Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Саме тому німці почали купувать автомати в Тойоти.
то щоб задовільнити таких динозаврів як ти, яким навіть мокра преселективна DSG не така.
хоча насправді між DSG і класичним автоматом прірва по всім параметрам.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

то щоб задовільнити таких динозаврів як ти, яким навіть мокра преселективна DSG не така.
хоча насправді між DSG і класичним автоматом прірва по всім параметрам.
Яким чином я до того, що німці (ВАГ) не здатні зробити ні автамат коробку, ні робота?
Та й двигуни їхні гімно.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Яким чином я до того, що німці (ВАГ) не здатні зробити ні автамат коробку, ні робота?
Та й двигуни їхні гімно.
Не звизди, їхня мокра преселективна DSG вершина інженерії, всім іншим до такої коробки срать і срать.
І двигуни у них чудові, ти ото як нічого кращого від пердячого атмосферника на 6 літрів не бачив, так не розписуйся.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Не звизди, їхня мокра преселективна DSG вершина інженерії, всім іншим до такої коробки срать і срать.
Вершина інженерії із ресурсом 90тис.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

І двигуни у них чудові
Літр оливи на тисячу по паспорту.
Дійсно чудові.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Літр оливи на тисячу по паспорту.
Дійсно чудові.
Де ти таку маячню нарив, так само як про ресурс коробки 90 тис.
Як придумають якусь хєрню, на вуха не натягнеш.
В коробці максимум на 120 тис диски зчеплення поміняєш і то якщо дуже навалював.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Де ти таку маячню нарив, так само як про ресурс коробки 90 тис.
Як придумають якусь хєрню, на вуха не натягнеш.
В коробці максимум на 120 тис диски зчеплення поміняєш і то якщо дуже навалював.
Купи новий VW, там в мануалі все написано.
І про гарантію DSG і про оливу.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

В коробці максимум на 120 тис
Ти нормальний взагалі?
Коробка має ходити вічно.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Ти нормальний взагалі?
Коробка має ходити вічно.
Ти нормальний взагалі, диски зчеплення не вічні ні на механічній коробці ні на роботизованій.
Але якщо ти хочеш вічні диски, можеш поставити кевларові.
І так диски зчеплення це лише запчастина коробки передач, а не сама коробка.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

а хто накатує 1000 км в день? ця величина - психологічний бар"єр чи цвях у труну двз
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Ти нормальний взагалі, диски зчеплення не вічні ні на механічній коробці ні на роботизованій.
Але якщо ти хочеш вічні диски, можеш поставити кевларові.
І так диски зчеплення це лише запчастина коробки передач, а не сама коробка.
Скільки ходить американська коробка автомат на задній привід?
Скільки ходить DSG
Скільки ходить механіка?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Скільки ходить американська коробка автомат на задній привід?
Скільки ходить DSG
Скільки ходить механіка?
на ютубчику дивився відосік, показували шкода кодіак який пройшов півмільйона км. все нормально з машиною, двигуном і коробкою DSG
такшо нормально ходить, тобі стільки не наїздити ніколи.
а поскільки класичний автомат краде потужність двигуна, крутний момент і машина жере палива на 10% більше, а також тупить і не їде, то тут DSG її криє як бик вівцю по всім параметрам.
у мене стара машина на класичному шестиступеневому автоматі, а нова на семи ступеневому DSG DQ-500, такшо мені є з чим порівнювати.
і я тобі авторитетно заявляю, класичний автомат гівно у порівнянні з мокрою преселективною роботизованою коробкою.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

на ютубчику дивився відосік, показували шкода кодіак який пройшов півмільйона км. все нормально з машиною, двигуном і коробкою DSG
Так що заважае ВАГ зробити гарантію на ДСГ 500тис.?
А не зменшувати її з 150тис. до 90тис.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

і я тобі авторитетно заявляю, класичний автомат гівно у порівнянні з мокрою преселективною роботизованою коробкою.
Та заявляй що хочеш.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Mercedes-Benz випустить електрокар із запасом ходу 1000 кілометрів

Електричний прототип під назвою Vision EQXX був анонсований ще торік, а днями в компанії назвали термін його прем’єри: вона запланована на 2 січня 2022 року.
Про це в LinkedIn повідомив керівник відділу розробок концерну Daimler Маркус Шафер
За словами топ-менеджера, новинка буде компактним електрокаром з витягнутим кузовом, який зможе проїжджати на одній зарядці до 1000 кілометрів.
Маркус Шафер додав, що електрична модель Vision EQXX матиме вражаючий «однозначний показник» споживання кіловат-годин на 100 км шляху при нормальній швидкості на трасі.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Скільки ходить американська коробка автомат на задній привід?
Скільки ходить DSG
Скільки ходить механіка?
мокра ДСҐ при правильній експлуатації і 300 тис без заміни щеплення ходить. А ККД не порівняти з класичним автоматом. І ремонт її при поломці дешевший від ремонту класичного автомата. Всі оті страшилки про дсґ від неправильного користування.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Купи новий VW, там в мануалі все написано.
І про гарантію DSG і про оливу.
те, що написано в мануалі не обов'язково відбувається в реалі. На двох ваґовських дизелях я міняв оливу на 10-15 тис без доливки взагалі.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

те, що написано в мануалі не обов'язково відбувається в реалі. На двох ваґовських дизелях я міняв оливу на 10-15 тис без доливки взагалі.
1. Я про турбований бенз.
2. Який пробіг?
Бо гарантийний строн ВАГ зазвичай проходить.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

1. Я про турбований бенз.
2. Який пробіг?
Бо гарантийний строн ВАГ зазвичай проходить.

А що з турбованим бензом не так? У мене такий + DSG 7.

Пробіг 100к, ніяких ремонтів і доливок. Зовсім безпроблемна машина.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

А що з турбованим бензом не так? У мене такий + DSG 7.

Пробіг 100к, ніяких ремонтів і доливок. Зовсім безпроблемна машина.
150 і ауфвідерзеєн.
Що ДСГ, що двигун.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

мокра ДСҐ при правильній експлуатації і 300 тис без заміни щеплення ходить. А ККД не порівняти з класичним автоматом. І ремонт її при поломці дешевший від ремонту класичного автомата. Всі оті страшилки про дсґ від неправильного користування.
а колись мокре зчеплення вважалось архаїчним...  :shuffle:
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

150 і ауфвідерзеєн.
Що ДСГ, що двигун.
у правильно спроектованому апараті при правильній експлуатації всі вузли дохнуть одночасно. це стосується і взуття
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

у правильно спроектованому апараті при правильній експлуатації всі вузли дохнуть одночасно. це стосується і взуття
Він правильно спроектований. Він просто спецом зроблений з гімна, щоб швидше ламався.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Таких "сенсаційних" проривів гуляє в гуглі дофіга і трішки вже років 10. А віз і нині там)))

автівка серійна
можна буде перевірити
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Китайський кросовер отримав акумулятор нового типу з пробігом 1000 км.
Китайський бренд GAC Aion представив на автосалоні Гуанчжоу електричний кросовер LX Plus, який пропонує пробіг на одному заряді 1000 км. Це досягається завдяки нестандартній батареї, в якій активним мінералом негативного електрода використовується спеціальний кремній.
За заявою виробника, нова технологія, запатентована китайською компанією, дає низку переваг - від збільшення щільності та потужності до зниження ваги та покращення низькотемпературних характеристик. Завдяки шматкам кремнію, що використовуються в цьому випадку, матеріал менше зношується і деформується, витримує більшу кількість циклів перезарядки і забезпечує велику потужність акумулятора.
Для досягнення такого пробігу кросовер покладається на акумулятор ємністю 144,4 кВт/год, який працює від двох електродвигунів загальною потужністю 734 л. Це дозволяє розганятися від 0 до 100 км/год за 2,9 секунди.

Це повністю перевертає моє розуміння того як працює електромобіль
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Я вірю в китайську науку, і що вони скоро обженуть піндосів. Через то їх так і корчить доречі.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

150 і ауфвідерзеєн.
Що ДСГ, що двигун.

Ну ок, повіримо експертному висновку ФУПу.

Але ще 2 роки покатаюсь  :shuffle:
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Поэтому все чаще используют Вт*ч -- это самодостаточная характеристика емкости.

Так. Бо споживачі ел.енергії теж маркуються за Вт
І зрозуміло скільки акум з маркуванням по Вт*год живитиме наприклад лампочку 100Вт
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Ну ок, повіримо експертному висновку ФУПу.

Але ще 2 роки покатаюсь  :shuffle:
Як людина, яка з 1998р уграла в нуль 5 нових VW з 1,8 турбо, можу розказать.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

А як бути, коли в Кличка знову прорве якусь трубу і машина дном дістане калюжу?
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

IMHO значно важливішим є оцей винахід

Цитувати
Swedish battery firm Northvolt said Friday it had produced its first battery cell with what it described as “100% recycled nickel, manganese and cobalt.”

