Політичний ФОРУМ
Клуб ФУП => Тема розпочата: Груздев від 11 жовтня 2018 15:53:08
-
В Україні не продовжать дію нульових акцизів на ввезення електромобілів, які діють до кінця 2018 року.
Таке рішення прийняли Міністерство фінансів і Державна фіскальна служба, написала народний депутат Тетяна Острикова в Facebook.
“Великий “привіт” шанувальникам електромобілів від прогресивних “драйверів реформ” Мінфін і ДФС. Вони дали негативний висновок за пропозицією продовжити на 2 роки пільгу з ПДВ при імпорті електрокарів, яка діє до кінця цього року”, – написала Острикова.
Чиновниця наголосила, що в відомствах не підтримали її поправки до законопроектів 8487 і 8488. Вони пов’язані з розвитком галузі електрокарів в Україні: ввезенням комплектуючих до електрокарів і устаткування для заводів, які будуватимуть електричні авто, за заниженими акцизами.
Серед іншого в законопроектах передбачено занижені ставки на ввезення електрокарів.
“Законопроекти про зниження акцизів при митному очищенні авто є однією з найактуальніших тем в суспільстві. І навіть такому важливому питанню державні органи з мільярдними бюджетами та тисячами працівників не можуть приділити достатньо професійної уваги”, – обурилася чиновниця.
-
От підара.си
-
#твердозагройсмана.!
#твердозапетра!
-
поспішайте, доки є час
-
Яких заводів? Що , хтось щось чув за будівництво якихось заводів електрокарів?
-
ЗаПетра :weep: ні блях ні електрокарів, твердо за бензин :weep:
За допомогою доплат при купівлі електромобілів та гібридних авто німецький уряд планував стимулювати попит на екологічні транспортні засоби.
-
без власного виробництва виглядає 100% прокацапським рішенням.
завжди вважав Краз крутішим за Теслу.
а якщо на електротязі... :shuffle:
(богданів не пропонувати)
-
:X :X
-
Правильно. Давити всіх. І бляхи і електробляхи. Чому це всі мають платити акцизи , а електробляхи ні ?
-
До речі, всіх хто понаставив собі газові варіанти давити теж. Хай купляють бензин як люди .
-
єлектрокарщики я щітає ше більше хитро-виєбані ніж бляхарі
мало того не платять ПДВ, так шей їздять до дорогах які ремонтують і роблять за рахунок тих, хто їздить на бензо-газі :K
Дави їх Ліксеіч :weep:
прально я тут написав противники євроблях ? про іліктрокари ? :weep:
-
:-B
#тікопетро!
-
:lol:
(https://cameralabs.org/media/camera/dekabr/31/30_0aded8c9e52a783d7afa01f8d0e23a68.jpg)
-
звідси можна зрозуміти шо у підарасів у кабінетах не проблема з екологією і Євро-5 :weep:
-
#твердозабензин і петра
[ua]
-
Молодці в уряді ! ! Дави бляхи та електробляхи !
Більше грошей в бюджет!
-
(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkB8oEgqg006j2UnixebY20uI0IMTcB5nTY0v150Yb86VXANdS)
-
#твердозабензин і петра
[ua]
(tu)
#тікобензин + #тікопетро
-
Я сподіваюсь всі прибічники Петра Олексійовича вітають рішення уряду ! Спочатку електробляхи - потім бляхи !
До речі за безгаз теж !
-
Оце повний дибілізм. Електромобілі окуповуються торговим балансом, забрудненням середовища, особливо у містах.
У цивілізованих країнах держава часто навпаки, субсидує купівлю електомобіля. А тут що скажеш, ДБ.
-
Оце повний дибілізм. Електромобілі окуповуються торговим балансом, забрудненням середовища, особливо у містах.
Нах ! Геть субсидії ! Всі мусять платити однаково.
-
Оце повний дибілізм. Електромобілі окуповуються торговим балансом, забрудненням середовища, особливо у містах.
У цивілізованих країнах держава часто навпаки субсидує купівлю електомобіля. А тут що скажеш, ДБ.
