Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Мінінфраструктури планує будувати бетонні дороги

Міністерство інфраструктури України вивчає питання будівництва в країні бетонних доріг.

Про це заступник міністра інфраструктури Володимир Омелян повідомив під час форуму розвитку інфраструктури України «Старт процесів модернізації та економічного зростання» в Києві в четвер.

За його словами, у будівництві існуючих асфальтових доріг дуже велика імпортна складова, тоді як при будівництві бетонних доріг ситуація може кардинально змінитися у бік українського виробника.

Омелян нагадав, що міністерство також розглядає питання будівництва концесійної дороги.
   
 (tu) Варшавка бетонная, отличная дорога.
   
краще б розігнали Укравтодор, цю бездонну бочку для тириння бабла і почали здавати дороги в оренду приватним фірмам, оплачуючи їх роботу із акцизу на пальне, причому розмір оплати повинен залежати від стану доріг, які перебувають в оренді
   
В Северной Америке дофигища бетонных дорог и они отличного качества. Не так подвержены морозам и влаге.
   
Нарешті - просто на бетонці відкати менші як правило
   
краще б розігнали Укравтодор, цю бездонну бочку для тириння бабла і почали здавати дороги в оренду приватним фірмам, оплачуючи їх роботу із акцизу на пальне, причому розмір оплати повинен залежати від стану доріг, які перебувають в оренді

автодор ж вирішує хто буде будувати і формує умови тендеру - ну ви поняли все своїм :)
   
В Северной Америке дофигища бетонных дорог и они отличного качества. Не так подвержены морозам и влаге.

Якщо не дотримуватися технології будівництва дороги та красти усе, що можливо, то й ніяка бетонка не спасе.
   
за шо?
   
y_eVlh7KcBc


якраз брат таким методом укладав дорогу в Україні ;) на бетонку тре трохи фаховіших людей

бо на асвальті вуйку з полонини плящини буде працювати ;) а бетонка може і до здачі не достояти
   
y_eVlh7KcBc

ну у нас все є треба купити тільки цей GP2600


http://www.gomaco.com/Resources/gp2600.html

Останнє редагування: 26 лютого 2015 11:38:15 від Potato
   
а нигде не сказано, какая фирма возьмёт львиную долю подряда на их строительство?
   
y_eVlh7KcBc

А ви собі уявляєте як будуть бетонні дороги будувати у нас??? :facepalm1:
По-перше, це будуть бетонні плити, які будуть стикуватися різновисотно, а потім заливатися цементом.
Вряд чи така їзда комусь сподобається. Я одну таку дорогу знаю. (td)
   
(tu) Варшавка бетонная, отличная дорога.

Ее турки ( азербайджанцы) строили и реконструировали.
   
а перегруженной фуре не пох шо трощить... асфальт или бетон :S
   
ета ні наші мєтади!

y_eVlh7KcBc

наші десь такі:

   
а перегруженной фуре не пох шо трощить... асфальт или бетон :S

Бетон танки выдерживает, для того и строили бетонные дороги в свое время.
   
ну у нас все є треба купити тільки цей GP2600
у нас є Wirtgen SP 1600 + finisher TCM 1800
   
за изобретение технологии дор.строя для наших условий (с учетом доступа до рушащихся коммуникаций и канализаций под городскими дорогами) надо учредить Гос.Премию - не меньше 1 000000 $

иначе чудесные новые дороги - это зарытые в землю деньги
   
у нас є Wirtgen SP 1600 + finisher TCM 1800

ну я дивлю це не якесь там ноухау

тобто куплять такі машини думаю. можливо бу
   
за изобретение технологии дор.строя для наших условий (с учетом доступа до рушащихся коммуникаций и канализаций под городскими дорогами) надо учредить Гос.Премию - не меньше 1 000000 $

иначе чудесные новые дороги - это зарытые в землю деньги

гадаю встановити премю 5000 $ на відстріл автодорівців та їхніх псевдонезалежних фірм
   
бачив як в Польщі будували авотбани декілька років тому
там таки бетонна подушка сантиметрів 50 мінімум. А під нею піщано - щебенева з метр товщини

де речі - на бетоні особливо не вкрадеш!
дуже легко порахувати кількість привезених і укладених кубів  ;)

стосовно якості - бетон іде з заводу - напряму, бетоновозами
так що якість там якраз така як треба  B-)
   
а перегруженной фуре не пох шо трощить... асфальт или бетон :S


+1
   
ну я дивлю це не якесь там ноухау

тобто куплять такі машини думаю. можливо бу

у нас збудовано величезны кузки бетонки але

там не збудує фірма без досвіду - техніка там взагалі річ другорядна - вона служить здешевленням і прискоренням украдки
на відміну від асфальтної дороги в бетонці людських фактор основний можна і радянськими бетоноукладчиками покласти що служитиме десятки років
а мжна gp2600 яка через 2 тижні не витримає в порівнянні з асфальною.
А фірми які крутяться в автодорі за принципом кум зять сват, відповідно наймають вуйків із пляшчини за копійки рашто в кишеню
з бетонкою цей номер проходить на 2 тижні :) техніка не допоможе
   
у нас збудовано величезны кузки бетонки але

там не збудує фірма без досвіду - техніка там взагалі річ другорядна - вона служить здешевленням і прискоренням украдки
на відміну від асфальтної дороги в бетонці людських фактор основний можна і радянськими бетоноукладчиками покласти що служитиме десятки років
а мжна gp2600 яка через 2 тижні не витримає в порівнянні з асфальною.
А фірми які крутяться в автодорі за принципом кум зять сват, відповідно наймають вуйків із пляшчини за копійки рашто в кишеню
з бетонкою цей номер проходить на 2 тижні :) техніка не допоможе
зрозуміло що має біти відповідна марка бетону і товщина
   
у нас декілька бетонок є, і стан їх багато кращий порівняно із іншими
   
От по тому відео з америки.

У нас буде десь так:
1. вкрадуть 80% арматури по дорозі з бази до будівництва.
2. інших 20% накидають гамузом. Всеодно видно не буде.
3. Бетон розведуть до стану "гімно",
4. Товщина буде 15 см замість 50.

Через 2 тижні - знову ремонт. Супер схема!
   
а перегруженной фуре не пох шо трощить... асфальт или бетон :S
+1000
Поки перевізники матимуть можливість за 200 грн "порішати" любі ваги доріг в Україні не буде.
   
зрозуміло що має біти відповідна марка бетону і товщина


мда зробити таке висновок треба вміти, марка бетону і товщина важливо як і у асфальній дорозі марка асфальту і товщина.
Бетон треба покласти і техніка там річ другорядна - техніки в Україні є досить - класти нею нею можуть одиниці  ці одиниці думаю уже за бугром працюють
   
От по тому відео з америки.

У нас буде десь так:
1. вкрадуть 80% арматури по дорозі з бази до будівництва.
2. інших 20% накидають гамузом. Всеодно видно не буде.
3. Бетон розведуть до стану "гімно",
4. Товщина буде 15 см замість 50.

Через 2 тижні - знову ремонт. Супер схема!

постановка питання не правильна.

Треба зробити так щоб,

не вкрали 80%  і т.д. по пунктах

а не У НАС БУДЕ

у нас буде так як ми цього захочемо

   
От по тому відео з америки.

У нас буде десь так:
1. вкрадуть 80% арматури по дорозі з бази до будівництва.
2. інших 20% накидають гамузом. Всеодно видно не буде.
3. Бетон розведуть до стану "гімно",
4. Товщина буде 15 см замість 50.

Через 2 тижні - знову ремонт. Супер схема!

5. покладуть вуйки з п плящини і вона від власного напруження розійдеться
6. не поремонтуєте бетонку як асфальт ;) і буде ваще молдавська бетонка
   
постановка питання не правильна.

Треба зробити так щоб,

не вкрали 80%  і т.д. по пунктах

а не У НАС БУДЕ

у нас буде так як ми цього захочемо

+100500!  (tu)
   
у нас буде так як ми цього захочемо

Но, роблячи висновки з того, що маємо

Хочемо ми повного гівна, а не доріг.
   
иксперты, йопт. :laugh:

в настоящее время, все "асфвальтовые дороги" имеют бетонную основу. уже давно никто не кладет асфвальт на гравий, когда речь идет о скоростных современных дорогах.
пан мыныстр ничего не открыл... он просто обрезал производственный цикл по причине того, что все асфвальтовые заводы в Украине стоят -- проще куйню предложить, чем что-то запустить...
построить чисто бетонную дорогу, без асфвальтового покрытия -- это весьма не просто, чтобы она имела достаточную надежность и качество полотна.
амеры строят чисто бетонные, но ограниченно, потому, что их строительство сильно привязано к наличию пороизводственных мощностей по производству бетона в непосредственной близости от строительства дороги... при укладке бетона крайне важно иметь квази-беспрерывный процесс укладки...
   
постановка питання не правильна.

Треба зробити так щоб,

не вкрали 80%  і т.д. по пунктах

а не У НАС БУДЕ

у нас буде так як ми цього захочемо

знаю бетонку де викрали десь 50% ;) і навіть суд був але справу замяли
але тоді ще були фахівці - умудрились покласти з такими крадіжками так що стоїть більше 20 років - до євро перший раз ремонтували
   
иксперты, йопт. :laugh:

в настоящее время, все "асфвальтовые дороги" имеют бетонную основу. уже давно никто не кладет асфвальт на гравий, когда речь идет о скоростных современных дорогах.
пан мыныстр ничего не открыл... он просто обрезал производственный цикл по причине того, что все асфвальтовые заводы в Украине стоят -- проще куйню предложить, чем что-то запустить...
построить чисто бетонную дорогу, без асфвальтового покрытия -- это весьма не просто, чтобы она имела достаточную надежность и качество полотна.
амеры строят чисто бетонные, но ограниченно, потому, что их строительство сильно привязано к наличию пороизводственных мощностей по производству бетона в непосредственной близости от строительства дороги... при укладке бетона крайне важно иметь квази-беспрерывный процесс укладки...

все "асфвальтовые дороги" не у нас ;)
   
5. покладуть вуйки з п плящини і вона від власного напруження розійдеться
6. не поремонтуєте бетонку як асфальт ;) і буде ваще молдавська бетонка

це все Загрози для SWOT- аналізу
   
все "асфвальтовые дороги" не у нас ;)

так я просто объяснил, как следует понимать предоставленную информацию...
   
це все Загрози для SWOT- аналізу

це просто ниши для воров... :laugh:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія