $. страховка звичайна за період експлуатації - 300 $. Що не врахував/забув - нехай на круг буде 20 штук. На зараз виходить, що проїхав 70 тисяч за 20 кілобаксів без врахування палива та ТО, тобто 28 центів за км.

Десь так.

Кожен вирішує за себе, але ніяке таксо не завезло б мене на середземне узбережжя Іспанії через декілька європейських столиць, і не дало б прокатати Україною від Маріка з Северодонецьком та Львовом.
Ти ще не врахував отримання прав. Весь затрачений час на обслуговівання авто. Час - це теж гроші. Також ти не враховуєш свій труд, як водій.
Але ти отримав свободу.Свобода нажаль дорого коштує.
   
Нах така штука. Обов'язково буде момент, коли тобі треба вже і тут а його нема. Просто всі поїхали на матч і всі авто під стадіоном. Особисте авто то твоя свобода пересування.

Особистий літак, це ще більша свобода, але існує межа, за якою вигідніше користуватись послугами авіакомпаній, а не мати своє. Поїздка з України в Іспанію це той приклад, коли дешевше полетіти ніж поіхати, навіть на електроавто. Я не кажу про низький рівень комфорту їзди на довгі дистанції в бюджетному авто. На такі відстані краще мати щось більш комфортне для водія та пасажирів ніж умовна Тойта Корола чи подібне за класом.

Останнє редагування: 17 серпня 2022 23:58:22 від Dobre
   
8 мільярдів людей. Мільярд павербанків, які треба кожні 15 років міняти.

Нехай на кожний павербанк треба лише 10 кг літію.
Кожні 15 років треба 10 мільйонів тон літію лише на електролегковики.
А всього розвіданих запасів близько 100 мільйонів тон.

А що робити з ноутами, мобілами та іншою електронікою?
А що робити з вантажівками та іншою машинерією?
А ще хочуть будувати буферні накопичувачі для електромереж.
В літаки он теж збираються на аккуми переводити.

І шо - #будедешевшати?
1. З того що їх розвідали 100 млн тонн не випливає що за 15 років нічого не буде розвідано.
2. Зовсім не обовязково кожен раз батарею викидати, і брати свіжо видобутий літій.
3. На буферні накопичувачі будуть використовувати натрієві батареї. Натрію у нас в земній корі трохи в 1000 разів більше, ніж літію.
4. На кожну кіловатт-годину треба 800 граммів літій-карбонату, або 270 граммів самого літію.
Так, 10 кг літію - це приблизно 40kWh батарея.

Останнє редагування: 18 серпня 2022 02:07:43 від Воххобайт
   
Зараз Літій Карбонат коштує рекордні 30 000 $ за тонну.
Для топової батареї model S 100D його потрібно 80 кг.
тобто літія в ціні тесли - аж 2400$.
   
Рівень бесіди конечно пц, батарейки роблять  мільярдами значить ціна вже давно мала впасти, з каміння роблять хати, скребки та  молотки, не вистачає лише абирвалга  :laugh:

Пс взагаліто теслу дешевше зробити ніж фольц пасат, просто деманд такий що вони ще довго будуть дорожче пасата рази в два, дякуйте іншим виробникам які ніхера не робили та і не роблять
   
Більше того майже всі середнього класу двз і нижче збиткові, а автовиробники заробляють на деталях
   

Пс взагаліто теслу дешевше зробити ніж фольц пасат,

Дивно. Маск завжди наголошує що вони десь на межі прибутковості
   
Дивно. Маск завжди наголошує що вони десь на межі прибутковості

ні він каже що їх операційні витрати ще досить великі, а так за 2 квотер тесла заробила 2.6 млрд нет профіта проти джіем 1.6 млрд  при тому що остання продала десь в два раза більше машин
   
в британіі до кінця серпня запустять найбільшу офшорну вiтряну станцію потужністю 66% південно української АЕС на 1.3 млн домів, 

The 1.32 GW Hornsea Two will dethrone the 1.2 GW Hornsea One as the largest operating offshore wind farms in the world. It’s 462 square kilometers (178 square miles) in size, and it will power more than 1.3 million homes.

 виробнитство 70% від максимума, бо вітер, виходе десь як один 1000MW водовoдяний реактор по виробництву кв годин, ціна проекта десь 3.5 млрд - це в два рази дешевше ніж побудувати аєс. і раза в 4 з урахування ціни подальшої експлуатації аєс

Companies that are planning new nuclear units are currently indicating that the total costs (including escalation and financing costs) will be in the range of $5,500/kW to $8,100/kW or between $6 billion and $9 billion for each 1,100 MW plant.

і не прийдеться ссяти при любому форс мажорі, трахаться з ядерними відходами, паливом, магате та дозволами, а в чистій енергетиці люба компанія може купити землю і зробити собі бізнес з досить швидкою окупністю, забув додати аєс в принципі нерентабельний бізнес  (P)

A new study of the economics of nuclear power has found that nuclear power has never been financially viable, finding that most plants have been built while heavily subsidised by governments


ps
а через 4 роки ще більшу як майже як 2.5 атомні станції потужністю,

The 4.8 GW Dogger Bank, off the Yorkshire coast in the UK, is expected to become the world’s largest offshore wind farm in 2026.
   
Зараз Літій Карбонат коштує рекордні 30 000 $ за тонну.
Для топової батареї model S 100D його потрібно 80 кг.
тобто літія в ціні тесли - аж 2400$.
Яка ціна пластмаси для бака мерса??
Батарея до Тесли вже за 20000 перейшла .
   
в британіі до кінця серпня запустять найбільшу офшорну вiтряну станцію потужністю 66% південно української АЕС на 1.3 млн домів, 

The 1.32 GW Hornsea Two will dethrone the 1.2 GW Hornsea One as the largest operating offshore wind farms in the world. It’s 462 square kilometers (178 square miles) in size, and it will power more than 1.3 million homes.

 виробнитство 70% від максимума, бо вітер, виходе десь як один 1000MW водовoдяний реактор по виробництву кв годин, ціна проекта десь 3.5 млрд - це в два рази дешевше ніж побудувати аєс. і раза в 4 з урахування ціни подальшої експлуатації аєс

Companies that are planning new nuclear units are currently indicating that the total costs (including escalation and financing costs) will be in the range of $5,500/kW to $8,100/kW or between $6 billion and $9 billion for each 1,100 MW plant.

і не прийдеться ссяти при любому форс мажорі, трахаться з ядерними відходами, паливом, магате та дозволами, а в чистій енергетиці люба компанія може купити землю і зробити собі бізнес з досить швидкою окупністю, забув додати аєс в принципі нерентабельний бізнес  (P)

A new study of the economics of nuclear power has found that nuclear power has never been financially viable, finding that most plants have been built while heavily subsidised by governments


ps
а через 4 роки ще більшу як майже як 2.5 атомні станції потужністю,

The 4.8 GW Dogger Bank, off the Yorkshire coast in the UK, is expected to become the world’s largest offshore wind farm in 2026.
Новини з майбутнього. Це вона а ідеальних умовах може стільки видати. Реально того не буде. Яка буде її реальна ціна ? З врахуванням необхідності павербанка для неї? Скільки коштують ті тисячі гектар земельки?
   
Новини з майбутнього. Це вона а ідеальних умовах може стільки видати. Реально того не буде. Яка буде її реальна ціна ? З врахуванням необхідності павербанка для неї? Скільки коштують ті тисячі гектар земельки?

Вже з минулого   :laugh:  станція працює з 2019 1.2гв, зараз вводять ще 1.3гв. Звикай до чистої реальності вона вже років 5 найбільший глобальний тренд
   
і не прийдеться ссяти при любому форс мажорі, трахаться з ядерними відходами, паливом, магате та дозволами, а в чистій енергетиці люба компанія може купити землю і зробити собі бізнес з досить швидкою окупністю, забув додати аєс в принципі нерентабельний бізнес

   
Яка ціна пластмаси для бака мерса??
Батарея до Тесли вже за 20000 перейшла .

Щоб на тому Мерсі з баком за 20 долларів по кошторису виробника іздити, потрібно щорічно бензину заливати на тисяч шість долларів при середньому річному пробігу в США. При такому розкладі батарея окуповує себе за півтора-два роки.

Останнє редагування: 18 серпня 2022 13:55:03 від Dobre
   
тисяч шість долларів в рік
Це 50-60 тисяч км в рік, або 170-190 км щоденно. Такий кілометраж роблять декілька відсотків власників або таксі.
   
Щоб на тому Мерсі з баком за 20 долларів по кошторису виробника іздити, потрібно щорічно бензину заливати на тисяч шість долларів при середньому річному пробігу в США. При такому розкладі батарея окуповує себе за півтора-два роки.

за твоїми розрахунками  вартість батареї більше 20т, економія на бензині 6тис
Відповідно окуповується без врахування вартості ее за 3 з половиною роки, а не за півтора два

АЛЕ

порахуємо більш коректні витрати на бензин
13 тис миль середній пробіг по США. Це  13т/30мильНаГалон = 433 галони
433 галони * 5.50 дол за галон = $2383

В два з половиною рази меньше чим твій естімейт

В ПІДСУМКУ
Окуповується батарея без вартості ее вже майже за 10 років, а не за півтора  :facepalm:

Отакі от і аргументи: підмахнув трохи там, трохи тут і вуаля результат на порядок відрізняється від реальності

і це ми навіть не рахували вартість ее  :weep:
тобто окупаємість майже десять років за умови що весь цей час ее була на шару



Останнє редагування: 18 серпня 2022 14:22:56 від Uki_
   
Щоб на тому Мерсі з баком за 20 долларів по кошторису виробника іздити, потрібно щорічно бензину заливати на тисяч шість долларів при середньому річному пробігу в США. При такому розкладі батарея окуповує себе за півтора-два роки.

Я викладав розрахунки на своє авто. Мені капзатрати стали в 20 кілобаксів і 10 центів/км поїздити. За 50 кілобаксів я проїду триста тисяч км. А ви за 50 кілобаксів тільки за двері салона виїдете. Так що нефіг триндіти про окупність.
   
13 тис миль середній пробіг по США. Це  13т/30мильНаГалон = 433 галони
433 галони * 5.50 дол за галон = $2383

В два з половиною рази меньше чим твій естімейт

Я тільки що здав арендовану Мазду 3, комп’ютер показав мій MPG в 25 миль на галон, це при супер спокійній їзді де швидкість не перевищувала 40 миль на годину. Не думаю що Hertz щось спеціально поробив цій мазді, і не думаю що мерседес набагато економніше за бюджетну, легку як пуста консерва Мазду 3. Тому про 30 миль на галон в мерседесі Б класу що мабудь що відповідає по розмірам Мазду 3 мені не потрібно розповідати. Кри того Мерседес винагає приміальних бензин.

Не розповідайте мені про 30 миль на галон, це недосяжна цифра в реальному житі.

Останнє редагування: 18 серпня 2022 14:29:34 від Dobre
   
порахуємо мін макс. від 20 до 30

витрати 433-650 ($2383-$3575) - все одно навіть якщо брати найгірший варіант (така економія була на авто початку 2000х) майже вдвічі підмахнув :facepalm1:
   
Батарея в минулому році коштувала приблизно 135 долларів за КВтГодину. 11 тисяч за 80 квтну батарею.
   
Батарея в минулому році коштувала приблизно 135 долларів за КВтГодину. 11 тисяч за 80 квтну батарею.

 :facepalm1: Ти мені знайдеш де я можу замінити батарею тесла за 11 тисяч дол?
   
:facepalm1: Ти мені знайдеш де я можу замінити батарею тесла за 11 тисяч дол?

Додай тисяч 5 роботи і вийдеш на суму заміни батареі в районі 14-16 тисяч.
   
Додай тисяч 5 роботи і вийдеш на суму заміни батареі в районі 14-16 тисяч.

а так дуже вигідно і економно
   
Щоб на тому Мерсі з баком за 20 долларів по кошторису виробника іздити, потрібно щорічно бензину заливати на тисяч шість долларів при середньому річному пробігу в США. При такому розкладі батарея окуповує себе за півтора-два роки.
Стоп. Середній річний пробіг мерса в США 60000 км? Чи ти рівняєш теслу з мерсом V12 6 літрів?
Рівноцінному мерсу треба палива на 2000. Батарея коштує більше 20 000. Плюс за електрику треба платити. Мерс буде коштувати десь до 50 штук, Тесла більше 80. Про яке відбиття ти несеш?
   