ті падлюки не платять за ремонт доріг :X
-
(https://scontent.fiev12-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/43398003_1060042774175424_2045095394349678592_n.jpg?_nc_cat=108&oh=8627004d6fe3835f90360cfb5235cfe3&oe=5C59FA55)
Пропозицію ускладнити продаж кацапських авто до закінчення ООС, також відхилено. Не хочуть ображати кацапів )))
-
кацапи партньори [ua]
-
ті падлюки не платять за ремонт доріг
Ти думаєш, що легкові авто якось помітно впливають на стан доріг?
Тим більше, той нещасний % електричних.
Буде їх хоча б третина, тоді можна буде брати, а так - флуктуації на рівні шуму.
-
Десь засіли кацапи, ось і усе пояснення.
-
ті падлюки не платять за ремонт доріг
Ти думаєш, що легкові авто якось помітно впливають на стан доріг?
Тим більше, той нещасний % електричних.
Буде їх хоча б третина, тоді можна буде брати, а так - флуктуації на рівні шуму.
Чому всі інші легковики мають платити ?
-
А де в цій гілці ті, хто #твердозапетра?... :shuffle:
Може вони нам пояснять керуючу роль партії сенс такої заборони?
-
Для мене особисто це буде ключовим показником за кого голосувати.
Якщо влада не схаменеться, то голосуватиму за Садового.
Петрові й Томос не допоможе.
-
А де в цій гілці ті, хто #твердозапетра?... :shuffle:
Може вони нам пояснять керуючу роль партії сенс такої заборони?
я %твердозапетра
и поясняю..
вот выберете макаку и она вам сделает бесплатный бензин
и бесплатные акцизы
на всё
-
А де в цій гілці ті, хто #твердозапетра?... :shuffle:
Може вони нам пояснять керуючу роль партії сенс такої заборони?
я %твердозапетра
и поясняю..
вот выберете макаку и она вам сделает бесплатный бензин
Ні...не примазуйтесь... :)
Ви - ще той троляка.)
Я хочу почути пояснення від справжніх ленініців, ой, порохоботів!
-
я %твердозапетра
и поясняю..
вот выберете макаку и она вам сделает бесплатный бензин
До чого тут бензин до гілки про електрокари? :facepalm1: :lol:
-
підроти
валіть всьо на заочника
адже всі знають шо Гетьман за іканоміку не відповідає :weep:
-
я встиг)))
а що ви хотіли. треба наповнювати бюджет. на армію он не вистачає. луценко бідкається що й з фінансуванням прокуратур проблеми і судів. аваков теж каже що на новупаліцію не вистачає. працюйте. заробляйте . платіть податки штрафи тарифи. а як ви хотіли. оце і є європа ))0 а ви що думали ? що німці вам будуть трильйони єврів дарувать?
работаь негри сонце ще високо (tu) [ua]
Слава Україні.
щиро дякую петру олексійовичу. пєтруха - пори скот і далі (tu)
-
я %твердозапетра
и поясняю..
вот выберете макаку и она вам сделает бесплатный бензин
До чого тут бензин до гілки про електрокари? :facepalm1: :lol:
а мы %твердыезапетра
всегда не в тему и всюду макаку суем
разве не замечали раньше?
-
всегда не в тему и всюду макаку суем
Тимокаку можна всувати куди завгодно.
Я чув що вона у своєму "новому всрусі" окремим пунктом наголосила, що не лише відминить акциз на електрокари, але й кожному їх власнику виплатить "юлину тисячу" та подарує медичну маску, щоб той не заразився макакячим грипом. Гадаю, що ця передвиборча обіцянка спрацює! [ua]
-
ті падлюки не платять за ремонт доріг
Ти думаєш, що легкові авто якось помітно впливають на стан доріг?
Тим більше, той нещасний % електричних.
Буде їх хоча б третина, тоді можна буде брати, а так - флуктуації на рівні шуму.
це мені щось нагадує.
поки син порошенка не...
платити дорожній збір повинні всі і самі хитровиєбані також.
-
всегда не в тему и всюду макаку суем
Тимокаку можна всувати куди завгодно.
Я чув що вона у своєму "новому всрусі" окремим пунктом наголосила, що не лише відминить акциз на електрокари, але й кожному їх власнику виплатить "юлину тисячу" та подарує медичну маску, щоб той не заразився макакячим грипом. Гадаю, що ця передвиборча обіцянка спрацює! [ua]
та пусть что угодно мелет
мы то %твердохапетра не дадим ей на табуретку
даже медвечука или бойко выберем если чё, лиш бы не вона
опыт имеем 10 го года..
-
даже медвечука или бойко выберем если чё
Обирайте! :K
-
Предлагаю переименовать Украину в Зимбабве-2. Можно в Северное Зимбабве.
-
Дибилы!!! В США еще доплачивают если ты покупаешь электромобиль. Я бы вообще разрешил только электромобили завозить в Украину!
-
:facepalm: логично дифференцировать сей процесс. учитывая уровень дохода населения надо разделить электрокары на социальные стоимостью до 20 тыщ зеленых, которые не облагаются акцизами и дорогие которым акциз можно ввалить по полной, авто стоимостью свыше 60 тыщ можно считать лакшери и драть с них три цены. это будет справедливо
-
ніхто не хоче платити податки і мита - але всі хочуть як в європі. ау. хочете як в європі - платіть податки як в європі. а то заплатите якихось 60 долл в місяць - а вимагаєте ту європу))))
-
:facepalm: логично дифференцировать сей процесс. учитывая уровень дохода населения надо разделить электрокары на социальные стоимостью до 20 тыщ зеленых, которые не облагаются акцизами и дорогие которым акциз можно ввалить по полной, авто стоимостью свыше 60 тыщ можно считать лакшери и драть с них три цены. это будет справедливо
Одразу лакшері сегмент на митниці буде коштувати копійки
-
:facepalm: логично дифференцировать сей процесс. учитывая уровень дохода населения надо разделить электрокары на социальные стоимостью до 20 тыщ зеленых, которые не облагаются акцизами и дорогие которым акциз можно ввалить по полной, авто стоимостью свыше 60 тыщ можно считать лакшери и драть с них три цены. это будет справедливо
Одразу лакшері сегмент на митниці буде коштувати копійки
это уже коррупция и должен работать уголовный кодекс. :facepalm:
-
:facepalm: логично дифференцировать сей процесс. учитывая уровень дохода населения надо разделить электрокары на социальные стоимостью до 20 тыщ зеленых, которые не облагаются акцизами и дорогие которым акциз можно ввалить по полной, авто стоимостью свыше 60 тыщ можно считать лакшери и драть с них три цены. это будет справедливо
Одразу лакшері сегмент на митниці буде коштувати копійки
это уже коррупция и должен работать уголовный кодекс. :facepalm:
Для нашій країни це новини з далекого майбутнього
-
от цікаво, уряд рахує співвідношення доходів, отриманих від введення акцизу на електрокари, та втрат, пов'язаних із суспільним резонансом від такого рішеня.
-
от цікаво, уряд рахує співвідношення доходів, отриманих від введення акцизу на електрокари, та втрат, пов'язаних із суспільним резонансом від такого рішеня.
уряд знає що українці втруться. так і буде. )))
а чому ви не хочете платити податки і мита. це ж на нашу ж армію поліцію правосуддя правозахист медицину освіту дороги. саме на наші податки будується європа в Україні
-
а електрокари яким фігом бюджет їм наповнюють ?
зовсім розум втратили ?
там тих ліфів завезли пару тисяч машн з америки.
п.с. во гниди. ПДВ їм треба як повітря :D
-
от цікаво, уряд рахує співвідношення доходів, отриманих від введення акцизу на електрокари, та втрат, пов'язаних із суспільним резонансом від такого рішеня.
на 2018 рік було скасоване ПДВ на електрокари. не акциз.
акцизу взагалі не було останні роки бо ДВЗ немає. :D
-
а електрокари яким фігом бюджет їм наповнюють ?
зовсім розум втратили ?
там тих ліфів завезли пару тисяч машн з америки.
п.с. во гниди. ПДВ їм треба як повітря :D
ну а чим наповнювати бюджет?
-
от цікаво, уряд рахує співвідношення доходів, отриманих від введення акцизу на електрокари, та втрат, пов'язаних із суспільним резонансом від такого рішеня.
ті підараси не можуть навіть порахувати скільки з економиться пального, яке ми купуєм у кацапів [ua]
-
а електрокари яким фігом бюджет їм наповнюють ?
зовсім розум втратили ?
там тих ліфів завезли пару тисяч машн з америки.
п.с. во гниди. ПДВ їм треба як повітря :D
ну а чим наповнювати бюджет?
та там того ПДВ від електрокарів копійки.
попит впав вживані Ліфи продати важко.
копійки та й годі.
-
Дибилы!!! В США еще доплачивают если ты покупаешь электромобиль. Я бы вообще разрешил только электромобили завозить в Украину!
То комуняки американські витворяють. Недобитки. А в нас справжній капіталізм. Всі мусять платити . Геть електробляхи !
#тікопетро
-
подарує медичну маску, щоб той не заразився макакячим грипом.
Это Лексеич уже предусмотрел. Уже заготовлено на весь педрятник.
(https://picua.org/images/2018/10/11/c4fff4f7b6a81abc0e0d44ca219405e2.jpg)
-
Интересно поднять темы про теслу, и просмотреть сколько из "возмущающихся" в этой теме там поливали электрички говном.
С бензина и газа собирается намного больше дорожных налогов, чем тратится на дороги даже сейчас.
Где-то читал, что сейчас тратится 15-20% целевым образом. Правда читал давно, в 2016 кажется. Может сейчас больше.
А при овоще вообще - только 5%.
Электрички дают возможность ДЫШАТЬ в городе. Но дороги наверное важнее.
И пока первые электричники ощущают всю сырость существующей инфораструктуры, и своими деньгами и нервами
готовят инфраструктуру для остальных.
А вообще - закон был принят на год.
Кто хотел - тот уже купил.
Я на покупке сэкономил около 6 тонн, за что благодарен.
А кто не хотел - тот жалуется на то, что власть плохая.
Как говорится - раньше было конечно лучше. Только "ранше" - уже кончилось.
-
Шо! Побаловались и хватит?
-
сволочи :X :X (td)
-
от цікаво, уряд рахує співвідношення доходів, отриманих від введення акцизу на електрокари, та втрат, пов'язаних із суспільним резонансом від такого рішеня.
+100500 дебилы (td)
-
Петро не винен, в нього Армія! Мова! Віра!, інше пох
-
от цікаво, уряд рахує співвідношення доходів, отриманих від введення акцизу на електрокари, та втрат, пов'язаних із суспільним резонансом від такого рішеня.
на 2018 рік було скасоване ПДВ на електрокари. не акциз.
акцизу взагалі не було останні роки бо ДВЗ немає. :D
Ви помиляєтесь. Акциз на електрокар нараховують. Основа нарахування 1 шт. 109.129 EUR
-
Интересно поднять темы про теслу, и просмотреть сколько из "возмущающихся" в этой теме там поливали электрички говном.
С бензина и газа собирается намного больше дорожных налогов, чем тратится на дороги даже сейчас.
Где-то читал, что сейчас тратится 15-20% целевым образом. Правда читал давно, в 2016 кажется. Может сейчас больше.
А при овоще вообще - только 5%.
Электрички дают возможность ДЫШАТЬ в городе. Но дороги наверное важнее.
И пока первые электричники ощущают всю сырость существующей инфораструктуры, и своими деньгами и нервами
готовят инфраструктуру для остальных.
А вообще - закон был принят на год.
Кто хотел - тот уже купил.
Я на покупке сэкономил около 6 тонн, за что благодарен.
А кто не хотел - тот жалуется на то, что власть плохая.
Как говорится - раньше было конечно лучше. Только "ранше" - уже кончилось.
(tu)
-
Интересно поднять темы про теслу, и просмотреть сколько из "возмущающихся" в этой теме там поливали электрички говном.
С бензина и газа собирается намного больше дорожных налогов, чем тратится на дороги даже сейчас.
Где-то читал, что сейчас тратится 15-20% целевым образом. Правда читал давно, в 2016 кажется. Может сейчас больше.
А при овоще вообще - только 5%.
Электрички дают возможность ДЫШАТЬ в городе. Но дороги наверное важнее.
И пока первые электричники ощущают всю сырость существующей инфораструктуры, и своими деньгами и нервами
готовят инфраструктуру для остальных.
А вообще - закон был принят на год.
Кто хотел - тот уже купил.
Я на покупке сэкономил около 6 тонн, за что благодарен.
А кто не хотел - тот жалуется на то, что власть плохая.
Как говорится - раньше было конечно лучше. Только "ранше" - уже кончилось.
Так у тебя же СЕАТ вроде бєушный?
с АММОРТАМИ!
-
В Україні не продовжать дію нульових акцизів на ввезення електромобілів, які діють до кінця 2018 року.
Таке рішення прийняли Міністерство фінансів і Державна фіскальна служба, написала народний депутат Тетяна Острикова в Facebook.
“Великий “привіт” шанувальникам електромобілів від прогресивних “драйверів реформ” Мінфін і ДФС. Вони дали негативний висновок за пропозицією продовжити на 2 роки пільгу з ПДВ при імпорті електрокарів, яка діє до кінця цього року”, – написала Острикова.
Чиновниця наголосила, що в відомствах не підтримали її поправки до законопроектів 8487 і 8488. Вони пов’язані з розвитком галузі електрокарів в Україні: ввезенням комплектуючих до електрокарів і устаткування для заводів, які будуватимуть електричні авто, за заниженими акцизами.
Серед іншого в законопроектах передбачено занижені ставки на ввезення електрокарів.
“Законопроекти про зниження акцизів при митному очищенні авто є однією з найактуальніших тем в суспільстві. І навіть такому важливому питанню державні органи з мільярдними бюджетами та тисячами працівників не можуть приділити достатньо професійної уваги”, – обурилася чиновниця.
А чуваки бабло фігачать, перед виборами, бо відженуть від кормушки , шара закінчиться...
-
Интересно поднять темы про теслу, и просмотреть сколько из "возмущающихся" в этой теме там поливали электрички говном.
С бензина и газа собирается намного больше дорожных налогов, чем тратится на дороги даже сейчас.
Где-то читал, что сейчас тратится 15-20% целевым образом. Правда читал давно, в 2016 кажется. Может сейчас больше.
А при овоще вообще - только 5%.
Электрички дают возможность ДЫШАТЬ в городе. Но дороги наверное важнее.
И пока первые электричники ощущают всю сырость существующей инфораструктуры, и своими деньгами и нервами
готовят инфраструктуру для остальных.
А вообще - закон был принят на год.
Кто хотел - тот уже купил.
Я на покупке сэкономил около 6 тонн, за что благодарен.
А кто не хотел - тот жалуется на то, что власть плохая.
Как говорится - раньше было конечно лучше. Только "ранше" - уже кончилось.
Так у тебя же СЕАТ вроде бєушный?
с АММОРТАМИ!
Не беушный, а просто не молодой. Я первый владелец.
И что?
У теслы, кстати, аморты bilstein и тормоза brembo идут в стоке.
Хотя тормоза у не P версии хуже, чем у меня сейчас на сеате.
-
так шей їздять до дорогах які ремонтують і роблять за рахунок тих, хто їздить на бензо-газі
Можна їм йопнути подвійну норму дорожньо податку, що скоро збираються вводити. Так переможемо і відновимо спаведливість [ua]
-
:peremoga:
-
Интересно поднять темы про теслу, и просмотреть сколько из "возмущающихся" в этой теме там поливали электрички говном.
С бензина и газа собирается намного больше дорожных налогов, чем тратится на дороги даже сейчас.
Где-то читал, что сейчас тратится 15-20% целевым образом. Правда читал давно, в 2016 кажется. Может сейчас больше.
А при овоще вообще - только 5%.
Электрички дают возможность ДЫШАТЬ в городе. Но дороги наверное важнее.
И пока первые электричники ощущают всю сырость существующей инфораструктуры, и своими деньгами и нервами
готовят инфраструктуру для остальных.
А вообще - закон был принят на год.
Кто хотел - тот уже купил.
Я на покупке сэкономил около 6 тонн, за что благодарен.
А кто не хотел - тот жалуется на то, что власть плохая.
Как говорится - раньше было конечно лучше. Только "ранше" - уже кончилось.
Так у тебя же СЕАТ вроде бєушный?
с АММОРТАМИ!
Не беушный, а просто не молодой. Я первый владелец.
И что?
У теслы, кстати, аморты bilstein и тормоза brembo идут в стоке.
Хотя тормоза у не P версии хуже, чем у меня сейчас на сеате.
Я так понимаю, что Запор с брембо и АММОРТАМИ стразу становится Мерседесом?
А руль Момо?
-
Уряд виступає "проти" дешевих електромобілів, зате "за" імпорт російських авто – нардеп Острікова
(https://auto.24тв/uriad_vystupaie_proty_deshevykh_elektromobiliv_zate_za_import_rosiiskykh_avto__nardep_ostrikova_n7731)
"Ще більше здивування викликає інший їх висновок - що залишати чинні високі ставки акцизів для авто з країн-агресорів не потрібно, бо призведе до складності адміністрування!!! Цим Мінфін визнає, що наразі всі громадяни України та підприємства, які імпортують авто, потерпають від складності адміністрування! І чомусь це чиновників не турбує! Але хвилюють майбутні складнощі тих, хто імпортуватиме автомобілі з Росії. Звідки в українського Мінфіну така турбота про країну-агресора, звідки переживання, щоб раптом не складно було в нашій податковий системі тим, хто завозитиме автомобілі з Росії?!
Важко зрозуміти, чому у Мінфіні та ДФС так неприкрито підігрують промисловості окупантів."
-
В Україні не продовжать дію нульових акцизів на ввезення електромобілів, які діють до кінця 2018 року.
Таке рішення прийняли Міністерство фінансів і Державна фіскальна служба, написала народний депутат Тетяна Острикова в Facebook.
“Великий “привіт” шанувальникам електромобілів від прогресивних “драйверів реформ” Мінфін і ДФС. Вони дали негативний висновок за пропозицією продовжити на 2 роки пільгу з ПДВ при імпорті електрокарів, яка діє до кінця цього року”, – написала Острикова.
Чиновниця наголосила, що в відомствах не підтримали її поправки до законопроектів 8487 і 8488. Вони пов’язані з розвитком галузі електрокарів в Україні: ввезенням комплектуючих до електрокарів і устаткування для заводів, які будуватимуть електричні авто, за заниженими акцизами.
Серед іншого в законопроектах передбачено занижені ставки на ввезення електрокарів.
“Законопроекти про зниження акцизів при митному очищенні авто є однією з найактуальніших тем в суспільстві. І навіть такому важливому питанню державні органи з мільярдними бюджетами та тисячами працівників не можуть приділити достатньо професійної уваги”, – обурилася чиновниця.
(tu) :lol:
-
Я сподіваюсь всі прибічники Петра Олексійовича вітають рішення уряду ! Спочатку електробляхи - потім бляхи !
До речі за безгаз теж !
ну я не прибічник, але вітаю. Шонєтак?
-
А де в цій гілці ті, хто #твердозапетра?... :shuffle:
Може вони нам пояснять керуючу роль партії сенс такої заборони?
тобі теж Mакакa мізки виссала :facepalm1:
-
А це ж реальна :zrada:
Не сподівався від уряду Гросі такого...
-
Дибилы!!! В США еще доплачивают если ты покупаешь электромобиль. Я бы вообще разрешил только электромобили завозить в Украину!
ну то що ти слєсарь-самоучка с мотором далбайоб с рузкєм ізигом то вже десятиліттями відомо
-
А це ж реальна :zrada:
Не сподівався від уряду Гросі такого...
поміняй нік на слєсарь мєхано-сборочних работ , Йолопе
-
А це ж реальна :zrada:
Не сподівався від уряду Гросі такого...
поміняй нік на слєсарь мєхано-сборочних работ , Йолопе
Бот medved зламався :(
-
от цікаво, уряд рахує співвідношення доходів, отриманих від введення акцизу на електрокари, та втрат, пов'язаних із суспільним резонансом від такого рішеня.
ті підараси не можуть навіть порахувати скільки з економиться пального, яке ми купуєм у кацапів [ua]
а електрокари енергію з повітря отримують, Йолопе мaкaчий?
-
А це ж реальна :zrada:
Не сподівався від уряду Гросі такого...
поміняй нік на слєсарь мєхано-сборочних работ , Йолопе
Бот medved зламався :(
по тємі маєш що втнути, слєсарюго? Чи закони фізики не в силі опанувати?
-
Ну, если для тебя эталон УПРАВЛЯЕМОСТИ это мерс (S класса видимо?) - то говорить дальше просто не о чем.
-
от цікаво, уряд рахує співвідношення доходів, отриманих від введення акцизу на електрокари, та втрат, пов'язаних із суспільним резонансом від такого рішеня.
ті підараси не можуть навіть порахувати скільки з економиться пального, яке ми купуєм у кацапів [ua]
а електрокари енергію з повітря отримують, Йолопе мaкaчий?
Из тонны угля и тонны бензина получается примерно одинаковое количество энергии.
только тонна угля стоит 80$, а тонна бензина - около 1500$.
И бензин при помощи ветряков и солнечных панелей не добывается хоть тресни.
И назад в бак при спуске с горы бензин тоже не льется.
-
ті підараси не можуть навіть порахувати скільки з економиться пального, яке ми купуєм у кацапів [ua]
а електрокари енергію з повітря отримують, Йолопе мaкaчий?
Из тонны угля и тонны бензина получается примерно одинаковое количество энергии.
только тонна угля стоит 80$, а тонна бензина - около 1500$.
И бензин при помощи ветряков и солнечных панелей не добывается хоть тресни.
И назад в бак при спуске с горы бензин тоже не льется.
і уголь прі помощі вєтряков і солнєчних панєлєй нє добиваєтся , і назад, да хоть напєрьод, в елєктростанцію прі спускє с гори нє возвращаєцця.
Слушай шум вінтов, пєлод
-
Та і правильно, коли акцизи скасували так відразу ціна закупки підскочила на суму скасованого акцизу.
Такшо нехай краще іде нам в бюджет, ніж в кишені баригам із-за кордону
-
ті підараси не можуть навіть порахувати скільки з економиться пального, яке ми купуєм у кацапів [ua]
а електрокари енергію з повітря отримують, Йолопе мaкaчий?
Из тонны угля и тонны бензина получается примерно одинаковое количество энергии.
только тонна угля стоит 80$, а тонна бензина - около 1500$.
Точно-точно?
А исследователи врут, наверно, что почти вдвое разница?
https://a-invest.com.ua/aktualno/tablitsa-teplotvornosti.html
1 литр дизеля (это меньше 1 кг) = 43.12 МДж
1 литр бенза = 44 Мдж
1 кг уголь каменный = 27 Мдж
1 кг уголь бурый = 12 МДж
так шо ври, но не завирайся!
-
а електрокари енергію з повітря отримують, Йолопе мaкaчий?
Из тонны угля и тонны бензина получается примерно одинаковое количество энергии.
только тонна угля стоит 80$, а тонна бензина - около 1500$.
Точно-точно?
А исследователи врут, наверно, что почти вдвое разница?
https://a-invest.com.ua/aktualno/tablitsa-teplotvornosti.html
1 литр дизеля (это меньше 1 кг) = 43.12 МДж
1 литр бенза = 44 Мдж
1 кг уголь каменный = 27 Мдж
1 кг уголь бурый = 12 МДж
так шо ври, но не завирайся!
:weep: :weep:
-
от цікаво, уряд рахує співвідношення доходів, отриманих від введення акцизу на електрокари, та втрат, пов'язаних із суспільним резонансом від такого рішеня.
ті підараси не можуть навіть порахувати скільки з економиться пального, яке ми купуєм у кацапів [ua]
а електрокари енергію з повітря отримують, Йолопе мaкaчий?
єбанувся бідолашний ?
-
В нас тут вже таке засилля електромобілів... що далі нікуди :D
Якраз вчасно вводити акциз.
Йолопи :X
-
"Ще більше здивування викликає інший їх висновок - що залишати чинні високі ставки акцизів для авто з країн-агресорів не потрібно, бо призведе до складності адміністрування!!! Цим Мінфін визнає, що наразі всі громадяни України та підприємства, які імпортують авто, потерпають від складності адміністрування! І чомусь це чиновників не турбує! Але хвилюють майбутні складнощі тих, хто імпортуватиме автомобілі з Росії. Звідки в українського Мінфіну така турбота про країну-агресора, звідки переживання, щоб раптом не складно було в нашій податковий системі тим, хто завозитиме автомобілі з Росії?!
Важко зрозуміти, чому у Мінфіні та ДФС так неприкрито підігрують промисловості окупантів."
вигукнув на широкий загал "армия мова вира" и под шумок можно сприяти экономике агрессора ;)
а лох на то и лох, щоб хавать
-
А исследователи врут, наверно, что почти вдвое разница?
https://a-invest.com.ua/aktualno/tablitsa-teplotvornosti.html
1 литр дизеля (это меньше 1 кг) = 43.12 МДж
1 литр бенза = 44 Мдж
1 кг уголь каменный = 27 Мдж
1 кг уголь бурый = 12 МДж
ККД ще треба враховувати. Бензиновий двигун - просто вершина неефективності у порівнянні з електричним, навіть, якщо не враховувати рекуперацію.
В реальних умовах електромобіль витрачає 30-50 копійок на кілометр без обмежень на динаміку. Бензин при доволі економній їзді винесе мінімум 3 грн на км. Майже 10 кратна різниця. Про викиди не говоримо (а це теж не останній фактор у населених пунктах)
Ну і електрика вітчизняна (може бути нічна, тоді ще дешевша), а бензин - переважно імпорт.
-
Грузия решила переходить на электромобили
Правительство Грузии презентовало проект "Зеленая политика - экотранспорт"
В ближайшие 10 лет 90% автопарка Грузии заменят электромобилями. Об этом заявил премьер-министр Мамука Бахтадзе на презентации проекта "Зеленая политика - экотранспорт", передает Спутник.Грузия.
Бахтадзе сообщил, что правительство Грузии разработало план, согласно которому в течение последующих 10 лет 90% действующего в Грузии автопарка будет заменено электромобилями.
"Грузия будет первой страной в мире, которая за такие кратчайшие сроки сможет заменить свой автопарк электромобилями. Это очень амбициозный план, но в то же время этот план принесет Грузии огромное преимущество и придаст ценность нашей экономике", - заявил он.
По словам грузинского премьера, правительство уже дало преимущество электромобилям - они фактически не облагаются акцизом при импорте.
"Мы дадим очень важный фискальный стимул для задействования в Грузии таких лизинговых схем, согласно которым потребитель приобретет электроавтомобиль и, за счет экономии средств на топливо, в пятилетний срок выкупит автомобиль фактически без дополнительных расходов", - заявил премьер Грузии.
По его словам, это создает очень важное преимущество для электромобилей. "Это значит, что у нас в Грузии появится довольно крупный рынок и мы уже ведем переговоры с двумя самыми известными брендами, чтобы в Грузии был построен завод электромобилей", - отметил Бахтадзе.
Напомним, сейчас в Грузии импорт электромобилей освобожден от акциза, а для гибридных машин акциз снижен в два раза.