Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 00:43:11 IP/Host: ---.si.res.rr.com
|
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 00:43:57 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 00:46:38 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
так, ТО потрібне. особливо контролювати вихлопну систему. забагато пердячого хламу на дорогах. в харкові ,наприклад, смердить вихлопом гірше ніж в нью йорку.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 00:47:36 IP/Host: ---.231.dts.net.ua
|
так, ТО потрібне. особливо контролювати вихлопну систему. забагато пердячого хламу на дорогах. в харкові ,наприклад, смердить вихлопом гірше ніж в нью йорку.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 00:48:08 IP/Host: ---.dyn.iinet.net.au
|
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 00:53:36 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...техогляд це фуєта.
За справність авто має нести відповідальність або водій, або хтось інший хто захоче нести таку відповідальність замість водія.
ВсьонахА якщо водій ідіот, їздить на лисій гумі, з неробочими гальмами і розбитими стопами/поворотами?
В'їде такий в тебе, буде він винний, але тобі від того стане легше?
А в нормалбній країні з нормальним техоглядом (а не за сало) його просто не випустять на дорогу.Чювак! Ты приводил Штаты в пример. Так вот, там есть такой пункт: «Если ты видишь на дороге авто с неадекватным поведением - держись от него подальше!»(почти дословно). Аналог украинского - 3Д!
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 00:55:05 IP/Host: ---.231.dts.net.ua
|
Ага!
Давить на гальма - вони не працюють або ледве живі
і продовжує їздити без гальм
Або світло фар бе провіряє...
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 00:55:34 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Guys, ратующие за техосмотр! Вы правда такие дибилы, шо не осматриваете своё авто? Для своей же безопасности.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 00:58:21 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
Ага!
Давить на гальма - вони не працюють або ледве живі
і продовжує їздити без гальм
Або світло фар бе провіряє...
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 01:01:40 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...А якщо водій ідіот, їздить на лисій гумі, з неробочими гальмами і розбитими стопами/поворотами?
В'їде такий в тебе, буде він винний, але тобі від того стане легше?
А в нормалбній країні з нормальним техоглядом (а не за сало) його просто не випустять на дорогу.Чювак! Ты приводил Штаты в пример. Так вот, там есть такой пункт: «Если ты видишь на дороге авто с неадекватным поведением - держись от него подальше!»(почти дословно). Аналог украинского - 3Д!А якщо те авто влітає в тебе ззаду на світлофорі? Як ти будеш триматись від нього подалі?
А влітає в бік на перехресті? На від всіх ідіотів вдасться триматись подалі.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 01:02:53 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Guys, ратующие за техосмотр! Вы правда такие дибилы, шо не осматриваете своё авто? Для своей же безопасности.Ті, хто за ТО якраз перевіряють свої авто, а от ті хто не перевіряють, ті завжди проти ТО.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 01:10:03 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Guys, ратующие за техосмотр! Вы правда такие дибилы, шо не осматриваете своё авто? Для своей же безопасности.Ті, хто за ТО якраз перевіряють свої авто, а от ті хто не перевіряють, ті завжди проти ТО.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 01:35:29 IP/Host: ---.si.res.rr.com
|
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 02:02:29 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
проблема не у ТО а як і хто його проводить. якщо робити все правильно то таки кількість аварійнонебезпечних корит на дорогах зменшується якби тут не рвались пердаки у власників цих корит))
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 10:44:42 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
так, ТО потрібне. особливо контролювати вихлопну систему. забагато пердячого хламу на дорогах. в харкові ,наприклад, смердить вихлопом гірше ніж в нью йорку.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 10:47:33 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Ті, хто за ТО якраз перевіряють свої авто, а от ті хто не перевіряють, ті завжди проти ТО.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 11:33:37 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
64 ДТП за рік с причини несправної автівки
Всьо!
Цього достатньо щоб поборників ТО послати лісом
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 11:40:24 IP/Host: 195.64.182.---
|
Guys, ратующие за техосмотр! Вы правда такие дибилы, шо не осматриваете своё авто? Для своей же безопасности.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 11:48:58 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
і продовжує їздити без гальм
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 11:51:44 IP/Host: ---.130.178-146.soho.net.ua
|
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 11:55:18 IP/Host: 195.64.182.---
|
Розгорнути попередні цитати...і продовжує їздити без гальмну это не факт что у нас на ТО проверят тормоза или что то еще)
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 12:00:40 IP/Host: 193.32.85.---
|
Розгорнути попередні цитати...і продовжує їздити без гальмну это не факт что у нас на ТО проверят тормоза или что то еще)А должны.
Нормальная схема - это когда вводится обязательная страховка, которая у нас отчасти уже есть.
А страховая, чтобы уменьшить свои расходы, отправляет клиента на проверку к офицаиалам, или
на сто, которому страховая доверяет, или на сеть СТО типа бош-сервиса.
И тогда обратная связь - страховая будет следить за тем чтобы ТО проводилось внимательно,
и без взяток. Инче - исключает станцию или всю сеть из доверенных, чтобы сохранить свои бабки.
А сто теряют клиентов, что опять же бабки.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 12:18:53 IP/Host: ---.231.dts.net.ua
|
Розгорнути попередні цитати...ну это не факт что у нас на ТО проверят тормоза или что то еще)А должны.
Нормальная схема - это когда вводится обязательная страховка, которая у нас отчасти уже есть.
А страховая, чтобы уменьшить свои расходы, отправляет клиента на проверку к офицаиалам, или
на сто, которому страховая доверяет, или на сеть СТО типа бош-сервиса.
И тогда обратная связь - страховая будет следить за тем чтобы ТО проводилось внимательно,
и без взяток. Инче - исключает станцию или всю сеть из доверенных, чтобы сохранить свои бабки.
А сто теряют клиентов, что опять же бабки.
Теоретически у СК могут быть договора с уполномоченными сервисами.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 13:30:11 IP/Host: ---.public.telering.at
|
Розгорнути попередні цитати...Нах оно надо, то ваше ТО?
Коррупцию разводить?
Что, было какое-то существенное изменение в аварийности после его отмены?Україна зобов’язалась повернути техогляд для всіх автовласників відповідно до вимог Угоди про асоціацію з Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами.
Ця вимога міститься в 40 та 45 директивах ЄС, наша країна має це зробити не пізніше ніж за п’ять років до набуття чинності в повному обсязі Угоди про асоціацію, тобто до 2022 року.Твоя краина - Австрія.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 13:41:47 IP/Host: ---.public.telering.at
|
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 13:50:37 IP/Host: ---.public.telering.at
|
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 13:58:28 IP/Host: ---.public.telering.at
|
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 14:05:52 IP/Host: 46.96.145.---
|
Розгорнути попередні цитати...ну это не факт что у нас на ТО проверят тормоза или что то еще)А должны.
Нормальная схема - это когда вводится обязательная страховка, которая у нас отчасти уже есть.
А страховая, чтобы уменьшить свои расходы, отправляет клиента на проверку к офицаиалам, или
на сто, которому страховая доверяет, или на сеть СТО типа бош-сервиса.
И тогда обратная связь - страховая будет следить за тем чтобы ТО проводилось внимательно,
и без взяток. Инче - исключает станцию или всю сеть из доверенных, чтобы сохранить свои бабки.
А сто теряют клиентов, что опять же бабки.
Теоретически у СК могут быть договора с уполномоченными сервисами.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 14:16:45 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Нет, мы то свои машины осматриваем как раз.
А ратуем за обязательный техосмотр для тех, кто не осматривает.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 14:25:15 IP/Host: ---.cso.com.ua
|
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 14:29:25 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Нет, мы то свои машины осматриваем как раз.
А ратуем за обязательный техосмотр для тех, кто не осматривает.И как в Штатах, без этого живут...
И я говорю, что ТО, это просто ритуальное действие, со сбором бабла..
Так как амортизаторы, очень легко, могут пошабашить и между ТО...
ТО, не дает никакой гарантии, что ТС, будет исправно, до следующего ТО...
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 14:42:38 IP/Host: ---.mobile.vf-ua.net
|
Без чого? Без техогляду?
Де ти взяв таку маячню.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 14:47:32 IP/Host: ---.bstnma.fios.verizon.net
|
Розгорнути попередні цитати...Без чого? Без техогляду?
Де ти взяв таку маячню.Сорри, с Австралией спутал...
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 18:01:04 IP/Host: ---.150.211.195.in-addr.arpa
|
А взагалі панове, шо ви сперечаєтеся?
Є статистика, яка добре показує, що ТО нах не треба, бо крім корупційної кормушки то більш нічого
Дивіться, це статистика ДТП з травмованими по причинам, за 2020 рік
Показати зображення...
Й що ми там бачимо?
Ми бачимо, що за весь 2020 рік з причини несправного ТЗ сталося ажно... 64 випадки!
Бляха-муха, для порівняння з причини перевищення сталося 10 тисяч ДТП!!!
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 18:35:25 IP/Host: ---.93.224.159.triolan.net
|
- ввести норматив, согласно которому водитель заправившись в дороге или на мойке в том числе и автоматической (которые растут как грибы) смог осмотреть авто снизу , а владельцы моек и заправок обустроили малогабаритные
смотровые ямы.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 19:10:15 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 19:13:00 IP/Host: ---.93.224.159.triolan.net
|
Машин стає забагато. Кожен студент може подужати вартість корита 20 річного віку +. Тому єдиний методом обмежити кількість авто є дорога єксплуатація. Я б не заморачувався і ввів плату за володіння авто всім 25 тис. грн на рік мінімум. Незалежно від акцизу на бенз. Це ще окремий інструмент. А для більш дорогих авто - ще більша плата за володіння. Від 25 до 100тис. хай буде. Щоб усіляка шпана їздила на маршрутках.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 20:24:53 IP/Host: ---.pool.ukrtel.net
|
64 ДТП за рік с причини несправної автівки
Всьо!
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 20:29:24 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Нет, мы то свои машины осматриваем как раз.
А ратуем за обязательный техосмотр для тех, кто не осматривает.И как в Штатах, без этого живут...
И я говорю, что ТО, это просто ритуальное действие, со сбором бабла..
Так как амортизаторы, очень легко, могут пошабашить и между ТО...
ТО, не дает никакой гарантии, что ТС, будет исправно, до следующего ТО...Без чого? Без техогляду?
Де ти взяв таку маячню.
В США є техогляд, в кожному штаті свої правила, але обов'язковий техогляд раз на рік є.
Без нього ти отримаєш штраф, якщо поліція зупинить на вулиці і не зможееш продовжити реєстрацію авто, а без реєстрації, те авто заберуть на штрафмайданчик.
Re: Альтернатива "техосмотру" |
10 жовтня 2021 22:58:48 IP/Host: ---.hsd1.wa.comcast.net
|
Розгорнути попередні цитати...Україна зобов’язалась повернути техогляд для всіх автовласників відповідно до вимог Угоди про асоціацію з Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами.
Ця вимога міститься в 40 та 45 директивах ЄС, наша країна має це зробити не пізніше ніж за п’ять років до набуття чинності в повному обсязі Угоди про асоціацію, тобто до 2022 року.Твоя краина - Австрія.Ніт.
Відбивайте наступну подачу)
...
В Україні готують податок на старі автомобілі
АВТОСВІТ
Автор Роман Собчук опубліковано 9 Жов, 2021
Введенням податку на старі машини влади сподіваються мотивувати автовласників переходити на авто «свіжіше» з екологічно чистими двигунами.
В Україні Державна екологічна інспекція виступила за введення утилізаційного збору на старі автомобілі. Він може торкнутися близько двох мільйонів авто, а його розмір, за різними оцінками, складе близько 100-200 євро.