Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
2
21 квітня 2024 17:02:36
травити
цькувати
А може таки треба травити, а не цькувати...

Тоді труїти
3
21 квітня 2024 16:59:05
Цитувати
Таким чином рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, є остаточним і оскарженню не підлягає.
Тобто швидкість як мінімум перевищив у 2 рази.
Але порушень нема
Думаю строк сплив на адмінку)

Нє ну от якщо справді нема покарання за адмінку то це банально уседозволеність. Якщо ти суддя - пий, гуляй, іпи гусєй. Можеш обісцяти копа, можеш будь-кому пику набити, підпалити щось, що там ще. І все безкарно. Обмежений лише власною фантазією.
4
21 квітня 2024 13:20:13
Все плаваюче що має військове призначення тре вражати
Особливо те що ближче.
і ремонтні заводи там розфігачити і портову інфраструктуру
Севас має стати непридатним для базування військових кораблів
Для початку
5
21 квітня 2024 13:16:25
Цитувати
Таким чином рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, є остаточним і оскарженню не підлягає.
Тобто швидкість як мінімум перевищив у 2 рази.
Але порушень нема
суддя не підпадає під адміністративну відповідальність
по закону  :weep:

Це до речі справжня дурня.
Роби що хочеш.
6
21 квітня 2024 12:40:26
Цитувати
Таким чином рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, є остаточним і оскарженню не підлягає.

Тобто швидкість як мінімум перевищив у 2 рази.
Але порушень нема
7
21 квітня 2024 08:50:43
Рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, є остаточним і оскарженню не підлягає

Друга Дисциплінарна палата Вищої ради правосуддя (ВРП) 17 квітня 2024 року розглянула дисциплінарну справу щодо судді Тульчинського районного суду Вінницької області Сергія Ковганича, затриманого поліцією у березні 2023 року за перевищення швидкості. На Ковганича поскаржилось Управління патрульної поліції в Тернопільській області через негідну поведінку судді під час затримання. Суд розглянув справу і виніс рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, рішення остаточне і оскарженню не підлягає. Про це повідомив член Вищої ради правосуддя Роман Маселко.

Що відомо про затримання Ковганича
У  березні 2023 року поліцейські зупинили суддю Сергія Ковганича, який їхав на власному авто зі швидкістю 110 км/год при дозволеній 50 км/год. Перевищення швидкості поліцейські зафіксували за допомогою приладу TruCam.

На відеозаписі з приладу зафіксовано, як Ковганич одразу ж пред’являє поліціянтам посвідчення судді і відмовляється навіть подивитись запис.

Потім він починає сперечатися з поліцейськими, вважаючи їх дії неправомірними, каже що стягне з них моральну шкоду і через 10 хвилин їде з місця події, ігноруючи вимогу поліцейського дочекатись оформлення постанови за перевищення швидкості.

Коли автомобіль починає рух, на відео чути зойк поліцейського, який потім пояснив, що авто проїхалось йому по нозі (у суді 17 квітня поліцейський  після попередження про кримінальну відповідальність за недостовірні свідчення підтвердив, що суддя наїхав йому на ногу).

Після цього правоохоронці наздогнали і затримали суддю. При цьому вони перевищили повноваження, оскільки наділи на нього кайданки. За це поліцейський звільнений з роботи і засуджений до 3 років позбавлення волі умовно (справа № 607/8320/23).

Деталі  розгляду справи Ковганича
У суді заслухали пояснення судді Ковганича, він заперечив усі доводи дисциплінарної скарги, назвавши дії поліцейських протиправними, а свої – повністю законними.

Також Ковганич оскаржив постанову про адміністративне правопорушення за перевищення швидкості і суд її скасував, звільнивши суддю від сплати штрафу.

Суд відмовився притягати Сергія Ковганича до відповідальності за невиконання вимоги поліцейського та залишення місця події (ст. 185 КУпАП, справа № 607/7054/23).

«Я, як доповідач, прийшов до висновку, що дії судді очевидно не узгоджуються із законодавством. На моє переконання його дії були зумовлені впевненістю у безкарності, зважаючи на свій статус судді», – зазначив член Вищої ради правосуддя Маселко. Він переконаний, що подібна поведінка є неприпустимою, порочить звання судді і завдає суттєвої шкоди авторитету та довірі до суду, тому Маселко запронував притягнути Ковганича до відповідальності у виді подання про звільнення. Проте ця пропозиція була відхилена палатою.

Натомість член ВРП Сергій Бурлаков запропонував закрити провадження, оскільки не вбачає у діях судді будь-якого дисциплінарного правопорушення. Його пропозиція була підтримана більшістю голосів (за - Сергій Бурлаков та Віталій Саліхов, проти – Олена Ковбій).

Також було відхилено пропозицію Маселка надати скаржнику дозвіл на оскарження рішення палати (проти - Сергій Бурлаков та Віталій Саліхов, за – Олена Ковбій).

Таким чином рішення про те, що у діях судді Сергія Ковганича немає жодних порушень, є остаточним і оскарженню не підлягає.

«Але очевидною є проблема з правом на оскарження рішення. Закон дозволяє скаржнику оскаржити рішення палати лише при наявності дозволу, який дають ті, хто прийняв це рішення. Це абсурд, який однозначно треба виправляти. Скаржники і судді повинні мати безумовне право на оскарження рішення палати», – зазначив наостанок Маселко.

Відеозапис засідання палати доступний за посиланням.

Мотиви відкриття дисциплінарного провадження та фабула справи викладені в ухвалі про відкриття справи.
8
20 квітня 2024 23:06:22
9
20 квітня 2024 21:41:12
Що взагалі роблять авто з замальованими номерами і  в камуфляжі в тилу?
Таких навалом навіть на лісовому
Масиві
По Київу сотні
Тіко сьодні бачів дві без номерів
Голі
Додам, що стиль водіння у цих тачанок, скажімо так, дуже вольний. У Києві зокрема. Сьогодні вчергове надивився.

Я тут було якось відписався за тих їздунів на парамілітарних тачанках.
То мене тут з лайном змішували що родіну не люблю і як посмів на військових бочку котити.
10
20 квітня 2024 13:33:10
Спіймали. Чи самі здалися
11
20 квітня 2024 01:20:55
Каратка і нєказіста
Жизнь рассійскава прапагандіста
12
20 квітня 2024 01:17:22
Та просто наші далекобійними дронами перекинули кілька Стінгерів партизанам :)
13
19 квітня 2024 21:30:32
Обмежено придатні - це ті хто не купив собі зняття з обліку.
А знятих начебто не переперевірятимуть
Тим більше що вони вже в основному здриснули з країни
14
19 квітня 2024 19:01:23
я Івасі  любив і років 30 вже їх ніде не бачив
балтійська то фуйня, мале нежирне як кілька
в Польщі немає?
в Україні продають
і солену, і морожену
Напиши, будьласочка, де в Україні продають солені івасі. Можно в приват.

Днями бачив у Сільпо філе івасі. Але цінник...
Буває продають  в деяких суперах але дрібні і з погано чищеною лускою
15
19 квітня 2024 10:40:07
Робін Цзен, людина, яка стоїть за CATL, найбільшим у світі виробником акумуляторів для електромобілів, прокоментувала ситуацію з твердотільними батареями. Через десять років розробок він вважає, що до серійного використання таких блоків ще далеко. Чим поставив під сумнів нещодавню заяву Toyota про готовність комерціалізувати нові акумулятори протягом трьох років.

Зі слів Цзена, інженери CATL протестували матеріали твердотільних акумуляторів під тиском і виявили низку проблем. Зокрема, для максимальної віддачі блоку анод має бути виготовлений із чистого металевого літію. Його іони необхідно буде дифундувати під високим тиском, що небезпечно. Крім того під час заряджання та розряджання літій розширюється, скорочуючи термін служби батареї «можливо, до 10 циклів». Керівник CATL додав, що у разі пошкодження цілісності батареї, наприклад, під час аварії, літій може змішатись із вологою у повітрі. В результаті такої реакції утворюється токсичний гідрооксид літію.

Незважаючи на невпевненність щодо твердотільних батарей компанія продовжує розробляти нові акумулятори для електромобілів. Зокрема, фахівці CATL працюють над натрій-іонними та конденсованими батареями, в яких використовуються напівтверді матеріали. Зі слів Цзена, вони можуть забезпечити вдвічі більший запас ходу, ніж звичайні літій-іонні без будь-яких ризиків для безпеки.

Заява голови CATL про твердотільні батареї дещо не узгоджується з лютневим оголошенням про створення китайськими виробниками нового консорціуму. Компанія Цзена серед них. Учасники консорціуму мають намір до 2030 року створити в Китаї ланцюжок постачання твердотільних акумуляторів
16
19 квітня 2024 10:39:01
Перед війною у нас представництво PSA через дилерів пропонувало нові двигуни для старих моделей.
17
19 квітня 2024 10:34:54
Занадто тупо щоб в таке повірити не вислухавши іншу сторону.
Люди вміють перебрехати ситуацію на свою користь б'ючи на емоцію. Таке траплялося ж неодноразово
18
15 квітня 2024 17:21:53
Новий український баражуючий боєприпас RAM X, який презентували Володимиру Зеленському з нагоди свята Дня працівника ОПК. Він вже тестувався на фронті, за його допомогою була уражена ворожа «Тунгуска» та інша техніка. Коротко про його можливості:

▪️простий запуск з катапульти;
▪️заявлена дальність польоту 100+ км;
▪️швидкість 180 км/год;
▪️вага бойової частини складає 3 кілограми та має три види - осколкова, термобар та ударне ядро;
▪️працює парою з дроном-ретранслятором, який також шукає ціль;
▪️штучний інтелект, який захоплює ціль і може сам доводити БПЛА до неї;
▪️планується також можливість полювання за ворожими розвідувальними БПЛА, шляхом встановлення осколкової БЧ і контрольованого підриву поруч із ворожим безпілотником.
19
15 квітня 2024 09:15:55
В Україні розробили аналоги радянських протитанкових й протипіхотних мін.
МОН-50/100/200
ТМ-62П

https://mil.in.ua/uk/news/v-ukrayini-rozrobyly-analogy-radyanskyh-protytankovyh-j-protypihotnyh-min/
20
15 квітня 2024 09:00:43
Ні.
Надто складно, захаращування дописів.
Переклавши текст українською який тоді сенс залишати оригінальний?! Щоби що?!
21
15 квітня 2024 08:20:28
Наші як і кацапи почали використовувати дробовики.

https://armyinform.com.ua/2024/04/15/mayemo-spravu-z-70-vorozhymy-fpv-dronamy-na-den-nashi-voyiny-pokazaly-yak-drobovyk-robyt-nebo-chystishym/

В даному випадку такі від Hatsan Escort
Напівавтомат, 10 пострілів на хвилину



23
14 квітня 2024 09:08:06
https://t.me/vert_i_call/17330
І відео влучань балістики і пожежі на базі ВПС  - то фейк?

