Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Достоєвський та «українське питання»: КАК панїмать Дастаєфскава!

Врода Написав:
-------------------------------------------------------
> Но апаснасть і заґавар Маскфьі - і їйо касна-каммунїзма - пабєдїлЇ:
>
> Вєлїкава Інквізїтара Русскава -
> Каснаїзьічнава - їба тусклава:
> Їво нїкаталїческава навірняка -
> Атрїцать вєдь нїкаґда нїззя!

Довіршуймо тематику нїпонятава іба нїпанятнава Дастаєфскава:

Вєлїкава Русскава Хрїста -
І їво-русскава Їзьіка:
Праізнасїть і спасать нада вспять -
Сїрєчь абратна наабарот апять!
   
Висновок для недоосвічених (їба їво-бєзабразнава абразаванїя і їво їйо-стать - нїпанять) маскалят - які неспроможні зрозуміти глибинного Достоєвського:

І Вєлїкава Русскава Хріста
І Русскава Інквізїтара Вєлїкава:
Ваабразїла славянская "совєсть чіста" -
Праваславньіх украінцев і патріарха Нїкана!


Перевиховувати каснаїзьічньіх неокацап'ят - можна всіляко: релігійно - принаймні починаючи із українця Паїсія Величковського та його впливу на Достоєвського (це добаваляється до політично-релігійної трійці українців: Прокопович + Яворський + Дмитро 'Ростовський' - та їхній метаморфозний вплив на Московію!)...

Але понад усе - ось як уможливлюється монструозний москво-продукт:

Nikon (Russian: Ни́кон, Old Russian: Нїконъ), born Nikita Minin (Никита Минин; 7 May 1605, Valmanovo – 17 August 1681, Yaroslavl)...

Патриа́рх Ни́кон (мирское имя Ники́та Ми́нин (Минов); 7 мая 1605 — 17 (27) августа 1681 — шестой московский патриарх, имевший официальный титул Божиею милостию великий господин и государь, архиепископ царствующаго града Москвы и всеа великия и малыя и белыя Росии и всеа северныя страны и помориа и многих государств Патриарх (с 25 июля 1652 года по 12 декабря 1666 года), также и титул Великого Государя.

Родился в мордовской крестьянской семье в селе Вельдеманово близ Нижнего Новгорода (в настоящее время — Перевозский район Нижегородской области). По другой версии, основанной на сообщении протопопа Аввакума, отец Никона был марийцем, а мать — русской[1]. Мать умерла вскоре после его рождения, отец женился во второй раз. Отношения с мачехой у Никиты не сложились, она часто била его и морила голодом.
   
greatgluck Написав:
-------------------------------------------------------
> [cs10143.vk.me]

Хі-хі!...Аякже, касна-каліцький москво-монстре та москво-виродку - "твайо бєзабразнає абразаванїє їба ано ат аднаабразнава ваабраженїя" - пропащо закріпачило тебе в "кацапакліше під кацапакрьішей"!

Що за ілюстрація для кацапо-пропащості - яку українці вже давно успішно вивчають (починаючи від Ґоґаля і Дастаєфскава)!
   
http://moneyseo.info/wp-content/uploads/2011/04/vru.jpg
http://moneyseo.info/wp-content/uploads/2011/04/vru2-600x399.jpg



Редаговано разів: 1. Востаннє 23/05/2013 19:23 користувачем greatgluck.
   
Та яскраво безпорадна та зрадлива та радісна Рада - ото тобі не бездумна "Дума": у кацап'ят навіть й нема слова "думка" - вони "думают" порожнечею (хоча й вкрали слово "дума" від українців).


Ось потворному каснаїзьічнїку - українська Рада:
[www.youtube.com]
Виступ Юрія Михальчишина пам'яти Євгена Коновальця



Редаговано разів: 2. Востаннє 24/05/2013 00:48 користувачем Врода.
   
Вам тут вдвоём хорошо? Не скучно? Ну и Слава Богу.
   
oiler Написав:
-------------------------------------------------------
> Вам тут вдвАЙОм хАрАшо? НЇ скучнА? Ну і Слава Богу.


А тьі Адїн касна-мудрагель знайшовся? Тобі не стидно писати кацапською?
   
Дастаєфскава - нї-касна-панять,
Їво абьічна - нєізмєрїть:
Їба у нїво іная стать:
Нї аднаабразньіх ізувєраф!
   
Чокнутая. Кстати, никто не знает этимологию слова "чокнутая"? Лана, я сам.

 Происходит от гл. чокнуться (чокаться), образов. добавлением -ся к гл. чокать, далее от звукоподражат. (передаёт звук удара),   как и ит. сiоссо «колода», ст.-франц. choque «ствол», франц. сhос «удар», сhоquеr «ударять, поражать».  Использованы данные словаря М. Фасмера;

Наверно, в детстве Вроду уронили. Абапал. Тут даже можно не сомневаться в материале пола. Сто пудофф бетонный.
   
greatgluck Написав:
-------------------------------------------------------
>
>
> НавЄрнА, в дЄтствЄ Вроду урАнЇлЇ. Абапал. Тут даже можнА не сАмнЇваться в
> материале пола. Сто пудофф бетонный.

Каснакретини - позбавлені відчуття гумору - а мати лиш "чувства юмара - вєдь нїдастатачна."

Ото "у нїво бєзабразнає ваабраженїє їба ураньйоннава ф кацапаЇзьік"!

уранїлі їво в москво-урну і ранїлї
каснаїзьіком навсїґда:
а патом антїславянствам іспаґанїлї -
палзьйот із нїво касна-бєда!
   
Аякже: москвомудрагельство та кацапопродукція: "малчать і нє бьіть - єта харашо!" -

Еслї у тїбя єсть фантан - заткнї їво:
Дай атдахнуть і фантану,
Пусть віздє нї будїт нїчіво -
Нї атрїцай напрасна москво-рану.


Навпаки: КАРНАВАЛЬНЕ українське життя - не заборонює розмаїття та різноманітність активності та творчості та вчинків, ненависть до кацапо-ентропії, де все нове та незвичне те кацапам незрозуміле (які навіть не розуміють справжньої слов'янської української мови) - криміналізується як аномальне ба й божевільне.

Українець та європеєць та крипто-католик за культурою, пан Достоєвський - саме втілив у своїй поетиці універсальну європейську та українську карнавальність (чогось отакого - нема в Московії, де можуть бути лиш ґулаґи та псїхушки):

In his Problems of Dostoevsky’s Poetics (1929) and Rabelais and His World (1965), Bakhtin likens the carnivalesque in literature to the type of activity that often takes place in the carnivals of popular culture. In the carnival, as we have seen, social hierarchies of everyday life—their solemnities and pieties and etiquettes, as well as all ready-made truths—are profaned and overturned by normally suppressed voices and energies. Thus, fools become wise, kings become beggars; opposites are mingled (fact and fantasy, heaven and hell). It is not to be construed that the liberation from all authority and sacred symbols is an ideology to be believed and held as a creed. Carnival extracts all individuals from noncarnival life, noncarnival states, because there are no hierarchical positions during carnival there cannot be ideologies for the mind of individuals to manifest.



Редаговано разів: 3. Востаннє 27/05/2013 20:55 користувачем Врода.
   
Врода Написав:
-------------------------------------------------------
> Аякже: москвомудрагельство та кацапопродукція: "малчать і нє бьіть - єта харашо!" -
>
>
> Еслї у тїбя єсть фантан - заткнї їво:
> Дай атдахнуть і фантану,
> Пусть віздє нї будїт нїчіво -
> Нї атрїцай напрасна москво-рану.
>
> Навпаки: КАРНАВАЛЬНЕ українське життя - не заборонює розмаїття та
> різноманітність активності та творчості та вчинків, ненависть до
> кацапо-ентропії, де все нове та незвичне те кацапам незрозуміле (які навіть не
> розуміють справжньої слов'янської української мови) - криміналізується як
> аномальне ба й божевільне.
>
> Українець та європеєць та крипто-католик за культурою, пан Достоєвський - саме
> втілив у своїй поетиці універсальну європейську та українську карнавальність
> (чогось отакого - нема в Московії, де можуть бути лиш ґулаґи та псїхушки):
>
> In his Problems of Dostoevsky’s Poetics (1929) and Rabelais and His World (1965), Bakhtin likens the carnivalesque in literature to the type of
> activity that often takes place in the carnivals of popular culture. In the carnival, as we have seen, social hierarchies of everyday life—their
> solemnities and pieties and etiquettes, as well as all ready-made truths—are profaned and overturned by normally suppressed voices and energies.
> Thus, fools become wise, kings become beggars; opposites are mingled (fact and fantasy, heaven and hell). It is not to be construed that the
> liberation from all authority and sacred symbols is an ideology to be believed and held as a creed. Carnival extracts all individuals from noncarnival
> life, noncarnival states, because there are no hierarchical positions during carnival there cannot be ideologies for the mind of individuals to
> manifest.

http://ulpressa.ru/wp-content/comment-image/111350.jpg
   
Ото й доказ: божевільні й тоталітарні й ентропічні кацап'ята - розуміються лиш на псїхушках та ґулаґах!
   
Врода Написав:
-------------------------------------------------------
>
> Но апаснасть і заґавар Маскфьі - і їйо касна-каммунїзма - пабєдїла:
>
> Вєлїкава Інквізїтара Русскава -
> Каснаїзьічнава - їба тусклава:
> Їво нїкаталїческава навірняка -
> Атрїцать вєдь нїкаґда нїззя!


Как путїна-панїмать Дастаєфскава - сїводня:

Путїна: Вєлїкава Інквізїтара Русскава -
Каснаїзьічнава - їба тусклава:
Їво нїкаталїческава-нїїфрапєйскава навірняка -
Атрїцать вєдь нїкаґда нїззя!
   
А отепер - ану повернімо оцеє в отеперішню українську мить: Фауст зрозуміє про що ото пишу!
   
Достоєвський-російський фашист і мразь.Ніколи мені не подобався.Чого я,який читає Гіббона Історію розвалу Римської Імперії,навіть не знаю про що йдеться в романі Ідіот або в різних сартрів і камю?Бо це-читво для хворих на голову.Читайте Хмарний Атлас ,Гіббона,Біблію,Уласа Самчука Волинь,ще тисячі хороших книг,а не цю фашистську і лівацбку муйню.Не слухайте Вроду,це божевільна
   
Ото й доказ: псїхушко-комісари - вміють лиш орудувати ґулаґами та совєтодіагнозами! Отаких і описував пан Достоєвських!
   
Ото давно про Достоєвського: варто повторити для нинішніх обставин:

Достоєвський та Україна

Достоєвський описав московських "бісів" а Гоголь московських "мертвих душ" - у чому ж загадка?

(Гарнак: 2008.08.22 | harnack): Завжди цікаво як міркують поінформовані спеціалісти в Україні. А сумніватись про українськість – уже в інстинктах українців.

: “Dostoevsky’s paternal great-grandfather was a Uniat archpriest in the Ukrainian town of Bratslava; his grandfather was a priest of the same persuasion; and this is where his father was born. The Uniat denomination was a compromise worked out by the Jesuits as a means of proselytizing among the predominantly Orthodox peasantry of the region: Uniats continued to celebrate the Orthodox rites, but accepted the supreme authority of the Pope. Dostoevsky’s horrified fascination with the Jesuits, whom he believed capable of any villainy to win power over man’s souls, may perhaps first have been stimulated by some remark about the creed of his forebears” (Frank 1976:8).
(Frank, Joseph. 1976. Dostoevsky: The Seeds of Revolt, 1821-1849. Princeton: Princeton University Press).

Отож: коли твердиться, що у Достоєвського вирішальними є і українськість і уніятство впродовж принаймні аж трьох поколінь, то не треба мудрувати необгрунтованим скепсисом.

А тепер:
Говорячи про Достоєвського та його генетичний зв’язок з Білоруссю та Литвою – треба і варто скрупульозно вважати на історичну та часову перспективу. Зважте: Аж в 1506 році частина маєтка Достоєво (що знаходиться на якісь 50 км відстані од Пінска) була подарована, як винагорода, достойнику Великого Литовського Князівства (в оте князівство оті білоруські території тоді входили) Данилу Івановичу Іртишу (Ртищіву), який, таким чином, став членом литовської шляхти (але це ще не значить, що оцей „Данило” - точно так написано в документах - був етнічно литовцем, так як Мазепа, член польської шляхти, не був поляком). Це масштабна історична відстань, бо Достоєвські (від „Достоєво”) опісля переїхали в Україну (мобільність границь і людей тоді була значною), де прижились принаймні на 250 років (це поважний відрізок часу і культури), остаточно ставши (якщо оригінально не були), через переодруження, українокровними й українокультурними. Ось мінімальна таблиця про це:
http://www.macalester.edu/~hammarberg/russ367/dosonap.html

   
Закіняення:

Також декілька деталей з книги (перекладеної англійською: 1897) норвежського дослідника (видана в Норвегії: 1985): Geir Kjetsaa: Fyodor Dostoevsky: A writer’s Life (New York: Fawcett Columbine. 1987): Православні Достоєвські осілись на Волині, звідки навіть Акіндій Достоєвський натрапився монахом у Київській Лаврі (в 18 столітті). Уніятські Достоєвські осілись на Поділлі, в Братславі (як вказано у згаданого вище Joseph Frank-а). Це не підлягає ніяким сумнівам, і дочка Достоєвського додає тільки внутрішнє задушевне відношення сім’ї до свого генеалогічно українського коріння. А сам батько Достоєвського вчився в духовній УНІЯТСЬКІЙ семінарії в Кам'янець-Подільському, де він дістав досить солідну освіту. В 1809-му (народженеому в 1789 в Братславі на Поділлі) , батьку Достоєвського, в першу чергу за його вправність в латині, присуджено стипендію учитись в медичній Академії в Москві. Саме оцей католик-уніят - батько Достоєвського - запровадив у сім'ю відчуття культури та вирішальні елементи опозиції Православіє/Католицизм (як то й каже Франк). Сам Достоєвський, зрозуміло, замовчував про своє уніятське походження (і в Росії мало хто знає про це), але як і Гоголь в свою пору, він привніс в російську культуру цілий арсенвл української душі, перед яким поверхня тодішньої російської мови зовсім другорядна (хоча в ній безліч українізмів і, без сумніву, як і в Гоголя - внутрішня форма української регулює творчу уяву) + а сама російська є тільки спотвореною версією первісного українського продукту (Київська редакція церковно-слов'янської: дивись лінгвіст Трубецькой).
   
Я перечел всего Достоевского много раз. Вероятно это самый сильный писатель и,по-сути основатель психологического романа да и всего модернизма.Никакие Кафки и Сартры его не превзошли. А что до Украины,то Достоевский всемирное наследие. Кстати, о месте Достоевского в современной,в том числе и русской культуре...Вот несколько лет взад вышел просто невероятно гениальный фильм "ИДИОТ",по одноименному произведению. Так шо,не скажу,чтобы его кто-то забыл.

Можно сказать, что не только психологического романа.
Лет на 50 раньше Фрейда описал основы психоанализа.
"Подполье души" - бессознательное.
"Бесы" из подполья - фрейдовские импульсы.
   
Далі з інших досліджень

Подорожі родовими гніздами Достоєвських
Віктор СКРИПНИК
11 січня 2007
:

Олександр Роговий повідомив московським колегам, що йому вдалося повністю завершити дослідження місць перебування Достоєвських в Україні, а також визначити імена й рід занять членів тієї великої родини. Раніше росіянам був відомий лише один факт з українського життя родини письменника. Його встановив згаданий академік Ігор Волгін. У польських архівах він натрапив на документи, що підтверджують місце народження батька письменника — Михайла Достоєвського. Це село Війтівці на Вінниччині. І ось, після багатьох років досліджень (перше з них Роговий, який тоді закінчив історичний факультет Вінницького педінституту, провів ще у 1980-му), історик під оплески присутніх передав президенту Фонду Достоєвського усі матеріали дослідження, а також складену ним графічну схему родоводу Достоєвських. «Схема одразу пішла по руках, її з цікавістю розглядали, — каже співрозмовник, — я навіть не чекав такої реакції.» Свою доповідь він доповнив ксерокопіями документів на підтвердження того, що нинішнє білоруське село Достоєво, звідки походить рід письменника, таки справді було українським. «Про це у нас також добре відомо, — погодився з вінничанином його колега, історик із Білорусі, директор музею Достоєвських у Достоєві Анатолій Бурак. — Навіть моє прізвище і те вказує на українську етимологію...»

А ось один із найвідоміших біографів родини Достоєвських, член російського товариства імені видатного письменника Микола Богданов пожартував по-іншому: «Білорусів шкода, — сказав він, — чим тепер пишатимуться?..»
   
Треба не проґавити святкування ювілею російського українця - Дастаєфскава:

Отож: Русскій мїр - створив портал Мїра Дастаєфскава: https://dostoevskyworld.ru/
+
2021 - ГОД Ф.М. ДОСТОЕВСКОГО: на оте Путьїн давно видав указ.
..ітд!

Слідкуймо за отим - буде цікаво!
   
Є старе прислів'я, що найбільші антисеміти-напівєвреї, так і з Достоєвським, він ще чекає своєї Забужко, яка б розкрила його фрейдовську українськість. Спочивай з миром , Федоре Михайловичу, ще один український талант на службі російської імперскості
   
Лет на 50 раньше Фрейда описал основы психоанализа.
"Подполье души" - бессознательное.
"Бесы" из подполья - фрейдовские импульсы.
:facepalm1:
Фрейд для описания своей теории использовал творчество Достоевского, так же как и других писателей. Только и всего.
   
Достоевский- тут сложно. Лишь не так давно мне стало ясно, что главный его секрет в глубочайшем сарказме и НЕНАВИСТИ К РАШКЕ. Любое его произведение-это издевательство над Рашкой и мордвой. Скрытое, но доходящее до многих скорее через подсознание. А реально-он открыто издевается. Готов на любом его произведении доказать.

А вот Пушкина я давно возненавидел. B-)
   
Достоевский- тут сложно. Лишь не так давно мне стало ясно, что главный его секрет в глубочайшем сарказме и НЕНАВИСТИ К РАШКЕ. Любое его произведение-это издевательство над Рашкой и мордвой. Скрытое, но доходящее до многих скорее через подсознание. А реально-он открыто издевается. Готов на любом его произведении доказать.

А вот Пушкина я давно возненавидел. B-)

Пушкин!
   
Власне кажучи, а що пани мають проти Достоєвського Ф.М.???
Читали?
На міг погляд розумний чоловік.
Мало хто так як він вмів відобразити внутрішній світ тих персонажів яких він описував.
На якого дідька мені опис внутрішнього світу різних вбивць, дегенератів та збоченців?

З братьямі Стругацкімі те ж саме. Опис чорнушних персонажів з деструктивно-нелогічною поведінкою.
На днях прослухав їхній знаменитий "Пікнік на обочінє".
Суцільна загальна чорнуха з восхвалянієм примітивних несформованих типажів.

Один-два навчальних процеса без згадки перелічених російських авторів і Українська свідомість звільниться від того чорнушного російського мороку.
   
На якого дідька мені опис внутрішнього світу різних вбивць, дегенератів та збоченців?
А многим интересно. Вообще, может, Достоевский был первым профайлером.
   
Достоєвський допомагає зрозуміти россозлочин та українокару, тим паче саме отепер, в отеперішнім історичнім моменті: россотапор Раскольнїкава:

Топор Раскольникова
Материал из Абсурдопедии


   
Достоєвський допомагає зрозуміти россозлочин та українокару, тим паче саме отепер, в отеперішнім історичнім моменті: россотапор Раскольнїкава:

Топор Раскольникова
Материал из Абсурдопедии

Показати зображення...
=============================
Розумієш, Врода, це глибоко саркастичний твір " Преступлєніє і наказаніє". У Достоєвського все саркастичне. Проблема в тому,шо студент Родя не тільки вбив нещасну бабцю,що не маючи пенсії, ще утримувала психічно хвору сестру,ні в чому не винну. Хоча багато хто хотів бі,щоб бабця роздала ці останні копійки "прастому народу",а сама с сестрою повиздихала. Проблема в тому, що він ВБИВ цю сестру. Достоєвський багато років гірко риготав з того,що НЕ ОДИН літературний критик- мокшанській інтелігент навіть не згадав про ту нещасну сестру. Після цілого тому абсурду- Родя та повія Соня радісно поїхали на каторгу- це теж сарказм. Так і всі його геніальні твори. Ненавидив він Рашку-це відомо.
   
Топор Раскольникова
... якщо Достоєвський українець, то отепер сюди зайде Олдбой та всім буде розказувати, що всі українці в душі-- Раскольнікови, їм би знайти знайти якусь бабусю та зарубати...:))
   
На якого дідька мені опис внутрішнього світу різних вбивць, дегенератів та збоченців?

Щоби креще, ба й досконало, зрозуміти слово "кассап" та концепт "кассапізувати" - та й самих неокассап'ят та й актуального "кассапа-путьїна"!
   
... якщо Достоєвський українець, то отепер сюди зайде Олдбой та всім буде розказувати, що всі українці в душі-- Раскольнікови, їм би знайти знайти якусь бабусю та зарубати...:))

Адїн їзьік-МФА:ед.ч.[ɪ̯ɪˈzɨk] - адїн народ - адна душа - адна страна?

Достоєвський - українець (отому він розумів та любив Европу, і вивчав її невпинно та доглибинно - в чужій йому та дикій Рассєї, як свідчить і його дочка!), але Россо-Раскольнїкаф - соціалістичне та злочинне та антислов'янське та православне маскалятко.

Зрозуміймо основне: "Россо-Прїступлєнїє і касна-Наказанїє" штучного москвоЇзьіка (який походить од грішної церковнослов'янської) - то не ясне та виразне та україномовне Злочин і кара! -

Отож: покараймо правильно псевдоювілей Дастаєфскава!
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія