Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

Акио Тоёда: вокруг электрокаров чрезмерный хайп

Та звісно існували. Просто зараз "завертілась" чергова космічна гонка яка вимагає вже не "разового зусилля зібраних з усієї країни талантів" а промислового конвеєру, і  в якій відпрацьовані на Землі в різних умовах експлуатації технології будуть грати ключові ролі.
Як приклад, що давно працює, можна навести електроніку що літає, нічого найновішого і надсучасного (крім засобів захисту від опромінення) в ній не знайдете, поки армія користувачів на планеті не протестує процесор він в космосі не опиниться.

Нащо? Нащо промисловий конвеер для десятків, маскимум сотень луноходів\марсоходів що будуть побудовані в наступні десятиріччя
   
Нащо? Нащо промисловий конвеер для десятків, маскимум сотень луноходів\марсоходів що будуть побудовані в наступні десятиріччя
Ну то вже пинання не до мене а до Коммуністичної партії Китаю  :-)o
Я думаю щоб сотні луноходів мали надійну технічну базу "там вдали от материнской планеты"  :-)o
   
Ну то вже пинання не до мене а до Коммуністичної партії Китаю  :-)o
Я думаю щоб сотні луноходів мали надійну технічну базу "там вдали от материнской планеты"  :-)o
спочатку тре збацати компактний ефективний ядерний реактор
   
спочатку тре збацати компактний ефективний ядерний реактор
Вже є кілька проектів і у НАСА і американські вояки "не дрыхнут" ... працюють всі  потихеньку - атомщики над своїм, акумуляторники над своїм, а нам то тестувати .
 Колись давно "по роду занятий" мав справу із людиною (американцем, працював у NAREL) що розробляла радіаційний спектрометр для НАСА, і він розповідав як вони із сотень комерційних і опрацьованих моделей Ортеків і паккардів і т.п. по модулям набирали найнадійнішу комплектацію а потім ще "завертали" це все в захист за допомогою експертів захисту і розробників модулів. Головне що він тоді мені сказав то не те що місія їх спектрометру була успішна, а те що на основі цієї роботи кожна із фірм випустила нові моделі із покрщеними характеристиками ... сказав що то був "мініпрорив".  :-)o
   
Вже є тисячі Tesla з пробігом більше 200 тисяч км. Батарея втрачає за це час до 10%. Ну буде в тебе пробіг не 480 км а 430 км. Як це позначиться на якості твого життя рахуючи що ніякого обслуговування машина не вимагала за весь цей час.

вже є тисячі тесел з пробігом за мільйон
   
Layer by Layer Assemble of Colloid Nanomaterial and Functional☆ Multilayer Films for Energy Storage and Conversion
Lei Zhou, ... Wen Yang, in Comprehensive Nanoscience and Nanotechnology (Second Edition), 2019

2.12.2.4 Lithium Sulfur Battery
Lithium sulfur battery is one of promising candidates for next-generation energy storage device due to the sulfur cathode material with low cost and nontoxicity, and super high theoretical energy density (nearly 2600 Wh kg−1)
  :-)o

Визнаю свою помилку, 1.5 то таки для певного типу літій іонних а не для всіх літій-іонних. Є взагалі екзотичні (і непрактичні) пари як літій-фтор з приблизно 6 кв*год на кг. ( Є ще літій-повітряні але то не зовсім аккумулятори)

Але навіть оці малодосяжні 2.6 це далеко від того що пропонує бензин, навіть з втратами через ККД
   
Для будь-якого електрохімічного аккумулятора з будь-якими елементами
"Никогда не говори никогда" (с)
Layer by Layer Assemble of Colloid Nanomaterial and Functional☆ Multilayer Films for Energy Storage and Conversion
Lei Zhou, ... Wen Yang, in Comprehensive Nanoscience and Nanotechnology (Second Edition), 2019

2.12.2.4 Lithium Sulfur Battery
Lithium sulfur battery is one of promising candidates for next-generation energy storage device due to the sulfur cathode material with low cost and nontoxicity, and super high theoretical energy density (nearly 2600 Wh kg−1)
  :-)o
[/quote]
   
вже є тисячі тесел з пробігом за мільйон

А чому ж їх не бути, там фанати ганяють по 600км в день, за 5-6 років і 2-3 заміни мотора та 2-3 заміни батарей якраз встигають.
   
за 5-6 років і 2-3 заміни мотора та 2-3 заміни батарей якраз встигають.
Там все нульяче !
   
А чому ж їх не бути, там фанати ганяють по 600км в день, за 5-6 років і 2-3 заміни мотора та 2-3 заміни батарей якраз встигають.

в штатах дуже багато прокатних тесел, там неймовірні пробіги. Ось відео крейзі німця, який проїхав 926 тис за 7 років. Перша батарея -- заміна на 380 тис по гарантіі, друга тимчасова пройшла 200 тис  :laugh: , третя вже пройшла 400 тис і має 90%. Також три заміни двигла. Перший бракований, другий також з проблемами. Третій вже пройшов 600 тис. Отак змінюється і росте тесла

   
1.5 кВт*год на кг
И в чем проблема ? 100 kWh который весит даже 200 уже решает все вопросы
   
И в чем проблема ? 100 kWh который весит даже 200 уже решает все вопросы
Так де пробіги як у Логана?
Який електрокар таке може?
4 пасажири, кондіціонер, пічка...
   
Так де пробіги як у Логана?
Який електрокар таке може?
4 пасажири, кондіціонер, пічка...
-  Ладно, ладно, детки, дайте только срок,
Будет вам и белка, будет и свисток! (с)

І авто не одразу коня обігнало, а будувати нові не перестали :-)o
   
І авто не одразу коня обігнало,
Якраз навпаки.
   
Ладно, ладно, детки, дайте только срок,
Ти розумієш, ті батарейки вони ж не тільки на електрокарах стоять, але й на підводних човнах, на дітаках, тощо.
Ніхто в цих галузять оптимізму тесладрочерів про батарейки не проголошує.
   
Так де пробіги як у Логана?
Який електрокар таке може?
4 пасажири, кондіціонер, пічка..
Я хз :) меня это волнует минимально
Мы обычно едем 350-400км и останавливаемся на часок пожрать в рестике и размяться прогуляться :-)o
Так что мне что EV что ICE одновалентно :)
Какой процент в мире обладателей железной жопы которые едут 12 часов подряд без остановок я хз
Судя по продажам Tesla в США в сегменте 50k+ среди людей с баблом таких людей минимум
   
Ти розумієш, ті батарейки вони ж не тільки на електрокарах стоять, але й на підводних човнах, на дітаках, тощо.
Ніхто в цих галузять оптимізму тесладрочерів про батарейки не проголошує.
Які такі?  :D
Тільки минулого року  японці викотили перший в світі підводний човен на літії, а так на свинці всі працюють бо надійні і це заодно і балласт. І до тогож наявність "моря" холодної води за бортом дозволяє ефективно використовувати двигуни Стірлінга.  :-)o


Останнє редагування: 29 липня 2021 11:59:42 від Сліпий
   
Я хз :) меня это волнует минимально
Мы обычно едем 350-400км и останавливаемся на часок пожрать в рестике и размяться прогуляться :-)o
Так что мне что EV что ICE одновалентно :)
Какой процент в мире обладателей железной жопы которые едут 12 часов подряд без остановок я хз
Судя по продажам Tesla в США в сегменте 50k+ среди людей с баблом таких людей минимум
ТОбто алектрокарів, здатних зрівнятися з Логаном, наразі не існує.
Дякую за змістовну відповіть, друже.
   
уявіть поряд двигуни автівки і е-кару то зрозумієте різницю цих технологій

   
ТОбто алектрокарів, здатних зрівнятися з Логаном, наразі не існує.
Дякую за змістовну відповіть, друже.
Так и ICE машин которые могут сравнятся с конем 0  :-)o
Твоего как зовут  :) ?
   
Які такі?  :D
Тільки минулого року  японці викотили перший в світі підводний човен на літії, а так на свинці всі працюють бо це заодно і балласт. І до тогож наявність "моря" холодної води за бортом дозволяє ефективно використовувати двигуни Стірлінга.  :-)o
Літій даввно в тренді на ПЧ.
Особливо на Стірлінгах.
Німці, шведи, японці.
   
Так и ICE машин которые могут сравнятся с конем 0  :-)o
Твоего как зовут  :) ?
Я не знаю абревіатуру, яку ти використовуєш.
   
Я хз :) меня это волнует минимально
Мы обычно едем 350-400км и останавливаемся на часок пожрать в рестике и размяться прогуляться :-)o
Так что мне что EV что ICE одновалентно :)
Какой процент в мире обладателей железной жопы которые едут 12 часов подряд без остановок я хз
Судя по продажам Tesla в США в сегменте 50k+ среди людей с баблом таких людей минимум

Тесли в основному купують не через технічні переваги а саме через те що є в назві теми - хайп. Це і показати який ти екологічно продвинутий, це і мода, це багато чого.


Як тільки знайдуть економічно вигідний шлях робити штучний бензин з відновлюваних джерел екологічна причина користуватись машинами на батарейках зникне. Водневі паливні елементи, чи ті ж літій-повітряні "акумулятори" або подібні теж варіант
   
Я хз :) меня это волнует минимально
Мы обычно едем 350-400км и останавливаемся на часок пожрать в рестике и размяться прогуляться :-)o
Так что мне что EV что ICE одновалентно :)
Какой процент в мире обладателей железной жопы которые едут 12 часов подряд без остановок я хз
Судя по продажам Tesla в США в сегменте 50k+ среди людей с баблом таких людей минимум

при развитой инфраструктуре двс-ы умрут моментально. Маск - красавчик, сразу начал двигаться в эту сторону и это то конкурентное преимущество, которое будет двигать его бизнес и делать на шаг впереди остальных.
   
Тесли в основному купують не через технічні переваги а саме через те що є в назві теми - хайп
Вы наверное уже миллиардер видеть то что не видит рынок позволяет получать возврат на инвестиции который наверняка заставит Бафета плакать от зависти

Останнє редагування: 29 липня 2021 12:12:45 від qaqy
   
при развитой инфраструктуре двс-ы умрут моментально. Маск - красавчик, сразу начал двигаться в эту сторону и это то конкурентное преимущество, которое будет двигать его бизнес и делать на шаг впереди остальных.

Блин, у нас куча заправок есть, а машин заправляющихся не видно
   
Літій даввно в тренді на ПЧ.
Особливо на Стірлінгах.
Німці, шведи, японці.
Морские силы самообороны Японии 5 марта 2020 года приняли в свой состав дизель-электрическую подводную лодку Oryu типа Soryu. Это первая в мире боевая подводная лодка с литий-ионными, а не традиционными свинцово-кислотными, аккумуляторами.

   
Зачекайте. То, часом не той Тойода, що відкритя олімпіади нахер послав?
   
Вы наверное уже миллиардер видеть то что не видит рынок позволяет получать возврат на инвестиции который наверняка заставит Бафета плакать от зависти

Ні, я не міліардер, я не вмію створювати і продавати хайп як Маск. В цьому він геній.

Ну і також осідлання політично-екологічно тренду, Маск також вміє викачати гроші платників податків. Чого вартує "мега сисетема" тунелів з теслами в Лас-Вегасі
   
Друже, ну цитувати кацапську вікі- це вже взагалі!
Ок

Benz later made more models of the Motorwagen: model number 2 had 1.1 kW (1.5 hp) engine, and model number 3 had 1.5 kW (2 hp) engine, allowing the vehicle to reach a maximum speed of approximately 16 km/h (10 mph).
Англійські коні теж швидше скакали



Останнє редагування: 29 липня 2021 12:22:33 від Сліпий
   
Ок

Benz later made more models of the Motorwagen: model number 2 had 1.1 kW (1.5 hp) engine, and model number 3 had 1.5 kW (2 hp) engine, allowing the vehicle to reach a maximum speed of approximately 16 km/h (10 mph).
Англійські коні теж швидше скакали
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Model_T
   
Морские силы самообороны Японии 5 марта 2020 года приняли в свой состав дизель-электрическую подводную лодку Oryu типа Soryu. Это первая в мире боевая подводная лодка с литий-ионными, а не традиционными свинцово-кислотными, аккумуляторами.

Японський човен- копія шведського, а шведи в один період належали німцям, хоча у німців інший двигун..
Там у всіх літій.
   
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Model_T

Ну це дуже слабко. Ford model T це результат років так 40 розвитку технології. Перші авто реально поступались коням по всім характеристикам.


Насправді тут треба відповідати інакше - електричні машини з'явились приблизно в той самий час як і бензинові (навіть раніше). Тому вони не є новою технологією а тому порівняння з парою автомобіль з ДВС проти коня - некорректне.

Як я сказав, американці по Місяцу гасали на електричних машинах ще 50 років тому, ну це ніяк не нова технологія
   
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Model_T
Класний аргумент - ну можна і більш сучасне авто подставити воно ж теж абсолютно не перше  не перше  :D
   
А чому ж їх не бути, там фанати ганяють по 600км в день, за 5-6 років і 2-3 заміни мотора та 2-3 заміни батарей якраз встигають.

Фанаты не будут гонять по 600 км в день, если оно им не надо.
Гоняют либо любители путешествий, либо по работе.

В изначальном регламенте не было вообще замены масла в редукторе.
Редуктор и дифференциал там слабо отличаются от бензиновых. Только мощности и моменты диковатые при этом.

Если масло не менять - мотор теслы ходит 200 тыс.

Если менять (раз в 50 тыс) то 400-600. Потом разобрать-отмыть, замена манжет-сальников и керамических подшипников, собрать залить масло и поехали дальше.

Правда за эту процедуру в Украине берут денег половину от стоимости б/у мотора. А в Америке этим точно заниматься нет смысла.
   
Тесли в основному купують не через технічні переваги а саме через те що є в назві теми - хайп. Це і показати який ти екологічно продвинутий, це і мода, це багато чого.


Як тільки знайдуть економічно вигідний шлях робити штучний бензин з відновлюваних джерел екологічна причина користуватись машинами на батарейках зникне. Водневі паливні елементи, чи ті ж літій-повітряні "акумулятори" або подібні теж варіант

Теслы в основном покупают чтобы наваливать, и экологическая продвинутость большинству покупателей до жопы.

Тесла в городе со светофора может наказать любой суперкар. Который нааамного дороже и по стоимости и в обслуживани.
Это основная причина покупки тесел у нас.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 1 гість
 
Повна версія