Так
24
14 квітня 2024 08:03:58
Гадаю отвєточка буде по виключному переліку військових баз та виробництв. Точно усі значимі об'єкти КСІР постраждають.
Безсумнівно винесуть іранські ВМС максимально.
Очевидно що захист у Ізраїля здатен витримати атаку типу сьогоднішньої. То ж відповідь плануватимуть грунтовно, без поспіху.
Боюся помилитися, але можливо зачекають до прийняття Конгресом виділення коштів, щоб до того Ізраїль зі статусу жертви не почали перетворювати на подлаго агрєссара, як то було з Газою
25
13 квітня 2024 08:10:22
Тому я дуже високо ціную голосовий інтерфейс з автомобілем, наприклад я надаю перевагу сказати Defog windshield (продуй туман на лобовому склі) замість самому шукати цю кнопку десь в третьому ряду пʼяту з ліва чи на тачскріні. Особливо в незнайомій арендованій машині.
Особливо високо його цінують німі люди.

Додадуть керування поглядом
Хоча нє, це ж відволікання
26
13 квітня 2024 07:50:53

Китайська компанія IM Motors презентувала новий електромобіль L6. Авто оснастили інноваційною батареєю нового покоління з твердим (а не рідким) електролітом. Про це повідомляє сайт CarNewsChina.

Твердотільну акумуляторну батарею встановлять на топовий варіант IM L6. Концерн SAIC, який розробив модель стверджує, що це перший серійний електрокар з таким типом батареї. Серед її переваг — більша енергоємність, а також довговічність та безпечність (ризик її загоряння значно нижчий).

Ємність батареї складає 130 кВт∙год, а заявлений запас ходу – 1000 км. Вона може дуже швидко заряджатися 900-вольтним струмом потужністю до 400 кВт: за 12 хвилин можна поповнити запас ходу на 400 км.

Unlike its name, the battery is not fully solid-state but semi-solid state, meaning the energy-carrying fluid contains some solid species. IM Motors claims its 130 kWh Lightyear “solid-state battery” is the industry’s first mass-produced semi-solid-state battery with ultra-fast charging capabilities.

Хай так
Проте - крок уперед
27
13 квітня 2024 07:41:50

Китайська компанія IM Motors презентувала новий електромобіль L6. Авто оснастили інноваційною батареєю нового покоління з твердим (а не рідким) електролітом. Про це повідомляє сайт CarNewsChina.

Твердотільну акумуляторну батарею встановлять на топовий варіант IM L6. Концерн SAIC, який розробив модель стверджує, що це перший серійний електрокар з таким типом батареї. Серед її переваг — більша енергоємність, а також довговічність та безпечність (ризик її загоряння значно нижчий).

Ємність батареї складає 130 кВт∙год, а заявлений запас ходу – 1000 км. Вона може дуже швидко заряджатися 900-вольтним струмом потужністю до 400 кВт: за 12 хвилин можна поповнити запас ходу на 400 км.
28
13 квітня 2024 07:35:51
та для чого хочеш

мабуть , як того звуть, Белобородова? він б купив. турча маю на увазі
Та те кацапське гівно за копійку вдавиться))
Знайшли кому пропонувати))
Декілька років тому  десь на цужику бився з кимось об заклад——ставка була пляшка пива здається)

пс. Він ще "волонтерам" 3 штуки торчить)——але вони йому простили)——розуміють що з кацапа як з козла молока)
Что за глупый скворетс?

3.49 утра в Гекмании  :weep:

29
12 квітня 2024 14:09:05
Доречі порошенко, можу помилятися, але залишився единиим класичним олігархом  в Україні, який є політиком, має вплив на медіа, є бенефіціаром монопольних компаній і має статки більше мільона прожиткових мінімумів

Перелік тих "монопольних компаній"?
Монополізував ринок чого?
30
12 квітня 2024 08:11:44
За династичними зв'язками Англія належить Франції, Московія - чи то німцям чи то англійцям, Іспанія - німцям. І т.д. і т.п.
Всі т.зв. "великі князі" на Заліссі - фіікція, бо були по суті призначеними ординцями гауляйтерами а не ставали згідно звичаєвому праву. Титул царя взагалі кацапи присвоєний, бо "царем" можна було стати лише або через Візантію або через ординців але тоді тре було бути чінгізидом.
Усе в історії кацапів крадене або самочинне або вигадане.
31
12 квітня 2024 06:46:45
То в чому суть статті?

Та там же ж що не речення - то лукаве втирання гнилого оселедця.
І знов за орбана і цінні папери
І наче й  обісрали а до суду не подаси
32
9 квітня 2024 01:06:46
хтось банально забув капот закрити як слід.. і що??
Та нічого - те саме що хтось забув двері болтами прикрутити, чи розповісти підотам про нові алгоритми автоматизованого управління.
"І так сайдьот"
саме так і забули, погано закрили.
капот на замках, хтост погано зафіксував,хтось не перевірив.

Для цього і робиться грамотне проектування з захистом від дурня.
А в авіації взагалі т.зв. "форми" усюди, і для пілотів і для техніків
Навіть в серіалі свіжому "Володарі неба" екіпаж бомбардувальника у WWII перед злетом довго і нудно робить перевірку згідно форми (checklist)
33
9 квітня 2024 01:05:03
Колись літаки не падали.... Бо їх будували білі цисгендерні християнські чоловіки...

Літаки падали завжди
34
7 квітня 2024 18:50:34
Або попали не з першого разу чи залпом  :-)o
Там одна ракета, яка прилітає майже відразу як техніка зібралась разом
Може дрон підсвічує.

Zala постійно висить
високо, спробуй ще помітити
а збити усе одно складно, надто малопомітна ціль
ну хоча б помітити - і то добре
тре якусь автоматичну оптичну станцію щоб сканувала небо по колу постійно на предмет наявності дронів
ну або частоту слухати і визначати що те лайно десь поряд
35
7 квітня 2024 15:50:28
Провідний виробник акумуляторів для електромобілів CATL випустив нову революційну акумуляторну батарею ресурсом у 1,5 мільйони кілометрів і 15-річною гарантією. Відомо, що акумуляторний блок використовуватиметь ся для живлення комерційних транспортних засобів.

Yutong, один з найбільших китайських виробників автобусів, заявив, що нові акумуляторні блоки будуть використовуватися в його електробусах. Згідно з даними компанії, нова довговічна батарея електромобіля не має деградації протягом перших 1000 циклів зарядки.
36
3 квітня 2024 12:56:13
Сонячна енергетика, яка вважається однією з найбільш екологічно безпечних, стала серйозним викликом для Австралії, де цей вид генерації електрики користується особливою популярністю. Як пише The Guardian, проблема відходів сонячних панелей на континенті досягне свого піку протягом найближчих двох чи трьох років, а не до 2030 року, як прогнозувалося раніше.

«Сонячна промисловість швидко наближається до переломного моменту, коли кількість відходів досягне безпрецедентного рівня. Рівень відходів сонячних панелей досягне критичної точки в найближчі два-три роки», – йдеться у публікації.

Проблема полягає в тому, що лише один австралійський штат заборонив утилізацію сонячних панелей на звалищах, тоді як переробка цих відходів коштує надто дорого. Більш того, більшість комерційних переробників сонячних панелей просто видаляють алюмінієву раму та проводку. Із цього виникає інша проблема, зазначає The Guardian. Неможливість повторного використання компонентів сонячних панелей разом із активним розширенням виробництва можуть призвести до дефіциту срібла. Як розповів експерт із відновлюваних джерел енергії Ронг Денг, при збільшенні виробництва навіть у п'ять разів світові запаси срібла можуть виснажитися лише за два десятиліття.
37
2 квітня 2024 11:44:01
Коли саме була війна з татарами?
Давно)
Отже, ти не знаєш, коли була війна з татарами.

ЗІ Бо її ніколи не було. І якби ти не був мудаком, то просто визнав би , що сказав дурню.

Тобто не було?!
А то що було?! еСВеО?

