Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 19:56:13 IP/Host: ---.dyn.telefonica.de
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:03:37 IP/Host: 146.185.158.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:07:20 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Атеїзди-антікреаціонізди - дибіли, млять... як і шаройоби, одна компашка тупих овець
https://www.youtube.com/watch?v=Hs5FEiMXpkA
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:17:41 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Атеїзди-антікреаціонізди - дибіли, млять... як і шаройоби, одна компашка тупих овець
https://www.youtube.com/watch?v=Hs5FEiMXpkA
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:31:12 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Пусть сформулируют теорию Креационизма для начала. Пока такой теории нету.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:33:51 IP/Host: ---.kichkas.net
|
Розгорнути попередні цитати...Пусть сформулируют теорию Креационизма для начала. Пока такой теории нету.https://en.wikipedia.org/wiki/Creation_science
кури талмуд, учи матчасть.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:37:41 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Пусть сформулируют теорию Креационизма для начала. Пока такой теории нету.https://en.wikipedia.org/wiki/Creation_science
кури талмуд, учи матчасть.Доказова база і логіка «наукового креаціонізму» практично одностайно відкидаються світовою науковою спільнотою, яка характеризує цей світогляд як «ідеологічно вмотивовану псевдонауку»
заснував "науковий креаціонізм" якийсь гідравлік
дякуємо, що не гівновоз
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:40:01 IP/Host: 146.185.158.---
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:43:05 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Ну всьо піздунці, школьніки вас разоблачили...
https://www.youtube.com/watch?v=6K-JtoSHTjg
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:44:11 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Ну всьо піздунці, школьніки вас разоблачили...
https://www.youtube.com/watch?v=6K-JtoSHTjg
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:45:02 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну всьо піздунці, школьніки вас разоблачили...
https://www.youtube.com/watch?v=6K-JtoSHTjgбрати креаціоністів!
«Научный креационизм» (англ. creation science — «наука о сотворении», или scientific creationism — «научный креационизм») — течение в креационизме, в рамках которого утверждается, что существуют научные подтверждения буквалистской трактовки библейского акта творения, описанного в Книге Бытия Ветхого завета и ряда других эпизодов библейской истории (в частности, Всемирного потопа), при этом сторонники течения отвергают общепринятые научные теории и парадигмы в отношении истории Земли, космологии и биологической эволюции[1][2][3].
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:46:21 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну всьо піздунці, школьніки вас разоблачили...
https://www.youtube.com/watch?v=6K-JtoSHTjgсаме такими "логічними аргументами"керуються присутні тут віруни-атеїсти.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:47:41 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну всьо піздунці, школьніки вас разоблачили...
https://www.youtube.com/watch?v=6K-JtoSHTjgбрати креаціоністів!
«Научный креационизм» (англ. creation science — «наука о сотворении», или scientific creationism — «научный креационизм») — течение в креационизме, в рамках которого утверждается, что существуют научные подтверждения буквалистской трактовки библейского акта творения, описанного в Книге Бытия Ветхого завета и ряда других эпизодов библейской истории (в частности, Всемирного потопа), при этом сторонники течения отвергают общепринятые научные теории и парадигмы в отношении истории Земли, космологии и биологической эволюции[1][2][3].саме так. і я його представник. шо сказати цим хотів?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:55:39 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...Ну всьо піздунці, школьніки вас разоблачили...
https://www.youtube.com/watch?v=6K-JtoSHTjgсаме такими "логічними аргументами"керуються присутні тут віруни-атеїсти.ви в одному човні проти науковців які нас дурять!
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
15 серпня 2018 20:55:58 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 12:44:43 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...Ну всьо піздунці, школьніки вас разоблачили...
https://www.youtube.com/watch?v=6K-JtoSHTjgбрати креаціоністів!
«Научный креационизм» (англ. creation science — «наука о сотворении», или scientific creationism — «научный креационизм») — течение в креационизме, в рамках которого утверждается, что существуют научные подтверждения буквалистской трактовки библейского акта творения, описанного в Книге Бытия Ветхого завета и ряда других эпизодов библейской истории (в частности, Всемирного потопа), при этом сторонники течения отвергают общепринятые научные теории и парадигмы в отношении истории Земли, космологии и биологической эволюции[1][2][3].саме так. і я його представник. шо сказати цим хотів?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 15:12:20 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 15:24:08 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
А чи може хтось пояснити ламеру -
в чому принципова різниця між дарвінізмом і креаціонізмом?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 15:27:11 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Розгорнути попередні цитати...А чи може хтось пояснити ламеру -
в чому принципова різниця між дарвінізмом і креаціонізмом?креаціонізм каже що бог створив 9 мільйонів видів різних істот (крім водної фауни) від однокілинних до організмів зі складною організацією.
зробив це за кілька днів
під час великого потопу посадив всі ці організми (плюс мільйони видів рослин) в один ковчег (кожного по дві в незалежності від кількості необхідної для размноження) і катав їх морем
Збудники тифу віспи вели себе культурно і не нападали на людей бо так їм наказав господь
ну і потім вони вийшли на землю і почали розмножуватись
а теорія еволюції каже що всі ці види (і ти що вимерли, бо в середньому вид існує десь в районі 2 мільйонів років а потім зникає, бо не витримує і змін в природі) виникли завдяки еволюції за мільйони років
процес відбувався від простіших до більш високого організованих
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 15:31:17 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...А чи може хтось пояснити ламеру -
в чому принципова різниця між дарвінізмом і креаціонізмом?креаціонізм каже що бог створив 9 мільйонів видів різних істот (крім водної фауни) від однокілинних до організмів зі складною організацією.
зробив це за кілька днів
під час великого потопу посадив всі ці організми (плюс мільйони видів рослин) в один ковчег (кожного по дві в незалежності від кількості необхідної для размноження) і катав їх морем
Збудники тифу віспи вели себе культурно і не нападали на людей бо так їм наказав господь
ну і потім вони вийшли на землю і почали розмножуватись
а теорія еволюції каже що всі ці види (і ти що вимерли, бо в середньому вид існує десь в районі 2 мільйонів років а потім зникає, бо не витримує і змін в природі) виникли завдяки еволюції за мільйони років
процес відбувався від простіших до більш високого організованихДякую
Але теорія дарвінізму чомусь не пояснює, як у мавпи з'явилася душа...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 15:34:03 IP/Host: ---.opera-mini.net
|
Розгорнути попередні цитати...креаціонізм каже що бог створив 9 мільйонів видів різних істот (крім водної фауни) від однокілинних до організмів зі складною організацією.
зробив це за кілька днів
під час великого потопу посадив всі ці організми (плюс мільйони видів рослин) в один ковчег (кожного по дві в незалежності від кількості необхідної для размноження) і катав їх морем
Збудники тифу віспи вели себе культурно і не нападали на людей бо так їм наказав господь
ну і потім вони вийшли на землю і почали розмножуватись
а теорія еволюції каже що всі ці види (і ти що вимерли, бо в середньому вид існує десь в районі 2 мільйонів років а потім зникає, бо не витримує і змін в природі) виникли завдяки еволюції за мільйони років
процес відбувався від простіших до більш високого організованихДякую
Але теорія дарвінізму чомусь не пояснює, як у мавпи з'явилася душа...і не дивно
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 15:36:00 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...Дякую
Але теорія дарвінізму чомусь не пояснює, як у мавпи з'явилася душа...і не дивноугу
в деяких людей, котрі походять від мавпи , душа таки відсутня
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 15:52:46 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...і не дивноугу
в деяких людей, котрі походять від мавпи , душа таки відсутняможливо
коли буде встановлений факт існування душі, і вчені навчаться визначати її присутність в тілах певних індивідів можливо і це припущення підтвердиться
з іншого боку на підставі даних які має наука можна стверджувати що не існує людей які походять від мавп...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 16:08:25 IP/Host: 155.56.44.---
|
дана теорія, якщо таки буде уведена в шкільні підручники, буде не що інше, як втручання релігії, а тому тягнутиме за собою внесення змін до Конституції.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 16:11:49 IP/Host: 155.56.44.---
|
звідки ж тоді взялися такі абсолютно нематеріальні поняття як етика, мораль...?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 17:09:33 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...звідки ж тоді взялися такі абсолютно нематеріальні поняття як етика, мораль...?етика та мораль без душі не існує ? тисячолітня світова еволюція філософії йде лісом ?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 17:30:45 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...звідки ж тоді взялися такі абсолютно нематеріальні поняття як етика, мораль...?етика та мораль без душі не існує ? тисячолітня світова еволюція філософії йде лісом ?А хрен його знає!
Етика, мораль, душа - це речі абсолютно нематеріальні.
Нє, ну може колись знайдуть геном етики, кварк моралі чи бозон душі , але наразі...
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 17:37:36 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...етика та мораль без душі не існує ? тисячолітня світова еволюція філософії йде лісом ?А хрен його знає!
Етика, мораль, душа - це речі абсолютно нематеріальні.
Нє, ну може колись знайдуть геном етики, кварк моралі чи бозон душі , але наразі...наявність етики і моралі може давати певним суспільствам переваги з точки зору виживання в порівнянні з суспільствами де таких немає
тобто якщо етика і мораль існують серед людей за значить що наявність певного набір моральних правил сприяє у внутрішньо видовому відборі
тому гени які впливають на схильність людини до певних морально етичних норм не зникають з генотипу людей
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 17:57:31 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 17:58:29 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 17:59:48 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...угу
в деяких людей, котрі походять від мавпи , душа таки відсутняможливо
коли буде встановлений факт існування душі, і вчені навчаться визначати її присутність в тілах певних індивідів можливо і це припущення підтвердиться
з іншого боку на підставі даних які має наука можна стверджувати що не існує людей які походять від мавп...а від кого ж вони тоді вони походять?
добре, в існування душі Ви не вірите - але звідки ж тоді взялися такі абсолютно нематеріальні поняття як етика, мораль...?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:01:11 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...при этом в силу веяния времени дети видят приглашенных на все события попов,
дети видят попов в окружении первых лиц, и ничего, кроме лицемерия, такое детское бытиё
с восприятием такой корявой действительности не даёт.
как ребёнку понять, почему школа утверждает "дарвин", а все вокруг приглашают попов?
как ребёнку с етим разобраться?Мої діти бачуть попів і ржуть з них.... Бо вони розуміють звідки релігія, і яка її функція
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:01:44 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...А хрен його знає!
Етика, мораль, душа - це речі абсолютно нематеріальні.
Нє, ну може колись знайдуть геном етики, кварк моралі чи бозон душі , але наразі...наявність етики і моралі може давати певним суспільствам переваги з точки зору виживання в порівнянні з суспільствами де таких немає
тобто якщо етика і мораль існують серед людей за значить що наявність певного набір моральних правил сприяє у внутрішньо видовому відборі
тому гени які впливають на схильність людини до певних морально етичних норм не зникають з генотипу людейтобто ген моралі таки існує?
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:03:00 IP/Host: ---.188.230.57.24.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...можливо
коли буде встановлений факт існування душі, і вчені навчаться визначати її присутність в тілах певних індивідів можливо і це припущення підтвердиться
з іншого боку на підставі даних які має наука можна стверджувати що не існує людей які походять від мавп...а від кого ж вони тоді вони походять?
добре, в існування душі Ви не вірите - але звідки ж тоді взялися такі абсолютно нематеріальні поняття як етика, мораль...?У обезьян тоже есть этика и мораль.
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:05:26 IP/Host: ---.dip0.t-ipconnect.de
|
Розгорнути попередні цитати...а від кого ж вони тоді вони походять?
добре, в існування душі Ви не вірите - але звідки ж тоді взялися такі абсолютно нематеріальні поняття як етика, мораль...?У обезьян тоже есть этика и мораль.ну не знаю...
в москалів ніби теж є своя "етика і мораль"
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:27:38 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...А чи може хтось пояснити ламеру -
в чому принципова різниця між дарвінізмом і креаціонізмом?креаціонізм каже що бог створив 9 мільйонів видів різних істот (крім водної фауни) від однокілинних до організмів зі складною організацією.
зробив це за кілька днів
під час великого потопу посадив всі ці організми (плюс мільйони видів рослин) в один ковчег (кожного по дві в незалежності від кількості необхідної для размноження) і катав їх морем
Збудники тифу віспи вели себе культурно і не нападали на людей бо так їм наказав господь
ну і потім вони вийшли на землю і почали розмножуватись
а теорія еволюції каже що всі ці види (і ти що вимерли, бо в середньому вид існує десь в районі 2 мільйонів років а потім зникає, бо не витримує і змін в природі) виникли завдяки еволюції за мільйони років
процес відбувався від простіших до більш високого організованих
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:29:48 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:31:07 IP/Host: ---.ranch.volia.net
|
Розгорнути попередні цитати...А чи може хтось пояснити ламеру -
в чому принципова різниця між дарвінізмом і креаціонізмом?креаціонізм каже що бог створив 9 мільйонів видів різних істот (крім водної фауни) від однокілинних до організмів зі складною організацією.
зробив це за кілька днів
під час великого потопу посадив всі ці організми (плюс мільйони видів рослин) в один ковчег (кожного по дві в незалежності від кількості необхідної для размноження) і катав їх морем
Збудники тифу віспи вели себе культурно і не нападали на людей бо так їм наказав господь
ну і потім вони вийшли на землю і почали розмножуватись
а теорія еволюції каже що всі ці види (і ти що вимерли, бо в середньому вид існує десь в районі 2 мільйонів років а потім зникає, бо не витримує і змін в природі) виникли завдяки еволюції за мільйони років
процес відбувався від простіших до більш високого організованихНе варто змішувати книги написані для дітей з науковими трактатами. Це смішно, коли "долрослий дядя" з піною з рота кричить, що годинник цокає не тому, що там гномик сидить, а тому, що пружина крутить маятник.
Біблія написани для молодого Людства на стадії розвитку аналогічному дитячому періоду людини.
То добрий дороговказ, який розумних веде вперед по спіралі розвитку, а інших в інші сторони, але завдяки цьому створюється система поорівнянь, конкуренції, і взагалі Пізнання світу методом порівняння.
А щодо сотворення Світу Богом, чи Еволюцією, то це рівноправні Гіпотези, які всі мають право знати. Час прокаже яка Гіпотеза правильна, а насправді в боротьбі цих Гіпотез краще "...пізнається істина..."
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:35:14 IP/Host: ---.broadband.kyivstar.net
|
Панове віруни-атеїсти! Заперечуйте!
Re: За впровадження в шкільну програму вивчення наукової теорії Креаціонізму |
16 серпня 2018 18:35:33 IP/Host: ---.mobile.kyivstar.net
|
Розгорнути попередні цитати...У обезьян тоже есть этика и мораль.ну не знаю...
в москалів ніби теж є своя "етика і мораль"Немного надо расслабиться и осмотреться вокруг. Присмотритесь к другим млекопитающим - мы от них не так сильно отличаемся биологически. То что у нас есть
сознание и возможность общаться и передавать знания позволило развить на основе этой биологической оболочки уже информационную эволюцию, но это никак не противоречит
эволюции которая является просто биологическим фактом.
Я вообще не понимаю как этот факт можно отрицать. Как вы объясните что у людей может быть разный цвет кожи? Это почему произошло? Отрицание эволюции это сродни вере в плоскую землю.