Раді Вас бачити! » Увійти » Створити новий профіль

парашутизм, планеризм, аеродинамічна труба - все, що пов'язане з польотами :crazy_pil:

сьогодні така жара, що нуйогонах по ній стрибати!  X( більше не буду, чекатиму якогось похолодання!  :X
дуже мало задоволення
один друго- чи третьоразник отримав тепловий удар...

проте декому не страшна така спека, я їм реально заздрю!  :)
   
сьогодні така жара, що нуйогонах по ній стрибати!  X( більше не буду, чекатиму якогось похолодання!  :X
дуже мало задоволення
один друго- чи третьоразник отримав тепловий удар...

проте декому не страшна така спека, я їм реально заздрю!  :)
Ну вам, парашутистам, не вгодиш. Літом - жарко, зимою - холодно. :-)
Спробуйте  стрибнути зимою. Бажано затяжним і у відкритому шоломі. Зрозумієте який кайф стрибати літом.
У нас теж жарко.
   
 :D угу, ми такі нєжєнкі
Я реально спеку переношу значно гірше за холод. Зимою й хотів би стрибнути, але біля Києва це буває лише на "Чайці", там у них традиційні новорічні і різдвяні польоти... Але вони стрибають тільки на " крилах", отже, треба скоріш навчитися, щоб спробувати... Я неодмінно спробую))
   
:D угу, ми такі нєжєнкі
Я реально спеку переношу значно гірше за холод. Зимою й хотів би стрибнути, але біля Києва це буває лише на "Чайці", там у них традиційні новорічні і різдвяні польоти... Але вони стрибають тільки на " крилах", отже, треба скоріш навчитися, щоб спробувати... Я неодмінно спробую))

Мене колись підбили зимою стрибати. На землі було близько 0, або невеличкий мінус. А от на висоті... Стрибав з УТ-15 з 2500 метрів. Ще й у відкритому шоломі. За час вільного падіння "морда ліца" замерзла доволі сильно. :-)
   
Тут я) недавно написав товариш з Америки, що перейшов на нове крило, менше й швидше (saber 210). Каже, можна керувати буквально мізинцями двома. Але при першому приземленні гепнувся, бо дуже швидко зупинився.
А ми з ним теж буквально 2 тижні тому говорили про небезпеку швидких малих крил...
А не пройшло й місяця  :facepalm1:
Хоча може цей сабер не такий вже й малий, я поки що в крилах не дуже розбираюся, знаю тільки свій д1-5у )))
   
Ось в чому справа... Приземлитися можна й без парашута взагалі. Наприклад так: https://www.youtube.com/watch?v=AC2ratB0qJY
Але потрібно розуміти, що чим менша плоша крила - тим потрібна більша швикість, щоб створити необхідну підйому силу. І тут вже починається балансування на межі.
Літаку в ций ситуації простіше. В нього є двигун, щоб цю саму швидкість йому забезпечити. У парашутиста двигуна не має (ну хіба що гороху наїсться перед стрибком :-) ).
Тому для того, щоб забезпечити необхідну посадкову швидкість, парашутисту потрібно перед приземленням входити в круту спіраль зі зниженням для розгону, а потім вирівнятися над самою землею.
І швидкість там досить немаланька.
У літака на випадок грубої посадки шассі розробляються з великим запасом міцності. Якщо посадка дужа груба, то шассі повинно зламатися і тим самим погасити енергію удару. У парашутиста є тільки ноги. Так що висновки робіть самі.
До речі, на парашутах малої площі отримало отравм і побилося  від помилок на приземленні народу набагато більше, ніж від відмов самих парашутів.

Останнє редагування: 30 червня 2016 14:37:52 від Влад
   
.

Останнє редагування: 30 червня 2016 18:19:54 від pin2
   
Ну так ми з ним приблизительно і говорили. Він сам викладає фізику, має phD, тобто розбирається чудово в процесах цих (я хіба що про ноги краще нього знаю через свою медичну освіту)) але от знає, але туди ж...)) боюся, що й сам захочу колись з таким стрибнути крилом.. типу, ну 1раз спробувати))
А от є а в нас колишній десантник миротворець інструктор для першоразників, і він здається не стрибає з малими куполами, хоча в нього десь близько тисячі... як буде час, розпитаю його про причини...
   
Ну так ми з ним приблизительно і говорили. Він сам викладає фізику, має phD, тобто розбирається чудово в процесах цих (я хіба що про ноги краще нього знаю через свою медичну освіту)) але от знає, але туди ж...)) боюся, що й сам захочу колись з таким стрибнути крилом.. типу, ну 1раз спробувати))
А от є а в нас колишній десантник миротворець інструктор для першоразників, і він здається не стрибає з малими куполами, хоча в нього десь близько тисячі... як буде час, розпитаю його про причини...

Не спішіть переходити на крило малої площі. Спочатку зробіть кілька сотень стрибків з більш спокійними крилами. До речі, для крил малої площі є рекондації по мінімальний кількості стрибків. Там цифри починаються, якщо мені не зраджує пам'ять, з 200 стрибків. Головне не спішити. Колись видавався "Анализ парашютных проишествий". Там, я пам'ятаю, був описаний випадок, коли молодий хлопець отримав смертельні травми при приземленні ша швидкісному крилі на першому стрибку з ним. Всього в нього був це 200-й з лишком стрибок.
Переоцінив свої можливості і підготовку.
У мене теж був інструктор Мазур Григорій Анатолійович (царсто йому небесне, помер від серцевого нападу), так він був категорично проти швидкісних парашутів. Говорив, що ризик, при стрибках з ними, набагато більший, чим при стрибку зі "звичайним" крилом. 
   
Та мені ще мінімум 15 треба зробити до найпростішого крила)) і то якось стрьомнувато, як подумаю) у мене товариш поїхав на "статік-лайн", спробував і тепер тільки мріє пошвидше перейти. Але там утричі дорожче, ніж наші стрибки, і я краще поки-що буду займатися на д1-5у і в трубі...
Я дуже обережний і консервативний) і вистачає емоцій і від цих стрибків простих)
У американськиого товариша десь трохи більше 100 стрибків, знаю точно, бо у нас на Прогресі у нього був 101 ія ще казав, що пощастило йому, а то б на сотий кинули у кропиву за традицією)) ну і він теж наче такий розсудливий, а тут раз - і сподобались малі крила!) Буду його далі допитувався)
І знову таки пам'ятаю єдиний раз, коли бачив, як людина розбилася - це було саме на переході на мале крило, коли не вистачало висоти для розвороту...
   
Так. На крилах бьються на приземленні в основному через низькі розвороти. Пам'ятаю коли сам переходив на крило (стрибав з ПО-16, доволі спокійний купол), то мені інструктор говорив: Ніяких низьких розворотів ! Краще приземлитися по вітру, чим впасти на розвороті.
Я, доречі, таке бачив і у одного "безбашенного" планериста. Він зробив чертвертий розворот на висоті метрів 20 від землі (при розмасі крил 15 метрів). В мене було таке враження, що він зараз землю кінцем крила черконе. Обійшлося, але було на межі. Достатньо було невеликого ковзання і все... Приходь, кума, любуватись.
   
Ото я теж зараз думаю, що максимум на таких як по16 буду) я б і на круглих може стрибав, якби вони були трохи легші))) а ще як подивишся на тих малих зростом дівчат, як вони його тягнуть з останніх сил...)
Цікава реакція багатьох моїх знайомих (не парашутистів) на розмову про планеризм. Вони чогось вважають що це ще небезпечніше за парашут!) Ніколи б не подумав))) кажу їм "та там хоч не треба боятися, що не розкриється, і приземлення не на ноги власні". Ну, ладно,але все одно це ужас ужас))
Дивна реакція!)
   
Це від незнання. Літак це теж планер, але з двигуном. Якщо у літака відмовить двигун, то він перетвориться на планер. :-) До речі, "Шатли" - теж планери. Вони приземлялися як планер. Двигуни не використовували. Правда планер з них, мяко кажучи, так собі. Летять, як велика праска з маленькими крилами. Є така программа "Орбітер". Там можна потренуватися в керуванні різними космічними апаратами. В тому числі й "Шатлом". В ній "нелетючисть" шатла теж відчувається. Але це окремий випадок планера. :-)
Так що небезбека планерів твоїми знайомими сильно перебільшена. :-)
У нас був випадок, коли Ан-2 перетворився на планер. Трохи не вгадали з залишком пального на борту. Сталося це, слава Богу, на висоті 800 метрів. Двигун працював, працював, потім пару раз "кашлянув"... І як там в пісні: "А, вокруг такая тишина !... " :-) . Пілот... як би пом'ягше перкласти це слово на цензурну мову..., попросив парашутистів щонайшвидше покинути літак.  Довелось парашутистам стрибати. Адже пілот був таким переконливим ! :-)  Пілот на плануванні посадив літак на аеродром. Ні літак, ні пілот не постраждали.

Останнє редагування: 1 липня 2016 19:59:58 від Влад
   
та так, то взагалі дєвочьки були) вони вже просто звикли, що з парашутом можна стрибати, ніхто не вбивається і т.д., хоч самі навіть ні разу не були на аеродромі, як я їх не зазивав і спокушав))
бо там і сад є колишній, ростуть вишні і яблуні напівдикі, але дуже смачні. і гриби ростуть поряд у лісі, і взагалі зелено й гарно
ну й на польоти можна подивитись, і на стрибки)) можна в кабіні пілота покататись. до речі, не всі це схвалюють, бо якщо станеться так, що Ан-2 перетвориться на планер))), то в них шанси менші, такі як у пілота.
Про Шатл я вже й забув, що він таки приземлявся безмоторно! цікаво, як вдавалося погасити швидкість? там мабуть занєфіг можна було розбитися за найменшої помилки..
про покидання літака в аварійних ситуаціях недавно був інструктаж. в нас їх регулярно проводять до цього часу! і наче все вже знаєш, а все-одно цікаво згадати яке-небудь приземлення на воду, тобто приводнення) хоч там у радіусі 15 км вода хіба-що у колодязі
   
А звідки тоді дівчата знають, що з парашутом ні хто не вбивається ? Якісь дивні у них знання.
Якщо Ан-2 перетвориться на планер не на злеті, а на висоті з достатнім запасом швидкості і адекватним пілотом за штурвалом, то нічого страшного не трапиться. Планує він доволі не погано. До речі, Ан-2 не валиться в штопор ! В нього є така хитра приблуда на верхньому крилі, називається "атопередкрилок". При втраті швидкості він вискакує і не дає потоку зірватися з крила. Через те в Ан-2 є штатний режим посадки на обмежену площадку, так званий режим посадки з парашутуванням. Якщо на інших літаках це категорично забороняється. то на Ан-2 при посадці на обмежену площадку навпаки рекомендують скинути швидкість і взяти штурвал "до пупа". Літак почне парашутувати і, хоч і грубо, але зриземлиться. Так що в кого більші шанси вижити при перетворенні Ан-2 на планер - тут ще треба посперечатись. :-)
Ну як на "Шатлі" гасити швидкість ? Об атмосферу, звичайно. :-) Траекторія заходу на посадку точно розрахована. Фактично там все йде під керуванням компьютерів. Пілот бере керування на себе перед самим преземленням. Хоча, як стверджують американці, "Шатл" при необхідності може приземлитися і в повністю автоматичному режимі.
При його масі і аєродинаміці, я б більше хвилювався де зайву швидкість взяти, а не як її скинути. :-)
Я на воду два рази в училищі стрибав. Літали ми часто над водою от і входили стрибки на воду в програму парашутної підготовки. Ні чого так. Приводнюватись навіть приємніше, ніж приземлятись. :-)
   
ну, звідки знають - від мене звичайно)))
ну і в усіх така якась підсвідома віра, що парашут врятує завжди, як рятувальний круг на кораблі) часте питання: чого не видають їх усім пасажирам літаків, може б хтось урятувався і т.д.) я їм кажу: спробуйте стрибнути в ідеальних умовах при горизонтальному польоті на штатній швидкості у відкриті двері за командою випускаючого, а тоді будете говорити про відділення від падаючого літака, який шалено може крутитися, невідомо з якого боку серед хмари уламків... це ще не враховуючи черги і давки, і часу на надягання парашута.. і взагалі більшість аварій при зльоті чи посадці..
ну, це я вже якісь почав теми не ті)
про ті передні закрилки на Ан-2 не знав!) я не сильно дістаю наших пілотів (їх двоє) питаннями, вони весь час чимось зайняті, а один ще й керівник всього АСК
про посадку Шатла згадався фільм "Гравітація" - тоді якраз була прем'єра його, і коли там показана "дуже аварійна" і по-голівудськи красива посадка з орбіти, я якраз стрибав уперше, буквально напередодні. і відчуття, коли ті 3 секунди майже вільного (під стабілкою) падіння і обертання землі внизу так згадалися в кіно, а це був величезний IMAX, що мимовільно потягнувся рукою до неіснуючого кільця зліва))
хотів було прямо на наступні вихідні знову поїхати, але не було погоди, а потім і сезон закрився!
на воду мабуть під Києвом мало де може "вдатися" приземлення. може, у Бородянці..)



