Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

GMG Aluminum-Ion Battery :bomb: :bomb: :bomb:

GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

* Charges 60 Times Faster than Lithium-Ion
* do not spontaneously overheat and do not require extra cooling to function safely
* Unlike lithium, aluminum is a readily available resource
* Aluminum is also one of the most recyclable materials
* aluminum is 7 times cheaper than lithium
* aluminum avaible in Ukraine

Останнє редагування: 12 червня 2021 18:19:09 від pelfor
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

всьо нах біток

всі в люмініум  :laugh:
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

всьо нах біток

всі в люмініум  :laugh:

Це шанс енергонезалежності України
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

aluminum avaible in Ukraine

а вот хуй
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

а вот (x)
глина, сер!
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Алюміній в Україні був декомунізований [ua]
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
Agh

глина, сер!
От глины до аллюминия не близкий путь, как и от урановой руды до ТВЕЛа ;)
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

От глины до аллюминия не близкий путь, как и от урановой руды до ТВЕЛа ;)
у глини на порядок ближче.... принаймні центрифуг не тра і радзахисту
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

В скільки разів люмінієва батарейка буде важчою/об'ємнішою за літієву?
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Шо там з Миколаївським глиноземним, це те що трееба?  ЗАлК приватизувати, поновити виробництво люмінію.

Останнє редагування: 12 червня 2021 19:32:28 від Bortsoff
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

По посиланню від ТС:
Беремо графенову плівку, свердлимо в ній дірки і вставляємо туди атоми алюмінію
І все це запакуємо слоями як торт Наполеон
Так робить австралійська компанія GMG - Graphene Manufacturing Group

Аl-ion батарейка для  iPhone заряжається менше ніж 10 сек, а хватає її на втричі довше, ніж Li-ion
Вона не гріється і їй не треба охлажденія, яке в іон-літієвих батарейках займає 20% ваги (80kg in a 100kWh pack).
Аl-ion батарейки появляться на ринку в цьому році, а масова продукція для e-автомобілів - в 2024 році


Дальше ідуть технічні подробиці, в яких розбирається vhavr-2 або читайте самі
Дуже в цікаві часи ми живемо....
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

хєр вам ріб'ята, укулєли вже з радісним гигиканням декомунізували наше виробництво алюмінію.

Разом з кацапами до речі.

а що "хахлам нє нужно давать чтота праізвадіть" накладалося "гей,гей ! Україна має позбутися виробництва та інфраструктури !"

ОТЖЕ ХЄР ВАМ А НЕ УТЮГ.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

убійца літія?
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

убійца літія?

ні, вбивця кацапів
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

всьо нах біток

всі в люмініум  :laugh:
Купляйте акції Graphene Manufacturing Group

https://graphenemg.com/gmg-graphene-aluminium-ion-battery-progress-update/
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Багато вже було подібних повідомлень, але віз і досі там. Але так хотілося б... І є-кет заглох. Мертво...
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Все остатки алюминиевого производство в Украине не ещё при кучме были переданы в руки русских

Слава Украине героям Слава







   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Беремо графенову плівку, свердлимо в ній дірки і вставляємо туди атоми алюмінію
одне просте питання, що зводить на ніц усі хвілосовствовання
графен вже навчилися виробляти в промислових маштабах? Я навіть не прошу у маштабах, як зараз літій клепають - просто покажіть лінію/цех, де з одного боку вантажать вугілля (або іншу сировину з вуглцем) а з другого графенова плівка буде листами складуватися

останній раз, коли я цим цікавився, графен могли вироблять виключно у лабах у кількості, достатньой лишень для досліджень властивостей графену
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

И на русском не надиктовывать так корректно но печатать в лом
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

И на русском не надиктовывать так корректно но печатать в лом
...а вшивий про лазню
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Все остатки алюминиевого производство в Украине не ещё при кучме были переданы в руки русских

Слава Украине героям Слава

Там репарації по Криму - по суті Росія втратила усе що мала в Україна
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

одне просте питання, що зводить на ніц усі хвілосовствовання
графен вже навчилися виробляти в промислових маштабах? Я навіть не прошу у маштабах, як зараз літій клепають - просто покажіть лінію/цех, де з одного боку вантажать вугілля (або іншу сировину з вуглцем) а з другого графенова плівка буде листами складуватися

останній раз, коли я цим цікавився, графен могли вироблять виключно у лабах у кількості, достатньой лишень для досліджень властивостей графену

GMG - австралийская ведущая компания в области чистых технологий, которая производит графен и водород путем крекинга метана вместо добычи графита.
Используя запатентованный процесс компании, GMG производит высококачественный, недорогой, масштабируемый, «настраиваемый» графен без/с низким содержанием примесей, что позволяет продемонстрировать экономичность и экологические улучшения в ряде экологически чистых приложений мирового масштаба.
Используя этот низкозатратный источник графена, Компания разрабатывает продукты с добавленной стоимостью, предназначенные для массовых рынков энергоэффективности и хранения энергии.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

GMG - австралийская ведущая компания в области чистых технологий, которая производит графен и водород путем крекинга метана вместо добычи графита.
Используя запатентованный процесс компании, GMG производит высококачественный, недорогой, масштабируемый, «настраиваемый» графен без/с низким содержанием примесей, что позволяет продемонстрировать экономичность и экологические улучшения в ряде экологически чистых приложений мирового масштаба.
Используя этот низкозатратный источник графена, Компания разрабатывает продукты с добавленной стоимостью, предназначенные для массовых рынков энергоэффективности и хранения энергии.

я спитав не про компанію, що рекламує "інноваційний продукт"
Я спитав: "чи навчилися виробництву графену у промислових маштабах?"

Відповіді я не отримав.
Що цікаво в інеті НІДЕ нема інфи, а у якій кількості той графен продукують?
Зате є цікавий докУмент. Фінансовий звіт компанії
https://graphenemg.com/wp-content/uploads/2021/05/GMG-310321-FINAL-for-release.pdf

Й там є дуже цікава табличка, у якій можна отримати непряму інформацію щодо виробництва
А саме:
Sale of goods

Так от. За ТРИ місяці компанією спродано товару ажно на....
113,770 (сто тринадцять тисяч сімсот сімдесят) долярів.
Причому не американських долярів, а австралійських.
Тобто, якщо перевести у більш знайому валюту, то вийде $87515
Ще раз повторюю - за ТРИ місяці
В середньому товару спродається меньш ніж 30 тис баксів у місяць!

Перепрошую, це завод по виробництву високотехнологічних пристроїв чи ларьок з шаурмою?

PS. поліз пошукать ціну на графен у китайців. Дійсно, ціна дуже впала, 1 грам китайці продають зараз по 40-50 баксів
Тобто, якщо GMG спродує чстий графен, не у виробах, то вони продукують ажно 700 (сімсот) грам графену на місяць!!!!

Акуєнно промисловий маштаб!


Останнє редагування: 13 червня 2021 00:37:18 від PAL
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

-----------------
Тобто, якщо GMG спродує чстий графен, не у виробах, то вони продукують ажно 700 (сімсот) грам графену на місяць!!!!
Акуєнно промисловий маштаб!

Це стартап, який появився в 2017 році на базі університету в Квінсленде (Брізбен)
Ось шо про Graphene Manufacturing Group розповідає його засновник Craig Nicol:


Про цей стартап написав FORBES
https://www.forbes.com/sites/michaeltaylor/2021/05/13/ev-range-breakthrough-as-new-aluminum-ion-battery-charges-60-times-faster-than-lithium-ion/
i pv magazine-australia
https://www.pv-magazine-australia.com/2021/04/28/brisbane-based-tech-firm-and-university-of-queensland-team-up-to-transform-energy-storage/
Обидва - досить респектабельні джерела
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Про цей стартап написав FORBES
перспективний стартап - це гарно
Але в третій раз пишу своє питання:
графен вже навчилися виробляти У ПРОМИСЛОВИХ МАШТАБАХ????

Ні?
Тоді про які нові аккуми взагалі йде мова?
Цей стартап й ці аккуми можуть бути цікавими для інвесторів. Це дійсно перспективна тема.
АЛЕ!
Це перспектива наступних 50ти років, ну може 30ти
Там реально серьйозні технічні складнощі у виробничому процесі, які вже давно намагаються вирішити.
Сподіваюся, вирішать, бо зарядка мобільного пристрою за десять хвилин на повну котушку - це дійсно круто, навіть якщо той пристрій буде важити на 20 грамів більше.
Для електромобілів - я не дуже бачу перспективи у сенсі надшвидкої зарядки. Нє, якщо вирішать технічні проблеми, туди будуть пхать графенові аккуми. Бо вони безпечніші й не вимагають дефіцитного літію
Але справа не тільки у аккумуляторах. Справа у банальній фізиці.
Дивися сам.
Маємо аккум, наприклад на 50кВт*год (величина узята для зручності розрахунків й тому, що зараз ємність крутиться біля цієї величини)
Теоретично графеновий аккум дозволяє зарядити це хвилин за десять. Що ж маємо практично? Візьмемо удвічі більший час, 20 хвилин. Рахуємо необхідний струм для такої зарядки (вважаємо напругу заряду у 400В, знову ж виходячи з параметрів швидкістних зарядок):
50000/400 * 3 = 375А.
Ще раз, прописом:
Триста
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!

Домашнє завдання: порахувать, яка площа провідників у зарядному кабелі потрібна для забезпечення такого струму, за умови, що кабелі вироблені з хімічно чистої міді


   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

Для тих, хто не дуже пойняв мій попередній пост
Таблиці стандартів дають площу перетину 185мм2
Тобто діаметр мідної жили має буть 8мм. А їх дві тільки на силовій частині, плюс три на інтерфейсній, там вистачить, звичайно, меньшого перетину, десь 1мм2 (ну тут можливі варіанти, але приблизно так)
Кабель буде просто стирчати з зарядки у вигляді товстого шлангу й зігнути його - задачка не для кожного пересічного
Й це я ще не прикидував діаметр контактного гнізда для того кабелю, він буде значно більший, щоб не спалити роз'єм за рахунок контактного опору
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
smx

сколько было тех статей, и топливные тошиба обещала еще 15 лет назад, и твердые обещали чуть ли не от имени самсунга еще 3 года назад - а воз и ныне там

свой первый пальчиковый AA аккамулятор я купил в 1996 году это была Varta 750 mAh
3 дня назад на али я заказывал мизинчиковые (чуть меньше пальчиковых) ААА емкостью 900 мAh

вот вам и прогресс за 25 лет, вернее его практически полное отсутствие
справедливости ради отмечу, что Varta давала напряжение 1.2 V
а те что брал недавно 1.6 V (цинковые)
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
smx

и как убивались аккамуляторы за 2 года, так и убиваются, а цинковые вообще за 1.5 года половину
и в мобилках через 2 года уже на 50% хуже
только вот у меня Сяоми последний, скоро будет 3 года уже то вроде только на 20% упала батарея, и то думаю только потому что 4000 и телефона на 2ое суток с запасом хватало, то заряжал в 2 раза реже, чем старые телефоны. Этот заряжаю не каждый день до сих пор
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
PAL

сколько было тех статей, и топливные тошиба обещала еще 15 лет назад, и твердые обещали чуть ли не от имени самсунга еще 3 года назад - а воз и ныне там

свой первый пальчиковый AA аккамулятор я купил в 1996 году это была Varta 750 mAh
3 дня назад на али я заказывал мизинчиковые (чуть меньше пальчиковых) ААА емкостью 900 мAh

вот вам и прогресс за 25 лет, вернее его практически полное отсутствие
справедливости ради отмечу, что Varta давала напряжение 1.2 V
а те что брал недавно 1.6 V (цинковые)

в этом разница
аккумы на 1.2В давно есть и на 1500 и даже на 3000mAh
проблема в том, что 1.2 - мало, стандарт 1.5В, и некоторые устройства просто не будут работать на аккумах (если тебе надо питать что-то посложнее фонарика)
а цинковые пока малой емкости

Проблема не столько в аккумах, сколько в ограничениях физики. Чем быстрее нужно наполнить бассейн, тем толще нужно делать трубу и большее давление подавать

Я сторонник аккумов с жидкими электродами, где перезарядка производится сменой жидкостей
Другого решения по быстрой перезарядке я не вижу
Смена акумов целиком приемлема только для организаций с большим парком, да и то, при условии выработки жестких стандартов на эти аккумы, для взаимозаменяемости, на что автопроизводители не пойдут

   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:


Але справа не тільки у аккумуляторах. Справа у банальній фізиці.
Дивися сам.
Маємо аккум, наприклад на 50кВт*год (величина узята для зручності розрахунків й тому, що зараз ємність крутиться біля цієї величини)
Теоретично графеновий аккум дозволяє зарядити це хвилин за десять. Що ж маємо практично? Візьмемо удвічі більший час, 20 хвилин. Рахуємо необхідний струм для такої зарядки (вважаємо напругу заряду у 400В, знову ж виходячи з параметрів швидкістних зарядок):
50000/400 * 3 = 375А.
Ще раз, прописом:
Триста
Сімдесят
П'ять
Ампер!!!!!

Домашнє завдання: порахувать, яка площа провідників у зарядному кабелі потрібна для забезпечення такого струму, за умови, що кабелі вироблені з хімічно чистої міді

ОК, дякую, толково і грамотно, ясно і понятно
Тільки як ти поясниш ось цей широковідомий факт:

У Tesla есть собственная сеть зарядных устройств для е-авто, известная как Supercharger. Эти автомобильные зарядные станции на 480V предназначены для зарядки Tesla с невероятной скоростью.

Сколько времени нужно, чтобы зарядить Tesla акумулятор автомобіля от зарядной станции?
Зарядные устройства могут зарядить аккумулятор автомобиля до 80% всего за 40 минут.
После того, как аккумулятор достигнет емкості 80%, он начнет заряжаться медленнее, чтобы защитить здоровье аккумулятора, пока он не достигнет полной зарядки.

Tesla Model 3/Battery capacity 50 to 75 kWh
https://www.solarreviews.com/blog/how-long-does-it-take-to-charge-a-tesla

Мідні провода не товсті, гнуться, можна заряжати в домашніх умовах - там нижче по посиланню в деталях як і скільки
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

correction
Tesla Model 3/Battery capacity 50 to 75 kWh
https://www.solarreviews.com/blog/how-long-does-it-take-to-charge-a-tesla

не ємність а робота
Ємність = Ah
Робота = AhV
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Очередная замануха.
Ну удачи заряжать в 60 раз быстрее током в 60 раз больше :laugh:
Как тут не вспомнить знаменитую притчу о ученых и убрщице. :laugh:
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

ОК, дякую, толково і грамотно, ясно і понятно
Тільки як ти поясниш ось цей широковідомий факт:

У Tesla есть собственная сеть зарядных устройств для е-авто, известная как Supercharger. Эти автомобильные зарядные станции на 480V предназначены для зарядки Tesla с невероятной скоростью.

Сколько времени нужно, чтобы зарядить Tesla акумулятор автомобіля от зарядной станции?
Зарядные устройства могут зарядить аккумулятор автомобиля до 80% всего за 40 минут.
После того, как аккумулятор достигнет емкості 80%, он начнет заряжаться медленнее, чтобы защитить здоровье аккумулятора, пока он не достигнет полной зарядки.

Tesla Model 3/Battery capacity 50 to 75 kWh
https://www.solarreviews.com/blog/how-long-does-it-take-to-charge-a-tesla

Мідні провода не товсті, гнуться, можна заряжати в домашніх умовах - там нижче по посиланню в деталях як і скільки

Струм в стартері автомобіля в момент запуску біля 100 ампер при 12 вольтах. За тих пару секунд дротам нічого не стається. Якщо напругу підняти до 220 то це буде тільки 5 ампер і витримає самий дешевий кабель з розетки. Якщо напругу підняти до 2000 вольт то це буде взагалі 0.5 ампера - рівень пальчикової батарейки з ліхтарика. Тому якщо забити на безпеку і підняти вольтаж акумуляторів - всі ті ампери і товщина дротів перестануть мати значення
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
smx

Очередная замануха.
Ну удачи заряжать в 60 раз быстрее током в 60 раз больше :laugh:
Как тут не вспомнить знаменитую притчу о ученых и убрщице. :laugh:

это там еще лев был ?)))

а по сути, на сколько я знаю последние стандарты электрозаправок обязывают жидкостное охлаждение кабеля зарядки
а все нормативы что вы тут пишите для обычных проводов без охлада
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:
smx

и да вольтаж рулит
в более отдаленном  будущем ничего не мешает заряжать например 2мя кабелями, например справа и слева вставляются в авто, или беспроводная зарядка + кабель

вообщем пока проблема высосана из пальцев
были бы такие аккамуляторы, а заряжать то уже мелочи, по крайней мере сейчас явно затык в  аккумах а не кабеле
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

это там еще лев был ?)))

а по сути, на сколько я знаю последние стандарты электрозаправок обязывают жидкостное охлаждение кабеля зарядки
а все нормативы что вы тут пишите для обычных проводов без охлада
а нафига вообще эти кабели?
Сделать на бампере контактные площадки с люминия а на заправке люминиевые же электроды два дюйма.
Подъехал уперся бампером в стену и заряжайсо.
данные отдавать по блюпупу.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

Цю проблему давно вирішили на залізниці. Вроді тонкий провід контактний а крутить тисячі кіловат моторів електровоза.
   
Re: GMG Aluminum-Ion Battery  :bomb: :bomb: :bomb:

а нафига вообще эти кабели?
Сделать на бампере контактные площадки с люминия а на заправке люминиевые же электроды два дюйма.
Подъехал уперся бампером в стену и заряжайсо.
данные отдавать по блюпупу.
:weep:
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія