Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

2021 Tesla Model S

Re: 2021 Tesla Model S

Туд  обозначу свою  позицыю.  я не против чтурвала, если все описанные проблемы  решены  и електроника продублирована в цепях.

Будем честными  ~ 70 процентов  драйва мы держим руль одной рукой, причем на позиции  без четверти девять -  чтоб локоть  упирался  в подлокотник )
панімаєш, це гроблення рефлексів, потрібно довго перенавчатись... хто не мав машини- тому пох.
моя думка- коло має бути круглим, а не квадратовим.
розкажу на своєму прикладі - раніше всі органи керування на моїх улюбених приладах були механічними- натиснути,посунути, перекинути, покрутити...
потім прийшла цифра. хлопці замутили валкодери, кнопки залишились кнопками, але з цифірковою обробкою... ніякого дискомфорту, все природньо. і для мене було пофіг - китайський девайс, японський, американський. всі органи керування були згруповані по одному принципу - клас! потім прийшли нев"єбацца манагери, які знають краще, якою має бути ергономіка. Найняли нев"єбацца дезігнерів і всюду понатикали кончених тачів.... за таке тре яйця віддрізати!
   
Re: 2021 Tesla Model S

панімаєш, це гроблення рефлексів, потрібно довго перенавчатись

Я кількома  постами вище зазанчив цю проблему, й навіть з не властивим мені педантизмом розпісав по пунках, а.б.в...)
   
Re: 2021 Tesla Model S

..а якщо в омуті пошурудити як слід?
Тільки якщо  краном з  металобрухтного  придприємства  занурювати до їх лігва   кольцевий електромагніт. 

Ну той, що  вантажівкі на прес вантажить(
   
Re: 2021 Tesla Model S

Я кількома  постами вище зазанчив цю проблему, й навіть з не властивим мені педантизмом розпісав по пунках, а.б.в...)
ось тому тих манагерів і дезігнерів  тре пиз дити  ногами.

Останнє редагування: 28 січня 2021 14:05:22 від magistr
   
Re: 2021 Tesla Model S

ось тому тих магагерів і дезігнерів  тре пиз дити  ногами.
Ні.

Агресія в питяннях  розвитку прогресу - то шлях веганів, метросексуалів та інших гейпрайдів.

Шлях виваженої людини - спостерігати,  сприяти в кращому,  не купувати  посередності, й  їсти попкорн)
   
Re: 2021 Tesla Model S

Ні.

Агресія в питяннях  розвитку прогресу - то шлях веганів, метросексуалів та інших гейпрайдів.

Шлях виваженої людини - спостерігати,  сприяти в кращому,  не купувати  посередності, й  їсти попкорн)
а шо робити,  коли ВСЕ стає посередністю?

   
Re: 2021 Tesla Model S

Re: 2021 Tesla Model S

2magistr
Не заважати.
   
Re: 2021 Tesla Model S

2magistr
Не заважати.
гадаєш, самі випиляються?  :S
   
Re: 2021 Tesla Model S

кстацє, якшо вже кермо шамольотне, то не завадило б два курсових кулемети припиздячити і гашетку
п.с. забув про приціл, бодай кільцевий

Останнє редагування: 28 січня 2021 14:10:56 від magistr
   
Re: 2021 Tesla Model S

гадаєш, самі випиляються?  :S
   Ти про е/мобілі?

ні, вони набудуть поширення,  міста, субурбіі,  таксі, розвозні мінівени, сервіс-тракі,   безліч всього. Може й навіть  траки - середньоваговики,  років за надцять.

 Сама   парадігма  особистого транспорту, як   якась хрінь на колесах, що обертаються,  тай що обертаються  по  ідеальній трасі, та й трасі, яку потрібно прокладати, ремонтувати, вичищати  -  оце  вже  посрідовність,  прогрес має йти далі)

  Краулери,   дрони,  уся  левітуюча нечість, що наразі зароджується - оце й є  крок вперед.   Вона не буде потрібувати  мільйон/кілометр дороги,   інфраструктури,  не буде порушувати екологію  в "ешелонах",  буде  супергнучкою системою, яка почне  працювати без милиць.

  Ну, якщо саме людство не випиляється, або не влаштує войнушку,  в якій  ЕМІ  буде   як   дощ зранку.   Тоді так,   - опель омега та бульдозер дт-75)
   
Re: 2021 Tesla Model S

кільцевий
:stop:

Секторний
   
Re: 2021 Tesla Model S

   
Re: 2021 Tesla Model S

   Ти про е/мобілі?

ні, вони набудуть поширення,  міста, субурбіі,  таксі, розвозні мінівени, сервіс-тракі,   безліч всього. Може й навіть  траки - середньоваговики,  років за надцять.

 Сама   парадігма  особистого транспорту, як   якась хрінь на колесах, що обертаються,  тай що обертаються  по  ідеальній трасі, та й трасі, яку потрібно прокладати, ремонтувати, вичищати  -  оце  вже  посрідовність,  прогрес має йти далі)

  Краулери,   дрони,  уся  левітуюча нечість, що наразі зароджується - оце й є  крок вперед.   Вона не буде потрібувати  мільйон/кілометр дороги,   інфраструктури,  не буде порушувати екологію  в "ешелонах",  буде  супергнучкою системою, яка почне  працювати без милиць.

  Ну, якщо саме людство не випиляється, або не влаштує войнушку,  в якій  ЕМІ  буде   як   дощ зранку.   Тоді так,   - опель омега та бульдозер дт-75)
нє, про жопоруких манагерів і дезігнерів
   
Re: 2021 Tesla Model S

нє, про жопоруких манагерів і дезігнерів
Та пох на них.
   
Re: 2021 Tesla Model S

а реклама можливості дивитися Netflix на центральному екрані це приблизно як китайці 10 років тому продавали підробки під Nokia з вбудованим TV тюнером

Тут є ринок якщо ідеш на довгі перегони. Зарядка на суперчаржері до 40 хвилин. Зараз в ресторан не зайдеш, кав’ярні теж на винос, хвилин 20 походили, ще 20 хвилин є щоб подивитись Netflix, Hulu, YouTube та інше що вони встановили, почитати інтернет. Звук, до речі, як в кінотеатрі.

Є ще ще караоке, яке як з’ясувалось є сімейним хітом, є ігри, є подкасти, є TuneIn інтернет радіо з живими радіо зі всього світу, включаючи Україну, та ще багато чого.

Без цього всього можна жити, яке якщо в дорозі 8 годин, то є що робити. Тим більше що машина іде фактично сама на автопілоті і водій тільки спостерігає та підтверджує свою присутність.
   
Re: 2021 Tesla Model S

Є ще ще караоке, яке як з’ясувалось є сімейним хітом,
Холi щіт, Гомер Сімпсон таки існує...
   
Re: 2021 Tesla Model S

Холi щіт, Гомер Сімпсон таки існує...

Я теж так думав, навіть не міг себе уявити. Але це весело та саме те що потрібно в дорозі.
   
Re: 2021 Tesla Model S

Я кількома  постами вище зазанчив цю проблему, й навіть з не властивим мені педантизмом розпісав по пунках, а.б.в...)

та немає ніякої проблеми, всі ці пункти надумані, бо немають нічого спільного із формою керма

до речі при дрифтингу або заносі ти перебираєш кермо при викручуванні руками, чи руки зафіксовані в статичних місцях? ось це і відповідь на твою пересторогу, плюс електроніка керує зміною повороту коліс відносно позиції керма в залежності від швидкості та можливо інших умов та регулює зміну сили яку треба прикласти для керування в різних ситуаціях
   
Re: 2021 Tesla Model S

та немає ніякої проблеми, всі ці пункти надумані, бо немають нічого спільного із формою керма

до речі при дрифтингу або заносі ти перебираєш кермо при викручуванні руками, чи руки зафіксовані в статичних місцях? ось це і відповідь на твою пересторогу, плюс електроніка керує зміною повороту коліс відносно позиції керма в залежності від швидкості та можливо інших умов та регулює зміну сили яку треба прикласти для керування в різних ситуаціях

Саме Так, є  відео з регіку, як ти виходиш з рітмичного заносу?
Ти проігнорував це питання.
   
Re: 2021 Tesla Model S

плюс електроніка керує зміною повороту коліс відносно позиції керма в залежності від швидкості та можливо інших умов та регулює зміну сили яку треба прикласти для керування в різних ситуаціях

Це моє припущення, декілька постів вище.
І я написав, що якщо в тесли є динамична прогресивка пов'ящана з швидкістю - то питань нема, це крок вперед.

Цитувати?
   
Re: 2021 Tesla Model S

До текущего момента была жёсткая связь между рулём и рейкой. В зависимости от скорости и настроек из меню менялось желание электроусилттеля помогать водителю.

Но при наличии трёх двигателей такой и такой мощи то что может сделать система стабилизации очень отличается от привычных представлений.
   
Re: 2021 Tesla Model S

Tesla має Vehicle Dynamics Controller що вирішує більшість описаних проблем. Track Mode тому приклад як проблеми вирішуються.
   
Re: 2021 Tesla Model S

до речі при дрифтингу або заносі ти перебираєш кермо при викручуванні руками, чи руки зафіксовані в статичних місцях?

 Це залежить від швидкості, угла, який потрібно корегувати,  приводу тачанки та коробки передач, та яку вісь  машини понесло.  Занос і снос - суто різні явища.  Варіантів безліч, як і роботи кермом.

    Але  психологія в масі однакова - крутимо до поки не "піде",  і поки машина йде "прямо" - колеса назад не повертаємо.
   
Re: 2021 Tesla Model S

Тут є ринок якщо ідеш на довгі перегони. Зарядка на суперчаржері до 40 хвилин. Зараз в ресторан не зайдеш, кав’ярні теж на винос, хвилин 20 походили, ще 20 хвилин є щоб подивитись Netflix, Hulu, YouTube та інше що вони встановили, почитати інтернет. Звук, до речі, як в кінотеатрі.

Є ще ще караоке, яке як з’ясувалось є сімейним хітом, є ігри, є подкасти, є TuneIn інтернет радіо з живими радіо зі всього світу, включаючи Україну, та ще багато чого.

Без цього всього можна жити, яке якщо в дорозі 8 годин, то є що робити. Тим більше що машина іде фактично сама на автопілоті і водій тільки спостерігає та підтверджує свою присутність.

ну якщо закладати такі зупинки на зарядках, то можливо сенс і є.  Але з урахуванням того, що у всіх є смартфони та планшети, то це явно не те, що буде привабливим особисто для мене
   
Re: 2021 Tesla Model S

та немає ніякої проблеми, всі ці пункти надумані, бо немають нічого спільного із формою керма

до речі при дрифтингу або заносі ти перебираєш кермо при викручуванні руками, чи руки зафіксовані в статичних місцях? ось це і відповідь на твою пересторогу, плюс електроніка керує зміною повороту коліс відносно позиції керма в залежності від швидкості та можливо інших умов та регулює зміну сили яку треба прикласти для керування в різних ситуаціях
нічого вони не надумані. видавати маркетинговий хід за останнє досягнення науки і техніки-  :facepalm:
   
Re: 2021 Tesla Model S

До текущего момента была жёсткая связь между рулём и рейкой
Вряд ли ето возможно при короткоходном штурвале.  Вайр бай вайр напрашиваеться)
Но при наличии трёх двигателей такой и такой мощи то что может сделать система стабилизации очень отличается от привычных представлений.
  Вполне резонно. 
Но если  електронной системы коррекции доворота колес нет, то никакая работа трех  двигателей не исправит превышенный угол поворота колес, ибо геометрия.    и    да и зачем  такие  убер-сложности-   ради красивого штурвала?

 Так шо или штурвал рулиться прогрессивно, или  обороты штурвала выше, чем  это кажеться на первый взгляд по фото)

    Поскольку тачанку собираються продавать, то как то эта проблема  решена)

Останнє редагування: 28 січня 2021 16:32:18 від Miki Mastiffo
   
Re: 2021 Tesla Model S

ну якщо закладати такі зупинки на зарядках, то можливо сенс і є.  Але з урахуванням того, що у всіх є смартфони та планшети, то це явно не те, що буде привабливим особисто для мене

Звичайно це все  бонус та не більше. Я наприклад навіть не знав про їх існування якийсь час. Але це є на високоякісному 15 дюймовому моніторі, 17 дюймів в новій S, і доповнюється дуже гарною акустикою, не використовує твій data plan на смартфоні, то чому ні.
   
Re: 2021 Tesla Model S

Вайр бай вайр напрашиваеться

Слідуюче покоління буде повністью steer-by-wire.
   
Re: 2021 Tesla Model S

нічого вони не надумані. видавати маркетинговий хід за останнє досягнення науки і техніки-  :facepalm:

Надумані, надумані.   
 Тиждень тому   мене обійшов с Терновой  на Харків Прадік.  Дорога була-  укатане снігоскло.   Я йшов на партайме,  швидкість була до 60 десь. А він був за мною.
 Він маявся, маявся, потім як обгоне, й як попре!.  Я побачив 2 крутих повороти, що він пройшов, як на рейках.  Потім рел'єф  закрив, сосни.

   Під' їзжаю до траси  куди дорога виходить -  лежить на даху, плюс бочиною обійняв  пьіхту.
   Той вже виліз,  смалить.  Теж, ЕСП, щей торсен мабудь)
   
Re: 2021 Tesla Model S

Пацаны, если у вас такие классные машины, то почему не они продается, а ужасная телса?  :shuffle:
   
Re: 2021 Tesla Model S

Пацаны, если у вас такие классные машины, то почему не они продается, а ужасная телса?  :shuffle:

 :facepalm: ежегодно продается в мире от 60 до 80 миллионов автомобилей, тесла в этом рынке занимает 0.6 %
   
Re: 2021 Tesla Model S

:facepalm: ежегодно продается в мире от 60 до 80 миллионов автомобилей, тесла в этом рынке занимает 0.6 %

Потрібно дивитись по сегментам та динаміці. В США ппродаж BMW впав на 18%, по всьому світові на 7.2 відсотки. Теж саме по Mercedes, особливо в їх AMG лініі. Вони не можуть конкурувати ні по характеристикам, ні по ціні з Tesla. Їм терміново потрібно переводити як мінімум AMG на електрику.
   
Re: 2021 Tesla Model S

Потрібно дивитись по сегментам та динаміці. В США ппродаж BMW впав на 18%, по всьому світові на 7.2 відсотки. Теж саме по Mercedes, особливо в їх AMG лініі. Вони не можуть конкурувати ні по характеристикам, ні по ціні з Tesla. Їм терміново потрібно переводити як мінімум AMG на електрику.

 :facepalm: 20 год, год локдаунов и карантинов. люди стали существенно меньше ездить. поэтому продажи упали. что до теслы, то хайпок фриков еще не насытился.  :weep:   
   
Re: 2021 Tesla Model S

Пацаны, если у вас такие классные машины, то почему не они продается, а ужасная телса?  :shuffle:

Не у нас плахие, а теславодам мы завидуем. Патамушта не добились.

А продаеться она потому что недорогая,  практичная,  коляска детская влазит  без 10 разборок за день,  с отоплением проблем нет, любая молодая семья - сразу теслу берет, вот че!

 ну и чо греха таить, очень модная она,  статусная.   Как то ж надо выделяться среди  акцентов и камрюшек.
А у каво теслы нет - бомбят пуканами!   
   
Re: 2021 Tesla Model S

:facepalm: 20 год, год локдаунов и карантинов. люди стали существенно меньше ездить. поэтому продажи упали. что до теслы, то хайпок фриков еще не насытился.  :weep: 

Тесла теж попала під зачинені фабрики, карантини та « стали существенно меньше ездить». Проте це на заважало їм наростити виробництво та продажі.

Щодо «хайпок фриков», ти би поводив Тесла, благо вони дають це робити кожному в кого є права, просто дають тобі    картку ключ і їдь куди хочеш. Я думаю що в тебе враження поміняється і уяви чому Тесла продається. Бо після того як ти сядиш за кермо своєї машин, навіть з 4 літровим двигуном, тобі буде здаватись що ти сів на підводу і коні втомились.
   
Re: 2021 Tesla Model S

   
Re: 2021 Tesla Model S

Тесла теж попала під зачинені фабрики, карантини та « стали существенно меньше ездить». Проте це на заважало їм наростити виробництво та продажі.

Щодо «хайпок фриков», ти би поводив Тесла, благо вони дають це робити кожному в кого є права, просто дають тобі    картку ключ і їдь куди хочеш. Я думаю що в тебе враження поміняється і уяви чому Тесла продається. Бо після того як ти сядиш за кермо своєї машин, навіть з 4 літровим двигуном, тобі буде здаватись що ти сів на підводу і коні втомились.

 :facepalm: я тестировал теслы, благо у друзей есть и эс и три. и повторю еще раз, я не противник электричек, а сторонник, а критикую только недостатки, которые не позволяют мне перейти на электрички.  [A]
   
Re: 2021 Tesla Model S

Бо після того як ти сядиш за кермо своєї машин, навіть з 4 літровим двигуном, тобі буде здаватись що ти сів на підводу і коні втомились.


А якщо лафет причепити з 2ма квадрікамі,  як вона під грузом їде?

Я коли  багі чи моторку везу, то треба по херовій дорозі впулювати на пвд'їздах.  Гарно по грунтовці   тягне причіп?

Тоді беру.
   
Re: 2021 Tesla Model S

не противник электричек, а сторонник,

Они  етого не могут  усвоить, даже если пять раз повторить.

Агрессия неофитов.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія