Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль
15041
3 листопада 2016 00:23:58
І з якого це дива виділенки можливі лише на новозбудованих дорогах? З чого це блін випливає?
Того що. Неможливо дорогу розширити в старому місті, будинки заважають.
Виділіть смугу для ГТ на Липинського - теж все все стоятиме.Добудуйте третю смугу для ГТ на Липинського - все поїде, і авто і ГТ, бо вистарчає пропускної здатності. Математика проста як двері.
А як не можеш візуалізувати, то подивись що у суботу- неділю відбувається за Оперним і скільки машин там стоїть. Бо весь трафік зводиться в одну смгу в об"їзд лялькового.
Все правильно, неможливо дорогу розширити в старому місті. Тому, який очевидний варіант, коли забагато транспорту? Зменшити його кількість там.  Саме тому і робляться виділенки для ГТ, паралельно витісняючи приватні автомобілі з центру потрохи. Якщо є ліпший варіант - то в студію
15042
3 листопада 2016 00:20:00
неможливо розділити дороги, тому що вони для авто ( ГТ в тому числі), а не для пішоходів.
Виділенки для ГТ можливі лише на новозбудованих дорогах, а роблячи пензликом на існуючих ви лише збільшуєте корки на і так перевантажених трафіком шляхах. Невже це важко зрозуміти?
Афігєть, а пішоходи через дороги не ходять? А тротуари, які напаковані тачками, то не для пішоходів? І з якого це дива виділенки можливі лише на новозбудованих дорогах? З чого це блін випливає? От мене особисто харить в корках там стояти, їдучи в трамваї чи в автобусі (я про Франка), і щось я не бачу причин не робити там виділенку, чесно)
Просто кожен дивиться зі своєї точки зору, але я на свій захис додатково можу сказати, що ГТ перевозить більше людей в абсолютному і відносному (кількість людей на одиницю площі дороги) еквіваленті. Тому цілком логічно робити йому легший проїзд в першу чергу. Це достатній аргумент?
Табля, дістало. Тобі хоч кіл на голові теши...
Робіть шо хочете, одне це дибільне рішення заткає повністю центр навколо, включно із вашим ГТ.
Нє, ну хочете аби машин не було - пистуйте в гори, там людей нема. А місто лишіть в спокої!
Це називається "ой всьо". Я навів логічні аргументи, взагалі-то. І досвід європейських міст їх підтверджує. Пріоритет ГТ над автомобілями - це взагалі аксіома сучасного містобудування. Чому - див вище. Так що давайте або контраргументи, або погоджуйтесь.
15043
3 листопада 2016 00:18:26
Ну там виглядає на те, що вони нормлаьно встигають (мова йде про конкретно трамвай)
трамвай - так, інфраструктура, що оточує лінію - ще ні
нехай, я бажаю всіляких успіхів в тому проекті
буду до тещі їздити на трамвайчику... :gigi:
А інфраструктура і не буде готова до того часу, я думаю. Ну і фіг з ним, ліпше трошкипочекати, але щоб було нормально, я вважаю.
15044
3 листопада 2016 00:13:16
І якщо з першими ще можна якось миритись, то з другими - аж ніяк.
ну андрійкові принципово відкрити 17го - тому буде якось-такось аби трамвай проїхав
а далі продовжать рихтувати
і так ет ідем пер ідем, бо в нас такий от модус операнді
Ну там виглядає на те, що вони нормлаьно встигають (мова йде про конкретно трамвай), без особливих гонок.
15045
3 листопада 2016 00:12:15
У нас поки що не розділено дороги для автомобілів, для ГТ і пішоходів.
неможливо розділити дороги, тому що вони для авто ( ГТ в тому числі), а не для пішоходів.
Виділенки для ГТ можливі лише на новозбудованих дорогах, а роблячи пензликом на існуючих ви лише збільшуєте корки на і так перевантажених трафіком шляхах. Невже це важко зрозуміти?
Афігєть, а пішоходи через дороги не ходять? А тротуари, які напаковані тачками, то не для пішоходів? І з якого це дива виділенки можливі лише на новозбудованих дорогах? З чого це блін випливає? От мене особисто харить в корках там стояти, їдучи в трамваї чи в автобусі (я про Франка), і щось я не бачу причин не робити там виділенку, чесно)
Просто кожен дивиться зі своєї точки зору, але я на свій захис додатково можу сказати, що ГТ перевозить більше людей в абсолютному і відносному (кількість людей на одиницю площі дороги) еквіваленті. Тому цілком логічно робити йому легший проїзд в першу чергу. Це достатній аргумент?
15046
3 листопада 2016 00:09:31
нє, хлопаки. Не чіпайте нічого, то буде краще.
Реорганізували вже виїзд з міста навпроти галицького перехрестя, то лютий триндець.
Цікаво, який єплан то придумав?
Вас влаштовує такий стан справ, який є зараз? От серйозно?) І це не я чіпаю, я до того чисто як спостерігач хіба маю відношення. А то вже тут і в Садопоміч записали, і ледве не альтер его Садового :gigi:
Влаштовувало два року тому. Більш-менш.
І маршрути ГТ до 2012 року теж влаштоували, не стан самого транспорту. Реформа від панамера зробила тільки гірше.
А от мене ніхєра не влаштовувало, і зараз не влаштовує. Скажемо прямо - це повна срака. Тому мінятись буде ще дуже багато.
До речі, особисто мені стало тоді зручніше. І баатьом людям теж. Багатьом - ні. Фішка в тому, що тоді реформу так і не зробили, по-суті, бо тамта сітка маршрутів передбачала можливість пеерсадки. На цей раз воно вже буде, і логічно, що під дійсно нову схему роботи треба буде перекроїти маршрути, це нормально.
15047
3 листопада 2016 00:08:40
Цілком можливо, що Садік зажав, хто зна.
Слухай, такво без образ, а ти ще й кумедіянт троха. :laugh:
Ну а шо, для мене то не так очевидно. Не треба шукати підлих намірів там, де можливе просте разпіздяйство, як то кажуть)
15048
3 листопада 2016 00:04:57
Ясне діло, і тому його треба реорганізовувати.
нє, хлопаки. Не чіпайте нічого, то буде краще.
Реорганізували вже виїзд з міста навпроти галицького перехрестя, то лютий триндець.
Цікаво, який єплан то придумав?
Вас влаштовує такий стан справ, який є зараз? От серйозно?) І це не я чіпаю, я до того чисто як спостерігач хіба маю відношення. А то вже тут і в Садопоміч записали, і ледве не альтер его Садового :gigi:
15049
3 листопада 2016 00:03:21
б***ь ,знову кляті інвестори винуваті.
І грибовицьке сміття  біснуваті не хотіли десяток років розбурхати, та ще й парковок не бажають будувати.
Ага, ще нам мало євро не проїпали , не хотіли стадіон будувати.
Я нічого не забув???
Та я не проти парковок) Блін, не треба плутати грішне з праведним. Це просто гіпотеза, про інвесторів. Цілком можливо, що Садік зажав, хто зна.
15050
3 листопада 2016 00:02:21
сука які долбойоби дописують в гілці.
та ви для початку викличте таксі на 17-30 яке провезе вас по маршртутах які ви шкрябаєте.
 долбойоби йобані...
тут без зміни руху з чорновола на стрийську хуй проїдеш до 20-00 а вони сука умнічають...
Шановний не-довбойоб, які будуть альтернативні пропозиції?
ти не автомобіліст.
нафуй взагалі з тобою це обговорювати ?

через тракт  глинянський до епіцентру...
їїбанутися маршрут. 3 літри бензину в одну сторону...
зараз через замок 0.5 літри бензину.
хто вас дегенартів взагалі допускає до роздумів про автомобільний трафік міста ?

зараз - пізда.
якшо шось перекривати і міняти - настане  транспортний колапс. повний.
Я перепрошую, але я такий самий учасник трафіку, як і Ви. У нас поки що не розділено дороги для автомобілів, для ГТ і пішоходів. І я катаюсь постійно в тому ж ГТ по цих проблемних місцях, то що, я не маю ніякого стосунку до них, чи як? От хамство, капець.
15051
3 листопада 2016 00:00:16
Цитувати
І що за виокремлення ГТ, а решта транспорту? приватний ,комерційний то фуйня?
Для вас шо, новина? Я вже разів 20 тут повторяв - так, чорт забирай, в ГТ має бути пріоритет на дорогах, бо у ньому їздить найбільше людей. Це що, так важко зрозуміти? Тобто, якщо є пробелма, і не роз"їжджаються всі, то в першу чергу забезпечується нормальний рух ГТ. Йолипали, ну ж очевидні аргументи, задовбало одне і те ж пояснювати. І так в тій самій Європі, до якої ми так прагнемо.
Цитувати
І в яких тих місцях? там де пише Пром, ніколи проблем особливих не було, та й ГТ там майже не їздить.
Я зараз конкретно про вулицю Франка і Підвальну, по якій триндець.
Цитувати
Та зніми пару дибільних світлофорів , то відразу пробки в деяких місцях зникнуть.
Чого то раптом? Це ніфіга не очевидно.
Цитувати
Свідок задопомочі?
Анітрохи. Я за Кошулинського голосував, до речі)
Цитувати
Ти що в принципі не припускаєш що є місця де тупорило організовано рух?
Ясне діло, і тому його треба реорганізовувати.
Цитувати
А казати - то запропонуйте краще звичайно можна, але тут ніхто за це не  брався і для цього у владу не пхався.
Та й просто як громадяни всі мають право сказати своє фе.
Правильно, йдеться про те, що критикуються будь-які зміни, і нічого толкового не пропонується взамін.

15052
2 листопада 2016 23:47:44
сука які долбойоби дописують в гілці.
та ви для початку викличте таксі на 17-30 яке провезе вас по маршртутах які ви шкрябаєте.
 долбойоби йобані...
тут без зміни руху з чорновола на стрийську хуй проїдеш до 20-00 а вони сука умнічають...
Шановний не-довбойоб, які будуть альтернативні пропозиції?
15053
2 листопада 2016 23:46:31
глинянський тракт- богданівську зробити магістральною і нормально дотянути до кільця на хмельницького
там успішно затикає епіцентр, а інакшого виїзду там немає/нереально, бо стоять будинки.
Знести нах Торпедо! :)
Правильно, місця там вагон і попри Епіцентр, було б бажання.
15054
2 листопада 2016 23:25:58
переглянув відео на сайті (https://www.youtube.com/watch?v=omf3mnQSNjM)
що ж, трамвай дійсно поїде незабаром
уявляю собі розпач окремих дописувачів...  :rotate:
щось я не зрозумів того лісу стовпів. що на мосту понаставляли - таке враження, що в них тих стовпів надлишок і вирішили їх впхати усюди
а так все гарненько
Тут два варіанти - або відкат, або різні департаменти не домовились. Але виглядає дійсно жахливо. Шкода, що всякі свободівькі активісти на такі нюанси уваги не звертають
15055
2 листопада 2016 23:16:38
Нє, ну серйозно, які об"їздні шляхи навколо цієї ділянки є непідготовленими для руху?
реально для розгрузки транзиту через центр тре добудувати кілька вулиць, продовжити луганську до городоцької, глинянський тракт- богданівську зробити магістральною і нормально дотянути до кільця на хмельницького, зєднати левандівку з рясне, а центрі має рулити ГТ і робити все для того щоб автом туди не було б вигідно заїзджати...
Конкретно в тому місці + підвальна - то хіба дійсно глинянський тракт, але там ж і так ближче можна об"їхати зараз. Сумнівно, що це вирішить конкретно цю проблему. Тоді вже дійсно тунель під Високим Замком
15056
2 листопада 2016 23:14:26
Зразу видно - учені люди
15057
2 листопада 2016 23:10:31
Під підготуванням мається на увазі вирішення проблеми з покриттям, приміром я к на Просвіти та вирішити проблему з паркуванням, аби збільшити пропускну здатність. На Лисенка те саме. І так довкола.
Ну покриття там +\- адекватне, ну точно не гірше, ніж на Франка. А паркування - які будуть пропозиції?
Я коли востаннє їхав по Просвіти - то покриття там було доволі горбате, і доводилось повзти. По Лисенка - там недавно вколупали якусь доміну, вважаю, що там можна було й парковку багатоповерхову облаштувати, аби можна було спокійно їхати в обидва боки. З іншого боку по старій пам'я в районі Замкової - Ужгородської були чорториї. Підозрюю, що там ніц не помінялось, за древніми традиціями.
Паркова, то було б непогано, але. очевидно, інвестори то вважають нерентабельним( В нас же купа місць з парковками, які не юзаються, бо влом бабло платити
15058
2 листопада 2016 23:07:33
Давно з"єднали вже
нечасто там буваю, останній раз місяця півтора тому, тоді залишалось буквально метрів 50
колись давали посилання на форум з докладними фото і відео на тему трамвая
шкода, що забув я його адресу...(
Конкретно ця тема:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1739850&page=272
15059
2 листопада 2016 23:04:50
хто був останній раз перед сихівським мостом?
ще не з'єднали колії?
Давно з"єднали вже
15060
2 листопада 2016 23:03:13
Оптимально - спочатку підговувати об'їздні шляхи, а потім робити реконструкцію магістралей, але нафіга?
Наприклад які шляхи в тому місці?
Під підготуванням мається на увазі вирішення проблеми з покриттям, приміром я к на Просвіти та вирішити проблему з паркуванням, аби збільшити пропускну здатність. На Лисенка те саме. І так довкола.
Ну покриття там +\- адекватне, ну точно не гірше, ніж на Франка. А паркування - які будуть пропозиції?
15061
2 листопада 2016 23:01:35
Нє, ну серйозно, які об"їздні шляхи навколо цієї ділянки є непідготовленими для руху?
15062
2 листопада 2016 22:59:43
Нагріти приміщення кількома свічками? Сіріослі?
15063
2 листопада 2016 22:47:20
Оптимально - спочатку підговувати об'їздні шляхи, а потім робити реконструкцію магістралей, але нафіга?
Наприклад які шляхи в тому місці?
15064
2 листопада 2016 22:40:05
АЛе тих мудил все одно б добре пошмонати, особливо газовиків - не вгледиш, то вічно хитро понараховують. З газом таке бувало, коли мінялась ціна, на стику тих місяців спеціально недораховували по меншій ціні
Так, крутять масово, у сподіванні, що комусь легше заплатити, ніж розбиратися.
Треба разок добре поставити на місце - ентузіазм пропадає відразу і надовго. Грошей вони хочуть, але шкандаль замість грошей їм не потрібен.
Теоретично, таким має прокуратура займатись, наскількия розумію. Але цього очікувати марно
15065
2 листопада 2016 22:31:07
Ну так власне. Оптимально, як я вже казав - тунелів набудувати. От як мінімум, тунель від площі Митної і до Добробуту вирішив би купу проблем. Але це такі страшні бабки, що найближчим часом подібне місту не світить.
Танунах!
Підземний трамвай вже пробували рити - пів-центру чуть не провалилося...
Так ж не в тому місці. В районі проспекту Свободи дійсно не варто, мабуть, враховуючи, що то колишні болота. Але то просто так. для прикладу - у нас там вузьке місце, і щось придумувати все одно треба.
15066
2 листопада 2016 22:29:14
АЛе тих мудил все одно б добре пошмонати, особливо газовиків - не вгледиш, то вічно хитро понараховують. З газом таке бувало, коли мінялась ціна, на стику тих місяців спеціально недораховували по меншій ціні
15067
2 листопада 2016 22:24:26
Ну так власне. Оптимально, як я вже казав - тунелів набудувати. От як мінімум, тунель від площі Митної і до Добробуту вирішив би купу проблем. Але це такі страшні бабки, що найближчим часом подібне місту не світить.
15068
2 листопада 2016 22:20:53
Зняті споживачем чи отримані та/або зняті енергопостачальнико м (електророзподільним підприємством) дані про покази засобу обліку в інший день вважаються вихідними даними для визначення показів засобу обліку на перше число календарного місяця шляхом додавання (віднімання) середньодобового споживання, помноженого на кількість днів (діб) між датою зняття показів та першим числом календарного місяця.

Середньодобове споживання визначається виходячи з даних про покази засобу обліку, зафіксовані між двома послідовними зняттями, та кількості днів між цими зняттями показів.
Другий абзац стосується "середньодобового", згаданого у першому абзаці.
Все разом регламентує, як, наприклад не маючи показів на 1 число, зняти покази 5 числа і за ними визначити суму до сплати на 1 число.
Чого істериш, невіглас?
А власне яка різниця 1 чи 5 зняті показники? Адже різниця в показниках, тобто фактично спожита електрика буде на 5 днів більше в поточному платежу. Всеодно оплачуєш ці кіловати.
Це так би було, якби ціна кожного кіловата була однаковою. А так, там до 100 кубів одна ціна, після 100 - інша. Тому обленерго вигідно з одного місяця на інший перекидати кіловати. Вони мудаки, звісно, але з цим просто боротись, подаючи показники на певне число.
15069
2 листопада 2016 22:16:45
Нашому народу що не зроби одначе будуть невдоволені :)
Особливо якщо це зробити так як воно завше робиться.
Так йобт, я не бачу пропозицій, як робити інакше. Мені дуже цікаво, як можна ще замутити схему руху в тих місцях, шоб ГТ мав можливість нормлаьно проїхати.
15070
2 листопада 2016 22:13:46
Так просто треба подавати показник лічильника в останній день місяця, або в перший, у Львові то можна робити на сайті (корявому, але все ж)
(tu)
це абсолютно правильно, але нажаль це покищо фантастика
Чому? Я так подавав
15071
2 листопада 2016 22:06:38
Так просто треба подавати показник лічильника в останній день місяця, або в перший, у Львові то можна робити на сайті (корявому, але все ж)
15072
2 листопада 2016 00:23:59
Ну таке точно не приймуть, але для початку було б непогано забезпечити хоча б обов'язкову частину тиражу україномовну. Бо газет дійсно немає зовсім, по-суті
15073
2 листопада 2016 00:17:55
прописка в паперовому вигляді поки що додається
А все решта? І коли будуть ці дані вноситись?
А навіщо? Це ідентифікаційний докумен , який засвідчує твою особу і все.
Та воно в принципі нормально, якщо при його пред"явленні всі решта дані будуть братись з бази.
15074
1 листопада 2016 23:33:02
А як там з реєстрацією, шлюбом і іншими відмітками, котрі в старий паспорт вносились?
прописка в паперовому вигляді поки що додається
А все решта? І коли будуть ці дані вноситись?
15075
1 листопада 2016 23:26:52
А як там з реєстрацією, шлюбом і іншими відмітками, котрі в старий паспорт вносились?
15076
1 листопада 2016 20:33:22
Взагалі, в цій ситуації характерне інше: якщо їй 26 років зараз, і у неї вже двоє дітей, то значить, рожати їх вона почала кілька років тому, а одружились, мабуть, ще раніше. Звідси запитання: якого фіга так рано одружуватись? При чому, це якась поголовна манія останнім часом. Як мінімум, у такому випадку, скоріше за все, не було ні довгих стосунків перед одруженням, ні співжиття. Крім того - люди часто міняються саме в такому віці, і спочатку, можливо, дійнсо було кохання, але коли поруч зовсім інакша людина, то й жити з нею не хочеться. Те саме хлопа стосується - він міг сильно помінятись. Власне, як на мене, ранні одруження - основна причина подальшого розпаду сімей.
В даній конкретній ситуації було б добре, все ж, заслухати і начальника транспортного колишнього чоловіка - з його точки зору може бути цілком інакше бачення ситуації. Цілком може виявитись, що жінка після народження дітей стала зовсім інакшою, перестала за собою доглядати, пиляє, стєрва і т. д. Може й ні, але такий варіант цілком реальний.
Все ж таки, якщо хлоп забив на своїх дітей (якщо вони дійсно від нього) - він гондон, однозначно. Якщо це дійсно так, повторюсь.
Ну і якщо він ловелас, то таким був і раніше, інакше не буває. Все ж таки, треба було більш відповідально відноситись до одруження. Ну і з його боку та ж сама помилка.
Це називається "схадіть за муж" ...мода така!
Ну і толку потім з такого "замуж"? А чувак чим думав?
15077
1 листопада 2016 20:21:38
Взагалі, в цій ситуації характерне інше: якщо їй 26 років зараз, і у неї вже двоє дітей, то значить, рожати їх вона почала кілька років тому, а одружились, мабуть, ще раніше. Звідси запитання: якого фіга так рано одружуватись? При чому, це якась поголовна манія останнім часом. Як мінімум, у такому випадку, скоріше за все, не було ні довгих стосунків перед одруженням, ні співжиття. Крім того - люди часто міняються саме в такому віці, і спочатку, можливо, дійнсо було кохання, але коли поруч зовсім інакша людина, то й жити з нею не хочеться. Те саме хлопа стосується - він міг сильно помінятись. Власне, як на мене, ранні одруження - основна причина подальшого розпаду сімей.
В даній конкретній ситуації було б добре, все ж, заслухати і начальника транспортного колишнього чоловіка - з його точки зору може бути цілком інакше бачення ситуації. Цілком може виявитись, що жінка після народження дітей стала зовсім інакшою, перестала за собою доглядати, пиляє, стєрва і т. д. Може й ні, але такий варіант цілком реальний.
Все ж таки, якщо хлоп забив на своїх дітей (якщо вони дійсно від нього) - він гондон, однозначно. Якщо це дійсно так, повторюсь.
Ну і якщо він ловелас, то таким був і раніше, інакше не буває. Все ж таки, треба було більш відповідально відноситись до одруження. Ну і з його боку та ж сама помилка.
15078
1 листопада 2016 01:16:27
Всё хуже чем я думал.
Планокуры агрессивно требуют равенства.
Интересно если им разрешить таки, как скоро подтянутся кокаинисты?
Их тоже ведь дохуя и все как один заявляют что это невредно и как
только захотят так и бросят.
Тут дуже просто - має бути межа шкоди, вище якої - заборона. А межу можна совати, це вже залежно від того, як вирішить суспільство. Але якщо межа стоїть вище, ніж маріхуана, то горілка і міцний алкоголь туди теж однозначно попадають. Тобто йдеться просто про уникнення подвійних стандартів.
ПС. Особисто мені буде нормально, якщо б заборонили міцний алкоголь, я його і так дуже рідко вживаю, і то за компанію.
15079
1 листопада 2016 00:23:51
Афігєть точна вакансія, детально описані напрямки та технології,  що вимагаються, а також вилка зарплат.
15080
31 жовтня 2016 22:39:25
Народ,  я ще раз напишу - ці всі речі дуже неочевидні і часто здається абсурдними на перший погляд. Але на ділі підтверджується правильність такого шляху

Повна версія