In a statement, the Stockholm-headquartered company — which has attracted investment from Goldman Sachs and Volkswagen, among others — said the lithium-ion battery cell was manufactured by its recycling program, Revolt.

The cell’s nickel-manganese-cobalt cathode had been produced using metals “recovered through the recycling of battery waste.” Tests showed that performance was on a par with cells made using metals that had been freshly mined, Northvolt said.

On Friday, the business said the design of its own recycling facility would be expanded so it could recycle 125,000 tons of batteries annually.

Construction of the plant, called Revolt Ett, is slated to begin in the first quarter of 2022, with operations starting in 2023.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Він правильно спроектований. Він просто спецом зроблений з гімна, щоб швидше ламався.

в нас гарантія на нові авта 100 тис це майже як стандарт, і не кілометрів, а миль, ніхто не буде робити "щоб швидше ламалось", бо всі гарантійки будуть забиті машинами, а розрахувати час поломки якщо зроблено з гімна і щоб зламалось саме тоді коли треба ніхто не буде...
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

в нас гарантія на нові авта 100 тис це майже як стандарт, і не кілометрів, а миль, ніхто не буде робити "щоб швидше ламалось", бо всі гарантійки будуть забиті машинами, а розрахувати час поломки якщо зроблено з гімна і щоб зламалось саме тоді коли треба ніхто не буде...
І де ВАГ- івськи автомобілі, які сьогодні можуть пройти навіть не лімон, а хоча б 500 тисяч?
Від СЕАТ до Ауді- все абсолютне, безнадійне лайно.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

у правильно спроектованому апараті при правильній експлуатації всі вузли дохнуть одночасно. це стосується і взуття
а що таке правильна експлуатація автоматичної кпп? прогріви не берем до уваги і вважаємо що вони проводяться.
і що таке правильно спроектована акпп?
Коли сам агрегат закладено інженерами вірно з т.з необхідного ресурсу,а екологічні норми змушують налаштування карти перемикання зробити настільки задроченими ,що вузол  швидко ламається, а двз працює не  на закоксовку .Врезультаті маємо 100т ресурсу .
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Ну ок, повіримо експертному висновку ФУПу.

Але ще 2 роки покатаюсь  :shuffle:
Насправді вирішальну роль має стиль і особливості експлуатації-місто/траса.
Два одинакові ато (з одинаковими інтервалами заміни мастила) в міських умовах з повзучим способом пересування в заторах і на трасі , можуть мати величезні відмінності  в ресурсі ,технічному стані циліндропоршневої групи і решти вузлів.
А ще є  різні темпераменти експлуататорів ктз- "наєздніки" і технічно грамотні ,це також впливає.
Звідси і відношення  до одинакових моделей авто в різних людей по різному.
Явний брак до уваги не берем.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

І де ВАГ- івськи автомобілі, які сьогодні можуть пройти навіть не лімон, а хоча б 500 тисяч?
Від СЕАТ до Ауді- все абсолютне, безнадійне лайно.

я розумію комерційні автівки, але нах мені приватне авто із 500 тис пробігу? після першої сотні, півтора авто треба міняти, покращуючи свій комфорт і безпеку, а не добивати воза, як останні мешти, поки колеса не почнуть відлітати
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

я розумію комерційні автівки, але нах мені приватне авто із 500 тис пробігу? після першої сотні, півтора авто треба міняти, покращуючи свій комфорт і безпеку, а не добивати воза, як останні мешти, поки колеса не почнуть відлітати
Взагалі, машину треба міняти, коли попільничка заповниться.
А перша сотня- то для незаможних.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

Взагалі, машину треба міняти, коли попільничка заповниться.
А перша сотня- то для незаможних.
У мене знайомий який америку ганяє ще  від тоді  коли ніхто не знав як ,машину міг поміняти через те що не хотів зимову гуму купляти.
Навряд чи його думка  корисна  для тих , хто авто купує щоб їздити відносно довго і без проблем.
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

чого бідний, бо дурний, чого дурний, бо бідний. це якщо мова про заміну авта з нового на нове, бо є різниця докласти до ціни проданої чи викладати всю суму коли старий грат закінчує своє життя на шроті,

якщо мова про куплену за копійки бляху, з пів ляма пробігу, ще й до того вимагати і скаржитись, що вона не бігає наступні пів мільйона, тоді я не знаю, ...кожний має свої власні збочення
   
Re: акумулятор нового типу з пробігом 1000 км

коли ніхто не знав як
В контейнері, як ще?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія