Політичний ФОРУМ

Клуб ФУП => Тема розпочата: Слав від 18 червня 2018 12:31:43

Назва: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Слав від 18 червня 2018 12:31:43
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Влад від 18 червня 2018 12:59:54
Ну і ? Як-52... Літак як літак... Сам на такому літав. Досить непоганий літак початкового рівня.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: ipid від 18 червня 2018 13:01:47
У нас такі вже планером керували. ;)
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: kachmar від 18 червня 2018 13:09:43
емоції в неї прикольні

видно що їй подобається )

тільки я щось парашута не побачив

а раптом щось станется і що? пілот спасеться а дівинка ні?
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Влад від 18 червня 2018 13:27:24
емоції в неї прикольні

видно що їй подобається )

тільки я щось парашута не побачив

а раптом щось станется і що? пілот спасеться а дівинка ні?
Взагалі на Як-52 парашут знаходиться в чашці крісла. Тобто пілот на ньому сидить. Підвісної системи парашута я теж не розгледів (як і ременів притяга :) ), тому що у дівчини дуже довге волосся і воно все закриває. Витяжне кільце парашуту знаходиться на рівні живута. І на відео його не видно.
Тільки чи от буде толк з того парашуту, якщо щось трапиться ? Суніваюсь, що в ції дівчини вистачить духу покинути літак в разі необхідності. При чому зробити це потрібно павильно, а потім ще й вручну ввести і дію парашут.
Для непідготовленої людини це задача майже нездійсненна.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Десантник від 18 червня 2018 13:40:48
девочка ещё маленькая, в ней весу килограмм 30-35, очень лёгкая. парашют с высокой вероятностью не наполнится при раскрытии
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Дуглас від 18 червня 2018 23:29:55
вод таг батько побалуе доньку и получится на выходе Капанина....а у батькив сердешный приступ при полетах доньки....пилотаж с 15ой минуты

Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: pin2 від 19 червня 2018 08:14:46
Красота!  На літаку чи планері воно зовсім по іншому)
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Влад від 19 червня 2018 08:43:37
Красота!  На літаку чи планері воно зовсім по іншому)
Ось один з моїх улюблених кліпів з вищим пілотажем.
https://rutube.ru/video/b7bdb61ea313af66e9e8f94ffef466c9/
Довелось вставити тут, тому що ютуб заблокував кліп через накладену музику.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: tracker від 19 червня 2018 08:47:40
 Сажать в пилотажный самолёт пакса глупость, ребёнка глупость в двойне. Пилот дурак
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Влад від 19 червня 2018 09:03:38
Сажать в пилотажный самолёт пакса глупость, ребёнка глупость в двойне. Пилот дурак
Взагалі то Як-52 використовувався в аероклубах як літак початкового навчання. І часто літати на ньому починали в віці трошки старшому, ніж ця дівчина. Я коли поступав в льотне училище, то зі мною поступали хлопці з аероклубів, яким було по 17 років і які вже мали досить непоганий наліт на Як-52.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: авіатор від 20 червня 2018 19:52:30
https://youtu.be/hXw13BnbBs4

Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Влад від 20 червня 2018 20:08:10
Ну "морда-лиця" на першому самостійному в мене десь така, мабуть, і була. Серйозно-зосереджена. :)
А як же... Сам в кабіні... Інструктора в задній кабіні немає... Вся надія тільки на себе.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: myshka naruzhka від 20 червня 2018 20:19:19
пілот спасеться а дівинка ні?
пілот її батько.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: авіатор від 20 червня 2018 20:23:33
пілот спасеться а дівинка ні?
пілот її батько.

нєа, її батько далеко  B-)
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: lot від 20 червня 2018 20:26:48
Я на копии И 16 пассажиром летал  УУУУххх
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: myshka naruzhka від 20 червня 2018 20:26:52
пілот спасеться а дівинка ні?
пілот її батько.
нєа, її батько далеко  B-)
літак без пілота шолі? я колись бачила ролік теж амерський, де донька з татом була. але вона так верещала.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Влад від 20 червня 2018 20:29:33
пілот спасеться а дівинка ні?
пілот її батько.
нєа, її батько далеко  B-)
Чого ви хвилюєтесь ? Як-52 машина досить надійна. Тим більше що політ над аеродромом при достатньому запасі висоти. Якщо не почне розвалюватись в повітрі, то сісти зможе запросто навіть при відмові двигуна. Тим більше, що, судячи з відео, місць для вимушеної посадки там придостатньо.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: авіатор від 20 червня 2018 20:29:36
пілот її батько.
нєа, її батько далеко  B-)
літак без пілота шолі? я колись бачила ролік теж амерський, де донька з татом була. але вона так верещала.