Кримський похід (1675) — похід запорізького гетьмана Івана Сірка проти Кримського ханства що завершився рушійним розгромом останнього та втечами хана. Детальний опис подій складено в літописі Самійла Величка. 4000+ вбито, 23 000 захоплено.
38
2 квітня 2024 08:05:55
Здрасті, з якого це куя вони вимруть? Вимруть їбаньки які без розбору їдять їдло чи 'вакцини' які просуває зомбоящих.
Вимруть, тому що у них просто не буде вибору. З кожним роком ГМО все більше і більше і багато неГМО культур просто зникає. Деякі продукти вже зараз можливі тільки як ГМО. Борці з ГМО або мають згинути з голоду або змиритися з тим що є і почати споживати ГМО. Боротися з ГМО і одночасно його споживати це якось не дуже нормально.
Ще борці з ГМО вимруть по старості, а нові покоління матимуть кращу освіту щодо ГМО і розумітимуть, що ГМО це не те з чим варто чи можна боротися. А взагалі то мені якось все це не так важливо, бо ГМО перемагає, а борці з ним безнадійно програють, тільки плутаються під ногами.
Якщо що, то я частину свого життя займався ГМО. Принципово, коли є вибір, вибираю ГМО в якості насіння чи в якості продукту, бо більше довіряю. Ставлюся до цього приблизно так як до способу доставки лосося чи іншої риби в магазин Метро - краще куплю того що привезений сучасним транспортом на льоді ніж той який був привезений традиційним методом на возі, що запряжений волами...
От Ви як прогресивний фермер скажіть - чому миші не хочуть їсти добірну гарну пшеницю, яку холдинги дають за аренду паїв, а віддають перевагу вирощеній на городі? Це пишу з власного досвіду, одного року в сусідніх засіках зберігав таку і таку так миші городню місцями на тирсу перетринили, а холдингову навіть не рушили.
Також зі свідчень інших, кури не їдять холдингову кукурудзу наприклад, і буквально вчора кум розповів що корови віддають перевагу зчорнілій місцями соломі що зимувала в стіжку, а гарних тюків з холдингу не хочуть їсти?

Що це за феномен такий?
Сумніваюся що просто випадкові співпадіння.

Балувані.
У нас кури та миші харчами не перебирають
39
2 квітня 2024 08:02:28
Якщо кому цікаво, то ловіть з перших рук.
Наша компанія щороку засіває сотню(і) гектарів сої. Звичайно, що ГМО. Пробували на початках один раз виростити не як ГМО, але то затратно і невигідно під стандартні проекти.
НеГМО сою можна вирощувати тільки під спеціальні проекти типу для отримання органічного продукту, таке можливо, ми навіть думали чи не робити так, але то не надто цікаво. За моєю оцінкою, неГМО соя займає зараз якісь поодинокі відсотки в загальних площах під сою.
За останні роки сорти сої сильно рушили вперед і є так звані ГМО другої генерації або ще їх називають сорти з так званим великим врожаєм, хтось називає двократний врожай. Така соя дає великий врожай, стійка до раундапу.
Є люди, які боряться проти ГМО, але це нормально і до таких людей варто ставитися спокійно, а не як до тупих чи хворих на голову. Вони теж мають право на життя. З часом вони вимруть.

Ну от у старттопіку попри гучну назву теми вказано премію за неГМО при купівлі - $5 на тону.
І ось у мене питання: хіба ж така різниця варта ризиків і додаткових витрат при вирощуванні неГМО?!
40
2 квітня 2024 07:41:36
Зара на батьківському хуторі під Запоріжжям. Мама бідкаються. Кажуть що з природою діється дивне. Те що мало квітнути зараз то чомусь не квітне, те що не мало б - навпаки.
Абрикоси у місті вже починають квітнути а й у нас тут почали готуватися. Може бджоли встигнуть роздуплитися до того часу бо хто ж опилюватиме. Хоча джміль вчора вже літав, спокусився на яскраво-жовту ряднинку

Повна версія