Останнє редагування: 2 липня 2016 17:54:56 від pin2
   
На рахунок "парашут врятує завжди": ви не чули про катастрофу в Борках, що під Москвою в 2003 році ? Дуже показовий випадок. Літак Л-410. Командир тільки ввівся. Це був його другий виліт в якості командира літака. Літак був сильно перевантажений парашутистами. Летів, що називається "на межі". На висоті 4000 метрів всі приготувались стрибати и стали зміщувась до дверей в хвіст літака. В результаті центровка порушилась. Літак звалився в штопор. Парашутистів почало кидати по салону. Пілот намагався вивести літак. В результаті літак звалився в круте піке і перевищив максимально допустиму швидкість і перевантаження. Почав розвалюватись в повітрі. Вижили тільки ті, кого при руйнуванні літака викинуло з салону. Всього загинуло 2 члена екіпажу та 9 парашутистів. 14 парашустам вдалось врятуватись. Деякі ортримали важкі травми. І це трапислось з підготовленими людьми, які були з парашутами.
Нате вам ось: http://www.tosnoaero.ru/library/manual/An-2.pdf . А то дістаєте заклопотаних людей :-)
Що стосується посадок космічних кораблів, то були ще більш драматичні посадки, ніж це показано в "Гравітації". Наприклад: посадка екіпажу Леонова-Біляєва, посадка Бориса Волинова, посадка Рукавішнікова-Іванова та і інші були.

Останнє редагування: 2 липня 2016 18:42:50 від Влад
   
читаю зараз те керівництво з експлуатації,
Время набора высоты, мин:
500 м           2+0,3
1000 м        3,8 +0.5
2000 м        7,8
і думаю про суб'єктивність відчуттів. коли здається, що він піднімається на 1000 м ну не менше, як 10-15 хвилин)) а на 1200 - півгодини!)
дійсно, в небі час тече набагато повільніше, і коли дивишся відео, весь час думаєш: "тю, оце і все??"
і це ще в мене макс. затримка відкриття була 10 с., минулого року..
а там скільки всього переживаєш незвичайного!)) то ж і кажу всім - спробуйте самі, при перегляді зрозумієте лише незначну частинку відчуттів абсолютної свободи)
ще цікаво, як помітив мій інструктор: колись поверталися з ним до Києва. Він каже "от дивно - як їдеш на аеродром рано, після села Кіпті раз - і вже Прогрес! (реально там десь 10 км)
а назад їдеш-їдеш, ідеш-їдеш - ну коли ж ті Кіпті вже будуть!"))
то ще не пройшов той стан після стрибків))
 про ті космічні кораблі треба мені почитати, я якось давно цікавився ))...
   
Набирають висоту Ан-2, дійсно, довше. В керівницві по льотній експлуатації навдодятся данні про максимальну швидкість підйому. Але тут потрібно враховувати :
1) Завантаження літака;
2) На якому пальному літають (якщо на автомобільному бензині, то тяга двигуна падає);
3) Технічний стан двигуна;
4) На яких оборотах працює двигун (я не думаю, що в наборі висоти його на зльотному режимі ганяють).

А відчуття часу дійсно величина суб'єктивна. В самого таке було.

Ось вам посилання, що космонавти не дарма свій хліб їдять:
https://www.youtube.com/watch?v=IGolHQZYcfQ
https://www.youtube.com/watch?v=Uwhgi7ZnnvU
https://www.youtube.com/watch?v=eelrj_j5UNE

Про американську місячну програму раджу почитати "Потерянная Луна" Джима Ловелла. Він був командиром злощасного "Аполлона-13".  Є ще фільм "Аполлон-13". Теж знятий непогано. Я його вважаю одним із кращих фільмів про космонавтику. Але книга, на мою думку, все ж цікавіша.



Останнє редагування: 3 липня 2016 17:17:53 від Влад
   
Читаю, дивлюся...) дякую за посилання!))
У нас Ан-2 таки дійсно на автомобільному бензині. Ну, наче більш менш нормально літає, хоч я не спеціаліст
Минулого року часто були якісь проблеми з свічками - заглохне і сидиш в парашуті чекаєш поки замінять. А цього року мабуть зробили якесь ТО йому, заводиться без проблем.взагалі я чув розмову,що наші Ани на Прогресі найновіші в Україні, якоїсь там крайньої партії випуску, і їм ще літати й літати ...
   
Я не кажу, що він погано літає. :-)
Автомобільний бензин було дозволено використовувати на Ан-2 за умови регулярного нагляду за двигуном спеціалістами виробника. Ось про це часто забувають. На автомобільному бензині потужність двигуна трохи падає. Та і не має тогого контролю за якістю пального, що для авіаційного пального.
Система запалювання на двигуні АШ-62М досить надійна. Два магнето, дві свічки в кожен циліндр. А взагалі це не добре, коли літак "глохне" ні с того, ні з сього. Такі "експрес-ремонти" на злітці, як правило, до добра не доводять.
У нас так "Чмалак" був упав . Були проблеми з двигуном. Зробили "експрес-ремонт" прямо на злітній смузі. Ніби двигун запрацював. Ніби все нормально. Почали злітати. На висоті 50 метрів відмовив двигун. Благо, що прямо за злітною смугою було поле. Прямо на нього й приземлились. Ні хто серйозно не постраждав, але літак трохи поламали. Посадка була груба, при дефіциті швидкості і висоти.

Останнє редагування: 4 липня 2016 10:06:35 від Влад
   
О, я нарешті подивився,які з себе ті "Чмелаки"!)) Дотепно їх звичайно десь бачив,але думав, що то чисто спортивні літачки( що ще раз показує, наскільки далеко я був від цієї теми раніше)  :)
 а вони такі самі трудяги, як і Ан-2, тільки менші й економніше. Цікаво, як там з них парашутисти вистрибують? Там наче можна тільки лежачи поміститися ))
Хоча американський товариш теж був у захваті від того, що в Ані можна ходити стоячи, а в Сессні повзаєш на карачках)
   
Так. "Чмалак" (це чехи так джіміля називають) - це трудяга. Літак "заточений" під сільгоспроботи.  Набагато єкономічніший ніж Ан-2, але не такий універсальний.
В нього за кабіною встановлений бак для хімікатів. Якщо мені не зраджує пам'ять, то на 600 літрів. Якщо його вининути, то там достатньо простору для 4 парашутистів. , а якщо видихнути, то й 5-й поміститься. :-)
У мене є відео стрибків з "Чмалака", але воно трошки завелике.  Більше 300 МБ. Якщо підкажете куди вам його залити, то заллю.
   
о, та можна просто на ютуб його залити, а сюди дати посилання, там кнопочка є навіть спеціальна
а то навіть пошукав гуглом, знайшов одне посилання, де було написано саме "Прыгали из Чешского сельхозсамолета «Чмелак»", а по факту дивлюся відео - а там добре відомий мені Ан-2 ))
так що жодного відео я й не знайшов!)
о, ще знайшов матеріали про "Вільгу", то вона наче ще економніша? правда, там всього 3 парашутисти передбачено))

"якщо видихнути, то й 5-й поміститься. :-)" - це мабуть з "крилом", якщо д1-5у із запасним спереду, то видихай - не видихай, не стане займати менше місця))
а, ще цікаво про Вільгу - написано, що можна одночасно буксирувати 2 планери. це вони один за одним причіпляються? і першим обов'язково повинен відчіплятися задній?))
   
Лови. "Чмалак" з парашутистами в усій красі. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=zJG9F-gp4T8&feature=youtu.be

З Д-5 там точно 4 поміщалось. Хоч і тіснувато було.
За буксирування двох і більше планерів одним літатком нічого сказати не можу. Сам не стикався з таким на практиці. Хоча можна пошукати матеріали в мережі.
Раніше таке використовували військові. Для буксирування використовувались литаки ІЛ-28. Навіть політ на Північний полюс таким чином виконали. Десь в мережі зустрічав матеріли про це.
   
(tu) чудово
я такі відео й не бачив, це оцифровка з відеокасети? а яка там камера була, цікаво? кріпилася до шолома, так?

дуже прикольне покидання літака з крила. мені розказував про таке той-таки товариш з Америки. його так вчили перші рази - він висів на крилі, а потім відпускав руки, і в цей момент інструктор кидав "медузу". казав, що вона зачепитись не могла, а чого саме - я не зрозумів) як на мене, то могла б за стабілізатор, наприклад
ось спитаю його)
до речі, дізнався, що той його новий парашут не такий вже й маленький, нормальне крило, рекомендоване навіть новачкам! так що я за нього спокійний)

у вас от відчувається, що це клуб зі своїми традиціями, де збираються аматори.
а першоразники у вас бували тоді? я не знаю, який це був би стрес перший раз отак вилазити на крило, висіти на ньому)) хоча з другого боку, мабуть так легше відділятись - просто руки відпустив і все. не треба ото стрибати з розворотом проти потоку у низькі двері))
о, знайшов, це часом не про вас?))):
http://www.aviajournal.com/arhiv/2000_2002/magazine/20021/st8.shtml

   
типу "алаверди" - фільм про "Прогрес", його зробив наш Рома - інструктор і відеооператор тандемів

   
Угу на шоломі. Там була камера, яка писала на касету, але у цифровому форматі. Були колись такі камери.
Так. З крила стрибати прикольно. За стабілізатор на зачепишся. Ти будеш вже внизу, коли стабілізатор пройде над головою.
Так першоразники бували тоді. Першоразники на крило не вилазили. Стрибали так, як дівчина в початку кліпу. Вилазили на приступку і з неї відділялися.
Згадай як стрибали раніше, з того ж По-2. Парашутист сам вилазить на крило, сам стрибає, сам розкриває парашут. Ніяких випускаючих і "вірьовок". Все сам.
Так. Це стаття про Токмак. Але зараз там не стрибають. Зараз тільки літають. До речі, мій знайомий там побудував собі літак. В минулому році облітували. Досить непоганий літачок вийшов.



Останнє редагування: 5 липня 2016 15:43:47 від Влад
   
типу "алаверди" - фільм про "Прогрес", його зробив наш Рома - інструктор і відеооператор тандемів

https://youtu.be/hpdgFJtuWo4
Класне відео !
   
прикольно, вона все ж вилізла сама!) ніхто не "надавав додаткового прискорення" ))) ну, це мабуть перевага саме такого клубного підходу, коли до стрибків добираються люди вмотивовані, з якими проводять індивідуальний інструктаж... а як на Прогресі було по 96 першоразників за день? хоча там може спрацювати колективний інстинкт, "всі стрибають - і я з ними".
все ж у неї вірьовка була) а на запасці - то секундомір?
я коли дивився інфу про Чмелаки і Вільги, побачив, що там ціни є й 10 тис. доларів... тобто пересічна людина, якщо дуже захоче, може купити, ну або побудувати)) цікаво, який там він вийшов? він на базі чогось знайомого?))

а, згадав, ось іще одне відео про "Прогрес", мабуть, найзнаменитіше
і воно відкриває таємницю, чому всі інші двері такі собі, облізлі, а ось у сховищі з парашутами - новенькі  :D
в кінці чутно коментар нач. парашутної ланки Михалича)))


   
Це не першоразниця. У неї на момент зйомки вже було більше 20 стрибків. Парашут у неї Ут-15. Вірьовка йде до шпильки ППК-У на основному парашуті. На запасці в неї висотомір. А в іншому все правильно. Прискорення ні хто не надавав. :-)
Да... 96 першоразників за день - це перебір. :-) Це вжеЮ, як в армії. :-)
Ось цей літак поряд зі свої конструктором і пілотом.

Там стоїть 100-сильний "Субару". Розмах крил 10 м. До 3000 висоту набирав легко. Літак ще доводиться, так інші параметри ще уточнюються.

А за 10 тис. доларів можна, звичайно, взяти літака. Але що там з ресурсом ? Може виявитися так, що на продовження ресурсу потрібно буде вкласти грошей більше, ніж коштує сам літак. Як правило за таку ціну продають літаки у яких ресурс уже закінчився або "на підході". 

Надіюсь, що при зьомках кліпу ні одні двері не постраждали ? :-)  Струсу мозку там теж не повинно бути (нічого там трясти). Так що я думаю, що нічого серйозного з цим "свупером-недоучкою" не трапилось.
У нас був випадок коли парашутист прямо в погріб влетів. Нічого. Цілий залишився. Скотився по східцях вниз. Пару синців і подряпин.

Останнє редагування: 5 липня 2016 19:06:47 від Влад
   
Ні, двері він якраз виніс разом з лутками, тому там зараз стоять нові, порівняно з іншими дверима в казармі) в останній момент він їх закрив ногами, а могли ж пройти між ногами і тоді невідомо б що сталося!) Точніше, відомо) звичайно, що за загорожею, на маніфесті не можна приземлятись, я жодного випадку такого не бачив. Всі дуже обережні, навіть той самий Рома - от ми йшли по полю, якраз біля створу, де вони сідають, то він облетів і десь за 100 м далі приземлився, хоча міг би мабуть за метр поряд, якби схотів... я не знаю, куди поділися ті безбашенні парашутисти,про яких зараз розказують?.. хто на д1-5у літав між першоразниками (нафіга?), доки не заплутався з одним із них.. або хто на тому ж таки дубі сів на дах туалету) (і поламав там шифер)) а ще один був залетів аж до траси Київ-Чернігів ітам повис на дереві. І висів з півгодини на спеці, поки не зняли непритомного. Там далеко до траси, це треба було відразу після відкриття ставати на великий знос і фігачити по прямій!
А в нас зараз максимум подій - це або кросівок злетить, як на фото, або залетиш десь у посіви...

А я й дивлюся: що це за першоразниця з якимось приладом!) У нас теж такий є, виявляється, недавно побачив, як один товариш стрибав. Питаю - навіщо, а він каже, що якщо на руці, то він коли дивиться, втрачає контроль пози і його завалює набік... 15 секунд здається. В мене ще було!) Хоча в трубі все виходить нормально) хочеться в цьому сезоні все ж таки перейти вже на "крило"...

 
   
Якщо б двері пройшли між ногами, то він би отримав "Премію Дарвіна", поскільки розмножуватися б уже не зміг і тим самим позбавив би генофонд людства своїх генів. :-)
На туалет я не приземлявся, але поряд приземлявся. Але це була вимушена посадка. Я спеціально туди цілив. В польоті скрутило живіт так, що хоч під куполом штани знімай. Довелося швиденько скручуватись в спіраль і приземлятися поряд з туалетом, а то з поля я б туди посто не встиг добігти. :-) Я вважаю це своїм кращим результатом на точність приземлення. :-)
Інший випадок був, коли мені довелось приземлятись на поле соняшників восени. Там дійсно і "орієнтацію" змінити не довго. Все поле втикане цурпаллям, яке так і хоче залізти тобі в усі отвори організму. А потім хвилин сорок знімав з усього цього добра парашут. Кожну стропу довелось випутувати окремо. Весело було, одним словом. :-)
У нас один першоразник розвісився на дереві, яке росло серед поля (найближче дерево було від того дерева на відстані, що найменше, кілометр). І він таки попав на нього ! :-) При чому так "вдало", що парашут практично накрив усю крону. Ох ми тоді і помучились, поки зняли парашут. На те дерево спеціально б цілився на Д1-5У, так не попав би.

   
 (tu) класно про туалет на точність!
не знаю, мені в небі організм лише показує, що йому дуже подобається, або що він боїться, або скоріше одночасно обидва відчуття)
про туалети там забуваю)) може, як буде більше стрибків, то звикну... але не хотілося б дуже звикати, щоб весь екстрім не пропав!))
чогось мені здається, що всі ті анекдоти про "як птиця - лечу і гажу", і картинки, де старшина роздає парашутистам рулони туалетного паперу не відповідають істині!) кого не спитаєш - всі мобілізуються і не думають ні про які туалети)))
я теж приземлявся восени на соняшники!  :D  причому на отому д1-5, без "у", трохи по них  протягся, проте якось легко все пройшло, обдер трохи руку - і все. другий раз мене викинули набагато точніше і до соняшників не долетів). а товариш приземлився був, ще коли вони цвіли, сказав, що йому дуже сподобалось - парашут так добре на них розіклався, як на "столі")))
зависання на єдиному дереві - це як у футболі, такі великі ворота, а попадаєш у штангу!
у нас розказувала одна парашутистка, що ледве не сіла верхи на дикого кабана (там ліс поруч), але щось не дуже віриться...
   
Так якщо живіт скрутить, то й думати не треба. :-) Воно само "на автоматі" проситься. :-)
До речі, коли вчився в училищі, то нам розповідали і навіть давали пам'ятку які продукти не рекомендується вживати перед польотом. Особливо не рекомендується вживати ті продукти, які дають інтенсивне газовиділення. Я якось перед барокамерними випробуваннями неподумавши випив пляшку газованої води (було дуже жарко и хотілося пити). Потім при підйомі на 5000 метрів в животі були досить неприємні відчуття.
Чому не віриться ? Свині не можуть бачити те, що знаходиться вгорі (ну така в них анатомія). Якщо він там займався своїми кабанячими справами, то парашутску він міг і не помітити.
У Євгена Андрєева (був такий відомий парашутист-випробувач) описується випадок, коли йому з командою парашутистів довелось приземлятись на череду корів, які опинилися на місті приземлення. От де цирк був ! :-)
   
)) та да, свині  -вони такі. просто дивно, що там вони могли так вільно гуляти біля села і аеродрому вдень. Правда, я до лісу так і не ходив ніколи, може там повно тих кабанів!) Гриби там точно є
а ще біля аеродрому жили раніше сови, зараз ніби їх не бачили...
у нас був такий інструктор, Володимир Морєєв, який все життя займався парашутним спортом, якимись біляпарашутними справами (наприклад, проводив зимою всякі зустрічі і там розказував і показував щось, або займався ТО ППК-У і АД-3УД), на жаль, виїхав до доньки, яка живе в Ізраїлі.
Так от, він дуже захоплювався фотографуванням птахів, знав усі наші дикі породи, робив такі гігантські фотоальбоми і підписував типу "вівсянка - самець" або "вівсянка - самка". тепер мабуть вивчає пташине царство Ізраїлю...
Він тих сов і побачив) і ще якихось одудів там знаходив, іволг... взагалі, якщо поле не обробляється багато десятиліть, там заводяться якісь цікаві тварючки, птахи і комахи. от на Прогресі дуже багато водиться богомолів, а до того я їх бачив тільки на півдні, десь на 500 км південніше, може й у ваших краях.
у вас там мабуть теж біля аеродрому всякі живуть цікаві птахи і тварини, може якісь південніші?) дрофи які-небудь)))
про те, що хочеться пити, я знаю чудово, саме через це пропускаю в жару поїздки на дропзону, хоч дуже й хочеться.. але я вже наче й писав - краще хай буде холодна і похмура погода, ну, щоб звичайно без низької хмарності, аніж оце пекло, що було недавно.
   
У нас місцевість більш степова, тому велика живність зустрічається рідко. Є зайці, зимою інколи зустрічаються вовки, багато лисиць, дуже рідко можна зустріти косулю. Дикі кабани в нас рідкі гості, але зустрічаються. З птахів є різні сови, фазани, перепілки. Останнім часом дуже часто почали зустрічатись степові орли. Цікаво спостерігати за ними як вони парять в висхідних потоках практично не махаючи крилами. Це добра підказка для планеристів де є висхідні потоки. Багато є різних водоплаваючих птахів. Качки, гуси, декілька сімей лебедів. Останнім часом почали селитись лелеки.
Богомоли в нас є. Я одного разу спостерігав єпічну битву свого кота з богомолом. В решті решт кіт переміг, але богомол захищався достойно. :-)

   
Збирався я збирався минулого тижня на цих вихідних пострибати чи навіть політати на планері, та так і не зібрався через метеоумови. Тепер на зміну спеці прийшли дощі й вітер, навіть мій інструктор і оператор тандемів Рома катався на вейкборді... отже , і тандеми не стрибали
я там теж до речі бачив не раз орлів, ну, тут їх мабуть все одно менше, у нас скоріше лісостепу, їм мабуть менше є чого жерти) а, до речі, навіть в Києві бачив орлів! Над Трухановим островом. Тут взагалі класно - в самому центрі столиці є такі місця)
   
У нас лисиці вкрай знахабніли. Їх розплодилося дуже багато. В селах серед білого дня пішки по вулицях ходять. І відстрілювати їх не можна. За правилами полювання стріляти можна не ближче 200 метрів від населеного пункту. Ось вони і нахабніють. Курей крадуть та іншу домашню живність.
Я теж вже не дочекаюсь відпустки. Через два тижні їдемо з сім'єю в Болгарію. Ми там вже третій рік поспіль відочиваємо. В минулому році їздили в Пловдів. Там відвідали музей авіації. Досить цікава колекція літальних апаратів там зібрана. Багато радянської техніки. Але є й унікальні екземпляри. Наприклад німецький морський розвідник "Арадо". Він взагалі в одному екзеплярі в світі зберігся. Ще я вперше "в живу" побачив штурмовик Іл-2. Це був найбільш масовий літак другої світової війни, а до нашого часу дійшли одиниці.
   

Цю тему переглядають:

0 Користувачів і 2 гостей
 
Повна версія