пілот перед нею сидить і говорить з нею через СПУ.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Ikar_54 від 20 червня 2018 21:18:10
Мені,  і не тільки мені, в  1993-му році пропонували придбати всього за тисячу зелених ЯК- 18 на роздерибаненому, після розвалу Союзу ,спортивному  аеродромі  в місті Дзержинську

Донецької області.

Двигун такий як в ЯК- 52 , але одномісний.  Всі були би згодні на ЯК - 12, або ЯК-52 .

Та виявилося що їх розікрали в першу чергу, а цей так і залишився невитребуваний - тому що одномісний.

А начальником того аеродрому був мій хороший товариш Саша Висоцький з Горлівки -  в котрого я купив аж три дельтаплани в свій час.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: авіатор від 20 червня 2018 21:47:59
в котрого я купив аж три дельтаплани в свій час.

У 92-му у Тушино був радіобазар, там мотодельт катав людей за 500р.

Так він впав на моїх очах,

В нього була така метода посадки: перед  4-м глушив двигун, потім виходив на глісаду. І в цей момент йому піддуло вітром у крило знизу, був крен десь градусів 30-40 в цей момент. Ну і звалився з висоти метрів 40.

я надавав першу медичну допомогу обом.  Пакс був непритомний, а пєлот у свідомості, але явно з пневмотораксом, рожева піна з рота... ЧИ вижили - не знаю, швидку чекали дуже довго... А я пішов на поїзд..
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: tracker від 20 червня 2018 22:43:49
в котрого я купив аж три дельтаплани в свій час.
У 92-му у Тушино був радіобазар, там мотодельт катав людей за 500р.

Так він впав на моїх очах,

В нього була така метода посадки: перед  4-м глушив двигун, потім виходив на глісаду. І в цей момент йому піддуло вітром у крило знизу, був крен десь градусів 30-40 в цей момент. Ну і звалився з висоти метрів 40.

я надавав першу медичну допомогу обом.  Пакс був непритомний, а пєлот у свідомості, але явно з пневмотораксом, рожева піна з рота... ЧИ вижили - не знаю, швидку чекали дуже довго... А я пішов на поїзд..
Покатушки самый плохой вид бизнеса ((((... когда человека приглашают в кабину пилотажного самолета, с спаренными управлением я не понимаю лётчика который на это идёт . Пасахерос с перепугу может с заблокировать РУС, педали , РУД итд... и писец обоим, и гавкнуть не успеют как землю найдут ((((
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Ikar_54 від 20 червня 2018 23:00:55
в котрого я купив аж три дельтаплани в свій час.
У 92-му у Тушино був радіобазар, там мотодельт катав людей за 500р.

Так він впав на моїх очах,

В нього була така метода посадки: перед  4-м глушив двигун, потім виходив на глісаду. І в цей момент йому піддуло вітром у крило знизу, був крен десь градусів 30-40 в цей момент. Ну і звалився з висоти метрів 40.

я надавав першу медичну допомогу обом.  Пакс був непритомний, а пєлот у свідомості, але явно з пневмотораксом, рожева піна з рота... ЧИ вижили - не знаю, швидку чекали дуже довго... А я пішов на поїзд..
Покатушки самый плохой вид бизнеса ((((... когда человека приглашают в кабину пилотажного самолета, с спаренными управлением я не понимаю лётчика который на это идёт . Пасахерос с перепугу может с заблокировать РУС, педали , РУД итд... и писец обоим, и гавкнуть не успеют как землю найдут ((((
Покатушники на парапланах дуже часто заважають пілотам одинакам - Тому що їм постійно надають перевагу при розходженні в повітрі.
Двоє з моїх друзів , задивившись на тандемщиків , зчепилися крилами.

І якби не моментальна реакція одного з них для викиду запаски - то хана була би обом.
Обійшлося тріщиною тазу і струсом мозку в одного з них.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Влад від 21 червня 2018 08:08:48
Мені,  і не тільки мені, в  1993-му році пропонували придбати всього за тисячу зелених ЯК- 18 на роздерибаненому, після розвалу Союзу ,спортивному  аеродромі  в місті Дзержинську

Донецької області.

Двигун такий як в ЯК- 52 , але одномісний.  Всі були би згодні на ЯК - 12, або ЯК-52 .

Та виявилося що їх розікрали в першу чергу, а цей так і залишився невитребуваний - тому що одномісний.

А начальником того аеродрому був мій хороший товариш Саша Висоцький з Горлівки -  в котрого я купив аж три дельтаплани в свій час.
Взагалі то Як-18 - це двомісна машина.
От якби тобі запропонували Як-18Т, то треба було ьрати однозначно. 4-римістна машина. Досить хвалили її.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Влад від 21 червня 2018 08:12:41
в котрого я купив аж три дельтаплани в свій час.
У 92-му у Тушино був радіобазар, там мотодельт катав людей за 500р.

Так він впав на моїх очах,

В нього була така метода посадки: перед  4-м глушив двигун, потім виходив на глісаду. І в цей момент йому піддуло вітром у крило знизу, був крен десь градусів 30-40 в цей момент. Ну і звалився з висоти метрів 40.

я надавав першу медичну допомогу обом.  Пакс був непритомний, а пєлот у свідомості, але явно з пневмотораксом, рожева піна з рота... ЧИ вижили - не знаю, швидку чекали дуже довго... А я пішов на поїзд..
Покатушки самый плохой вид бизнеса ((((... когда человека приглашают в кабину пилотажного самолета, с спаренными управлением я не понимаю лётчика который на это идёт . Пасахерос с перепугу может с заблокировать РУС, педали , РУД итд... и писец обоим, и гавкнуть не успеют как землю найдут ((((
Так. Були такі випадки, нажаль.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: tracker від 21 червня 2018 08:19:29
Мені,  і не тільки мені, в  1993-му році пропонували придбати всього за тисячу зелених ЯК- 18 на роздерибаненому, після розвалу Союзу ,спортивному  аеродромі  в місті Дзержинську

Донецької області.

Двигун такий як в ЯК- 52 , але одномісний.  Всі були би згодні на ЯК - 12, або ЯК-52 .

Та виявилося що їх розікрали в першу чергу, а цей так і залишився невитребуваний - тому що одномісний.

А начальником того аеродрому був мій хороший товариш Саша Висоцький з Горлівки -  в котрого я купив аж три дельтаплани в свій час.
Взагалі то Як-18 - це двомісна машина.
От якби тобі запропонували Як-18Т, то треба було ьрати однозначно. 4-римістна машина. Досить хвалили її.
Была разновидность Як18 одноместные, заточенные под спортсменом-пилотажников, может этот вариант ему предлагали. Хотя в 93 это была очень большая редкость.
 Як18Т в 1990 году КВЛУГА продавало шото около 1000 рублей, ресурс по перкалю был около 10-20 часов. Народ покупал, перетягивал на АРЗ в Винице и летали точнее летают до сих пор.
 Это реально была самая низкая цена за самолёт.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: авіатор від 21 червня 2018 08:42:17
Народ покупал, перетягивал на АРЗ в Винице

В детстве был запойным авиамоделистом. Так эмалит набирали в любом аэропорту. Пацанам наливали литровую банку бесплатно. И масло МС-20 аналогично. Заправщик из пистолета цыкал в 3л банку.  Керосин продавался в специальной лавке - 13коп за 2л. И это был специальный "осветительный" керосин, а не топливо для двигателей. Эфир "доставали" по больницам. Амилнитрит - в аптеках. Нитробензол - в школе.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: Влад від 21 червня 2018 08:55:12
Мені,  і не тільки мені, в  1993-му році пропонували придбати всього за тисячу зелених ЯК- 18 на роздерибаненому, після розвалу Союзу ,спортивному  аеродромі  в місті Дзержинську

Донецької області.

Двигун такий як в ЯК- 52 , але одномісний.  Всі були би згодні на ЯК - 12, або ЯК-52 .

Та виявилося що їх розікрали в першу чергу, а цей так і залишився невитребуваний - тому що одномісний.

А начальником того аеродрому був мій хороший товариш Саша Висоцький з Горлівки -  в котрого я купив аж три дельтаплани в свій час.
Взагалі то Як-18 - це двомісна машина.
От якби тобі запропонували Як-18Т, то треба було ьрати однозначно. 4-римістна машина. Досить хвалили її.
Была разновидность Як18 одноместные, заточенные под спортсменом-пилотажников, может этот вариант ему предлагали. Хотя в 93 это была очень большая редкость.
 Як18Т в 1990 году КВЛУГА продавало шото около 1000 рублей, ресурс по перкалю был около 10-20 часов. Народ покупал, перетягивал на АРЗ в Винице и летали точнее летают до сих пор.
 Это реально была самая низкая цена за самолёт.
Ех... От якби  такий запропонували ...
(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRWAzVyPRmMFzZWqurX1pRkfUsJNX2Z7jeItlziZAu4qcO4m5Z8)
l-200 "Морава".
Двомотрний, 4 пасажири. Через те, що двомоторний, можна літати над морем. Правда доведеться пройти додаткове навчання для багатомотрних літаків.
Назва: Re: Дівчина в літуку радянському
Відправлено: авіатор від 21 червня 2018 09:09:58
Морава активно летала на внутренних рейсах. До середины 70-х их было довольно много в любом аэропорту. Цены на билеты были одинаковыми для всех типов и независимо от маршрута и промежуточных посадок. Имели значение лишь пункт вылета и прилёта. Например, прямой Астрахань - Борисполь на Ту-134 и Астрахань - Жуляны на Ан-24 с посадками в Ростове и Харькове стоили одинаково: 39 рэ.