Стоп. Середній річний пробіг мерса в США 60000 км? Чи ти рівняєш теслу з мерсом V12 6 літрів?
Рівноцінному мерсу треба палива на 2000. Батарея коштує більше 20 000. Плюс за електрику треба платити. Мерс буде коштувати десь до 50 штук, Тесла більше 80. Про яке відбиття ти несеш?

Я купував півтора роки то у і обирав між BMW X3, Mercedes GLC, Jaguar F Pace. Про Ягуар нічого не можу сказати, бо їх не було на той час коли я купував, зате дві інші щільно лягли в районі 48-49 тисяч до податків та зборів. Тесла Y додалась до картини випадково і теж на той час коштувала 49 тисяч до податків.

   
https://www.epravda.com.ua/news/2022/08/18/690557/
Найбільший у світі виробник акумуляторів для електромобілів, китайський CATL, а також Intel опинилися серед тих найбільших компаній, які зупинили свої заводи на шість днів в Китаї через дефіцит електроенергії, пов'язаний із спекою.

Про це пише The Verge.

Зазначається, що цей крок стосується заводів, що належать таким компаніям, як CATL, яка постачає акумулятори для Tesla, Foxconn Technology, яка є постачальником Apple, Toyota, Texas Instruments, Volkswagen, Onsemi та іншим.

Перед цим Китай наказав усім заводам у провінції Сиучань призупинити роботу до 20 серпня, щоб зменшити навантаження на енергомережу після найсильнішої спеки в Китаї за 60 років, яка призвела до збільшення використання кондиціонерів.

p.s. і це всього лиш срані кондюки. а шо буде, якшо всюди батарейки їздитимуть? а при такій спеці залишити батарейку на сонці- висмоктати з неї заряд на той же кондюк.
   
і це всього лиш срані кондюки.

Причому в країні, яка чиненайбільшими темпами клепає собі вітряки та солярки.
   
p.s. і це всього лиш срані кондюки

Це не кондюки, а срані комуняки, які закривають не те що заводи, а цілі багатомільйонні міста.
   
Це не кондюки, а срані комуняки, які закривають не те що заводи, а цілі багатомільйонні міста.
натякаєш на короназвірус? так вони провели зразково-показовий карантин
   
натякаєш на короназвірус? так вони провели зразково-показовий карантин

такий зразково-показовий, що локдаунять містами і фабриками ще досі.
Не дивно, що багато хто вже переносить виробництва з цього комуністичного раю.
   
я осьо, Вам гілочку приготував - продаж електрики (фільтр стоїть на Tesla 3, 2020- 2022 роки)

https://www.finn.no/car/used/search.html?fuel=4&model=1.8078.2000501&sort=PUBLISHED_DESC&year_from=2020&year_to=2022

поясність навіщо продавати, електричні машинки, з пробігом більше 10 000, якщо вони такі суперові

тільки не кажіть, що норги, такі багаті, шо рукавиці міняють, кожну зиму......

ПС. можна всі електрички подивитись
   
я осьо, Вам гілочку приготував - продаж електрики (фільтр стоїть на Tesla 3, 2020- 2022 роки)

https://www.finn.no/car/used/search.html?fuel=4&model=1.8078.2000501&sort=PUBLISHED_DESC&year_from=2020&year_to=2022

поясність навіщо продавати, електричні машинки, з пробігом більше 10 000, якщо вони такі суперові


Мабуть не потрібна більше
   
такий зразково-показовий, що локдаунять містами і фабриками ще досі.
Не дивно, що багато хто вже переносить виробництва з цього комуністичного раю.
ти шото маєш проти папи Олександра VII-го?  ;)
   
я осьо, Вам гілочку приготував - продаж електрики (фільтр стоїть на Tesla 3, 2020- 2022 роки)

https://www.finn.no/car/used/search.html?fuel=4&model=1.8078.2000501&sort=PUBLISHED_DESC&year_from=2020&year_to=2022

поясність навіщо продавати, електричні машинки, з пробігом більше 10 000, якщо вони такі суперові

тільки не кажіть, що норги, такі багаті, шо рукавиці міняють, кожну зиму......

ПС. можна всі електрички подивитись
Я теж продав свою S70D після двох років користування.
І купив S75D, з кращім автопілотом панорамою і пневмою.

   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія