Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Пассажир из Дании показал, как он пытался отмыть шваброй грязное окно в поезде «Киев-Измаил»

верно, грязные были составы - не все, но были - особенно старые.

 но за два года молодая команда почему на УЗ не навела порядок?  :punish:
та я не кажу що в УЗ стало краще.
Але точно не гірше ніж було.
Я згадую брудний паровоз Киів-Коснтантинівка десь в 2016, наче його тільки "з шахти" дістали.
   
Нупрічьомтутлєщєнко????!!!!
При зарплаті. Непоганій.
   
Голова НР УЗ ферштее ніхт)

Шевки Акюнер (Аджунер)
Владеет английским, французским, немецким, турецким; хорошие знания голландского, итальянского, шведского. Украинским и русским — не владеет.
Там вся "наглядова рада" - це "шістки" Пінчука та обслуговують його "схемки". Нема чого обговорювати.
   
За те українцям комфортно.

Українцям Лєщенко та Зеленському? Слушно.
   
Цену нужно поднять в 5 раз, тогда и окна будет за что мыть
Знаючи українські реалії, скоріше за всього просто ці гроші будуть в чиюсь "кишеню" утікати, а вагони як були брудними так й залишаться.
   
Цену нужно поднять в 5 раз, тогда и окна будет за что мыть

Їздити можна і безкоштовно.
   
Українцям Лєщенко та Зеленському? Слушно.

Українці виявляють протест протів брудних поїздів ?!
   
напоминает министра-реформатора,
который борется с коррупцией
в первые полгода каденции очередного президента
пообещавшего новую жизнь и процветание

   
їхав я в швеції поїздом, в вікно теж нічого із-за бруду не було видно від слова зовсім, і квиток не 5 баксів, як в україні а мінімум 50, міг би теж істерику на всю скандинавію закатати.

але це не відміняє факту, що вагони все-таки треба мити регулярно як і у нас так і там
   
Показати зображення...
Нам стидно,а їм ні

А звідки відомо, що виплати Наглядовій Раді УЗ здійснюються з бюджету України?
Загальноприйнята практика коли роботу Наглядової Ради оплачує господарчий суб'єкт, який та рада контролює. 
   
Українці виявляють протест протів брудних поїздів ?!

Українцям  треба  організовувати суботники та виходити самим мити потяги? А Лєщенко з компанією будуть отримувати разом по три мільйони гривень на місяць?

Можна ще ' посилки самим возити один одному, бо на Укпошті така ж ситуація. Очільник отримує грубі гроші кожен міясць, а послуги пошти рік від року все поганіші та поганіші робляться.
   
Знаючи українські реалії, скоріше за всього просто ці гроші будуть в чиюсь "кишеню" утікати, а вагони як були брудними так й залишаться.
Теорія "відра з диркою" гарантує якщо лити води більше ніж втрачається відро 100% наповниться.
На дві дирки більше води наливати потрібно.
І тд.
Можете третю дирку заліпити якщо води мало в запасі.
Головне води>дир.

Можна сидіти і чекати коли клей на всіх латках засохне. І не лити.
Але тоді нєх пистіти.
Чекаємо)
   
А звідки відомо, що виплати Наглядовій Раді УЗ здійснюються з бюджету України?
Загальноприйнята практика коли роботу Наглядової Ради оплачує господарчий суб'єкт, який та рада контролює. 

І що, це набага о краще? По три мільйони щомісячно у УЗ  на виплати лєщєнкам з жабами - є, а найняти людей, щоб привели потяги у порядок - немає?
   
Тре було Сірожу Лєщенко гукнути, щоб допоміг відмивати те одоробло грязне.  B-)

У нього нема часу, clown agents зайняті боротьбою з парашенком
   
І що, це набага о краще? По три мільйони щомісячно у УЗ  на виплати лєщєнкам з жабами - є, а найняти людей, щоб привели потяги у порядок - немає?

Мова не про краще/гірше, па про подання інформації.
Бюджет це гроші платників податків, а гроші УЗ належать УЗ і вона вільна ними розпоряджатись.

На миття вагонів набагато більше тре витрачати.
   
І що, це набага о краще? По три мільйони щомісячно у УЗ  на виплати лєщєнкам з жабами - є, а найняти людей, щоб привели потяги у порядок - немає?
Лєщ єплан за лайнометання типу син бога але позиція його по рінату і тд наразі  вірна. А от що турок про тариф переміщення руди в порти  не на мові триндить є невідомим...
   
єбалом бородатой женщіни треба ті вікна мити
   
Пассажир из Дании показал, как он пытался отмыть шваброй грязное окно в поезде «Киев-Измаил»

Датчанин Йоханес Вамберг Андерсен решил сам помыть окно в поезде «Укрзалізниці» «Киев-Измаил», увидев, что оно грязное.
Об этом он рассказал на своей странице в Фейсбук.

Показати зображення...
Иностранец признался, что ему было неприятно ехать в купе с грязным окном. Сначала Андерсен пытался оттереть грязь салфетками, но у него ничего не получилось. В итоге пассажир купил швабру, моющее средство в ближайшем хозяйственном магазинчике на станции и принялся отмывать окно изнутри и снаружи.
«Мыть вагон «Укрзалізниці» непросто, но кто-то же должен это делать, не так ли?», — написал иностранный гость.

Пользователи соцсетей оказались в восторге от такой задумки и похвалили датчанина. В свою очередь, Йоханес рассказал, что грязь так уже засохла и затвердела от давности, что даже швабра, в общем-то, не особо помогла.
«Окно все равно помылось плохо. Нужно взять что-то еще более жесткое и долго соскребать», — поделился автор публикации.
Также он добавил, что УЗ могла бы больше заботиться о чистоте, чтобы пассажирам не приходилось самим обеспечивать себе комфортные условия проезда.

Показати зображення...
о Наффі накінець розвіртуалізувався. Тепер ми знаємо хто "малював" ножичком машини в києві у свій час-Йоганес Андерсон. :D
   
єбалом бородатой женщіни треба ті вікна мити

Цікаво що він взагалі робить для залізниці
Бо заяв в інтернеті (про порошенка) повно, а заяв щодо роботи контори що йому сплачує зарплату - нуль

Прикриття схоже таке для зеленого ЛОМа - офіційне працевлаштування
   
Українцям  треба  організовувати суботники та виходити самим мити потяги? А Лєщенко з компанією будуть отримувати разом по три мільйони гривень на місяць?

Можна ще ' посилки самим возити один одному, бо на Укпошті така ж ситуація. Очільник отримує грубі гроші кожен міясць, а послуги пошти рік від року все поганіші та поганіші робляться.

Мовчанням українці легалізують брудні потяги. Можливо звикли і вже давно не звартають увагу.
   
Голова НР УЗ ферштее ніхт)

Шевки Акюнер (Аджунер)
Владеет английским, французским, немецким, турецким; хорошие знания голландского, итальянского, шведского. Украинским и русским — не владеет.
Вот вот всякая срань за большие бабки обозначает место, а сирожа рядом с опахалом, машет, шоб мухи не кусали. Им весело (td)  (td)  (td)
   
поезда "Киев-Измаил" легендарные по убитости
Дивлячись які вагони, плацкарт навіть на вид вбиті.
СВ шикардосні, але дорогуваті, купе є звичайні, є підвищеного комфорту на 100 гр. дорожчі чи не навороченіші СВ з клімат-контролем і купою інших фішок.
Минулого року ними їздила, їх розбирають повільніше (бо дорожчі) До речі на інших напрямках таких купе не зустрічала поки
   
Цікаво що він взагалі робить для залізниці
Бо заяв в інтернеті (про порошенка) повно, а заяв щодо роботи контори що йому сплачує зарплату - нуль

Прикриття схоже таке для зеленого ЛОМа - офіційне працевлаштування
Некомфортно адвокатом лєща почуватися((

Але ви йопнулися панове.
Валите в купу все
Опердіяльність менеджменту
Функціі голови правління
І нарешті повноваження Наглядовоі Ради

Тим паче в НР більшість іноземців з краін  де ті вагони чисті.
І вони хоча б можуть порівняти щоб розуміти дно яке є в сервісі УЗ
В НР нагадую  турок литвин австрієць німець швед.
Якщо без емоцій то Лєщ срав в вагоні в отвір на шпали в дитинстві і схоже з тим менеджментом і НР і далі буде срати на шпали в дирку з часів ссср
Але ж йопт Європейцииии.

А Петро?
Яких вам ще реформ бля треба?))
То весь Петро.

   
Форумчани, перекладають відповідальність за брудні потяги на владу. Влада се представник громадськості і норм культури. Який рівень та нормалітет культури певного суспільства така і влада, суд і тд.
   
це порохобот який відпрацьовує пайку шокосвина. B-)

На саму Кончіту батон крошить!
   
Цікаво що він взагалі робить для залізниці
Бо заяв в інтернеті (про порошенка) повно, а заяв щодо роботи контори що йому сплачує зарплату - нуль

Прикриття схоже таке для зеленого ЛОМа - офіційне працевлаштування
Це зелені хуцпани так платять за лояльність і хабарі дають, за наш кошт. От і відпрацьовує - анілінгуси строчить регулярно владі
А мерзота хаває і відпрацьовує
   
Слухайте, а коли pyav став таким завзятим кацапським холопом, що кидається дерти чуби навіть за мінорного боярина?

завжди був.
На ФУПі є чудова функція
"перегляд повідомленнь" у профілі.
Дуже показово іноді буває, якщо вибірку переглянути.
Одразу видно тенденції хто чиїх буде
   
Датчанину, который мыл окно поезда шваброй, устроили показательную уборку в депо УЗ. Он остался разочарован.



После этого перед иностранцем показательно вымыли вагон поезда: на глазах Андерсена четыре сотрудницы "Укрзализныци" занялись генеральной уборкой.



"Этот акт показательной уборки был заранее запланирован. Интересный момент: вагон мыла бригада из четырех женщин среднего возраста. Это традиционно для стран СНГ: женщины несут на себе бремя тяжелого физического труда. Они пришли со спецшвабрами и помыли передо мной один вагон поезда вручную. Мол, это такая весенняя уборка. У них нет закрытого отапливаемого помещения, поэтому, я так понял, что зимой вагоны вообще не моются. Когда температура ниже 5 градусов. Это было такое косвенное объяснение, почему тот самый вагон, который я мыл, был грязным. Но я ездил на этом поезде много раз - вагоны грязные всегда: и весной, и зимой, и летом", - сообщил Андерсен.

При этом даже сам министр инфраструктуры Криклий остался недоволен качеством уборки. Оказалось, что даже после мойки вагон остается грязным.

"Министр провел рукой по желтой полосе на вагоне - она так до конца и не отмылась. Вагон даже после уборки остается грязным. Криклий сказал, что надо поменять технологию мытья, отчитывал подчиненных", - вспоминает Андрерсен.

Останнє редагування: 21 квітня 2021 19:59:23 від DeL1T
   
Криклий сказал, что надо поменять технологию мытья, отчитывал подчиненных", - вспоминает Андрерсен.
Неможливо, бо якщо мити керхером (до речі мабуть дешевше буде, аніж  бабів зі швабрами ганяти), то "якісна" фарба позлітає нафуй.
   
Щороку на вагономиєчний комплекс УЗ витрачає 4-7 млн.грн. Ці кошти одна весела харківська фірма просто розкрадає і нічого не робить.
   
Щороку на вагономиєчний комплекс УЗ витрачає 4-7 млн.грн. Ці кошти одна весела харківська фірма просто розкрадає і нічого не робить.
Головне шо пасажирські перевезення збиткові й треба знову підняти ціну на білети )))
Фірма не просто розкрадає, а половину мабуть повертає не менш веселим чувакам в УЗ,
   
Головне шо пасажирські перевезення збиткові й треба знову підняти ціну на білети )))
Фірма не просто розкрадає, а половину мабуть повертає не менш веселим чувакам в УЗ,
Десь так воно і є .
   
Акціонерне товариство «Українська залізниця» — засноване у жовтні 2015 державне акціонерне товариство залізничного транспорту загального користування, національний перевізник вантажів та пасажирів, метою діяльності якого є задоволення потреб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях у внутрішньому та міжнародному ... Вікіпедія
Власник(и): Кабінет Міністрів України
Форма власності: публічна компанія



Тобто, УЗ - належить державі.
Т.ч., Лещенко свої щомісячні 350 000 грн виймає з наших кишень.
   
шо за херня, потяг чистий. В Данії очевидно не знають, що таке пунктуальність, українська залізниця дуже пунктуальна, то то нещастя видимо з традиційної західної заздрості почало тролити. Запам"ятайте, на Заході купа заздрісної публіки. Гибридну війну залюбки готові замутити аби їм очі не заважало, що десь в іншій країні щось краще.

Занесіть Данію собі до чорного списку, такий троллінг зазвичай робиться на бюджетні гроші з МВС країн. То той датчанин очевидно агент МВС Данії.

А можливо Данія одна з тих, хто стоїть за погрозами РФ щодо війнипроти нас.

Одна надія - Вишеград, бувші республіки СРСР і США з бритами. Або просто Великобританія.
   
шо за херня, потяг чистий. В Данії очевидно не знають, що таке пунктуальність, українська залізниця дуже пунктуальна, то то нещастя видимо з традиційної західної заздрості почало тролити. Запам"ятайте, на Заході купа заздрісної публіки. Гибридну війну залюбки готові замутити аби їм очі не заважало, що десь в іншій країні щось краще.

Занесіть Данію собі до чорного списку, такий троллінг зазвичай робиться на бюджетні гроші з МВС країн. То той датчанин очевидно агент МВС Данії.

А можливо Данія одна з тих, хто стоїть за погрозами РФ щодо війнипроти нас.

Одна надія - Вишеград, бувші республіки СРСР і США з бритами. Або просто Великобританія.
потяг інтерсіті дуже чистий. Прибиральниця ходить щогодини збирає сміття. Туалет постійно чистили. Я здвивувалася. Бо в Європі такого не бачила
   
та він ненормальний той андерсен, вагони чисті, потім його дебільність ще коментувала як помили жінки при ньому, якісь гіпотези робив, що нема де мити.

Де його маска, якого хера в Україні, кордони закриті, як він сюди попав, ковід розвозить, уйо..ще?
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія